Tip: S ostatními uživateli si můžete posílat soukromé vzkazy!

Poněkud šílené dopravní plány

Dnes se mi dostal do ruky říjnový zpravodaj mělnické radnice a v něm podle mého názoru zcela šílený  plán (bohužel už schválený) na zjednosměrnění některých důležitých ulic v centru Mělníka, především větší část Jarošovy, Fibichovy  a většina Vodárenské – údajně kvůli zlepšení dopravní situace.

Tento plán ovšem znamená vyhánění čerta ďáblem – či spíše malého čertíka celým peklem. Změřila jsem si na mapě, o kolik se prodlouží cesty autem, které dělá běžný člověk asi tak normálně po Mělníku – jede si pro balík na poštu, přitom vyřídí něco na úřadech a když už je v autě, udělá velký nákup. A vyšlo mi, že ročně tu najezdí desítky kilometrů navíc, ovšem daleko hroší je to, že tyto kilometry najezdí prostředkem sídliště. Místo aby se jelo téměř neobydlenou Vodárenskou (dolů)  Jarošovou s pár obyvateli (nahoru), povede nejkratší trasa z města na Bezručovu k Family centru a Tescu (kam se jezdé opravdu hodně) –středem sídliště Pivovar (ulici Kosmonautů), kde bydlí stovky lidí. Těm tam budou páchnout výfuky, tam bude hrozit větší kolize s chodcem, protože v ulici Kosmonautů nejsou nejen žádné přechody , ale někde ani chodníky. Zkuste si to taky: trasa z parkoviště na náměstí Karla IV. k Tescu (Pražská Fibichova, Vodárenská) je  cca 600 m. Poté, co Vodárenskou dolů neprojedete, budete muset z Fibichovy zahnout do Jarošovy, odtud do Kosmonautů a zpět do Vodárenské. Až k Tescu to je cca 1, 4 km, tedy víc než dvojnásobek. A takových „šílených“ tras jistě najdete i vy více. A to už nemluvím o tom, o kolik víc benzínu každý z nás projede (a kolik peněz tedy zbytečně vyhodíme).

Přemýšlím, jestli nepřipravit nějakou petici za zrušení tohoto plánu, který zhorší kvalitu života nám všem, co žijeme na sídlišti Pivovar a v okolí. Ale zatím mám alespoň jednu radu: Zjistěme si, kdo z radních pro tenhle šílený plán zvedl ruku – a toho pána/paní příští týden určitě nevolme: obyvatelé této části Mělníka jsou mu totiž lhostejné

 

Ostatní následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

991 význam tzv. obchvatu?


Dobrý den, 

víte někdo, jaký je význam mělnického obchvatu? Mám dojem, že došlo k odklonění dopravy z ulic Italská a Cukrovarská do nové (zatím bezejmenné) ulice. Jakýkoliv další efekt (zrychlení, zkapacitnění) - nic, nula. 

Obyvatelé uvedených dvou ulic si asi pomohou, i v okolí "zatím bezejmenné" ulice však bydlí lidé.

Nejsem mělničan, ale nechápu. Napadá mě stará hra Mnoho povyku pro nic. 

 Mirek Erdos

 

Obrázek uživatele milk

991.1 Význam to má pro několik


Význam to má pro několik jedinců,kteří mohli mluvit do rozhodování o vybudování této nové ulice.Město Mělnik dotlačilo Cukrovary Dobrovice k prodeji pozemku,ale nekoupilo ho jako celek pro výstavbu,pouze to přihrálo těm zmíněným jedincům.Ti ho ochotně a bez průtahů prodali státu.

Takže si opravdu oddechnou lide v Cukrovarské a Italské,ale doprava utrpí zpomalení vybudováním kruháčů na Mladoboleslavské a Pražské.

990.1 Nikdy nic není


Nikdy nic není stejné,může to být lepší nebo horší.

99 Ještě máme jeden mostek uzavřený


Hlavně aby páni radní nezapomněli také na mostek v Okružní...připadá mi to jakoby na něj zanevřeli. Od uzavření na něm žádná činnost, alespoň to tak vypadá.

99.2 snad se to pohne


V jednom z červencových zápisů z Rady města jsem určitě četl schválení uzavření smlouvy na tuhle opravu. Otázka je jak dlouho to uzavření smlouvy trvá???

99.1 Tam je to úplná


Tam je to úplná tragédie,pokud to berou tak,že tam jsou za mostkem "jen dva baráky",tak potěš řiť. Tahle cesta je poměrně důležitá pro lidi ze Zahrádek,či V.Borku samotného. Sám jsem zvědav kdy se to začne hýbat...

98 Mostek v Mladoboleslavské ulici


Slyšel jsem fámu o tom, že se na opravě mostku v Mladoboleslavské přestalo pracovat z důvodu neplacení panu jeřábníkovi. Minulý týden tam nebyla ani noha a dnes taky ne. Kdo máte přesnější informace?

98.1 fama


viz fb, technologicka prestavka - zrani betonu, rsd je celkem likvidni spolecnost.

98.1.4 Mostek - díra na Mladoboleslavské


Tak jsem koukal jak to tam vypadá,

armatura se tam válí po zemi,s bedněním sice začali ale nedodělali, a BETON NÁM ZRAJE A ZRAJE....

...a na stavbě ANI NOHA...

a JÁ se ptám slovy jedné známé písně   ČÍM TO JE, ČÍM TO JE ???

 

Nemohl by někdo z odpovědných konečně kápnout "BOŽSKOU" , než oblbovat technologickou přestávkou ?

