Tip: Přehledný program nejbližších kin v regionu naleznete zde.
Samson Lenk v Zelcine

Náklaďáky nebudou jezdit přes Mělník?

Nějak nerozumím článku v Mělnickém deníku, resp. rozumím, ale nedává mi moc smysl. Konkrétně, cituji:

Nákladní doprava od Mladé Boleslavi nebude jezdit přes Mělník. Potvrdil to mělnický místostarosta Milan Schweigstill s tím, že zákaz je v závěrečné fázi povolení. „Na zimu se uzavírka silnice I/16 pro nákladní dopravu přeruší a na jaře zase začne platit," vysvětlil Milan Schweigstill.

Takže až se dořeší povolení na zákaz vjezdu pro nákladní dopravu, dejme tomu v řádu týdnů, přestanou jezdit po Mladoboleslavské. Ale na zimu se zákaz přeruší. Zima je tu za pár týdnů. Z pohledu nutnosti mít na autě zimní gumy za necelé dva. V reálu, dojde vlastně letos k nějakému zákazu?

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

5 Trošku odbočím od


Trošku odbočím od tématu...

Nevíte někdo proč nový kruháč u cukrovaru a Pražská ulice vůbec je osazena těmi žlutými "umíráčky" (lampami) ???

V době LED technologií a úspor všeobecně bych čekal alespoň na novém kruháči LED lampy, které ho osvítí že tam bude jak ve dne...

Kdo jezdí na ML. Boleslav,tak si stačí všimnout lamp na Vys.Libeni,tam to v noci svítí jak na stadionu při fotbale,čili lepší přehled při jízdě všeobecně,tohle mi přijde jako krok zpět ...

5.2 proč??


Proč by měly být silnice, kruháky, magistrály a další v noci osvíceny?? Auta přece mají světla....

5.2.1 Krpec,Krpec...


...nejspíš proto,že si prdel utíráte papírem,přestože rostou lopuchy...

PS: na debilní otázku,debilní odpověď...

5.2.1.1 tak to už je vážně moc


Nechte tedy postavit lampy kolem všech silnic. Auta pak nemusí rozsvicet světla a sníží se tím emise z výfukových plynů. Pravda sice spálíme víc elektřiny, ale to přece nevadí.

 

PS: moje poslední debilní reakce na ještě debilnější příspěvek. Dělejte si tady z toho žumpu sám. 

Obrázek uživatele milk

5.2.1.1.1 Tady přece nikdo nechce,aby


Tady přece nikdo nechce,aby byly všechny silnice osvětleny.Když už se rozhodne o osvětlení,tak aby bylo účelné a úsporné.V některých státech mají osvětleny nájezdy a výjezdy dálnic a některé úseky dálnic i mimo obydlené oblasti.

5.2.1.1.1.2 A v některých státech,


viz třeba Belgie ( s celkovou délkou dálnic cca 1730 km ) ji má osvětlenou po celé své délce. To by ale u nás musel být  jiný poskytovatel el.energie, myslící na lidi a jeich bezpečnost a ne pouze na svůj prospěch

Obrázek uživatele milk

5.2.1.1.1.2.1 Toto mohu potvrdit,když


Toto mohu potvrdit,když jsem v roce 1981 se Š 120 brouzdal po západní Evropě.Zkrátka v myšlení o dálnicích,obchvatech a řešení dopravy jsme poněkud pozadu.

5.2.1.1.1.1 Narozdíl od pana Krpce


Narozdíl od pana Krpce ,jste důkazem přirozené inteligence,DĚKUJI

5.2.1.1.1.1.1 pane inteligente LULU


jám jsem psal, že už nebudu reagovat. Ale měl bych jednu prosbu, neotírejte se o mne, nemám to rád. Ani já Vás neurážím. Děkuji

5.1 To bude tím,


že  v Mělnickém Vtelně, pod které Vysoká Libeň spadá, nad každou investicí přemýšlí. Takže nové veřejné osvětlení v těchto obcích má opravdu špičkovou úroveň.

4 .


.

Obrázek uživatele milk

3 Ono je totiž podstatné


Ono je totiž podstatné z které části Německa kamion vyjíždí a do které části Polska jede,on totiž není jenom jediný přechod z Německa a jediný přechod do Polska.

