https://www.traditionrolex.com/7

 Mělnické vinobraní 2007 | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Uvítáme nové uši a oči. Staňte se zvědem serveru Mělníček.cz! info@melnicek.cz

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Mělnické vinobraní 2007

Program vinobraní 2009 naleznete: zde


Detailní program všech scén, naleznete online >> ZDE <<

pátek 21.9.
15:00 - 15:10 Trubači
15:10 - 15:15 zvony
15:15 - 15:30 Přípitek starosta
15:30 - 16:30 A.S.M.
17:00 - 18:00 U.M.P.
18:30 - 19:30 The Cell
20:00 - 21:30 Monkey Bussines
22:00 - 23:00 Slobodná Európa
23:30 - 00:30 Anyway
01:00 - 01:30 Lykke Til
 
sobota 22.9.
08.45 - 09.00 trubači + otvírání stánků
09.00 - 10.00 ZUŠ
10.30 - 12.00 Josef Zima + Yvetta Simonová
12.30 - 14.00 Petr Spálený
14.30 - 15.30 The Slots
16.00 - 17.00 Janis Joplin Revival
17.30 - 18.30 Abraxas
19.00 - 19.45 BraAgas
19.45 - 20.00 Ohňová šou
20.00 - 20.30 průvod Karla IV.
20.30 - 21:00 ohňostroj
21.00 - 22.30 MIG 21
23.00 - 24.00 Jaksi Taksi
24.30 - 01.30 Jolly Joker & PBU
02.00 - 03.00 Heebie Jeebies
 
neděle
08.00 - 08.50 Mělničanka
09.00 - 10.00 Jarošovci a Jarošáček
10.30 - 11.30 Docuku
11.30 - 12.00 Mažoretky - dolní podium
12:00 - 13:00 Buty
13.30 - 14.30 Gipsy CZ
15.00 - 16.00 Wohnout
16.15 - 16.30 Máchání nepoctivých řemeslníků
17.00 - 18.00 Horkýže slíže
18.00 - 18.05 Zvony a trubači

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lidozrout

992 ohňová šou


Nevíte někdo kdo dělá fire show která je v programu??

992.1 v programu píšou ňákou


v programu píšou ňákou historicu neratovice pokud jsem to správně pochopila

Obrázek uživatele Travicka

991 musim se smat


pane Rikitane, ano, ted jste na to kapnul. Myslim, ze kdyby na Melniku bylo KFC, MC Donald´s a mulitikino, bylo by to tu naprosto uzasne. A metro az do Mlazic, ne? Ach jo, opravdu Vas nechapu..tak proste na Vinobrani letos nechodte.

991.1 MekdoLAND


Hlavně ne McDonald's a spol.... to už bych asi fakt nepřežil. Měl jsem co dělat, abych rozdejchal Tesko ve vznikajícím parku (taky vám ten pohled od jezírka s kachničkami přijde tak krásný? samozřejmě pohled na tu krabici...) a to, že Lídl vykácel stromořadí na křižovatce Mladoboleslavské a Kokořínské. Kde by měl ten Mek stát? Že by se třeba vyšvihala ta buš podél Pšovky, ten z posledních přirozených kousků přírody ve městě? (píšu záměrně kousků, protože jich je fakt jako máku - asi tak tři zrnka) Mimochodem tenhle záměr už někdo údajně na městě vyslovil - že by se tam udělal pěkný park (jasně, a někdo za to udělání dostane pěkně zaplaceno, že - to by mi nevadilo, za práci se platit má, ale zbytečná a nesmyslná práce se nemusí zadávat). Nechápu, jak něco takovýho může někoho vůbec napadnout. Příroda se vytlačuje z města. Všímejme si toho. Apropooos, jak jsem se ale doslechl, tak McDonald's s těma předraženejma a nezdravejma hambáčema bude na Bezručovce hnedka vedle toho Teska. Další rána mělnickým podnikatelům, pane Rikitane!!! A to se to v komunálních PŘEDvolebních programech a slibech hemží podporou malého a středního podnikání na Mělníku. Dobrá podpora.

991.1.1 Mc


No, nějak nemůžu přijít na to, čím by případný McDonald's ranil mělnické podnikatele. Když tak prosím uveď konkrétní příklad. Koneckonců, McDonald's může mělnický podnikatel klidně provozovat, zaměstnat několik lidí a rozšířit tak možnost výběru ve stravování v Mělníku. Jako negativní však vidím přílišnou koncentraci všech těch nových provozoven a bytů co jsou v Bezručově ulici, jakožto ulici, která je už dost přetížená a nekvalitní. Všechny tyto případy mají záporný vliv na životní prostředí v této lokalitě (co se týče prašnosti, výfukových plynů, překračování hlukových limitů apod.). Jinak s tebou souhlasím, že ty zbytky přírody v Mělníku by měli být zachovány, lépe rozšířeny na úkor automobilové dopravy (zůžit silnice ve prospěch chodníků a cyklostezek, př. zeleni). I  s tou politikou na konci příspěvku máš pravdu, předvolební sliby chyby...

