Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Poněkud šílené dopravní plány

Dnes se mi dostal do ruky říjnový zpravodaj mělnické radnice a v něm podle mého názoru zcela šílený  plán (bohužel už schválený) na zjednosměrnění některých důležitých ulic v centru Mělníka, především větší část Jarošovy, Fibichovy  a většina Vodárenské – údajně kvůli zlepšení dopravní situace.

Tento plán ovšem znamená vyhánění čerta ďáblem – či spíše malého čertíka celým peklem. Změřila jsem si na mapě, o kolik se prodlouží cesty autem, které dělá běžný člověk asi tak normálně po Mělníku – jede si pro balík na poštu, přitom vyřídí něco na úřadech a když už je v autě, udělá velký nákup. A vyšlo mi, že ročně tu najezdí desítky kilometrů navíc, ovšem daleko hroší je to, že tyto kilometry najezdí prostředkem sídliště. Místo aby se jelo téměř neobydlenou Vodárenskou (dolů)  Jarošovou s pár obyvateli (nahoru), povede nejkratší trasa z města na Bezručovu k Family centru a Tescu (kam se jezdé opravdu hodně) –středem sídliště Pivovar (ulici Kosmonautů), kde bydlí stovky lidí. Těm tam budou páchnout výfuky, tam bude hrozit větší kolize s chodcem, protože v ulici Kosmonautů nejsou nejen žádné přechody , ale někde ani chodníky. Zkuste si to taky: trasa z parkoviště na náměstí Karla IV. k Tescu (Pražská Fibichova, Vodárenská) je  cca 600 m. Poté, co Vodárenskou dolů neprojedete, budete muset z Fibichovy zahnout do Jarošovy, odtud do Kosmonautů a zpět do Vodárenské. Až k Tescu to je cca 1, 4 km, tedy víc než dvojnásobek. A takových „šílených“ tras jistě najdete i vy více. A to už nemluvím o tom, o kolik víc benzínu každý z nás projede (a kolik peněz tedy zbytečně vyhodíme).

Přemýšlím, jestli nepřipravit nějakou petici za zrušení tohoto plánu, který zhorší kvalitu života nám všem, co žijeme na sídlišti Pivovar a v okolí. Ale zatím mám alespoň jednu radu: Zjistěme si, kdo z radních pro tenhle šílený plán zvedl ruku – a toho pána/paní příští týden určitě nevolme: obyvatelé této části Mělníka jsou mu totiž lhostejné

 

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

995 JEZDÍME .... HURÁ ....


HOTOVO A UŽ TO FRČÍ.... RADUJME SE VESELME SE ...

995.1 Volejte sláva


a pět dní se radujte! Smiling

995.1.2 haleluja


5x

995.1.1 Věřte mi , nebo ne, ale


Věřte mi , nebo ne, ale taková věc opravdu potěší. Myslím že jsme si všichni užili dost a je načase zase jezdit v klidu. Jedině tehdy ,až když to zažije , člověk ocení takovou "samozřejmost" jakou je projetí města bez kolon ,uzavírek a objížděk. Ať dílo slouží ke spokojenosti všech co nejdéle a přes  všechny peripetie které to přineslo buďme rádi že to je, a snad na dlouho bude už klid ...

994 Zdarec, tak jsem se dnes


Zdarec,

tak jsem se dnes projel už po novém mostku. Doprava je sice stále řízená semafory , ale jde o vítanou změnu a evidentně jde dílo do finále. Takže se těšme na brzký "FULL" provoz ...

993 jednosměrky a 28.října


Posílám zkušenost z 28.října, kde poté co mamlasové otočili jednosměrku a udělali z této ulice jeden z hlavních vjezdů do centra máme docela problém s hlukem.Nevyspí se dospělé osoby natož děti.Vstávám každé ráno v cca 4:42, kdy jede první autobus a mám pravidelný budíček. Prostě paráda, protože každej mamlas_2 začne po výjezdu od kulturáku túrovat svoji naleštěnou káru co to dá.Prostě přijďte k volbám a dejte jasně znát svůj postoj.

Pro nás je obchvat či průjezd či jak to nazvat celkem malichernost, daleko větší je problém s hlukem v ulici 28.října.

Zdravím toho pána z Roudnice, kterej vymyslel ty jednosměrky.

Ordre du Temple, Pavel

993.2 typické


Vždyť to dlouhá léta rachotilo lidem v Jarošovce, už na to byli určitě zvyklí. Tak proč to teď má sakra rachotit pod okny mně. Rozumím Vaší zlobě, ale auta jedoucí do centra zkrátka někomu rachotit pod okny musí. Jedině omezit vjezd do centra.

Obrázek uživatele milk

993.1 Připravte si nervy,od


Připravte si nervy,od 15.9.2016 je Mělníku nahlášená  akce "100 dní kampaně cukrovaru Dobrovice",kdy po dobu třech měsíců budou denně projíždět desítky kamionů s řepou a zpět.Město Mělník v čele  s populárním  mělnickým expertem na dopravu(Švejkem)řeší jak naučit kamiony přeskakovat tu díru na Mladoboleslavské.

993.1.1 Mám neověřenou informaci


Mám neověřenou informaci že je již rozhodnuto o provedení provizoria.Mají to dělat vojáci a nejspíš co nejdřív. Pak se bude řešit zbytek - konečné řešení ...

Obrázek uživatele milk

993.1.1.1 Pokud k tomu dojde a


Pokud k tomu dojde a je armáda profesionálně placená,tak kdo to zaplatí?Tady nejde o přírodní živelnou pohromu,ale o lidskou blbost.

993.1.1.1.2 Jose


Lidská blbost je největší živelná pohroma.

