https://www.traditionrolex.com/7

 Výsledek voleb za mělnický okres | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Nevíte kam večer vyrazit? Náš Průvodce Vám poradí!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Výsledek voleb za mělnický okres

viz oficiální web volby.cz



Kandidátní listina Platné hlasy Předn.
hlasy
číslo název celkem v %
3 "Sdružení nestraníků" 211 2,02 X
7 Volte Pr.Blok www.cibulka.net 172 1,64 X
16 Strana soukromníků ČR 272 2,60 X
19 SUVERENITA - blok JB, SZR 135 1,29 X
22 Nár.socialisté-levice 21.stol. 18 0,17 X
29 TOP 09 a Starostové pro STČ 1 059 10,15 X
30 Věci veřejné 42 0,40 X
31 ZMĚNA 2012 94 0,90 X
43 Komunistická str.Čech a Moravy 2 452 23,52 X
51 Strana zelených 256 2,45 X
52 Středočeši2012.cz 60 0,57 X
     
       
60 Česká str.sociálně demokrat. 2 307 22,12 X
68 Koalice KDU-ČSL, SNK a nez. 263 2,52 X
70 Občanská demokratická strana 1 620 15,53 X
77 Strana svobodných občanů 274 2,62 X
78 Hn.na podporu dobrovol.hasičů 100 0,95 X
80 Dělnic.str.sociální spravedl. 172 1,64 X
83 Komunistická str.Českosloven. 113 1,08 X
88 "UNP-STŘEDOČEŠI 2012" 154 1,47 X
91 SPO ZEMANOVCI - Češi 311 2,98 X
93 Česká pirátská strana 340 3,26 X
- - - - -
Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kava

97 Monarchie


Zvolte mě Vašim králem a budete mít pokoj.

96 Vážení a milí sódruzi


http://www.youtube.com/watch?v=djFcjDyaZNY

95 2 452 hlasů


Ještě si dovolím vložit takový dodatek. Určitě těch 2 451 hlasů (nepočítám ten můj) nevolili jen důchodci, co Komunisty volí každý rok a v tom režimu žili a měli se za něho dobře. Pořád jsem se tu nedozvěděl, kdo koho volil a proč. Přiznal jsem se tu zatím já a pomalu na všech serverech se o tom mluví, ale nikdo jiný nenapsal, koho volil a proč. Rád se přiučím, proč mám volit jinou stranu, než tu, kterou jsem volil. Zapomínáte ale na to, že můj hlas výsledky neovlivnil. Jinak kdyby mě chtěl někdo zazsvětit do problému, tak může např. v kavárně Želva pustit nějaký dokument o komunistech. Rád přijdu a poučím se, když mě to škola nenaučila Laughing out loud

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

94 Jako fatální konzerva,


co souhlasí s vystoupením Romana Jocha, jsem tady vůbec nechtěl debatovat. On si tady každej mele to svoje, a žádná debata se vlastně nevede. Ale jedna věc mne prudí, a to jsou stesky na drahotu, co ji zavedla, ODSTOP09ODA a já nevím kdo ještě.

 

Trocha dat.

 

Průměrná mzda 1985 = 2.920,--

3/4 téhož 2010 = 17.961,-- /75% proto, aby mi někdo nekřičel, že na průměr nedosáhne/

rozdíl = něco mále přes šestinásobek !!!!!

 

A nyní - cena 1985 - 6x cena 1985 - reálná cena dnes

Máslo - 10,-- 60,-- 20,--
Chleba - 5,-- 30,-- 20,--
Šunka 10dkg 10,-- 60,-- 15,--

Skoda Favorit /1988/ 85.000,--!! 510.000,-- - , za to je dnes



459.900 Nissan Qasqai 1.6 84 kW, Visia
474.900 Hyundai Tuscon 2.0i CVVT 104 kW, Active 4x4
489.000 Honda Civic Sedan 1.8 103 kW, LS
489.900 Renault Laguna 2.0 16V, 103 kW, Expression
494.100 Mini Clubman 1.4, 70 kW
495.000 Lancia Delta 1,4T 88 kW, Argento
499.980 Kia Magentis 2.0 CVVT 121 kW, Active
499.900 Seat Exeo 1.6 16V, 75 kW, Reference
Volkswagen Jetta 1,6 75 kW, Trendline Více na: http://www.autorevue.cz/auta-do-500-000-kc-velky-prehled_4#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

a dále třeba

TV barevná 9.000,-- 54.000,--  - dosaďte si sami.

atd. atd. atd.

Tak dle mého se nám žije asi tak o 40% líp, než za bolševika. Tak tady přestaňte plakat, přestaňte dávat flašky doktorovi a bomboniéry na úřadech /to je totiž taky korupce, jediná, na kterou se 95% národa zmůže/, a každý, včetně mne, nechť začne u sebe ....

94.3 Kvalita


Zdravím,

Zapomínáte na kvalitu. Minule jsem koukal na pořad retro a tam přiznal ředitel masokombinátu, že kdyby např. dělalili dle norem ČSSR šunku a jiné výrobky, museli by být dnes až třikrát dražší. Vždyť to vidíte na pultech - párky s obsahem 20% masa????, to je chuťovka. Ono ptavičáci teď křičí jako když je na nože berou a já je chápu, hájí si své,ale mi dolní a střední třída, která co nevidět zmizí si hájíme také své. Jsou zde a budou to si musíte uvědomit profese , které dělají za pár tisícovek, třeba v nák. střediscích a jiných a ti mají co dělat,aby přežili. Kapitalismus je prostě o dravosti, kdo není dravý je podle pravičáka lenoch a neschopný. Pánové a Dámi pravičáci většinou máte jedno společné a to  sobeckost. Když už jsme u lenosti, tak paní  Slovenská Expremiérka Radičová řekla, že systém se nedá zachránit (myšleno kapitalismus) když dnes na jenoho manuelně pracujícího připají dva pracovníci a ještě důchodci a do budoucna to bude poměř  ještě horší. Nic proti vzdělání,ale myslíte si, že když bude v naší společnosti 70% vysookoškoláků, že najdou práci. Nedevalvuje to i dnešní vzdělání.  

94.2 Male doplneni


Jsem dusi pravicak, ale zamestnanec (coz je moje chyba...)

I tak si dovolim male narovnani predchoziho prispevku - doleva.

Maslo neni za 20,-

K uplnemu nahledu nestaci jen cena chleba/piva a auta, protoze jen chlebem clovek ziv neni, vetsina lidi plati mnohem vic penez ze mzdy za sluzby nez za potraviny a spotrebak.

mesicni jizdenka do prahy 1992  - 32Kc dnes netusim, ale asi tak 40x vic.

vodne stocne -  1989 0.8Kc/m3  dnes 80Kc/m3   100x

najemne -  1990 5Kc/m2/mesic dnes 80-100Kc/m2/mes 16x-20x  

 

Staci se podivat na vyvoj indexu mezd a ten se jako na potvoru drzi od roku 2010 pod 100, coz znamena ze nam nekdo utahuje opasky.

To se odrazi i v sdk

Slozena danova kvota byla v roce 90 nekde kolem 20-30%

dneska hrde atakujeme hranici 44% HDP.

