https://www.traditionrolex.com/7

 Sněz co můžeš za 69 Kč? | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Uvítáme nové uši a oči. Staňte se zvědem serveru Mělníček.cz! info@melnicek.cz

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Sněz co můžeš za 69 Kč?

Slyšel jsem, že u Johnyho prý dnes rozjeli obědy za 69 Kč a člověk může sníst co zvládne a může si brát vše, na co má chuť.. Pokud však něco vrátí, prý musí zaplatit pokutu, aby si každý nenakládal víc, než zvládne sníst. Může si ale přidat, kolikrát chce? Byl tam někdo? 

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

7 Také musíte přijít včas :-)


Byl jsem tam někdy v květnu s bratrem který mě předem řekl, že musíme přijít maximálně do 11:30 hod, protože pak již není takový výběr. Takže jsme dorazili asi v 11:15 hod a celkem jsem se dobře a chutně najedl. Minulé pondělí jsem tam zavítal podruhé, ale protože mě to nějak časově nevyšlo, přišel jsem tam až ve 12:15 hod. K výběru tam měli jedno kuřecí stehno, výpečky a pár kuřecích křidýlek. Dal jsem si tedy ta křidýlka a poté jsem odešel. Před odchodem jsem si ještě šel omýt ruce na WC. Ruce jsem si bohužel neměl jak osušit. Zásobník na utěrky byl zcela rozmlácen. Pokud by tam ve 12:15 hod byl takový výběr jako v těch 11:15 hod, tak by to bylo dobré, ale takto jsem zklamaně odešel. Pokud by byl výběr jídel po 13 hodině omezený, tak by jsem to celkem pochopil, ale ve 12:15 nemít skoro co nabídnout?

7.1 Snědli, co mohli


Po dvanácté už nikdy nebylo moc na výběr. Myslím, že to bylo nastavené na lidi, co pracují od sedmi a oběd mají po jedenácté hodině, řemeslníci atd. Nevěřím tomu, že budou platit skoro stovku, když U potůčku se nají za sedmdesát.

6 Sněz co můžeš?


My tam nechodili sníst, co můžeme, ale na normální oběd. Za 99,- je to dražší, než všechny ostatní restaurace kromě Václava a Rytířů. Nevaří špatně, ale pořád je to průměr, tak proč platit víc.

5 "hladový majitel"


...tak vidíte jaký je to hladovec a chrapoun nenažranej...teď už tam nepůjde snad vůbec nikdo a dobře mu tak...

4 Johny bar už vybírá stovku


Johny bar je na 99,- za jídlo.

Nevím, jestli cenu 69,- mysleli někdy vážně, nejspíš to byla jen finta. Rychle následujících 79,- bylo přijatelných, u 89,- už jsme přestali chodit tak často a za 99,- se to vyplatí podle mého názoru jen lidem, kteří potřebují dvojité porce, aby se pořádně najedli.

Přehled cen dnešních obědů v ostatních mělnických restauracích.

3 Tak nám došlo ke


Tak nám došlo ke zdražení Smiling To ta cena 69,- moc dlouho nevydržela:-)

3.3 Nové koště...


Ne nadarmo se říká "Nové koště dobře mete".Holt chtěli nalákat lidi, tak nasadili nízké ceny. Ale že po necelém měsící provozu MUSÍ zdražit o celých 20 Kč??? To se jen těžko dá svádět na zdražení provozních nákladů. O toilk se ceny energie a všeho nezvedly. Holt se opět potvrdilo, že většina věcí, co je na Mělníku dobrá, se časem zhorší. Dobrých podnikatelů je tady oparvdu málo.

A za cenu 89Kč se dobře najím v centru města a nemusím na okrajovou část, kde nic jiného zajímavého není. Ve městě fungují "meníčka" kolem 100 a to včetně polévky, nápoje, hlavního jídla a kdysi i moučníku. Tak když bych k 89Kč přičetla něco za pití, případně za cestu(nevím, jestli se vyplatí MHD???), auto, taxi-nebo pěšky, abych ten oběd pak zase vysportovala....tak už to tak zajímavé není.

3.3.5 Dobrý den, zaznamenali


Dobrý den,

zaznamenali jsme, že našim hostům moučník chybí. Proto na jejich přání budou od pondělí 28.1.2013 opět součástí kompletního MENU.

Také jsme na přání hostů otevřeli restauraci ve všední dny od 8:00, aby u nás mohli posnídat či jen si dát dobrou kávu.

