https://www.traditionrolex.com/7

 Konec stavebních prací | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Přehledná a stále aktuální nabídka zaměstnání je dostupná zde.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Konec stavebních prací

Revitalizace končí. Já doufám že končí jen stavební práce. Zbývá spousta nedodělků které dodělá stavebni firma Neumann. Že za to město utratí další peníze? No co, vždyt jejich nejsou. 

Ale kdo je za takovouhle revitalizaci odpovědný? Z města máme průtah pro autmobily, z rovné cesty u sportu tankodrom, z pěších zon parkoviště a ani to co opravili nestojí za řeč.

 

Mohly by jsme napsat mnoho důvodů proč je tato práce nekvalitní, je to zbytečné. Raději přidám pár fotek a schválně jak se vám to bude líbit.

Kéž by zlo zůstalo před branou, pane starosto.

 

Tak a máme kde parkovat!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do města s kočárkem? Jedině s teréním.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tento řidič dobrý kola má Laughing out loud

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A cyklisti to nějak předrncaj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proč takto nevypadá celé město? Já myslel že když je to revitaliace tak že to tak bude. Nebo snad ve Svatováclavské byla super revitalizace?

Politika předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

6 Dobrý den, jen malá


Dobrý den,

jen malá reakce na příspěvky od Milana a Čopa. Snad to nebude vnímáno ze strany příznivců vedení radnice, jako kritika. Nějak se v poslední době nejen na Mělníku, ale v celé republice toleruje bordel jako norma. Málo co je dotahováno do konce, málo co má logiku. Ono to asi bude tím, že pokud je investorem stát, hlídá to úředník a tomu to bude tak trochu jedno. On není nijak ekonomicky zainteresovan. Alespoň ne za strany města.

Malý příklad, jak na ekonomiku koukám já. Rád bych opravil fasádu. Jsem v historickém centru města a tak bych asi dostal příspěvek. Snad 50 %. Musel bych předložit fakturu od firmy. Já vím, že když mi město nic nedá a já si udělám fasádu sám, tak moje náklady nebudou těch 50% ale určitě budou nižší. Takto uvažují lidé, kteří to platí ze svého. V tom je asi zakopaný pes.

Spousta věcí trvá dlouho, kvalita taky nic moc a toto se pomalu skutečně stává normou. Stavební firmy nám účtují nestydate ceny za hodimu práce naprosto nekvalifikovaných dělníků. Ale i na tomto se dá najít pozitivum. Tito nekvalifikovaní pracují a tudíž by neměli být v evidenci ÚP a tak by nás neměli nic stát, bohužel však stojí, protože jsou placeni /spíše jejich šéfové/ z veřejných rozpočtů a tudíž z našich daní.

Jak psal Milan - bohužel krátce to nejde a tak se omlouvám

5 Tento autor snímků asi


Tento autor snímků asi netuší, že každá práce se dělá postupně.Nechápu, proč používá fotografie rozdělané práce.Asi nějaký šťoural,že.

5.1 Asi protože se město


Asi protože se město prezentuje tím že focený úsek je hotový a bez chyb.

 

Magnet172

5.1.1 Ale no tak,to nemyslíte


Ale no tak,to nemyslíte přece vážně. 

5.1.1.1 vy máte pocit že mezi


vy máte pocit že mezi Svatováclavskou a Palackého je vše v pořádku? Že je v pořádku aby tam bylo bahno, aby tam chodci chodili mezi auty a nebyl tam přechod, aby v rámci revitalizace rozbili podloubí a nenamáhali se to opravit. Aby se před EU hrála komedie o kompletní první vlně revitalizace když kompletní není zdaleka?

 

Že by paní Dagmar byla z radnice?

Magnet172

5.1.1.1.1 Později


Pláčeš pěkně, ale na špatném hrobě člověče. Už bys toho obviňování mohl nechat. Rozlišuj, prosím, opravu některých inženýrských sítí a projekt revitalizace, částečně hrazený městem. Na náměstí se peníze musí teprve sehnat, to je celé, a tahle křižovatka k němu patří. 

