https://www.traditionrolex.com/7

 Restaurace Mělník | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Staňte se redaktorem! Přidejte se k našemu teamu!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Restaurace Mělník

Před pár dny jsme navštívili naši dříve velmi oblíbenou restauraci Modrá Hvězda. Na jídlo jsme čekali více než hodinu, ačkoliv restaurace byla téměř prázdná (před námi byla objednána pouze 2 jídla). Po dotazu, kdy bude jídlo hotové, nám servírka sdělila, že "kuchař nestíhá" Smiling) (patrně rozmrazoval hovězí na bifteky, které jsme měli objednané). Když jsme se dočkali (po více jak 70ti minutách), tak "bifteky" nebyly v úpravě, kterou jsme požadovali (měli jsme objednaný krvavý a medium, dostali jsme medium-spíše propečený a propečený). Následně jsme se dozvěděli, že restaurace před nedávnem změnila majitele. Nevím, zda je to tím, ale z mého pohledu úroveň této dříve tak příjemné restaurace velmi klesla a je to škoda. Chodili jsme tam rádi, už tam ale nepůjdeme. Ještě, že jsme si spravili chuť u Sv. Václava, tam jsme dostali opravdu luxusní bifteky a moc jsme si pochutnali.

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele 603

5 . .mlsný. .


 . .jsem nikdy nebyl, obvykle spíš hladový,a tak se obvykle stavím na Blatech u Jednoručky!. . Hynek tam kmitá, klohní a kuchtí, no co byste třeba řekli, člověk přijede posledním z Prahe uplně hladovej-jídelní vůz nikde-no a pan domácí nenechá člověka jen tak padnout a nabídne domácký sulc!. . pro biftáky asi nic moc, ale nejlepší hlad je kuchař a to rychlej!. . .

 . .Modrá hvězda svítí modře, vaří jídla velmi dobře. . 

 . .modrá hvězda modře svítí, odcházíme šťastní, sytí! . .

5.1 Nevidím nic špatného


.. nevidím nic špatného na tom, že si čas od času zajdeme na svíčkovou ? Eye-wink

P.S. Dobrý sulc také není k zahození Eye-wink

4 Paganini


Dobrý den, já mám podobnou zkušenost s restaurací Paganini. Zašel jsem si tam na oběd na polední menu. Byla svíčková a tak jsem neodolal. Bohužel jsem jídlo nedostal ani po 40 minutách a tak jsem se musel vrátit do práce s prázdním bříškem. Opravdu nemám hodinovou pauzu na jídlo. Jídlo je tam dobré, jen si tam musím zajít na večer, kdy mám čas, protože tohle nebylo poprvé.

Lu

4.2 Paganini


Jestli mohu také přidat příspěvek, tak jsem měl možnost celý týden chodit do restaurace Paganini. Vždy jsem dorazil pokaždé ve stejný čas, tj. v 11:30 hod. a 2x se mi stalo, že už neměi jednu z pěti hotovek. Samozřejmě to nemohu dát za zlé. Prostě hotovka měla dobrý název a byla lákavá, tak byla vyprodána. Servírka mi ochotně doporučila jinou hotovku, kterou vychválila a byla opravdu skvělá. Za ten týden jsem ale postřehl, že do restaurace přišla skupinka šesti lidí a od servírky dostali jídelní lístek s hotovkami. Hosté ale chtěli lístek s minutkami a vybrali si tak pracné a na čas náročné jídla, že pokud je v kuchyni jeden kuchař, tak je opravdu umění to stihnout připravovat a k tomu ještě přihřívat a servírovat cca 10 hotovek, které si hosté objednali ve stejný čas. 40 minut na svíčkovou je ale opravdu dost dlouhá doba, pokud byla předem uvařená a stačila jen přihřát... 

4.2.3 Problém s hotovkami


V kempu měli teď v půl jedné 10 z 11 hotovek, tak nechápu kde má Paganini problém.

4.2.3.1 Paganini - Tip


Já jsem tedy v Paganini nikdy nebyla, přesto si tipnu Eye-wink

Nebude to tím, že kemp je kemp a Paganini 4* hotel? V kempu je odběr "hotovek" předpoklad, v Paganini bych to tipla na oživení stálé nabídky pár hotovkami, což myslím, je super a určitě brzo vyzkouším Eye-wink

Nicméně, pokud se pletu, ráda se nechám opravit.