Termín se celkem jistě stihnout nedá , jelikož ikdyby hned v pondělí nastoupila parta dělníků , tak než dodělají bednění,armaturu a zalijí to betonem,tak uběhne minimálně 10 dní.Pak je na řadě skutečné zrání ( i při použití plastifikátoru) lidově chemie a následně položení asfaltu. Což z nás přestat dělat blbce a na rovinu říct co se děje a o kolik se nejspíš posune termín dokončení ? Nebylo by to jednodušší a hlavě fér ???

 

Děkuji L.

98.1.4.2 Tak už je to venku


Tak už je to venku !!!

Čtěte tento článek a u jeho konce se píše "o potížích stavební firmy" provádějící rekonstrukci mostku na Mladoboleslavské ul....

To to nešlo říci narovinu ? To nás museli oblbovat technologickou přestávkou ? Tak teď jsem zvědav jak dlouho ty "potíže" potrvají a kdy budeme jezdit normálně....

 

http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/opravy-povrchu-zavrou-na-dva-mesice-nemocnicni-ulici-20160820.html

98.1.4.2.1 Ono to...


... už nějakou dobu tajemství není...

http://ekonomika.idnes.cz/firma-sds-exmost-ma-financni-problemy-d82-/ekonomika.aspx?c=A160817_2266784_ekonomika_rts

Sice se nepíše přímo o Mělníku, ale firma je to stejná.

98.1.4.2.1.1 Proslýchá se


že vedení města požádalo ŘSD o zřízení mostního provizoria.

Pokud zhotovitel (Exmost) je opravdu v krachu, je to asi nejlepší možné řešení. Vedení ŘSD by zasloužilo vypráskat bičem a naházet do Vltavy, neboť aby toho zmatku nebylo málo, včera začala oprava kruhových objezdů na křižovatce I/16 s dálnicí D8, takže silniční spojení Mělníka s Prahou je vždy doprovázeno dlouhými kolonami. A to ty kruhové objezdy jsou v provozu několik málo let.  Pokud v září skutečně vypukne avizovaná oprava nového mostu přes Labe a nebude opraven silniční most v Mladoboleslavské, máme se na co těšit.

98.1.4.2.1.1.2 "nový"most


Mostní provizorium je jedna z variant o které se nyní jedná. Oprava nového mostu letos nezačne.

98.1.4.2.1.1.2.3 nejsem odborník


Nejsem odborník, ale nebylo by selským rozumem logičtější, kdyby nějaká nová firma tu armaturu nechala vylít betonem a dokončila to, než to celé snad zase začít likvidovat a stavět tam pontonový most, jak někde na vojenském cvičení, nebo při povodni v nějaké zasažené obci ?

98.1.4.2.1.1.2.3.1 YES...Sokrates :-)


Nejefektivnější je dílo za každou cenu dokončit a tím zprovoznit a potom řešit celou situaci.

Dle mého úsudku,nic proti firmě která to nedotáhla,chápu i druhotnou platební neschpnost,jenže to jsou prostě rizika se kterými jdu na trh podnikání,s tím vědomím beru zakázky,odpovědnost zkrátka vše co s tím souvisí.Když vydělají mega za měsíc tak to taky nikoho nezajímá a stejně je to obráceně,je to jen jejich boj .

Buď mě dokážou že si zařídili překlenovací úvěr a jsou schopni to dodělat,nebo končí a fofrem nastoupí někdo jiný a po nich pak škodu vymáhám. Stejně to jinak dopadnout nemůže,je to jen hra o čas a hlavně nervy nás řidičů...

98.1.4.2.1.1.2.2 Zase jeden zoufalý nápad


Zase jeden zoufalý nápad jako s přáním zákazu průjezdu kamionů přes město.Já než bych něco plácnul,tak bych počkal na závěry příslušného jednání a teprve potom s tím vylezl na veřejnost.

98.1.4.2.1.1.2.1 Děkuji za odpověď.


Děkuji za odpověď. Alespoň jedna pozitivní zpráva.

Podnikne město Mělník nějaké právní kroky vůči ŘSD nebo společnosti Exmost? Je mi jasné, že škody, které městu vznikly a vzniknou, je složité prokázat, ale přece celou záležitost nemůžete nechat jen tak plavat.

98.1.4.2.1.1.2.1.1 U cukrovaru


konečně skončilo omezení a kyvadlový provoz. Volejte sláva a tři dny se radujte. Smiling

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1 Předčasná radost


Omezení u cukrovaru sice zkončilo, ale přesunulo se na loni dokončený kruhový objezd, kde pár dělníků demolovalo obrubníky. Proboha proč? Od nádraží k cukrovaru mi jízda trvala 42 minut, v opačném směru stála kolona až k čerpací stanici v Doleních Vinicích. Slovutná firma Strabag, která práce provádí se zase předvedla.

Obrázek uživatele milk

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1.1 Každá cesta se řidiči


Každá cesta se řidiči vryje do paměti.Prolétnout městem padesátkou dovede každý,ale vychutnat si to popojížděním je pro fajnšmekry.

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1.1.1 ...to zajisté ano,jen bych


...to zajisté ano,jen bych to s tím popojížděním nepřeháněl,pokud se člověk pokochá pohledem na okolí, budiž,ale jak z nudy počítá trpajzlíky na zahrádkách u domů je zle,,,

Myslím si,že z nás už jsou fajšmekři ze všech a kochání bylo dost,je čas zase jezdit...

98.1.4.2.1.1.2.1.1.1.1.1.1 Včerejší zážitek.


Hezkou neděli pánové ! Paradoxně jsem si včera toto užil mimo naše město. Těšil jsem se, jak se svezu do Kralup po krásné rovné silnici vedoucí mimo obce, a po asi sedmi minutách jízdy jsem uvízl na téměř 30 minut v koloně kousek od Mlčechvost. Důvod ? Stavba dvou kruháčů za sebou  semafor. Sobota večer. Vedou vás až k Velvarům a přes Zeměchy druhou stranou do Kralup. Zpátky už jsem jel raději přes Chlumín. A aby toho bylo více, tak jak jedete na Pšovce na kruháč proti sluníčku, tak současně s vámi opisují celý kruháč dva cyklisté a diví se, že kolem nich jedu tak opatrně Smiling. Jak tam tudy asi teď vůbec jezdí autobusy ? Možná odbočují o něco dříve na Úhy, aby se dostaly na starou teplickou silnici.