993.1.1.1.1 Milku,souhlas... Platit to


Milku,souhlas...

Platit to budou všichni daňoví poplatníci,jako vždy. Ve srovnání s výdaji na uprchlíky,nemakačenka a Indočechy je to však pakatel...

992 ...mimo téma...


Je vidět, že končí prázdniny,notoričtí naklikávači mínusů se vrátili z dovolené a opět zahájili sezónu ...

991 význam tzv. obchvatu?


Dobrý den, 

víte někdo, jaký je význam mělnického obchvatu? Mám dojem, že došlo k odklonění dopravy z ulic Italská a Cukrovarská do nové (zatím bezejmenné) ulice. Jakýkoliv další efekt (zrychlení, zkapacitnění) - nic, nula. 

Obyvatelé uvedených dvou ulic si asi pomohou, i v okolí "zatím bezejmenné" ulice však bydlí lidé.

Nejsem mělničan, ale nechápu. Napadá mě stará hra Mnoho povyku pro nic. 

 Mirek Erdos

 

991.3 Dobrý den,  děkuji


Dobrý den, 

děkuji všem za celkem zajímavé názory a informace ke stavbě tzv. obchvatu.
Přiznávám se, že mi uteklo to, že zmizí několik stopek (to je z mého pohledu druhý, rovněž marginální, přínos této kontroverzní stavby).   

Pane J. I. Nebuželský, předložíte návrh na pojmenování ulice zastupitelstvu? Máte moji morální podporu. 

Mirek Erdos

 

991.2 Průtah


Z toho si nic nedělejte, ani my nechápeme. Význam "obchvatu", spíše tedy průchvatu, je pro dopravu na Mělníku samozřejmě nulový. Zřejmě bylo třeba proinvestovat zbytečné miliony, a tak se i stalo. Skutečného obchvatu se nikdy nedočkáme, to je myslím evidentní. Bylo naivní myslet si, že to zastupitelé myslí s obchvatem vážně. No co už. Další věcí k nevíře je fakt, že stavba dvou kruhových křižovatek spojených nedlouhou silnicí (a z toho plynoucí vskutku debilní objížďka a dopravní problémy) trvaly asi tak rok a čtvrt. Nedá mi se optat, za jak dlouho by to postavili v Německu, nebo ostatně kdekoli jinde. A další uzavírky přijdou. Počítám, že normálně se přes Mělník bude dát jezdit až za několik let. Sorry, ale když k tomu připočtu ještě ty směšné kuželky u Spořitelny, tak nelze dojít k jinému závěru, než že mělnická radnice je spolkem ťulpasů.

991.2.3 Vy a klid jste úplně mimo


Než kritizujete, zjistěte si všechna dostupná fakta a pokud možno si ta fakta ověřte!!! Jediné v čem lze s Vámi souhlasit jsou směšné kuželky. Město Mělník nemá s průtahem vůbec nic společného. Nadávejte na vládu, pod ministra dopravy spadá ŘSD. Ne na starostu nebo místostarostu. Nebo nadávajte i na ně, ale když, tak kvůli věcem, za které mohou. 

991.2.3.4 Pane Krpče


Už Vám to tu někteří vysvětlili, takže jestli i nadále věříte tomu, že ŘSD coby investor s obcemi nic nekonzultuje a jen na mapě poslepu zapíchne prst a řekne: Těmhle tady postavíme obchvat, je to Váš problém. Další připomínka je ohledně Vaší námitky, že je nespravedlivé nadávat současnému vedení, protože to je na radnici krátce a za nic tudíž nemůže... To jako vážně? Opravdu si myslíte, že současné vedení je naprosto odlišné od toho předcházejícího? Noví lidé, čerstvý vítr? Asi žijete ve vlastním iluzorním světě.

991.2.3.4.1 nejsem tak chytrý jako Vy


ale nejsem tupec. Vím, že město se určitě nějak účastnilo jednání o obchvatu. I když je to fakticky průtah. Ale pořád zde slyším jen kritiku a přitom nevím, co vlastně udělalo město špatně?? Co mělo chtít víc, na čem trvat?? A kam až město mohlo-mělo zajít, aby zde ŘSD ty peníze utratilo?? Byl někdo u těch jednáních??

Mně tady zkrátka schází konkrétní kritika, konkrétních věcí a hlavně návrhy lepšího řešení.

Obrázek uživatele milk

991.2.3.4.1.2 Město mělo trvat na


Město mělo trvat na vedení tranzitní dopravy silnic 1/9 a 1/16 obchvatem mimo Mělník a nikdy nezapochybovat,že by to mohlo být jinak.V momentě,kdy vedení města spolklo i s navijákem myšlenku vyřešení dopravy tímto paskvilem,bylo vše ztraceno.Dnes by se musely prostudovat stohy zápisů z jednání,pokud se neztratily,zjistit kdo vymyslel a prosazoval toto řešení,jaké měl důvody nebo osobní prospěch.

Obrázek uživatele milk

991.2.3.4.1.1 Nesouhlasím ani tím,že je


Nesouhlasím ani s tím,že je to průtah.Je to asi 400 metrů  dlouhá spojka mezi Pražskou a Mladoboleslavskou,nahrazující ulice Cukrovarskou a Italskou.Navíc tři kruháče a na zbývajících několika kilometrech městem se ani nekoplo a nezměnilo.U jednání nebyl určitě nikdo z nás,ale za tu dobu 15-20 let je v tom namočena pěkná řádka lidí.Rozhodně nemůžete čekat,že tu některý vystoupí a bude si sypat popel na hlavu.Pokud by tady někdo vylezl,tak by to bylo ve stylu"Já nic,já muzikant".Od padesátých let minulého století vzniklo kolem 30 studíí obchvatu Mělníka,vždy to bylo z nějakého důvodu zastaveno a zůstalo jen na papíře.Je obdivuhodné,že tato tak drahá zrůda tak hladce prošla.