M.

94.1 jj


Souhlasím a jen dodám, že si to lidé zjednodušují a nadávají na drahotu. Spíš ale jde o ochranu obyčejných lidí před různými vychc... a nemožnost se domoci práva, třeba jen proto, že na to nemáte nebo si tím nepomůžete. A nebo jen máte obyčejný strach. Ne každý se dokáže léta soudit s nejistým výsledkem, kde nakonec rozhodne chyba v čárce mezi větama v miniauturním písmu někde pod čarou. Stačí porovnat praxi u nás a v Německu a každém musí být na bl.... .

93.1 pěkné


Ještě tam chybí cedule: Opraveno za přispění fondů EU :-)  Je to jako s Mosteckou uhelnou: koupili si nás za naše peníze.

92 Demokracie


Hlavním heslem "Sametové revoluce" byly svobodné volby. Pamatuji si hesla jako "Československá televize lže jako Rudé právo", "Havel na Hrad" a další. A po dvou desetiletích zjišťuji, že přiznat se veřejně k volbě KSČM je pomalu sebevražda, byť pan učitel zřejmě vůbec onu dobu nezažil. Nevím, jestli někdo z vás, co ho tady napadáte, vůbec vysvětlil svým dětem, co to tenkrát bylo za režim. Jestli spoléháte na to, že se to dozvědí ve škole, tak jste na omylu. Nevím, jestli někdo z vás skutečně zažil volby před revolucí, já si to jen matně vybavuji, že jsem tam byl s rodiči a že tam seděla řada lidí, kteří koukali, jestli a jak hlasujete. A Dnes? Nesmíte se přiznat, že jste volil "proti proudu", který se všeobecně uznává za správný. Takže jaké svobodné volby? Nechci vás přímo přirovnat k té volební komisi tenkrát, ale výsledek je vlastně stejný. Místo, abyste mu vysvětlili, že to co volil není tak úplně v pořádku, tak tady píšete o procentech IQ a urážíte ho. Vždyť se chováte jako oni... Píšete o tom, že tady komunistická výchova zapříčinila stav země, a přitom sami nepřipustíte, že je to i ve vás. V roce 89 jsme mrzli na na Václaváku kvůli svobodným volbám, komunisty nikdo nezakázal, bohužel, tak berme demokracii jako možnost svobodné volby a ne jen pro někoho. Vaše myšlení je nedemokratické a vaše argumenty nesmyslné. Operovat tady minulým stoletím je stejně věrohodné jako tvrdit, že je tady spousta potomků Švédů, kteří mají na svědomí podstatně více životů než kom. Nebo po Bílé hoře tady také vznikl obrovský útlak národa. Tím nechci říct, že schvaluji to, co tady kom. prováděli, jen chci říct, že jste se na tom podíleli i vy (i já), kteří drželi hubu a krok. Tak to mladým vysvětlete(-me), ale bez urážek. Každý může udělat chybu a přijde na to třeba až po letech.

92.2 není to složitý


Když Jeníček a Mařenka zabloudili v lese, loupali perníček a málem naletěli ježibabě ( nebo jak to tenkrát bylo ), tak se to dalo pochopit, byli malý a tupý. Kdyby tam zabloudili po 15ti letech znova, zase loupali perníček, a zase sedali na lopatu, tak už by to bylo na přesdržku, nebo ne? No možná by ježibaba byla polepšená a jen by je vykrmila, vyprala a poslala busem zpátky domů, ale já bych na to kurva nespoléhal. Když volí komanče tupci, tak dobře jim tak. Když to dělá učitel, tak je to divný.Proto asi to IQ, to nebyla urážka, ale konstatování. Pokud jsem to pochopil správně, tak doufám, že ten člověk učí pouze tělocvik. A každý Vaše srovnání kulhá jak ta ježibaba, protože jestli učitelskýho bude někdo vyhazovat z práce kvůli tomu, jak volil, nebo jinak šikanovat, tak já půjdu na 1.máje v čele průvodu. Stejně to asi bude zase povinný, tak co.

tak světu mír

Obrázek uživatele Honzique

92.1 jasne


Jasne, jenze nikomu nezakazujeme nekoho volit nebo naopak neprikazujeme nekoho volit. To je demokracie. To, ze je nekdo blbec, kdyz voli ty same lidi, co tu vladli x desitek let a ne moc pekne jen za pivo, je proste pravda (a jeste ti sami lide maji plnou hubu kecu o korupci, pritom se sami nechavaji uplacet jen za pivo a parek). Rict to muzu, protoze i to je ta demokracie.

Nejhorsi ale na tom vsem je, ze komuniste ted na to, ze jsou komunisti, zacnou byt pysni a vyskakovat si. A jeste se citi ukrivdeni a utlacovani. Misto toho, aby byli nekde zalezli a stydeli se. Pohadky o nejakych mladych jinych komunistech jsou zcela mimo.

Maji na tom ale svuj lvi podil i volici CSSD, protoze tato strana pomalu, ale jiste, pousti komunisty k moci... coz zda se jejich volicum nevadi...

Ale tak ono je to tim, ze sla volit hlavne ta nespokojena cast, tem ostatnim to bylo jedno a vyjeli si radeji nekam na pekny vikend.. Ono se to zase trochu srovna, nebojte Smiling

 

92.1.1 Totalita


Už jen tato věta "Jasne, jenze nikomu nezakazujeme nekoho volit nebo naopak neprikazujeme nekoho volit." zavání totalitou. Kdo "my"? A váš názor, že šla volit ta nespokojená část se ale vůbec nezakládá na žádných číslech. Šlo volit přibližně stejný počet lidí, jako v minulých volbách.

92.1.1.1 Mělníček


Já jen doufám, že ti, co tady mínusují a plusují bez jakéhokoliv názoru, jsou co do počtu v mínusu. Někdy mi to přijde jako schránka důvěry, taky mám vlastní názor, ale hlavně abych se nemusel pod něj podepsat, tak hodím anonym do schránky. Proč není možné zveřejnit, kdo jak hlasuje? Nevadí mi mínusy a také je čekám, ale vadí mi, že na to nejde nijak reagovat. Můj názor je, že to k diskusi nepatří.

92.1.1.1.1 11:35


Je 11:35, přihlášených je 15členů a 1163 hostů. Tak takhle ten kapitalismus nevybudujeme Smiling. Pa, jdu vytvářet hodnoty a tak už vás nechám žít...

