Tip: Přehledná a stále aktuální nabídka zaměstnání je dostupná zde.
Muzeum M

Část Bezručovy ulice bude uzavřena dva měsíce

Silnice III/2730 ul. Bezručova v úseku od kruhové křižovatky s ul. Vodárenskou po křižovatku s ul. Nemocniční  (cca 700m) bude od 12.5.2008 od 7.00 hod do 15.7.2008 ( předpokládaný termín) uzavřena. V ulici se bude rekonstruovat vodovodní řad, který je  uložen v komunikaci, současně se v komunikaci příčně vykopou přípojky ( provede se jejich výměna). Výjezd vozidlům hasičům a záchranné služby bude zachován.

Pozor - po dobu uzavírky nebude přístupné terasovité  parkoviště (proti budově České pojišťovny a ul. Pivovarská), takže si motoristé musí zajistit parkování v jiných místech.
Investorem akce jsou Středočeské vodárny a.s., zhotovitelem firma ZEPRIS s.r.o. Praha.

Objížďka povede po silnici I/9 (obchvat) a místních komunikacích. Autobusová linková doprava po silnici I/9  - ul. Kokořínská - ul. Vodárenská – ul. Bezručova – sil. I/9. Zastávka Pivovar Podolí bude přemístěna do ul. Vodárenská. V době uzavření vjezdu do ul. Nemocniční bude linková autobusová doprava obsluhovat pouze zastávku Cukrovar ( zastávka U Hřiště a Nemocniční nebude obsluhována). Ul. Nemocniční by měla být zavřena cca od 26.5.2008.

Jindřich Mařík, odbor dopravy



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

4 Rekonstrukce Bezrucovy ulice v Melniku


Dobry den,bude se provadet celkova rekonstrukce Bezrucovy ulice v Melniku-je ve spatnem stavu cela.chodnuky nic moc,asfalt a kanaly spatne,dopravni znaceni vodorovne atd.Planovalo se to a dnic se nedeje.Je to sice statni silnice ale par let uz tu je a chtelo by udelat jeji generalni rekonstrukci.

3 Celou...


Ono to by to chtělo úplně celou ul. Bezručovu kompletně zrekonstruovat. To jak je v dnešním stavu je příšerné. A při případné rekonstrukci nezapomenout na alespoň 50cm pruhy při okrajích silnice pro cyklisty (tzn. skutečné užitečné cyklostezky!).

Obrázek uživatele milk

3.1 Cyklotalent


Sto metrů souběžně s Bezručovou ulicí je podle potoka Pšovka cyklostezka,která je rozhodně bezpečnější i pro malé děti.Nedovedu si představit kolaře jak se plácá na proužku širokém 50 cm.

3.1.2 Plácání


Ještě by mě zajímalo, co je pro řidiče pozitivnější - zda cyklistu problematicky předjíždět (navíc jede-li třeba 30 kmh, a auto 40-50 kmh, s protisměrně jedoucí kolonou), či cyklistu pouze míjet? A na kvalitní silnici sledovat provoz, a ne koukat kde je jaký kanál či díra...?

Obrázek uživatele milk

3.1.2.1 Kdyby jsi někdy jel


Kdyby jsi někdy jel autem,tak určitě zjistíš,že kanály musí být i na kvalitní silnici.Do loňského března jsem jako řidič jezdil dodávkou.Přibližně polovina pracovní doby po Mělníku a provoz cyklistů oproti Neratovicím a Hradci Králové minimální.

Nevím ,kde jsi dělal řidičák,ale když je cyklista na silnici,tak je to předjíždění.Míjím ty co jsou na chodníku.

3.1.2.1.1 Kanály.


Dobře, tak na tykačku. Pojede-li cyklista v pruhu pro cyklisty (viz fotky) - to je to, na co narážím, jde o míjení nebo předjíždění? Jede-li vedle tebe auto na 4 proudé silnici, míjí tě nebo tě předjíždí? Myslím, že v obou případech jde o míjení, a to je to, o čem mluvil - zda je pohodlnější pro řidiče míjet či předjíždět... Nicméně - klidně se chovej tak, že až uvidíš cyklistu na silnici (i v jiném pruhu) - tak nezapomeň blikat, že ho předjíždíš, ono to vůbec neuškodí a prst neupadne. Eye-wink

Kanály na kvalitní silnici nejsou navržené tak,  jako když kanec chčije (jeden tam, druhý tam, další zase o kousek, další dva za sebou zase onde...- Bezručova ul.). Když už, tak jsou buď uprostřed jízdního pruhu, nebo při úplném kraji, kde tolik nevadí. V obou případech jsou zároveň s asfaltem. Tak si představuju kvalitní silnici s potřebnými kanály. V nejlepším případě nejsou ve vozovce kanály vůbec, ale zastrčené do boku pod chodník.