Obrázek uživatele milk

98.1.4.2.1.1.1 Protože vrchnost není


Protože vrchnost není schopna nic životaschopného vymyslet,tak je toto jediný způsob,jak se zviditelnit.

98.1.4.2.1.1.1.1 co Vy


Co by jste vymyslel Vy s pravomocemi jaké má(nebo spíš nemá) v této záležitosti město??????

Obrázek uživatele milk

98.1.4.2.1.1.1.1.1 Jestliže město nemá


Jestliže město nemá pravomoci rozhodovat o záležitostech na svém území,tak ani nepotřebuje nikoho na radnici.Jsou schopni vás vycvičit,když si budete chtít postavit kůlničku,ale  na ukočírování pro město důležitých staveb zkrátka nemají.

98.1.4.2.1.1.1.1.1.2 Pokud je investorem


stavby někdo jiný, než město a stavba je na pozemku jiného vlastníka a splňuje po stránce zákona všechny náležitosti, má město minimální možnosti průběh stavebních prací ovlivnit.  V tomto případě je vlastníkem i investorem ŘSD, což je, jak se posledních pár let ukazuje, banda neschopných hňupů.

98.1.4.2.1.1.1.1.1.1 blíží se volby???


Vypadáte na opozičního voliče.......dávat za vinu něco, co nikdo z vedení nemůže ovlivnit. Sice ubohé, ale asi účelné...

98.1.4.2.1.1.1.1.1.1.1 Lepší opoziční


Lepší opoziční volič,než bezpáteřní volič.Ubohé je hrnout se ke korytu,když nemohu o ničem rozhodovat a tudíž jsem zbytečný.

98.1.4.2.1.1.1.1.1.1.1.1 podle sebe soudím Tebe


To na Vás asi bude pasovat jak ušité. Zbyteční jsou podle mne kritici za každou cenu, třeba jako Vy.

98.1.4.1 musíte číst


Ex Most je asi v krachu, nechce to přiznat a protože má platnou smlouvu o dílo, tak s tím zatím nemůže nikdo nic dělat. Tenhle problém s nimi mají další města i na jiných stavbách.

98.1.4.1.1 Popravdě,kdo to opravdu


Popravdě,kdo to opravdu dělá nevím,nijak jsem se po tom nepídil. Jen se o to všeobecně zajímám. Pocházím z těchto končin a znám tam každý šutr. Pokud ta firma opravdu krachla,tak to bude asi nadlouho. Budou se do toho muset vložit právníci a začnou nekonečné tahanice o tom kdo to dodělá,za kolik,kdo to zaplatí atd. 

Jen mám obavy,jestli se naplní jakkoliv takový scénář,jak dlouho nebudeme jezdit? Dnes jsem jel večer okolo (nebudu čekat na semaforu Smiling ) a armatura která předtím ležela na zemi už je pryč,buď to "někdo" šlohnul nebo se snad začlo pracovat? No celkově to zatím moc dobře nevypadá,doufejme že to rychle vyřeší (odpovědní) a bude se zase normálně jezdit. 

Pokud máte kdokoliv nějakou informaci (pokud možno ověřenou) dejte to sem, ať víme . Dík L.

Obrázek uživatele milk

98.1.4.1.1.1 Je méně


Je méně pravděpodobné,že by tam pracovali o víkendu,když se tam nepracuje ani ve všední dny.

98.1.3 Takhle se to okecává když


Takhle se to okecává když je průser (technologická přestávka). Momentálně jsou hotové obě nosné stěny,bez jakékoliv prodlevy se dá dále pracovat na samotném přemostění,tj. montáž bednění a následná montáž armovací výstuže. Beton jak známo zraje cca 28 dní,což je doba kdy při optimálních podmínkách dosáhne maximálních hodnot tvrdosti (pevnosti).To že někdo tvrdí,že se teď na této akci nedá pokračovat z důvodu tech. přestávky,tak jednoduše LŽE !!!

Ke mně se dostala informace o tom,jak firma která toto dílo provádí (myslím skutečně provádí,neplést s ŘSD) údajně zkrachovala. No zatím to tak vypadá,to že ŘSD je oficiální dodavatel je sice možné,jenže dnes je normální že jedna firma vyhraje zakázku a provádějí to místo ní různé subdodavatelské subjekty (za skromnou provizi).

Takže ať je za tím cokoliv,tak rozhodně to nestojí z důvodu nemožnosti pokračovat v pracech které jsem popsal výše,zkrátka někdo nám tu lže a dost fest,a to říkám naprosto vážně. Prostě tech. přestávka jsou jen kecy a pravda je jinde...

Obrázek uživatele milk

98.1.2 Doba zrání betonu se musí


Doba zrání betonu se musí dodržet před plným zatížením,to je uvedením do provozu.Během výstavby k zatížení nedochází.

98.1.2.1 Jasně stavebníci se nad


Jasně stavebníci se nad tím mostkem během stavby budou nadnášet.

98.1.2.1.3 Nevím v jakém oboru


Nevím v jakém oboru pracujete,ale jako stavař s praxí 27 let Vám sděluji že existuje vynález jménem lešení. Takže nikdo,ani Vámi zmínění stavebníci nemusí u práce levitovat. V dnešní době je tolik možností (druhů) lešení,že neexistuje problém postavit cokoliv kdekoliv. Plácáte tu jenom hlouposti...