91 Komunisté


Já se jen divím, co tu všichni melete za nesmysly... Ten týden, co byly volby, jsem opravdu netušil, koho mám jít volit. Jdu si po náměstí Míru a slyším někoho, jak mluví. Jdu blíže a vidím, že se na náměstí koná mítink komunistů. Paní mi běžela naproti a dala mi pivečko. Hořké jako křen - po perném dni úplná lahoda. Zaposlouchal jsem se a slyšlel příběhy o rozkrádání železničních budov, zpoplatnění lékaře 30 Kč, receptu 30 Kč, pohotovosti 90 Kč, zpoplatnění školného, zavírání mateřských škol apod. Pak jsem slyšel o motïvujících pionýrech, zdarma svačinách pro děti na ZŠ, práci pro každého, bezplatného školného a zdravotnictví apod. Dostal jsem nafukovací balónek, tvarovátko na vánoční cukroví, pěknou propisku a slib na lepší zítřky. Proto jsem o tři dny později šel volit KSČM. Měli to na náměstí pěkné, mluvili podle mého názoru pravdu, a ti, co tu píší o vraždách nebo o nepřijetí na VŠ z důvodu neangažovanosti v KSČM... To je minulost. Dens v přítomnosti polovina kandidátů byli mladí komunisté, kteří když se toto dělo, tak nebyli na světě nebo byli novorozenci. Těžko mohou za minulost svých předchůdců. Proto jsem volil KSČM a vždy budu volit KSČM. ODS mi všechno zdražilo, TOP09 rozkraldo, co mohlo a ČSSD viz. David Rath jak bys met. To už bych mohl leda volit Pirátskou stranu, a to se mi nechtělo, proto ať žije KSČM!   

91.7 A nemyslíte si, že ať


A nemyslíte si, že ať vyhraje kdokoliv, tak by to tu bylo všechno pořád stejné? Je to tu tak rozkradené, že to nezachrání nikdy nikdo. Ani komunisti. Ale šanci mělo už ODS, ČSSD, TOP09, tak proč ji nedat komunistům. Ať si to zkusí a uvidí, že na to nemají taky. Z čeho by to chtěli zachránit. Ale opravdu nebudu dávat hlas někomu, kdo mě zklamal. A pokud mě někdo zaujme a má hezký mítink, tak proč mu nedat šanci. I kdybych je nevolil já, tak stejně vyhrajou. Volili je tisíce lidí na Mělníku. Jen se tady k tomu nehlásí. Já napíšu názor a už se do mě každý pouští. A moje povolání s tím nemá nic společného. Opět předsudky lidí. Nejdřív učitel muž = pedofil a teď učitel, co volí komunisty = špatný učitel. Co mě čeká do třetice Laughing out loud Vtip to není. Já to beru tak, kdo mě před volbami oslovil nejvíce a to byli právě ti, které jsem volil. Za minulostí by měl kažýdý udělat tlustou čáru. Těžko může mladý dvaadvacetiletý komunista za své předchůdce. Strana zakázána nebyla a letos vyhrála. Tak v čem je ten zavrtaný červíček? To těch tisíce Mělničanů bylo opito na šrot, že si je zvolili? Určitě měl každý svůj důvod. A já měl pěkný předvolební mítink.  

Obrázek uživatele LiPiss

91.7.2 soudruhu


Soudruhu, tohle je vtip, že?

 

 

www.libor-horak.cz

91.7.1 právě


že Vaše povolání s tím má mnoho společného. To, co tady neustále píšete, by se dalo čekat od někoho, kdo ve škole moc pozor nedával, nebo tam moc nechodil, nebo mu bůh nenadělil a prostě mu to nešlo, a nebo měl velikou smůlu na učitele, kteří ho učili. -). U Vás se zřejmě nějaká inteligence předpokládá, když jste učitel. Proto se asi do Vás tolik lidí pouští.

Vy máte tušit, že nic není zadarmo. A nikdy nebylo, a nebude. Ani svačiny, ani mléko, ani zdravotnictví, prostě nic. Tak si udělejte tlustou čáru a mějte se.

91.7.1.1 Ve škole


jsme se nikdy ani na střední a ani na jiných školách o komunistech neučil. A neznám nikoho, kdo by probíral na základní nebo na střední škole komunistický režim. To se snad bere na vysokých školách s právnickým nebo politickým zaměřením. Mě jen zaráží, že tady nikdo nenapíše, jakou stranu volil a proč. Já jediný jsem se o tom zmínil a samozřejmě jsem si nasypal popel na hlavu do konce života. Určitě nejsem ale soudruh ani nic jiného. Jen jsem si z těch lístků vybral právě ty, co měli skoro jediní nejlepší mítink.  

91.7.1.1.1 zkušenost


Jo, to máte školu do života. Nikdy a nikde otevřeně nesdělujte svůj názor. Tato společnost vám to vrátí i s úroky. Tito samozvaní "demokraté" vás odsoudí přesně tak, jako za komančů v zaměstnání podepisovali antichartu. Držet hubu a krok, to je jejich heslo, a teď se budou schovávat za vznešené ideály demokracie a přitom nejsou schopni přijmout jiný názor, byť není z nejlepších. Jen pár výjimek se vám pokusilo vysvětlit, že ta volba nebyla šťastná a že by to chtělo více přemýšlet, a ostatní? Chudáci, kteří umí jen urážet a přitom neuvedou jediný argument.

91.7.1.1.1.1 Už se těším...


až přijde nějaký anonym ke mně do práce Laughing out loud Ale ne, teď vážně. Stejně jsem nevyhrál soutěž o co nejvíc mínusů, škoda :-/ Těšil jsem se, že budu mít tak dvacet mínusů a ono nic. Ale stejně bude 21. 12. konec světa a ti, co volili pravici, půjdou do nebe a ti, co levici, tak do pekla a pro voliče komunistů bude extra peklo tzv. výheň, kde se budeme všichni škvařit. Au, au, to bude bolest. Jinak já mám chybu takovou, že všechno vytroubím do světa, aniž bych si uvědomoval následků. Netušil jsem, že když tu napíšu přímo stranu, kterou jsem volil, tak budu to ošklivé černé káčátko. Už vidím tu situaci, jak se na náměstí Míru sejde těch 2 453 voliců a ta desítka mudrců tady z Mělníčku té mase lidí bude kázat, co vše komunisté udělali špatně a čím se provinili. Docela bych to chtěl vidět. Ale stejně to ti komunisté měli letos slabé. Vloni byla sekaná a koláčky. Letos k jídlu nic a jen pivo. ODS mělo zase vloni klobásky, ovšem celé odpoledne a večer je škvařili na stejném oleji. Hned mě přešla chuť. Jinak vloni jsem udělal pokus. Byl jsem jak na ČSSD, tak na ODS a KSČM a všude jsem si vzal balónek. Doma jsem je uvázal na skříň a hádejte, který nejdéle vydržel? No jo, tak podle toho jsem volil vloni. Letos podle piva a příště budu volit podle hlasitosti mikrofónů. Každý má nějaké vodítko.

91.7.1.1.1.1.1 Volba podle klobás?


 

Promiňte, nechtěl jsem se zapojovat, ale musím si něco ujasnit. Opravdu jste se rozhodoval při své volbě z velké části podle toho, jaké měly strany předvolební mítink a co na něm podávaly za občerstvení? Jak zde neustále uvádíte? Nebo jsou ty neustále se opakující řeči o pivu a klobáskách vtip? Jestli ano, tak jste nás opravdu dostal! Já tedy doufám, že se o vtip opravdu jedná....

S pozdravem,

Martin "Meďour" Medek

(Jsme malé město, tak nač si hrát na anonymitu...)

