https://www.traditionrolex.com/7

 Kulturák je .... | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Přehledná a stále aktuální nabídka zaměstnání je dostupná zde.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Kulturák je ....

Tak jsem chtěl lístky na Cimrmany. To že jsem se o jejich představení dozvěděl z jiných zdrojů, to je samozřejmé, protože prezentace kulturního domu je mizivá dalo by se říci žádná. Předprodej začínal dnes v 8:00 ráno. V 8:01 jsem telefonoval do kulturáku, kde mi bylo sděleno, že telefonicky není možno lístky zamluvit. Vyrazli jsem tedy okamžitě do kulturáku, kde jsem byl v 8:05 ať nekecám 8:07. Z pokladny jsem viděl vycházet cca 5 lidí. Pak jsem musel odjet, ale do fronty jsem postavil dědu.... Viděl vycházet dalších jestli pět lidí, tak to přeháním. A NAJEDNOU BYLO VYPRODÁNO. Jak je to možné, když není možné rezervovat lístky. Zase s tím kupčí vedení kulturáku, ženský v pokladně? Není snad fér omezit počet lísktů na osobu?. Opět jsem se utvrdil s tím, že MKD je ostuda města!!!!!

Libor Havlák

Kultura předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

97 V úterý v MKD.


Dostal jsem e-mail, že prý jsou v úterý v MKD promítány nějaké staré filmy o Mělníku. Ma stránkách MKD jsem nic nenašel, ale tady ano...http://mekuc.snfn.cz/cs/akce/kinokavarna-melnik-vcera-dnes/

Pokud má někdo zájem, tak zveřejňuji.

96 program KD


prosím vás někdo - potřebovala bych info, co že je to v KD 15. nebo 16.10. v Kavárně za koncert.
Zahlédla jsem jen program z auta, nestihla přečíst a na webu jim visí pochopitelně září...jak jinak...
nelepšilo se tedy vůbec nic..

díky moc

96.3 asi mimo, i když...


Dnes jsem viděl nové stránky MKDM na adrese www.mkdmelnik.estranky.cz a vcelku se mi líbí. Děkuji neznámému stvořiteli. Jen mi někdo prosím pěkně vysvětlete, proč tvůrce je (nadávky) a zakázal z mé IP cokoliv psát do fóra. Poděkování si tedy asi nechám pro sebe...

96.3.3 zpracování nového webu


Tak jsem se na stránky taky mrknul a jak už bylo řečeno ostatními... doufám, že tenhle nový web moc nestál, protože vzhledově je tedy xxx let zpátky.

96.3.2 Ráno na MKD


Ještě ráno tam byl uveden webmaster i s adresou, ale už tam nic není. Snad se za svůj výtvor nestydí? Myslím, že úroveň grafiky i zpracování odpovídá druhému stupni ZŠ. Věřím, že MKD bude mít pořádné stránky, ale tyto to nejsou. Jen doufám, že to moc nestálo. A co mi tam nejvíc chybí je znak města Mělníka, který je majitelem a výrazným (až nechutně velkým) sponzorem MKD.

96.3.1 Tvůrce je mimo.


No, odpoledne jsem tam koukal a byly tam asi tři příspěvky, ovšem spíše konstruktivní, nikoliv žádné nadávky. Teď už tam není žádný příspěvek. No, zřejmě to o něčem vypovídá... Jo a přispívat mi tam také nejde.

96.2 program na říjen


...už je na stránkách MKD, včera jsem na ně koukala

Obrázek uživatele raist

96.1 re: progdam KD


96.1.1 Díky moc,ale připadám si


Díky moc,
ale připadám si trochu jako cvok, to co bylo na plakátě v pátek 16.10. tedy po div. představení Zdravý nemocný, tam vůbec není.no nic, až pojedu na Mělník, zastavím si a přečtu si to pořádně..
jen se divím, že jim to tam není trapný..

95 Web mkdm.cz


8.9.09 vyšel na stránkách Mělnického deníku článek, kde pan ředitel tvrdí, že nové stránky by měly do týdne fungovat. Dnes je 17.9., více jak týden pryč a stránky stále stejné Smiling Jak tomu mám rozumět?

94 dramaturgie MKD


Proc tolik kriku, kdo chce videt Cimrmany uvidi je jindy a jinde, skoda casu ve fronte, banany jsou volne v prodeji v jinych obchodech. Otazka na pana reditele, posilate nekoho na divadelni festivaly a  rozsirujete si portfolio divadelnich souboru anebo proste jedete provincni standart trech osvedcenych kusu do roka? Chtelo by to cerstvej vitr, ale za nim budeme muset nekam za hranice nasi kotliny, pripadne si pockat do komunalnich voleb. Melnik kulturne "trpi" blizkosti Prahy, MB a  i do toho nemecka to je kulturou na urovni hodka a pul, to snad ale neni duvod proc delat z MKD kulturni stanek pro prvni pomocnou. m.

94.1 Dramaturgie


Dobrý den,
je to moje předposlední reakce na tuto diskuzi, asi už téměř vše bylo řečeno. Řeknu to takto - víte, jaké bylo jedno z nejméně navštívených představení za mého působení V MKDM? Odpovím - Černá díra z kultovního Dejvického divadla, které je v Praze poněkud taky nedostupné. Počet cen, které obdrželo, také není malý. Za poslední sezónu další malá návštěvnost - Kosa z divadla pana Polívky od pana Trnavského. Opravdu kvalitní a divadelně prima představení. Nezájem - zachraňovaly to ty kritizované ( a placené) lístky pro úřad. Kapsy plné šutrú - místní školy na tohle představení udělali zájezd do Prahy a tvrdily, že to je asi jiné představení. Tedy, bylo jiné - v jiném divadle. jinak opět výborné imaginativní divadlo, náročné na představivost diváka. A reakce ? Tohle je nějaké divné divadlo, bez kulis a každý hraje víc postav, kdo se v tom má vyznat. Amaterské divadlo - tak to je kapitola sama o sobě. Vzpomenu na jednu paní z nejmenované agentury, které jsem odmítl poněkud blbé (ale úspěšné) komerční představení. Jó, pan ředitel chce kvalitu, tak ať si ji užije. Užívám si to, zejména pokud i duch, který má možnost projít i stěnou, ani netuší, co se v kulturáku dává...
Zdravím
Radim Vajchr