Kde je pravda nevím,ale co vím jistě a nikdo mi to nevyvrátí,stavba nestojí z důvodu zrání betonu,to je jen výkřik do tmy "pro laickou veřejnost".Chápu, že kdo tomu nerozumí,tak této odpovědi logicky věří,jako já když nechám opravit auto a řeknou že museli vyměnit to či ono,jsem v této věci laik,tak co mi zbývá...

Obrázek uživatele milk

98.1.2.1.2 Pilíře jsou hotové a že


Pilíře jsou hotové a že by pár dělníků prošláplo bednění(šalunk) na který přijdou tuny betonu je úsměvné.Jak říkal doktor Štrosmajer,nadnáší jenom hloupost.

98.1.2.1.2.1 Možná,že by bylo dobré


Možná,že by bylo dobré nechat mostek v tomto rozdělaném stavu.Lidé už si pomalu zvykají na pestrý průjezd Mělníkem a určitě v případném dokončení se jim bude stýskat. 

98.1.2.1.1 velký problém


http://wp.tabordnes.cz/2016/08/05/sds-exmost-v-problemech-bude-oprava-svehlova-mostu-dokoncena-letos/

 

neřekl bych, že se jedná o technologickou přestávku........ a pokud je to pravda, pak se tu dopravní situace jen tak nezlepší 

98.1.1 tak snad to bude pravda


fc nemám, spoléhal jsem na Melnicek, díky.

Obrázek uživatele KousekDortu

97 Další úlet dopravního experta?


Poslední týdny jsem si říkala, jak to, že se najednou nedá přibrzdit před ZŠ Seifertova - ano, kaju se, ale na protřelých místech bohužel jezdím občas po paměti. A pak jsem si teda všimla, že někoho napadlo před školou zrušit zákaz stání. Místo něj tam nainstalovali obvyklý špalír značek (ten, kdo je dodává, musí mít pré) a jedna z nich hlásá, že místa jsou vyhrazena pro potřeby ZŠ. Jenže samozřejmě tam parkují ti, co chtějí do města a nechce se jim platit parkovné. Výsledkem je, že když přijedou rodiče vyzvednout dítě ze školy, nemají nárok, leda by měli hodně velké štěstí. Logicky pak parkují naproti, kde je ovšem zákaz zastavení. Jenže kde jinde, že? Nějak mi uniká, co bylo na dosavadním stavu špatného. Možná to, že fungoval? Na Mělníku totiž poslední dobou vymýšlejí samé novoty, které jsou postavené na hlavu, asi jen proto, aby byla změna.

97.1 Parkování


Předpokládám, že je potřeba, aby měli možnost parkovat před školou především učitelé, ne ? To má přece logiku. Jsou tam zaměstnáni.

Michala

97.1.1 sekání trávy


 Mě spíše naštvala ta kauza p. Marounka a jeho sekání trávy na Podolí - areál FC Mělník. Nejdříve to šlo zadarmo, pak s panem Marounkem bez výběrového řízení (člen koalice a zam. TS Mělník)Za cca 325000,-Kč. A teď jim FC Mělník přidají na sekačku 60000,-Kč a budou si to dělat sami. Nechápu tenhle úlet města A proč to nešlo rovnou,alespoň takto.Všude jinde by Marounek musel odstoupit a opozice by toto požadovala,ale tady na Mělníku mě už nic nepřekvapí. Ptal jsem se jednoho našeho radního co to jako mělo znamenat a ten se jen usmál a řekl : A o co ti jako jde, zákon porušen nebyl. No já už k žádným volbám nejdu. Kontrolní výbor by měl zkontrolovat nájemní smlouvu na tento areál, zda vůbec je města povinnost se jakkoli starat a nemá se náhodou o tyto aktivity starat nájemce.????

OF

96 kuželky


jedna naše známá si dala tu práci a spočítala "kuželky" na Pražské. Je jich 91. Cena jedné se pohybuje od 1330 kč. Takže kuželkování stálo přes 120 tisíc korun. A to určitě je jich někde pár v záloze pro případ, že do nich někdo vletí, protože pak určitě nezničí jen jednu, ale půl lesa.

Jen jesti to nebylo vystavěno v rámci zvýšení počtu zeleně ve městě !

A jak jsem napsal do jiného vlákna, tento týden se na Pražské opět na dvou místek kope - předělává se zastávka U hřiště - zatím potřetí a přechod o kousek níž - zatím počtvrté.

Prostě totální šlendrián.

A stejně by se dalo polemizovat o cyklostezkách a pseudomalůvkách na silnici.

Jestliže mezinárodní cyklostezka s označením 2 prochází z Německa až do Itálie, pak Mělník je na její trase doslova raritou, protože mezinárodní trasa končí u starého mostu a podle značky zase začíná u vjezdu k domu Dětí a mládeže v parku na Polabí. mezitím se z cyklostezky - což je přesně definovaný pojem, který mimo jiné musí splnit i samostatný pruh pro cyklisty, změní na nesmyslnou změť značení a potulování se cyklistů po městě po doslova nebezpečných úsecích. A tak mě napadá následující :

nějaký dobrovolník z vedení města by si mohl v období duben až říjen jednou denně zajít v klidu posedět do parku na Polabí. Vzal by si ssebou papír a dělal si čárky za každého cyklistu, co okolo něj projede, i když je v parku zákaz vjezdu cyklistům. Jako návod dávám letošní pokus z léta, kdy za pouhou 1 hodinu projelo okolo Zahradnické školy 52 cyklistů !!!

Zákaz nezákaz. Pokud by tedy někoho na radnici osvítil Duch Svatý, stačilo ty zbytečné zákazy odstranit a napojit cyklostezku od Vrázovky parkovou cestou k hřišti, kde pokračuje dolů k Labi. Cyklisti by se vyhnuli frekventované Pražské ulici a ušetřilo se za nesmyslné značení.

