https://www.traditionrolex.com/7

 Integrace Mělníka do PID | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Nemáte se jak dostat domů? Pomůžeme vám zde.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Integrace Mělníka do PID

http://www.tram-bus.cz/stredni-cechy/integrace-melnika-a-neratovic/

Hlavní zajímavost je konečná stanice, nově je to Ládví. Pro ty co dělají na Bulovce, k nezaplacení...

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

93 POZOR POZOR POZOR!!!


Velká změna v jízdních řádech!!!  Dnes jsem se docela nemile přesvědčil o "nových" jízdních řádech ROPID. Dojíždím do a z Prahy a při dnešním večerním návratu jsem si ještě nakoupil v obchodě a chtěl jsem pokračovat od zastávky u Nemocnice do Mlazic.

...špatná volba. Při nástupu a odevzdání "bakšiše" za svezení tu krásnou dlouhou rovinku s nákupem(jelikož už mi v tu chvíli neplatí 90min. limit PID) čekám obvyklé odvezení "k Lípě". Aj ouha, když najednou libý hlas uvaděčky z reproduktoru hlásí hned na první zastávce na Pšovce...konečná zastávka, prosíme vystupte. Říkám si, asi se řidič "ukliknul" a jedeme ještě kousek k Cinkům. Tam ale nečekaně řidič parkuje a s údivem, jako že nic nevím mě vyhazuje.

???

Nemohl mi hned při nástupu říci, že končí nově na Pšovce. To bych totiž raději šel za těch 11 Kč pěšky už od Kauflandu!!!

 

Tak, a teď čtu nový jízdní řády a pořád mám otevřenou pusu Laughing out loud

Dál nebudu vysvětlovat, ale všichni co bydlí v Mlazicích jsou slušně řečeno "namydlený". Ale myslím, že i admini tady pochopí, když napíšu že jsme prostě v PRDELI!!!!!

Jan Matoušek, Mělník Mlazice (nestydím se ani v nejmenším podepsat dámy a pánové)

Obrázek uživatele raist

93.3 re: POZOR! Mlazice... snad jen docasne.


A neni to nahodou jen docasne - diky rozkopanym komunikacim v Mlazicich? Kdy se pry autobusy u Lipy proste neotoci (a kdekoli dar po smeru take ne, takze se to snad deje v prostoru u Cinku, a proto ta Psovka)

93.3.1


je...

http://ropid.cz/mimoradnosti/melnik,-mlazice-349,-369,-470,-471,-475__s187x3004.html

93.3.1.2 MHD změny


PID

Mělník (470, 471, 474, 475)

od 11.5.2015 do 14.6.2015

Není-li napsán čas, pak uvedené termíny platí vždy od zahájení denního provozu daného dne do ukončení denního provozu daného dne.
Vysvětlení používaných dopravních zkratek a symbolů

 

 

470, 471

  • linky jsou v centru Mělníka vedeny po odklonových trasách
  • zastávka Mělník, Fibichova směr Mělník, Pšovka se přemisťuje v ul. Fibichova přibližně o 90 m vpřed před křižovatku s ul. Kpt. Jaroše (pouze do 24.5.2015)

474

  • ve směru Velký Borek se mění sled zastávek takto: ... – Mělník, aut.st. – Mělník, sídliště – Mělník, poliklinika – Mělník, Fibichova – Mělník, Tyršova – Mělník, Zádušní – Mělník, Podolí, nemocnice – Mělník, Podolí, pivovar – Mělník, aut.st. – Mělník, Rousovice – ...
  • ruší se zastávka Mělník, nám. Karla IV. směr Velký Borek

475

  • pouze ve směru Mělník, aut.st. se ruší zastávky Mělník, Zádušní a Mělní, nám. Karla IV.
  • přemisťuje se zastávka Mělník, poliklinika směr Mělník, aut.st. do protisměrné zastávky
  • zřizují se ve směru Mělník, aut.st. zastávky Mělník, Podolí, nemocnice a Mělník, Podolí, pivovar (v pravidelných zastávkách linky 369 směr Praha) a Mělník, sídliště a Mělník, Fibichova v pravidelných zastávkách linky 475 směr Liběchov (zastávka Mělník, Fibichova bude do 24.5.2015 posunuta přibližně o 90 m vpřed před křižovatku s ul. Kpt. Jaroše)