91.7.1.1.1.1.1.1 ODS vs. KSČM


Když to vezmu z pohledu občerstvení, tak ODS opékalo klobásy šest hodin v kuse na stejném oleji. To je pomalu horší než v MC´Donaldu. KSČM mělo zase studenou sekanou. Podle mě by se měla jíst sekaná alespoň přihřátá, ne-li pořádně horká. To už i Šubrtovi na konci ulice Fibichova Vám sekanou automaticky ohřejí. Podle čeho tedy dávat hlas stranám? KSČ vraždili, ODS vše zdražili a rozkradli, ČSSD a TOP 09 taky, tak podle toho bych nemohl volit nikoho. Tak proč to nevzít podle úhlu pohledu týkající se občerstvení? Protože nikdo z těch sedítek lidí, co do mě rýpe, mi ještě nevysvětlil, podle čeho mám volit a nikdo mi ještě nedoporučil nějakou politickou stranu, která by byla letos vhodná ke zvolení. Koho jste teda volili vy a proč? To se opravdu každý bojí vyjádřit svůj názor?

91.7.1.1.1.1.1.1.1 čumím jak puk


Koukám na zprávy a tam ukazují budoucí rozhlednu. Má ale drobnou chybku. Stromy okolo jsou tak vysoké, že z ní nebude nic vidět. A víte, kdo zaplatí potřebných 600000Kč ?. No přeci státní Lesy ČR. Dopr..., tyhle šmejdy máme volit? Už mě to vážně nebaví. Pak se divte, že někdo koukne na klobásku a pak jde volit.

Obrázek uživatele malý princ

91.6 Soudruhu učiteli...


...docela jste mě zklamal. Měl jsem o Vás daleko lepší mínění. Je mi z Vás smutno a svým způsobem je mi Vás líto. Určitě by Vám neuškodilo prostudovat si nějakou literaturu o době před pětadvaceti lety. Možná jednou pochopíte, jak hluboce se mýlíte.

Komunismus je krásná pohádka, ale naprosto utopická a lehce zneužitelná, jak se nejen náš národ mohl v minulém století přesvědčit doslova na vlatní kůži.

Chápu, že každý jsme deformován svým zaměstnáním, ale netušil jsem, že Vy byste byl stejně naivní jako ty děti ve školce, které máte denně na starosti. A nejhorší je, že takovýchto lidí je kolem nás hodně a ti bohužel ve volbách takto rozhodli.

91.5 věříte?


A to mi chcete říct, že věříte těmto slibům???.... Prosim Vás, tomu nevěřím ani já a to jsem dost najivní, myslím. A i kdyby čistě teorereticky chtěli splnit aspoň polovinu z toho, co nalžou, kde by na to asi vzali... No možná si to dovedu představit.... A tak to tu rozhodně nechci.

Jinak pokud věříte těmto lžím, tak se podívejte na www demagog.cz tam si najdete, jak který politici lžou a můžu vám garantovat, že komunisté lžou zdaleka nejvíc:-)

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

91.4 :(


Promiňte, ale dnes poprvé mi vadí, že jste učitelem.

91.3 To nemůžete myslet


To nemůžete myslet vážně....že to jenom vtip?

Komunistická strana se měla zakázat už dávno. Víte, on je také problém v tom, že se NIKDY od té minulosti jasně nedistancovali, ti vaši "noví" a jiní" a bůhvíjací Komunisté....

91.3.1 U korýtka se to čvachtá v rypáčku....


tak, že milý vepřík přeslechne hlasy těch, co ho volili. Zapomene i na sliby které rozdal na předvolebních mítincích. 

Buďte kritičtí a začněte každý na svém prahu. Myslíte, že by KSČM dělala vládu lépe? Možná ano, možná ne.

Ale Těm, kteří důvěru dostali a hanebně ji zklamali, těm intrikánům, co rozdělují veřejné zakázky jako trafiky a nastavují dlaň po provizi ať už do vlastní kapsy, či do stranických sekretariátů.... 

Ti dělají komunistům větší reklamu, než bilboardy u silnic.

Dokud tenhle mor nás bude dusit, nebude se nikomu lehce dýchat. 

91.2 :-(((((


Ostatní prominou vulgaritu, ale takhle přemýšlí jen skutečný debil s IQ 50. Za pivo, propisku a balónek volí stranu hromadných vrahů. Co ti ještě naslibovali? Modré z nebe? Benzín za korunu? "Pivo bude zadarmo, fotbal každej den, všeobecná pohoda všech politiků sen". Možná by sis měl přečíst něco o tom, co slibovali před volbami v roce 1948. Zjistil bys, že přesně to samé co dnes. A znáš jméno Milada Horáková? To bylo jen 12 let po těch skvělých volbách, ve kterých vyhráli ti samí báječní komunisté, co chtějí ráj na zemi a rozdávají balónky dementům.

91.2.2 agitka


Moc mě nezlob, ta agitka komunistů je úplně stejně nesmyslná jako třeba TOPky, za kterou bojuješ. Obojí slibují nesplnitelné, jen ta komunistická lépe vypadá, tak prostě dostali hlasy. Když se někdo chová jako Kalousek, tak prostě hlasy nedostane, i kdyby se před volbama rozkrájel a sliboval, že za dvacet let se budeme mít jako v západním německu. Ano, on se tak už dávno má, ale 90 procent obyvatel ČR ne. Teď dostal od vašeho předsedy stranický úkol, vymyslet, co udělat pro osamělé důchodce. Prima, to bude oříšek, chudák na to neuměl ani odpovědět. A tak říkám, že se stydím, že jsem TOPce dal svůj hlas v minulých volbách.

91.2.2.2 :-/


Nechceš porovnávat Kalouska s bolševikama? Kalousek někoho nechal popravit, nebo někoho poslal do koncentráku? Nicméně z TOPky mě vyléčili někteří místní šíbři. Volit jsem nebyl, protože nemám koho.

91.2.2.2.1 to nejde


Ne, to vážně nechci, bohužel, TOPka se odkecala sama a nikoho na to ani nepotřebuje. A na druhou stranu, i ti, kteří teď vládnou, mají odpovědnost, i když nepřímou, za zmařené životy. A málo jich také není.

PS: a prosím, pokud to jde, ušetři mě příště agitky na FB, dík

91.2.2.1 copak


někomu jsem šlápl na kuří oko? V tom případě děkuji za všechny další mínusy. Jen inteligentní člověk umí polemizovat a přitom neurážet, ale to se v TOP09 nenosí.

91.2.2.1.1 zdá se


Zdá se, že těď ale vy urážíte Topku.

91.2.2.1.1.1 ?


A v čem? Vždyť jsem to viděl několikrát v přímém přenosu ČT.

