Tip: Nemáte kam kliknout? A co tohle?
KA Reality

Provoz na komunikaci přerušila dopravní nehoda



Dne 22. srpna 2011, po desáté hodině, došlo na silnici I. třídy, v katastru obce Malý Újezd k dopravní nehodě, mezi nákladním automobilem DAF s návěsem, který řídil třiatřicetiletý muž a nákladním automobilem DAF s návěsem, který řídil jeho o dva roky mladší kolega ze stejné přepravní společnosti.

K dopravní nehodě došlo tak, že starší ž řidičů jel se svou soupravou po komunikaci ve směru od Mladé Boleslavi na Mělník. Na konci obce Vavřineč nedodržel bezpečnou vzdálenost za soupravou svého kolegy, který byl nucen brzdit a došlo ke střetu mezi přední částí tahače a zadní částí, před ním jedoucího návěsu. Mladší šofér začal brzdit, protože byl údajně předjet blíže nezjištěným osobním vozidlem Volkswagen, které před jeho vozidlem začalo náhle zastavovat. Při dopravní nehodě nedošlo ke ranění osob. Na tahači a návěsu vznikla hmotná škoda, která byla na místě odhadnuta na částku zhruba 650 000,- Kč. Orientační dechová zkouška byla u obou řidičů negativní. Při šetření nehody však dopravní policisté zjistili, že starší šofér, podle záznamu tachografického zařízení řádně nevedl záznam o době odpočinku. Jeho kolega měl v tomto směru vše v pořádku

Policisté na místě třiatřicetiletému viníkovi nehody uložili blokovou pokutu ve výši 2 000,- Kč. Porušení pravidel AETR bude postoupeno správnímu orgánu k projednání. Nehoda zablokovala na několik hodin úsek silnice I/16 mezi Malým Újezdem a Vavřinčí.



Zpravodajství

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

1 Dodržování AETR


Místo pokuty řidiči za nedodržování AETR bych osolil majitele autodopravy.Řidič sám o své vlastní vůli AETR jen tak porušovat nebude, jelikož papíry ho živí a ví co smí a co ne.To spíše dopravci v honbě za penězi nutí řidiče toto porušovat.Vím, o čem mluvím , jezdil jsem u jednoho mělnického " takydopravce" 2 roky  a jsem rád , že jsem po dvou letech u něj skončil .Porušování AETR dnes a denně :

- návrat z jízdy v sobotu k ránu, výjezd v 5,00 v neděli a to se opakovalo každý týden.Pokařdé se vyplňovala  tzv.dovolenka , kde majitel svým podpisem stvrzoval , že jste v minulém týdnu neřídil vozidlo spadající pod povinnost AETR

- jízda po Čechách na kolečko jiného řidiče nebo na svoje a  následná  výměna koleček na hranicíh tzn. tudíž jízda přes povolený čas - za normální se považoval výjezd v 7,00, naložit pro zákazníka/y vyložit kolem 15,00 , přejezd na nakládku, v 19,00-21,00  naložit a hurá 9,5 hoď jízdy směr Francie s pauzou na odpočinek někdy kolem 7,00 druhého dne

- jízda s přetíženým vozidlem - nosnost auta 3,5t běžné  přetěžování o 1000 kg a více se slovy od majitele : " Neváhej, nalož a jeď. "

 

 

 

1.1 AETR


Tak toto je co popisuješ, je specializa snad všech dopravců. I když vyjímky se najdou. Pracoval jsem u hodně dopravců, ale raději jsem s tím skončil a živím se něčím jiným.