94.1.2 Vážený pane


Vážený pane řediteli,

berte prosím tento příspěvek jako podnět, myšlenku. Píšete: "...pokud i duch, který má možnost projít i stěnou, ani netuší, co se v kulturáku dává..." Ano, možná i ten duch žije v 21. století a nemá čas (ať už to zní jako výmluva a nebo je to holý a smutný fakt). Nedostanu se k vývěsce. Když už ji míjím, tak je to autem a v nějakém spěchu. Holt je taková doba, což ovšem neznamená, že bych do divadla nezašel. A mě podobných lidí je v dnešní době většina (alespoň v mém okolí). Rád bych dostal každý měsíc do své e-mailové schránky zprávu o tom, co se programově chystá, recenze jednotlivých představení, obsazení, doporučení....... Jedním klikem se přihlásit k odběru kulturního přehledu. Jednoduché. Prostě pohoda. Dalším klikem si rezervovat místo, telefonem či převodem zaplatit a pak se jít pobavit. Po představení posedět u vína. Takhle si představuju službu. A tu vy prodáváte. Domnívám se, že se začne říkat: "Hele v kulturáku je to a to. Půjdeš?" Nevyprodá to každé představení to určitě ne, ale možná to zvedne návštěvnost a nebude představení muset zachraňovat oněch 150 lístků pro kulturní referenty jednotlivých úřadů. Ano od stolu se to jednoduše píše a chápu argument: "Tak si to pojďte zkusit." Nepůjdu. Do výběrového řízení jsem se nepřihlásil. Mám svých starostí nad hlavu.

Zdravím a přeji lepší návštěvnost i mimo exponovaná představení.

Libor Havlák

PS: Opravdu mě nejvíc naštvala organizace a způsob a pomalost toho předprodeje, než to že na mě nezbylo.

Obrázek uživatele steny

94.1.2.3 zajmavý


, že někdo má čas na třeba dvou hodinový představení, ale nemá 2 minuty na zastavení auta před cedulí s programem, to už je spíš absolutní lenost něco sám zjišťovat.. nechodí vám třeba do emailové schránky i chutné jídlo z McDonald´s a třívrstvý toaletní papír?

94.1.2.3.1 To není o zastavení u


To není o zastavení u programu - pokud pominu fakt, že i to "zastavení" je na Mělníku velmi problematické, nebo o mojí neochotě si zjistit věci.Naopak, myslím, že na rozdíl od spousty lidí přímo z města jezdíme za mělnickou kulturou, jak nám to čas dovolí a stojí to aspoň za něco.Speciálně v kulturáku  mi bylo kolikrát na koncertu trapně, jak je tam málo lidí.Proto mi připadá, že je to otázka prezentace toho KD...Ale už jsem si sehnala skládačku:Šlo mi právě o koncert Private Earthquake, který není ani v rozpisu z Mělníčku a v prográmku je uveden chybně jako den čtrvtek 16.10.a má to být asi pátek..tedy doufám..:o).Připadalo by mi fakt jako nejjednodušší věc otevřít si web, zamluvit lístky a tak..kdyby to fungovalo..

Obrázek uživatele DvořuS

94.1.2.2 hahaha:D


Vážený pane camráku,

berte prosím tento příspěvek jako podnět, myšlenku.
"...a taky jedním klikem si to divadlo eště nechat zahrát doma v teple obývacího pokoje že?Smiling A to víno můžou vzít ssebou!" ono když by měl někdo zájem tak není o čem se bavit. Miluji tuto uspěchanou dobu:D

94.1.2.1 kulturák


jak je vidět, a jistě i pan ředitel Vajchr kvituje, vrací se to stále k témuž, když pominu lístky na Cimrmany a další exponovaná představení, kteréžto téma, myslím, se již dostatečně vyčerpalo, a tím
mám na mysli způsob prezentace KD.
Nikde jsem v jistě erudovaných reakcích pana ředitele nenašla jasnou zprávu o tom, co s tím hodlá dělat.Snad jen cituji :
Za druhé - naše webovky jsou špatné, to souhlasím. Už jsem kvůli tomu měl zkrácené prémie.

Jaksi mi tam chybí nějaké konkrétní vyjádření bude-li a kdy, se s tím něco dělat.
Na fungování prezentace a systému předprodeje, případného předplatného a rezervačního systému, které zde neexistuje,
by se dalo ještě říci mnoho pochybností, ale je to stále "mlácení prázdné slámy", pokud sama instituce KD na tom zásadně nazapracuje.
Mimochodem, ten červnový program je tam pořád....

zdravím a doufám ve zlepšení...

Obrázek uživatele malý princ

94.1.2.1.2 Program na září


Tak na stránkách MKD se už konečně objevil naskenovaný program na září. Ale beztak jsou ty stránky tristní, ostudné a snad i děti na základní škole by dokázaly dnes udělat profesionálnější webové stránky a věřím, že mnozí je také mají na daleko vyšší úrovni.

94.1.2.1.1 Zlepšení je na cestě


Ing.Vajchr ve článku na Mělnickém deníku slíbil nápravu ohledně stránek MKD během příštího týdne. Zastupitelstvo bude navíc projednávat (za chvíli) úpravu pravidel při prodeji na vytížená představení.

94.1.1 dramaturgie


Dobry den,
ale tusim, vzdy kdyz jdu kolem podivam se na vyvesku na nasledujici mesic, nejakou dobu jsem tu nezil, tak se prosim nezlobte, ze jsem neco promeskal. Krome toho ocenuji zmeny jako prosvetleni parku (ikdyz mozna agresivni, ale to nechme dendrologum a architektum), chodnik, dlazbu... Nejsem specialista na PR, ale v komunikaci s verejnosti neni neco v poradku, at uz se jedna o neschopnost efektivne propagovat program, webovou prezentaci, ci zbytecne pokusy o bonmoty v teto diskuzi. Ale i tak se tesim nashledanou ve vasem-nasem kulturnim stanku.

ps: tak mne napada, clovek je tvor leniny, nemohlo by se v sekci melnicku - nenechte si ujit prilepit par odkazu trebas na obsah, recenze apod.?

m.

Obrázek uživatele raist

94.1.1.1 re: clovek je tvor lenivy


Akce (do kalendare a tedy zminovaneho bloku Nenechte si ujit) pridavaji casto sami poradatele techto akci a je na nich co si tam uvedou... a zatim nemame kapacity na to, ke vsemu dohledavat dalsi informace (nehlede na to, ze je poradatel na dalsi internetove stranky uz nemusi vyvesit).
Pokud se jedne primo o akce MKD, bylo by to prima... k popisu akce dat odkaz na stranku souboru ci divadla, kde dany obsah nebo recenze bude. Ale to je opet v rezii (i lenosti) toho kdo to sem bude zadavat.

93 omezení vstupenek na osobu


Pro vaši info: dnes by se omezením počtu vstupenek na osobu v předprodeji MKD měla zabývat rada města.

Pro účastníky této diskuze je další možností úterní zastupitelstvo města, které začíná v 16 hodin. Tam lze vystoupit v úvodu v části nazvané Náměty a připomínky občanů.