991.1.1.1 Příklady k MacLandu..


Příklady... třeba paní Matyášková má takové rychlé občerstvení na rohu ulice Pod Vrchem, ve vchodě 2991, myslím (Pod Vrchem je rovnoběžná s Bazručovou, asi 250 metrů nad kruháčem na Pivovaře - záměrně neříkám "u Teska", protože způsob, jakým se tyhle spermarkety zapsaly do místní folkové terminologie, je prostě neuvěřitelnej.. no nic,ale to je na každým, jestli jezdí "ke Kauflandu" nebo na Podolí). A tam si lidi koupěj něco malýho, chlebíčky, hambáč, párek v rohlíku. Takže ta by měla s tímhle dost potíž najednou (podle mne je celkem jedno, jestli si koupíš dva chlebíčky, neho cheeseburger, furt tě to nasytí asi tak stejně, když chceš jenom něco malýho). Pak mě napadají místa, kde prodávají zmrzlinu. Lidi jsou prostě z tý celkem podle mně drahý zmrzliny od Meka nějak unešený, takže ji dost lidí bude kupovat tam. Taky mně přijde celkem fajn při chuti na něco malýho zajít do krámku, koupit si rohlík a k němu něco. Takže lidi, co budou mít podobnou chuť a zajdou do Meka, ubudou těm krámkům a cukrárničkám. Další věc jsou hospody a restaurace, kam se chodí na obědy... Myslíš, že ne? Ale jo. Vždyť dneska rodiny do Meka choděj na oběd, nacpou se hranolkama a hambáčema a říkaj si, jak je to super. A stejně tak nepřijdou do restaurace, jako nepřijdou do cukrárny a jako nepřijdou někam, kde nabízejí rychlé občerstvení. Taky mě napadá celkem dobře rozjetej salátovej bra.. Mekáč taky nabízí saláty. A, ejhle, dobře rozjetej byznys je ohrožen něčím, co rozhodně nezavání malým a středním podnikáním. Možná ti to nepřijde tak zásadní a možná jsem to nepopsal správně, ale takhle nějak to chodí. A že by Meka provozoval někdo z Mělníka, se nebojím.

990 Já se přiznám že v


Já se přiznám že v letošním programu jaksi nenacházím to svoje. Rychlokvašky (i když uznávám že asi slušné a zábavné) typu MIG, nebo Wohnout mi opravdu nic neříkají. Kvalitu jakou nabídl Dan Bárta, Výběr, nebo Basiková tady postrádám. Ale zase uznávám, že opravdu kvalitní muziku neocení Nováci jednozáviťáci kteří podupávají s pivem u toho co produkují Buty (m.j. před léty jsem je viděl jako předkapelu Stinga na koncertě v Ostravě. Dokud nezpívali, ještě to jakž takž šlo. Ale pak spustili. Apokalypsa. A srovnání (nesrovnatelného) se Stingem? Výběr světa vs. Sparta Velký Borek B. Opravdu něco otřesnýho. Tím nechci urážet kluky z Borku...)

990.3 wohnout... rychlokvašky??


Wohnouti hrajou vynikající hudbu a pochybuju, že se nikam nedostanou...

990.2 Ve Velkým Borku je přeci


Ve Velkým Borku je přeci Slavia, nikoliv Sparta Smiling

Obrázek uživatele haxxor

990.1 Mno..


Muhaha, kapela se zhruba 17 letou historii je rychlokvaska? Ten je dobrej. Smiling

990.1.1 Jasně že to je rychlokvaška


Jasně že to je rychlokvaška. Kam se vyvíjí? Kam směřuje? Vždyť hrajou celou dobu to samý. A to nemluvím o té "dlouholeté" tradici. Každá vesnická kutálka hraje dýl. 17 let ve vývoji kapely je epizodka...