Je fakt, že se dal udělat nějaký lepší prozatímní povrch, aby nedocházelo k roznášení štěrku a špíny na hotové plochy, ale myslím, že by to byla dvojí práce (rovná se dvakrát zaplacená). Rozhodně ale nikdo netvrdí, že tenhle prostor je hotový.

5.1.1.1.1.1 Ne a ne.


Magnet to bohužel pořád nechápe (nebo nechce chápat) Smiling Už jsem mu to taky psal.

5.1.1.1.1.1.1 Křižovatka


Tato křižovatka je skutečně zahrnuta až do revitalizace vlastního náměstí, na kterou se nyní připravuje teprve žádost o dotaci z fondů EU. Ovšem výměnu sítí bylo nutné provést i zde (protože navazují na revitalizované ulice). Poté měly být povrchy uvedeny do původního stavu - tedy asfalt.

Je zřejmé, že by to vypadalo hrozně (vedle pěkné Svatováclavské nebo ul 5.května) a tak zastupitelstvo schválilo z rozpočtu města 800.000 Kč (nesouvisejících s revitalizací a firmami, které jí provádějí) a tento úsek bude zadlážděn. Práce by měly začít zanedlouho.

5.1.1.1.1.1.1.2 Dotaz na paní Dagmar


I já děkuji panu Milanovi. Jeho odpověď mě zaujala a tak jsem se ptal dál. A on radní města Mělníka mi nedokázal odpovědět na další dotazy. Ne to není kritika pana Milana - zkrátka neví vše - není to jeho obor a tak si dovoluji zeptat třeba paní Dagmar.

800 tis Kč je částka za zadláždění nedodělku mezi Svatováclavskou a Palacého nám. 500 tis. Kč dá město a 300 tis. dá ten, co to měl celé uvést do původního stavu. Tomu rozumím. Částka 800 tis. je za práci nebo za práci i s materiálem? Tady je rozdíl. Pokud by to bylo pouze za práci - je to moc. Pokud by to bylo za práci s materiálem je to blbost, protože materiál tj. kostky byly z tohoto prostoru odvezeny a uskladněny. Tady se ztrácím a proto prosím o vysvětlení. Pokud to neudělá paní Dagmar, zkuste to prosím někdo jiný. Rád bych byl v obraze.

A nakonec dotaz - je to dobře formulováno, abych opět někoho neiritoval, že jen kritizuji? To bych tímto příspěvkem opravdu nechtěl.

Přeji všem krásný - prý - prosluněný veekend. A budu se těšit na odpovědi. Odpoledne probíhala pěkná diskuse.  Dobře jsem si početl.

5.1.1.1.1.1.1.2.2 Urgence na paní Dagmar


Dobrý den paní Dagmar,

možná můj příspěvek - dotaz na Vás zanikl v počtu jiných příspěvků a tak si dovoluji připomenout se. Já jsem Vám odpověděl na dotaz a Vás prosím o totéž.

Děkuji

5.1.1.1.1.1.1.2.1 Je to velice krásně


Je to velice krásně formulováno, sebekriticky uvedu že sám bych to nesvedl lépe.

Mě prostě přijde na hlavu že několik ulic stojí 170 milionů ale budiž. Ještě více mě fascinuje že dáme dálší statisíce aby se opravilo něco co fungovalo. Dalé me zaráží že se na peší zoně může v klidu jezdit a parkovat a ještě více mě fascinuje jak nikdo nehledá chyby které jsou, ale jen ukazuje jak je vše dokonalé.

Jsem zvědavej co by městská policie řekla na příbuzné obyvatel ulice Svatováclavská kdyby si na několik hodin parkovali před jejich domem. To že tam parkují auta z hotelu několik dnů...?? Hotel asi PLATÍ vysoké daně že se to městu vyplatí Laughing out loud

 

Magnet172

5.1.1.1.1.1.1.2.1.1 :-)


Ona vůbec je na revitalizaci jedna věc divná. Podle mého laického názoru by se vedení radnice mělo do krve bít za městskou kasu, kvalitu provedených prací, rychlost stavby, prospěch podnikatelů v revitalizovaných ulicích atd. Místo toho se neustále dozvídáme že dodavatelé jsou nejlepší, cena je nejlepší, provedení je nejlepší, použité materiály jsou prvotřídní, řízení celé akce je bezchybné, podnikatelům více než roční rozkopané město nijak neublížilo, reklamace jsou vlastně vícepráce... Tak z toho získávám pocit že NĚKTEŘÍ lidé mají na sobě úplně špatné tričko (místo městského firemní)...

