https://www.traditionrolex.com/7

 Že by fakt ten průtah... | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Staňte se redaktorem! Přidejte se k našemu teamu!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Že by fakt ten průtah...

Pořád si stojím zatím, že 40% dopravy, pro kterou tedy není město Mělník cílem, by si zasloužila místo mimo město... Té dopravy je totiž opravdu jeden velkej had. Sice se opakuju, ale opakování prý matka moudrosti. Ale jak to bude dál, kdo ví. Další převzatý článek.

15.12.2006 - (ČTK) - str. 04
Místo obchvatu doporučili průtah městem

Mělník - Odborníci ve středu představili závěry studie, která měla za cíl vybrat nejvhodnější trasu plánovaného obchvatu Mělníka. Podle řady kritérií dospěli k závěru, že místo obchvatu by nejvíce vyhovovala trasa v podobě průtahu městem, se kterou již počítá územní plán.
Jak zpracovatelé studie, tak zástupci radnice ale prohlásili, že konečnému rozhodnutí bude muset ještě předcházet řada jednání. „Termín rozhodnutí není možné zatím stanovit,“ řekl starosta Miroslav Neumann. I když odborníci dospěli k relativně nejvýhodnější variantě, připustili, že ani ta není ze všech hledisek ideální. Trasa vede Cukrovarskou ulicí a okolo místní části Blata.

Převzato z: Regionální mutace, Mladá fronta DNES - střední čechy (jih)



Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

7 Ano nejlepsi je vest prutah


Ano nejlepsi je vest prutah mestem, ze se vezme z jedny obytny zony do druhy a budou se kvuli tomu bourat baraky... Jo to je panove a damy z mesta to nejlepsi reseni. Jentak dal..

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

6 ...


 ...

6.1 Ano.


Ano.

5 Už máte zabukováno !!!


Už máte zabukováno !!!  Sleduji prodej pozemků na Mělníku již delší dobu a ejhle, najednou je v nabídkách realitek a různých webů opravdu velké množství pozemků a stavebních parcel v okolí celé délky ulice dobrovského a na průhoně - něco se děje? Možná ano.

Asi se všichni domluvili, že solidárně prodají pozemky na nové domy, aby se tato část zastavěla a byla větší síla proti stavbě obchvatu/průjezdu tudy. Asi se do toho zapojila i nějaká tv stanice, která připravuje super reality show nebo nekonečný seriál. Určitě bude zajímavý.

Hlavní námět je asi o tomto. Lidé v těchto domech si sednou na své terasy a vezmou své dalekohledy s denním i nočním viděním a začnou sledovat. Uvidíme to při troše štěstí v tv i my. A co? No přece své spoluobčany v ulicích nádražní a bezručově a dál kam až kamery/dalekohledy dohlédnou. Ti se budou snažit přejít mezi těmi kolonami aut silnici po i mimo přechod.

Nejlepší scény však budou za šera a za tmy. To se možná bude vysílat jen na placeném kanále nebo po 22 hod. To budou totiž vypuštěni do show tmavě a nereflexně oblečení jedinci z levelu min. 10 (nejlépe důchodce o dvou holích a se psem) a začnou se vrhat na neosvětlené přechody i mimo ně  a  ... 

Kdo přejde alespoň 3x tam a z5, bude si moci zajít domů pro svou káru a zajet si na nákup nebo se jen tak projet po měste. Ale jen když to odhlasují diváci !!!

A kdyby náhodou bylo málo chodců a show začínala být nudná, tak realizátoři vrátí všechny místní obyvatele opět na chodníky a silnice, živou vodou polijí ty mrtvé a přivezou několik turistů. Z celého kraje sem zašlou pro jistotu nějakou tu dávku dalších aut, aby toho tranzitu bylo víc, protože nemístní řidič bloudí po městě víc a víc toho po městě pře/projede. A show pojede dál Smiling

Už máte zabukováno? 

Obrázek uživatele raist

5.1 re: Už máte zabukováno !!!


hehe, krasny Smiling

Obrázek uživatele Libuše

5.1.1 zabukováno !!!


No to víte, že jo! Aby se na tom zas někdo hned nenapakoval, ty realitní kanceláře, televize! Chudák naše republika, chudáci my! Zaplatíme to všechno na daních ze svýho!
Zlatý komunisti, tehdá se jednou řeklo tudy povede obchvat, tak tudyma vedl! Žádný obštrukce s těma realitníma kancelářema a jinejma špekulantama!