Obrázek uživatele steny

990.1.1.2 hehehe


ty vole to je kameňák Laughing out loud

Obrázek uživatele haxxor

990.1.1.1 Mno.


Hehe,tak ten je jeste lepsi. Smiling

Obrázek uživatele Kejmil

99 For Rikitan


Reaguji na ten vzkaz od pana Rikitana. Ve chvíli, kdy jsem si přečetl jeho příspěvek, opravdu jsem nevěděl, zda se mám smát nebo brečet. Protože nazývat kapely, které se jemu nelíbí jako "brak"
, to fakt nechápu. Samozřejmě ja nejsem s některými částmi programu spokojený, ale jak už tady bylo řečeno, nedá se vyjít vstříc všem. A klidně se půjdu podívat i na muzikanty, o kterých jsem nikdy neslyšel nebo které bych si doma nepustil. Proč ne? Ale schazovat kapely, které neznáte, to je opravdu nesmysl. Prostě se mi něco nelíbí, tak půjdu na country scénu a třeba tam zrovna bud kapela, kterou jsem nikdy neslyšel, ale bude jejich hudba mít štávu. Proč ne? A navíc "brak" bych nenazýval kapely, které se mi nelíbí, ale o kterých můžu s jistotou říci, že na své nástroje sáhly na pódiu asi poprvé v životě. Umělců je mnoho, a ten hraje punk, ten metal, jiný zase pop, rock, ska, funk. Jako Monkey Bussines je, myslím, velice známá a uznávaná kapela. Kdybych jel na dovolenou do kempu a někde vystoupila nějaká takováto kapela, tak si o nich neřeknu, že nemají fanoušky a vnucují se (tak mi to aspoň připadalo, když jste o nich psal), ba naopak se mi bude líbit, že se nějaká kapela snaží přijet za posluchači a udělat z dovolené v kempu ještě příjemnější zážitek. V kempech mi živá muzika opravdu chybí, už jsem o tom přemýšlel mnohokrát. A jestli jste třeba nikdy neslyšel název Jaksi Taksi, tak to ještě neznamená, že je nezná nikdo. A pokud neznáte některé kapely, tak je nehodnoťte aspoň podle toho názvu. Jako psát o názvech kapely, že vám název připomíná politickou stranu, to mi přijde opravdu směšné. Ale pokud jste to myslel všechno vážně, tak to je mi opravdu líto.

P.S. Jsem mladý a se svými vrstevníky se dost často scházím. A neřekl bych, že jsme oddaní hlavně technu, trance apod. Řekl bych, že tyto styly poslouchá jen menšina z nás. Ale to nemám podložené a je tojen a jen můj osobní názor. Tak to jen abyste byl v obraze...

98 Mělník = stereotyp?


Mělník by se nestal stereotypním, kdyby zde byl např. MC´Donald, KFC, 3D Multi kino, Středočeská pobočka Sdružení přátel Jaroslava Foglara, EMO klub apod. Myslím si, že by sem jezdili lidé ze širokého okolí, kteří to mají do Prahy daleko...

Obrázek uživatele Lidozrout

98.2 viz Steny


si děláš prdel ne??!!?? Takový šity jako KFC opravdu nepotřebujem aby se sem sjížděli lidi z okolí. EMO Klub ?? no to snad nemyslíš vážně,kdo by to chtěl??A Praha neni tak daleko aby se tam nedalo dojet busem kterej jezdí téměř každou půlhodinu,ten kdo tam už jezdí tak se z nějakýho MC´hovnalds nezblázní a nepřestane tam jezdit.Navíc Mělník je dost živej a jestli ti to přijde málo tak se rozhlídni a nebo odstěhuj do 3D Multi kina

Obrázek uživatele steny

98.1 ty si asi děláš prdel


ty si asi děláš prdel ne?!

97 Mělník = stereotyp?


Mělník by se nestal stereotypním, kdyby zde byl např. MC´Donald, KFC, 3D Multi kino, Středočeská pobočka Sdružení přátel Jaroslava Foglara, EMO klub apod. Myslím si, že by sem jezdili lidé ze širokého okolí, kteří to mají do Prahy daleko...

97.3 Přátelé Foglara


Jako zase... pobočku Sdružení přátel Jaroslava Foglara bych tu celkem uvítal.. hodně by to tady rozhýbali : ) Jen by to zas asi musel vést někdo z Mělníka, že? Pane Rikitane, chopíte se toho?

97.2 Dobře..


Tyjo,zas to emo.Grr.
No a když to tak vezmu..Nebylo by to přece jenom celkem fajn,kdyby sem jezdili lidi z širokýho okolí,hm?...Ale ne za cenu KFC atd. .Na Vinobraní bylo minulej rok víc jak 40 000 platících lidí,občanů samotnýho Mlku je kolem 20 000.A troufám si říct,že sem nepřijelo dalších 20 000 lidí kvůli atrakcím,jako je Mixér a Breakdance,ale spíš kvůli hudbě.Myslíš si,že by jelo spíš těch párset lidí na Pilarovou,kterou si můžou pustit doma na Nově,nebo kvůli Jaksi taksi,který si písničku v osm večer na Nově nezahrajou?

97.2.1 jaksi taksi


jaksi taksi taky hrajou na nově.. staly se z nich komerční shity...

97.2.1.2 Snídáš někdy komerční


Snídáš někdy komerční chleba a piješ někdy komerční Gambrinus? A vysvětli mi pojem komerce, sem na to zvědavej, nic proti Tobě Eye-wink

Obrázek uživatele steny

97.2.1.1 :D


zkus jim to vysvětlit, mě to nevěřej...

Obrázek uživatele raist

97.1 riki


riki, riki ty mas, ale zvyky,
nech si hnit, sve emo vzlyky,
u mekace v odpadkovem pytli. 