Děkujeme za Vás zájem a připomínky

Tým restaurace Paganini

3.3.5.2 Moučník


Ano, právě Vás jsem měla na mysli.Měla bych tedy ještě  jednu výtku...to jak se jeden čas sbírala razítka na vizitku a najednou(přišlo mi, že v krátké době) byly vizitky vyměněny a ty staré přestaly platit a zákazník tak přišel o možnost využít slíbenou odměnu. To mě tenkrát zamrzelo....A přestala jsem k Vám chodit.

3.3.5.2.1 Kartičky


Jen k těm kartičkám dávají se stále a že se změnily tak to je pravda.Ale naši věrní hosté už vědí že každá plná kartička jim dáva jeden oběd zdarma a možnost výhry.Výhra je každý měsíc jiná poukaz na večeři,volná vstupenka na Křižíkovu fontánu pro dvě osoby,láhev vína atd.

3.3.5.2.1.2 ...nevím proč,ale


...nevím proč,ale Váš komentář mi připomíná reklamu na Air bank,a sice toho tlustého hňupa co na něj vždycky spadne ta stěna...

3.3.5.2.1.1 Jasně


Jasně, ale jeden čas jsem tam chodila poměrně často a když jsem měla kartičku plnou, najednou byla změna a kartička neplatila. Bylo to v rozmezí max.měsíce. Nevím, proč jste je tak rychle vyměnili a nenechali využít nasbíraná razítka. Škoda-zamrzelo to a tak tam nechodím.

3.3.5.1 Děláte "HUJERA" ???


Děláte "HUJERA" ??? Lezete do řiti zákazníkovi na stránce, která tu řeší Vaši (zatím) konkurenci a nabízíte moučníček  "z vlastní zahrádky"

Ptám se,máte to zapotřebí??? Nebylo by fér se zviditelnit jinde,třeba ve vlastní diskusi o vlastním podniku???

3.3.5.1.1 Nechápu Vás...


:-(

3.3.5.1.1.1 Je to jednoduché,zde v


Je to jednoduché,zde v této diskusi se řeší osud jídelny p.Staňka,resp. jeho politika poskytování služby stravování,a do této diskuse se nacpe konkurence s nabídkou "moučníčku" a pod svou obchodní značkou,je pravda že to diskutující v příspěvku zmínil,že toto ve městě fungovalo a součástí menu byl moučník,ale celkem logicky nejmenoval kde,a náhle se potrefená husa ozvala.Nevím,ale nepřijde mi fér si dělat reklamu na stránce která se zaobírá jinou firmou a jiným problémem s tím spojeným,když chtějí něco nabídnout,tak ať si dělají reklamu na své diskusi,myslím že tento podnik zde na Mělníčku již byl několikrát zmíněn v diskusích a né zrovna lichotivě,(nevím zda právem či ne) ale nevšiml jsem se, že by si konkurence na nich ohřívala vlastní polívčičku.Celé to vidím tak že p.Staněk tu jídelnu už teď zdražením zazdil a jak tu zde padlo,za ty peníze se najíme všude...

3.3.4 Z 69,- na 89,-


Nejde o provozní náklady, ale o plánovanou marketingovou strategii. Zkušený provozovatel restaurace dobře ví, jaké náklady může očekávat.

Protože 89,- není tak lákavé, jako 69,- pro získání nových zákazníků, bylo nezbytné postupovat tímto způsobem, jakmile přišli a byli spokojení, zvýšení ceny o 20,- už je neodradí.

Stejně postupoval při otevření před několika lety salátový bar Šebesta Prajz, doba mezi otevřením a zdražením byla jen delší.

3.3.3 cena


Já teda nevím jak vy ale já když se chci někde najíst tak mě 20 kč nerozhodí, ale u mě je hlavně důležitá kvalita.

3.3.3.1 20


Ne, mě dvacet korun taky nerozhodí, ale za 89 už to není tak zajímavé-obzvláště na okrajové části města. Jak říkám, za tu cenu se chutně najím i v centru.

3.3.3.1.1 Za tu cenu se najím


Za tu cenu se najím chutně i v centru Prahy Smiling Nevím tedy kolik lidí místo oběda vyhledává pravidelně obžerství, aby se mu mělnická nabídka vyplatila.