Obrázek uživatele milk

2 Zpoplatnění je oblíbená


Zpoplatnění je oblíbená mediální rétorika veřejných činitelů na zviditelnění před voliči.Na silnici I/16 by se jednalo o 3 kilometry přes město Mělník,protože na obě strany jsou udělány obchvaty obcí:MalýÚjezd,Brozánky, Býkev,Spomyšl,Mlčechvosty,Velvary

Obrázek uživatele milk

1 Když neschopný neumí


Když neschopný neumí něco vyřešit,tak vydá zákaz.Autobusy zůstanou,vyjímku budou mít firmy sídlící na Mělníku,zásobování supermarketů,přístav atd.Kamionů již nyní ubylo,většina řidičů si poklepe na hlavu a pokud to jde tak se Mělníku vyhýbá.Zkrátka mělnické vedení zase potvrdilo svoji pověst.

1.2 Naprostý souhlas


 Hlavvně poslední věta.Z jiného soudku. Radnice a zejména p.Mikeš odmítli na žádost p. Kowandy spojit se se zástupci Kladna a odmítnout zvýšení ceny vodného, které patří k nejvyšším. Co nato říci, vše v zájmu občanů.

1.1 A jak


byste současnou dopravní situaci na Mělníku vyřešil vy?

Obrázek uživatele milk

1.1.1 Namísto drahého a


Namísto drahého a složitého průtahu městem vybudování obchvatu(Velvary ,Nymburk,Kolín)

http://melnicek.cz/node/18609#comment-19887

1.1.1.2 Měl jsem na mysli


současnou dopravní situaci. Jsem toho názoru, že aktuálně budovaná trasa měla být vybudována již dávno, t.j. jakmile cukrovar přestal vlečku používat. Jinak s Vámi v podstatě souhlasím. I když zmíněné obchvaty Velvar a Nymburka byly nepoměrně méně náročné. Obě města leží víceméně v rovině a byl zde dostatek nezastavěného prostoru. Obchvat Kolína byla velmi náročná stavba, s níž by byl obchvat Mělníka srovnatelný.

Co říkáte na toto trasování:

http://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdalenosti&x=14.4931279&y=50.3655988&z=15&l=0&rm=
9h6CoxZHU0gTeh2n-0gXtgiKgOjgqp-RgrKgQyg10gUcgX0geUTehIBFfhb5fjph6m0phTt2fhQK40gh9CJgoD4VhEZ8VhIdgaJhszVVgxNf
1phB9f2fhqvezUhW9eyKh9Ye7egu4fN0VKf40KYfS0ZpfBVgWCfTegTZfbVgaI

1.1.1.2.3 podobne trasovani z Ujezda


podobne trasovani z Ujezda na Vehlovice uz ma i mesto. Jen netusim, jestli se tim nekdo dal zabyva..

http://melnik.cz/prelozka-silnice-i-9-a-i-16/d-3985/p1=4786

1.1.1.2.2 Obchvat


To vypadá jako dost nadějná trasa vedení obchvatu. I když osazenstvo v okolí Neuberku a obzvláště ti, co si na konci Borku postavili ty "úžasné" papundeklové domečky, by asi dost pískali. Každopádně Mělník obchvat potřebuje, o čemž se mluví dlouho a bohužel jen mluví a bohužel asi jen mluvit bude. Ostatně kdyby už dávno začalo město něco takového budovat, tak by v Borku ta nová výstavba ani nevznikla a nikomu by to tam tudíž nevadilo. Ale hlavně kdyby existoval obchvat a náklaďáky se do města vůbec nepouštěly, bylo by úplně zbytečné dělat ty současné předražené velestavby, které ničemu nepomůžou. A budeme rádi, když ty kruháče město ještě víc neucpou. Fascinace kruhovými objezdy jakožto řešením všech dopravních problémů a zlovolné dotace naprosto převálcovaly zdravý rozum a vůli udělat Mělník lepším a přívětivějším městem. Si tak říkám, jestli zastupitelé vůbec na Mělníku bydlí, když je jim tak dokonale u zadku, co se s městem děje.