Obrázek uživatele milk

3.1.2.1.1.1 Nejsem odborník na kanály


Nejsem odborník na kanály jako ty,ale vím že kanálový rošt má být tam kde se předpokládá přítok nebo hromadění vody,což jsou nepravidelné vzdálenosti.No a to co je na tělese vozovky jsou poklopy revizních šachet,které kopírují trasu kanalizačního potrubí a jsou zkrátka  jako když jak jsi napsal(zvláště na lomených úsecích a odbočkách)

3.1.1 Re: Cyklotalent


No, možná 50 cm jsem neodhadl dobře, ale psal jsem minimálně. Samozřejmě že by bylo lepší alespoň 70 cm.

Víte, ono se v Mělníku (ale i jiných městech) dává stále přednost automobilové dopravě. Otevírají se a plánují se nová parkoviště, pak když jedno na 2 měsíce uzavřou, tak to je hned povyku. Navíc pokud si někdo dovolí uzavřít pro auta centrum města na 3 hodiny! .. Zkrátka a dobře jsem chtěl říci, že rozšiřování parkovišť nevede ke spokojenosti s parkováním, ale naopak k dalšímu nárůstu dopravy, parkoviště se zaplní a může se budovat parkoviště další. Mohl bych psát dál, ale ono to není pro mnoho lidí příjemné, číst slova v tomto smyslu. 

Proč se tedy nevěnovat i jiným druhům přepravy po městě? Např. právě kolu. Mohl bych se zeptat, proč nejezdíte po Mělníku na kole? Nechte se plést autům po koly? Bojíte se? Kolo do 3 km je rychlejší než auto, od 4-8 km je s autem srovnatelné... Bezhlučností a žádnými emisemi myslím jasně vede bicykl. Domnívám se, že právě stezky při silnici by mohli přilákat více k dopravě tímto prostředkem. Vy zmiňujete cestu kolem Pšovky - ano, dá se využít, nicméně se zde střetáváte s mnohými chodci často venčícími na volno psy. Navíc v noci je cesta neosvětlená, a tak mnoho lidí odradí. (jo, a není to cyklostezka, ale její část (od Evy k M-Caru) je pouze cyklotrasa) Proč tedy nevyužít rovinaté Bezručovy ulice s osvětlením i k této funkci? Např. lidi z Mlazic se v podstatě na kole mohou po rovině dostat až někam k Plusu a naopak...
 

Ještě podotknu, že tyto stezky neplní funkci rekreační (že by si někdo jen tak jezdit po stezce u silnice, jak zmiňujete ty děti), ale především funkci dopravní (do práce, školy, na nákup, za úřadem, lékařem, poštou apod.).  

Příklad dobře rekonstruované silnice (dříve tam byly kostky) považuji např. silnici ve Velkém Oseku, všimněte si ne moc širokého pruhu pro cyklisty, který po výjezdu z obce se od silnice odděluje a lemuje ji ve vzdálenosti asi 2-4 metrů.

 

Obrázek uživatele milk

2 Úsměvné je tvrzení


Úsměvné je tvrzení vrchnosti o silnici 1/9 která vede po místních komunikacích,že je to obchvat. Ať zvedne zadek z radnice a jde se podívat do Býkve,Spomyšle,Mlčechvost a Velvar jak vypadá obchvat.

1 To si děláte pr...


Cituji: "... takže si motoristé musí zajistit parkování v jiných místech". Další ukázka úřednické arogance a bezohlednosti. Co se nad tím trochu zamyslet a motoristům - občanům Mělníka - trochu pomoci, vážený odbore dopravy?

