Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.
Řeznictví Matinka
Omlouváme se, že na uvedené diskusní téma reagujeme až po 14 ti dnech.
Firma Řeznictví uzenářství Kosina působí na Mělníku již více jak 10 let a našim krédem bylo a nadále je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější služby a proto nás zaskočilo hodnocení uvedené v této diskuzi. Pokud naši zákazníci byli s našimi službami nespokojeni, nesmírně nás to mrzí prosíme, aby na nedostatky okamžitě reagovali už přímo na prodejně. I přes veškerou snahu může dojít k chybě a jsme připraveni reklamace neprodleně řešit. Každá reakce, ať kladná či záporná je pro nás zdrojem informací pro zlepšování služeb Vám zákazníkům.
Ale dovolte nám upozornit na některá úskalí s nakládáním s masem a uzeninami.
Zboží, které prodáváme je specifické tím, že je u něho omezena doba uchovatelnosti a současně musí být zachován nepřerušovaný teplotní řetězec po celou dobu uchovávání, manipulace a i přenášení zboží z prodejny do domácnosti. To znamená, že by teplota zboží neměla překročit u masa ..C, uzenin C. Pokud dojde k nárůstu teploty nad stanovené limity, výrazně se zkracuje doba upotřebitelnosti. K tomu může dojít i tím, že zboží, zejména v teplém počasí, se při odnášení ohřeje, a pokud není rychle uloženo do chladírny, může dojít k jeho znehodnocení.
Na prodejně musíme sledovat a zaznamenávat teplotu zboží od příjmu až po uložení do prodejního pultu. Na prodejně musí být informace pro zákazníka jaká je doba použitelnosti prodávaného zboží.
Nepopíráme, že krize, v které se nachází celá společnost nás také zasáhla. Přesto prodejna dosahuje takového obratu zboží, že denně jsme zásobováni čerstvým masem, drůbeží a uzeninami. Proto na rozdíl od jiných prodejen masa nemáme problémy s čerstvostí. Není ani důvod, k tomu, aby byly snižovány nároky na opracování masa. V pultě je vždy dostatečné množství masa od každého druhu, aby si zákazník mohl vybrat ten správný kousek. V reakci na upozornění, že: „V minulosti libová vepřová pečeně má v poslední době stále větší podíl masa z kýty a dnes měla navíc tolik sádla, že vypadala spíš jako krkovice“ si dovolujeme upozornit, že maso z kýty nemůže být z anatomie zvířete součástí pečeně. Pokud se prodává pečeně s kostí, v části od kýty je její součástí panenka. Na opačném konci pak pečeně navazuje na krkovici. Zákazník si proto může vybrat, kterou část chce – pečeně s panenkou, střed a nebo pečeně od krkovice.
Uvítali bychom setkání s přispívatelem p. Markem na prodejně. Rádi bychom s nim projednali jeho podněty a seznámili ho s provozem prodejny.
Na základě Vašich reakcí jsme přijali opatření:
1.Každá prodavačka má na oděvu svou jmenovku
2.Na prodejně je umístěna kniha přání a stížností
3.Každá reklamace bude neprodleně vyřízena a při oprávněné reklamaci, kromě kompenzace závady bude zákazníkovi dána pozornost.
Pokud budete mít jakékoliv připomínky, přání nebo stížnosti, prosím volejte nebo pošlete sms na mob. 736764869 a nebo email martin.kosina@seznam.cz. Uvítali bychom setkání s přispívatelem p. Markem na prodejně. Rádi bychom s nim projednali jeho podněty a seznámili ho s provozem prodejny.
Poslední komentáře
Petr Moss
Regionální muzeum Mělník
Taxi Novák
smejd
michaell.n
SimonaK
SimonaK
SimonaK
SimonaK
SimonaK