Tip: Staňte se redaktorem! Přidejte se k našemu teamu!
Bowling Ludmila 2017

ČSAD Střední Čechy, a. s. pořídil nízkopodlažní autobusy díky dotaci z Regionálního operačního programu

Mělník, 14. ledna 2014 – ČSAD Střední Čechy a.s. dnes slavnostně uvedl do provozu deset nových příměstských autobusů typu LOW ENTRY s pohonem Diesel, typového označení SFR 162 CROSSWAY LE. ČSAD Střední Čechy pořídil tyto nové vozy v rámci dotace z Regionálního operačního programu regionu soudružnosti Střední Čechy 2007 – 2013.

Celkové náklady projektu „Nákup autobusů pro příměstskou dopravu – ČSAD Střední Čechy, akciová společnost“ byly v rámci Smlouvy o poskytnutí dotace stanoveny na 42 mil Kč Kč. Projekt bude podpořen v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Střední Čechy dotací v maximální výši 21 mil Kč. Linky, na kterých budou nově pořízené autobusy provozovány, jsou zařazeny v systému Pražské integrované dopravy a příměstské dopravy a projíždí pásmy 0, B (Praha) a 1 (Středočeský kraj). Nově pořízené autobusy budou provozovány na vymezených linkách území Prahy – Východ, Mělník (linka 368 a 370 a dále pak linka 125732, 155731 a 250027). Linky, na kterých budou nově pořízené autobusy provozovány lze považovat za vysoce vytížené příměstské linky regionu Praha Východ (okolí měst Mělník, Kralupy nad Vltavou, Odolená Voda, Líbeznice, Liběchov, Neratovice), které slouží obyvatelům daného území k dopravě za prací, vzdělání a potřebnými službami.

Cílem projektu byla modernizace veřejné dopravy prostřednictvím zvýšení komfortu pro cestující veřejné dopravy, a dále posílení ekologických forem dopravy v dané oblasti. Předmětem projektu bylo mimo jiné zajištění bezbariérových spojů na daných linkách, zvýšení bezpečnosti provozu a komfortu cestujících v rámci přepravy a snížení emisní zátěže stávajícího vozového parku ČSAD Střední Čechy.



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

1 kdo tohle vymyslel?


Už ste jeli těmito novými autobusy? Jsou naprosto nevyhovujici pro cestu dlouhou 40 minut. Je tam mene mist na sezeni a malo mista pro nohy, se svými 185 cm se tam sotva vejdu a to nepocitam kdyby si sednul nekdo vetsi naproti me. Kdo tohle vymyslel a schvalil tak si bud namastil kapsu, nikdy nejel do prahy s csad nebo musi byt uplny idiot. Zyvsit komfort cestujicich jo? Co je to za blbost? dotace 42 milionu na toto? Vysmech lidem co tam budou stat misto toho aby seděli.svate stare karosy