Tip: Vyplňte svůj mobil ve Vašem profilu. Tento údaj nebude zveřejněn, ale umožní Vám v budoucnu využít SMS služeb Mělníčku!

Po roce opět na místě činu, tentokrát úspěšně!

Pořadatelé "Lužiček" opět nezklamali a připravili velmi náročnou, skoro 300km dlouhou trať, na které bylo 8 rychlostních testů o celkové délce 85 kilometrů. Týden před soutěží jsme testovali Octavii v Bělé pod Bezdězem, chtěl jsem si zvyknout nejen na nové auto, ale také na nového navigátora. Najezdili jsme asi 80 kilometrů a cítili se připraveni na Rally Lužické hory. Minulý rok jsme odstoupili po první RZ, letos bylo hlavním cílem dojet až do cíle. Páteční seznamovací jízdy šly jako po másle, v klidu se vše stíhalo a ikdyž je pořád co zlepšovat, tak rozpis jsme měli na můj vkus napsaný perfektně.


Před startem jsme si s Jirkou řekli, že jestli chceme vidět cíl, musíme prodat první RZ, nikam se nehnat a radši tam ztratit pár vteřin, než celou soutěž. První RZ byla totiž nejnáročnější v celé soutěži, vlastně i nejtěžší jakou jsem kdy jel. O náročnosti svědčí několik nepříjemných havárií, které se tam odehrály. V cíli jsme měli 3. čas ve třídě, sice se ztrátou na prvního skoro tři čtvrtě minuty, ale nebylo naším cílem nahánět první trojici. Druhá RZ se mi líbila, byla sice strašně rychlá a rozbitá, ale měla krásný profil. Ve stopce jsem nemohl věřit druhému času ve třídě a posunu na druhé místo. Následoval servis a až tam mi to kluci potvrdili a já nevěděl jak pojedu dál. Zbynďa Harásek byl před námi daleko a popravdě - on je někde jinde než my. Za námi byl Libor Paško s Fábií se ztrátou 30 vteřin, kterého jsme si začali hlídat, kdyby zkusil zatáhnout. Porazil nás akorát na RZ 5, což byl druhý průjezd náročnou první RZ, ale pouze o 1,9 vteřiny. Na RZ 6 jsme opět trochu zatáhli my a nadělili mu čtvrt minuty. Na pěti rychlostních zkouškách jsme zajeli druhý čas, dvakrát byli třetí a jedna RZ byla zrušena kvůli havárii Martina Semeráda. Vyhrát RZ se nám nepodařilo, ikdyž na té poslední to bylo o kousek. Už jsem se ale viděl na cílové rampě a nemohl se pořádně soustředit na rozpis. Vyhrávat RZ ale nebyl náš cíl, kdyby mi někdo před startem řekl že budeme druzí ve třídě, vysmál bych se mu.


Na večerním vyhlášení jsme dostali krásný skleněný vázy a užívali si umístění na stupních vítězů v rámci mistrovství České republiky, pro mě poprvé. Z výsledku máme obrovskou radost a chtěli bychom tímto poděkovat všem sponzorům, kamarádům, klukům z Boček motorsport a dalším, kteří mají na našem startu a výsledku zásluhu. DĚKUJEME!!!
Dalším startem posádky Libor Horák - Jiří Wimmer v mistrovství České republiky ve sprintrally bude za měsíc Rally Krkonoše v Trutnově, kde se opět budeme chtít poprat o pódiové umístění.

Jen pro zajímavost zde je pořadí třídy 11 po dvou závodech MČR:

1. Harásek 40b.
2. Horák 15b.
3. Dawson 15b.
4. Paško 12b.
5. Slavata 12b.
6. Urban 0b.
7. Suchý 0b.

Bohužel se neúčastníme kompletního mistrovství, tak si tenhle pohled musíme užít aspoň teď Smiling

Jak to vypadá zevnitř auta se můžete podívat zde: http://www.youtube.com/user/lipiss1?feature=mhee

a reportáž na ČT4 Sport a našich pár vteřin slávy můžete vidět zde:

http://www.mediasport.cz/rally/reportazni-videa/2949.html

 

Další informace, fotografie a videa najdete na oficiálním týmovém webu www.libor-horak.cz

 



Sport