4.2.2 Ano, kuchař tam je


Ano, kuchař tam je skutečně sám. Je to jen člověk a stala se chyba, bon s onou svíčkovou si zařadil mezi bony s polévkou:-(

4.2.1 Paganini II.


Zajímavější hotová jídla (ta, kvůli kterým jsme tam chodili, ale už nás přestalo bavit, že na nás zbydou ty ostatní) v půl dvanácté už nebývají, to bychom museli přijít v jedenáct.

4.2.1.1 Ano, je to tak, půl


Ano, je to tak, půl Mělníka má stejný plán a jde na zajímavá "hotová" jídla již v jedenáct. Stane se tedy, že se vyprodají ihned. Také je pár lidí, co nelení, zavolá si a jídlo si rezervuje na cca určitý čas:-) a je s ním tedy počítáno na později:-)

Ale i ostatní jídla jsou chutná, nejen smažené "minutky":-)

4.2.1.1.1 Bye, bye, Paganini


Když mi servírka řekne, že jídla "už nejsou" a teď se dozvím, že jsem byl "líný" zavolat, bude lepší chodit tam, kde jídlo jednoduše dostanu a jednají na rovinu.

Sayonara, Paganini.

4.2.1.1.1.1 Dobrý den, je


Dobrý den,

je zajímavé, že včera večer tu byl trochu jiný komentář. Škoda, že si za svým názorem plně nestojíte.

K věci: dovoluji si vás upozornit, že v naší restauraci vaříme - nepřevařujeme a ani neohříváme polotovary. Nevyužíváme polévky a omáčky z kyblíků, které se dají okamžitě a bezpracně přiidělat.

Každé ráno nakupujeme čerstvé maso, zeleninu atd. Pro zachování čerstvosti a kvality vaříme pouze omezený počet jídel, aby se nestávalo, že pokrmy budou zbývat. Bývá totiž běžným zvykem tyto zbytky převařovat a druhý den vydávat za jiné "dobroty" Toto se u nás díky omezeným počtům neděje.

Pokud přijde v 11h 20 lidí na oběd a převážně si dají "onu lukrativní hotovku" je samozřejmé, že se vyprodá. Z tohoto důvodu mají naši hosté možnost si jídla rezervovat, což  někteří využívají.

Toto je daň za čerstvost

S pozdravem Paganini

 

P.S.Vývar u nás znamená pětihodinový proces vaření.

4.2.1.1.1.1.2 prosím pěkně


Pane Paganini,

můžete mi poradit?  Jsme sám a proto si nevařím, nevyplatí se to a zaky to neumím. Často se stravuji po restauracích a trošku jste mi nahnal strach. Kterým bych se měl raději vyhnout, kde převařují, ohřívají polotovary. nebo vaří z kyblíků? Já to nepoznám a chodit k Vám v montérkách se mi nechce, to se snad ani nehodí, že? Když je nemám , zajdu i k Vám, ale teď jste dal brouka do hlavy a pořád dumám, kde že vařej ty omáčky z prášku a já jim za to platím,někdy i víc než u Vás za ty opravdový.

díky

Segmuler

4.2.1.1.1.1.2.1 Dobrý den, nebylo by od


Dobrý den,

nebylo by od nás fér tu jmenovat restaurace, kde se tyto "věci" dějí.

A že pracujete v montérkách? No a. Někdo má jako pracovní oděv kostýmek a někdo montérky. Každá profese je důležitá. Neděláme rozdíly v našich zákaznících. Pokud k nám přijde parta malých holek na limču, pán v montérkách nebo jen tak mamina na kávu dostanou všichni stejnou péči jako člověk v kravatě u vedlejšího stolu.

Jste vítán:-)

Paganini

4.2.1.1.1.1.2.1.1 díky


za odpověď. V maskáčích nepůjdu do divadla, v plavkách do kostela a v montérkách do hotelové restaurace.

Jen jsem chtěl od Vás radu, kterým restauracím se mám vyhnout. Vy jste zřejmě odborník přes gastronomii, víte kde vaří omáčky z prášku, kde převařují nedoprodaná jídla, kde používají polotovary, na rozdíl od Vaší restaurace, která si na tom zakládá. Mě přijde nefér, že nás tady upozorníte na podniky, které si zahrávají s naším zdravím, ale nemůžete nám napsat, které podniky to jsou. Můžu si tedy domýšlet, že jsou to všechny ostatní, kromě Vašeho. Fér bude napsat, které restaurace to jsou, nebo argumentovat něčím dokazatelným.

s úctou

Segmuler

4.2.1.1.1.1.1 Proč nebudu chodit do hotelu Paganini


Ano, večer tu byl ostřejší komentář. Ale jestli s ním chcete ostatní seznámit, budiž. Psalo se v něm:


Děláte z nás pitomce.