Lucie Zikmundová

 

 

93.1 Omezení


Dobrý den,
takže moje poslední reakce. V diskuzi doporučila rada následující: Pokud by hrozilo opět něco takového jako u Cimrmanů, bude omezen počet lístků na osobu na 10ks. Ostatní doporučení ( 70% vstupenek do volného prodeje, odebírání vstupenek na fakturu abonenty, kteří mají víc jak 60% účast v průběhu roku) byla splněna i u tohoto předprodeje.
Pěkný den
Radim Vajchr, ředitel MKDM

92 srovnání


Po přečtení příspěvku i diskuze pod ním se stále nepřestávám divit. Pokud by byl MKD v soukromých rukou, majitel by se jistě snažil nasmlouvat u podobných akcí nějaké reprízy, aby se tak dostalo pokud možno na všechny zájemce. Pokud by toto řešení nebylo možné, udělal by vše pro to aby představení mohlo vidět co nejvíce lidí. Také nechápu nezavedení omezení na počet vstupenek na jednu osobu. Místo toho slyšíme jen omluvy, ale žádné konkrétní návrhy řešení.

Co se týká webové prezentace, současný neutěšený stav myslím všichni známe. Ale proč se spokojit jen s vybudováním "nějakých" stránek. Na budoucím webu MKD (věřím že bude co nevidět) bych si představoval mimo jiné rezervační systém na vstupenky. V dnešní době stát frontu na lístky, a to ještě s nejasným výsledkem, se mi jeví jako návrat zpět o několik desetiletí.

92.1 Repriza


Dobrý den,
na požadavek reprízy představení manažer divadla J. Cimrmana odpověděl zcela jasně. Samozřejmě, opět za rok. A více lidí do budovy opravdu nešlo dostat, prodávali se zcela mimořádně i lístky k stání.
Pěkný den
Vajchr, ředitel MKDM

91 Aby bylo jasno


Zdravím všechny,

fascinuje mě diskuze na tomto fóru a hlavně takt a slušnost diskutujících. 

 Takže zaprvé - zásadně nesouhlasím s tím, že kulturák je žumpa. Už od jeho postavení v roce 1936 je řádně odkanalizován a toto zařízení tady nikdy nebylo. To za prvé.

 Za druhé - naše webovky jsou špatné, to souhlasím. Už jsem kvůli tomu měl zkrácené prémie.

Za třetí - nejvíce se citili poškozeni ti, kteří přišli opět po roce nebo delší době na Cimrmany a mezitím kulturák jaksi neviděli.  Pravidelní návštěvníci totiž informaci o představení měli z června, kdy i byla v MKD prezentována. Ano, měli v tom velkou výhodu. Bonus pro stálé diváky.

Jinak ovšem připomenu citát mistra - vyfukováním kouře do výlevky zlato nevzniká. Doplním, že hysterickým výlevy nelze nafouknout kapacitu kulturního domu. Pokud bychom byli soukromou organizací, asi bych byl nucen řešit některé výroky právní cestou. Ale anžto jsme zařízení veřejné, pak se povznesme nad poškozováním dobrého jména, osobní bezdůvodnou urážkou několika zaměstnanců atd..  Věcně si pro rozumě uvažující uveďme pár faktů (jen doložitelné skutečnosti, ne dojem, že jsem n-tý ve frontě).   

 Reálná kapacita MKDM je 480 diváků, při prodeji ne zcela vyhovujících míst v lóžích a  manipulačních sedadel 510. Zřizovatel si bral 150 lístků ( to je +- trvalý odběr na všechna představení). 20 lístků je určeno pro sponzory. To jsou konstanty u všech představení bez výjimky. Zbylých 310 lístků šlo do volného prodeje. Ve frontě nebylo 10 lidí, ale cca 25. Jen si možná nikdo nevšiml, že frontu si museli vystát, pokud chtěli lístky, i pracovníci MKDM (paní účetní byla např. jako první příchozí v půl sedmé při otevření MKD 6 v řadě). A nikdo z pracovníků včetně mé osoby nepřekročil 6 prodaných lístků (a to ještě všichni do zadních řad).  Ano, ostatní z řad běžných zájemců kupovali i 28 lístků. To je fakt. Nikdy nikde jsme nenastavili omezení.  Poté, co byly prodány všechny standardní lístky jsem rozhodl i o prodeji oněch problematických a následně pro postávající zbytek fronty mimořádně dotiskl lístky k stání na balkón ( původně tato místa tam byla, je na to projektován a vyhovuje z hlediska bezpečnosti).  Mezitím však ti největší křiklouni již byli pryč. Přesto se vlastně podařilo všechny slušné a trochu trpělivé lidi uspokojit alespoň náhradním způsobem.

Podotýkám, že pokud by se kterýkoliv jiný pořadatel rozhodl dát do předprodeje třeba jen 20 lístků, je to jeho právo a nikdo nemůže jeho rozhodnutí zpochybnit. Co udělá se zbylými, je jeho věc.  Jako městské zařízení máme poněkud jiné podmínky a snažíme se je naplnit. Z mého pohledu se tak stalo. To je vše k této tzv. kauze.

 

Přeji všem krásný den a doufám, že i jiná představení budou vyprodána (letos byla zatím "jen" 3, toto je čtvrté - opravdu strašná bilance Eye-wink ) .

 

ing. Radim Vajchr, ředitel MKDM 

91.7 150 lístků pro město?


Já se tedy v běžných poměrech divadel a kulturních domů moc nevyznám, ale napevno zablokovat prakticky celou třetinu lístků jen pro městský úřad (předpokládám, že to je zřizovatelem), mi přijde poměrně velký luxus. Vždy jsem žil v domnění, že kulturní dům má sloužit především veřejnosti a nikoliv zaměstnancům MÚ a jejich kamarádům.

Děkuji předem za jakoukoli odpověď

91.7.1 Blokace


Dobrý den pane/í/ Tykeev,
pokud někdo, tj. městský úřad odebírá na všechna představení v průběhu celého roku zhruba stejný počet lístků, pak má morální i faktické právo tyto lístky dostat i na toto představení. A není to jen o tom, že je to zřizovatel a městský úřad, ale pravidelně od nás odebírá a platí lístky. Mohu se zeptat, kdo z Vás by odmítl a proč, svého nejlepšího a pravidelného zákazníka jen proto, že zrovna teď se to hodí náhodnému kupujícímu? To se ve slušné a kultivované společnosti nedělá.
Pěkný den
Radim Vajchr, ředitel MKDM

91.6 Tak to je mazec...


Cituji: "Podotýkám, že pokud by se kterýkoliv jiný pořadatel rozhodl dát do předprodeje třeba jen 20 lístků, je to jeho právo a nikdo nemůže jeho rozhodnutí zpochybnit. Co udělá se zbylými je jeho věc."