991.2.3.4.1.1.1 Cukrovarská, Italská


Věřím, že obyvatelé těch dvou ulic jsou rádi i za tohle.

Obrázek uživatele milk

991.2.3.4.1.1.1.1 Určitě si obyvetelé


Určitě si obyvetelé těchto jednosměrek odpočinou.Děkuji,že jste ostatní občany Mělníka a řidiče tak krásně uklidnil.

Obrázek uživatele milk

991.2.3.3 Tímto chcete naznačit,že


Tímto chcete naznačit,že vedení obcí a měst bojujících o vyvedení  přetížené dopravy z jejich lokalit a vystupujících v televizních reportážích jsou úplní bezbraní magoři.Já si naopak myslím,že to jsou lidé na svých místech,kteří znají problematiku svého regionu a názory jeho obyvatel.V Praze si sebevětší státní nebo soukromá firma nedovolí bez souhlasu magistrátu ani kopnout do země.Naopak když magistrát rozhodne o výstavbě Pražského okruhu,tak to klidně zastupitelé městské části  v zájmu svých občanů smetou se stolu.Myslíte,že vedení měst,kde se vybudovaly obchvaty,sedělo se založenýma rukama a čekali až jim to někdo milostivě postaví?

Neví v jakém poměru jste s kritizovanými osobami,ale vzhledem ke způsobu jejich obhajoby ve zdejších komentářích......

Mimochodem,to co se zde vybudovalo,není žádný obchvat,zdaleka ani nějaký průtah,ale nová ulice nahrazující Cukrovarskou a Italskou.I průtah by musel začínat na jedné straně města a končit na druhé straně,toto je spojka mezi dvěma ulicemi.Každá nová ulice musí dostat i nějaké jméno,proto navrhuji tady na Mělníčku zveřejnění nápadů na název.Každý bude mít možnost klikáním vyjádřit svůj názor.

991.2.3.3.2 to se tedy nevědělo dřív??


že město potřebuje obchvat??? To jsme museli čekat, až budou u moci tito nýmandi(současné vedení města), kteří městu jen škodí a ti si vymysleli takhle blbý obchvat(průtah), aby tady lidi byli naštvaní?? Asi tomu opravdu nerozumím, ale ani nemusím, tady je naštěstí expertů dost.

 

PS v žádném vztahu ke kritizovaným osobám nejsem. Nemám rád kritiku za každou cenu.

Kdo tady kdy něco pochválil?? Co třeba ulice Pražská?? Nemáte radost z toho, že i přes intenzivní dopravu ta silnice stále drží a nedrncá to tam tak jako ještě před 2 lety?? Co skákačka v Legionářích, která zmizela loni ??

Obrázek uživatele milk

991.2.3.3.2.1 To,že město potřebuje


To,že město potřebuje obchvat se vědělo už před ll.světovou válkou,ale události nabraly jiný směr.Po válce vedla silnice Praha -Č.Lípa přes náměstí Karla lV.Potom se zbouralo Podolí a pivovar a udělala se Bezručova.Když začal provoz vadit vznikajícím sídlištím tak se doprava převedla podle nádraží ČD.Zkrátka se to pořád flikuje a vydrží to jen po nějakou dobu,to je případ i nově vybudované spojky mezi Pražskou a Mladoboleslavskou.Vybudování jednoho kruhového objezdu se všemi přeložkami sítí a osvětlením je nákladnější než vybudování kilometru silnice mimo město,kde nemusíte dělat ani kanalizaci.Vzhledem k narůstající dopravě čeká Mělník stejně vybudování obchvatu,ale při současné rychlosti projektování a výstavby je to budoucnost pro naše vnuky

991.2.3.3.2.1.1 v tom se shodneme


Ale já se obávám , že se opravdového obchvatu nedočkají ani naši vnukové, protože už nebude kudy vést. Zástavba se rozrůstá a nikdo nechce mít obchvat za humny.

991.2.3.3.1 Název ulice


Pro novou ulici navrhuji název Milana Schweigstilla. Smiling)

Obrázek uživatele milk

991.2.3.3.1.1 Když jsme v té EU,tak by


Když jsme v té EU,tak by jsme se měli být více evropští a nazvat ulici Schweigstillstraße.Nebo potom český  překlad Švejkova.

991.2.3.2 pane Krpče...


Chcete tvrdit že vedení našeho města s tímto nemá nic společného? Nikdo se jich na nic neptal,nic s nimi nekonzultoval a maximálně jim vše oznámil ?

To snad nemyslíte vážně ? Město (zastupitelé) je jako každý jiný účastníkem stavebního řízení a tudíž může vznášet námitky,požadavky a vůbec do všeho kecat. Pokud tak nečiní anebo jen kývou hlavami ,tak tam nemají co dělat...

Takže tak... a Vám nadávat nebudu,nemám proč. Děkuji L.

991.2.3.2.1 pane L.


Vy si fakt myslíte, že se stávající vedení se vyjadřovalo ke stavbě obchvatu???Jestli se nepletu, jsou ve funkci 3 roky, stavba začala v loňském roce, projekt a stavební povolení se určitě táhlo hodně dlouho. Nevím, jestli mělo současné vedení šanci stihnout to ovlivnit. Já bych nadával na porevoluční vedení města, že se nesnažilo o to zde opravdový obchvat vybudovat. V současné době spekulantů skupujících pozemky a také již poměrně rozsáhlé výstavbě v oblasti Neuberka netuším, kam obchvat nacpat tak, aby nikomu nevadil. Ideální by bylo ho vést podle kolejí, ale to asi není reálné.