Vaříte přitom hůř, než ostatní (camp, Beníšek, zámek).

A to neopravňuje vaši restauraci k rezervacím

Nechápu vaši tirádu na čerstvost, řešili jsme jen "rezervaci", kterou neudělají "líní" hosté. Kdyby byla jídla, která inzerujete, ve 12 hodin, tak by to ocenili všichni. To je vám ale jedno a nepochybně nám vysvětlíte, že je to naše chyba.

Možná kdybyste se nehádali, ale vyšli hostům vstříc, bylo by to o 100% lepší. Nicméně, to už není můj problém, budeme chodit tam, kde je to normální.

Za mě vše.

Obrázek uživatele raist

4.2.1.1.1.1.1.1 re: Proc nebudu...


Marku, stezujes si a vyvolavas zbytecny flame nad necim, co neni tve pravo (tak alespon na me tve prispevky pusobi), a hlavne co za reseni nestoji. Ze je jinde normalni mit uplne vsechna jidla treba v pul jedne - tak tomu opravdu neni a je to spis vyjimka. A nabidli ti alternativu - pokud chces jist vsechna jidla, prijd vcas nebo si rezervuj, pokud ti to nevyhovuje do niceho te prece nenuti. Tvuj flame je opet zbytecny.

4.2.1.1.1.1.1.1.1 Flame


Paganini mi řekl, že si nestojím za názorem, tak jsem ho napsal, bylo to na jeho přímou žádost. To je stěží flame. Navíc považuji za nesolidní, když mi v restauraci řeknou, že jídlo už není, ale vzadu ho mají schované, pro někoho, kdo si ho telefonem zamluvil - aniž to napíšou v jídelním lístku nebo to řeknou, dozvěděl jsem se o tom po dvou letech poprvé.

Kromě toho si myslím, že fórum na Mělníčku je určené pro vyjadřování názorů a nezlob se, vyjádřil jsem jednorázově svůj názor, za sebe, diskuzi ukončil, to nenaplňuje definici flame.

To také znamená, že subjektivně ti můj příspěvek nevyhovuje, ale objektivně se nijak neliší a není ani tak rozporuplný jako spousta jiných příspěvků na Mělníčku, ke kterým ses negativně nevyjádřil. Což se dá vysvětlit tím, že tam chodíš (brzy) a jsi spokojený, to je pochopitelné.

Tak za mě už opravdu všechno.
 

4.1 Dobrý den, za toto se


Dobrý den,

za toto se velice omlouváme, víme o problému a zapracovali jsme na jeho zlepšení.

Ale zase na druhou stránku nejsme jídelna, kde to běží jak na běžícím pásu. Snažíme se o to, aby jídlo bylo v co nejlepší kvalitě a chutné a to si vyžaduje delší čas přípravy - opravdu se nám tam neválí půldne v teplých lázních.

Samozřejmě u hotovky typu svíčková je čekací doba 40minut průšvih.

3 Modrá hvězda


Když jsme se s manželkou před 10 lety přestěhovali na Mělník, tak jsme chodili pouze do Modré hvězdy. Luxusní steaky byly lahodné. Když si ale přečtu tento článek, tak jsem trošku odrazen a nevím, zda tam na oslavu mých 30. narozenin zavítám. Chtěl jsem se podívat, jak se výběr steaků se za těch 10 změnil, zda přibyly či ubyly, ale bohužel jsem nenašel funkční stránky... Jedny webovky odkazují na http://www.vinarnamodrahvezda.eu/. Bohužel stránky nefunkční. Další webovky odkazují na http://www.vinarnamodrahvezda.cz/. Bohužel po kliknutí nefungují také. Takže bych prosil vedení vinotéky o nějaké funkční stránky. Pokud majitel píše, že je vše napraveno, kuchaři bylo domluveno, tak bych i s manželkou přišel... Děkujeme...