A že to nejde, protože je to park pro pěší ? Jen kecy. Stačí se v neděli odpoledne podívat, kolik osobních aut projede parkem přes dva zákazy vjezdu, aby dovezli své ratolesti k internátu, kolik pracovnic DDM a rodičů vezoucích děti na zájmový kroužek denně nerespektuje zákaz vjezdu do parku a jako vrchol, kolik pracovníků města, konkrétně Technických služeb si parkem zkracuje cestu, aby nemuseli objíždět celé město !!!! A pak se stačí zajít do parku podívat po dešti a hned zjistíte, že je díky výmolům od projíždějících aut natolik zničený, že je prakticky neprůchodný suchou nohou. Těch několik cyklistů, co by použili mezinárodní cyklostezku by se v tom měnickém bordelu hravě ztratilo a hlavně by si město Mělník neurazilo takovou ostudu, jako s tím, co se tu vymyslelo.

96.2 A je tam pořád ten zákaz?


Minulý týden jsem byl u DDM a směrem do parku nebyl zákaz, ale jen upozornění na opatrnost vůči chodcům. Dál jsem nejel tak nevím jak je to dál.

96.1 průjezd parkem


by byla dobrá volba

95 Na lidi se z vysoka s.e.r.e,


Na lidi se z vysoka s.e.r.e, hlavně, že maj kámoši kšefty a někdo na těch kšeftech podíl. Čím hůř, tím líp, všechno proti lidem, placené parkování téměř všude asi nestačilo.

94 Značení pro cyklisty


Všimli jste, že vždy u těch Alzáckých patníků se jízdní pruh zúží tak, že se tam auto  a cyklista nevejde? Například u spořky řidič dává přednost zleva a zprava zavře cestu cyklistovi. Nepřide mi to moc bezpečné. Je to po celé Pražské. A cyklista jinudy jet dolů nemůže.

94.1 Protože ve skutečnosti


Protože ve skutečnosti nejde o cyklisty,ale o co největší dodávku-kšeft zelenobílých patníkokuželoblbostí.Cyklista je jen okrajový záměr,aby se vlk napapal a koza zůstala celá. Je to takový maskovací manévr.Kdyby tu Pražskou radši osvítili novými LED lampami,bylo by lépe vidět,mělo by to smysl a kuželky by mohly být dál ve skladu dodavatele.

Jenže...

94.1.1 no


no.ona nám TOPka před volbama slibovala cyklostezky .tak je máme.už jsem svým dětem zakázal se v těhto místech pohybovat na kole

94.1.1.1 Cyklopiktogram


Cyklopiktogram není cyklostezka. Toto vodorovné dopravní značení pouze upozorňuje řidiče na možný zvýšený výskyt cyklistů na pozemní komunikaci - Piktogramy na vozovce vám ve společném provozu napomáhají předvídat pravděpodobný pohyb cyklistů v daném směru.

Takže se v žádném případě nejdená o cyklostezky, jak by si někdo mohl myslet.

 

94.1.1.1.2 ano


vím co znamená cyklopiktogram.bylo to myšleno ironicky.

94.1.1.1.1 Je jedno jak se to nazve


Protože z města vede pro cyklisty jen jedna cesta dolů a to zúžení před každým přechodem je nebezpečný. A radnice slibovala pruh pro cyklisty.

93 Ještě kousek - Moji


Ještě kousek - Moji přatele,  jedno obrovske plus však "Bratrstvu kočiči pracky"odepřít nelze a to že zajistili našemu historickemu městu novou ATRAKCI

93.1 Opravdu atrakce. Někdo by


Opravdu atrakce. Někdo by mohl zavolat do TV, aby si to přijeli natočit. Ať je ta ostuda celonárodní.

92 Ještě neco


Dal bych na každý patnik foto AUTORA projektu

92.1 A telefonní číslo.


A telefonní číslo.

91 Nemám slov !!!!


To je slabe slovo idiocie.A ptáte se kdo to muže vymyslet? Jenom člověk který není mělničak je to NAPLAVENINA  a tady to je sama naplavenina to by rodak z mělnika nikdy neudelal To je na blití !!! Ta křižovatka tam byla 200 roku anikomu nevadila.Proc se mění neco co funguje tak dlouhou dobu.Ten frajer co to vymyslel at se de léčit a pokud jichje vic tak klobouk dolu,to už neni na petici ale rovnou na DEFENESTRACI !!!!!! Miru zdar slunce v dusi 

Obrázek uživatele KousekDortu

90 Křižovatka u soudu


Tak jsem dneska viděla nově dopravně řešenou křižovatku u soudu. Dlouho jsem se tak nenasmála a oči mě z ní doslova přecházely. Jen nevím, co komu vadilo na té staré známé jasné křižovatce.

Poslední dobou mě jímá podezření, že se někdo dobře baví. Dělá si ze zastupitelů legraci, vždycky přijde s nějakou blbostí a říká si: Teď už si ti radní musí všimnout, že je to blbost. - Ale ne, radní se zatetelí blahem a rozhodnou, že je to skvělý nápad, a zrealizují ho. Dopravní řešení na Mělníku začíná být případ pro psychiatra.

90.2 Idiocie nejvyššího kalibru


Když pominu, že křižovatka je teď mnohem méně přehledná a tudíž nebezpečnější, tak co mě s... ještě víc je fakt, že doteď to bylo docela pěkné místo - čisté, přehledné, člověk si všiml docela hezkých domů, kostela, průhledu k Polabí nebo parčíku u Krombholcovy. Tohle je pryč, protože všechno přebije les zelených patníků, změť čar a hnusné přenosné značky trčící uprostřed silnice. Popravdě řečeno, mně do smíchu nebylo, spíš naopak, protože takhle neuvěřitelně zohyzdit město, na to by měl být paragraf. Nepochopitelné, že něco takového mohlo projít. O všem rozhoduje jen banda idiotů. Smát se můžou leda návštěvníci města, kterých se to netýká, ti se budou asi opravdu popadat za břich.

