Tip: Vyplňte svůj mobil ve Vašem profilu. Tento údaj nebude zveřejněn, ale umožní Vám v budoucnu využít SMS služeb Mělníčku!
Muzeum M

Skatepark v Mělníku bude.


Dne 31.3.2010 Výbor regionální rady ROP Střední Čechy schválil dotaci na skatepark a obnovu hřiště v parku na Podolí. Projekt je nazván jako „Volnočasový areál Mělník“. Celkové náklady jsou 4,8 mil. Kč. Dotace byla schválena ve výši 3,8 Kč. Projekt uspěl mezi pěti, z celkového počtu čtrnácti žádostí. Během dubna, května bude zahájeno výběrové řízení na dodavatele a podepsaná smlouva o poskytnutí dotace. Realizace akce by mohla začít v letních měsících.

Projektem vznikne hřiště pro skate a BMX kola se zpevněnou plochou cca 11,4 x 23 m s umístěním 8 herních prvků (quaterpipe, flat bank, handdrailbox, funbox, large streetpine, roll-in, grindrail, stand grindrail). Skatepark bude umístěn v lokalitě parku Podolí, přímo za nákupním centrem Tesco. Tím budou maximálně eliminovány rušivé vlivy budoucího provozu. Použitý povrch pro skate se prezentuje tichým provozem.


Projektem bude dále obnoveno stávající sportovní kruhové hřiště. Speciální povrch, který bude položen na stávající asfalt, poskytuje vynikající herní vlastnosti. Hřiště bude určeno pro míčové hry (basketbal, volejbal, házená, futsal, nohejbal apod.), raketové sporty (tenis, softtenis, badminton, kriket apod.), hokejové sporty (hokejbal, in-line hokej, florbal apod.).

 

Ing. Veverková Pavla, euromanažerka



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.2.1.1.1 O té slavné za Hostínem


O té slavné za Hostínem na Kokořín Sad Dobrou kamarádi Laughing out loud

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1 :o)


Pochopil si ten rozdíl nebo co se mi tu snažíš říct? Asi nechápu Smiling Ještě doplním, že cyklostezka je zpravidla označena příkazovou značkou C8a "Stezka pro cyklisty", případně "Stezka pro chodce a cyklisty". Snad je to už jasné.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2 Jednoduše řečeno


Jednoduše řečeno tu podle tebe nejsou ty růžové. To je sice pravda ale třeba ta cesta co jsem popsal je mnohem lepší než kdejaká růžová. Tady X kilometrů nepotkáš auto. Jedeš po cestě a užíváš si les. potřebuješ k tomu barvičku na mapě?

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1 To je materiál :-)


Mě vůbec barvy na mapě nezajímají, mě jde o to, abyste vy dva v tom viděli rozdíl a zjednodušeně jsem vám to přiblížil na mapy.cz Rozdíl cyklostezka vs. cyklotrasa je asi jako chodník vs. turistickou značkou značená lesní nebo polní cesta. Nejsou to moje definice, jsou to obecně platné pojmy, se kterými pracují všichni (můžu to zúžit radši jenom na odborníky), kteří se danou problematikou zabývají. To je celé. Jak někdo výše psal o nové cyklostezce Zelčín - Vrbno - Dolní Beřkovice, tak zřejmě měl na mysli naprosto novou komunikaci. Proto uvedl i termín dokončení.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2 A mě nazjímá jak ty a


A mě nazjímá jak ty a odborníci tomu říkáte. Protože když se koukneš sem na mapy.cz tak ta tvoje řůžová je mezi autama, tramvajema, po staleté silnici. Ono kdyby jsi na kole jezdil podle mapy tak je to celkem na nic. Na kole je krásné to že oběvuješ sám nové místa, podle tvé logiky a úsudku.

 

Podle tebe: modrá - silnice,  růžová- speciálně udělaná cesta

Podle mě:   modrá- vše, jen je cesta upravena podle zajímavosti a je třeba ji brát jako pomocnou linii trasy, růžová- pravděpodobně lepší cesta, méně aut,  zajímavější lokalita

 

Ale vždy do toho zapoj mozek a nejezdi podle mapy(a už vůbec nevybírej cestu).