Vážený pane řediteli, dovolte abych Vás upozornil, že jste ředitelem zařízení, které by mělo sloužit k uspokojení požadavků obyvatel, to znamená zákazníků. Pokud já jako obchodník bych použil tuto formulaci, věřte že bych ve firmě kde pracuji zůstal tak akorát než bych stihl podepsat výpověď. Nikdo nezpochyňuje právo pořadatele dát do předprodeje třeba nula lístků. Takový čin však zpochybňuje smysl existence MKD jako zařízení sloužícího normálním občanům. Zejména ale Váš výrok zpochybňuje smysl toho, abyste Vy s podobným postojem byl v podobném podniku ředitelem...

 

91.6.1 Popletené pojmy


Vážený, pokud máme sloužit k uspokojení obyvatel, tak jsme obyvatele uspokojili. Neprodáváme lístky Marťanům. Pokud jako obchodník mám prodat, pak jsem dostál svému - vše jsme prodali. V normální firmě by obchodník, který prodal všechny výrobky byl odměnen. Pokud Vás za stejné chtějí vyhodit, pak tedy máte zvláštní firmu..
Radim Vajchr
P.S. a co takhle plné jméno - představit se je prvním základním pravidlem slušného chování i ve firmách...

91.6.1.1 Popletené pojmy...


Vážený pane řediteli,

opravdu velmi oceňuji že se objevil další (již druhý!!!) člověk spojený s MÚ, který je ochoten nést kůži na trh a diskutovat s námi, ubohými anonymy. Popletené pojmy opravdu nemám. Nešlo ani tak o to jestli se podařilo prodat všechny lístky na Cimrmany (což by jistě zvládl slepý, hluchý, němý a bezruký prodavač za pár minut), ale o vyjádření samotné. Neuspokojili jste občany, ale své nadřízené z MÚ. Kromě toho ředitel příspěvkové organizace města (a tedy zaměstnanec nás všech) by měl patrně volit maličko jiné výrazy, zvlášť když hovoří o zpackaném předprodeji. Mám na mysli onu myšlenku o právech nebo neprávech ředitele. Nicméně ještě jednou opakuji že i když s Vámi nesouhlasím, máte mou úctu za svou odvahu se zde hájit.

P.S. - Co se týká mého jména, myslím že velká část zdejších ho zná. Jmenuju se Radek Čos. Těší mne Smiling

 

 

Obrázek uživatele LiPiss

91.5 hmm


a já si stejně stojím za svým - nemůžu si pomoct´...

91.4 Díky za reakci


Dobrý den pane řediteli, moc Vám děkuji za reakci. Z osobní zkušenosti sama vím,že je celkem odvaha reagovat v internetové diskuzi,kde jsme my všichni ostatní schovaní za přezdívkou. Myslí,že nejsem sama,koho by ale zajímalo,pro koho je určeno zmiňovaných 150 lístků,které si bere pořadatel. Druhá věc je,zda je pravda,že je to plus mínus počet,který si bere zřizovatel vždy - jak uvádíte. Vychází mi z toho totiž,že na každé akci v kulturním domě je přítomno minimálně 150 hostů?????

Předem Vám děkuji za opověď a ještě jednou díky.

Obrázek uživatele malý princ

91.4.1 150 lístků


Pokud se každé představení musí obejít bez 150 lístků pro zřizovatele, tak logicky je tím omezena faktická kapacita sálu a hlavně silně snížena rentabilita daného představení. Takovou situaci panu řediteli vskutku nezávidím. I mě by velmi zajímalo, kde skončí oněch 150 lístků pro zřizovatele. To přece není normální, aby si město zřídilo kulturní dům a zabralo si pak třetinu kapacity jen pro sebe! Já se do dneška domníval, že to je dům kultury hlavně pro běžné lidi a obyvatele města a ne pouze pro několik vyvolených z radnice.

91.4.1.1 150 vstupenek pro městský úřad


Pan ředitel MKD inženýr Vajchr mi odpověděl,že zmiňovaných 150 lístků je opravdu pro městský úřad a instituce s ním spolupracující - Finanční úřad atd.......  Prostě a jasně - jak napsal Orwell - " Všechna zvířata jsou si rovna,ale některá jsou si rovnější." Sedí to dokonale a mě je z toho smutno.

Obrázek uživatele malý princ

91.4.1.1.1 To je hnus, Velebnosti...


Je mi z takového počínání poněkud blivno...

91.4.1.1.1.1 Zdá se


že městský úřad je nějaká soukromá firma. Nevěřím svým očím.

91.4.1.1.1.1.1 158 lidí na MěÚ


Tak jsem spočítal, že na MěÚ pracuje bratru 158 lidí Smiling To je zajímavé číslo - a je to i v rámci tolerance ředitelova "plus mínus 150 lístků"...

91.4.1.1.1.1.1.1 To je určitě dobře


...., že je zde plno kritiky na toto téma. Sám jsem se chtěl jednou podívat na výstavu historických fotografií nějaké konkretní části našeho města a buď byl asi dvakrát zavřený hlavní vchod, nebo jsem se sice dostal po schodech až do patra, ale zase byl zavřený výstavní sálek Smiling. A návšteva některých výstav v mázhausu radnice je pro pracujícího člověka ( pokud nepracuje v centru) díky otvíracím hodinám také unikum.

Na druhou stranu je pravda, že tato diskuse vznikla na základě fenomenálních Cimrmanů ( sám mám, jako řada jiných lidí snad všechny jejich hry na DVD), a ikdyž existuje řada  jiných úspěšných divadelních, především komediálních her, přece jen je tu jistý odstup v zájmu. Mnohdy dokonce slyšíme názor, že jsou lístky na představení drahé, že lidé dnes mají jiné starosti, než náladu, nebo čas a chuť chodit do divadla, a tak se tu samozřejmě otvírá prostor pro ty, kterých se výše zmíněná půlvěta netýká. A proč by se mělo MKD takové spolupráci bránit ? Pro jedny to jistě znamená jistá prodaná místa, a druzí mají jistě i nějakou skupinovou slevu. To není žádný nový vynález Smiling . Jiná věc je, že je to zase občan jedinec, kdo může na systém doplatit a doplácí. Tady ale už přesně, tuším ve vrchním příspěvku někdo popsal, jak by to mělo být a několik lidí kritizovalo web, reklamu MKD, a nezájem řešit předpokládaný zvýšený zájem. Otázkou je, co dál ?