 

důvod: rekonstrukce povrchu ul. Pražská

 

 

93.3.1.1 Mlazice: přeloženo pro méně chápavé :-)


PID

Mělník, Mlazice (349, 369, 470, 471, 475)

od 11.5.2015 do 7.6.2015

Není-li napsán čas, pak uvedené termíny platí vždy od zahájení denního provozu daného dne do ukončení denního provozu daného dne.
Vysvětlení používaných dopravních zkratek a symbolů

 

 

349, 369, 470, 471, 475

  • spoje ukončené v pravidelném stavu v zastávce Mělník, Mlazice, žel.zast. jsou ukončeny již v zastávce Mělník, Pšovka
  • pro tyto spoje se ruší obousměrně zastávky Mělník, záv. loděnice a nástupní a výstupní zastávky Mělník, Mlazice, žel.zast.

 

důvod: rekonstrukce ul. K Přívozu

93.2 S vaším


S vaším tvrzením,že všichni kdo bydlí v Mlazicích jsou "namydlení",nemohu souhlasit.Všichni z Mlazic nejezdí přece pravidelně do Prahy.Takže namydlený jste vy,protože bydlíte v Mlazicích

Obrázek uživatele milk

93.1 Kdo to nezná,tak by


Kdo to nezná,tak by předpokládal,že Pražská Integrovaná Doprava je provozována jen na území hlavního města.Z milosti teď k tomu byla přibrána i doprava z Mělníka,kde bych předpokládal konečnou na autobusovém nádraží Mělník.U vaši informace mi chybí údaj kolik vás do těch Mlazic vlastně jelo.Na povození po nákupech a následný odvoz co nejblíže k vašemu bydlišti PID není určitě určena.

93.1.1 óóó, jak jsou...


...ti pražáci hodní že tam můžeme milostivě jezdit Smiling Děkujeme, děkujeme, děkujeme.

93.1.1.1 staci se podivat do jizdniho


staci se podivat do jizdniho radu.. tam je totiz videt, ktere spoje konci na Psovce a ktere pokracuji az do Steti.. Holt Mlazice nejsou tak zalidnena oblast aby tam jezdil kazdej spoj

93.1.1.1.1 Děkuji, to jsem nevěděl...


...že existují jízdní řády Smiling  Ony totiž byly od 11.5. změněny, proto to překvapení a rozčarování. Mj., za posledních cca 8let větší část spojů díky centrále v Mlazicích končila právě tam. Tuto změnu nechápu.

Ale díky za radu s tím jízdním řádem, zkusím se na ně podívat co je to za novinku, to víte už jsem starší pán Laughing out loud

92 jízdenka pro seniory přes 60 let


Prosím Vás, slyšela jsem, že senioři mají cestu z Mělníka do Prahy zdarma po předložení občanského průkazu. Má už někdo zkušenost ?

92.1 60 ještě není senior...


...takže si ještě musíte 10let počkat :)  Zdarma až od 70ti let. Nicméně je možné, že je nějaká sleva. Určitě vám poradí na autobusáku v informacích(alespoň doufám)

91 Pokles tržeb


Pěkný den, taktéž přidám něco do vínku, i když se to systému PID přímo tak netýká, ale reaguji i na příspěvek paní Anny Svaté, které přeji co nejméně komplikované dojíždění o Prahy. Mám kamaráda, který má přítelkyni manažerku v MC´Donalld v Holešovicích. Ta mu řekla, že za poslední dva měsíce klesla tržba v MC´Donaldu o 35%, což je docela dost. Pokles si vysvětluje společnost tak, že dost rodin, které jeli jak ze Štětí, tak i z mělníka, do Prahy do ZOO, tak si před výletem šli sednou do MC´Donalda, kde utratili nemálo peněz. Podobné mínění měli i studenti, kteří jak v sobotu, tak i v neděli, dorazili ráno v 05:45 do Holešovic a právě jediný MC´Donald otevíral v 06:00, kde studenti posnídali a naučili se tam tak na zkoušky. A pak tu máme asi největší zastoupení lidí, kteří prostě dojíždí do Holešovic, odkud cestují dál po Praze za prací. Z Holešovic také pak opět jezdí po práci domů do Neratovic, Mělníka či Štětí. A hádejte, pokud nechtěla maminka vařit, anebo chtěl tatínek potěšit rodinu, tak co koupili? Opět zamířili do MC´Donalda. Takže se nedivím, že tržby klesly.  

