https://www.traditionrolex.com/7

 Aktuální stav rekonstrukce mělnických ulic | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Aktuální stav rekonstrukce mělnických ulic

  • Dokončují se povrchy ulic Máchova a Nebeského na Blatech, spojky mezi těmito ulicemi dostanou povrch z recyklátu. Hotovo bude do konce října.
  • Projekčně jsou připraveny nové povrchy dalších blateckých ulic – Světická, Požární a Mšenská – zde se začne, jakmile bude dokončena kanalizace.
  • Během září bude dokončeno vodorovné značení v ul. Pražská včetně vyznačení cyklistických koridorů.
  • V září už bude opraveno značení cyklotras č. 2 a 203 ve městě, které přeznačkoval krajský úřad. Bohužel při tom neakceptoval naše jednosměrky. Město vešlo v jednání s krajským úřadem, svazem turistů  i s cyklisty, aby byla oprávněně kritizovaná situace dána do pořádku.
  • Práce na obchvatu města pokračují dle harmonogramu, jsme si vědomi, že situace je náročná pro všechny řidiče, ale bohužel jiné řešení nevidíme. Děkujeme všem za pochopení a trpělivost.

Mgr.Milan Schweigstill, 1.místostarosta města Mělníka



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

2 Tak už jsou namalovány


Tak už jsou namalovány alespoň přechody - včera ráno barvili jak o život.

1 vodorovné značení v Pražské


Je fajn, že rekonstrukce zdárně běží a pokračují. K vodorovnému značení na Pražské bych měla jednu rýpavou - proč až během září? Školní rok začíná 1. 9. a nepozoruji za poslední měsíc, že by se na Pražské cokoliv dělo (vyjma příšerného provozu), proč už není značení dávno namalované? Tu ulici bude křížit dost dětí cestou do školy, či do školky na Slovany (respektive náhradních prostor za školku Sportovní) a cestou na kroužky do DDM. V současnosti jsou přes část, co vede objížďka značeny pouze dva (!) přechody - jeden u zastávky autobusu a jeden za novým (půl)kruháčem...

1.2 Obrovské tempo


Máme skvělé koordinátory. Pražská nedokončena a jetliže tam ještě rok budou jezdit kamiony ( protože nás pan místostarosta neseznámil s hamonogramy uzávěrek) tak se může dělat úsek od hřbitova znovu a do toho nám zavřou Legionářů ( také asi skrytý harmonogram) . Zkrátka skvělé a hlavně rychlé. Jen tak dále

1.2.1 informace


možná by to chtělo si nejdříve zjistit všechny zásadní informace a pak kritizovat. Znáte pojem dotace?? Konkrétně operační program ROP?? Mám známého, který se dotacemi zabývá a podobné problémy neřeší jen Mělník. Zjistěte si o tom něco a dozvíte se, že na čerpání dotace(když ji dostanete) máte pouze velmi krátký termín a nikoho nezajímá, že po nákladně opravené silnici povede objížďka. Zkrátka je to nastavené tak, že buď si město vezme x miliónů dotace a musí je vyčerpat v šibeničním termínu a nebo je tu možnost ty peníze zkrátka nečerpat a nechat Pražskou ve stavu v jakém byla, protože zde povede objížďka. Co je lepší?? Město je v tomhle zkrátka nevině mělo jen 2 možnosti, buď Pražskou opravit z dotačních peněz v daném termínu nebo se na to vykašlat. Nic mezi tím neexistuje. A kritizovat za to město je scestné. A ještě jedna zásadní informace......dotace z ROPu letos končí, takže v případě odmítnutí dotace by město na pár let nemělo šanci dotaci dostat.

1.2.1.1 Dotace


Pojem dotace neznám, jsem úplný hlupák. A navíc si myslím, že je úplná hloupost reagovat na Vaše příspěvky pane, protože to není poprvé , kdy jediný chytrý jste Vy  a Vaši známí.Reaguji na jednání radnice právě proto, že znám situaci v jiných městech.

1.2.1.1.2 dotace


nejsem jediný chytrý, ale jsem jediný, který nenadává. Dovolte mi jednu otázku....jak by jste postupoval na místě vedení města Vy?? Přijal by jste dotaci, i když by jste věděl, že po té silnici povede v budoucnu objížďka nebo by jste se té dotace vzdal a silnici nechal tak jak byla(celkem pěkně zvlněná)??

1.2.1.1.1 dotace


nejsem jediný chytrý, ale jsem jediný, který nenadává. Dovolte mi jednu otázku....jak by jste postupoval na místě vedení města Vy?? Přijal by jste dotaci, i když by jste věděl, že po té silnici povede v budoucnu objížďka nebo by jste se té dotace vzdal a silnici nechal tak jak byla(celkem pěkně zvlněná)??