91.3 Exponovaná představení


Určitě není těžké odhadnout vytížená představení, o která je zvýšený zájem, mohly by být do budoucna doplňkové lístky k stání už připravené, i když musím uznat, že takovou dobu stát není žádný med. Mám spíš otázku na větu "zřizovatel si bral 150 lístků", nezlobte se, ale nechápu ji, můžete to, pane řediteli, blíže vysvětlit? To jde automaticky 150 lístků Městskému úřadu?, používají se jako nějaký druh odměn k výplatám? Jinak s vámi souhlasím, kulturní dům žumpa není, to je zbytečně silný výraz, nicméně tenhle způsob prodeje také mírně zavání.

Obrázek uživatele Travicka

91.3.1 150 listku


Nikoho nebranim, ani neobhajuji, prijde mi to taky jako levarna, ale je dulezite to rict. Z tech 150 listku jdou nektere na Financni urad, ale ne zadarmo jako odmeny - existuje tam pokud vim neco jako na gymplu "Klub mladeho divaka", vim ze to zni smesne, ale nejaky podobny "klub" a ti lide za listky normalne plati plnou cenu, jen jich maji nejake mnozstvi k dispozici k zakoupeni.

Obrázek uživatele Travicka

91.3.1.1 :(


Na MěU nevim, jestli za listky plati..nebo jestli plati jen nekteri.Ale s tim bernakem jsem si jista.  Nejlepsi je, kdyz  vylepuji plakaty na Cimrmany, a soucasne pres ne prelepuji "vyprodano" Laughing out loud To je jako, "zase mate smolika, obycejni smrtelnici, cha cha chaa"

91.3.1.1.1 To snad ano


Nemyslel jsem, že by se lístky na podobné akce rozdávaly zadarmo, snad tomu tak není, to mě ani nenapadlo. Jde mi jen o tu výhodu pro zaměstnance, která mi spíš připomíná přidělování rekreačních zájezdů (jak "Anděl na horách" třeba) s tím, že neudaný počet prostě propadne a nevrátí se do prodeje, byť to u takových trháků není pravděpodobné.
Ale co musím přičíst MKD k tomu, co jsem už vyčetl je přesně tohle zmíněné vylepování s křížkem po funuse. Chodím okolo jedné vývěsky téměř denně a nejsem si na sto procent jistý, kdy se plakát vylepil, ale vypadá to, že se opravdu objevil až po zahájení předprodeje, který dopadl tak, jak dopadl. Plakát přelepený červeným nápisem "představení absolutně vyprodáno" zní opravdu jako výsměch.

91.2 Tak vykrucovat se umíte


Tak vykrucovat se umíte hezky, jen co je pravda.
1. Pro upřesnění, jakou výhodu mají stálí navštěvníci, když se dověděli o programu už v červnu? Myslím, že žádnou, téměř všichni, kdo stáli ve frontě o představení věděli již nějakou dobu předem. Určitě není chyba diváků, že se musí po programu pídit, místo, aby našli snadno patřičné informace. Osobně bych za kulturou zašla ráda častěji, ale chci se snadno a včas dovědět o programu. To, že je na většinu programu tak malá návštěvnost je Vaše vizitka.
2. "Ti největší křiklouni, kteří už byli pryč", byli zřejmě ti, kteří mají své pracovní povinnosti a nemají čas stát třeba hodinu ve frontě.
3. "Pokud by se kterýkoli jiný pořadatel rozhodl dát do předprodeje třeba jen 20 lístků, je to jeho právo a nikdo nemůže jeho rozhodnutí zpochybnit." Fajn, ale pak by bylo projevem slušnosti, aby na to dotyčný pořadatel upozornil a nenechal tam zbytečně stát tolik lidí.

91.2.1 zamyslete se nad svou malostí...


"To, že je na většinu programu tak malá návštěvnost je Vaše vizitka." Velmi vtipná hláška.A není to spíš ukázka úrovně našeho křupanského obyvatestva?Fascinuje mě,kolik lidí si tu anonymně léčí mindráky na člověku,který se snaží i přes značnou natvrdlost zdejší populace zanést do naší malovesnice špetku kultury.Na co si proboha všichni hrajete?Horda rozhořčených a věčně nespokojených rádobyintelektuálů...

91.2.1.1 Křupanské obyvatelstvo? Natvrdlost populace?


1. Pokud se cítíš být součástí křupanského obyvatelstva a natvrdlé populace, tak je mi líto, já to tak nevidím. V tomhle městě jsem poznala spoustu úžasných, vzdělaných, pracovitých a ochotných lidí, kteří udělají ještě spoustu práce navíc, ačkoli za to nedostanou ani korunu.
2. Necítím se moc jako intelektuálka, když se kolem mě pohybuje tolik lidí, kterým svými znalostmi a rozhledem nesahám ani po kolena, takže si na něco takového nezkouším hrát, to by každý hned prokoukl.
3. Anonymně??? Tady na té "malovesnici" se všichni znají, to že někdo používá nick, ještě neznamená, že je anonym. To by se lidi ve své rozhořčenosti vyjadřovali mnohem hůř, to mi věř.
4. Pan ředitel se SNAŽÍ? Hmm, to by měl, když je za to placen, ale ta snaha není nějak vidět. O programu se lidé dovídají např. prostřednictví tohoto webu, kam informace umísťují úplně jiní lidé, kteří to vlastně dělají za pana ředitele anebo jeho podřízené.
5. Kam zanáší kulturu? Na Městský úřad?
6. Kulturu sem naštěstí zanášejí i jiní lidé, ta snaha je vidět a já jim za to děkuji. 

91.2.1.1.1 Díky bohu se součástí


Díky bohu se součástí mělnického obyvatelstva již nejsem.A po přečtení této diskuze můžu říct že jsem za to i hrdá a vděčná.Pokud by všichni báječní a ochotní lidé z Mělníka měli špetku slušnosti,tak takhle diskuze vůbec nevznikla-hlavně proto,že by ochotně a zadarmo dělali pro své město vše až do roztrhání těla a neměli by čas vysedávat u internetu a filozofovat nad nesmrtelností chrousta.Vysvětlit zahořklému(a nárazově vzniklému) divadelnímu fandovi jak se věci mají i přes evidetně velkou snahu jednoduše nejde.I kdyby vaše magické a neustále opakované číslo 150 lístku pro MÚ nešlo na místo určení,nerada vám to řikám ale stejně by se na všechny nedostalo.Navíc i přes veškerou snahu najít za omezenou kapacitu MKD viníka(i ten zlýpan architekt!) a vymýšlení sci-fi propojení mělnické "úřední mafie" stejně dojde průměrně inteligentní člověk(kterých je na Mělníku hromada) k tomu že celá "aféra" je naprosto zbytečná.Ono se dobře kritizuje,moc dobře.Ale každý by měl začít sám od sebe...Ale jen si to řeště,jen se předhánějte v absurdních teoriích,každý má jinou zábavu.

