Tip: Chcete i Vy mít svůj banner nebo komerční inzerát na tomto webu? Napište nám na komerce@melnicek.cz.

Na stavbě kruhového obchvatu se pokračuje dle harmonogramu

Práce na stavbě I. etapu průtahu městem intenzivně pokračují. Stále platí stanovený termín 30. 6. 2015, kdy má být okružní křižovatka na ul. Pražská u cukrovaru dokončena.  Někomu se může zdát, že se zde nic neděje a silnice byla uzavřena zbytečně. Opak je však pravdou. Byly již dokončeny přeložky všech inženýrských sítí mimo těleso budoucí křižovatky. A intenzivní práce probíhají v trase bývalé vlečky pod konstrukcí vozovky, kde je postupně rozebírána klenba mostu a je prováděna zavážka trasy a její hutnění. Těmito pracemi je značně narušena statika bývalého mostu a zejména vozovky, a proto musela být uzavřena pro motorová vozidla.  I proces zavážení prostoru vlečky má přesně stanovená pravidla. Občasné deště způsobují, že materiál používaný k zavážení má vlhkost nad stanovenou normu a je nutné provádět pracovní přestávky. Pokud se však počasí výrazně nezhorší, křižovatka bude od července opět průjezdná. To jsou informace, které zhotovitel stavby potvrdil na posledním kontrolním dnu.

Pavel Průcha, vedoucí Odboru výstavby a rozvoje MÚ Mělník



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

3 Termín se nedodrží


Tak se další termín nedodrží, kruhák nebude otevřený 30.6. a nebude dodělaný nejspíš dříve než na konci prázdnin. Prima.

3.2 Termíny se nedodrží


Jo, co si lidé zvolili, to na radnici mají. Když chybí odborníci, tak se nemůžeme divit, že se práce provádějí tak, jak si určí stav. firma a ne co požadoval investor.

3.1 kde


Dobrý den,kde jste prosím získala tuto nepříjemnou informaci ??

3.1.1 Kde? No přeci v MD


2 Průtah


Už dlouho je jasné, že to dopravu nevyřeší, alespoň to uleví obyvatelům obou ulic. Bohužel, jde o křižovatky dvou silnic první třídy, a to značně vytížených. Jediné řešení je vyhnat kamióny na dálnici zpoplatněním silnice 16 od Slaného na Mladou Boleslav. Kamióny z Německa do Polska šetří na mýtném a jezdí "zkratkou". To by Mělníku značně ulevilo. Nerozumím, proč o to město neusiluje. Stejný problém má město Slaný a další obce na trase.

Obrázek uživatele milk

1 Pro obdivovatele průtahu


Je zajímavé,že současné dopravní zácpy nejsou v ulicích Cukrovarská a Italská,protože jsou jednosměrné a jsou hlavní při výjezdu na Pražskou a Mladoboleslavskou.Takže průtah se začal budovat na neproblémovém místě.Až se vybuduje průtah řepným placem stejně všechna vozidla sjedou zpátky na Mladoboleslavskou kde zůstanou současné zácpy až po výjezd z Mělníka.On totiž kruháč není žádný zázrak.ten u Mountfieldu dovede vytvořit po poledni i kilometrovou frontu

1.3 kruháč


a dokážete si představit, co by tam v tu samou dobu vzniklo, pokud by tam stále byla křižovatka a semafor??

Obrázek uživatele milk

1.3.1 Jistě víte o


Jistě víte o inteligentním semaforu,který má rozmístěna čidla v různých vzdálenostech od křižovatky,registruje počet přijíždějících vozidel ze všech směrů a dle toho upravuje časové intervaly světelných znamení.Protože to víte,tak nebudu na vaši otázku odpovídat.

1.3.1.1 nevím


o tomto semaforu nevím. A taky nevím jaké by dával intervaly, když se ze všch směrů řítí na Mělník tisíce aut denně. A co odbočování vlevo? Nepřesvědčil jste mě. Podle mého názoru je kruhák jediné možné řešení, kdy to pořád trochu jede...... Ale třeba se mýlím

1.3.1.1.1 jede nejede


Jenže ono to nejede, každé ráno se tvoří zácpy na kruháku na Pšovce od České Lípy, každé odpoledne ze všech směrů. Stačí sebemenší problém v jednom směru a stojí to všechno. Inteligentní semafor není taky žádný zázrak, ale mnohdy je užitečnější než kruhový objezd. U Shelu bude katastrofou příjezd od nádraží a odbočení na Prahu a MB. Tedy současná hlavní silnice, která se stane vedlejší. Oni totiž budou mít "hlavní" ti, co jedou od Prahy na Podolí.