90.2.1 Tahle křižovatka


by měla ideální řešení kruhovým objezdem. Proslýchá se, že jeden z návrhů kruhový objekt obsahoval, ale byl zamítnut památkáři. No, pokud památkářům nevadí to, co se tam teď vylouplo, pak už se na Mělníku nedivím ničemu.

90.2.1.2 A zase ti památkáři...


Zeptal jsem se, jak to bylo ve skutečnosti a zde jsou fakta:

1. S památkovou péčí byla nezávazně konzultována otázka kruhového objezdu a památkáři se k této myšlence nestavěli pozitivně. Ale nic nezamítli, protože to byla jen nezávazná konzultace.

2. To, co se na křižovatce objevilo nyní, památkáři neschválili a nikdo se jich na to ani neptal - tedy došlo k porušení zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči. 

3. Pan místostarosta Schweigstill na jednání ZM i pan starosta Mikeš na jedání Komise pro regeneraci hovořili pouze o vodorovném značení křižovatky - jak to dopadlo v reálu, vidí bohužel každý.

Město Mělník by mělo jít v dodržování právních norem všem občanům příkladem, ale...

90.2.1.2.1 .....


Pane Dohnale,když došlo k porušení zákona,bude to mít nějaké pokračování ?? 

90.2.1.2.1.1 Možný postup


Na to se budete muset zeptat někoho zodpovědného na MÚ. Předpokládám, že město udělá vstřícný krok a alespoň zpětně si nechá tuto akci od památkářů posvětit. Stejně jako to udělalo v minulosti s autobusovou zastávkou před Sokolem.

Správný postup dle §14 odst. 2 památkového zákona by samozřejmě byl takový, že si to nejdříve město nechá oficiálně schválit a teprve poté přikročí k realizaci. Věřím, že si příště dají větší pozor.

90.2.1.2.1.1.1 Děkuji


Děkuji Vám za rychlou odpověď.Trochu doufám,že památkáři řeknou ,že takhe tedy ne,ale je mi jasné,že to dopadne jak jste napsal.To ,že někdo něco nejdřív postaví a pak teprve si nechá vystavit stavební povolení se holt v tomto městě děje.

90.2.1.1 Kruhový objezd


Taky jsem přesvědčený, že kruhové objezdy byly vymyšlené právě pro tyhle případy, kdy se v jednom místě potkává pět ulic. Navíc, oproti jiným křižovatkám na Mělníku, je tady dostatek místa, asi by nebyly problémy s majetkovými poměry a uspořádání inženýrských sítí, velký poloměr, apod. Pokud to vadilo památkářům, tak to měla být výzva k navržení nějaké vzhledově zajímavé varianty, přípustné pro takové místo, věřím, že by se našlo - snad se to ještě po čase přehodnotí.

Zatím jen tuhle křižovatku kritizujeme - bez zkušeností s provozem, stejně jako Vodárenskou, kde jsou některé výhody už zřejmé. Tak jsem přemýšlel, co mohlo být důvodem k navržení tohoto řešení u Spořitelny - jednoznačně snaha o sloučení původních slepených křižovatek do jedné, s jasným hlavním tahem. Jsme samozřejmě zvyklí na stávající, vlastně už minulý stav, takže se každá změna trocu příčí, ale představte si to na papíře - z jednoho směru je hlavní tahle, ale z druhého směru už ne (původní nájezd z Fibichovy na Pražskou), do toho se míchá další, a po zjednosměrnění Jiráskovy ulice je tvar nájezdu z Fibichovy zbytečný. Takže nějakou změnu to opravdu chtělo, původní smysl úprav není tak daleko od věci, jenže to nejspíš mělo jít směrem k tomu kruháku. Zvlášť, když se o pár metrů dál chlubíme, jak zavádíme moderní řešení přednosti zprava bez značek.

.

90.2.1.1.2 Kruhový objezd


Mně to řešení křižovatky nepřijde úplně zlé. Bohužel to degradují ty zelené patníky. Přiznávám, že bych tam také raději viděl kruhový objezd a ten bych klidně udělal i na křižovatce O.Wenzla a Pražské. Místo tam na to je a při zesilující intenzitě dopravy by to podle mne mělo smysl.

 

 

Obrázek uživatele raist

90.2.1.1.1 re: Kruhový objezd


Tak tak.
Plus predpokladam, ze za cast uprav vdecime znaceni pro cyklisty.

90.2.1.1.1.1 Samé jistoty a pouzitiva


Tak si řekněme, kolik parkovacích míst přinesly změny v dopravě na Mělníku. Je to pár míst v Jarošovce, kde místní nadávají, že jim tam teď celý den parkují úředníci MÚ. A jinak? Nic. Jen se protáhla jízda městem, auta jezdí déle, delšími trasami. Plodí víc více exhalací, více hluku. Jaká je výhoda zjednosměrnění části Fibichovy? Žádná. Zjednosměrnění Vodárenské? Žádná, snad jen jedna malá, pár nešiků nemá problém s rozjetím do kopce. Jinak nic. Otočení jednosměrek na Polabí? Nic. Nic. Nic...

Teď máme les hnusných zelených kuželek na jednom z nejhezčích míst města, odkud ještě nebyla vidět opičárna ve formě obchodních domů a přitom byl výhled na Polabí i centrum s Pražskou věží a na slušně opravenou Fibichovu. 