5.1.1.1 NO tak přeju všem "zlatým


NO tak přeju všem "zlatým komunistům", aby jim mráz pr...del roztrh!!!
Obrázek uživatele dusty

5.1.1.1.1 také přeji


a já přeji všem politikům, který si vybrali jít cestou hromádky zlatejch cihel místo cesty k lepšímu životnímu prostředí

on jim teda zadnici neroztrhne mraz, ale spíš pukne vedrem :/

4 Vše co tady píšete je pravda


Dnešním trendem je vést obchvat mimo město, bohužel kolem Mělníka lze vést obchvat jen z jedné strany a bohužel i zde vyvstává problém, jelikož kdybychom jsme chtěli vyvést obchvat mimo město, tak od Kelských vinic bude trasa překonávat značné podélné sklony a možné řešení tunely by se prodražila stavba.

Také dále s obchvatem souvisí i další úpravy jak zabránit některým řidičům, aby dále využívali stávající komunikace skrz město. Například v Rakousku se rekonstruují silnice - průtahy obcí a měst i tak že se jízdní pruh zúží na šířku 2,85m.

Jediné co si přeji je, aby už konečně byla vybrána konečná studie a aby město Mělník bylo odlehčeno od husté intenzity dopravy.

A můj osobní návrh je a myslím, že taková varianta ani nebyla zkoumána aby obchvat začínal před městem vedl přes kopec a klidně by mohl být i v zářezu veden, tak aby vyústil za obcí Skuhrov směrem na Mladou Boleslav, kde bych navrhl mimoúrovňové křížení s komunikací 1/16 dále přemostění železniční tratěa pokračoval bych směrem mezi Velký Borek a Vrutici. A když by v tomto úseku byla komunikace vedena někde uprostřed mezi obcemi a ještě opatřena protihlukovými opatřeními, tak myslim, že by to prošlo a dále vedenanad obcí Borek v dostatečné vzdálenocti a opatřena protihlukovými opatřeními, tak by to myslim šlo.

Koukal jsem na stránkách Ředitelství silnic a dálnic na různé vizualizace dopravních tepen a jsou řešeny podobně co se týče ochrany obyvatelstva tak i ochrany životního prostředí. 

4.1 Napřed trochu legrace a pak k věci.


Obchvat lze také vést kolem horkovodu od Býkve k Zálezlicím, ale neumím si představit, jak by pak po polích dokráčel přes Labe k Přívorům a do Byšic ( směr Boleslav) Odbočka na Mšeno a Kokořín by byla u krematoria a šla by za lesem na Chloumku.To by bylo pak jako po Jižní spojce kolem Prahy.

Nějaké zářezy a vratky jsou nesmysl, kromě toho, že na Turbovickém hřebeni je spousta domů, pěkný výhled, jakási oáza klidu, technicky náročné a za Skuhrovem už byla navržena jedna přímější a technicky méně náročná trasa, proti které se psala petice.( Velký Borek) Také začínala pod Záboří, a proto jsme se bavili o trase kolem Vavřinče a Jelenic.

Pravda je, že řidiči vyhledávají rychlé a přímé směry, a proto je třeba udělat uspokojivý obchvat s podobnými požadavky. Někdy však musí přijít na řadu i zákazové značky, různá mýta a důsledná kontrola.

Obrázek uživatele DjTamme

3 cože!!!!!!!!!!!!!!


Lidi jste v pohodě? Já bydlim v Zádušní v tom paneláku hned u zastávky, okna máme na bezručovku a jednu na Legionářů nebo jak se jmenuje.....Náklaďáky? jaky? To máte ny mysli těch pár do kauflandu? tady žádný nejezděj. Baráky u koupaliště? Tam jim auta taky nevaděj, mnohem víc vlaky co jim tam jezděj na Šťětí. Co takhle jen opravit Bezrucovku? Nebylo by to lepší? A nejsou Náhodou Rousovice Rozdělený už teď  těma jednosměrkama?  Nejdřív se nad tím zamyslete a pak tu vymýšlejte se vší úctou nějaký blbosti jako silnice po Labi nebo přes chraněné oblasti!! Opravit co stojí, neni to nejlepší řešení? Když se vám rozbije silnice k baráku tak si postavite novou přes sousedovu zahradu? Já myslim že ne!!!