91.2.1 Tak o inteligenci zas


Tak o inteligenci zas pochybuji já,tohle je to samé jak kdyby někdo tvrdil že současní Němci souhlasí s Hitlerem a tím co prováděl a založí nové gestapo a Wehrmacht,za předky nikdo nemůže a v africe Vás už taky nikdo nesežere,byť to tam bylo normální...a k té debilitě,ta začíná na hranici 70 (dle lékařů)

91.2.1.3 :-(((


Rozdíl mezi NSDAP a KSČ spočívá v tom, že tu první zrušili a postavili mimo zákon. Tu druhou bohužel ne. I když jejich ideologie, metody a výsledky jsou naprosto stejné. Současní Němci se za svou minulost upřímně stydí, poučili se z ní a vychovávají své děti v tomto duchu. KSČ má pořád stejné myšlenky, stejnou ideologii, stejná východiska, stejné hodnoty a stejné lidi jako za socialismu. Nebo ti např. poslankyně soudružka Semelová připadá normální? (http://cs.wikipedia.org/wiki/Marta_Semelov%C3%A1)

91.2.1.2 pochybovat


o inteligenci je v pořádku, zvláště ve vašem případě. Celá debata je o tom , že komunisti jsou, byli a vždycky budou, svině a dobytek. Rozdíl oproti německu je, že současní Němci nemohou dát hlas NSDAP, jelikož tam byla tak nějak zákázána, protože zvěrstva která tato strana napáchala ve jménu blaha pro všechny, byla tak trochu mimo. U nás bohužel komunisti hlas dostat můžou, ačkoliv toho mají na hrbu mnohem více. Argument, že už jsou jíní, neobstojí. Nacisti by zřejmě taky byli jiní. Minimálně do doby, než by zakázali ostatní strany. A k té debilitě - nevím na které hranici začíná, někdo tu tvrdil - 50, Vy to opravujete na - 70. Já tomu rozumím tak, že jsou debilové oba. Smiling, takže není třeba posouvat laťku. ( Tím myslím ty s 50 IQ a 70 IQ, nemyslím pisatele, i když ten mladík, co volil komanče, ten menší problém zřejmě mít bude Smiling.)

91.2.1.1 Nemáte pravdu.


Nemáte pravdu. Porovnáváte neporovnatelné. (ačkoli i v tomto případě by byl argument jasný: kupř. německý prezident se nedávno omluvil za Lidice. Mladí Němci se za své předky stydí, až by se hanbou propadají.) KSČM přímo navazuje na KSČ, od ničeho se nedistancovala, za nic se za své předchůdce neomluvila. Mladí komunisté se otevřeně hlásí ke stalinismu. To k Vašemu komentáři zcela fakticky a věcně.

91.2.1.1.1 Fakt


To je fakt. Také je fakt, že v ostatních postkomunistických zemích přemalovali vývěsní štít a už dávno vládnou. Říká se tomu reformovaná strana. Jen ti lidé jsou pořád stejní.

91.1 Kdo nezná svou minulost,


Kdo nezná svou minulost, je odsouzen ji opakova -George Santayana

Když tento americký filozof španělského původu vyslovil tuto slavnou větu, pravděpodobně tušil, že v ní vyslovuje povahu historické paměti lidstva. Celé lidské dějiny jsou jako stříbrnou nití protkány množstvím opakovaných omylů, jimž by se dalo vyhnout, pokud by se tehdejší aktéři zamysleli nad známými dějinami. Kolika tragédiím by se dalo zabránit, kdyby si někdo odpovědný prolistoval starými archívy a zamyslel se nad příčinami a důsledky činů svých předků? ……. ……. Říká se, že nikdo do stejné řeky dvakrát nevkročí, ale v tomto případě to neplatí. Lidstvo (a zejména my Evropané) vstupuje do jedné řeky znovu a znovu se slepou nadějí, že řeka změnila za tu dobu koryto, nebo že nové holínky nás před vodou zachrání.
Tolik citace.

 

91.1.1 minulost


To je fakt, jen je otázka, kam až se chcete dívat, jestli do roku 1948, kdy lstí získali komunisté moc, do období II.sv. války, kdy část národa tleskala vůdci, do první republiky, kdy se ve jménu kapitalismu střílelo ostrými do stávkujících nebo někam k Bílé hoře? Myslím, že ani jedním se nemůžeme moc chlubit. Naše dějiny jsou plné úskoků a zrady, bratrovražd a udavačství. Nic pěkného. A teď? Myslím, že by toto období mohli naši potomci jednou nazvat "Jak jsme si nechali sr.... na hlavu a rozkrást celou zem". A komunisty jsem nevolil, aby mě náhodou někdo nepodezíral.

90 Blog


9 nikdo nevyhrál a nikdo neprohrál


já nevěřím, že se něco změní. Vládnoucí koalice prohrála volby, protože dost důkladně předvedla, že neumí řídit stát. To obrovské množství diletantství na ministerstvech, dosazování lidí z okruhu známých, příbuzných nebo výměnou za nějakou protislužbu do státem řízených organizací, propouštění odborníků každé volby, podle toho, kdo je zrovna vyhraje. To je příčinou vzniku nekvalitních, děravých zákonů a obrovských úniků peněz odevšad, kde se na něčem podílí stát. Aby se něco změnilo, muselo by dojít k radikálnímu řezu, a na tom nemá z politiků nikdo zájem. Nic se nezmění.

8 A koho tedy?


Hezký večer,

hezky se tu rozčilujete nad výsledkem voleb. Ty volby dopadly takto a je to jen a jen na lidech, že se takto rozhodli. Měl jsem možnost nejít volit a do poslední chvíle jsem nad ní přemýšlel. Poraďte ale člověku, který je zhnusen politikou strany, kterou léta volil, co má dělat? Má jí dát hlas znovu? Nevím. Naše vláda nám bere peníze přímo z peněženek. Nejvíce lidem, kteří pracují a platí daně. Je to tak správně? Má se takto chovat pravicová vláda? Před volbami do sněmovny mluvili jinak, než se teď chovají. Za mě můžu říct, že už o tuto českou "pravici" nemám zájem.

7 Politika


je věc, která se učí na školách. Nevidím proto důvod aby dělal politiku nějaký lékař či herec! Co on o tom celém ví? Že uměl přes známé sehnat granty či dotace na provoz divadla či ordinace ho opravňuje si myslet, že je dobrý politik!?!

Co se celých voleb týče, tak jsem již ztratil víru ve změnu k lepšímu. Ať jsem totiž volil jak chtěl, vždy se buď partaje spolčily, aby měli dostatek hlasů nebo mne posléze zcela zklamaly a styděl jsem se za ten můj hlas, který jsem jim dal.

Ano, i já letos patřím k těm, co nevolili.

6 Volby...


Tak nějak vidím že se musím vyjádřit.Volit nechodím,žvásty politiků mne nezajímají a hraju si na svém písečku.Zaráží mne však fakt jak zde valná většina nadává na vítěze voleb.Ptám se, proč asi vyhráli? Nebude to tím že za nich tu byl alespoň nějaký pořádek a jistoty? Muselo se do práce,byly tu továrny které vyráběly,jistota výplaty za práci,zdravotnictví a školství bezplatné a mnoho jiného...Dnes jen hromada keců,slibů,nezaměstnaných,všude vše drahé,továrny rozkradené...sice můžu veřejně vystoupit a říct že ten či onen je vůl a nic mi nehrozí,což za komunistů neexistovalo,ale ptám se,k čemu mi to je? Nestojím už fronty na banány,hajzlpapíru  a vložek je taky dost,můžu jet na dovču kam je mi libo,ale co dál??? Nevím,jak říkám nevolím a nezajímá mne nic kolem politiky,ale mně komunisti nijak neublížili a špatně se mi za nich nežilo a nejspíš si na tyhle doby vzpomnělo  víc lidí co je štve tenhle binec a svým způsobem anarchie a proto ty volby tak dopadly...