 

96 Program supr!


Než se rozkecám /roznadávám/,tak chci prosím pěkně požádat o jedno...Slovo na tři písmena,který už mně mimořádně štve,furt všude,na chatu,na fóru,na blozích,všude je to s prominutím zasraný emo.A štve mně že o tomhle stylu musim číst i tady,kde bejvaj celkem fajn komentáře..
Kapely skvělý.Evy Pilarový je v televizních estrádách a na "benefičních" koncertech dost a dost.Horkýže slíže,Slobodná Europa,Wohnouti neměli v televizi koncert ani jednou,natož v hlavním vysílacím čase.Konečně přijede taky někdo jinej než už ty dokola opakující se legendy naší pop music.A to nejsem zastánce žádný nový hitparádní muziky,jména jako Hendrix,Little Richards,Beatles,Janis Joplin,Bob Marley mi nejsou cizí.Btw. a to že jste,milý pane,nikdy neslyšel jméno Horkýže slíže,nemusí znamenat že je to špatná kapela.
Na vinobraní se tenhle rok fakt těšim,tohle město mi přijde až poněkud stereotypní,a Vinobraní to vždycky správně rozproudí.

96.1 Pilarova je bezva


Do Pilarovy se nenavazejte. Je to trida. Sice jsem ji nevidel v posledni dobe na zivo a estrady na Nove nesleduju, ale kazdopadne to, co predvadela v prubehu svoji kariery, bylo vyborny a je to skvela zpevacka (kolik takovych zpevaku nebo zpevacek je v tech novodobych kapelach, o kterych se tady mluvi, to mi ukazte). A rozhodne jsem rad, ze prijede Eva Pilarova, ktera jak se asi popularne rika, zazpiva generaci mych rodicu a jeste starsim, protoze napriklad koncert Olympicu byl z meho pohledu "mladeho" divaka dost spatnej. A za takovy koncerty by se vyhazovat penize nemely. Ale na druhý straně si to právě ti starší užili moc a moc, protože Olympiky tady viděli naposledy snad v roce 1968. Takže přínos jejich koncertu byl ve vyledku velkej (i kdyz ja bych byl puvodne proti). Třeba se mi líbily koncerty Marušky Rottrový a Marty Kubišový. Mladých na nich moc nebylo, ale já si to se seniory a pár kamarády užil. Přestaňte remcat a rozšiřte si obzory a pěstujte si nadhled Smiling

95 Doprava


    Ahoj lidi, mam prosbicku, nevite nekdo,  jestli je nejak zorganizovana, nebo zarizena kyvadlova NOCNI doprava Melnik - Praha? Dlouho jsem na vinobrani nebyla, tak nevim, jak to ted chodi.. Jinak opravdu nevim, jak se dostanu v noci domu... Smiling Diky

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

95.2 z města na autobusák


většinou jezdí mělnická MHD tak, že zasetavuje na starém autobusáku (ve městě u Telecomu) a pak na novém (kde jsou návaznosti na ty autobusy do Phy, jak psal Honzík). Jak tahle MHD ale bude jezdit, z hlavy nevím.

pokud někdo máte po ruce měsíčník Radnice ze září, tak mi prosím pošlete na mail ofocenou tu stránku, kde je jízdní řád MHD o vinařské, přihodíme to sem, třeba se to někomu bude hodit..

Obrázek uživatele Honzique

95.1 tady


tady chytry pan google neco nasel, ale jen sobota a nedele

 http://jizdnirady.csad-me.cz/Vinob/250514.htm

....a mozna nejake specialni busy budou jezdit primo z mesta... vic ze me ale nedostanes:)

95.1.1 Doprava do Prahy patek


K Hondzikove odkazu doplnuju patek:

Existuji informace na melnickem busaku na telefonu 315 622607, kde lze zjistit, ze posledni "patecni" bus z Mka do Phy jede v 1:10. Predtim jezdi vzdy v celou a deset minut. Prvni sobotni ranni bus jede v 5:00.

Obrázek uživatele Travicka

94 hudební scéna..


..je letos super. Z Vinobrani je docela slusnej hudebni festival, a za 150 korun na tri dny podle mě fakt paráda. A pro rikitana (nejaka skautska prezdivka? mel by podle tebe hrat na vinobrani nejaky trampik? Nedvedi? vystupuji jeste?) bych chtela vzkazat, ze az bude jednou poradat nejakou vetsi akci pro hodne lidi, moc se tam tesim-na ten super program. I kdyz Jaksi taksi nemusim a ani z Pepicka Zimy radosti neskacu, na Vinobrani mi neprijde ze by slo jen o to, jit na koncerty nejlepsich kapel v republice..jde prece o tu atmosferu ne? Tim lip, kdyz tam budou hrat zname kapely. Neslysela jsem o tom, ze by Monkey Business nemeli zadne fanousky a museli ze zoufalstvi rozdavat listky do soutezi...a celkem by me zajimalo, jak jste na to prisel. Byl jste na nich v Sazka arene? Asi ne, protoze to byl docela nášup:)  Jo a vlastne jeste neco:) Moji rodice (50 a 49 let) se letos na Vinobrani tesi kvuli Wohnoutum, stejne jako se tesili loni na Tri sestry. Moje maminka v kostymku a lodickach normalne nevypada, ze by si k snidani poustela "pro nakopnuti" Gangu nebo Sejko no pí (pro rikitana:písničky od Wohnoutů) a vida, jak se na ne tesi. A myslim, ze takovych lidi je celkem dost. Cely rok sedi v kanclu, ze by jezdili na letni festivaly po republice, to moc nejezdi-a tak tim lip, kdyz si muzou zajit na kapelu -ktera podle vas treba hraje vsude- ve svem meste.