Roman Rak

3.2 :-O


K silnici po Labi - to bylo ironické, samozřejmě že je to nesmysl, stejně tak vedení silnic přes CHÚ.

Nějak nemůžu uvěřit tomu, co si tu napsal... Víš proč nejezdí kamiony po Bezručovce? Páč je to zakázaný - blik! Že nevadí lidem u koupaliště (asi oblast Malého Spořilova) kamiony? Asi byses divil, kdybys si nimi mluvil, asi neznáš ty jejich různé petice a akce (dokonce jsem slyšel o možném zastavení dopravy na Řipské - jako protest)... vadí jim tam nejspíš přejezd u Mefritu, který když přejede kamion větší rychlostí, tak je to asi dost slyšet... Že by jim tam vadily vlaky - si nejsem až tak jistej (vlak má jednu výhodu - projede, a je chvíli klid, na rozdíl od aut, kdy projížděj takřka neustále a ten neustálý ruch a šum musí bejt dost ubíjející, a pak jsou z toho častá traumata různého charakteru)

Takže ty bys opravil Bezručovu ulici, a všechno posílal tamtudy... no potěž pánbůh... Jinak souhlasím, že Bezručovka je v hnusným stavu :o( 

Připadáš mi, že nevidíš dál jak za Kaufland. No flame pls, ale celkem kontroverzní příspěvěk.

 

3.1 Romane, jako každopádně


Romane, jako každopádně opravit stávající silnice by bylo záhodno. Jenže pokud sis všimnul, Bezručovka se opravovala před pár lety - a nemysli si, že to, jak dneska vypadá, je zubem času nebo množstvím aut, který tam projíždějí. Takhle blbě udělaná byla už tehdy a město špatně provedenou stavbu převzalo - což jsem dodnes i přes jistou míru snahy nepochopil. Ten slalom mezi vyvýšenými a zapadlými kanály tam řidiči absolvují od ukončení "opravy" tamní vozovky. (mimochodem úplně stejně to před pár lety dopadlo na Neuberku, kde se jezdí směrem na Blata výhradně v levým "pruhu" (uvozovky proto, že pruhy tam nejsou vyznačený), protože napravo jezdí jenom člověk, co má nevyřízený účty se svýma tlumičema) V otázce obchvatu či průtahu jde o to, že stávající silnice, které už tak rozdělují Rousovice, jsou přetížené, lidem jezdí přímo pod okny desetitisíce aut denně takřka v jedný šňůře - a jsou tam mraky kamiónů (stačí si na pár minut odpoledne stoupnout ke stopce u cukrovaru a jsem zvědav, kolik jich napočítáš třeba do pěti deseti minut). Proto se dělají obchvaty - aby se doprava vyvedla z obydlených oblastí. To ty jistě víš, ale ono nejde vůbec o Bezručovku nebo Legionářů, tam je provoz v pohodě - hlavně, když mluvíš o oblasti za Kauflandem, tam asi fakt kamion potkáš zřídka. Jde o ty Rousovice, ale nejen o ně. Zkusil sis někdy přejít například v pátek odpoledne stávající tepnu městem třeba u Evy.cz? Když se trochu mluvilo o kauze Maersk a jeho prekladisti v pristavu, mluvil jsem s lidma z baraku nedaleko kempu - a oni nemluvili jen o vlacich, ale taky o kamionech. Mne to muze bejt jedno, bydlim na Pivovare, ale jedno mi to neni, protoze kazdy slusne vychovany mesto ma obchvat. Aspon trocha toho bordelu se da vyhnat za humna. Osobne bych byl ohlene radikalnich kroku tykajicich se prirodnich lokalit obezretnejsi a citlivy... o tomhle ale nemam dostatek znalosti.