991.2.3.1 Město Mělník


má s průtahem společného docela dost. Přinejmenším to, že jeho trasu schválilo. Stavbu samozřejmě financuje ŘSD. U právě dokončované etapy nějaký přínost vidím. Přeci jen dojde k vyvedení dopravy z poměrně úzkých ulic a zmizí dvě Stopky. Další plánované etapy považuji za zvěrstvo, neboť doprava bude převedena do dosud klidných částí Blat a Neuberka. Myslím, že vhodnější by bylo vést průtah dále ve stopě bývalé cukrovarské vlečky, podél nádraží (znamenalo by to vykoupit drážní pozemky a část pozemků a některé budovy přiléhající k trati) až k bývalým jatkám, kde by byla trať přemostěna a dál by průtah pokračoval zhruba podle současného návrhu. Při té  příležitosti by došlo i k zrušení přejezdu na Kokořínské ul., který by byl nahrazen přemostěním bez nájezdů z průtahu. Na Kokořínskou by se stále jezdilo přes kruhák u č.s. Shell. Bylo by to podstatně levnější.

991.2.2 Jak to mohlo dopadnout,když


Jak to mohlo dopadnout,když o dopravě rozhoduje kantor.Kdybych se hrnul ke korytu a dali mi na starost zdravotnictví,tak bych s celoživotní praxí strojaře nemohl radit ani pohřební službě

991.2.1 spolek


Spolek ťulpasů rozhodně ne.Ono oblbnout lidi aby je zvolili chce přeci jen hodně vysokou inteligenci.

991.2.1.1 doprava


Vážení,  urážky nejsou na místě. Jsem poslední kdo by se zastával současného starosty a místo starosty.  Podívejme se do historie kdo před dvaceti lety rozhodoval o tom co se ve městě bude dít. Bez požehnání ODS se zde nic nehnulo to přece víme všichni a kdo byl ve vedení ODS víme také. Předchozí vedení města se zmohlo jen na zcela zbytečný a nákladný kruháč  a sjezd do přístavu. Zde nám   pan Pecina opět  předvedl co dokáže vymyslet a prosadit za nesmysly. Denně ve městě  hrozí dopravní kolaps a  stačí když spadnou závory na Kokořínské ul.   Současný stav dopravy ve městě  je jistě neudržitelný a co bude za deset, dvacet let…  Jediná šance na zlepšení je vyvést nákladní dopravu co nejdále od centra města. Současné stav neumožnuje vyvedení nákladní dopravy do neobydlených zón vždy bude někdo dotčený.  Politik který se do řešení tohoto problému pustí si zaslouží obdiv.  Neumíme-li to dnes ocenit jistě to  ocení jistě naše děti.
Lidi,  podívejte se kolem sebe vždyť i ty  Líbeznice mají postavený obchvat.
 

Obrázek uživatele milk

991.1 Význam to má pro několik


Význam to má pro několik jedinců,kteří mohli mluvit do rozhodování o vybudování této nové ulice.Město Mělnik dotlačilo Cukrovary Dobrovice k prodeji pozemku,ale nekoupilo ho jako celek pro výstavbu,pouze to přihrálo těm zmíněným jedincům.Ti ho ochotně a bez průtahů prodali státu.

Takže si opravdu oddechnou lide v Cukrovarské a Italské,ale doprava utrpí zpomalení vybudováním kruháčů na Mladoboleslavské a Pražské.

990.1 Nikdy nic není


Nikdy nic není stejné,může to být lepší nebo horší.

99 Ještě máme jeden mostek uzavřený


Hlavně aby páni radní nezapomněli také na mostek v Okružní...připadá mi to jakoby na něj zanevřeli. Od uzavření na něm žádná činnost, alespoň to tak vypadá.

99.2 snad se to pohne


V jednom z červencových zápisů z Rady města jsem určitě četl schválení uzavření smlouvy na tuhle opravu. Otázka je jak dlouho to uzavření smlouvy trvá???

99.1 Tam je to úplná


Tam je to úplná tragédie,pokud to berou tak,že tam jsou za mostkem "jen dva baráky",tak potěš řiť. Tahle cesta je poměrně důležitá pro lidi ze Zahrádek,či V.Borku samotného. Sám jsem zvědav kdy se to začne hýbat...

98 Mostek v Mladoboleslavské ulici


Slyšel jsem fámu o tom, že se na opravě mostku v Mladoboleslavské přestalo pracovat z důvodu neplacení panu jeřábníkovi. Minulý týden tam nebyla ani noha a dnes taky ne. Kdo máte přesnější informace?

98.1 fama


viz fb, technologicka prestavka - zrani betonu, rsd je celkem likvidni spolecnost.

98.1.4 Mostek - díra na Mladoboleslavské


Tak jsem koukal jak to tam vypadá,

armatura se tam válí po zemi,s bedněním sice začali ale nedodělali, a BETON NÁM ZRAJE A ZRAJE....

...a na stavbě ANI NOHA...

a JÁ se ptám slovy jedné známé písně   ČÍM TO JE, ČÍM TO JE ???

 

Nemohl by někdo z odpovědných konečně kápnout "BOŽSKOU" , než oblbovat technologickou přestávkou ?

Termín se celkem jistě stihnout nedá , jelikož ikdyby hned v pondělí nastoupila parta dělníků , tak než dodělají bednění,armaturu a zalijí to betonem,tak uběhne minimálně 10 dní.Pak je na řadě skutečné zrání ( i při použití plastifikátoru) lidově chemie a následně položení asfaltu. Což z nás přestat dělat blbce a na rovinu říct co se děje a o kolik se nejspíš posune termín dokončení ? Nebylo by to jednodušší a hlavě fér ???

