Tip: Máme přehled co se kde šustlo! Buďte v obraze!

Integrace Melnika a Neratovic do PID z mistniho pohledu

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

3 Jest-li


 tomu tedy dobře rozumím, tak by MHD měla stavit i nahoře ve Vehlovicích, zajíždět do Starých Mlazic, v centru stavit skoro na každých 100 metrech a zajíždět i k nádraží ČD. A to tedy má přitáhnout cestující a omezit zájem jezdit do centra, případně k obchodním domům auty.

Neobávám se, že by měla MHD v Mělníku zaniknout. Proč? Ze Chloumku, z Rousovic, z Mlazic, z Vehlovic, všude chtějí hlavně do centra k úřadům, do škol, či na polikliniku a to jezdí. K obchoďákům jezdí každý už raději auty, protože se dnes nevejde nákup do dvou tašek, jako kdysi. V mnoha jízdních řádech bývá poznámka : pěší přechod mezi nádražími cca 2 minuty, nebo i 5 minut. Nemám pocit, že bychom se nějak výrazně v tomto lišili od jiných měst. Spíš se někdy zdá, že ve večerních hodinách to jinde žije tak nějak víc, ale to může být klam. Ve večerních hodinách, se také po městě pohybuje spousta mládeže, která tu nějakou tu zábavu najde.

3.2 Za socíku


Váš první odstavec mi připomíná novinářské články z dob dávno minulých...

3.2.1 Je mi


... úplně jedno, co vám připomíná kde jaký můj odstavec, ale vy jste tu měla šanci osvítit vaše myšlenky a představy ohledně MHD v tomto městě. Představy, že někdo bude někde pátrat, co se tu kde psalo jsou trochu mimo. To jsem tu také kdysi vymýšlel spoje MHD, které by spojovaly rychlíkovou železniční stanici ve Vraňanech se zooparkem v Zelčíně,centrem, nádražím ČD v Mělníku a konečnou kdesi za městem ( Byšice?) Taky je můžete hledat. Takže, příště méně arogance a osočování. Jen jsem tady trochu našlápnul to mrtvo a normálně se zeptal na vaše představy. Můžete si myslet, že si vymýšlím, ale mezi okrajovými čtvrtěmi města a centrem chodím s oblibou už několik desetiletí rád pěšky.

3.1 lžete


Kde máte zastávky po sto metrech? Mezi Sídlištěm střed a Námestím Karla IV. je to minimálně kilometr, mezi Zádušní a Náměstím Karla IV. jsou to kilometry dva, navíc do kopce. Je problém pro řidiče zastavit, když už tam jede? Navíc na znamení? Hledáte důvody, proč to nejde? Proč? O Vehlovicích návsi nikdo nepsal, ale jistě ranní školní spoj by tam zajet mohl, když už zajíždí jiný k Liazu, Proč to někam jde a jinam ne? A že lidi nejezdí na nákupy busem? To také není pravda, ale na Mělníku to nejde. Navíc, město dotuje z našich daní MHD a k čemu mi je, když to mám na zastávku dva kilometry? Vaší logikou tedy žádám zrušení MHD, protože je mi k ničemu!

3.1.1 Tak jenom ještě


......, zkraťte ty vaše výpočty o polovinu ( podle mapy) a pak to budete mít správně. Nikde jsem nepsal, že to je mezi zastávkami 100 metrů, ale psal jsem, že jsem to pochopil tak, že by tedy dle vašeho mínění ta MHD měla stavět asi tak po 100 metrech. Já MHD nejezdím vůbec, ale chápu, že v mělnických čtvrtích bydlí lidé, kterým se moc pěšky někam do kopce nechce, někdy i pospíchají a z některých čtvrtí to mají i daleko. Asi největší dálka na zastávku je z Průhonu na Pšovku ( 1.2. km). 

3.1.1.1 Ztráta času


.

PS: jsou i vzdálenější místa, než Průhon

2 Troška zklamání.


Tak jsem si tak trošku dělal naděje, že se konečně dozvím, kam tedy ta MHD v Mělníku nejezdí a kam by měla, a ono nic.

Kde nic není, tam si člověk klade otázky sám a sám si i odpovídá. Velkým sídlištěm je sídliště Rousovice, jehož takovým centrem je zřejmě ulice Veslařská. Že by tam chyběla zastávka MHD?

Tak kousek je to na zastávku Mělník sídliště v Pražské ulici, kousek na zastávku Mělník poliklinika a autobusové stanoviště také není daleko. Ze stejného důvodu už dnes nezajíždí autobusy k vlakovému nádraží, jako v časech, kdy byl autobusák ještě v centru. Tehdy tam měla chvíli konečnou spoj číslo 1, která přijížděla od Tosu a od závor na Kokořínské ulici sem zajížděla trojka ( Chloumek-Vrbno). O starém Nádražáku ( Mlazice- centrum- nádraží ČD) ani nemluvím. Když jsem však nakousl to auty ucpané sídliště, kde se musí opatrně i osobákem, a které zřejmě zastávku nepotřebuje, tak si opravdu rád počkám na nějaký konkretní údaj. Třeba jen člověka nenapadl.

Ale, aby to nedopadlo, jako s tím hřištěm od Lídlu. Nakonec jsem tu ani nějak nezaznamenal žádnou reakci na jeho umístění poblíž ulice Na Podhoří.

2.2 .. nespletl jste se s


.. nespletl jste se s Veslařskou ulicí? O ní by se dalo s trochou nadsázky říct, že je centrem sídliště Sportovní. 

2.2.1 Mapa.


Na mapě je napsáno, že celé to území zastavené paneláky je oficiálně sídliště Rousovice.....http://www.mapy.cz/zakladni?x=14.4899154&y=50.3470762&z=16

Myslím, že to není tak důležité. Naproti Shellce máme sídliště, kde se říká U Shellky. Půlka má blíže ke Sportovní ulici, půlka k bývalým bytovkám z 50. let na Studenské, které byly označovány už kdysi, jako sídliště Rousovice.

2.1 Ale


myslím, že na toto téma tady bylo mnoho příspěvků, i odemne, stačí dohledat. Pokud budeme argumentovat tím, že i na autobusák to není daleko, pak MHD nepotřebujeme a zrušme ji. Nebo se podívejme, jak to funguje jinde. Proč třeba 474 nejede z Chloumku k nádraží ČD, ale rovnou na autobusák? Jasně, není to daleko, ale pak MHD nepotřebujeme, ono to není daleko ani do Vehlovic, i to se dá ujít z Mlazic... Buď naučíme lidi používat MHD, tak, jako se o to snaží jinde, nebo budeme jen nadávat, že se nedá nikde zaparkovat.

A chybějící zastávky? ZŠ Pšovka - koupaliště, Nádraží ČD, Staré Mlazice, Průmyslová zóna, Tyršův dům do centra, ZŠ Pražská (poliklinika) z centra, Sídliště střed, Sídliště směr aut.st. a jistě by se daly najít další... Většina by mohla být klidně na znamení, aby zde nemusel zastavovat každý spoj, ale pokud autobus jen projíždí, tak do něj nikdo nestoupí. Pokud tedy nechtějí MHD opravdu zrušit, pak by rušení spojů a zastávek v minulosti mělo svojí logiku.

1 Tak jako vše


Absurdistán, jako vše. MHD na Mělníku jezdí podle 50 let starých tras, jen se občas přehází konečné, zastávky už dávno nerespektují potřeby občanů a konečná PID v Ládví je další nesmysl, časová výhoda, pokud nějaká je, se smaže postáváním na semaforech.