6.6 Tak si hrajte na svém


Tak si hrajte na svém písečku. Ale výsledek voleb jednoznačně vypovídá bohužel o ignoranci a nevzdělanosti tohoto národa. Radši se napapám a ulehnu k ORDINACI ČI JINÝM NÁROČNÝM SERIÁLŮM, než abych sledoval dokumenty o zločineckých organizacích, jako je fašismus nebo komunismus.Proč vzdělaní lidé nešli volit? To je největší průšvih těchto voleb.A jich se to dotkne nejvíce.

6.6.1 Odpověděl jste na


Odpověděl jste na hlavní otázku nám všem,a sice "Proč vzdělaní lidé nešli volit?" Protože jsou vzdělaní a vědí narozdíl od tupců jako jsem já,že je to k ničemu,a ať vyhraje kdokoliv ,tak nás čeká bída,zdražování všeho a několikrát do roka a světlé zítřky avizované před 22 lety" TATÍČKEM KLAUSEM"  modrým to "ptákem" , né že jsou v nedohlednu,ty už jsou dávno v řiti...on sliboval do 20 let životní úroveň tehdejšího záp. německa...realita??? chcípáme tu od výplaty k výplatě a platy máme sotva třetinové.Ať žijou modrý ptáci,3x hurá.Byli to oni a tehdejší předseda Klaus kdo dopustili rozkradení toho co tu bylo,a aby to bylo legální pojmenovali to PRIVATIZACE.Pár gaunerů se napakovalo a zbytku republiky zbyly oči pro pláč,zařídili vymoženosti typu pracovní úřad,bezdomovci,umožnili nedbalými zákony rozvoj zločinnosti a příliv pracovních sil ze zahraničí,dotáhli nám ze západu zábavné automaty co už zničily nejednu rodinu,nejeden život.NEPOPÍRÁM ZLOČINY KOMUNISMU,STALY SE A JE TO HNUS!!!...jsou však  tito současní politici lepší??? (jedno z které strany)  Nechodím volit páč není koho,všude bez rozdílu jen kecy a pak nesplní ani polovinu z toho co slíbili.Když už by se tam našel mezi nima slušný člověk,tak buď bude skákat jak zbytek píská,nebo má smůlu a bude v lepším případě "jen odejit"...

6.6.1.1 Klid


Klid, nebo Vám praskne žlučník. Máte pravdu, takhle nás komunisté vychovali. Někde se to ukázat musí a bude to ještě dlouho trvat.

6.6.1.1.2 Zdravím...


...díky jsem zcela zdráv,zeptám se...jste snad spokojen-i s vládou která tu je? Prezident krade (propisky),ministr financí ožrala,ministr zahraničí neumí česky a věčně chrápe...to je elita národa,tihle a jim podobní nás reprezentují,z toho je zas na zvracení mně...

6.6.1.1.1 vzdělanost


.

6.5 Takže...


Nejsem ani naivní ani blbej,jen se mi příčí řvát nesmysly,hanit dobu ve který jsem vyrůstal a ať se to líbí nebo ne ,nic mi nechybělo.Kdybych tu napsal něco jiného,byla by to lež.Mně ,přímo mně nijak minulý režim neublížil,nikdo mi nic nezakázal,nikdo mi nic nesebral,nikdo mne nezavřel,takže za sebe říkám po pravdě nic mi nechybělo.A nepopírám tím že se děly věci typu pracovní tábory,buzerace,poltické machinace apod. A teď Vy všichni co jste mi dali mínus řekněte pravdivě kolika z Vás se režim takhle dotknul,nemyslím tety,dědy ,VÁS OSOBNĚ !!! Jak jsem řekl,politika je mi u pr..le,starám se denně sám o sebe a rodinu,převzal jsem v týhle nejistotě denní zodpovědnost za živobytí,jelikož nebudu čekat až mi někde někdo bude půl roku dávat zálohy a pak zkrachuje a nedostanu už vůbec nic...taková je totiž realita týhle skvělý doby.Krade se tu ve velkém,veřejně,feťáci a jiný individua se už nemusí schovávat,můžou přepadávat kdy chtějí a mnoho dalších vymožeností téhle skvělé demokracie mi leze krkem. Komunisti jistě hodně lidem ublížili,ale o co je tahle současná pakáž lepší???

6.5.3 A když někdo neměl


A když někdo neměl třeba dědu nebo tetu , nebo kohokoliv z rodiny nebo známých v problému kvůli komunistům, tak se ho to netýká? Tak to jste ten správný ignorant.

Moje rodina přišla o majetek a hlavně o  úctu,kterou měla několik generací.Jenom kvůli komunistickým sviním, které záviděly úspěch a nechápaly, že majetek se dá získat i poctivou prací a nejenom pozicí na stranickém výboru. A zase to přijde. Jak dneska říkal v televizi přední komanč - zatím nebudeme úplně znárodňovat, ale kde se nám to nebude líbit, tak převezmeme podnikatele pod svou správu. Už si vzpomínáte, jak to tady fungovalo?

6.5.3.1 Zděšení...


"Zatím nebudeme úplně znárodňovat, ale kde se nám to nebude líbit, tak převezmeme podnikatele pod svou správu."

Z toho běhá mráz po zádech...

6.5.3.1.1 ?


 

Gottwald jezdil v té záležitosti do Moskvy. Kde se asi dnes školí s. Filip, jak nám zakroutit krkem?

6.5.2 :-(


Mě třeba u přijímaček na VŠ řekli, že dokud se nestanu kandidátem vstupu do KSČ, studovat tam nebudu. Já je poslal do háje a hned na to jsem dostal povolávák na vojnu do Košic. Náhoda? 

Obrázek uživatele raist

6.5.1 re: Takže...


Jedna věc: Pokud by tu zůstala ta doba, tak by sis tady na Mělníčku nepsal.
A druhá... média by nadále předkládala jen upravený obraz života, který by se hodil těm u koryt.

6.5.1.1 :-)


ale ono to tak pořád je...

6.4 Komunisti


Já jen vím, že každý měl práci, a kdo nepracoval, tak byl zavřený. Práce mu byla přidělena ohledně jeho oboru, takže dělal v tom, co vystudoval nebo co se vyučil. Na základce zdarma učebnice na půjčení. Já vždy dostal učebnici a vzadu byla tabulka a bylo tam N. A pokud jsem se k ní celý rok hezky choval, tak tam zase napsaly N jebo A a neplatil jsem ani korunu poplatek za poškození. O velkou přestávku byl jogurt, mléko apod. Ve škole na začátku školního roku se vždy sešli rodiče a pomáhali na zahradě. Byl příspěvky od firmy na dovolené, ROH, půjčování stanů apod. Každý měl práce, obchody nekrachovaly, potraviny chutnaly lépe, školství zdarma. U lékaře se neplatilo. A já nevím, co všechno. Navíc jak už jsem psal jednou, tak komunisté měli hezký program na náměstí Míru. ODS se na to vykašlali úplně, ČSSD dali program na víkend a to jen pro děti, Zemanovci objeli jen nemocnice a domovy důchodců. Takže jasná volba - komunisti...