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.2 Ale no ták, Magnetku, už


Ale no ták, Magnetku, už jsem nechtěl reagovat, ale ještě jednou naposled Smiling Po cyklostezce ti de iure nikdy auto/tramvaj/loď /letadlo (...) jet nemůže, stejně jako na chodníku ti auta atd. nejezdí. Prostě je to oddělený prostor pro určitou skupinu účastníků dopravního provozu. Někdy to může být i chodník rozdělený na dvě části, pro pěší a cyklisty. Tyto jsou v těch mapy.cz nebo mapách od SHOCartu značeny růžovou linií.

Ta cyklotrasa je pouze vyznačená cedulkami (žluté plechové malé značky) nebo pásovým značením (žluté pruhy na stromech, sloupkách apod., jsou větší, než turistické značky pro pěší turisty a jsou od sebe více vzdáleny). O obojí se stará KČT. Tyto trasy jsou značeny na již existujících cestách (polních, lesních, ale velmi často též po méně frekventovaných silnicích). Tyto jsou v okolí Mělníka nejvíce. A pro představu rozsahu jsem ti řekl, že v mapy.cz (nebo SHOCart) je to ta fialová linie.

O lokalitu v obou případadech nejde. Najdeš lokality lepší, najdeš lokality méně zajímavé (pro příklad taková stezka skrz Kralupy není ničím zajímavá a slouží jen a jen lidem k dopravě uvnitř města) - alternativa k autům. Nakonec, mají i svojí relativně novou lávku přes řeku, stejnak tak v Kolíně, Troji (kde se tedy s kola musí slézt) a na jihu Prahy jsou další.

Fakt už nevím, jak více ti to vysvětlit a celkem na mě jdou mrákoty Smiling Sokrates to jistě už pochopil, jaký je v tom rozdíl.

P.S. Zkus si trochu přesednout Smiling Možná na něčem sedíš... Hezký večer přeji!

 

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.2.2 Ale


...,tak to jsi už asi taky pochopil, že jsem to pochopil, ale nevím, co tady zase kdo vymýšlí. Napsal jsem tady kdysi článek o možné cyklotrase přes Vraňany, Mlčechvosty,Vepřek,Staré Ouholice,Miřejovice do Veltrus. Pak je tu kolem Vltavy známá cyklotrasa číslo 2, která má variantu 1.) Vrbno-Zálezlice, nebo 2.) Lužec-Bukol. Třetí možností je nějaké využití polních cest podle kanálu. Co tady kdo chce říci ? Že tady někam v určitých lokalitách umístíme značku C8a, kam nebude smět auto ? Nebo, že opravdu lze najít mnohokilometrovou cestu, kde se vyhneme i tomu minimálnímu automobilovému provozu ? Vždyť z toho bude člověk akorát ( pokud nemá horala) vydrncaný a pokud chceš jet daleko, tak dáš přednost asfaltu, kde se moc auty nejezdí. Však vím, jak byla třeba v novinách kritizovaná 0057 od Brocna k Liběchovu a je to chvílemi na kombinaci cyklisty a turisty. A cesta od komor, ale hlavně od Vrbna po navigaci k Lužci, to je také to tak občas jen vést po těch kostkách. Kde se fakt jezdí hezky po krásném asfaltu, tak mezi Vepřekem a Starýma Ouholicema po eurocestách. Všimli jste si ale, jak tu máme po zimě hrozné silnice. To je šílený. Polovina dubna, a nikdo ty cestáře nedonutí, aby už konečně něco opravili.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.2.2.1 Copak opravili. Já


Copak opravili. Já bydlím na Slovanech a v jednosměrce směr Praha dělaj díru jak do pr...e a vše jezdí jedním pruhem. nebyly ani schopný dát mobilní dopravní značení a posunout hlavní. Já teda skoro furt chodím pěšky tak jsem rád že ta ulice má klid. jí to pomhlo a té druhé neuškodilo ale ty značky by tam dát mohly. Jinak Sokrate a Flégo díky za pokec. Konečně zajímávé téma, kde se neřeší jak co udělat. Máme každej nové tipy, zajímavé poznatky a třeba z toho něco bude.

