https://www.traditionrolex.com/7

 Brzda je nepřítelem rychlosti | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Máme přehled co se kde šustlo! Buďte v obraze!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Brzda je nepřítelem rychlosti

Opět se jelo v Milovicích - to je pro nás dobře. Nepodívali jsme se na předpověď počasí - to je pro nás špatně. Nevzali jsme závodní slicky, přestože jsme jeli poloprázdným transitem - to je pro nás špatně. Seriový zimáky na sluníčku nefungujou - to je pro nás špatně. Seriový zimáky vydrží na sluníčku zhruba 15 kilometrů - to je pro nás špatně. V polovině závodu přijel Míra Ullman a přivezl nám slicky - to je pro nás dobře. Dali jsme slicky na předek - to je pro nás dobře. Zadní disky jsou připečený k autu a nejdou sundat ani za použití síly v množství větším než obrovském, ani velkou palicou - to je pro nás špatně. Prohlašujeme, že jsme kreténi - to je pro nás špatně, ale pro dav přihlížejících naopak dobře. Zbytek závodu jedeme vpředu slicky, vzadu zimáky, auto je hodně rozevlátý - to je pro nás špatně, pro diváky kolem trati dobře. Nakonec beru šestý místo, Chloubyk sedmý - to je pro nás špatně. Miloš Kendík a Vláďa Procházka končí na čtvrtém a pátém místě a stahujou na nás v celkový tabulce jenom minimum bodů - to je pro nás dobře. Nemam toho dost a jedu povozit brašuleho na poslední neměřenou jízdu - to je pro nás špatně, protože... Start! - to je pro nás zatim dobře. Rychlá pravá, následuje pravá vracečka. Brzdový pedál na podlaze a auto nebrzdí - to je pro nás špatně. Našlapuju pedál a auto naštěstí brzdí. Uff. Brzda potom funguje dobře - to je pro nás dobře. Letíme dlouhou rovinu v lese, rychlost kolem 95km/hod, následuje ostřejší pravá, brzda nefunguje ani po několikátym našlapání - to je pro nás v tu chvíli hodně špatně. Mam možnost zatočit a trefit barák - to je pro nás hodně špatně. Nebo mam možnost poslat to rovně přes naskládaný gumy, přes dvě pásky a doufat, že netrefim žádnej strom. To je pro nás o malinko míň špatně, než trefit barák. Gumy přeskočeny, závěť uložena zpět do kastliku, čelo utřeno, zpátečka a hurá full ceres do cíle - to je pro nás špatně. Opět prohlašujeme, že jsme kreténi - to je pro vás dobře:)

Jako první děkujeme jmenovitě Mírovi Ullmanovi, který nám přivezl slicky a udělal krásný fotky, dále děkuji Kávovi, že nám sestříhal video, ikdyž jsme žádný nenatočili (minule jsem na to zapomněl, tak tu máš děkovačku teď), Kaňourovi za navigování, Vácovi za fotky, Péťovi Navrátilovi za pomoc při sundavání kola, IT Assistance, Tina Mělník, Escape 6, Würth, logic.cz, raist.cz a pivnici V podloubí.

Za ITASSI Rally Team - Libor Horák

www.liborhorak.cz
www.amaterrallye.cz

 

PřílohaVelikost
AMR_ah_007.jpg127.18 KB
AMR_ah_012.jpg118.3 KB
DSC_0416.jpg123.62 KB
DSC_0602.jpg60.7 KB


Sport

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele dawer

2 moc


pěknej článeček:o)pobavil

Obrázek uživatele rush

1 hezky pekne! ;-)


napinavy cteni! Smiling

Obrázek uživatele LiPiss

1.1 :)


díky:) Na tý poslední fotce je názorně vidět, jak bojujeme s finanční krizí... chloubyck v zatáčkách šetří alespoň 2 gumy přímo na autě, přičemž se za ním do servisu dokutálej další 2 rezervní...Smiling


https://www.traditionrolex.com/7