5.1.1.1.1.1.1.1 Děkuji pane Milane, Já


Děkuji pane Milane,

Já samozřejmě chápu že náměstí je něco jiného než Svatováclavská. Na druhou stranu jak správně uvádíte původně tam byl funkční povrch a je třeba ho vrátit. Do té doby mám pocit že revitalizace není ukončena.

Krom toho, vy to určitě budete vědět. Jak je to s provozem aut přes Palackého? Četl jsem před pár týdny že se tak bude jezdit nastálo. Stále to platí nebo bude provoz opět jen přes Legionářů?

A řešilo se nějak parkování kolem hotelu U Rytířů? Stále parkující auta na nový povrch musí mít vliv a ani pohled k zámku, když tam auta stojí není nějak krásný. 

 

Magnet172

5.1.1.1.1.1.1.1.1 Toto je na hodinové


Toto je na hodinové diskuse a osobně si myslím, že tady rozhodování není černobílé a ať bude řešní jakékoli, vždy se bude početné skupině nelíbit.. Zatím na každé předložené variantě lze najít chyby - ideální řešení neexistuje.

Dopravní komise skutečně navrhla zjednosměrnění a zprůjezdnění od ulice Legionářů na nám. Palackého a to z čistě dopravních a bezpečnostních důvodů (ul.Legionářů nesplňuje normy pro obousměrný provoz, křížení Husova X Legionářů má hustý provoz aut i pěších a přitom velmi špatné rozhledové poměry a další). K tomu navrhujeme zpoplatnit vjezd do centra s cenovým rozlišením doby pobytu a řadu dalších drobných opatření.

Na druhé straně jsou protinávrhy, které s tím nesouhlasí, ale i ty mají svojí logiku a jsou více postaveny na pocitech ("já na vydlážděné ulici bez jediného auta - krásná iluze klidu"). Navíc tyto návrhy jsou v souladu se stávajícím územním plánem, jehož změna vyžaduje delší čas.

Definitivní rozhodnutí zatím není. Jako obvykle na Mělníku se to nechalo na poslední chvíli, až je skoro pozdě. Na obranu DK však musím uvést, že své návrhy předložila bezmála před dvěma lety - tedy mohlo být už dávno jasno.

K parkování ve Svatováclavské - tady existuje shoda, tedy žádné výjimky. Ale snažíme se i trošku pomoci např. právě hotelu U Rytířů. Dnes těžko najdete hotelového hosta, který by přijel vlakem. Snad nějaký kompromis (bez udělování výjimek) bude přijatelný pro obě strany.

Chtěl jsem odpovědět krátce, ale vidíte, že to nejde. Není to černobílé. Za ty dva roky, co se tím trochu zabývám, mám za sebou desítky jednání - s politiky , s odborníky na dopravu, památkáři, občany, policií, občanským sdružením. Je až neskutečné jak protichůdné názory mohou být. 

A ještě taková malé úvaha, která se mi občas honí hlavou: Jak se budete dívat za určitou dobu na autory návrhů dopravní obslužnosti centra, v důsledku kterých některé obchody zkrachují a provozovny zavřou (při revitalizaci tato situace nastala), hotel U Rytířů majitel zruší a budova začne nabývat podobu Zlatého beránka, zaniknou jediné potraviny v centru v ul. 5.května apod.? Nevím, zda-li to hrozí, ale co kdyby .....

5.1.1.1.1.1.1.1.1.1 Prázdný střed.


Je o mně známo, že patřím k zastáncům tábora, který si v historickém jádru města ( za hradbami- Husova, Palackého, náměstí..) přeje jen tu nejdůležitější dopravu ( omezené zásobování a vyjímky). Líbil se mi model, který jsem viděl na cestách, kdy autobusy dovezly někam poblíž centra turisty i běžné občany, odkud zase odjely a následně je zde po určité době naložily. Setkal jsem se však i s návrhem, aby byly strženy ty ohavné krabice ( obchodní domy atd.) na Karlově náměstí a bylo zde řešeno i nějaké patrové, nejlépe podzemní  časové parkování. Možná by se dalo využít nějakých kombinací.