1.2 Tímto se splnil sen


Tímto se splnil sen propagátorů přílivu turistů na Mělník.Při popojíždění v zácpách se kochají krásami Mělníka a nevycházejí z údivu.

1.1 Pražská


Až se otevře Pražská, tak se Mladoboleslavské uleví, ale u Shellu má být další kruhový objezd a to teprve bude špunt, podle mě je tam zbytečný a neefektivní.

Obrázek uživatele milk

1.1.2 Určitě Pražské využijí


Určitě Pražské využijí řidiči jedoucí na sídliště Rousovice a do středu města,nevím kolik to bude procent.Do ostatních částí města a projíždějicí městem budou i nadále používat stávající trasu.Je nyní komické pozorovat ty kteří znají Mělník,jak objíždějí celý ten hlavní tah a to i úzkými uličkami.

Obrázek uživatele milk

1.1.1 Máte pravdu,nyní je


Máte pravdu,nyní je moderní všude stavět kruháče a pro řidičeje to pohodlnější.Stačí se podívat doleva a když tam nic nejede,tak to tam máznout.Nemusí řešit hlavní a vedlejší silnice,přednost zprava a protijedoucím,zkrátka potřebuje daleko menší soustředění.Kruháč má ale jedno úskalí a tím je jeho propustnost vozidel.Pokud jedete sami tak z nějaké rychlosti 40km/hod. na kruháči přibrzdíte na 10km/hod. a zdržení je opravdu v řádu vteřin.Když hustota provozu naroste nad propustnost kruháče stane se opravdu špuntem a začnou se tvořit kolony a fronty.Důsledek je ten,že dříve by se projelo po hlavní silnici plynule čtyřicítkou,nyní se popojíždí po metrech.Jestliže se již kruháčem protahuje kolona,tak ani z té bývalé vedlejší se na něj nedostanete.

1.1.1.1 stále


stále jste mi ale nevysvětlili jak a o kolik lépe by fungoval semafor ať sebechytřejší. Opravdu si myslíte, že takové počty aut jdou zvládnout bez kolon?? Na kruháku, když jede auto 20km/hod, tak se do mezery mezi 2 auta nacpu, ale na křižovatce, kde to jede 50km, tam už to nejde.....

1.1.1.1.3 jen doplnim


kruhovy objezd je vhodny jen do urcite kapacity. Podle velikosti objezdu pri jednom pruhu je udavano cca 20-26000 vozidel denne, pro dvoupruhovy az 50000 vozidel za den - viz wikipedia. Pro vetsi pocet vozidel je kruhovy objezd uz nevhodny a nahrazuji ho prave "chytre" semafory.

 

1.1.1.1.3.1 26000 vozidel??


tolik snad přes kruháč na Pšovce neprojede nebo ano?? Jdu pátrat po nějakých číslech ze sčítání dopravy.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.3.1.3 Těžko někomu


Těžko někomu vysvětlovat,že je rozdíl mezi počtem vozidel zatěžujících danou komunikaci za 24 hodin a počtem vozidel v časovém úseku v době špičky.Pro méně chápavé:Je jasné když tam okolo půlnoci za hodinu projede 20 vozidel,že ten kruháč nezahltí.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.3.1.2 Těžko někomu


Těžko někomu vysvětlovat,že je rozdíl mezi počtem vozidel zatěžujících danou komunikaci za 24 hodin a počtem vozidel v časovém úseku v době špičky.Pro méně chápavé:Je jasné když tam okolo půlnoci za hodinu projede 20 vozidel,že ten kruháč nezahltí.

1.1.1.1.3.1.2.1 jediný chytrý je milk


Tak si tu debatujte sám, pane chytrý. Jen proto, že jsem ještě neslyšel o chytrých semaforech se nepovažuji za hloupého a nevzdělaného. Vy ovšem evidentně víte vše nejlépe. Kvůli takovým jako jste Vy lidé raději nediskutují. 

 

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.3.1.2.1.1 Pane Krpec,že jste


Pane Krpec,že jste chytlavý a vztahahujete na sebe co jsem nenapsal a máte patent na hodnocení lidí,je váš problém.Já pouze reaguji,mírně řečeno,na zcestné a zavádějící informace.Samozřejmě i já nejsem neomylný a nemohu vědět všechno,rád si nechám bez emocí v klidu poradit.