A v neposlední řadě ROPID a MHD. Zrušení linky MHD také není jen tak. Od začátku říkám, jak přitáhnout lidi do MHD, ale zbytečně. Tak teď bude konec, z původních pěti linek zbývá poslední. Tak zrušíme i tu, stejně mají všichni auta. Nebo ne? Tak mají smůlu. Rychle si šetřete nebo začněte trénovat... Za ušetřené peníze máte les kuželek na půlce města. Bravo! 

90.2.1.1.1.1.1 Pražská, MHD a osobní setkání


Anite, linka 475, která má interval 80 minut, bude nahrazena rozšířením linky 369 s intervalem 30 minut (jezdit bude po příjezdu od Mlazic z autobusáku nahoru do města na starý autobusák s další zastávkou u nemocnice, cestou zpět u polikliniky, dále se tedy napojuje u hřbitova na svou původní trasu). To je podle mne lákavější, takže z pohledu, který nastiňujete, jednoznačné pozivitum. A pro přespolní snažší cesta do centra.

Les kuželek. Odhlédneme-li od emocí, která tato změna vyvolala v estetické rovině (ani nám se to nelíbí, ale normy u nových dopravních úprav vyžadují vyvýšené prvky, nikoli jen vodorovené značení, a policie trvala na barvě zelené, protože jde o vysoce frekventovanou ulici s průjezdem 14 000 vozidel), tak to naopak zlepší orientaci řidičů, kteří dosud moc nevěděli, kam najíždět při odbočování tam či onde. Po pěti letech, co skončí udržitelnost opravy komunikace na Pražské, bud emoci město přistoupit k vydláždění ostrůvků, což by bylo samozřejmě esteticky lepší.

V původním projektu stavby na Pražské prvky ani piktogramy nebyly, a tedy ani rozšíření, protože jsme ještě nebyli ve vedení a projektovalo se pouze jako oprava povrchu. My jsme přišli již po podání na ROP s rozšířením v zájmu zvýšení bezpečnosti chodců a cyklistů, které uvedená opatření přinášejí (hned po montáži kuželů se snížil počet překročení rychlosti na minimum). Zvýšení bezpečnosti chodců a cyklistů jsme měli jako TOP 09 a nezávislí ve volebním programu a je také v koaliční smklouvě, takže plníme, co jsme slíbili, a to na vysoce frekventovaném tahu městem, kde to chodci s přecházení směrem k parku nemají lehké, protože Pražská je skoro jako runway a mnozí řidiči toho dosud hojně využívali, jak víte. A po Pražské vede cyklostezka, a piktogramy slouží ke zvýšení bezpečnosti cyklistů.

K Jarošovce. Taky tam bydlím a nenadávám. Přes den je to sice horší, ale dá se to, a ulice se zklidnila, což považuji za přínos (zátěž se rozložila na dvě ulice, čímž vzrostla bezpečnost, bydlí tu mnoho malých dětí, a - toto platí i pro Pražskou - jakákoli cena za prevenci sražení kohokoli s trvalými následky stojí za trochu peněz). A ještě jedna věc, úpravy v dopravě se na Mělníku nedělají proto, aby si někdo namastil kapsu. Úpravy Jarošovy, vč. křižovatky s Vodárenskou, měly několik důvodů, o kterých můžete s vedením města mluvit osobně...

K diskusi se s Vámi rádi uvidíme na setkání veřejnosti s místostarostou pro dopravu Milanem Schweigstillem ve čtvrtek 10. 12. od 19.00 v kavárně Julie v Masarykově kulturním domě. Na všechny podněty v rámci online diskusí je skoro nemožné reagovat, a tak považujeme na vhodné diskutovat s občany města osobně a otázky ohledně přijatých opatření zodpovídat najednou.

Ondřej Tichota,
t.č. radní města Mělníka pro komunikaci

90.1 Máte pravdu


Já to viděl poprvé v pondělí,a žasl jsem.Skoro jsem nevěděl kudy jet,to je les plný kuželek,samá čára,no oči jen zírají a nevědí kam dřív.Na tohle musel někdo asi dlouho studovat,taková kravina nenapadne jen tak někoho...

To si zas někdo namastil kapsu...

Obrázek uživatele KousekDortu

90.1.1 ...


No budu si tam muset zajít pěšky a pořádně si to prohlédnout, abych věděla, odkud kudy má člověk vlastně jet. Tohle bude myslím postrach autoškol. Schválně kdy tam dojde k první bouračce.

9 jen tak dal


Pokud si nekdo myslel, ze doprava v centru nejde jeste trosku vysperkovat, tak se mylil...

http://melnik.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=9281&id_dokumenty=6564
 

Znate ten vtip jak se u melnicke sporitelny potkaji ctyri hlavni silnice se sedmnacti svislymi znackami, petadvaceti vodorovnymi znackami a sedmdesati plastovymi kuzely?

9.3 Úprava křižovatky povede k nehodám, je tam zásadní chyba !!!


Pokud pojedete po Pražské dolů, máte značku hlavní silnice s vyznačením tvaru křižovatky. Pokud ovšem pojedete z Jiráskovy ulice, tak vám dodatková tabulka říká, že máte přednost zprava, protože Pražská je zde malovaná jako vedlejší!!!!!! To je jedna z asi pěti chyb a to ta nejzávažnější!!!!!

9.2 Je to špatně


na hlavní silnici nemůžete mít značku "Dej přednost v jízdě" , kdo tohle zpracovává, to je unikát...

Fakt už se všichni pomátli? Na Polabí zrušili přednosti, protože bylo moc značek (a stejně jich i tolik zůstalo) a pak na Pražské udělají toto?

9.2.1 Špatně?


Špatně? Já myslím, že je to správně - musíte číst značky ve směru jízdy. Fakt je, že je jich opravdu hodně.