Hosta nějakého hotelu naloží a vyloží taxikář někde na Karlově náměstí. V podobném místě by podobnou službu obstarávaly výletní autobusy a autobusy MHD. A nějak mi uniká důvod, proč by vlastně do centra za hradby mělo jet jenom tak nějaké osobní auto ( nepočítám opravy a zásobování). Chápu, že třeba u nábytku občas auto můžeme potřebovat, abychom nemuseli platit odvoz, pokud to není výhodné, ale na co potřebujeme auto za hradbami ?

5.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 historické centrum bez dopravy


Sokrates, souhlasím s tebou - je to krásná vidina a myslím že ne neralizovatelná.

Pomohlo by myslím kdyby Město Mělník i ostatní státní instituce řešily přestěhování svých úřadů právě z historického centra. Do míst kde je možnost parkování všech kdo na tyto úřady musí třeba nosit štosy dokumentů, jsou z časových důvodů nuceni se pohybovat vozem.
Třeba přemístění ke komunikaci která je tranzitní - Mladoboleslavská, Bezručova. Funguje tam finanční i katastrální úřad. Mělnický městský úřad, úřad práce, OSSZ, VZP mají velkou spádovou oblast - přeci jen býval Mělník okresním městem a tedy spousty lidí přijíždí z okolních měst a obcí.

Když si vezmeš kolik lidí zajíždí do centra třeba na hlavní poštu (vyzvednou i podat balíky kdy se bez aut neobejdou).

Odpadlo by i parkování úředníků a zaměstnanců těchto institucí v centru města. Už to by historickému jádru ulehčilo, protože v tuto chvíli blokují parkovací místa pro toho kdo do města potřebuje zajet třeba jen na hodinu. Nebo zpoplatnit parkování i v ulicích Jungmannovy sady, Seifertova, Tyršova, Krombholcova, Jarošova - to by zmizelo aut která tam parkují celý den.

Nese to s sebou ovšem riziko, takřka jistotu, že se centrum už definitivně vylidní a ty zbytky obchodů, provozoven co ustály revitalizaci zmizí. Z náměstí Míru a přilehlých ulic se stane skanzen.

Návrh zjednosměrnit = znepříjemnit průjezd městem mi přijde opravdu laciný až hloupý. Jen se zkomplikuje už tak frekventovaná a nepřehledná doprava.
Člověk který město nezná a jede vyřídit cosi na městský úřad si dá kolečko, dvě, tři než zjistí kudy kam, kde zaparkovat.

5.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 To jistě


... jsou správné a zajímavé úvahy, ale neviděl bych to tak černě. Není mi známo, že někdo, kdo posílá balík na poště, by parkoval na náměstí. Spíš je to ulice Tyršova, Nová, před nábytkem, nebo v okolí Karlova náměstí. Já to nosím v ruce, ale chápu ty vzdálenější občany. Hodně se parkuje i v uličkách tzv. Pražského předměstí ( směr KD, za Sv.Ludmilou atd.)

Co je na náměstí a v historickém centru za úřady ? Ježiš, snad není takový problém vzít aktovku s několika lejstry a projít Pražskou branou, nebo tou uličkou od pošty na náměstí.

Je tak nějak normální, že radnice stojí na hlavních náměstích a v době, kdy můžeme spousta dokumentů posílat internetem bych se tou nutností jezdit na náměstí moc neoháněl. To spíš chápu, když se tam koná nějaká akce, nebo natáčení filmu, že se tam musí dopravit technika. A pak, zmínil jsem možnost opodstatněných vyjímek.