3.3.2 Souhlasím...


Plně s Vámi souhlasím. Ale u tohoto "podnikatele" mne to ani trochu nepřekvapuje. Naopak fandím ostatním, kteří v tomto oboru tvrdě bojují o zákaníky a poctivou kuchyní se propracovávají k dobrému podniku s pravidelnými (i občasnými) strávníky. Říci si: "Za prvních čtrnáct dní mi to nevydělalo, kolik jsem si představoval, tak zdražím", a vymlouvat se při tom na všechny a všechno kolem, to umí každý. Jeden moudrý človíček, kterému jsem o tomto podniku říkal 6. ledna (tedy den před otevřením) mi na to řekl, že pokud jej bude mít na starosti majitel objektu, tak buď zdraží, nebo začne šidit kvalitu jídla. Snad nedojde i k tomu druhému... Smiling

3.3.1 ...to je tím že začli


...to je tím že začli vydělávat a teď chtějí rejžovat...inu ať je po jejich...  Sad

3.2 ...tak to je fofr,že to


...tak to je fofr,že to přijde zde už avizováno bylo,ale ta rychlost???Tak uvidíme kolik lidí dle nových pravidel pan Staněk nakrmí,však zákazník si s tím poradí a čas ukáže...

PS: Chtěl jsem ze zvědavosti zajít omrknout,no už vím že to nestihnu...

3.1 Zdražení


89,- by v reklamě nevypadalo tak dobře. Ale určitě to teď na billboardech opraví.

2 Krásný


Krásný den,
 
 
v úterý jsem si v jedné mělnické trafice koupila Týdeník Mělnicka a nestačila jsem se divit, čeho jsem se tam dočetla!!!
 
Chci se zde vyjádřit k článku na str.č.4 „ O RADOSTECH A STRASTECH JEDNOHO PODNIKATELSKÉHO NÁPADU“ ,kdy je prý „OTCEM“ tohoto projektu Jan Staněk.
 
Pan Staněk se zde nechává slyšet jak přišel na nápad, že prý po „návratu z cest po zemích Severní Evropy“ J - a přitom stačí zajet do nedalekých Kralup nad Vltavou, kde tento projekt již delší dobu funguje s rozdílem, že tam za 69,- Kč dostanete k jídlu i pití a ne jako u Johnyho – jen najíst.
 
Jako špatná předvolební kampaň našich politiků mi připadá i to, zasypat Mělník billboardy a naslibovat hory s horákama J, to umí spousta lidí. Takže to vypadá, že z nynější ceny 69,- bude prý podle slov pana Staňka 89,- a opět bez pití. A prý za to může vláda (to je oblíbená strunka pro skromný lid J ) zvýšením DPH, elektřiny, vody a plynu.!!!  Asi pan Staněk je jediný,  koho tyto skutečnosti překvapily, jelikož my všichni toto víme a s tímto bohužel musíme každý rok počítat a to, že se od vlády nedočkáme ničeho dobrého, tak to  víme snad úplně všichni J .
 
A v neposlední řadě chci ještě reagovat na slova pana Staňka, že ho trápí lidé, kteří obsazují místa na řadu hodin! Hm, hm…To je divné, že??? J To bych tedy taky nečekala, hahaa. Takže toto pan Staněk prý vyřeší tím, že za těch 89,- kaček bez pití tam budeme smět pobýt jen 40 min a kdo bude hodný, tak možná i hodinu JJ !!!
 
S přátelským pozdravem a přáním hodně úspěchů v podnikání za mělnické restaurace a jídelny!
 
 

2.2 Novodobý Standa "háček" ???


...ještě k těm 40 minutám určeným na konzumaci..pamatuji se na Mělnickou "postavičku" jistého Standu "háčka" (dříve narození jistě vědí).To byl chlapík urostlý,nevábného vzhledu,nikoho si nevšímal,nebyl zlý,dříve tvrdě makal v cukrovaru a po revoluci to byl jeden z prvních bezdomovců na Mělníku,a ten chodil do jídelny kde je dnes spořitelna (pamětníci jistě vědí) a krom vlastního příboru si dával na stůl budíka aby měl přehled o čase který tam tráví,tak pan Staněk může toto praktikovat stejně,nebo tam může dát něco jako mají šachisté za hodiny při hře,začne jíst jeden a do určitého limitu musí vypadnout aby mohl jíst další...teď vážně,celé mi to přijde že už neví jak a na čem vydělat.Johny bar už má svou slávu za sebou,pak tam byla jakási retro muzika či co a teď zas takováhle jídelna,nic proti ale jestli si chce získat lidi a tím i mít kšeft tak by měl mít dopředu jasno co chce a né se po týdnu divit že se zdražily energie,že mu tam lidi chodí a sedí déle než čekal,tím pádem více sní a déle zabírají místo ostatním a to celé pak vyřeší zdražením té samé služby,tak je buď naivní nebo vůbec nemá o kšeftu v pohostinství ani páru...vidím to tak ,že zákazník sám rozhodne jak dlouho tohle bude otevřeno...

2.1 ???