 

Děkuji L.

98.1.4.2 Tak už je to venku


Tak už je to venku !!!

Čtěte tento článek a u jeho konce se píše "o potížích stavební firmy" provádějící rekonstrukci mostku na Mladoboleslavské ul....

To to nešlo říci narovinu ? To nás museli oblbovat technologickou přestávkou ? Tak teď jsem zvědav jak dlouho ty "potíže" potrvají a kdy budeme jezdit normálně....

 

http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/opravy-povrchu-zavrou-na-dva-mesice-nemocnicni-ulici-20160820.html

98.1.4.2.1 Ono to...


... už nějakou dobu tajemství není...

http://ekonomika.idnes.cz/firma-sds-exmost-ma-financni-problemy-d82-/ekonomika.aspx?c=A160817_2266784_ekonomika_rts

Sice se nepíše přímo o Mělníku, ale firma je to stejná.

98.1.4.2.1.1 Proslýchá se


že vedení města požádalo ŘSD o zřízení mostního provizoria.

Pokud zhotovitel (Exmost) je opravdu v krachu, je to asi nejlepší možné řešení. Vedení ŘSD by zasloužilo vypráskat bičem a naházet do Vltavy, neboť aby toho zmatku nebylo málo, včera začala oprava kruhových objezdů na křižovatce I/16 s dálnicí D8, takže silniční spojení Mělníka s Prahou je vždy doprovázeno dlouhými kolonami. A to ty kruhové objezdy jsou v provozu několik málo let.  Pokud v září skutečně vypukne avizovaná oprava nového mostu přes Labe a nebude opraven silniční most v Mladoboleslavské, máme se na co těšit.

98.1.4.2.1.1.2 "nový"most


Mostní provizorium je jedna z variant o které se nyní jedná. Oprava nového mostu letos nezačne.

98.1.4.2.1.1.2.3 nejsem odborník


Nejsem odborník, ale nebylo by selským rozumem logičtější, kdyby nějaká nová firma tu armaturu nechala vylít betonem a dokončila to, než to celé snad zase začít likvidovat a stavět tam pontonový most, jak někde na vojenském cvičení, nebo při povodni v nějaké zasažené obci ?

98.1.4.2.1.1.2.3.1 YES...Sokrates :-)


Nejefektivnější je dílo za každou cenu dokončit a tím zprovoznit a potom řešit celou situaci.

Dle mého úsudku,nic proti firmě která to nedotáhla,chápu i druhotnou platební neschpnost,jenže to jsou prostě rizika se kterými jdu na trh podnikání,s tím vědomím beru zakázky,odpovědnost zkrátka vše co s tím souvisí.Když vydělají mega za měsíc tak to taky nikoho nezajímá a stejně je to obráceně,je to jen jejich boj .

Buď mě dokážou že si zařídili překlenovací úvěr a jsou schopni to dodělat,nebo končí a fofrem nastoupí někdo jiný a po nich pak škodu vymáhám. Stejně to jinak dopadnout nemůže,je to jen hra o čas a hlavně nervy nás řidičů...

98.1.4.2.1.1.2.2 Zase jeden zoufalý nápad


Zase jeden zoufalý nápad jako s přáním zákazu průjezdu kamionů přes město.Já než bych něco plácnul,tak bych počkal na závěry příslušného jednání a teprve potom s tím vylezl na veřejnost.

98.1.4.2.1.1.2.1 Děkuji za odpověď.


Děkuji za odpověď. Alespoň jedna pozitivní zpráva.

Podnikne město Mělník nějaké právní kroky vůči ŘSD nebo společnosti Exmost? Je mi jasné, že škody, které městu vznikly a vzniknou, je složité prokázat, ale přece celou záležitost nemůžete nechat jen tak plavat.

98.1.4.2.1.1.2.1.1 U cukrovaru


konečně skončilo omezení a kyvadlový provoz. Volejte sláva a tři dny se radujte. Smiling

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1 Předčasná radost


Omezení u cukrovaru sice zkončilo, ale přesunulo se na loni dokončený kruhový objezd, kde pár dělníků demolovalo obrubníky. Proboha proč? Od nádraží k cukrovaru mi jízda trvala 42 minut, v opačném směru stála kolona až k čerpací stanici v Doleních Vinicích. Slovutná firma Strabag, která práce provádí se zase předvedla.

Obrázek uživatele milk

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1.1 Každá cesta se řidiči


Každá cesta se řidiči vryje do paměti.Prolétnout městem padesátkou dovede každý,ale vychutnat si to popojížděním je pro fajnšmekry.

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1.1.1 ...to zajisté ano,jen bych


...to zajisté ano,jen bych to s tím popojížděním nepřeháněl,pokud se člověk pokochá pohledem na okolí, budiž,ale jak z nudy počítá trpajzlíky na zahrádkách u domů je zle,,,

Myslím si,že z nás už jsou fajšmekři ze všech a kochání bylo dost,je čas zase jezdit...

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1.1.1.1 Včerejší zážitek.


Hezkou neděli pánové ! Paradoxně jsem si včera toto užil mimo naše město. Těšil jsem se, jak se svezu do Kralup po krásné rovné silnici vedoucí mimo obce, a po asi sedmi minutách jízdy jsem uvízl na téměř 30 minut v koloně kousek od Mlčechvost. Důvod ? Stavba dvou kruháčů za sebou  semafor. Sobota večer. Vedou vás až k Velvarům a přes Zeměchy druhou stranou do Kralup. Zpátky už jsem jel raději přes Chlumín. A aby toho bylo více, tak jak jedete na Pšovce na kruháč proti sluníčku, tak současně s vámi opisují celý kruháč dva cyklisté a diví se, že kolem nich jedu tak opatrně Smiling. Jak tam tudy asi teď vůbec jezdí autobusy ? Možná odbočují o něco dříve na Úhy, aby se dostaly na starou teplickou silnici.