91.2.1.1.1.1 Vážená paní


Vážená paní (slečno) Vesničane, je mi líto, že v souvislosti s vaším odchodem z Mělníka používáte slovní spojení "díky bohu, jsem za to hrdá a vděčná", a to myslím zcela bez ironického zabarvení. 

Je vidět, že patříte k lidem, kteří dokáží přemýšlet a zpravidla nevytvářejí podobně štvavé komentáře, které jsou už za hranicí vkusu, jak se tady už někdo zmínil. Taková slova se najdou všude, přesto bych byl rád, kdyby toto fórum nebylo spojováno hlavně s tímto způsobem komunikace a převažovaly příspěvky nepostrádající smysl, které hovoří opravdu k věci. Věřím, že v případě nutnosti lidé, kteří mají na starosti administraci webu včas zakročí.

Nicméně možnost se anonymně k něčemu vyjadřovat není v dnešní době totéž, jako psát nějaká anonymní udání, naopak by měla vést k otevřenějším debatám na daná témata s případným vyústěním něčeho konkrétního, jako je například účast komentujících na jednání zastupitelstva a podobně. Nevidím podstatný problém v tom, že zde nefigurují skutečná jména a příjmení a vy evidentně také ne, když ani ve své přezdívce nepřiznáte dokonce pohlaví. Spíš mi jde o přiměřeně nastavené mantinely rozumné diskuze, ovšem nastavené v hlavách jednotlivých komentujících a ne jen nějakými závaznými pravidly. 

U tohoto tématu mně, coby obyvatele Mělníka, jde jen o to, aby kulturní dění nebylo podmiňováno zaměstnáním ve státních službách (doufám, že vstupenky platí jednotliví lidé a ne MěÚ Mělník), nebo nutností účasti na těch pořadech, o které nemám zájem jen proto, abych vyrovnal návštěvnost a rentabilitu kulturního domu. Vám se snad líbí například vylepení plakátu až po vyprodání s tím, že se rovnou přes něj lepí ostentativní nápis o tom, že nemáte šanci? Způsob předprodeje mě opravdu namíchnul a možná máte pravdu v tom, že jde o nepřiměřené reakce v souvislosti s mým snažením o kulturní dění, ale možnost vyjádřit svůj názor si, s dovolením nebo bez, ponechám a rád využiju i příště. V této chvíli například tím, že se pokusím dostat na zítřejší jednání zastupitelstva, kde bych rád přednesl nějaké další otázky. Doufám, že není ještě vyprodáno.

Obrázek uživatele raist

91.1 re: Aby bylo jasno


Reakce tu jsou mirne za hranici slusnosti, ale cilem asi neni nafukovat, ale upozornit na problem a dozvedet se jak se veci opravdu maji.

Coz se podarilo, a jsem velmi rad, ze jste tak osobne a velmi podrobne ucinil. A snad tim vyvratil dalsi dohady a utoky na vasi instituci.

Ted uz jen ten web, ten web Eye-wink

Obrázek uživatele milk

90 Filiálka


Je to pouze pobočka radniční žumpy.

Obrázek uživatele raist

90.1 Re: Filiálka


Laughing out loud Laughing out loud

9 Také se přidávám


Stála jsem tam také. Krom toho, že je zcela evidentní, že lístky jsou jen pro "vyvolené", tak mě fascinuje nehorázná laxnost pracovníků v pokladně. Těch deset lidí totiž odbavovali cca 45 minut.  Tj. každý strávil v kanceláři předprodeje 5 minut. Působilo to dojemem, že tam ty lístky snad teprve tisknou. Proč tam nechali těch cca 40 lidí, na které se nedostalo, stát zbytečně třičtvrtě hodiny? Všichni máme své povinnosti, mnozí si jistě domluvili v práci pozdější příchod, který museli napracovat.
Skoro uvažuju, jestli se nemám nechat podobně zaměstnat, plat bych brala od státu bez ohledu na pracovní úsilí a občas by mi někdo šoupnul i něco bokem, že?!

8 reakce ředitele MKD


Přikládám vám všem pro zasmání odpověď od ředitele MKD na moji stížnost. Ještě by mi mohl říct tu pohádku o Červené Karkulce, to má stejný reálný základ. Paní na pokladně říkala, že si lidé berou 10 až 20 lístků najednou. Lístky si koupilo 10 lidí, tak to je max 200 lístků. A kde je ten zbytek?

Dobrý den,
Prodej lístků skutečně nebyl omezen. Na žádné představení počet lístků
neomezujeme a nelimitujeme, neučinili jsme tak ani tentokrát. Počet lístků
ve volném prodeji je dán pravidly zřizovatele, který má právo si vyhradit
část vstupenek pro svoje potřeby. Podotýkám, že tak činí u všech námi
pořádaných představení a toto představení nebylo výjimkou. Počet vstupenek
byl v podobném objemu jako u jiných podobných vyprodaných představení v
tomto roce (Jakub a jeho pán, Hrdý Budžes - ten byl vyprodán za cca 12
hodin). Do volného prodeje šlo přes 80% z celkového počtu vstupenek. Pro
zaměstnance nebyly poskytnuty vstupenky v režimu, který naznačujete. Toto
kategoricky odmítám. Skutečností je, že skutečně první lidé ve frontě,
čekající zde již od půl šesté ráno, brali velké množství vstupenek. To je
ale běžné u všech předprodejů, dovolím si připomenout, že i některé velké
mezinárodní akce byly prodány pomocí internetu během několika desítek minut.
Tak to prostě je u všech mimořádných akcí. Podotýkám, že divadlo Járy
Cimrmana u nás hostuje každý rok více jak 15 let, pouze v tomto roce pro
velmi dobré kritiky novinky České nebe byl zájem takto mimořádný. Řečeno
slovy samotného mistra, můžeme s tím nesouhlasit, může se nám to nelíbit,
ale to je vše, co s tím můžeme dělat. Pěkný den



 Masarykův kulturní dům Mělník

    ředitel ing. Radim Vajchr

            U Sadů 323

        276 01 Mělník

reditel@mkdm.cz , www.mkdm.cz

Obrázek uživatele bobiiisek

8.2 reakce ředitele MKD


Dobrá odpověď:D:D:DCo na to dodat???Síla:D

8.1 Od 5:30 hod.?


Ježiš, čekat takto brzo na nějaký lístky na akci do kulturáku... to mi ho teda vyndej Smiling Ale je fakt, že tam můžou čekat nastrčené figurky, bo v Praze ty představení jsou (prý) dražší.