1.2.1.1.1.1 Celkem pěkně zvlněná


Vy a Váš známý určitě také víte, že co je na dotace , musí splňovat určitá kriteria a životnost, což v případě Pražské si povíme tak za dva roky. Možná dříve. Odpovím Vám takto, až dostane p. Milan Sch. a a spol. dotace na opravu mostů , zavřou je také asi oba naráz. Dotace jsou totiž asi všemocné. Vy jste se pokud se nemýlím zastával i v jiných tématech velice města, včetně kruhových křižovatek. Jetlipak jste se také už dopídil např. počtu aut , tzv chytrého semaforu, přednosti zprava atd. Chtělo by to.

1.2.1.1.1.1.1 neodpověděl jste mi


já Vám ale odpovím. Dotace není všemocná, ta buď je nebo není(případně chcete ji - nechcete ji). A jistě jste myslel udržitelnost projektu, což znamená to, že ta silnice tam musí být třeba dalších 10let(nemůžete ji předělat třeba na les). Poskytovatele dotace nezajímá kvalita práce. To je věcí záruk a smluvního vztahu mezi dodavatelem a odběratelem.
Nevím, které mosty máte na mysli. Pokud ty 2 největší přes Labe, tak by to asi bylo hodně kruté, oba zavřít. Ale pokud by na oba byla dotace, bral bych to. Lepší než se dočkat toho, že třeba budou za pár let zavřené nadobro oba jen proto, že někdo nechtěl dotaci a mosty neopravil, aby se místní řidiči nezlobili.
O chytré semafory jsem se zajímal zběžně, ale moc se mi toho zjistit nepodařilo a tedy předpokládám, že to ještě asi nebude moc rozšířené. Přednost zprava mi nedělá problém, jezdím hodně po Žižkově.
A sčítání aut??? Přes Mělník jich denně projede kolem 20ti tisíc....to by musel být sakra chytrý semafor, aby při takové intenzitě dopravy zachoval plynulý průjezd. Zvláště když se každou chvíli stane někde nehoda nebo jsou spuštěné závory nebo jede vlečka do přístavu.
A znovu zdůrazňuji, že nejsem horečný zastánce města. Jen mě nebaví ta věčná kritika všeho, všech a za každou cenu.

1.2.1.1.1.1.1.1 Předělat na les


Pane to jsem měl určitě na mysli, že nemůžete silnici předělat na les. Velice fandím Vašemu optimismu a obrovské chytrosti. Teď musím jen nadávat sám na sebe, že jsem na Vaše řeči reagova( a asi nejsem jediný). Lituji toho času.,,Škoda " , že vás takových není víc , Milan Sch. by měl radost .

Obrázek uživatele milk

1.2.1.1.1.1.1.1.2 Opravdu jste ztratil


Opravdu jste ztratil zbytečně čas,je těžké pochopit chytré semafory a lidi.

1.2.1.1.1.1.1.1.2.2 Komu to nedojde


Děkuji Milku.

Ale jak jste již napsal a někteří stále néchápou, ,,kruháče nic neurychlí " A hlavně ani myšlení některých lidí.

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1 chytré semafory


pane milku a pane Řehoři, mohli by jste mi tedy sdělit, kde chytré semafory zásadně zlepšily dopravní situaci?? Mně se to opravdu najít nepodařilo. Jestli se Vám tedy bude ještě chtít ztrácet se mnou čas.

Obrázek uživatele milk

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1 Je třeba mít sociální


Je třeba mít sociální cítění a proto jen chvilku.Existuje internet pro získávání jakýchkoli informací.Při prvním dotazu se znázornilo toto:  http://praha.idnes.cz/semafory-v-praze-mohou-zrychlit-provoz-f02-/praha-zpravy.aspx?c=A121129_1860767_praha-zpravy_sfo    Na další opravdu nemám čas.

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1 díky, sociálně cítící milku


ale já jsem se ptal na realitu!!!!! Tohle jsem našel také, ale zatím nikde nejsou informace, že by to už někde spustili. Pokud by to bylo tak skvělé, předpokládám, že by se o tom někde psalo. Ale úvahy, že to někdo zavede.....to není moc relevantní informace. Takže díky za Vaše sociální cítění, ale příště bych prosil o trochu více soucitu a lepší informace.

Obrázek uživatele milk

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.1 Realita Praha-inf.2014


Aktuálně má nějakou formu dynamického řízení kolem 90 procent pražských křižovatek, říká Jiří Řehák, ředitel divize dopravní systémy společnosti Eltodo. „Došlo k rapidnímu nárůstu, protože to je vůbec ten nejdůležitější prvek v rámci obnovy světelné signalizace. Ve městě se instalují dopravní ústředny, tak dochází k systematickému pospojování těch signalizací do oblastí, kterých je dnes v Praze devět. V rámci těchto oblastí se postupně zavádějí prvky vyššího řízení. To znamená, že ty křižovatky o sobě v rámci oblastí vědí a programy se tak optimalizují plošně. Dnes jsme na konci procesu zavádění lokální dynamiky. Díky tomu, že se modernizují dopravní ústředny, tak se v tom následujícím období budou zav&´dět jakési plošné systémy, které zajistí ještě větší propustnost křižovatek,“ upřesnil Jiří Řehák.