A k těm vraždám. Těžko mladí komunisté mohou za nějaké vraždy ve 40. letech. Máme tu teď nové komunisty. Tak jim dáme prostor, ať se snaží.

6.4.3 Komunisti


Zajímavé hodnocení.Pojďme si připomenout pár detailů z toho jak se žilo v minulosti...

Tak za prvé bych chtěl říci, že se nežilo lépe.Žilo se stejně.Dnes má někdo lepší nekdo horší možnosti.Dřív na tom byli všichni stejně, nebylo komu závidět.Spíš jen to, že někdo kradl lépe někdo hůř.Těm pár co byli nahoře a měli se ještě líp se nezávidělo, žili ouplně někde jinde.Dnes když má někdo drahé auto a dům, tak je to hned hajzl, co má firmu a krade.Už se nevidí to, že je v práci od rána do večera, nese si práci domů, má povětšinou zodpovědnost za své zaměstnance popřípadě za svoji firmu.

Se zaměstaností:ano každý měl práci.Ale jaká byla produktivita, když ve fabrice, kde by mohlo být dejme tomu 100 lidí jich bylo 600set.Zkrátka když přišel nový majitel a viděl, že se tam 500 lidí fláká, nebo že jsou k ničemu, že se ta práce dá udělat v méně lidech, tak proč by jako majitel měl platit někoho, kdo jen sedí a kibicuje....A s tím, že měl práci ve svém oboru taky nemohu souhlasit.Uveďme si například vojáky, kteří se vrátili z II.světové a bojovali na západě (někteř i na východě, ale nesouhlasili s komunisty)po roce 1945 zůstali v armádě...Po roce 1948 i když byli specialisté museli armádu opusit a jít pracovat do úplně jiného odvětví.A další příklad...Slavný Emil Zátopek.Věděl o něm celý svět.Kdyby to bylo dnes, tak by si jistě mohl najít práci jako trenér, rvali by se o něj všude na světě...Ale on dělal pomocného dělníka, protože se nelíbil komunistům.

Školy:mohli jsme mít více vzdělaných lidí, ale halt, ty jsi buržoalista, ty jsi měl rodiče statkáře, nemáš nárok.Oni se ti chytří vždy nějak uchytili, ale rozhodně to nebylo nic proto tomu co by dokázali, kdyby mohli více.

Jedna známá je z velice významného a velikého šlechtického rodu.Po roce 1948 jim veškerý majetek zabavili.Museli se vystěhovat ze svého sídla, kde jejich rodiny žili po generace.Po roce 1989 se jim začal majetek vracet a veřte, že nebylo co závidět.Komunisti k tomu přišli zdarma, podle toho to taky vypadalo.Dnes už se jim daří lépe, ale stálo to hodně, opravdu hodně usilí, aby se aslepoň přiblížili tomu, jak to u nich vypadalo před únorem 1948.U nich se mi líbí jejich filozofie.Oni se nesnaží vytřískat peníze hned a teď a užívat si jen v tuto chvíli.Oni svůj majetek vedou tak, aby ho mohli předat další generaci, aby ta měla v čem pokračovat a nemusela zachraňovat to co jejich rodiče pokazili.

Průmysl:vybavuje se mi např. pan Wichtrle.Jeho kontkatní čočky.Kolik z toho by měl on, ale nedostal nic.A i stát na tom prodělal.Další aspekt průmysl je ekologie.Až v roce 1989 proběhla v Teplicích veliká demonstrace proti znečišťování.Před tím se vše vypouštělo do řek, do ovzduší, lesy umíraly.Dnes už je alespoň všech lidí elementární znalosti ekologie a povětšinou se lidé snaží třídit odpad, nevyhazovat věci do lesů (ano najdou se i prasata, ale...)

Jídlo:tak s tím bych taky polemizoval.Už jen při vzpomínce na Mělnické hospody před rokem 1989.Pamatuji si, že to všude byly zakouřené, ale opravdu silně zakouřené špeluňky.Už jen to, že dnes se v některých restaurací nekouří vidím, jako veliké +.A s jídelníčkem.Dnes se člověk setká s inspirací z celého světa, ba i z našich starých kuchyní.Nepamatuji si, že bych si např. dříve dával chřest...Nepamatuji si, že by se zde prodával.Na jogurt či mléko si tedy vůbec nepamatuji.

Cestování:velká část mé rodiny žije v německu.A jako malý jsem za nimi jel.Dnes se nemusím s nikým bavit, sednu do auta, vlaku a jedu.Živě si pamatuji jako malý, jak potupně s námi zacházeli na hranicích a to jak při cestě tam i zpět.Dnes je to jako by se člověk z hluboka nadýchl!!Jsou tací, co celý rok pilně pracují, nemají dovolenou, dělají přez čas a pak se seberou a jedou třeba na půl roku po světě.Což jim v dobrém závidím.Dříve člověk mohl vyjet tak na chalupu či chatu.Ano je tam krásně, taky to mám rád, ale i rád poznávám nová místa, potkávám nové lidi a jiné zvyky.

Těch věcí je spousty (politické procesy, kultůra...) ke kterým by se dalo vyjádřit.Ale tohle mě napadlo nyní a nechci se tady protahovat na celé stránky.Zkrátka lidé by neměli zapomínat na minulost a neměli by si jí idealizovat.Protože tenkrát byli mladí a vše bylo snažší.

Dnes je zase populární vyprávět o tom, jak první republika byla skvělá a že to nemělo chybt.Ano, byla eufórie z nově nabyté svotody po 300 letech, lidé se snažili, a pouštěli se do toho naplno.Ale také nesmíme zapomínat, že ve 30.létech vznikly a rozšířily se dvě nejhorší ideologie ve 20.století.Nacizmus a komunizmust.Jeden měl kratšího trvání od roku 1933 do roku 1945 ten druhý zapusil kořeny na delší čas.

6.4.3.1 Souhlasím


a od mé maličkosti máte plus Smiling

6.4.2 :-(((((((


Ty seš buď nebetyčně naivní, nebo úplně blbej (promiň, to není nic osobního). Ty vidíš přesně ty věci, který bolševici vymysleli, aby oblbli dav ovcí. Dostal jsi sice mlíko o přestávku a půjčili ti stan na Orlík, ale od roku 89 jen doplácíme na to, co bolševici zničili, nebo nacpali do Vietnamu a Angoly. Když pominu ekonomický rozvrat, který tady spáchali (a nic neříkejte o rodinném stříbře jako byla Tatra, nebo Aero - to byl jen zdroj levných dodávek do bezedného Ruska, za které nám zaplatili nekvalitní ropou a vojenskýma základnama, popřípadě ničím), je tady likvidace slušnosti, morálky, zodpovědnosti, mezilidských vztahů. To co je tady dnes je z velké části výsledek toho, že bolševici tady vychovali několik generací ojebáváků, vychcánků, rozkrádačů, defraudantů, a minimálně lhostejných a nevšímavých lidí. Když jdeš po ulici v Londýně, lidi se usmívají a zdraví se. Tady se tváří jako bulíci a jen přemýšlí, kde co ukrást. A TOHLE je to nejhorší dědictví reálného socialismu.