7 kulturák


nedalo mi to a zaregistrovala jsem se do diskuse.
včera jsem poslala mail viz dole, který p.Vařinová přeposlala Vajchrovi, dám vědět, jestli se tedy dočkám odpovědi.jinak zdravím a přeji výdrž tomuto webu....


Dobrý den paní Vavřinová,
nejsem si jistá, zda se obracím na úplně správnou osobu, ale jistě dokážete můj mail případně předat dál.
I když jsme z Hostína, celkem pravidelně navštěvujeme mělnické kulturní akce, včetně akcí, pořádaných MKD.
Při snaze prohlédnout si jejich webové stránky, mimochodem velmi ostudného až nulového provedení a obsahu,
jsem dnes zaregistrovala pouze červnový program a diskusi na "mělníčku", že jsou vyprodány lístky na divadlo Cimrmanů v září.Tato situace se opakuje poměrně s železnou pravidelností a abych řekla pravdu, přestala jsem se snažit vůbec tyto lístky získat.
Zaráží mě ovšem podoba webu, resp. prezentace KD, kde je již delší dobu pouze naskenovám leták s akcemi, který je jinak k dispozici v tištěné podobě.Já nechci tvrdit, že se tam nic neděje,ale o akcích se skutečně dozvídám hlavně na webu "mělníček", který bych velmi pochválila za neutuchající a hlavně AKTUÁLNÍ snahu informovat o mělnickém dění.Nechápu ovšem, proč instituce typu KD je v tomto směru tak neschopná..Vím, že byly divadelní prázdniny a probíhala příprava Vinobraní, ale i tyto informace se mohou na webu objevit.
Připadalo by mi i příhodné, při minimální návštěvnosti spousty různých koncertů a akcí tam pořádaných, jíž jsme byli mnohohkrát svědkem, kdyby mailem rozesílali např. na mělnické obce i firmy a pod. aktuality a nabídku tak, jako to dělá např. mělnické Muzeum.
Tištěný leták se sem většinou s nějakým zpožděním dostane a ocitne se v obecní vývěsce, ale myslím, že dost lidí tam ani nenahlédne.
V dnešní internetové době mi pro lidi, kteří zrovna denně nechodí kolem plakátovacích ploch ve městě, opravdu připadá nahlédnutí na web jednoduché, levné a v případě, že to funguje, absolutně aktuální.

Chtěla bych se tedy někoho kompetentního zeptat - je v plánu s tím v KD něco dělat?
Ráda bych napsala i tam, ale ani to se mi nepodařilo...pořád jen ten červnový program...

Přeji Vám příjemný den a úspěch ve Vaší práci,

s pozdravem,

6 A k webové prezentaci MKD


Následující E-mail jsem panu řediteli psal 20.4. do dnešního dne bez odpovědi. Možná to některého z vás překvapí.

------------------------------------------------
Vážený pane řediteli,

minulý týden jsem sháněl program MKD na příští měsíc a nedá mi, abych Vám nenapsal. Vaše internetová prezentace (rozuměj MKD) je zcela tragická. Nejenom, že se člověk nedozví to co hledá, ale nenajde ani základní kontakty, kam zavolat či komu napsat. Domnívám se, že v 21. století, v době moderní komunikace jste trochu "zaspali". Berte to prosím jako podnět ke zlepšení prezentace MKD a k tomu, jak do vašeho kulturního stánku třeba dostat více lidí, což by měl být asi Váš zájem. Těším se na Vaše vyjádření.

S pozdravem

Libor Havlák

Obrázek uživatele bobiiisek

5 Tak na stránkách MKD už


Tak na stránkách MKD už mají program na Červen 2009 a stránky jsou průběžně upravovány???Dobrý:-D

Obrázek uživatele LiPiss

5.1 ok


super, na co se půjdem mrknout? Mně se časově nejvíc hodí ten Vrkoč:)

Obrázek uživatele bobiiisek

5.1.1 ok


To není špatný,ale aby byly lístky???Laughing out loud

5.1.1.1 :-)


Jestli nejste s Lipisem členy Jarošovců ( či kdo Vrkoč organizuje),tak Vás předem varuji ( aby jste nebyli zklamaní ) - lístky budou VYPRODÁNY!!!!!!!!!! Smiling)

Obrázek uživatele bobiiisek

5.1.1.1.2 A jejda,takže opět nic...


A jejda,takže opět nic...Laughing out loud

Obrázek uživatele LiPiss

5.1.1.1.1 :)


je to ještě horší, než jsem si myslel:))

4 ..mělo by se s tím opravdu něco udělat....


Připojuji se k davu - já volala těsně před osmou,bába mi řekla,že rezervace  po telefonu nejde a dokonce mi ani nechtěla říci,kolik se těch lístků vlastně " předprodává " . Cimmrmani jsou vyprodaní vždy a všude ( Mělník,nedávno Neratovice...),ale to,co se děje tady u nás,je opravdu vrchol!!! Za časů ředitelování paní Dětinské bylo prvních 5 řad obsazeno příslušníky rodiny Dětinských a jejich známými..... Nechápu !!Ať si současný pan ředitel MKD domluví s Cimmrmany soukromé představení  někde v tělocvičně,sezve rodinu a celou radnici a "normální" divadlo ať se koná v prostorách k tomu určených a pro zcela normální smrtelníky!!

3 Přidal jsem se


Přidal jsem se k těm, co chtěli lístky zakoupit, také jsem volal o informace a byl jsem informován o začátku předprodeje, který byl dnes od 8:00, jak ses, Libore, zmínil. V 8:20 mi nezbylo než se pousmát, zároveň s hořkým pocitem, jak moc se musím "doprošovat", abych se konečně dostal na nějakou dobrou akci.
Při příležitosti předchozího hledání informací jsem navíc narazil na prezentační web kulturního domu a vypadly mi málem oči. Pochopil bych statické stránky, které obsahují alespoň základní informace, ale tohle je jednoznačně ostuda, zvlášť když si pamatuju Ing. Vajchra, ředitele MKD, jako člověka dobře orientovaného ve světě internetu a počítačů vůbec. Pane řediteli, postarejte se, prosím, alespoň o tuto změnu.

P.S.: a ještě přidám k porovnání stránky mělnického muzea, které mě překvapily prozměnu opačným způsobem. Jednoznačně jednička s hvězdičkou.

http://www.muzeum-melnik.cz/

3.1 Co se týče webové prezentace


tak v dnešní době přece není problém udělat webové stránky v nějakém šikovném automatu, který je zdarma. Stačí jen umět zběžně zacházet s Wordem a internetem. To zvládne kdejaká babka. Když holt neumějí v MKD sehnat nikoho, kdo by byl schopen jednoduché stránky vytvořit, tak je to pro ostudu.