 

3.1.1 Dobrý, ale..


Tak s tímto dopisem pro Romana o nutnosti obchvatu bude souhlasit asi hodně lidí, včetně mě, ale nemyslím, že by měl člověk z jakékoliv části Pivovaru radost,  (pokud se rozhodne jít na nákup do Teska, Kauflandu, na procházku do parku, či na koupaliště apod., nebo i někam dál ) že je Bezručovka tak narvaná. Bohužel, jsou to většinou auta mířící za nákupem, auta zde parkující, různé služby ( záchranky, policie, hasiči), autobusy a těžko říci, kolik je vlastně těch spíše osobních aut, která si jen zkrátí cestu současného obchvatu a pouze projíždí. Přechody pro chodce jsou sice dobrá věc, ale zvlášť v nějaké špičce, nebo koloně aut, kdy jsou řidiči i trochu nervozní, není vkročení do takové silnice ničím příjemným. Některá auta jsou tak rozjetá, že je to skoro riziko a občas se najde řidič, který si s tím moc hlavu neláme.

3.1.1.1 Jasně, na Piváku je


Jasně, na Piváku je spousta aut, o tom žádná. A že jsou mnozí řidiči kokoti a nezastavěj, i když tě viděj postávat bojácně u zebry z pěkné vzdálenosti, o tom taky žádná. Jde o to, že obchvat vyžene část těch řidičů (z nichž ne všichni jezděj do kaufáče a teska) úplně do polí (chtěl jsem napsat do kytek, ale pole je skoro synonymum hodící se víc) a tudíž i z Pivovaru. Njn, oni nám to už nějak zaříději.

Obrázek uživatele steny

2 fuckt stát


na našem státu se mi líbí že všude dělá obchvaty a nový dálnice, ale nikoho ani nenapadne vopravovat ty silnice co máme, fakt vymaštěnci!

---------------------------------------------------------------------- 

Nikdy nebyl dead !!!PUNK´S NOT DEAD!!! a nikdy nebude dead

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1 ani se nedivím


že v současnosti i ti, kdo Mělníkem pouze projíždějí, jezdí přes centrum.. Protože současná hlavní průtahová cesta okolo vlakového nádraží je pro "nemístního" tak komplikovaná a nedobře označená, že je jednoduše JEDNODUŠŠÍ jet přes město, i s tím, že musíte kolem parku u tanku jet i v noci pouze 30tkou.. pokud nový průtah bude mít jen tu vlastnost, že bude pořádně značen, a nebude mít tisíc dvě zatáčky a nejednoznačné odbočky, pak se na něj těším. z Kelských Vinic do Vehlovic se (DOUFÁM!) cesta výrazně usnadní.

1.2 Nepochopení


Z Vaší strany je vidět zásadní nepochopení problematiky "obchvatu" Mělníka. Doporučuji Vám znovu se seznámit s tímto problémem komplexně a ne pouze na úrovni dopravního značení. Toto, bohužel, není ten problém, který je v současné době na pořadu dne. Tuto skutečnost pouze dokumentuje Vaše představa existující dopravní tepny ve středu města, která vůbec nebyla předmětem zpracované studie fou CityPlan spol s r.o. a ani není možná vzhledem ke stávajícímu dopravnímu značení.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.2.1 a co


a co je tedy na pořadu dne, když ne odlehčení dopravy u kempu, v Bezručovce, na Pražské a v centru (tedy u škol! u bydlení lidí a u nemocnice) a odvedení kamionů, který jedou směrem odkudkoliv (z MB nebo z Phy) na Pšovku, z klikaté silnïce kolem obytných domů u kempu? to by mne popravdě řečeno zajímalo. doufala jsem, že toto.

1.2.1.1 Problém?


Ještě jednou zopakuji své předchozí doporučení, prostudujte pečlivě studii zpracovanou fou CityPlan spol s r.o. a nepochybně zjistíte, kde tkví problém dopravy na území města Mělníka. Musím opět konstatovat, že Vaše znalost současného stavu není optimální pro relevantní posouzení této problematiky. Každý názor je důležitý, ale jenom některé jsou relevantní.

1.2.1.1.1 shodneme se?


Nevim presne, na co presne reagujete, jestli obecne na vsechny prispevky, nebo na to, ze Zelva - dle meho nazoru trochu nepresne - uvedla priklad s prujezdem kolem "tanku" (ktery nam, bohuzel, odvezli - at uz z jakehokoli duvodu, mne je to lito). Ale jde mi o to - Vy, zda se, vidite do te problematiky mozna trochu vice nez ostatni, zda se shodneme, ze i tech 40 procent dopravy, co nema za cil mesto, vyhnat mimo Melnik. To by me zajimalo. Mne prijde 40 procent docela dost (samozrejme neznam presny pocet ve vyzkumu zaznamenanych automobilu, ale jen procenta... a take neznam presny pocet automobilu, ktere skutecne do mesta denne vjedou - muj odhad, ze i ty dve petiny jsou asi pekne cislo, vychazi z toho, co vidim).