Obrázek uživatele milk

98.1.4.2.1.1.1 Protože vrchnost není


Protože vrchnost není schopna nic životaschopného vymyslet,tak je toto jediný způsob,jak se zviditelnit.

98.1.4.2.1.1.1.1 co Vy


Co by jste vymyslel Vy s pravomocemi jaké má(nebo spíš nemá) v této záležitosti město??????

Obrázek uživatele milk

98.1.4.2.1.1.1.1.1 Jestliže město nemá


Jestliže město nemá pravomoci rozhodovat o záležitostech na svém území,tak ani nepotřebuje nikoho na radnici.Jsou schopni vás vycvičit,když si budete chtít postavit kůlničku,ale  na ukočírování pro město důležitých staveb zkrátka nemají.

98.1.4.2.1.1.1.1.1.2 Pokud je investorem


stavby někdo jiný, než město a stavba je na pozemku jiného vlastníka a splňuje po stránce zákona všechny náležitosti, má město minimální možnosti průběh stavebních prací ovlivnit.  V tomto případě je vlastníkem i investorem ŘSD, což je, jak se posledních pár let ukazuje, banda neschopných hňupů.

98.1.4.2.1.1.1.1.1.1 blíží se volby???


Vypadáte na opozičního voliče.......dávat za vinu něco, co nikdo z vedení nemůže ovlivnit. Sice ubohé, ale asi účelné...

98.1.4.2.1.1.1.1.1.1.1 Lepší opoziční


Lepší opoziční volič,než bezpáteřní volič.Ubohé je hrnout se ke korytu,když nemohu o ničem rozhodovat a tudíž jsem zbytečný.

98.1.4.2.1.1.1.1.1.1.1.1 podle sebe soudím Tebe


To na Vás asi bude pasovat jak ušité. Zbyteční jsou podle mne kritici za každou cenu, třeba jako Vy.

98.1.4.1 musíte číst


Ex Most je asi v krachu, nechce to přiznat a protože má platnou smlouvu o dílo, tak s tím zatím nemůže nikdo nic dělat. Tenhle problém s nimi mají další města i na jiných stavbách.

98.1.4.1.1 Popravdě,kdo to opravdu


Popravdě,kdo to opravdu dělá nevím,nijak jsem se po tom nepídil. Jen se o to všeobecně zajímám. Pocházím z těchto končin a znám tam každý šutr. Pokud ta firma opravdu krachla,tak to bude asi nadlouho. Budou se do toho muset vložit právníci a začnou nekonečné tahanice o tom kdo to dodělá,za kolik,kdo to zaplatí atd. 

Jen mám obavy,jestli se naplní jakkoliv takový scénář,jak dlouho nebudeme jezdit? Dnes jsem jel večer okolo (nebudu čekat na semaforu Smiling ) a armatura která předtím ležela na zemi už je pryč,buď to "někdo" šlohnul nebo se snad začlo pracovat? No celkově to zatím moc dobře nevypadá,doufejme že to rychle vyřeší (odpovědní) a bude se zase normálně jezdit. 

Pokud máte kdokoliv nějakou informaci (pokud možno ověřenou) dejte to sem, ať víme . Dík L.

Obrázek uživatele milk

98.1.4.1.1.1 Je méně


Je méně pravděpodobné,že by tam pracovali o víkendu,když se tam nepracuje ani ve všední dny.

98.1.3 Takhle se to okecává když


Takhle se to okecává když je průser (technologická přestávka). Momentálně jsou hotové obě nosné stěny,bez jakékoliv prodlevy se dá dále pracovat na samotném přemostění,tj. montáž bednění a následná montáž armovací výstuže. Beton jak známo zraje cca 28 dní,což je doba kdy při optimálních podmínkách dosáhne maximálních hodnot tvrdosti (pevnosti).To že někdo tvrdí,že se teď na této akci nedá pokračovat z důvodu tech. přestávky,tak jednoduše LŽE !!!

Ke mně se dostala informace o tom,jak firma která toto dílo provádí (myslím skutečně provádí,neplést s ŘSD) údajně zkrachovala. No zatím to tak vypadá,to že ŘSD je oficiální dodavatel je sice možné,jenže dnes je normální že jedna firma vyhraje zakázku a provádějí to místo ní různé subdodavatelské subjekty (za skromnou provizi).

Takže ať je za tím cokoliv,tak rozhodně to nestojí z důvodu nemožnosti pokračovat v pracech které jsem popsal výše,zkrátka někdo nám tu lže a dost fest,a to říkám naprosto vážně. Prostě tech. přestávka jsou jen kecy a pravda je jinde...

Obrázek uživatele milk

98.1.2 Doba zrání betonu se musí


Doba zrání betonu se musí dodržet před plným zatížením,to je uvedením do provozu.Během výstavby k zatížení nedochází.

98.1.2.1 Jasně stavebníci se nad


Jasně stavebníci se nad tím mostkem během stavby budou nadnášet.

98.1.2.1.3 Nevím v jakém oboru


Nevím v jakém oboru pracujete,ale jako stavař s praxí 27 let Vám sděluji že existuje vynález jménem lešení. Takže nikdo,ani Vámi zmínění stavebníci nemusí u práce levitovat. V dnešní době je tolik možností (druhů) lešení,že neexistuje problém postavit cokoliv kdekoliv. Plácáte tu jenom hlouposti...