91.2 Pokles tržeb


Zajímavá informace, ale co mne mrzí víc než pokles tržeb nějakému nadnárodnímu řetězci - navíc prodávajícímu nezdravou a někdy nepoživatelnou stravu - je pokles tržeb ve stánku Votické pekárny, kde jsem si i v časnou ranní hodinu kupil čerstvé a opravdu chutné pečivo a hlavně chleba, který byl i po týdnu poživatelný, a navíc i brzo ráno  nás pani prodavačka obsluhovala s úsměvem. Ale s opravdickým, ne s tím nuceným od vedlejšího fast foodu.

Obrázek uživatele milk

91.2.1 Pokles tržeb je učitě


Pokles tržeb je učitě nepoloží,třetinu zaměstnanců přesunou podle potřeby do Ládví nebo do Letňan.Ta pekárna pokud má dobré manažery,tak si tam také zřídí stánek.O zdravotní nezávadnost nemějte strach,určitě to někdo hlídá.Kdyby strava nebyla poživatelná,tak se tam zákazníci nebudou vracet.Ono neustále jíst držkovku,svíčkovou a vepřo-knedlo taky nejde.

91.1 Pokles tržeb


.

90 Dnešní jednání


90.1 nesouhlasim s nynejsi dopravou


Proc ste odrizli o vykendu Melnik od Neratovic.Sem mlada a nemocna a chodit pesky az do Byskovic kdyz mam zdrvotoni problemi.Nebo jet na stepan v tydnu a presedat na Prazsky spoj do Melnika kdyz ste racili zmenit jizdni rady.A co ostatni lidi co pracuji ne Melniku?Vratte vykendovy autobusi.Zlepsili ste integraci dopravy do Prahy a Melnik co? Z Neratovic je to nemozne a obtizne a diky van.Zkuste si jit pesky cekat na spoj z Byskovic do Melnika.Nebo presedat a platit 2 autobusi.Vratte Nerabus.

9 jizdni rady do/z Prahy


informace o integraci - http://integrace.ropid.cz/

navrhy novych jizdnich - http://integrace.ropid.cz/2-2.htm

 

8 Integrace do PID


Integrace je hezká věc, ale pro mladé a zdravé. Pamatuji, kdy autobus z Mělníka končil v Praze na Florenci, tedy v podstatě v centru Prahy. Pak se to přesunulo na autobusové nádraží Holešovice, pak v Holešovicích na termínál MHD a tím začaly pro mne problémy. Myslel při tom, při všech těch změnách, také někdo na staré a nemocné lidí, kteří musí jezdit do Prahy k lékaři, ať již do nemocnice na Bulovku, nebo někam jinam. Když na Bulovku, tak jsem tam dříve vystoupila na zastávce. Jak se tam dostanu z Ládví, nevím. Když jinam, tak jsem z Holešovic jela tramvají, neboť po těch jezdících schodech nebo dlouhých obyčejných dolů do metra to při mé snížené pohyblivosti v bezmála 85 letech nešlo. Bezbriérový přístup - výtah - je v Holešovicích totiž ze strany autobusového a vlakového nádraží (změna se tehdy zdůvodňovala lepším místem na čekání a dostupností McDonald). Teď je to finanční úspora pro denně dojíždějící, co bude příště? Proč v rámci integrace nebyl dál ponechán terminál MHD V Holešovicích? Proč zase změny - k lepšímu, či horšímu? Je tam - v Ládví - vůbec nějaký přístřešek s lavičkou pro čekající cestující? Nebo má dotyčný 1/2 hodiny nebo i déle stát např. na dešti a větru?