Jaképak vylidnění. Pokud se konečně otevřou pod náměstím nějaké sklepní prostory k prohlídkám a třeba zajímavému způsobu pohostinství a víc se centrum zaměří na turistický ruch, tak to může mít velký přínos. Mimochodem v centru je celá řada restaurací, kaváren, vináren a nemám pocit, že by to tam teď bylo nějak vylidněné. Pokud to někdo dělá, jako v restauraci U Beránka, nebo Na Hradbách, tak to je opravdu smůla. Na druhou stranu tu jsou podniky ( nebudu teď jmenovat), které si drží slušný standard. Tak kde je problém ?

4 Značení ulic


Při revitalizaci se zapomnělo na značení ulic. Je to problém většiny českých měst, nejenom Mělníka. Červené cedule na fasádách rohových domů jsou přežité, leckde chybí nebo je z nějakých důvodů nelze na barák umístit. Chtělo by to na křižovatky ulic rozmístit takové ty sloupky s cedulkami ve směru příslušné ulice, které vždycky oceňuju při turistických výpravách cizími městy s mapou v ruce.

3 BTW


Včera sem četl Radnici, co na těch koších stojí 16 000,- ??

3.3 BTW k článku v Radnici


Pokud jsou ty koše zakotvené 20 cm v betonu, jak píše pan Dohnal, tak se je určitě nepodařilo vytrhnout za pár vteřin. Vandalskou akci přece musela zaznamenat městská policie na kamerách, ne?

3.2 Cena odpovídající.


Že by samotný koš? Eye-wink Co se nelíbí na ceně? Nebo myslíte, že by v centru byly lepší plastové zelené koše na trubce za osminu ceny? Smiling

3.2.1 To sice ne ale 16 tisíc


To sice ne ale 16 tisíc je trochu most. Kdyby zajeli k jakémukoliv kováři v okolí (výbornej je v Želízích) tak to mají za polovinu ceny a možná by tam udělal i nějakou tyč do země aby nešli vyvrátit.

Možná by ten kovář za to byl štastnej jako blecha a pomohlo by se místním podnikatelům.

 

Magnet172

3.2.1.1 Pan kovář ze Želíz je


Pan kovář ze Želíz je moc šikovnej, ale taky docela drahej, co jsem slyšela ceny za jeho výrobky. Koše vypadají pěkně a bytelně a určitě by se daly sehnat i za levnější cenu, ale pod 12 000,- bych nečekala..znám pár kovářů a všichni mají celkem nadsazené ceny..každý jak se ohodnotí no..Eye-wink

3.2.1.1.1 Znám ho jenom z pozice


Znám ho jenom z pozice zákazníka, najdeš i levnějšího to jest pravda. Ale má to kvalitní, neměl by to dražší a hlavně je tu ten fakt že prostě peníze města zůstanou v regionu.

 

Magnet172

3.2.1.1.1.1 Kováříček.


Otázka je, jestli by to nějaký kovář (zřejmě jeden, max. dva lidi) vůbec stihnul. 150 košů a laviček nějakého vzoru... Zase nebuďme tak naivní, aby se takovéto tuctové věci museli dělat ručně. 

3.1 Jeden nebo všechny?


Jeden nebo všechny?

Magnet172

2 Už jsem se nechtěl k


Už jsem se nechtěl k revitalizaci moc vyjadřovat, asi již bylo řečeno vše. Od včerejška však jezdím ulicí Legionářů a připadá mi dnes více děravá než včera - to jen takový malý postřeh. A abych nebyl moc negativní, tach chválím pana Berdycha - hraje moc hezký tenis.

1 Další etapa.


Podle všech sdělení by náměstí mělo být řešeno později. Později! Tzn. že se netýkalo této první etapy revitalizace... Proto není hotové. Sakriš už.

Obrázek uživatele steny

1.1 to je


ovšem ještě o hodně smutnější, že to má víc etap, už první etapa trvala hodně dlouho a víc se toho rozkopalo než zrevitalizovalo, za takovou dobu mohla být opravena půlka mělníka..

1.1.1 Ano.


To máš pravdu.

1.1.1.1 Tady snad ještě někdo věří,


že bude nějaká další etapa? A kde by na to město jako vzalo, když teď pár let bude ze svého sanovat nekvalitně udělanou práci současné revitalizace.


https://www.traditionrolex.com/7