Kruhové křižovatky se dělají kolikrát v místech, kde není dostatek prostoru, tady by se vešla vpohodě a pět ulic by mělo možná lepší vyústění. Ale nějaký důvod asi existuje, proč se to místo neřešilo kruhákem, jen ho neznám.

9.2.1.2 kruhák zde nemůže být


prý snad památkáři to nedovolí....

9.2.1.1 Je to špatně


Pořadí: hlavní silnice - dej přednost v jízdě, to není špatně?

9.2.1.1.1 Myslím, že ne


Myslím, že to není špatně Smiling

Hlavní ulice prostě za chvíli končí. Proto je i zdůrazněná značka reflexním lemováním - možná bych ji doplnil dodatkovou cedulí s tvarem křižovatky, aby byl vidět obloukový průběh Pražské, přecházející do Fibichovy.

Co mi není jasné, je přejezd z Jiráskovy rovně do Fibichovy - kudy se má vlastně jet, vidím tři možnosti s přikázanými směry, tak vlastně nevím, do kterého z pruhů se mám zařadit.

Slušný dopravní hřiště z toho bude Smiling

9.2.1.1.1.1 Ale je to špatně


prostě to takhle nemůže být, je to jedna křižovatka, ne dvě, každá dodatková tabulka je jiná, na Pražské směr nahoru je zákaz odbočení doleva, ale na dodatkové tabulce taková odbočka není... takových chyb je tam několik. Nicméně, pan I.místostarosta byl kolegoou na chyby upozorněn...

9.2.1.1.1.1.1 Ano


Ano, dodatkové tabulky nejsou správně - nehledě na to, že jsou tak složité, že se stávají "špatně pochopitelnými". Aspoň jsem konečně pochopil vás, jak to myslíte - bral jsem to jako rozdělení na víc křižovatek a s pochopením značek při jízdě odshora po Pražské bych neměl problém, ale máte pravdu, že v rámci jedné křižovatky by to tak být nemělo - nicméně beru to tak, že oblouková část Pražská vs. Fibichova je už další křižovatka. Ten kruháč by asi byl opravdu lepší...

Když se dívám na značky delší dobu, tak už lépe chápu ten zmiňovaný přejezd z Jiráskovy do Fibichovy ulice (nebo do Krombholcovy), ale kdo to tam nebude moc znát, tak bude na poslední chvíli dost kličkovat.

9.1 U Bulhara :-) a les značek přímo v centru


No co, konečně bude mít Mělník nějakou atrakci, konečně bude mít Mělník pořádnou křižovatku, jako v Praze U Bulhara... Alespoň už tady pražáci nebudou bloudit a budou se správně řadit...

8 Ví někdo proč ???


Tak jsem též prohučel naprosto oduševněle novou jednosměrkou obráceně... No nevím k čemu to je ,že to takhle někdo otočil (od Spořky ke Zvláštní škole),parkovací místa jsou stejná,jen jsou obráceně.To jak se jezdí kolem Liďáku mi neva a svým způsobem to i chápu,ale k čemu se otočil směr jízdy od dřevěný fakulty leteckýho umění ke Spořitelně,to mi hlava nebere.Ještě že jsem nic neproved a cajty jsem taky nepotkal... Smiling

8.1 Místostarosta s námi nemluví


To se nedozvíte, pan místostarosta s námi nemluví, ono si stačí přečíst MD, zase vyletí skoro 3 melouny do vzduchu... Ale budeme mít na Pražské namalovaný pruh pro cyklisty. Vyjedou nahoru ke spořitelně a tam budou koukat, doleva nesmí, tak kudy dál? A ještě se přesáhla šířka silnice a musí tam být ostrůvky pro chodce. Tam asi pruh skončí, že?

8.1.1 Místostarosta


Ono se asi není co divit, že je ticho po pěšině. Nic rozumného na obhajobu těch idiotských změn říct nelze a přiznat, že je to idiotské, to asi od zastupitelů čekat nemůžeme, na to jsou moc velcí srabi.

8.1.1.1 Asi vím ...


Že oni jsou TI ODBORNÍCI NA SLOVO VZATÍ NA DOVOLENÉ ???

...po dobře odvedené práci...  :-(

7 Dopravní plány a situace


Co tak říci k novým, resp. obráceným jednosměrkám v centru Mělníka? Člověk si na to časem zvykne, ne že ne. Ale po letech, kdy už mají všichni do krve zažito, jak se kde jezdí, najednou všechno obrátit vzhůru nohama, to muselo mít opravdu hodně pádný důvod. A mě by ten pádný důvod vážně dost zajímal.

A pokud jde o tu legrační značku, že Na Polabí platí přednost zprava, tak jednak: kde přesně začíná a končí Polabí, druhak co to vlastně Polabí je (pokud Mělník neznáte) a v neposlední řadě proč vlastně, když přednost zprava je naprosto samozřejmá věc a kdo ji neovládá, nemá za volantem co pohledávat?

Další nesmyslnost - nově budované kruháče u cukrovaru. Zbytečně vyhozené miliony, a zmatky a zácpy v současné dopravě. V daných křižovatkách nikdy zvláštní problém nebyl, kolony se netvořily. Z tohoto má prospěch leda tak stavební firma, řidiči ne.

Prostě v poslední době působí veškeré dopravní plány a úpravy jako projev diletantství, peníze lítají oknem a o obchvatu, skutečném obchvatu, který by Mělník potřeboval jak sůl, tak o tom si můžeme nechat leda zdát.

Obrázek uživatele KousekDortu

7.3 Proč?


Mě by ten důvod obrácených jednosměrek taky dost zajímal. Stále teda naivně předpokládám, že to nějaký důvod mělo. Smiling

7.2 legrační


 jak se tady pořád nadává. Možná by tu měl někdo vysvětlit, co to vlastně ta  přednost zprava je. Třeba by ta hysterie byla menší.