 

Magnet172

Obrázek uživatele raist

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.2.2.1.1 díra


3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.2.2.1.1.1 To jsem psal už do


To jsem psal už do vzkazů. Okolo té díry se ta silnice sune do ni, chodníky se propadají. Na vozovce v okolí se udělali díry a obrubníky vypadali. Já jen doufám že to taky opraví a ne že jen hodí jednu záplatu a čau.

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.2.1 Já to chápu. Ale ty


Já to chápu. Ale ty pořád opakuješ definice že stezka nemůže vést po komunikaci po které jezdí i automobily. To souhlasí?

Podle wiki to tak je ale ve skutečnosti ty tvoje stezky co v okolí MK nejsou vedou často a to hlavně ve velých městech po silnicích kde jezdí hodně hustě auta. Udělají tam červenej pruh s cyklistou a je to pro ně stezka. Možná sem blbej ale po Praze jich je dost. Mosty, Vršovická, nábřeží......

 

Přesnej opak je Mladá Boleslav tam tyhle stezky vedou po chodníku a ten je rozdělenej na dvě části, cyklista/chodec. Podobně je na tom Stromovka či Letná.

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.1 Kluci


... nehádejte se. Hele, představ si, že budeš někomu, kdo se živí, jako instalatér, vykládat, jaké jsou ( kolikapalcové) druhy rour, nebo, že je Ti to je jedno. Tihle odborníci jsou často hákliví a třeba se i Flegmatik špatně dneska vyspal. Viděl jsem třeba v Ústí na Střekově na nábřeží značku ( je to myslím modrý kruh a v něm bílé kolo), která uvádí, že je to úsek jen pro kola. To je asi ta cyklostezka, která je však v tomto případě i součástí cyklotrasy č. 24. Podobná situace je mezi Nymburkem a Libicemi nad Cidlinou. Taky ta značka ( mimochodem C8a, jak tady uvedl Flegmatik) uvádí, že tam smějí jen kola ( chodí tam i chodci, kolečkové brusle) a je součástí této cyklotrasy.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.1.1 Sokrate.


Ano, je to stále č. 24 vedoucí po pravém břehu Labe. I na tom Střekově je alespoň barevně nebo povrchově rozdělené na část pro cyklisty a část pro chodce. Na zemi jsou též namalované piktogramy (kolo / chodci). Po části pod železničním mostem je oddělená od chodců úplně - vede blíže/níže Labi, zatímco kousek nad ní je chodník - prostor pro chodce. Pak se možná zase na část spojí a jsou kombinovaně spolu s chodci. Ty příkazové značky jsou asi tři. Jednou je na značce jen kolo (cyklostezka, prostor pouze pro kola), pak je tam kolo a chodec (oddělené svislou čárou = pruhově oddělené prostory pro cyklisty a pěší) a pak je kolo a chodce nad sebou, bez oddělení ničím a to znamená, že jsou tam jak chodci, tak cyklisté na "jedné hromádce" a žijí tam spolu Smiling Nic složitého.

P.S. A jinak jsem se špatně nevyspal. Naopak! Právě proto tu s vámi diskutuji, jinak bych se na to vyprd Smiling

EDIT: doplněno o odkazy.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.1.1.1 Jasně


.., jako jsou značky zákazové pro určitá vozidla, tak jsou i značky, které určují, kdo smí komunikaci užívat. Vtom Ústí jsem byl akorát, když to tam budovali a bylo to tam už tehdy ( 4 roky ?), přesně jak píšeš. Nechci tvrdit, že bych byl, jako ta slečna na pozadí obrázku číslo 2 Smiling ( kolo a chodec), ale pokud se člověk nedostane k cyklovýletu z Ústí domů, tak doporučuju docela příjemnou pěší procházku ze Sebuzína na Střekov podle Labe  po naši cyklotrase 24 a ani jsem nekoukal co tam bylo za značku. Mě tam překvapila jiná neobvyklá značka. Asi třikrát jsme přecházeli nějaký většinou vyschlý brod potoka ( vždy jiného), na který upozorňovala značka.