 

Obrázek uživatele LiPiss

93 program


ja si taky troufam tvrdit, ze to je nejlepsi program minimalne za 10 let... diky patri vsem, kdo se na nem podileji. Mozna bysme si nemeli uzivatele Rikitana v tomto ohledu vsimat, protoze mi to z jeho strany prijde jen jako provokace

92 ?hrozný program?


Troufám si napsat , že je to nejlepší program vinobraní co jsem kdy viděl . Pán co pomlouvá součastnou hudební scénu nechápe že jeho oblíbenci vystupovali před 20ti lety.A poznámky o technu emu rapu atd. jsou opravdu zcestné. Vrchol je , že MONKEY BUSSINES nikdo nechce Smiling (pán se opravdu vyzná) . Ptal jsem se na program opravdu hodně lidí a všichni byly spokojení. ( a to píšu o techno emo trance rapových lidech:) . Někde se stala chyba .

Pro pána co se mu program nelíbí doporučuji uspořádat své vlastní vinobraní. Nejlépe 21.-23.9 rád se přijdu podívat na jeho program . ( a určitě bych nebyl sám.)

Program je super!

Obrázek uživatele Martin Hajn

91 Hrozná hudební scéna 3


for Rikitan: Ach jo vždy se najde člověk jak vy, který v jednom kuse na něco nadává, stěžuje si, ale sám nikdy nic neudělal. Moc rád bych chtěl vidět jaký byste vy sestavil hudební program na scénu pro letošní vinobranní. Předpokládám, že když z letošního programu 10 lidí ze 100 je nespokojených tak to můžeme brát za úspěch, ale kdybyste to vymýšlel vy tak bude 10 lidí spokojených a 90 nespokojených.
Nevím jaké máte zaměstnání, ale myslím si že nějakou velkou akci jste nikdy nepořádal. Je to opravdu těžké vyhovět všem a zároven celou akci naplánovat aby vše vycházelo. Já klaním před lidma, kteří tuto scénu organizují. I když se mi nějaké skupiny nelíbí, přesto tam půjdu a poslechnu si je. Poté řeknu tak tato byla špatná nelíbila se mi a tato mě překvapila a byla super.
A ješte tak pro Vás Jaksi Taksi jsou opravdu super skupiny hrají moc pěkně. Mig 21 je taky fajn skupina, Monkey Bussiney taky paráda, Wohnout a další. Tyto skupiny znám a byl jsem i na několika koncertech a vždy bylo beznadějně vyprodáno. Vše záleží na člověku, ale opravdu nemám rád když někdo něco soudí aniž by to znal. Tak by to chtělo trochu zabrzdit, protože je to od Vás hodně ošklivě. Popřemýšlejte o tom. Eye-wink

90 Hrozná hudební scéna 2


Lidi, ale já vám říkám, že to je fakt hrůza. Podívejte se na to. A.S.M. nebo U.M.P. Nikdy jsem o nich neslyšel. Přijde mi to jako zkratky politických stran. Monkey Bussines vystupují skoro všude, protože o ně nikdo nestojí. Už 5 let jezdím různě po dovolených a vystupují i po kempech, protože je nikdo nechce. Všude se hraje o vstupenky na jejich koncerty. A že by hrály nějak pěkně, to se mi taky nezdá. Slobodná Európa, ty neznám taky, ale konečně někdo, kdo dorazí ze Slovenska, třeba překvapí. Anyway a Lyke Til - opě neznám. Pak tu máme sobotu - Mig21 - určitě zazpívají písničku Malotraktorem. Už vidím v té zimě jak se bude lidem kouřit od pusy a rukama nad hlavou se budou chtít u této písničky zahřát. Určitě song v Dnešním světe kompjůtrů tam stejně nedají. Jaksi Taksi neznám, ale už podle názvu to bude brak. Jolly Joker zní spíš jako značka limonády a Heebie Jebbis jako značka zubní pasty nebo dětké hvězdy. Horkýže Slíže vystupují také všude, kde to jen jde, takže na roztrhání asi taky nebudou. No uvdíme, třeba překvapí. Myslím si, že pro normálního 45 letého člověka nebo důchodce hudební scéna prostě není dobře vybraná a je pouze pro mladé, kteří ošem dneska letí na technu, trance, dance EMO stylu, rapu apod. Vyznávač starých českých písniček si tam prostě nevybere...