Anna Svatá

8.2 Integrace


V první řadě klobouk dolů, že 85 letech jste takto schopna pracovat s počítačem a internetem Smiling Nicméně nebuďte tak skeptická. Když by to jezdilo jako před desítkami let na Florenc jako dříve, klasickými autobusy, jak byste se dostávala na Bulovku? Dneska se vše z mého pohledu řeší s ohledem na hůře pohyblivé občany - nízkopodlažní autobusy, výtahy do metra, nízké bariéry... To musíte uznat, že dříve nebývalo. Kdyby to bylo jako před xx lety, tak byste jela busem se třemi nebo čtyřmi vysokými schody, s nízkého nástupiště, nastoupila do tramvaje se třemi prudkými schody atd. Na Ládví to bohužel s těmi příštřešky není slavné - hlavně ve směru z Prahy, to si fakt nedokážu v dešti představit. Na druhou stranu tam přejdete silnici a máte tam třeba do metra výtah. Stanice metra Ládví není moc hezká, působní stísněně, schody uprostřed stanice jsou komplikované, výstupy (chodby) ven úzké a nepřehledné, ale asi jde o zvyk... Upřímně taky nevím, proč nenechali Holešovice, ale asi se Ropid bojí, že když otevřou Blanku (jestli vůbec někdy), tak že tam bude silnější provoz - ale upřímně, těm autobusům by to zase tak nevadilo - nějaký kus V Holešovičkách vyhrazený pruh mají.. Nevím no.

8.2.1 Jenom historická poznámka a otázka.


V dobách, kdy všechny autobusy končily na Florenci, tak zasávkové autobusy z Mělníka a Štětí měly tyto stanice: Praha-Březiněves, Praha-Ďáblice, Praha-Libeň Bulovka, Praha-Karlín Invalidovna, Praha-Florenc. Rychlíkové měly poslední mělnickou u cukrovaru a první pražskou právě u Bulovky. Bulovka byla v naprosté většině zastávkou i pro dálkové autobusy projíždějící Mělníkem. To jen tak naokraj. Jinak máte v mnohém pravdu a stejně tak komentář níže, který říká, že tam z Ládví jezdí spoj.

Proč se najednou nemůže jezdit z Holešovic ? A je už vůbec jisté to Ládví? Nebudou to nakonec také Letňany, kde je dost placu? Na stránkách Ropidu už jsou vystavené nové jízdní řády, ale linky 348 a 369 oficiálně neexistují.

Obrázek uživatele milk

8.2.1.2 Výhodné


Vždy každá změna bude vyhovovat někomu více a jinému méně,záleží  na jaké cílové místo má kdo namířeno.Vychází se z předpokladu,že Praha bude stále více zatížená silniční dopravou a tím se stále více od středu města  přesunují konečné stanice autobusů přijíždějících zvenčí.Z tohoto pohledu by byla nejvhodnější stanice metra Letňany,ale některé vlaky metra končí v Ládví,protože už jsou téměř prázdné a musí se čekat na následující spoj do Letňan.Předpokládám,že při zvýšené vytíženosti by všechny vlaky metra končily a začínaly v Letňanech.

8.2.1.1 Ládví vs. Letňany


Můj dojem je ten, že ÚMČ Praha 8 chce zcela zrušit pruh pro autobusy (v úseku Holešovičky - Holešovice) a využít jej pro parkování rezidentů. Částečné zkrácení se jim myslím již povedlo. Proč špatně přístupné a z hlediska cestujících nepříliš pohodlné Ládví, je pro mě záhadou. Pro srovnání se lze podívat na to, jak čekají kladeňáci na Dejvické (nekryté stání), komfort nic moc, zlaté Holešovice - očekávám, že na Ládví to bude velice podobné. Nebyly by lepší rovnou ty Letňany? (o 5 min déle metrem, ale třeba o 10 min. kratší cesta Střelničnou ul. ve špičce).

8.2.1.1.2 Ládví vs. Letňany


Jediné omezení je v ohybu u Valčíkovy ulice kde byla stání rezidentů vždy. Od přemostění začíná buspruh.
S budoucím zprovozněním Blanky se spíš počítá se zvýšením provozu takže nějaké "zklidnování" omezením buspruhu nehrozí.