Nicméně, nemění to nic na tom, že jsem opravdu zvědavý na tu očekávanou cyklostezku tady a hodně lidí naříká často nad terénem ( zvlášť když nemáš horala a rád jezdíš dál), který asi asfaltový nebude.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.1.1.1.1 Brody


Ano, ty brody tam jsou efektní Smiling Na jaře nebo za deště v nich fakt voda z okolních strání teče (jsou to v podstatě "občasné" potoky a mají své názvy, zpravidla podle těch roklí, kterými tečou, např. Průčelský potok).

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.2.1.1.1.1.1 Jo,


... to může být opravdu zajímavé. Byl jsem tam v létě za hezkého teplého počasí, kdy se chodí nejlépe kolem řek, či ve skalách, tak jsem měl na tento efekt tak trochu smůlu. Na druhou stranu není nikde psáno, že se tam člověk zase někdy  nějak neobjeví Smiling . Škoda jen, že naše ČD nám zrušili na naši trati ty vagony s ikonou jízdního kola na vrchu sloupečku.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.2.1.1 RE:


Já vím, že jsi  tu definici nevymyslel, ale jen jsem se chtěl ujistit, jestli jsem Tě pochopil. Vím, že existují často i vyasfaltované cesty, mnohdy podle řek, se značkou kola, ( v zahraničí, ale už i u nás) ale jak sám píšeš, tak tady nejsou. Čili, bude to nějaká nová trasa, která nesmí vést po běžných silnicích, kam smějí auta. Upřimě řečeno, já si umím představit tím pádem jen nějakou traktorovou prašnou cestu podle kanálu, a od Brozánek na Vlíněves a dál tedy už vůbec. Necháme se překvapit.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.3.1.1.1 To jsem tedy


zvědavý. Osobně jezdím do Vrbna a Zelčína mezi auty, jako asi řada těch rekreačních cyklistů, protože nejsem z toho vyklepaný, jako kdybych jel po dálkové cyklotrase číslo 2, vedoucí přes komory a podle Vltavy. Ono tam těch aut zas až tak moc nejezdí. Podle Tvé definice, bych se však neměl s auty setkat, kopírovat cyklotrasu asi také nebudeme, takže asi půjde o něco úplně nového, snad nějak podle kanálu ? Samozřejmě bude označena značkou kola.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.2 ano, je ale vede po


ano, je ale vede po "hlavní" a nevím, jestli by ses chtěl motat na bruslích mezi náklaďákama s "popílkem" či tvárnicema. A to by se mělo změnit.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.1 je to blbě, koukni do


je to blbě, koukni do Google Earth a tam si projed čertovku. Hned na odbočce za Mexou j značka cyklostezky. Vede Čertovkou a po Českolipské.

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.3.2.1.1.1.1.1 Jo


...je to blbě na tom webu mapy. včera jsem to projížděl a je to jak píšeš. Přece nikoho do přístavu nepustí.

3.1.1.1.1.1.2.1.3.1 fajné nápady, ted jen


fajné nápady, ted jen aby si to radní přečetly a neco vymyslely o čem by daly pak hlasovat někde věřejně na internetu.  Myslím že se všichni shodnem na tom že Mělníku chybí přesně takovýhle prostor....okolo něj udělat skate-bike parky, prolejzačky, malý bufet, WC a lavičky. Pak by nám to mnoho měst mohlo závidět.

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.2 Cyklostezka u Labe, na Polabí etc.


Ta asfaltová stezka podél Labe mě na Mk taky dost mrzí, že není. Ani tak za mě, ale za ostatní. Vím, že hodně lidí by ji pro in-line bruslení používalo, či ostatní k průjezdu po Labské cyklotrase. Ale zase by to chtělo trochu širší, protože tam, kde se potkávají cyklisté a bruslaři, tak to nedělá velkou dobrotu Smiling Plus maminky/otcové s kočárky, či lidé venčící psi. Když se všichni tito setkají na 2-3 metry široké cestě, je to dost problematické (pokud uvažujeme reálně, že ne každý je ohleduplný). A problém s pozemky a propojením kolem Rybářů (kde jsou nějaké stavby) asi taky bude značný.