1.2.1.1.1.1 Téma číslo 1


Neznám snad nikoho, koho by nezajímalo, jak to nakonec s obchvatem Mělníka dopadne. Z tisku už víme, že asi pravděpodobně nám auta od Prahy dojedou až k cukrovaru, kde se vydají zhruba po tělese vlečky, obkrouží Blata a na Průhoně se napojí na stávající sinici na Liběchov.

Nemá vůbec cenu diskutovat o přeplněné Bezručovce, či silnici, která nám dnes slouží jako současný obchvat a vůbec nejde jen o centrum, ale i o okolní čtvrtě. Varianta je to možná levná, jak nám bývá tiskem sděleno, ale nemohu se zbavit dojmu, že je příliš blízko města se svým hlukem i splodinami a ještě nám město trošku rozkrájí. To by dle mého názoru stalo za zvážení, zda by nebylo dobré sinici od Štěpánského mostu vést ve Větrušicích přímo po svahu pod Zábořím za Vavřineč, ( most přes trať) kde by překračovala dnešní silnici na Liblice s přípojkou od Mladé Boleslavi a polemi by prošla mezi Jelenicemi a Mělnickou Vruticí, kde by díky přírodním mokřadům zdejší rezervace možná vznikly nějaké větší náklady, a pak by prošla mezi Velkým Borkem a Mělnickou Vruticí, odkud by po polích dokráčela nad Neuberk s napojením na stávající silnici na Liběchov.

Jenže, Liběchov si také neví rady s obchvatem, protože z jedné strany je řeka, na druhé straně zase vinice s kostelíkem a člověk neznalý poměrů si moc nedovede představit ,jak by se silnice od Želíz vyškrábala z údolí směrem k Rymáni a nějak optimálně dokráčela k Průhonu.( Neřeší odbočku na Štětí a Litoměřice)A nějaké přemostění v Malém Liběchově zase neřeší směr na Českou Lípu. No, vymýšlet se dá leccos, ale protahovat silnici skrz Rousovice a těsně svírat město i jeho čtvrti, to se mi moc nezdá. V každém případě mi připadá, že by  varianta pod Zábořím měla pouze mírný oblouk u Vavřinče, vedla by polemi a kamionová doprava od Boleslavi a Prahy, která by měla svůj cíl pravděpodobně na Pšovce, by po ní město také obkroužila.

 

1.2.1.1.1.1.2 Ještě zase něco :o)))


Kdybys postavil silnici nad rezervací (u Borku), tak myslím, že bys to celkem celý dost zrušil (v hlavě mám i ostřejší slovíčko), a ten kus mokřadů co tam je, by snad ani vyčíslit penězi nešel. Asi jako kdybych ti dal peníze místo chleba, který bys měl k jídlu. Mimochodem, víte že se tu také za komančů plánovala těžba dost kvalitního černého uhlí, co v těch místech kolem Mělnické Vrutice je? Naštěstí pitná voda dostala přednost... A doufám že to tak zůstane i nadále (i když hladina podzemní vody v těchto vrtech klesá Sad )

1.2.1.1.1.1.2.1 Asi takhle..


Pokud chceš jít z Mělníka někam do přírody, tak můžeš jít dolů k Labi, nebo přes starý most do Hořínského parku, nebo stejně jednou podjedeš ten obchvat, aby jsi se dostal na Kokořín.