1.1.1.2.2.1 Obchvat nebude


s tím se už konečně smiřte. Borek nikdy nepovolí trasu přes katastr, navíc jsou v cestě hojné prameniště pitné vody a jejich ochranná pásma, Místní tvrdí, že v deštivých letech dosahuje hladina spodní vody těsně pod povrch. Na tom se silnice stavět nedá za rozumných nákladů. A jsme u toho. Stát to nezaplatí. Jediné průchodné řešení je zpoplatnění trasy D5, Plzeň, Řevničov, Slaný, Mělník, R10...  Buď tranzit donutíme jezdit jinudy nebo nic.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.2.2.1.2 Já s tím nemám


Já s tím nemám problém,jestli obchvat bude nebo nebude je mi šuma fuk.Na to,že I/16 využiji několikrát do roka mi jde spíše o dopravní zátěž Mělníka a nervy řidičů.Zklamání bude na vaší straně,protože zpoplatnění vámi uvedené trasy opravdu nebude.

1.1.1.2.2.1.1 Spodní voda


je těsně pod povrchem i v trase průtahu. A to od křížení s potokem Pšovka až ke Světici. Ochranné pásmo vrutických pramenišť je prakticky totožné s hranicí NPP Polabská Černava a rozšiřuje se přes Vrutici  směrem k Hostínu, Hleďsebi a do Řepínského dolu.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.2.2.1.1.1 Ano,to je všeobecně


Ano,to je všeobecně známé a proto jsme se o tom nezmiňovali.Pro odbornici bych ještě dodal,že již nyní je tam množství silnic a železniční tratě.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.2.1 Se současnou dopravní


Se současnou dopravní situací se toho nedá opravdu moc dělat,je dána špatnými rozhodnutími z minulých let.Možná by se mohly jiné akce časově naplánovat mimo akci průtah(uzavírka Legerova,oprava fasády nem.na Podolí).Dále měla už dávno být opravena a upravena pro obousměrný provoz ulice Nad Drahou podle dráhy v úseku od ulice Chloumecké po ulice Nad Oborou.Nedovedu si představit dopravu na Mělníku při případném zneprůjezdnění(dopr.nehoda,havarie vody a pod.) v ulicích Nádražní-Řipská. 

Vámi navržená trasa obchvatu je vynikající.Splňuje základní požedavky tj.začíná před Mělníkem,obchází ho a vyhýbá se zástavbě i ostatních obcí na trase,křižuje silnici na MB kde by bylo napojení,křižuje silnici na Starou Boleslav s napojením a končí až výjezdem na Prahu za Větrušicemi.Všiml jsem si,že několikrát podjíždí mnou zmiňované vedení 110kV,ale to už by bylo na posouzení jiných odborníků.Velice děkuji za váš komentář.

Neznám náklady na obchvat Nymburk,asi to prodražilo několik mostů na trase,hlavně nový most přes Labe.Vyřešilo to dopravu ve městě,ale okolními obcemi se projíždí dál.V našem případě by se  museli postavit nadjezdy nad žel.tratěmi,ale ty se musí postavit i při současném průtahu.Při nynějším tempu výstavby rod.domů dojde v budoucnosti k propojení zástavby Mělník-Kelské Vinice-Větrušice a tím po celé trase o mezení 50km/hod.

1.1.1.1 Nereálný sen


Jenže to se nikdy nepostaví... Myslíte, že by to bylo levnější? Smiling

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.1 Nyní budovaný průtah bude


Nyní budovaný průtah bude dokončem nejdříva za 20 let,kdy se zjistí,že při neustále narůstající dopravě a množství kruhových objezdů bude ucpávání Mělníka trvalým jevem.V budoucnosti se bude muset postavit obchvat,ale za jiných podmínek a ceny.

  

1.1.1.1.1.1 V budoucnu


se bude muset odklonit tranzitní nákladní doprava na dálnice nebo železnici. Žádný obchvat problém neřeší. Tady by bylo rychlým řešením zpoplatnit silnici I/16. Výhoda delší ale bezplatné jízdy by pominula.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.1.1.1 Zpoplatnění je oblíbená


Zpoplatnění je oblíbená mediální rétorika veřejných činitelů na zviditelnění před voliči.Na silnici I/16 by se jednalo o 3 kilometry přes město Mělník,protože na obě strany jsou udělány obchvaty obcí:MalýÚjezd,Brozánky, Býkev,Spomyšl,Mlčechvosty,Velvary

1.1.1.1.1.1.1.1 Silnice I/16 začíná v


Silnice I/16 začíná v Řevničově a končí na hranicích s Polskem. Celková délka je 199km. Pokud by se zpoplatnil jen úsek Řevničov - R10, tak je to 92km. Tak jaké 3km? Jen k R10 je na její cestě 17 obcí a měst. Nákladní vůz jedoucí z Rozvadova do Polska, respektive jeho majitel, ušetří cestou přes Mělník mýtné za 165km dálnice.