...ono to vůbec funguje různě po celé zemi,i v Praze,tam to mají za 100,-kč a pan Staněk zas objevil Ameriku se zpožděním.. Pokud jde o avizované zdražení,nemám problém,zkrátka tam nepůjdu a pan Staněk může mít otevřeno co chce,nabízet jak chce a zdražovat může donekonečna dle libosti,jeho boj,on přijde o zákazníky,ne já.Já chodím do osvědčených zařízení a mám klid a Vám ostatním doporučuji totéž,choďte tam kde jste spokojeni a hlavně kde Vám chutná ...

2.1.3 Zoufalému LULU


Byl jsem v bistru p. Staňka asi 4x a musím konstatovat, že takový druh stravování mi vyhovuje. Vybírám si to, co se mi líbí a nabídka je poměrně pestrá.  Co mi však vyhovuje nejvíce, je ta samoobslužnost a variabilita příloh. Neztrácím čas, rovnou si na talíř naberu na co mám chuť a pochutnám si. Odcházím nasycený  ještě před hodinou vyměřenou na konzumaci a s dobrým pocitem.

A Vaše zoufalé komentáře, plné skrytých narážek, osočování a mindráků mi radost z klidného oběda nepokazí. Neznám Vás, pouze jsem považoval za nutné se proti té Vaší žluči ohradit.

2.1.3.1 Zdravím Vás ,asi Vám


Zdravím Vás ,asi Vám uniklo že tato diskuse se týká toho jak p.Staněk si postěžoval v tisku že musí zdražit a určit časový limit ke konzumaci.Na základě těchto poznatků se zde vyjádřilo několik diskutujících,ne jen já a velká většina zde toto řešila v negativním slova smyslu.Vám MITSUBISHI přeji další spokojenost s tímto podnikem,nenechte se rozhodit mou přítomností zde,a choďte tam třeba 5 x denně,Vaše věc,moje zbytečná starost.

Já jsem se jen vyjádřil k náhlému zdražení a tomu co k němu údajně vedlo a nebyl jsem jediný.Možná používám trošku jiný slovník,než ostatní,ale to je tak vše...

2.1.2 Vy jste nějak divně


Vy jste nějak divně nastavený člověk. Všechno kritizujete a odmítáte, pomlouváte, hledáte jenom chyby. Co Vás trápí? Doma nesmíte mluvit nahlas a říkat své názory? Vždyť je to fajn, že pro nás někdo připravuje překvapení, novinky, zlepšováky, hezčí město, levnější jídlo, atd.
 Co myslíte?

2.1.2.1 Ano,máte pravdu,konečně


Ano,máte pravdu,konečně mne někdo pochopil.Zde se mohu realizovat,doma je to samé,utři prach !,vynes koš!,umej nádobí!,vyvenči psa!,vyper!,vyžehli! atp. Večer když už jse patřičně schvácen a ponížen,naseká mi moje drahá důtkou,já jí za to smím políbit nohu a napsat patřičně ponížený dopis, většinou ještě dostanu výprask a jdeme spát....

 

Tak, to bylo trošku na odlehčenou,teď vážně.Myslím si že od toho jsou diskusní fóra,aby se na nich diskutovalo,tákže i kritizovalo.Ano,tam kde něco vidím špatně,tak se více či méně vyjádřím,od toho to je.Pokud máte na mysli třeba poslední dvě témata,ať je to konkrétní,tak to bude asi tím, že vím kdo je pan Staněk (neplést si s tím že se známe a stýkáme),ten člověk mi neublížil ,avšak gesto levné jídelny rázem promění za zdražení,páč se mu to nelíbí,a nefrčí to podle jeho scénáře??? To je  podle Vás v pořádku???Pokud jde o spor ve věci maso do tašky,tak se ukázalo že pravdu máme všichni co jsme se k tomu vyjádřili a já nemám problém to uznat,to že jsem Klause nazval gaunerem nevidím jako pomluvu,udělal jsem to veřejně a skutečně si to myslím a jsem rád že jde do háje.Když jsem se zastal komunistů,chápu že se to nelíbí,ale i mezi těmito lidmi byli a jsou slušní lidé kteří vykonali mnoho dobrého,ale to se tady věčně popíralo,tak jsem se jich zastal,takže těžko JEN KRITIZUJI,ODMÍTÁM APOD. !!!A pokud jde o jídlo,což teď je na této straně aktuální téma,již dříve jsem v jiném příspěvku chválil a dělám to znovu provozovnu Kosina u autobusáku,jejich dršťková polévka a Moravský vrabec nemají konkurenci (dle mého názoru) jsem tam velmi spokojen a rád doporučuji.V dalším jsem doporučil Tauchmanny,což je velmi dobře a profesionálně  vedená hospoda/restaurace,jídlo dobré,porce poctivé. Tak tu neříkejte že JEN kritizuji...