3.2 Reakce


Dobrý den. Mrzí mě,že jste narazil na webové stránky dřívějších majitelů této restaurace. Jsem třetím majitelem a s webovkami dřívějších majitelu bohužel nejde nic udělat. V součastné době se snažíme o zavedení stránek naší restaurace. Stránky jsou v počátečním stavu. Bojujeme o doménu,která bude dobře přístupná. Stránky naleznete pod www.vin-modrahvezda.webnode.cz.

Budeme se těšit zda se rozhodnete naší vinárnu navštívit a zařadit se k mnoha spokojeným návštěvníkům naší vinárny.

Vinárna Modrá Hvězda 

 

 

3.2.2 Modrá Hvězda - rozpaky :(


Pane majiteli,

tak nevím, zda Vám zveřejnění nových webových stránek spíše neuškodí. Možná dobře, že je zákazníci zatím nemohou najít.

Vaši češtinu jsem neměla v úmyslu komentovat, jsem tolerantní člověk a co potřebuji, si "vyčtu". Sám jste v jednom ze svých příspěvků napsal, že "překlepy se stávájí a nemá cenu je rozmazávat. Člověk chybuje a z chyb se učí dál." Tak se, prosím, učte.

Ale pokud mohu poradit, webovky co nejdříve předělejte, ideálně jejich tvorbu svěřte někomu, kdo to  umí, protože dříve tak příjemný a skvěle zavedený podnik, jako je Vinárna Modrá Hvězda, si to rozhodně zaslouží. Ono totiž hned po rozkliknutí si přečíst název "VINÁRNA MODRA HVEZDA".. není opravdu nic moc Sad Doplňte jídelní lístek a další užitečné informace a hlavně vše aktualizujte.

Kdybych na vaše aktuální stránky narazila před naší návštěvou, o které jsem tu psala, ani bych k Vám nešla, to píši narovinu. Neměla bych důvěru. Byli jsme zvyklí na kapku vyšší úroveň Eye-wink)

Přeji hodně štěstí v podnikání!

 

3.2.2.1 No sláva ;-))


.. tak alespoň diakritika v názvu byla na webovkách již opravena. To byla rychlost ;-)

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

3.2.1 Aktualita ze stránek :-D


14.02.2012 17:00

Svátek všech zamilovaných Sv.Valentýn

Zveme Vás všechny na příjemně prožitý v romantickém prostředí svátek Sv.Valentýna. Bude pro Vás připraveno speciální menu o třech chodech.   Předkrm        :  Plněné rajče s krabí pěnou. Hlavní chod   :  Plněná kuřecí kapsa nebo...

Více zde: http://vin-modrahvezda.webnode.cz/aktuality/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: http://www.webnode.cz
 
---
 
Jo, únor 2012, to je bomba.

3.2.1.1 Jídelní lístek


3.2.1.1.2 Samé lahůdky...


Samé lahůdky...

3.2.1.1.1 Taky si přisadím


Další střípek, svědčící o profesionalitě nových provozovatelů -  jednoho pondělního večera se nám se ženou zachtělo vyrazit si na pořádnou večeři a dobré víno (právě jsme se rozmlsaní vrátili z Paříže), kouknu tedy na Mělníček na provozní dobu oblíbené Modré hvězdy - Po-Čt 17:00 – 0:00 ...(inzerát zde http://melnicek.cz/node/9410) - výborně, před devátou vyrážíme do centra. Leč u dveří vinárny těžké zklamání - pondělky zavřeno.  No, když dneska čtu tuhle diskusi, možná že dobře tak. Každopádně novým provozovatelům přeji, aby se z toho vyhrabali, byla by škoda zkazit ten skvělý prostor neumětelským přístupem…

3.1 Změna


Pravděpodobně jde o změnu provozovatele. Možná i celkového způsobu provozu.

3.1.1 Reakce


Dobrý den. Na celkovém způsobu provozu se víceméně nic nezměnilo. Již osm měsíců provozuji tuto restauraci.Mohu říct,že na některých věcech se zapracovalo k lepšímu oproti dřívějšímu provozu.

Tím je i to dokázáno,že jsem narazil na jediný záporný článek na tuto retauraci. Chyba se stává všude. Je pak na člověku zda to vezme kladně či záporně.

 

Vinárna Modrá Hvězda.

2 důkaz


...tohle je jen důkaz,jak velmi snadno může jinak dobrý podnik či firma přijít o dobré jméno a tím pádem o zákazníky díky neschopným zaměstnancům a jejich přístupu k tomu co dělají...