Na druhou stranu alternativní návrh na vedení stezky parkem na Polabí by možná takto z mého pohledu nebyl až tak od věci. Park je relativně široký, použít by šla jak současná cesta v aleji, tak i vedle (v tom nevyužívaném trávníku). Pro pěší nechat klidně ten dosavadní štěrk (nakonec ten ani cyklistům rozhodně nevadí), a do parku ještě nějak implementovat asfaltový povrch - asi právě pro bruslaře, kteří by to neměli daleko od domovů. Zlepšit osvětlení v parku (šlo by tak používat i za tmy během zimního času), samozřejmě stezku strojem častěji čistit od větví. Prostě to nějak rozdělit: cyklisté (může být pruh do šíře 2 m), pak pěší a bruslaři. Pro ty posledně jmenované je kvalitní povrch prvořadý. Nakonec i pro přilehlou ZŠ a SŠ by to mohlo být využíváno, neboť inline bruslení je pro mladé atraktivnější než dělat výmyky a hrát si s medicimbálem Smiling  

Ještě problém napojení na současnou trasu 024 u Labe. V obou případech do kopce, jeden u Hadíku kolem brány cukrovary, druhý od býv. lázní nahoru k DDM. Pokud by nebylo v plánu zpevňovat cestu pod cukrovarem, kde je po většinu času bláto a nedá se projít (nevím ani komu ta cesta patří), tak bych radši volil zpřehlednit a zlepšit trasu od Hadíku k Benzině. Od nájezdu na Pražskou ulici, kolem Benziny, dál přes křižovatku a nahoru k DDM udělat podél silnic cyklopruhy. V Pražské by to nebyl takový problém, je celkem široká, u krajů je stejně nevyužitá, neboť se zde nedá jezdit - zvlněný povrch. Chodníky vedle široké. Trochu je zúžit, a při kraji silnice udělat cca 1 m široký pruh pro cyklisty. Nově, s dobrým povrchem. Tím by se cyklisté relativně v pohodě dostali k DDM, kde by mohli pokračovat parkem na Polabí až téměř k centru. Mělo by to i tu výhodu, že pokud by se tam dostali, mohli by to centrum i navštívit (výhoda oproti vedení stezky dole u Labe). Měl bych i další nápady, jak zlepšit infrastrukturu v tomto směru a z Mělníka udělat takový dobrý příklad pro ostatní města.

Tož asi tak. Snad si i myslím, že většina z toho jsou realistické návrhy, žádné nápady po cizích pozemcích. Bylo by to ještě na detailnější projednání, a kdyby někdo ze zastupitelů chtěl, tak se může ozvat na e-mail: fleg(zavináč)klikni(tečka)cz 

3.1.1.1.1.1.2.1.2.1 Tohle ne.


Tohle bych fakt nechtěl. Oni mě tam štvou na Polabí ti kolaři už dneska a cesta je široká s bídou tři metry. Jsou tam lavičky, tráva, stromy, lidi tam pejskaří, dětské hřiště. Člověk chce ve městě opravdovou zeleň, kde je klid, nemusí se otáčet, jistá romantika s výhledem k řece, a tomuto parku se na Mělníku žádný jiný nemůže rovnat. Dole u řeky bych to bral spíše, nehledě, že kousek od lázní směrem k cukrovaru, nebo u zahrádkářské kolonie dole na druhé straně jsou placi, které umožňují další zeleň s posezením, či jiné využití.

3.1.1.1.1.1.2.1.2.1.1 Kompromis.


Však já ti taky rozumím. Rozhodně bych nebral, aby se tam na té stávající cestě v parku motali všichni dohromady, ale nabídl jsem variantu použít kus toho prostoru podél cesty, za stromy, tam kde je "trávník", který slouží stejně jen psím hovínkům (nic ve zlém, ale s dítětem by si tam asi nikdo nesedl nebo neprošel). Možná by to bylo na Mělník moc progresivní, "staré zajeté koleje" zřejmě vyhovují starším lidem více. Nakonec ale by se stávající cestě nic nestalo, nikdo navíc by tam nejezdil. Též od dob vzniku parku pokročila doba a je také možnost ho trochu pozměnit stávájící a budoucí době (ve více městech na to přišli a jejich parky prodělávají změny, revitalizují se na modernější parky). Ale to samozřejmě jen v případě, nešlo-li by vést cestu podél Labe.