 

P.S. - Omlouvám se za generalizaci všem slušným lidem, kteří v socialismu nepochybně taky existovali!!!

6.4.2.1 a co nezničili


Komunisti před r.89, to rozkradli převlečení komunisti a jiní vychcánkové z ostatních stran. Na barvě dresu nezáleží.

6.4.1 Chce se mi zvracet a to


Chce se mi zvracet a to jsem to zažil na vlastní kůži. Mladí komunisté se hlásí k myšlenkám starých komunistů, jenom dnes zatím neblábolí stejné zhovadilosti. Možná je chyba, že téměř nikdo nečte současný Komunistický manifest.

6.3 Smutné...


Vás je mi upřímě líto a z výsledků voleb je mi zle.

6.2 :-(((((((((((


To je vtip? Předpokládám, že jsi mladší ročník. Já si pamatuju 250 popravených, 4500 lidí umučených v kriminálech a uranových dolech, 300 lidí zastřelených na hranicích, tisíce lidí, kteří skončili u lopaty kvůli svým názorům, tisíce těch, kteří nesměli studovat nebo je vyhodili ze škol, tisíce těch, kterým rudý odpad ukradl poctivě nabytý majetek, devastaci přírody, likvidaci rozvinutého průmyslu (v roce 1937 jsme byli na devátém místě na světě v průmyslové výrobě, v roce 1988 na místě šedesátém čtvrtém), infrastrukturu na úrovni rozvojových zemí... Z těch úsměvnějších záležitostí pak pracovní soboty na podporu angolských hromadných vrahů, vzývání Rudé armády, která osvobodila Mělník, oslavy VŘSR, povinné První máje, vyučování marxismu-leninismu na VŠ, vyvěšování praporků na oknech, vymýšlení debilních hesel, která visela všude, fromty na úplně všechno, mandarinky jen na Vánoce, utírání prdelí novinama... Nechci se zastávat současných zlodějů, kteří jsou u moci, ale každý, kdo volí bolševiky by zasloužil pár facek, odtáhnout za ucho do Jáchymova a povinně se naučit jména všech, kteří tam pochcípali jako v nacistickým v koncentráku! 

6.2.2 Omlouvám se, to je reakce


Pane Čope, omlouvám se, to je reakce na můj komentář? Naprosto s Vámi souhlasím.

6.2.1 Pamatuju?


Neříkej, že si to pamatuješ. Tak starej zase nejsi Smiling. Když jsem vám to tady před volbama psal, že to tak dopadne, tak jste mě pomalu kamenovali a hle, měl sem pravdu. A rád opravdu nejsem, ale upřímně, vy jste fakt čekali něco jiného?

6.1 A že neublížili


A že neublížili komančové zrovna Vám, tak je tím pádem v pořádku ta hrůza, se kterou vládli celé společnosti?

5 Děkuji všem voličům


Vážení voliči,

 

děkuji, že se k moci opět derou "rudí kmérové", kteří mají samozřejmě podporu těch "vybledlých", tj. oranžových soudruhů. Je vidět, že národ má velmi krátkou paměť a zapomíná, co zde KSČ 40 let páchala. Doufal jsem, že se voliči trochu zamyslí nad kauzou Rath a nebudeme mít opět oranžové zastupitelstvo kraje, které dokáže akorát slibovat nesmysly a kraj dále vesele zadlužovat. Možná bych to i pochopil, kdybychom žili v Moravskoslezském kraji nebo na Chomutovsku, ale zde ve Středních Čechách?! Dále bych rád poděkoval těm, kteří k volbám vůbec nešli. Je vidět, že si demokracie naprosto neváží. To zde opět můžeme mít jednu stranu, která Vám život "nalajnuje" od snídaně po večeři, díky nechci!

Jirka

5.1 mimo


V tom zadlužování kraje jste trochu mimo, je to přibližně půl na půl. Nesmíte věřit jen prodejným novinářům. A z historického hlediska, ČSSD nemá s komunistama nic společného, nejvíce postižených po Únoru 48 bylo právě od nich.

5.1.2 mimo?


Vzpomeňme na vznik KSČ formou odštěpení části soc. demokratů v roce 1921, takže tyto 2 strany mají bohatou společnou minulost. Co se týká dnešních členů soc. deokracie, spousta jich pouze po r. 1989 "vybledla" a některé "vybledlíky" dokonce z Mělníka znám.

5.1.2.1 a ODS


A co po komunálních volbách udělala mělnická ODS? Místo pravicové koalice uzavřela koalici s , jak říkáte, vybledlými komunisty. Tak o co je lepší?

5.1.2.1.1 a ODS


V tom máte pravdu, Mělnická komunální scéna mě docela zklamala, ČSSD i ODS, proto již nejsem voličem ODS, nýbrž TOP 09.

5.1.2.1.1.1 bohužel


Já až na jednu výjimku vždy volil ODS, a tou výjimkou byla TOP09 v kom. a par.volbách. Bohužel, mám teď možnost nepatrně nahlédnout pod pokličku politiky a věřte, že byste byl hodně zklamaný, jak se chovají představitelé státu za TOP09 k našemu kraji jen proto, že tady vládne jiná strana. Dokud nebude stát, kraje a města řídit profesionální aparát, tak je úplně jedno, jestli vyhraje ten či ten. Každá strana si přitáhne na rozhodující místa svoje známé či příbuzné bez ohledu na odbornost, a proto to v našem státě vypadá tak, jak vypadá.

5.1.1 Po Únoru možná ano, ale


Po Únoru možná ano, ale v současné době je většina oranžových vzešlých právě z rudých. Jenom tady na Mělníku!

5.1.1.1 :-)


A v ODS je jich kolik? Podívejte se na vládu, na vrcholné orgány stran, na prezidenta, jsou všude, jen se jinak jmenují.

Obrázek uživatele milk

4 Nedivit se


Nevím čemu se divíte.Když se dva perou,tak třetí vyhrává.Každý nadává na jednu nebo druhou stranu,na vládu a jak se má špatně.Komunisti sedí za bukem a jenom se smějí.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

3 a tady přehled zvolených zastupitelů


2 Komunisti


měli krásný program na náměstí. Zasloužili si to!

2.1 Krásný program


Jo... každý rok, na prvního máje.

Obrázek uživatele malý princ

1 Komunistický okres


To je docela smutný výsledek...

1.2 Každý národ má


Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží...

http://www.youtube.com/watch?v=msaE4_68ymY

1.1 Neúčast


...a ještě smutnější je procento účasti.

1.1.2 A?


A dříve vám ještě nižší účast nevadila?

 

Účast do voleb krajského zastupitelstva Stč kraje:

2000: 32,77 %

2004: 30,73 %

2008: 42,14 %

2012: 36,45 %

1.1.2.2 Vadila


Ano, vadila. Díky za přehled.

Jen nechápu tu expresivně laděnou první větu - napsal jsem snad někdy, že mi dříve nízká účast nevadila?!


https://www.traditionrolex.com/7