Stejně bude vždycky někdo nadávat. Mimochodem, trasa, která měla jít kolem Malého Újezda a Velkého Borku, také už byla v novinách. Neznám plošný rozsah toho mokřadu u Vrutice směrem k Borku. Možná, že by to nebylo tak strašné. Jest-li je to megalomanské ? Žel, stavba silnic a dálnic bere i ornou půdu. Otázka také je, jak daleko by třeba šla ta silnice kolem Velkého Borku. Vím, že návštěvníkovi chloumeckých lesů, který se vydá třeba z Borku, nebo z Blat do oblasti, které se říká Na bílých březích, nebo Na čepičce, se setkání s obchvatem líbit nemůže, ale to ho jednou u Blat potká stejně. Ono stačí jít dnes po zelené značce z Mlazic od Kamenného Šraňku nahoru, kde se říká Na Kroupovci a také mi tam ten dnešní obchvat, který tuto část Mlazic půlí, také mi tam moc nezapadá. Jen mi prostě přijde divné, že se taková důležitá silnice, která není vlastně ani moc široká, přivede vlastně až do města, kde v blízkosti velkého sídliště odřízne vlastně Rousovice i Slovany a zničí kouzlo Starých Rousovic. Nevím, ale obchvaty měst, alespoň co jsem viděl, se skutečně vedou v dostatečné vzdálenosti od města a jinak je to fakt ,, průtah". Prostě, až půjdeš k lesu, tak jen podejdeš, nebo projedeš jeden tunel, protože lávky, ze kterých je občas pěkný výhled se dělají jen pro pěší. Ale, on to stejně rozhodne někdo jiný,jak to bude. Podle výzkumů není sice směr na Prahu tak důležitý, ale není to snad jen o kamionech, ale i o množství osobních aut, které nám pendlují mezi Českou Lípou či Kokořínem a Prahou.

1.2.1.1.1.1.1 Hm, dost megalomanský


Ahoj.

Tohle vypadá ideálně jak si to představuješ, ale podle mého soudu je to dost megalomanský plán, zabírající ohromné území. Vem v potaz, že i prostor je zdroj. Pakliže tu zastavíme každé místo, pole, les... tím pádem kus prostoru zrušíme. Řekneš si možná, že to je jen "kus pole"... ale když si představím, že místo dnešních polí by tam někde byla silnice, tak se mi to moc nelíbí. Už vás vidím, jak se chodíte odreagovávat do míst, kde proudí auta. Z jedné strany města řeka, z druhé velký obchvat. Hezky bysme se tu uzavřeli Sad Splodiny by se možná trochu přemístily kus za město, ale zde by se výrazně nesnížily (lidi na Mk by stále auty jezdili), jen by se exhalace a prašnost rožšířila ještě víc, do většího okruhu kolem města. Pokud bychom takto přemýšleli, tak to můžem rovnou nad Mk vystavět obrovský most, který by od kraje města ku druhému kraji dopravu převáděl nad našima hlavama.

Stejně tak bys navíc přitížil lidem z Záboří, Vavřinče, Jelenice, M. Újezda, Chloumku... Také pokud sis všimnul, tak kamionové dopravy od Prahy jezdí minimálně. Podle mého úsudku jezdí většina nákladní dopravy směry Slaný (D8) - Ml. Boleslav či Štětí a naopak.

IMHO Vnitřní okruh na Mk bych snad ani nedělal. Jednak Mk je malé město, navíc podporovat stále víc a víc (tzn. dávat větší a větší prostor) automobilovou dopravu není trend, který by zajištoval udržitelný rozvoj města. Zamyslete se, na Mk není kousek cyklostezky. Je tu spousta parkovišť, která stále nestačí a dělají se nová, která se zaplní a dál se musí udělat nové. Auta nám berou svobodu, svobodu myšlení (je celkem k pousmání sledovat zoufalé nervózní až brunátné řidiče, jak hledají místo k parkování, a co při tom dělají a jak to nakonec vyřeší kolikrát autem vybočeným kus na chodník, kus na silnici...hrůza), berou prostor (z parkovišť a silnic se nanajíme, ani neuklidníme, ani nezregenerujeme své síly...atd.)...

 Tak by se dalo pokračovat, ale asi by to pro vás už bylo nudné a zdlouhavé... Tak končím Smiling

 

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.2.1.1.1.1.1.1 jen jednou a dost


ještě jednu poslední reakci: nevím, jak můžeš říci, že od Prahy nejezdí kamióny... asi po té silnici jezdíš v jinou dobu. naopak poslední dva měsíce, co dopravci hledají nové trasy (bez mýtného) se to kamiony jen hemží i na trase z Prahy ... (to ale jen tak na okraj)