90.3 pane Rikitane 2


Jestliže mladí podle vašeho názoru letí jen na - cituji: "technu, trance, dance EMO stylu(tenhle styl neznám-pozn.autora), rapu apod.", tak v tom případě ani hlavní scéna na mělnickém Vinobraní není určena ani pro něj - mladého člověka. Protože žádná kapela vyznávající styly co jste zde vyjmenoval - na Vinobraní (alespoň jeho hlavní scéně, podle mého nehraje). Monkey Bussines jsou zástupci asi popu a že je nikdo nechce, jak říkáte vy, nehodnotim. Slobodná Európa možná překvapí vás, ale nepřekvapí "československého" punkera. Anyway a Lykke til, byste teoreticky mohl znát, pokud by jste se zajímal o mělnickou rockovou scénu. Mig 21 - myslim si, že svoje posluchače na Mělníku určitě najdou. Jaksi taksi nezáte, odsuzovat něco k braku jen podle názvu je směšný. Například mě se název líbí ale kapely jsou hlavně od toho, aby se nám líbila jejich muzika, což v případě Jaksi taksi !!!u mě!!! platí na 100%. Zkuste to taky...

Pro příznivce českých písniček tu asi bude Pepíček Zíma s Yvettou Simonovou nebo Petr Spálený, a to nejsou ani teenageři (nikoho neurážim, všechna čest) a ani zástupci techno-dance-heavy-rapu.

 Navíc je tu dále i zmiňovaná folková scéna, nebo pokud by jste byl opravdu "radikál", můžete vyzkoušet alternativně-rockovou scénu U Rosomáka, kde ovšem nepoznáte vůbec nikoho a byl byste nucen k experimentování.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

90.2 pane Rikitane


Není na světě člověk ten, který by udělal program vinobraní takový, aby se líbil všem. Zatím většina hlasů, které jsem slyšela, hovoří o tom, že letošní vinobraní je velmi vydařený dýchánek, co se týká výběru kapel a ostatních interpretů. Když je pane neznáte, tak je neodsuzujte, ano? Nezaslouží si to, jenom proto, že je neznáte VY.

A to jste se pane Rikitáne jistě nepodíval na folkovou scénu, kde by se jistě našlo i něco libé Vašemu uchu. Doporučuji kliknout na odkaz, a stáhnout si kompletní program (popravdě, podle mně je celkem škoda, že tu není vidět celej..)

A až budete mít chuť, tak mi odpovězte na soukromý vzkaz, který jsem Vám posílala. Děkuji.

Obrázek uživatele raist

90.1 re: Hrozná hudební scéna 2


Ano, bohuzel cilova skupina se asi od dob srpu a kladiva posunula - pac asi jen mladi tam pujdou na vsechny tri dny - a k tomu jim dopomahej vyborna hudebni scena Smiling Ale tak prave proto si dejte burcak, neremcejte a pridte si poslechnout ty kapely, ktere neznate Eye-wink

9 Mělničanka jo!


Vážení, to je pořád lamentování nad programem a aby to byla pecka a aby to a ono... Ale mne třeba těší, že bude hrát Mělničanka. To je jediná kapela, která by měla na mělnickém vinobraní hrát každý rok. Jen škoda, že hraje tak brzo v neděli... Mně by se líbila v lepším denním čase.
A, pankáčové, nechte si svý poznámky, dechovka je supr!

8 Hrozná hudební scéna


Lidi, vám se to fakt líbí? Kde je Pilarová, která tam byla vloni nebo jiná česká celebrita dávných dob? Vždyť jsou tam samé moderní skupiny, které hrají samý brak.

Obrázek uživatele Lidozrout

8.2 Dávno


Jak jste řekl umělci DÁVNÝCH dob.Doba se mění a lii se mění.Vy jste asi taky neposlouchal hudbu svého dědy.

Obrázek uživatele Avenger

8.2.1 jsem asi divnej,


ale poslouchám dokonce ještě starší hudbu, než z časů mého dědy ... i o několik set let Eye-wink

Obrázek uživatele Lidozrout

8.2.1.1 hmm


a tak to se zeptám jakou....třeba bubnování na bonga se dá taky úplně s přehledem zařadit do hodně staré hudby.

Obrázek uživatele Avenger

8.2.1.1.1 samozřejmě mám na mysli


samozřejmě mám na mysli tzv. "klasickou" hudbu Smiling

Obrázek uživatele Lidozrout

8.2.1.1.1.1 aha


tak to je trochu jiná kategorie.ale taky né každá je dobrá

Obrázek uživatele steny

8.1 to teda sakra, abraxas ty


to teda sakra, abraxas ty sou nová skupina to jo, slobodka taky vznikla včera a pepik Zíma dostal loni vobčanku

Obrázek uživatele DvořuS

8.1.2 Mhuhehe


Přesně tak... kdo je zvědavej na nějaký vykopávky který sou navíc drahý jako francouzskej cukr.

Obrázek uživatele steny

8.1.2.1 :))


tohleto je svatá pravda na to vemte jed, POP IS DEAD!!!!!!!