´

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.1.1 Také jsem si na


Také jsem si na všechny Krpce našel chvilku,když jim hledání na internetu dělá potíž.

Otázka pro odborníka: Je lepší kruhový objezd, nebo světelná signalizace?

Odpověď: Oba způsoby mají své výhody, nevýhody a svá omezení.

Dobře vyprojektovaný a postavený kruhový objezd je velmi bezpečný, zpomaluje dopravu v obci a nevyžaduje žádnou speciální údržbu. Pro mnoho lokalit je to ideální řešení.
Pro jeho realizaci je však vždy třeba větší stavební prostor, než pro klasickou křižovatku. Někdy se z důvodů nezbytných přeložek podzemních zařízení vyšplhají pořizovací náklady na nečekaně vysokou úroveň.
Navrhování kruhových objezdů má dnes velmi dobře zpracovanou metodiku -, jaký druh o jakém průměru a s jakým počtem pruhů je schopen pojmout danou konkrétní dopravní zátěž. I tak jsou některé situace tímto způsobem však téměř neřešitelné.
Příliš malé poloměry objezdů mohou být značnou překážkou pro větší vozidla a nadměry (ne všude jsou u nás vybudovány obchvaty měst a obcí), objezdy s rychlými nájezdovými pruhy jsou velmi nebezpečné, nemluvě o případech, kdy lze tzv. "kruhový objezd" projet v přímém směru bez nutnosti zpomalit.
Dalším velmi problematickým bodem tohoto řešení je bezpečné začlenění přechodů pro chodce.
Nevýhodou je i to, že jednou vybudovaný kruhový objezd lze jen těžko jednoduše a levně upravit, pokud přestane vyhovovat změněné dopravní situaci v dané lokalitě.
Princip světelně řízené křižovatky umožňuje větší variabilitu řízení a při stejném zastavěném prostoru má vyšší průjezdní kapacitu. V historických částech měst je to navíc obvykle jediné možné řešení.
I kapacita křižovatky řízené světelnou signalizací je do značné míry závislá na jejím stavebním uspořádání. Tyto úpravy nebývají však většinou tak zásadní a nákladné jako u kruhových objezdů.
Princip řízení navíc umožňuje vytvořit preferenci pro průjezd vozidel MHD a IZS, pružně reagovat na trvalé, nebo naopak jen časově omezené změny v dopravě, monitorovat dopravní zátěž, řídit dopravu z hlediska větších oblastí a inteligentně se vypořádat s prakticky jakoukoli myslitelnou dopravní situací.

 

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.1.1.1 napsal jste hodně


ale neřekl jste vlastně nic, přesto to budete Vy, kdo dostane plusy a já mínusy. Ale s tím já tak nějak počítám. A milku a řehoři, Vy umíte opravdu jen kritizovat a zesměšňovat. V téhle debatě jsem od Vás nečetl ani jeden příspěvek podpořený fakty. Ale proč taky, že?? Když za výmysly dostanete plusové body.

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.1.1.1.1 Světla vs. kruháč


Uživatel "real" nenapsal vlastně vůbec nic, jen zkopíroval text. Text firmy, která je živena prodejem a údržbou světelných zařízeních. Ta si samozřejmě najde bezejmeného (tzn. vymyšleného) "odborníka", který jakože řekne, že jsou výhodnější semafory. Čili z hlediska odborného a objektivního pohledu je to informace k prdu. Tato firma logicky bude vyzdvihovat světelnou křižovatku.

A výše - jestli tam zase někdo kopíroval informace nebo rozhovor od někoho z Eltoda, opět stejný problém (firma mj. zaměřena na řízení světelných křižovatek). Může vám říkat, že 90 % světelných křižovatek je nastaveno úplně nejvíc nejmodernější technikou, ale když na ni v noci stojíte na červenou, když nic nikde široko daleko nejede, klepete si na čelo... Jedete-li v buse (tramvaji), který by měl mít tedy nějakou preferenci, stejně pořád zastavujete a rozjíždíte se, protože to prakticky nefunguje... A je to logické - na křižovatkách, kde je tří nebo čtyř stran je silný provoz toho moc nevymyslíte, vždycky na světlech někdo bude stát. To kruhový objezd většinou provoz zlepší, zplynulí (to je slovo, je to vůbec česky? Laughing out loud )...

1.2.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.1.1.1.1.1 souhlasím s Vámi


ale o tyhle názory tu diskutující nestojí.

1.2.1.1.1.1.1.1.1 pane Řehoři


jak už jsem psal, nepovažuji se za chytrého. Jen mě nebaví to věčné nadávání a snažím se zjistit si informace. Vy mě tu kritizujete, ale vlastně jsem se od Vás nedočkal žádné odpovědi a ani žádných argumentů.

1.1 Toť,má pravdu


Toť,má pravdu předsedo,má pravdu....

Dneska jsem tam jel,a ani noha se štětcem a barvou.Na co čekaj ?


https://www.traditionrolex.com/7