2.1 Opatření


Dobrý den.

Ano souhlasím s Vaším komentářem. Proto proběhlo v naší restauraci s dotyčnou osobou kárné opatření. Je těžké v dnešní době najít spolehlivého zaměstnance. Jedny zaměstnance pošlete pryč. Druhé přijmete do pracovniho procesu. Naší předností je vždy spokojenost hostů. Tim o tom je důkazem několika násobná spokojenost návštěvštěvniků. Je pak na názorů našich hostů. Kdo a jak si udělá obrázek o tom kde je pravda a kde ne.

Vinárna Modrá Hvězda

Obrázek uživatele malý princ

2.1.1 Čeština pláče


O Vaší češtině mám obrázek téměř dokonalý Sad

2.1.1.1 Čeština


Jestli dovolíte, tak spisovné češtiny se nenajím. Pro mě je důležité dobré jídlo Laughing out loud

Obrázek uživatele malý princ

2.1.1.1.1 Projev


Pro mě je dobré jídlo rovněž důležité. Ale je smutné, když si kdokoliv po sobě nepřečte svůj komentář a pak tu vznikají podobné bláboly jako tento dříve uvedený.

2.1.1.1.1.1 Odpověd


Dobrý den. Překlepy se stávájí a nemá cenu je rozmazávat.

Člověk chybuje a z chyb se učí dál. Je to tak?

1 Odpověď na Vaší reakci na Modrou Hvězdu


Reaguji na Váš článek zde uvedený. Nevím zda víte či ne, že příprava jídel u nás je na otevřeném ohni. Oheň je přírodní živel, který se nedá řídit. Což znamená zřídka občasné a nijak ovlivnitelné případy. Nemohu soudit Váš případ jelikož v tu chvíli jsem na místě nebyl. Po rozhovoru s kuchařem zdělil, že byl problém především v ohništi. Také za tuto nepříjemnost Vám byla nabídnuta jako omluva jaká koliv lahev vína zdarma na účet podniku. Restauraci vlastním již delší dobu. Zda jste častými navštěvníky této restaurace soudím, že jste byly vždy spokojeni prosím pochopíte toto nedopatření.

Tímto se ještě jednou omlouváme.

Vinárna Modrá Hvezda.

1.1 Modrá hvězda - děkuji za reakci


Dobrý den, děkuji za reakci k mému příspěvku a dovolím si ještě ragovat.

To je ale úplně jiná informace, než kterou nám podala na místě servírka. Jak jsem již psala v minulém příspěvku, slečna až na můj konkrétní dotaz, zda bude již jídlo hotové (po cca 50ti minutách) odpověděla, že kuchař nestíhá (měli jste prázdnou restauraci a tak nám tento argument přišel spíše úsměvný). Nic o tom, že by byl problém provozního rázu (problém v ohništi) .. nepadlo. Škoda, pochopili bychom to. Poté slečna odběhla, že se jde zeptat jak to vypadá a vrátila se s informací, že do 10ti minut "to bude na stole". Zároveň mi také nabídla, zda "nechceme něco na účet podniku". Odpověděla jsem, že se domluvím s partnerem (nebyl v té chvíli u stolu), konkrétní nabídka jakékoliv lahve vína zdarma nepadla. Nicméně, když se partner vrátil, slečnu jsme dalších zhruba 20 minut neviděli a tak jsme se rozhodlli objednávku zrušit. V tu chvíli se však objevila s hotovým jídlem. Bohužel, po rozkrojení masa jsme jak já, tak partner, zjistili, že úprava masa se od požadované úpravy velmi liší a nezlobte se, podívejte se do jídelního lístku, kolik 300gramový biftek stojí. Myslím, že nejde o nejlevnější položku a host má právo dostat jídlo v úpravě, kterou požaduje. O tom snad není sporu.

Všimněte si, prosím, že si nestěžuji pouze na délku přípravy jídla, ale také na faktickou úpravu jídla (to považuji za větší problém, než to, že jsme museli čekat). Za to také může problém v ohništi? Zkrátka, za nás, bohužel, velké zklamání a příště půjdeme raději jinam. Velmi si však vážím vaší reakce, ještě jednou děkuji.

A ještě jedna poznámka. Objednali jsme si lahev vína. Servírka lahev přinesla již otevřenou..

Přeji hodně štěstí.


https://www.traditionrolex.com/7