Přiznám se, že příliš neznám oblast pod starými lázněmi, v podstatě není proč tam chodit, naposled tam pamatuji jen pískové valy a za nimi nic. Pro mě by byl ideální stav vést od těchto vytěžených písků pozvolně stoupající cestu (takový traverz po té stráni), která by ústila před Vrázovou vyhlídkou, někde poblíž toho parkoviště. Tím by totiž (cyklo)turisté dostali příležitost navštívit alespoň centrum. Pokud by cesta vedle nějak pořád podle Labe, dole, tak už by město minuli a málokomu by se chtělo do kopce. Vím, že by to bylo asi stavebně náročnější, nějaká tamější zahrádka by za to padla, ovšem stále to jsou pozemky města, pokud se nemýlím. 

3.1.1.1.1.1.2.1.2.1.1.1 Tam si zajdi.


To budeš koukat, jak se to tam změnilo. Posledníma schodama u vesláku dolů , a pak už nemůžeš zabloudit. Myslím, že budeš velmi překvapený, ať už frekvencí pohybu obyvatel, tak prostředím. Cesta se směrem od vesláku stále zlepšuje.

3.1.1.1.1.1.2.1.1 Nesmí ale jezdí. Ono by


Nesmí ale jezdí. Ono by stačilo to nějak zančením posuout na přilehlé uličky, třeba hned tu co kopíruje park. Krom toho všimly jste si jak kolome sauny vyrostl plot? Možná se pletu ale když došlo k prodeji sauny tak se tady radní chlubily tím že se domluvily na zachování parku za saunou a dnes je tam plot Sad

 

Magnet172

3.1.1.1.1.1.2.1.1.1 Kdoví, jak to je.


Také jsem si před pár lety myslel, že ta budova starého lisu v Podzámčí bude pro občany. Je vedle taková větší místnost, která měla jedno okno k soutoku, druhé dolu k řece, třetí po toku k Řípu, a už jsem tu viděl vinárničku, nebo jiný gastronomický podnik. A ouha, soukromá garáž.  Jo, tyhle zájmy, to už je jiná třída.

Obrázek uživatele steny

3.1.1.1.1.1.1 se zase prober


kdo by si u řeky otevřel restauraci? každé jaro by ses musel bát že příjde velká voda a nikdo ti to tam proti tomu nepojistí, takový skate park od bahna taky nebude nejlepší...

3.1.1.1.1.1.1.1 RE:


No, vidíš a v těch Poděbradech u soutoku s Cidlinou ji mají kousek nad vodou a nikdy jsem si tam v květnu nesednul, protože nebylo už místo. ( spíš takové druhořadé)

Tady to způsobila hlavně Vltava v roce 2002, která obrátila tok Labe. Dnes už si dají vodohospodáři pozor. Obvykle voda v Labi vystoupá nejvýše po ten obrubník u spodní chaty ( u lázní).

2 skatepark


Je moc hezky, ze se to po takove dobe povedlo dotahnout jiz skoro k realizaci (zato velkej dik vsem kdo se staral), ale presto me dost mrzi, ze nebyla nejaka moznost vybrat si z par navrhu a jestli ano, tak pardon, ja nic takovyho nikde nevidel. Takhle mi to totiz prijde jako fakt peknej BIKEPARK a my zas budeme cestovat šteti-beřko.

Proc v techto zminenych lokalitach meli moznost zasahnout do vyberu projektu? Proc se nemuze treba udelat na webu jednoducha hlasovaci anketa se tremi navrhy?

Ptam se: ten kdo tento projekt schvalil - bude v tom parku jezdit ?  

Ale snaha se pry take pocita.

1 ..he


HURÁÁÁ!!!!!!!!!

BTW, Celkové náklady jsou 4,8 mil. Kč. Dotace byla schválena ve výši 3,8 Kč... Dotaci 4 koruny bych klidně poskytnul i já :X

1.1 ???


Zdravim vespolek.