1.2.1.1.1.1.1.1.1 Já přeci neřekl že tam


Já přeci neřekl že tam kamiony nejezdí, já jen že řekl, že v celkového objemu kamion.dopravy co proudí na Mk je z tohoto směru minimum. Nemám to ničím podložený, je to jen můj dojem, to říkám na rovinu (je možný že špatný). S tím mýtným - až se zavede - uvidíme sami, jak se to změní. Zatím kamiony zcela jistě využívali dálnice. Nabízí se otázka: odkud by z Prahy naším směrem kamiony jeli? Z Prahy na MB využijí rychlostní silnice týmž směrem, na Teplice mohou využít D8 na 1/8, na CL vyuzívali D8 a pak 1/9 na Liběchov atd., na Štětí totéž. Takže mi jaksi uniká, jaký druh MKD (TKD) přes Mk směrem na/od Prahu proudí. Nějaký co mají stanici ve Spolaně, popř. poblíž silnice 1/9 Mk - Praha. Možná ještě kamion z přístavu, co veze vietnamský zboží někam do skladu u Prahy (i tak by zatím využil D8). Tohle jsem tím myslel... Ale je možné, že na to máš jiný pohled, a že na té silnici vidíš kamion za kamionem, občas mezitím OA, nebo autobus...

1.2.1.1.1.1.1.1.1.1 to Flegmatik


Umíš krásně psát, ale když to podtrhnu tak nevím co obhajuješ. Peníze na obchvat byli na letošní rok a ty se budou muset vrátit, protože stavba nebyla připravena a lidi se bouřili ze všech stran. Další věc byli volby, díky kterým radnice nemohla udělat žádný radikální krok. Byla by to jejich sebevražda. Nevyčítám jim to, protože by se tak musela chovat strana, která je u vesla. Někdy si sedni do náklaďáku, nebo kamionu a zkus si to projet. Pro tak velké vozilo je nejhoší zpomalit, nebo zastavit a pak se zase rozjet. Trvá to strašně dlouho a je to hodně náročné na energii. Takových míst na novém průtahu kolem vlečky bude plno. Budou tam zatáčky a kruhák. určitě by tam byl i nějaký pěkný přechod pro chodce.Trasa přes Borek by nebyla špatná, ale už se zavřeli dveře co se týče peněz a hlavně ji borečtí občané zavrhli. Borecká trasa byla naržena přes  Přeplatilov a mokřady míjela. Ve Skuhrově si lidi sami měřili kolik jim projede kamionů a budeš se divit napočítali 180 kousků za hodinu. Trošku tomu pomohla řepná kampaň, ale ten provoz tam je. Velký obchvat je hudbou budoucnosti. Optimisti říkají patnáct let. Na tenhle malý průtah peníze byli na letošní rok, ale neproivestovali se.

1.2.1.1.1.1.1.1.1.1.1 OK


Nebudu se moc rozepisovat, ale ve stručnosti. A měl bych něco obhajovat? Nemám všechny informace co se týče dopravy na Mk, a ani plány na ty stavby... (takže nejsem oprávněn tu něco obhajovat). Spíše se koukám na obchat/průtah z více stran, a ne jen ze zúžené jedné, popř. dvou.

S kamiony ve Skuhrově - to mi jen potvrzuje to, co jsem psal výše.

Že rozjetí kamionu trvá déle, o tom vím. A co jako s tím? Rozumím tomu, že se při rozjezdu z výfuku vydělá víc ehm, sorry za to slovo, víc sraček.  A že to trvá déle...hmm, kdyby jsme to brali všichni takhle, tak tu máme 20 000 km dálnic, všude nějakou silnici, obchvaty kolem každý vesnice, ale bylo by to rychlé...! Žrádlo by se do supermarketu dostalo o hodinu dřív, a my bysme neumřeli hladem.

 

Mějte se hezky, a pěkné Vánoce všem!  

1.2.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 já Ti jen chtěl naznačit


já Ti jen chtěl naznačit že tenhle průtah pro náklaďáky vůbec nic neřeší. Nevím proč sem pleteš supermarkety. Na Mělníku si je důchodci prosadili ve městě, narozdíl od většiny jiných měst, tak je tam mají. Většnou se umísťují na hlavní silnici k městu, nebo obchvat. Boleslav, Plzeň, Tábor, Budějovice, Letňany, Stodůlky, Průhonice..... Mělník měl tuhle zónu rozvoje narženou v osmdesátých letech taky. Tehdy ještě supermarkety nebyly, ale nové velké areály měly mít místo za tratí mezi bývalou STS a areálem " Zelenina" v Malém Borku. K tomu byla také plánovaná komunikace, ktera je stále v územních plánech Mělníka, Borku, ale i Jelenic, Vavřinče a Záboří. Územní plány se dělali kolem roku 1994 nové a tohle všechno o obchvatu tam zůstalo a s schválilo se to jako výhled. Divilo se tomu letos na jaře hodně lidí. Slibuji že už nebudu reagovat