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

8.1.2.1.1 hej


by to možná chtělo trochu tolerance, pánové... 

Obrázek uživatele LiPiss

8.1.1 :))))))))))


lepe si to rict nemohl, steny:)) Jo a Pilarova jeste zije? Smiling)

7 program


Program bezva, jen mi tu chybí Čechomor, jsem vážně zklamaná... vloni byli super, budou tam chybět.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

7.1 Místo Čechomoru


doporucuju v neděli Docuku -- www.docuku.cz

a - každej rok přece je na vinobraní najká kapela, která tam příští rok chybí.. kdyby byl program každej rok stejnej, tak by to asi nikoho dlouho nebavilo..

6 A kde jsou letos Tři


A kde jsou letos Tři sestry?? Na tomto vinobraní byli vždy každý rok a letos tu nejsou?? Jak je to možné?

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

6.2 KAŽDÝ ROK?


každý rok tu bejvají snad akorát kolotoče :-/ ... Tři sestry rozhodně nee.

Obrázek uživatele steny

6.1 to teda nevim kde si je


to teda nevim kde si je viděla, byli tu jenom loni...

5 všechna čest tomu. kdo


všechna čest tomu. kdo sestavil hudební program letošního vinbraní. za těch 23 vinbraní které sem zažil, je to snad ten nejlepší program.

Obrázek uživatele Joy

4 V tom článku z Mělnicka


V tom článku z Mělnicka se píše o Zelenáčích na country scéně, ale v tom programu nejsou. Jakto?

Obrázek uživatele cacenka.d

4.1 Asi proto...


Možná to bude proto, ze tento program se týká hlavní scény, co já vim tak program country scény tu ještě není Smiling

Obrázek uživatele Joy

4.1.2 Noo,


program country scény už tu pár dní je, ale Zelenáči nikde. Tak v čem je kiks?????

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

4.1.2.1 v neděli


v programu ho vidím v neděli v 14:30 na country scéně Eye-wink

Obrázek uživatele Joy

4.1.1 Aha, tak to mě nějak


Aha, tak to mě nějak nenapadlo. Tak dík.

3 Program


Program je fajn, ale nezdá se mi dost podrobný. Nebo bude letos fungovat pouze hlavní scéna???

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

3.2 a nezapomenout


na neoficiální scénu u Rosomáka Smiling - tam loni hrály taky zajímavé soubory.. Mezi jinými třeba Anyway, které letos uvidíme konečně na hlavní scéně.

Obrázek uživatele Joy

3.2.1 Dotaz


Ahojky. Sháním Párala. Bylo by u Vás něco???

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

3.2.1.1 do soukromých vzkazů


odpovím ti do soukromých vzkazů Smiling díky za zájem o knížky
--

oprava: odpovím ti do mailu (soukromé vzkazy na Mělníčku nemáš zprovozněné)

Obrázek uživatele Joy

3.2.1.1.1 Jejda a jakto? A jak se


Jejda a jakto? A jak se dají zprovoznit?

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

3.2.1.1.1.1 mail poslán


mail jsem poslala.

soukromé vzkazy zprovozníš myslím tak, že v boxíku s přihlašováním zvolíš "můj účet", tam dáš "upravit" a někde něco zatrhneš, aby to fungovalo. taky tam o sobě můžeš Mělníčku a jeho uživatelům o sobě prásknout daleko víc informací Smiling

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

3.1 citace


kompletní program by si mělo asi město zveřejnit dřív, než my, tohle je pouze "ochutnávka" na četná přání Eye-wink

jinak kopíruju z posledního Týdeníku Mělnicko (článek MĚLNICKÉ VINOBRANÍ SE NEZADRŽITELNĚ BLÍŽÍ z čísla 31) - taky proto, že se mne dost lidí ptalo na to vstupné, co jsem tudle někde uvedla.. já si to nevymyslela..

Kalendář se překulil do prvního srpnového týdne a přípravy na letošní ročník Mělnického vinobraní se dostávají do vysokých obrátek. Právě na tuto středu je svoláno další z pravidelných zasedání přípravného výboru. Co je možné prozradit již nyní? Především to, že třídenní oslavy vína se v Mělníku uskuteční v termínu od 21. do 23.září. Těšit se můžeme na tradičně zajímavý program, který proběhne na třech pódiích - country scéna, historická scéna a hlavní scéna na náměstí Míru. Vypátrali jsme, že country scéna přivítá například skupinu Zelenáči, velkým lákadlem hlavní scény budou například kapely Monkey Bussines a Buty. Připraven je po loňském vzoru opět bohatý sobotní ohňostroj, který bude odpálen z parku za vyhlídkou hned po příjezdu Karla IV. a následné scénce. Dobře vidět by měl být snad ze všech míst města i z dalekého okolí Mělníka.
Ke změně dojde v systému vstupného. Cena třídenní vstupenky zůstává stejná jako v loňském roce - 150 korun, děti, důchodci a držitelé průkazů ZZP budou míst vstup zdarma, ale zároveň budou zrušeny jednodenní vstupenky. Zóna atrakcí bude vymezena ulicemi Tyršova a Jaroslava Seiferta a náměstím Karla IV. Historická scéna se v letošním roce rozroste ještě do Svatováclavské a České ulice, kde návštěvníci najdou především stánky s výrobky řemeslníků.
Bližší informace o přípravách Mělnického vinobraní 2007 včetně podrobného kulturního programu budeme na stránkách týdeníku Mělnicko přinášet průběžně v dalších číslech.