 

Na skatepark se na Mělníku čeká dlouho, to je svatá pravda. Vím, že kluci za něj bojujou už několik let a tak jsem čekal, jak se město o velikosti Mělníka o tento nedostatek postará. Když jsem dneska slyšel na Hit rádiu tu skvělou radostnou zprávu, že skatepark opravdu bude, okamžitě jsem se šel podívat sem na melnicek.cz. Ten plán, který jsem tu našel mi radost ale fakt neudělal a myslím, že mělnickým jezdcům nejspíš taky ne. Překážky vypadají jako od firmy, která se zabývá ve své působnosti i stavbou dětských hřišť a to opravdu není dobrá volba, maximálně tak na utopení pár melounků. Když se podíváte radní kolem po obcích, tak v Dolních Beřkovicích stojí o hodně lepší park a to tam není ani žádná základna jezdců. Ve Štětí taky stojí park, který má svoje kvality.

Nevím co dodat, sprostý být nechci, i když by si to tenhle počin na 100 % zasloužil. Njn, úřední šiml opět zapracoval a asi bude pracovat i nadále, dokud se nebude spolupracovat s někým, kdo o tom něco ví.

Díky čau

1.1.2 :-)


Já to moc často nedělám, ale v téhle chvíli se musím zastat úředníků a vůbec lidí z města. Dušana Dolejšová, městská radní se tady dva roky snaží dát dohromady pár lidí kteří by pomohli s přípravou tohoto projektu. Pokud vím, všechno skončilo u remcání "skejťáků" a konkrétní pomoc nenabídl nikdo. Nepřijde vám poněkud trapné teď město napadat za to že něco udělalo?

1.1.2.1 To se ale mozna trosku


To se ale mozna trosku pletes, my sme zajem meli!

1.1.2.1.1 To je prima že jste měli


To je prima že jste měli zájem. A co jste udělali konkrétního? Sešli jste se s někým z města? Dali jste dohromady pár lidí abyste do toho mohli mluvit? Poslali jste někomu nějaké návrhy? Hele, já do vás nechci šít. Jen mi přijde laciný se teď rozkřikovat že je všechno špatně, když nikdo z vás kromě zájmu nehnul prstem...

1.1.2.1.1.1 Heleť, tak proč


Heleť, tak proč šiješ když otom nic nevíš? My sme měli domluvenou schůzku tuším někdy v září, nožná ještě dříve s pí. Dušanou - nepřišla! (možna sme se špatně domluvili OK ja uz nevim jak to bylo a ani ji to nechci vyčítat, to rozhodně ne!)..boužel za prací dojíždím, tudíž se oprvadu v 17:00 na radnici nedostanu a myslim že nejsem sám a i kdyby, to tady bylo leta letouci a nikdo nas nikdy neslyšel, se div že ta energie opadla!

A vůbec, nikdo neřiká, že je všetko špatně, tady de pouze o ten návrh, nevim co bych měl někomu co posílat, to je snad věc města ne, ja to nakreslit neumim, ale představivost nějakou mam. Takže mi neříkej, že si město nemůže nechat vypracovat několik návrhůů a né jeden!!! A jestli jich více měli tak se snáma o ně mohli podělit. Snad to není tak těžké oslovit firmu a požádat o vypracování několika projektů. Potom se můžeme o něčem bavit, takhle asi těžko, že.

Rozhodně netvrdim, že je všechno špatně...bikeři si to užijou, skateři možna pohoupou, já se povozim rači v beřko, čau.

1.1.1 skate park


s tím příspěvkem co napsal MUTECRAP musí souhlasit snad každý kdo tomu alspoň trochu rozumí..

1.1.1.1 Tady jde jen o to, aby


Tady jde jen o to, aby návrh parku vypracovala firma, která se stavbou parků zabývá a ne nějaká, která jen tak vypadá. Co vím, v ČR jsou 2 schopné firmy, Mystic constructions ( http://www.mysticconstructions.cz/ ) a Five ramps ( http://www.fiveramps.com/ ).

 

Tyhle firmy mají své kvality a hlavně už po týhle zemičce postavily mrtě parků, takže zkušenosti jsou. Parky staví a designují lidi, kteří se v prostředí skateboardingu pohybují a vědí, takže jsou ve své funkci na místě.


Zapomeňte teda prosím na Mostecké železárny, které sice svaří park, zapomeňte na 4-D, což sou mostecký železárny v jinym, kabátě...

 

Když už něco dělám tak pořádně, jinak jsou to vyhozený peníze.