Pokud vím, je zpoplatněná mj. silnice Lovosice - Ústí nad Labem, tak proč ne 16tka? S obchvatem to nemá nic společného, ale snížilo by to dopravní zátěž v celé délce silnice. 

Ale ono by pomohlo i správné dopravní značení, které je po Mělníku hodně zavádějící a chaotické. Zvlášť značení směr Praha. Na kruhovém objezdu u Mountfieldu jsou už od začátku vadné dopravní značky a nikdo s tím nic neudělá. Ale to je už o něčem jiném.

1.1.1.1.1.1.1.1.1 Opravdu geniální rada


Opravdu geniální rada hodná obdivu:Všechny kamiony mezi Německem a Polskem jezdit po dálnici přes Prahu.Jste-li dáma,chtěl bych radu:Je lepší vařečka dřevěná nebo umělohmotná?

1.1.1.1.1.1.1.1.1.2 Obchvat nebude i kdyby jste mě umínusovali...


Zvedněte někdy zadky od počítače a jeďte se podívat do západní ciziny. Nebo se alespoň poptejte řidíčů, kteří mají zkušenosti s německou, rakouskou a italskou policií... Uvidíte, že dálková doprava v těchto zemích musí používat dálnice, i kdyby na nich měli prostát hodiny. Kdo sjede, má problém s policií. Objížděči a šetřiči se zde netrpí.

Veškerá místní doprava vede přes vesničky a městečka, kteří z toho žijí, obchvaty se staví minimálně. I to je naše specialita. Místo dálnic stavíme obchvaty a průtahy. A opravdu není vůbec problém Mělníka, že nějaký idiot navrhnul dálniční sít do hvězdy kolem Prahy a další idiot nenechal dostavět okruh. Ale Mělníka se také nikdo neptá, jestli má vyhovující silniční síť. Město by mělo trvat na zpoplatnění 16ky, je to nejrychlejší řešení. Postavit pár bran není problém.

Nevím, jestli jste se někdy zajímali třeba o projektování dopravních staveb, ale jen projekt obchvatu bude trvat tak 5 let, minimálně. Potom studie o ekologii stavby, protesty občanů a obcí, napadání trasy kvůli různým důvodům... Dalších 10 let. Pak se dohodnout na výkupech pozemků, další 2-3 roky. Pak sehnat peníze, dejme tomu 2 roky, vybrat stavitele, minimálně rok, předat staveniště a začít vlastní výstavbu další rok... Přijde vám to dost rychlé? A přitom stačí, když se jeden z těchto bodů zasekne a není nic.

Někdo psal, že železnice a silnice stojí v ochranném pásmu. Ano, stojí. Za minulého režimu se totiž rozhodlo, že tam bude silnice a tak byla. Nic se neřešilo. Tam se postavil kravín, ani jim ten pozemek nepatřil, tam se postavila silnice, kanalizace, vodovod a nikdo se neptal, čí to je. Je to trochu nadsázka, ale zhruba tak to fungovalo. Žádné studie EIA a další...

Takže si v klidu mínusujte. A bežte se podívat ke Spořitelně, máte tam další téma.

Obrázek uživatele milk

1.1.1.1.1.1.1.1.1.2.1 Opravdu  zaujal


Opravdu  zaujal myšlenkový pochod odbornice : Město by mělo trvat na zpoplatnění 16ky, je to nejrychlejší řešení. Postavit pár bran není problém.

Protože pro identifikaci vozidel v daném úseku se u nás nepoužívá satelitní systém,ale metoda mýtných bran,musí být brány na každém vjezdu a výjezdu pro určení ujeté vzdálenosti po zpoplatněné komunikaci.Na dálnici jsou nájezdy a výjezdy vzdáleny někdy i desítky kilometrů a proto umístění mýtných bran tomu odpovídá.Na zmíněné silnici,při tom množství odboček,by těch pár bran znamenalo větší počet než jich má celá ČR nyní dohromady.

1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 Záleží na prioritách...


někomu vyhovuje houpací kůň plastový, někomu dřevěný. Někdo pobral víc, někdo míň, i to je normální...

A k dálnicím, k tomu se snad stavěly nebo ne? Nebo se stavěly jen pro parádu? A to, že Praha nemá dokončený okruh snad není problém Mělníka!