Umístění konečné na severním konci Prahy je pragmatické řešení, umožní dodržení taktu bez zpoždění. Metrem z Holešovic do Ládví jste za 2,5min. Nezanedbatelná bude asi i úspora PHM autobusů.
Otázkou je zkulturnění čekání na Ládví kde bude vyšší počet čekajících cestujících, a v horším počasí se asi všichni nevejdou pod přístřešky.
V tomto ohledu rozhodně vedou Letňany, kde je velké odstavné parkoviště pro MHD a přístřešků také dost, ikdyž tam je zase pásmový provoz metra.

8.2.1.1.2.1 Ládví x Letnany


Jen upřesním, že metrem jste z Holešovic na Ládví za 5 minut (jen jízda metrem), nikoliv 2,5. Úspora PHM autobusů cestující moc zajímat nemusí. Vezme to dle jízdních řádů, tak i nyní to na Ládví trvá 35 minut (z Mělníka), předtím do Holešovic to taky trvalo v ideálním případě 35 minut. Cestující je tedy nově v centru Prahy teoreticky o nějakých 5 minut později.

Stejně tak cestující nemusí zajímat, kde budou parkovat autobusy (jestli za rohem nebo někde za třemi rohy), pro cestující je důležité, aby na určitý čas ten autobus přijel a odvezl je. Letňany pro konečnou busů z Mělníka je snad nejhorší varianta. Kromě toho, že do Holešovic to metrem z Letňan trvá 12 minut a jezdí to (ve špičce ráno) pouze každé 4 minuty. Čili když nechytnete metro, můžete být v Holešovicích až za 16 minut. A to je o dost déle, než autobus projel Holešovičkami na nádr. Holešovice.

8.2.1.1.1 Letňany jsou hodně mimo.


Letňany jsou hodně mimo. Metrem do Holešovic to není 5-10 min, ale 15-20 min. A pak dál dle potřeby.. Když člověk pospíchá ráno do školy, práce, musel by jet o spoj dřív:) Souhlasím ZLATÉ HOLEŠOVICE!

8.1 Bulovka


Z Ládví přimo na Bulovku do areálu nemocnice jezdí linka č.295

7 tak je to konecne


tak je to konecne tady...

http://ropid.cz/tiskove-informace/integrace-melnicka-a-neratovicka-od-dubna-2015__s193x2882.html

nevite nekdo jake budou nove jizdni rady? budou platit ty lonske navrhy?

6.1 Opět v televizi.


Teď to bylo na ČT 24 opět v televizi. Třicet let končí autobusy z Mělníka v Holešovicích a nikdo se nad tím dosud vůbec nepozastavoval. Teď je to najednou hrozný problém.

Jinak lidi v Ládví lze celkem pochopit, ale zajímalo by mě, kdyby se tak bránili někde jinde mimo Prahu, zda by také starosta řekl: ,, My jsme tu doma a vy jen výletníci, tak to chápejte." O nás nejde, tak ať si ty Středočeši počkají, jako vždycky a ve všem. Myslím, že gesto mělnického pana starosty Mikeše bylo výstižné.

6.1.1 Myslím, že starosta pan


Myslím, že starosta pan Mikeš autobusem do Prahy určitě nejezdí. Netuší, jak vypadá stání na terminálu v Holešovicích, ani jak bude vypadat v Ládví. Ono je to jiné pro pražské, kteří přestupují a na spoj čekají tak 5 minut, a jiné je to pro mělnické, kteří budou čekat i půl hodiny, a o prázdninách třeba i hodinu a déle.

5 jízdné


Kdo bude jezdit z Mělníka pravidelně,tak třeba na Bulovku s použitím linek 369 a 348 bude stačit Opencard pro pásma 0+1+2+3+4.Nebude potřebovat kupon pro Prahu.Měco jiného je,když dotyčný bude cestovat ještě dál po území Prahy,
to musí mít kupon pro Prahu(P+0)a k tomu kupon pro pâsma 1+2+3+4.

4 Pozor na počet pásem!!!


Na jednotlivou cestu z Mělníka do Ládví si musíte koupit jízdenku na šest pásem!!! Spousta lidí si myslí, že jim bude stačit jen lístek na 4 pásma. A pokud chcete lístek i na PID tak si musíte koupit lístek na pásem 8.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

4.2 ze stránek ČSAD Mělník


na facebooku ČSAD Mělník je tento návrh jízdného, chápu to tak, že bez Opencard je to z Mělníka na Ládví za 46, nebo s jízdenkou za 62 na 210 minut kamkoliv po Praze P+0+B...