1.1.1.1.3.1.1 tady je jedna mapa z roku


tady je jedna mapa z roku 2010, neni moc presna, ale pokud dobre koukam, tak kruhacem na Psovce projede od Libechova 7-10tisic, od noveho mostu 10-15tisic a smer melnik 15-25tisic. Smer Psovka je asi zanedbatelny nebo nemereny

http://scitani2010.rsd.cz/pages/map/default.aspx

 

 

Navic 26tisic je zrejme teoreticka maximalni propustnost pri idealnich podminkach. Na kruhac na Psovce jsem slysel take kritiku, ze ma zbytecne maly prumer diky odbocovacimu pruhu/ostruvku od mostu na Melnik, coz komplikuje prujezd kamionum. To ale neumim posoudit Eye-wink

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.2 Ta vozidla,která ucpávají


Ta vozidla,která ucpávají Mělník dříve jezdila i přes Pšovku,Mlazice a nebo Býkev,Spomyšl,Mlčechvosty,Velvary a na druhou stranu přes Malý Újezd.Naprosto neschopné minulé i současné vedení města nedovedlo prosadit vybudování obchvatu Mělníka.Stačí si projet nové obchvaty Nymburka a Kolína a při návratu přestávám být hrdý na své rodné město.Projížděl jsem nově otevřený obchvat v chráněné oblasti Lužické Hory z Liberce okolo CHrastavy,Bílého Kostela,Grabštejna a Hrádku nad Nisou.Je tam slabý provoz,kamion potkáte vyjimečně,protože obchvat končí na hranicích a do Německa a Polska vedou okresky.Hustota provozu na Mělníku bude neustále narůstat a obchvat se bude muset za daleko horších podmínek a větších nákladů postavit.Mimochodem současně opěvovaný a budovaný průtah nebude kompletní,dle mých propočtů,dříve než za 25 let.

1.1.1.1.2.1 100% pravda


Je s vámi třeba jen a jen souhlasit. Ani jedni z představitelů města nebyli schopni tuto věc vyřešit. Jen ústy před volbami. A to někteří z nich jsou tam už poněkolikáté. Ale na rozdíl od zmíněných měst a nejen těch , která znám , řeší tohle nesmyslně. Ono prosadit obchvat je nad jejich síly, vždyť se na ně podívejte.Podle mě jim jde právě o něco úplně jiného , než spokojenost obyvatel.

1.1.1.1.2.1.1 Tranzit


Stačilo by omezit tranzit z Německa do Polska a zpět po silnici č.16 zavedením mýta pro kamióny.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.2.1.1.1 Jistě víte kolik procent


Jistě víte kolik procent kamionové dopravy v naší republice je mezinárodní a kolik vnitrostátní.Kamiony využívají dálniční spojení kvůli kratším dojezdovým časům,úspoře PH,opotřebení pneumatik atd.Představa,že kamion z Německa by u Rozvadova sjel z dálnice a plácal se po vedlejších silnicích do Náchoda při vjedu do Polska je opravdu úsměvná.Ve vnitrostátní dopravě by kamion ze Slaného do Mladé Boleslavi jel stejně přes Mělník,jenom by platil mýtné.Problém je ten,že nemáme dálniční síť ale jen jakéhosi pavoučka,který má hlavičku v Praze a nožičky jdou na všechny strany a některé končí i v poli.Když někdo chce projet naší republikou po dálnici musí projet Prahou a situace na Průmyslové a Jižní spojce je jako Mělník ve větším provedení.Ryba zkrátka smrdí od hlavy.

1.1.1.1.2.1.1.1.1 Ale tak to není


Zeptejte se řidičů kamiónů, kudy jezdí do Polska. Podsouváte mi nesmysl, že sjede u Rozvadova, tak tomu samozřejmě není. Jedna z požívaných tras je přes Cheb na E48, druhá kolem Plzně na Kralovice a na E48 směr Slaný, Mělník... Je to samozřejmě delší, ale ušetří na mýtném a čekání v Praze na "okruhu". A samozřejmě ji využívají i vnitrostátní dopravci, protože opět ušetří. 

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.2.1.1.1.1.1 Nechci polemizovat,ale z


Nechci polemizovat,ale z Chebu se jinak jet nedá,ona tam široko daleko dálnice není.Ten kousek z Chebu do Karlových Varů to nezachrání.

1.1.1.1.2.1.1.1.1.1.1 Tak jistě...


No ono záleží, který hraniční přechod zvolíte, že? Už v Německu si vyberete trasu a pak směřujete do Čech. Dálnice D5 nebo Slaný - Mělník...

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.1 Tak


Zbytečné vysvětlování,radnice je hluchá.