Tip: Chcete poradit kam dnes zajít na oběd? Prohlédněte si mělnické jídelní lístky.
Muzeum M

Řeznictví Matinka

Zhoršující se ekonomická situace už těžce dolehla i na řeznictví Matinka u autobusového nádraží. V minulosti libová vepřová pečeně má v poslední době stále větší podíl masa z kýty a dnes měla navíc tolik sádla, že vypadala spíš jako krkovice. Doporučuji dobře si prohlédnout, za co vlastně platíte.

Negativní zkušenosti předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

4 Zdar, já tam hojně


Zdar,

já tam hojně navštěvuji bufet,většinou dršťková polévka a mor.vrabec s knedlíkem.Chuťově oboje výborné,co bych vytkl jsou často málo napařené knedlíky (vlažné a tuhé),ale co vím nestíhají to vzhledm k rychlému odběru napařovat,možná by tohle mohl být impuls pro majitele jak tohle řešit (větší předehřev či něco jiného).Obsluha je docela rychlá,občas mi tam vadí bezdomky co tam chodí na polévku a pivo (zapáchají),jinak nic.S masem jsem zatím problém neměl a věřte že občas tomu neunikne nikdo,zkrátka čím větší fofr,tím spíš se něco neuhlídá.Celkově prodejnu hodnotím kladně a už to že se majitel zde vyjádřil a chce zjednat nápravu je chvályhodné,ne ?

3 Mě osobně se nikdy nestalo


Mě osobně se nikdy nestalo že bych si u p.Kosiny koupila něco špatného ale naopak u pana Goldšmída.

Tam sem měla asi dvě špatné zkušenosti.Poprvé to byly párky a potom plec.

Zkažené maso sem tam nikdy necítila a naopak jim tam voní bufet ve kterém opravdu dobře vaří.

Každý si určitě najde svůj obchod kam rád chodí,mě a spoustu mím známím vyhovuje Matinka.

 

3.1 Dobrou chuť


Není nad hodování v bufetu s bezdomovci za zády. Gratuluji k pravidelnému, zřejmě vyhledávanému gastrozážitku.

2 Už i maso?


Jednou jsem si tam koupila salámy,ale když jsem večer mazala manželovi svačinu už se mi nezdály,měly nakyslou chuť a nevoněly čerstvě,i manžel mi vyčetl proč mu dávám prošlý salám když jsem mu dala ,,ovonět":-) Myslela jsem,že s masem jsou tam na tom lépe,když píšou na okně ,,Denně bouráme čerstvé maso".Každopádně už tam teď vůbec nechodíme po této zkušenosti.Pan Goldšmíd je podle mě na Mělníku co se týká masa a uzenin nejlepší!

1 Mě už se několikrát


Mě už se několikrát stalo, že sem zde koupil "smradlavá" kuřecí stehna, bohužel sem to zjistil až doma a to ihned po příjezdu z řeznictví. Takže já už sem nechodím dávno.

1.1 Řeznictví Matinka


Je lepší nechodit poránu nebo v pondělí dopoledne.

1.1.3 Omlouváme se, že na


Omlouváme se, že na uvedené diskusní téma reagujeme až po 14 ti dnech.

 

Firma Řeznictví uzenářství Kosina působí na Mělníku již více jak 10 let a našim krédem bylo a nadále je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější služby a proto nás zaskočilo hodnocení uvedené v této diskuzi. Pokud naši zákazníci byli s našimi službami nespokojeni, nesmírně nás to mrzí prosíme, aby na nedostatky okamžitě reagovali už přímo na prodejně. I přes veškerou snahu může dojít k chybě a jsme připraveni reklamace neprodleně řešit. Každá reakce, ať kladná či záporná je pro nás zdrojem informací pro zlepšování služeb Vám zákazníkům.

 

Ale dovolte nám upozornit na některá úskalí s nakládáním s masem a uzeninami.

Zboží, které prodáváme je specifické tím, že je u něho omezena doba uchovatelnosti a současně musí být zachován nepřerušovaný teplotní řetězec po celou dobu  uchovávání, manipulace a i přenášení zboží z prodejny do domácnosti. To znamená, že by teplota zboží neměla překročit u masa ..C, uzenin  C. Pokud dojde k nárůstu teploty nad stanovené limity, výrazně se zkracuje doba upotřebitelnosti. K tomu může dojít i tím, že zboží, zejména v teplém počasí,  se při odnášení ohřeje, a pokud není rychle uloženo do chladírny, může dojít k jeho znehodnocení.