Taky by mě zajímalo, jestli to dopadne jako na ostatních rekonstruovaných komunikacích ve městě. Myslím tím čerstvě opravené silnice, které jsou po roce v ještě horším stavu než před opravou. Příklad - Pražská, Legionářů, Bezručova před Family centrem, nebo křižovatka u tanku...

Obrázek uživatele milk

1.2 To si opravdu myslíte,že


To si opravdu myslíte,že vám město musí zadarmo zajistit plácek na odložení vašeho soukromého majetku?

1.1 Re: To si děláte pr...


A co takhle pomoct vy odboru dopravy? Tak poraďte jak a kam umístit parkující automobily, aby je jejich majitelé mohli bez problémů užívat každý den po dobu uzavírky. Určete takové místo, aby s tím souhlasili všichni, aby to pro nikoho nebylo moc daleko a hlavně, aby měl každý svůj majetek na očích. Pokud víte o takovém místě a bude s vámi souhlasit všichni majitelé vozidel, kterých se to týká tak o tom odbor dopravy informujte. Jinak jste nám prozradil, že bohužel za vás někdo musí myslet. Co se týká uzavírek, tak skutečně je povinen ten v jehož zájmu se uzavírka provádí zajistit přístup k okolním nemovitostem jenže rozdíl je v přístupu a příjezdu na ten se to nevztahuje. 

1.1.2 ???


Pokud se dobře pamatuju, tak na mé výplatní pásce se objevuje položka "daň z příjmu". Kromě toho platím spotřební daň, DPH, silniční daň, daň z nemovitosti, ekologické daně a spoustu dalších pokut sloužících mimo jiné k výkonu státní správy a samosprávy. Za tyto peníze odbor dopravy a odbor majetku města spravuje veřejná prostranství. Jinými slovy - za naše peníze by se mělo město starat. Až někdo přijde a dá mi vybrat jestli chci koupit (bez nějakých daní) své parkovací místo, nebo platit daně, přesně vím co si vyberu. Jinak hrozí nám všem, že se ve městě bude parkovat jako v Praze. Stylem urvi co můžeš...

Obrázek uživatele milk

1.1.1 To si někdo plete pojmy


Kdo tam má nemovitost-byt,tak mu nikdo nebrání v přístupu.Může protestovat ten,kdo tam má dvůr,garáž nebo zahradu a za to platí daň z nemovitosti.Ostatní parkují zadarmo na cizím pozemku města a řvou,že nemohou stát přímo u vchodu nebo před oknem.Jeden si zkrátka pořídí pozemek a garáž,kterou má třeba kilometr od bydliště a druhý chce zdarma parkování u nosu.To je ten rozdíl pohlehu na stejnou věc.Nevím jak by vám měl někdo radit kam si dáte svůj majetek.

1.1.1.1 město, ulice a občané


Ano, ale město není jen jakási abstraktní instituce, má i své občany, v jejichž zájmu městské struktury pracují (resp. měly by). A navíc získává peníze od státu (daně). Ulice jsou veřejné (!)komunikace a využívají je občané státu. Váš argument mě pobavil. Může tedy na ulicích parkovat a vznášet požadavky jen ten, kdo je zaměstnán městem, nebo jak jste to myslel? Jinak stát je instituce založená na jakési společenské dohodě a na základě ní existují právě daně, z nichž se silnice staví.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.1 Pěkně jste to pomotal,taky


Pěkně jste to pomotal,taky jsem se pobavil.Zapoměl jste,že bezdomovci mohou na ulici bezplatně bydlet.

1.1.1.1.1.1 A konstruktivní námitka


A konstruktivní námitka zní...? Myslím, že jste ve svém drsném stylu trochu ujel, není třeba odsuzovat lidi za to, že chtějí parkovat na silnici, když na ni sami přispívají. Pokud jste nepochopil, je mi líto.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.1.1.1 Ti ,kdo bydlí v paneláku a


Ti ,kdo bydlí v paneláku a jediný jejich pozemek je květináč za oknem,tak toho moc nezaplatí.Pokud jsou na takové urovni,že se neumí postarat sami o sebe musí se nechat zaměstnat,tak při průměrné měsíční mzdě 20 000,-kč zaplatí státu měsíčně 2 100,-daň ze mzdy.Kolik z této částky dostane město?