1.1 Nevím nevím...


...zda je pro tranzitní řidiče jednodušší jet přes centrum. Až dojede třeba na křižovatku Fibichova x kpt Jaroše, tak bych ho chtěl vidět, kam pojede... Prostě v centru žádný značky nejsou už vůbec (mám na mysli směry CL, MB, Praha, Slaný...). Nechápu tedy, jak si na to přišla. Možná pro některý ze Pšovky na Prahu to dobré je (...i když, retardér, 30tka, lidi, stopka..), nicméně ve směru od Prahy a MB to je celkem zcestné Eye-wink

BTW, a nebylo by dobré udělat i obchvat Kelských Vinic? Udělat ho šikmo od Štěpánského mostu přímo k Mělníku, a dál pokračovat na pilotech na Labi, na kterých by byla silnice a ta by dopravu směřovala směrem na Pšovku (na kruháč) a dál až za Mlazice k Vehlovicím... Ostatně, ten Turbovický hřbet obchvat Mělníka dost limituje Sad

Obrázek uživatele raist

1.1.2 Od stepanskeho mostu sikmo k


Od stepanskeho mostu sikmo k melniku, to by bylo idealni - lec myslim, ze tam prekazi prirodni chranena oblast, to neprojde.

Obrázek uživatele Oskar Blecha

1.1.2.1 jojo u hadiku je prirodni


jojo u hadiku je prirodni chranena oblast, nicmene nejaka varinata snad s necim takovym pocita, druhy most pred labe, silnice pak vyjede pred tou pridoni oblasti a napoji se na stavajici devitku zhruba u akatovy aleje smerem na vinice. dokonce je tam vsude i stavebni uzavera. nicmene osobne si myslim, ze kelske vinice obchvat az tak nutne nepotrebuji, dopravu to moc nebrzdi, spis to vadi par lidem, kteri bydli tesne u silnice, ja bydlim nahore nad vinici a musim rict, ze neslysim vubec nic. misto obchvatu bych uvital silnici misto tankodromu k domu Smiling ale to by se holt nesmela obec zadluzit vystavbou cisticky tak, ze na nic jineho nez na splatky penize nejsou Sad

1.1.1 Ještě něco


Ještě jsem zapomněl dodat, že když průměrný řidič sleduje značení, a jede-li po současné silnici 1/16, 1/9 skrz Mělník, tak se kam potřebuje dostane. Značení tu je. Tak opět nechápu, co si tím myslela. Navíc k čemu by ti značení na obchvatu jako mělnickému občanovi bylo, vždyť bys věděla, kde si ;)  Značení je hlavně pro ty, kdo tu jsou poprvé, projíždějí či jinak se tu vyskytují. Místní ani už značky nesledují...

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.1.1.1 hm,


podle toho, co mi říkají lidi, který znám, nejsou mělničtí a jezdí směr Pha - kruhák u Mountfieldu, tak jezdí zásadně přes město, případně kolem nemocnice a Bezručovkou... lidi směr Mladá Boleslav - kruhák u Mountfieldu jezdí zase Bezručovkou. že je devítka a šestnáctka vedená jinudy ... je nezajímá. jezdí tudy léta. Pokud je ta silnice nevyžene z města svojí šířkou a "ne-obcí" (a tím pádem možností jet na ní beztrestně rychleji), budou stejně pořád volit "nejkratší" trasu. Navíc myslím, že pokud ten obchvat bude na liběchovskou připojen až nahoře u Peugeota, bude se přes křižovatku u Mountfieldu opět dát normálně jezdit..

myslím, že pokaždé se bude někomu zdát, že ta varianta je blbě. pokaždé tomu, komu tu dopravu svedou pod okna. ale je lepší, když budou auta jezdit někomu pod oknama na obchvatu/průtahu, než aby se proplítala městskými ulicemi.


https://www.traditionrolex.com/7