Kde je pravda nevím,ale co vím jistě a nikdo mi to nevyvrátí,stavba nestojí z důvodu zrání betonu,to je jen výkřik do tmy "pro laickou veřejnost".Chápu, že kdo tomu nerozumí,tak této odpovědi logicky věří,jako já když nechám opravit auto a řeknou že museli vyměnit to či ono,jsem v této věci laik,tak co mi zbývá...

Obrázek uživatele milk

98.1.2.1.2 Pilíře jsou hotové a že


Pilíře jsou hotové a že by pár dělníků prošláplo bednění(šalunk) na který přijdou tuny betonu je úsměvné.Jak říkal doktor Štrosmajer,nadnáší jenom hloupost.

98.1.2.1.2.1 Možná,že by bylo dobré


Možná,že by bylo dobré nechat mostek v tomto rozdělaném stavu.Lidé už si pomalu zvykají na pestrý průjezd Mělníkem a určitě v případném dokončení se jim bude stýskat. 

98.1.2.1.1 velký problém


http://wp.tabordnes.cz/2016/08/05/sds-exmost-v-problemech-bude-oprava-svehlova-mostu-dokoncena-letos/

 

neřekl bych, že se jedná o technologickou přestávku........ a pokud je to pravda, pak se tu dopravní situace jen tak nezlepší 

98.1.1 tak snad to bude pravda


fc nemám, spoléhal jsem na Melnicek, díky.

Obrázek uživatele KousekDortu

97 Další úlet dopravního experta?


Poslední týdny jsem si říkala, jak to, že se najednou nedá přibrzdit před ZŠ Seifertova - ano, kaju se, ale na protřelých místech bohužel jezdím občas po paměti. A pak jsem si teda všimla, že někoho napadlo před školou zrušit zákaz stání. Místo něj tam nainstalovali obvyklý špalír značek (ten, kdo je dodává, musí mít pré) a jedna z nich hlásá, že místa jsou vyhrazena pro potřeby ZŠ. Jenže samozřejmě tam parkují ti, co chtějí do města a nechce se jim platit parkovné. Výsledkem je, že když přijedou rodiče vyzvednout dítě ze školy, nemají nárok, leda by měli hodně velké štěstí. Logicky pak parkují naproti, kde je ovšem zákaz zastavení. Jenže kde jinde, že? Nějak mi uniká, co bylo na dosavadním stavu špatného. Možná to, že fungoval? Na Mělníku totiž poslední dobou vymýšlejí samé novoty, které jsou postavené na hlavu, asi jen proto, aby byla změna.

97.1 Parkování


Předpokládám, že je potřeba, aby měli možnost parkovat před školou především učitelé, ne ? To má přece logiku. Jsou tam zaměstnáni.

Michala

97.1.4 parkování


Parkování u školy pro učitle logiku nemá. Škola poskytuje veřejnou službu občanům  ti si na to přispívají ze svých daní. Ředitel a krajský radní za ČSSD  Němec spolu se zřizovatelem tj. starostou se postarali  parkování učitelů a opoměli, že denně před školou desitky rodičů vysazuje své děti z vozidel. Pan starosta by se tam měl v 7,45 podívat. Učielé jistě v zájmu bezpečnosti děti postoupí nezbytné nepohodlí a zaparkují na parkovišti na vyhlídce kde je  7,30 ráno  parkovacích míst  dostatek a 150m dojdou na pracoviště.. Umístit před školu dopravní značku s časově omezeným stáním pro rodiče  v našich poměrech bez dohledu MP nic neznamená. Práce MP je kapitola sama pro sebe. Podle všeho placené parkování organizuje a kontroluje v našem městě MP, ale  každé druhé vozidlo stojí na placeném stání neoprávněně. Uvedu jeden příklad, před časem jsem v nedalekém městě zaparkoval na místě s placeným stáním, když jsem si šel koupit k parkovacímu automatu listek přijal  jsem tel. hovor cca po 10min byla u mého vozida policistka MP. Vše se vysvětlilo a já vozidlo vybavil pakovacím lístkem. Podle jejich slov použivají monitorovací systém v centru města k dohledu na parkování. V našem městě na nám. Karla IV. stoji  dvě hod na placeném parkovišti přes 4 stání bez placení nákladní auto a nic.. celodenně tam stojí ddodávky trhoců a nic a to jsou markanty které oprerátorky musí vidět. Policistům MP  chybí aktivita a inciativa při vyhledávání a projednávání přestupků.

97.1.4.1 Parkování


Škola je jiný případ než úřady, podniky, ap.? Všude parkují zaměstnanci u budovy svého pracoviště. A rodiče a děti nemají nožičky?

Michala

97.1.4.1.1 Parkování v Seifertově


A to jste vzala kde, že všude parkují zaměstnanci u budovy svého pracoviště? Jistě, je to super když to jde, ale těch pár kroků by snad učitele taky neubylo. Nebo snad jsou to oni, kdo nemají nožičky? Nehledě na to, že tam rozhodně neparkují jen učitelé.

97.1.1 sekání trávy


 Mě spíše naštvala ta kauza p. Marounka a jeho sekání trávy na Podolí - areál FC Mělník. Nejdříve to šlo zadarmo, pak s panem Marounkem bez výběrového řízení (člen koalice a zam. TS Mělník)Za cca 325000,-Kč. A teď jim FC Mělník přidají na sekačku 60000,-Kč a budou si to dělat sami. Nechápu tenhle úlet města A proč to nešlo rovnou,alespoň takto.Všude jinde by Marounek musel odstoupit a opozice by toto požadovala,ale tady na Mělníku mě už nic nepřekvapí. Ptal jsem se jednoho našeho radního co to jako mělo znamenat a ten se jen usmál a řekl : A o co ti jako jde, zákon porušen nebyl. No já už k žádným volbám nejdu. Kontrolní výbor by měl zkontrolovat nájemní smlouvu na tento areál, zda vůbec je města povinnost se jakkoli starat a nemá se náhodou o tyto aktivity starat nájemce.????