4.1 pokud dobre pocitam


tak je dulezita cena a ne pocet pasem.

doposud: 230 pracovnich dnu x 96,- + 4750,- praha p 0 b = 26830,-

ropid: 4x2400,- (4pasma) + 4750,- praha p 0 b = 14350,-

ale trebas tomu spatne rozumin...

m.

4.1.1 výpočet sedí, to je nejčastější kombinace


jen jsou i jiné kombinace, třeba někdo nepotřebuje Prahu P0B a bude jezdit jen do Ládví (Bulovku), pak musí kupovat 6 pásem. a to je měsíčně 1350 a nebo jednotlivě 12 prac dnů x 96kč = cca 1200Kč

4.1.1.1 výpočet


Jak jste prosím dospěl k částce 96.- Kč ? Děkuji

3 Pro ty co pracují na Bulovce


Přímo z areálu nemocnice (dokonce tři zastávky) jede linka 295 do Ládví

2 Prosím o potvrzení této varianty


Na Mělníku naskočím do busu do Ládví, koupím jízdenku na 4 pásma, v Ládví vystoupím a hned vlezu do busu 348 co jede až na Bulovku. tam jen mávnu řidičovi už zakoupenou jízdenkou a vesele frčím na Bulovku.

Pokud bych na cestu z Ládví na Bulovku použil MHD tak si musím koupit další jízdenku pro Prahu anebo přímo v buse koupit jízdenku na 6 pásem (4+2 pásma Praha).

 

Rozumím tomu dobře? Díky.

1 Návrh jízdních řádů ROPID


Jen pro info, návrh autobusového spojení v systému ROPID:

http://www.melnik.cz/integrace/ds-1343

Z Mlazic do Prahy a zpět k nezaplacení........Sad((

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.3 Mlazice Praha


a díval jste se na spoje Štětí - Mělník - Praha? Vždyť tam je z Mlazic do Prahy každou půlhodinu spoj, o víkendu každou hodinu... Pomalej sice, ano, ale zato v taktu, takže konečně odpadá nutnost cokoliv si pamatovat. A jestli chcete rychlým, tak nebude problém na autobusáku přestoupit na ty, co budou ve špičce jezdit v těch čtvrthodinách mezi těmi půlhodinami.

1.3.1 ROPID


Jasně, že díval, akorát že spoj Štětí-Praha staví na každém rohu, tedy dlouhá doba jízdy a narváno. To stejné zpět. Fyzický příjezd ráno do Prahy cca o 5-10 minut delší, než jízdní řád, kdo jezdí do Prahy, ví moc dobře. Jde o to, že v současné době zrychlený ranní spoj jezdí z Mlazic (vyjíždějí z garáží ČSAD) a není třeba přestupovat, tedy natahovat dobu jízdy přestupem, jak navrhuje ROPID.

Tedy myšlenka je o tom, proč nezachovat trasu jednotlivých spojů v současném rozsahu (Mlazice-Ládví) s rychlým spojem, když stejně vyjíždí ráno z garáží, než přestupovat.

A propo, ten link jsem dal na toto fórum jen pro osvětu, je mi jasné, že tady se nic nevyřeší. Jinak samozřejmě připomínku na MÚ Mělník jsem psal....Smiling

1.2 mlazice - praha


Tak nechápu, v čem je tam problém, nicméně pokud se Vám něco nelíbí, napiště na uvedený mail do konce května, je to ve fázi připomínkování, můžete ještě něco malého udělat a změnit to.

 

Jinak díky za odkaz! Se hodí.

1.1 z Mlazic nejezdim


z Mlazic nejezdim, takze uplne nechapu co se vam nezda -

Melnik - Praha

soucasny jizdni rad - cca 55minut za 48 Kc, rano mezi 6 a 9 je to 6 spoju dost nepravidelne

navrh podle ROPIDu - cca 53minut za 32 Kc, rano mezi 6 a 9 je to 7 spoju kazdych 30 minut

 

za me ma ten navrh rozhodne podporu...


https://www.traditionrolex.com/7