Obrázek uživatele cacenka.d

3.1.1 Vstupne?


Jiz par let me drti nezajem mit studentske vstupne, budiz to preziju. Ale proc rusit jednodenni vstupenky, kdo tam jde vsechny 3 dny? Melnicti a par navstev, lide z okoli blizkeho u dalekeho jezdi vetsinou v sobotu. Obavam se, ze zase jen provokujou k tomu, aby jim dalsi a dalsi lidi utikali pres "nejaka" mista. Pracujici clovek, budiz zaplati, ale u studentu mi to prijde opravu hloupe, to at se na me nikdo nezlobi...

3.1.1.1 Vstupné


Podle mého je vstupné 150,- Kč zcela adekvátní. Povězte mi, kam můžete jet na podobně obsazený fesťák za 150,- na tři dny? Nikam. A že tam nemůžete být celou dobu konání? To není problém organizátora, tedy města. Rozhodně je to lepší prostředek k "zisku" radnice, než slavný mělnický radar na Malém Spořilově. Navíc děti + důchodci + ZTP budou mít vstup zdarma. Buďto tedy na vinobraní půjdete a zaplatíte si vstupenku v hodnotě 150,-Kč (pak nechápu vaše lamentování), nebo si budete muset zvolit jiný způsob vyplnění jednoho zářijového víkendu.

Obrázek uživatele cacenka.d

3.1.1.1.2 Nejde mi o nějaké


Nejde mi o nějaké lamentování, spíš se pozastavuji nad tím, že už x let je zrušené studentské vstupné, pro studenty je 150 korun světe div se dost, pochopitelně jak pro který. A nevim, ale ja moc vinobraní jako fesťák neberu, je to dost markantní rozdíl...

3.1.1.1.1 Je otázka jestli chce


Je otázka jestli chce jít  každý návštěvník vinobrani na fesťák....???

3.1.1.1.1.1 To je jednoduchý...


Záleží na každém. Chceš tam jít, zaplatíš. Nechceš, nezaplatíš. A je úplně jedno, jestli jdeš na autíčka  nebo na MIG21. Ono se to nějak zaplatit musí a už prostě nejsou doby, kdy to celé doplácí město. A s tím studentským vstupným. Spočítejte si, kolik tam utratíte za blbiny, atrakce, jídlo a pití. Pak je vstup celkem zanedbatelná částka. Pokud budu chtít jít v září na PvD, tak se taky žádnýho studentskýho vstupnýho nedočkám. To tak možná někde na památkách, ale na podobných akcích určitě ne.

Obrázek uživatele cacenka.d

3.1.1.1.1.1.1 ...


Ja student už nejsem takže ani nečekám, že ho dostanu. Na atrakce treba nechodim a jdu si proste projit mesto a dat si nekde vinko, jako napriklad loni lidi co k nam prijeli a studujou, nevim ale na kolotocich tyhle lidi moc nevidis, spis blbnou kdyz uz na autickach. Ale to je jedno, mam na to svuj nazor a ty svuj. Nebudem to dal resit.

2 hmm povedenej program,


hmm povedenej program, musim pochvalit, uz se tesim Smiling

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1 Historickým vlakem na vinobraní!


Na rok 2007 připravuje Železniční společnost Tanvald mnoho nostalgických jízd nejen na ozubnicové trati Tanvald – Kořenov – Harrachov, ale i na dalších tratích. Zvláštní vlaky budou sestaveny z historických vozidel a průvodčí vlaků budou již tradičně oblečeni v historických uniformách. Ve všech vlacích bude možnost koupit si drobné občerstvení a upomínkové předměty.

Ve zvláštních vlacích bude platit tarif vyhlášený Železniční společností Tanvald, o. p. s. Cestující budou odbaveni historickými lepenkovými jízdenkami přímo ve vlaku. Větším skupinám doporučujeme včasnou rezervaci míst. V případě zájmu je Železniční společnost Tanvald připravena zajistit zvláštní vlaky dle Vašeho přání v Libereckém kraji i jeho okolí. Kontakty naleznete na adrese www.zubacka.cz/zst.

22. 9. 2007 - Vlakem na Mělnické vinobraní
Zvláštní historický vlak na vinobraní do Mělníka
Trasa: Tanvald - Turnov - Mělník a zpět
Vozidla: motorový vůz M240.057

http://zst.logout.cz/aktualne/20070214_nostalgicke_jizdy_v_roce_2007/index.htm


https://www.traditionrolex.com/7