OF

96 kuželky


jedna naše známá si dala tu práci a spočítala "kuželky" na Pražské. Je jich 91. Cena jedné se pohybuje od 1330 kč. Takže kuželkování stálo přes 120 tisíc korun. A to určitě je jich někde pár v záloze pro případ, že do nich někdo vletí, protože pak určitě nezničí jen jednu, ale půl lesa.

Jen jesti to nebylo vystavěno v rámci zvýšení počtu zeleně ve městě !

A jak jsem napsal do jiného vlákna, tento týden se na Pražské opět na dvou místek kope - předělává se zastávka U hřiště - zatím potřetí a přechod o kousek níž - zatím počtvrté.

Prostě totální šlendrián.

A stejně by se dalo polemizovat o cyklostezkách a pseudomalůvkách na silnici.

Jestliže mezinárodní cyklostezka s označením 2 prochází z Německa až do Itálie, pak Mělník je na její trase doslova raritou, protože mezinárodní trasa končí u starého mostu a podle značky zase začíná u vjezdu k domu Dětí a mládeže v parku na Polabí. mezitím se z cyklostezky - což je přesně definovaný pojem, který mimo jiné musí splnit i samostatný pruh pro cyklisty, změní na nesmyslnou změť značení a potulování se cyklistů po městě po doslova nebezpečných úsecích. A tak mě napadá následující :

nějaký dobrovolník z vedení města by si mohl v období duben až říjen jednou denně zajít v klidu posedět do parku na Polabí. Vzal by si ssebou papír a dělal si čárky za každého cyklistu, co okolo něj projede, i když je v parku zákaz vjezdu cyklistům. Jako návod dávám letošní pokus z léta, kdy za pouhou 1 hodinu projelo okolo Zahradnické školy 52 cyklistů !!!

Zákaz nezákaz. Pokud by tedy někoho na radnici osvítil Duch Svatý, stačilo ty zbytečné zákazy odstranit a napojit cyklostezku od Vrázovky parkovou cestou k hřišti, kde pokračuje dolů k Labi. Cyklisti by se vyhnuli frekventované Pražské ulici a ušetřilo se za nesmyslné značení.

A že to nejde, protože je to park pro pěší ? Jen kecy. Stačí se v neděli odpoledne podívat, kolik osobních aut projede parkem přes dva zákazy vjezdu, aby dovezli své ratolesti k internátu, kolik pracovnic DDM a rodičů vezoucích děti na zájmový kroužek denně nerespektuje zákaz vjezdu do parku a jako vrchol, kolik pracovníků města, konkrétně Technických služeb si parkem zkracuje cestu, aby nemuseli objíždět celé město !!!! A pak se stačí zajít do parku podívat po dešti a hned zjistíte, že je díky výmolům od projíždějících aut natolik zničený, že je prakticky neprůchodný suchou nohou. Těch několik cyklistů, co by použili mezinárodní cyklostezku by se v tom měnickém bordelu hravě ztratilo a hlavně by si město Mělník neurazilo takovou ostudu, jako s tím, co se tu vymyslelo.

96.2 A je tam pořád ten zákaz?


Minulý týden jsem byl u DDM a směrem do parku nebyl zákaz, ale jen upozornění na opatrnost vůči chodcům. Dál jsem nejel tak nevím jak je to dál.

96.1 průjezd parkem


by byla dobrá volba

95 Na lidi se z vysoka s.e.r.e,


Na lidi se z vysoka s.e.r.e, hlavně, že maj kámoši kšefty a někdo na těch kšeftech podíl. Čím hůř, tím líp, všechno proti lidem, placené parkování téměř všude asi nestačilo.

94 Značení pro cyklisty


Všimli jste, že vždy u těch Alzáckých patníků se jízdní pruh zúží tak, že se tam auto  a cyklista nevejde? Například u spořky řidič dává přednost zleva a zprava zavře cestu cyklistovi. Nepřide mi to moc bezpečné. Je to po celé Pražské. A cyklista jinudy jet dolů nemůže.

94.1 Protože ve skutečnosti


Protože ve skutečnosti nejde o cyklisty,ale o co největší dodávku-kšeft zelenobílých patníkokuželoblbostí.Cyklista je jen okrajový záměr,aby se vlk napapal a koza zůstala celá. Je to takový maskovací manévr.Kdyby tu Pražskou radši osvítili novými LED lampami,bylo by lépe vidět,mělo by to smysl a kuželky by mohly být dál ve skladu dodavatele.

Jenže...

94.1.1 no


no.ona nám TOPka před volbama slibovala cyklostezky .tak je máme.už jsem svým dětem zakázal se v těhto místech pohybovat na kole

94.1.1.1 Cyklopiktogram


Cyklopiktogram není cyklostezka. Toto vodorovné dopravní značení pouze upozorňuje řidiče na možný zvýšený výskyt cyklistů na pozemní komunikaci - Piktogramy na vozovce vám ve společném provozu napomáhají předvídat pravděpodobný pohyb cyklistů v daném směru.

Takže se v žádném případě nejdená o cyklostezky, jak by si někdo mohl myslet.

 

94.1.1.1.2 ano


vím co znamená cyklopiktogram.bylo to myšleno ironicky.