2.1.1 HOSTÍK   Teda!!! Deset


HOSTÍK   Teda!!! Deset palců nahoru za souhlas!!! K reakci Lulu z 18.1.2013 v 16.28

2.1.1.1 ...dík...


...dík...

Obrázek uživatele raist

1 re: Sněz co můžeš za 69 Kč?


Bylo tam dost lidi. Lidi ruznorodych... od nafintenych pipinek, pres ajtaky, po typka v monterkach se zablacenyma holinkama Eye-wink

Vyber z mnoha jidel. A chutnych jidel - napr. kralik byl skvelej. Stejne tak jemny spanelsky ptacek.
A napr.na drstkovou polevku jsem slysel jen chvalu.
Jsou tam i tacy plne skladkych zakusku.

Napoje se plati. Nejsou predrazene.
Info o zbytcich na taliri tam je.

Obecne zajimava je i rychlost jakou se tam lze najist (necekas na cisnika, na zaplaceni, apod.).
Jen je to diky vzdalenosti od centra asi na auto.

1.2 placene napoje?


Také se chystám vyzkoušet. V Kralupech nad Vltavou toto funguje již delší dobu s velikou nabídkou různých chutných jídel. Dvakrát jsem vyzkoušel a spokojenost. Ale tam se neplatí ani pití, což mě u tohoto trošku překvapilo. Když připočtu třeba 10,- Kč za pití, již to není tolik zajímavé. Ale stejně vyzkouším, uvidím nabídku jídel Smiling

1.2.1 vyžírka


co ty si :DDDDDDDD 10 kč za napoj a už to není tak výhodné asi umřu smíchy :DDDDDDDDDDDD

1.2.1.1 Neurážejte prosím...


Asi jste moji poznámku moc nepochopil. Já to srovnával s konkurencí v Mělníku, ne s mojí ochotou platit určité sumy za jídlo (a pití). A zmiňoval jsem, jak to funguje jinde - konkrétně v Kralupech.

1.1 Dík za info, určitě to


Dík za info, určitě to taky zkusím Smiling Škoda, že to není ve městě, ale pokud se to osvědčí, třeba to někdo napodobí. Často si říkám v restauracích, že bych raději ochutnal od každého kousek, než dostat jedinou, byť velkou a chutnou porci. A klidně bych zaplatil i víc, pokud by to bylo dobré.

1.1.1 U Johnyho?


A kde že to vlastně je?Nejsem přímo z Mělníka....

1.1.1.2


1.1.1.1 Johny bar


Je to v bývalé diskotéce Johny bar. Dnes jsem tam taky vyrazil a musím říct, že jsem byl příjemně překvapen. Jídla bylo spousta a pochutnal jsem si. A i když tam bylo dost lidí, je to tam velké, takže vždycky byl nějaký stůl volný. Tak snad jim to vydrží.

U vstupu zmáčkete tlačítko, vyjede vám vstupenka za 69 Kč s upozorněním, že když vrátíte na talíři více zbytků, zaplatíte pokutu 50 Kč. Nikdo tam ale nic nevracel, snad kromě kostí, ale ty se nepočítaj Smiling. Sníst můžete, co se do vás vejde a přidávat si můžete kolikrát chcete a co chcete. Kolegyně dietářky se ale moc nepřecpaly. Pití se kupuje a hned i platí u baru a při odchodu vrátíte vstupenku a zaplatíte 69 Kč. Jo, taky tam rozšířili parkoviště.

Jediné, co mi vadilo byly trochu mokré talíře. Chtělo by to myčku se sušením. Ale zítra tam jdem zase.

1.1.1.1.1 Dobrý den. Děkujeme za


Dobrý den. Děkujeme za informace. Vypadá to lákavě. Tu vstupenku si musí vzít úplně každý, kdo tam vstoupí, třeba i malé dítě?

1.1.1.1.1.1 co malé děti ?


Malé děti pochopitelně platit nemusí.

1.1.1.1.1.1.1 Otevírací doba?


Jaké jsou provozní hodiny?

Jinak s tím, že malé děti platit nemusí bych byl opatrný... 69 Kč je schopno 9 leté dítě projíst a naše mateřská školka by tam mohla začít chodit s dětmi (3-6 let) na obědy.. a to nemluvím o rodinách s mnoha dětmi.. :-) Přece jen to máte už teď skoro zadarmo.

1.1.1.1.1.1.1.1 pondeli az patek od 10:00


pondeli az patek od 10:00 do 14:00


https://www.traditionrolex.com/7