Obrázek uživatele raist

3.1.1 re: Co se týče webové...


Nehlede na to, ze jim byly nekolikrat nabizeny sluzby zdejsich profesionalu za naprosto minimalni odmenu.

Takze ac uz mohli webstranky mkd dobre bezet nejmene par mesicu, tak to v podstate odpovida tomu co se tu pise - proc by se delaly aktualizovane stranky, kdyz listky je treba schranovat pro vyvolene?
To je asi ten motiv a zamer.

Na ostatni "mensi akce" tu je melnicek a poradatele techto akci, kteri se o jejich propagaci vcas postaraji.

2 Máte pravdu, je to


Máte pravdu, je to nehorázné jednání. Já byla na řadě 15. Už po tom co vyšel 10. tak nebyly vstupenky. Tak proč se ten předprodej koná? Asi se budu muset nechat zaměstnat v MKD, abych měla vůbec šanci. Ale já to tak nenechá, už jsem poslala stížnost na Městký úřad (zřizovate), do Žikovského divadla Járy Cimrmana a přímo do MKD. Stejně se nic nestane, ale vadí mi, že z nás dělají kretény.

2.1 Budoucí starosta?


Tak se po MÚ šušká, že na starostu bude nominován právě slovutný ředitel KD. Bez komentáře.

2.1.1 "zaručené informace"


To opravdu bez komentáře,je neuvěřitelné jak lze lidská hloupost poznat po jedné napsané větě.Ono se totiž taky povídá že Máňa z finačáku spí s Béďou od policie a Jožka z pracáku si přivydělává jako prostitut.Proboha kde to jsme,bavíme se tu jako dospělí lidé nebo jako přitomělí puberťáci na základce?!Než něco vypustím na veřejný server,tak si laskavě ověřím důvěryhodnost svého tvrzení.V opačném případě se totiž pisatel nejen znemožní a ukáže jak je povrchní a maličko i omezený,ale koleduje si i o právní napadění v podobě pomluvy.

2.1.1.1 Vesničanka


Vážená slečno či paní. Nevím, co jste pro Mělník udělala vy,když jste byla ještě jeho obyvatelkou, ale nechápu vaší drzost, hodnotit mou osobu. Nechtěl jsem se tady moc rozepisovat, ale budiž. Za rok budou volby.Tak bych připomněl úspěchy naší městské vlády.

Tak za prvé: doprava. Obchvat není a asi jen tak nebude. Řešení dopravy v centru města - nic. Parkování - nic. Jediné, co se za drahý peníz podařilo, je postavit soukromé firmě sjezd z hlavní silnice.

Za druhé:? revitalizace centra. Kvalita odvedených prací je přinejmenším diskutabilní, už o tom informoval i tisk. Dlažba se kroutí a sedá. Chodníky nemají nosnost, takže se v zimě budou muset uklízet ručně, protože by se stroj dlažbou propadl. Každé najetí na chodník hrozí jeho poškozením. Nehledě na to, že chodit po kostkách není žádná výhra.

Za třetí: sport a volný čas. Za tohoto volebního období zde skončila II.hokejová liga, kdy zastupitelé nedodrželi svůj slib o pětileté podpoře klubu. Futsalový klub se po postupu do vyšší soutěže musel přestěhovat do Neratovic, protože jediná městská hala nemá potřebné parametry. Hokejbalový tým HBC Mělník s hrdým znakem Města Mělníka hraje v Praze Malešicích, protože na Mělníku nemá kde hrát. Městské hřiště na Pšovce provozuje soukromá firma a je otevřené cca dvě hodiny týdně.

Za čtvrté: kultura: KD nemá funkční propagaci, proč taky, lidi by tam třeba i přišli a pak by se tam muselo topit a uklízet ...kino se snaží a jediné, co funguje , jsou různé zájmové spolky a kapely. Město nemá použitelný sál, kde by se mohlo cokoliv konat, řeší se to už snad sto let a výsledkem je ta nefunkční socialistická nádhera na dolním náměstí.

 Co k tomu dodat? Můžete mě považovat za hloupého a omezeného, na to máte jistě právo, ale už mě způsob vedení města leze krkem. A do hodnocení radničních koalic a nekoalic se ani pouštět nebudu. A do financí nevidím, ale slepý a hluchý také nejsem a věřím, že ani další ne. S pozdravem občan Mělníka.

Obrázek uživatele milk

2.1.1.1.1 Souhlas


Výstižně několika odstavečky vylíčeno dění na Mělníku.

Obrázek uživatele raist

1 predprodej jak vino


tak to je hodne slusny (resp. neslusny) jestli za 15min je vyprodano a u pokladny stalo 10 lidi, kdyz kapacita salu je 460 mist (kazdej si kupoval pres 40 listku??) Sad :(

1.2 Kdyby za 15 minut


ale ono jim to trvalo 45 minut, obsloužit těch 10 lidí. Kdyby takhle rychle prodávali v zelenině, tak si nevydělají ani na slanou vodu. Fakt mě to naštvalo, dělají z lidí blbce a okrádají je o čas.

Obrázek uživatele LiPiss

1.1 áno


bohužel je to tak. Stoupněte si před představením ke kulturáku a uvidíte kdopak se přišel podívat na Cimrmany... bude to vypadat jako besídka městského úřadu. Už od června vím, že tu budou hrát, nicméně jsem si měl počkat na předprodej... na ten jsem se vykašlal, protože jsem přesně tušil, že to takhle dopadne. To že tam bylo 10 lístků je zázrak, já nečekal žádný. Je to hnus velebnosti.

1.1.1 PROSBA


prosím ty, kteří chtějí s celým jménem nebo i bez býti zdrojem do mého článku o tomto problému, prosím kontaktujte mne na lucie.zikmundova@mfdnes.cz či na icq nebo skype, kontakty jsou na mém webu,jehož název zde nemohu asi napsat, ale lze ho lehce vygooglovat.

Obrázek uživatele Kajik

1.1.1.1 RE: PROSBA (vloženo redakcí)


Zdravím Lucie,

myslím, že s odkazem, na Tvůj web v tomto případě nemáme nejmenší problém - to určitě není reklama, je to pro doboru věc - takže jej zde pro případné zájemce uvádím:

http://luciezikmundova.cz/

Pokud bys měla každý týden inzerát na titulce s nabídkou tvých služeb, tak bychom to asi odstranili, ale takhle, jak říkám, no problem.

Kajik, redakce

---Doufej v nejlepší, získej ještě lepší!---

1.1.1.1.1 díky díky


díky díky


https://www.traditionrolex.com/7