https://www.traditionrolex.com/7

 supermarket eva | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Nemáte se jak dostat domů? Pomůžeme vám zde.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

supermarket eva

supermarket eva co kus to šmejd z číny ... Od nich se snad nerozpusti ani prašek na prádlo . Jen se s nima človek pořad hádá na reklamacích . Fuj.

Negativní zkušenosti předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

6 Dobrý den, já musím


Dobrý den,

já musím říct, že také nemám dobrou zkušenost se supermárketem Eva. máme z Evy téměř vše, ale už si tam kromě drogerie jako např. jar a mýdlo nekoupím žádný spotřebič. Začalo to lednicí, nedovírají dvířka, takže se nám neustále namražuje mrazáček. U pračky nám odešly tlumiče ještě před ukončením dvouleté záruky. Vysavač jsem reklamovala 2 krát a nakonec úplně odešel měsíc po ukončení záruky. Na televizi se nám dělají pruhy, myčka nám ve vnitř rezaví a dvd jsme také 2 krát reklamovali. Chci říct, že nikdy jsme nekupovali úplně nejlevnější věci, navíc pokaždé když jsme něco reklamovali, museli jsme měsíc čekat. U vysavače jsem byla opravdu naštvaná, protože když máte malé děti a potřebujete ho téměř denně, tak ten měsíc je fakt problém. Museli jsme jít ke konkurenci a koupit si za 1000 prozatimní, se kterým jsem nakonec víc spokojená. Nevim, jestli jsme měli smůlu , ale mám takový pocit a dokonce jsem to i slyšela, že Eva prodává druhou jakost.

6.1 Eva.cz - u nás spokojenost..


Když jsme se přistěhovali na Mělník, nakoupili jsme v Evě téměř všechno. Prodavači by se asi mohli víc usmívat, uličky mezi regály by mohly být širší, ale ceny mají skvělé. Podotýkám, že jsme tam nakoupili většinou značkové výrobky.  

Teď nám v Evě udělali radost bojlerem z Dražic a originálními filmy na DVD za 5 korun.

5 Tak taky dám názor...


Léta jsem byl častým zákazníkem a utratil jsem tam docela slušný peníz,veškerá elektronika,spotřebiče,telefony a hromada dalšího.To vše platilo do doby co jsem učinil následujíécí zkušenost,pořídili jsme si sporák za cca 7.500,- což není málo,není to moc,nepotřebovali jsme nic extra,ale zase né nutně jebku za 3 litry s jednou plotýnkou.Sporák jsme v dobré víře zakoupili a těšili se jak ho o svátky proženem (bylo to těsně před vánoci).Sporák jsme dovezli domů a najednou to začlo,nechtělo nic hořet,když se zadařilo tak to nešlo regulovat,takže technik udělal důkladnější kontrolu sporáku a zjistil závad jak na kostele.No co,tak ho mezi svátky vrátíte a bude,konstatoval.Tak jsme se spolu s tehdy dvouletým prckem vydali vrátit nefunkční sporák do EVY a nějak to vyřešit.Následovalo krátké vysvětlení co se děje,předání potvrzení od technika (což nám sdělili že jsme si ho mohli napsat sami,nechápu jak) co bychom rádi a dostalo se nám strohého a arogantního "vyfáknutí" že je to nezajímá,reklamační doba je měsíc a sbohem.Kdyby to byla televize,cokoliv jiného,ale sporák?To jako o svátky nebudem vařit?Stačilo trošku lidského přístupu,sporák bez keců vzít,dát jiný nebo peníze,ale tohle?Strávili jsme tam celý den a po dlouhých tahanicích nakonec bankovky vrátili,ale to jednání...od té doby nakupuji u konkurence,jestliže o mne jako zákazníka stojí tímto způsobem,jejich věc,naštěstí si dnes můžu vybrat a nejsem závislý na těhle lidech ...

5.1 Šmejdi


No pro vás jsou všichni šmejdi, lidi, co vám prodávají věci z Číny, v jiném příspěvku lidi, co neumí pravopis a pracují v realitkách - proč si nenajdete psychologa a zamořujete svou nechutnou přítomností fórum na Mělníčku?

5.1.1 ...klídek,od toho to tady


...klídek,od toho to tady je a abych psal za sebe,tak já tuhle diskusi nespustil.Jestli jste Vy spokojen s brakem odkudkoliv,nejen z Číny,kupujte si ho klidně po kamionech a zde dělejte klidně reklamu EVĚ jak chcete.Sdělil jsem svůj názor,myslí si že jsem tam jasně napsal co mi provedli,takže Vám to vysvětlím zjednodušeně znovu.Nejsem blbeček ani retard, aby si se mnou takto někdo vytíral řiť,BYL jsem častý zákazník a UŽ nejsem.Jak tu zaznělo,chápu že mi flexa za 3 kila nevydží to samé co Bosch za 15 kil,ale do hajzlu,když už cokoliv prodávají a ono se to rozbije,a nebo to vůbec nejde,očekával bych normální lidský přístup a ne to co předvedli.Fandím každému kdo tu napsal pozitivní zkušenost, ale jen proto že já ji nemám (a nejsem sám) potřebuji psychologa???

4 EVA


Reklamace zatím vždycky bez problému, ani jich nebylo víc, než jinde. Jen si nemyslím, že flexa za 350,- je to samé jako Bosch za 1500,-, jestli někdo nechápe souvislost mezi cenou a kvalitou, jeho problém.

3 Záleží na výrobci


Přece když si v Evě koupím Jar nebo Pur....tak je to ten samý Jar či Pur jako v Kauflandu, Tescu a kdekoliv jinde..pokud ale koupíte v Evě nějaký noname výrobek tak je jasné že s ním může být problém...ale to je přece stejné i v jiném obchodě....Také s Evou nemáme špatné zkušenosti...koupili jsme tam již hodně věcí a případné reklamace vyřešili a bylo.

2 Opačné zkušenosti


Dobrý den. V Evě nakupuji hojně, neboť je to u nosu, a probémy se zbožím jsem měl jen hodně zřídka (asi 2x) a když už, reklamace proběhla naprosto bez problémů. Výměna zboží za funkční kus nebo vrácení peněz.

1 Eva


Já tedy musím říct, že s případnými reklamacemi jsem nikdy neměla problém. Reklamovala jsem asi třikrát a vždy naprosto bez problému produkt vyměnili okamžite, ani jsem nečekala nějakých 30 dní až to pošlou výrobci atd. ... To jste tedy měl asi zrovna smůlu. A jen tak okrajově, nakuju tam prakticky všechno, proto "tolik" reklamací. Dokonce už i NTB jsem tam koupila po špatné zkušenosti (zejména co se jednání týká) s reklamací v Alze.


https://www.traditionrolex.com/7