Na prodejně musíme sledovat a zaznamenávat teplotu zboží od příjmu až po uložení do prodejního pultu. Na prodejně musí být informace pro zákazníka jaká je doba použitelnosti prodávaného zboží.

Nepopíráme, že krize, v které se nachází celá společnost nás také zasáhla. Přesto prodejna dosahuje takového obratu zboží, že denně jsme zásobováni čerstvým masem, drůbeží a uzeninami. Proto na rozdíl od jiných prodejen masa  nemáme problémy s čerstvostí. Není ani důvod, k tomu, aby byly snižovány nároky na opracování masa. V pultě je vždy dostatečné množství masa od každého druhu, aby si zákazník mohl vybrat ten správný kousek. V reakci na upozornění, že: „V minulosti libová vepřová pečeně má v poslední době stále větší podíl masa z kýty a dnes měla navíc tolik sádla, že vypadala spíš jako krkovice“ si dovolujeme upozornit, že maso z kýty nemůže být z anatomie zvířete součástí pečeně. Pokud se prodává pečeně s kostí, v části od kýty je její součástí panenka. Na opačném konci pak pečeně navazuje na krkovici. Zákazník si proto může vybrat, kterou část chce – pečeně s panenkou, střed a nebo pečeně od krkovice.

Uvítali bychom setkání s přispívatelem p. Markem na prodejně. Rádi bychom s nim projednali  jeho podněty a seznámili ho s provozem prodejny.

 

Na základě Vašich reakcí jsme přijali opatření:

 

1.Každá prodavačka má na oděvu svou jmenovku

2.Na prodejně je umístěna kniha přání a stížností

3.Každá reklamace bude neprodleně vyřízena a při oprávněné reklamaci, kromě kompenzace závady bude zákazníkovi dána pozornost.

 

 

Pokud budete mít jakékoliv připomínky, přání nebo stížnosti, prosím volejte nebo pošlete sms na mob. 736764869 a nebo email martin.kosina@seznam.cz. Uvítali bychom setkání s přispívatelem p. Markem na prodejně. Rádi bychom s nim projednali  jeho podněty a seznámili ho s provozem prodejny.

1.1.3.1 jedna fronta pro 2 výdejní místa


Mám taky jeden podnět. Jedna fronta pro 2 výdejní místa je zdrojem konfliktů mezi zákazníky. Nechodím tam často, ale téměř pokáždé jsem svědkem, a párkrát již účastníkem sporu ohledně předbíhání.Zkuste popřemýšlet co stím. 

1.1.3.1.1 ...jedna fronta pro dvě místa.... názor


Jj, souhlasím s uživatelem Jipo, je to problém. Všichni (znalí) stojí spořádaně v jedné frontě u levého výdejního místa a když končí obsluhování u pravého výdejního místa, automaticky ten, kdo je na řadě, přechází k tomuto místu. No a přijde někdo neznalý místních poměrů nebo spíše „vyčůraný“, vidí napravo jednoho člověka, nebo někoho odcházejícího a šup, už je tam. A pak záleží, kdo stojí ve frontě. Jestli ho někdo vytáhne za flígr, nebo bude mlčky přecházet toto příkoří, že ho někdo předběhl. Vím, není tam moc místa, někdy je tak narváno, že je problém se protáhnout s použitým nádobím okolo kupujících a stravujících, ale doporučoval bych nějakou úpravu, třeba zábradlí okolo výdejních míst s určením směru nákupu. Občas to v takovýchto zařízeních bývá. No a místo pro odkládání použitého nádobí přesunout. Ale to vše by si asi vyžádalo kompletní přestavbu bufetové části. Tak alespoň trošku větší všímavost prodavaček, a pokud někdo „předběhne“, vykázat ho do fronty. Vím, nemohou mít oči všude, ale občas někdo zcela evidentně předběhne, ona to vidí, a jí je to šumák, a obslouží ho i přes protesty ostatních.

Hezký den a dobrou chuť u Matinky… jirkabor.

1.1.2 a taky "vřele doporučuji"


jejich tzv.prejt. Po ohřátí Vám totiž na pánvi nezbyde nic jiného než kousky housky plavající v tuku a po masu ani památka.

1.1.1 JE PRAVDA,


ŽE TO TAM NĚKDY PĚKNĚ SMRDÍ SKAŽENÝM MASEM.

1.1.1.1 To není pravda.


To není pravda.

Píše se zkaženým.