https://www.traditionrolex.com/7

 Zlý sen s dobrým koncem. | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Máme přehled co se kde šustlo! Buďte v obraze!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Zlý sen s dobrým koncem.

Měl jsem sen o který se musím s vámi podělit:Zdálo se mi,že řídím kamion ze Slaného na Mladou Boleslav.Krásná silnice,žádné Velvary,žádné Mlčechvosty,žádná Spomyšl, a žádná Býkev.Přejedu mělnický most a dám se rovně na novou silnici mezi Mělníkem a Chloumkem,pádím osmdesátkou,žádný Mělník,žádný Skuhrov,žádný Vavřineč,žádné Liblice,žádné Byšice a žádná Vysoká Libeň.Zkrátka cesta rychle ubíhá,okolo samá zeleň,žádní chodci,Zkrátka nuda a hrozí mikrospánek,rychle se oklepu a v myšlence se vracím na mělnický most.Vidím,že rovně žádná nová silnice na Mladou Boleslav není a tak odbočuji do víru okresního města.Dopřávám občanům trochu dopravního ruchu,hluku,prachu a výfukových plynů.Na železničním přejezdu momentálně najede vlak do přístavu,jsou zrušeny radary a tak narážím na první kruhový retardér.Maličkost,břibrzdit,případně zastavit,dát přednost lidem na přechodu a autům na kulatáku,rozjet,zatočit volantem doprava,doleva a znovu doprava,pěkně si nadjet,neškrtnout zadními koly o obrubník a pak už jen přechod za kulaťákem. Protáhnout třicetitunový 14 metrů dlouhý kamion přes kruháč mě určitě neohrozí mikrospánkem.Několikrát si to zopakuji a najednou zjišťuji,že toho adrenalinu už je moc,Opět s najednou oklepu a vracím s na začátek svého snu.Už nejsem kamioňák,sedím v kanceláři na radnici,žádné brzdění,žádná rozjíždění,žádné točení volantem,žádní chodci a auta.Poručím si přinést kávu,později zajdu na oběd a odpoledne padla.Dostaví se mikrospánek a já zjišťuji,že mi vůbec nevadí.......

Kultura předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

5 Silnice


Silnice na Mělníku jsou hrozné. A ty lhůty pro dokončení jsou nekonečné! Z těchto by si naši stavebníci měli vzít příklad:

 http://cestovani.idnes.cz/cina-postavila-most-nad-kanonem-cang-tia-tie-fe4-/kolem-sveta.aspx?c=A151229_181927_kolem-sveta_tom#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=iglobe&utm_content=main

A pokud Mělník nevystaví funkční obchvat okolo města, jako třeba v Líbeznicích, tak se tímto moc věcí nevyřeší.

4 Mělnická radnice se


Mělnická radnice se několikrát zoufale pokusila zakázat průjezd kamionů přes město.Kamarád z ŘSD mi říkal,že se  při jednáních nikdy tak nepobavili,jako s Mělníkem.Jsem toho názoru,že pedagog by měl učit a vychovávat mládež,maximálně to doma zkoušet na manželce.Proto doprava na Mělníku vypadá tak jak vypadá.....

4.1 konkrétně??


Konkrétněji by to nešlo?? Co přesně bylo na těch jednáních tak vtipné?? Takhle to je sdělení ve stylu "kamarád mi říkal, že nějakej mnb nic neumí, jen pomlouvat"

4.1.1 Konkrétně nevím na


Konkrétně nevím na kterém stupínku žebříčku stojíte a kolika různých jednání jste se zúčastnil.Humorné nápady,které mají hodnotu vtipu se opravdu do zápisu o jednání nedávají.Nemám zájem o útok dotčeného rozzuřeného veřejného činitele s svolávat svědky na dokazování události.Pokud si myslíte,že je vše v pořádku a sám nic nevidíte,tak se zeptejte řidičů popojíždějících v koloně Mělníkem na jejich názor.Jsou to lidé,kteří každý den jezdí různými městy po republice a některé jejich názory na Mělník nejsou ve spisovné češtině.

Máte pravdu,nic neumím,ale pořád si s tím vystačím a jsem rád,že jste na tom lépe.

4.1.1.1 doslovnou citaci


Doslovnou citaci jsem nechtěl slyšet, jen třeba nějaký vtipný nápad....bez jména a doslovné citace by nikdo nemohl nic svolávat!!!!

Píšete, že se radnice zoufale pokusila zajistit odklonění náklaďáků z Mělníka. Co je na tom špatného?? Vždyť to by Mělníku pomohlo opravdu hodně. Jenže bohužel lobby nákladní dopravy je silnější. 

Situaci na Mělníku samozřejmě znám a nadšený z ní rozhodně nejsem. Dokážu si představit uzavírky a objízdné trasy jinak. Ale pokud vím, tak stavební uzávěry jsou prací ŘSD a ne města. Nevím, co stím město může dělat, když někdo dostane stavební povolení a staví. Objízdné trasy někdo schvaluje, to nedělají politici. A už jsem tio tu někdy psal - nevěřím tomu, že si nějací chalpi ze stavebí firmy, z ŘSD, z policie a kdo ví ještě sednou, dají hlavy dohromady a řeknou si, hele co na tom Mělníku udělat uzavírky a objížďky tak blbě, aby byli všichni pořádně nas.ra.ní. myslíte, že takhle nějak to funguje?? V jakém koli městě a na jakékoli frekventované silnici znamená každé, i minimální omezení, velké dopravní komplikace. 

Pokud máte Vy nebo Vaši známí, co zde projíždí jakýkoli nápad, jak to vylepšit, tak si to nenechávejte pro sebe a zkuste ho na odpovědných místech prosadit.

4.1.1.1.1 Odbornost a logika by měla


Odbornost a logika by měla být silnější nad blbostí a ne nějaká nákladní dopravní loby.

Vás cituji:"Situaci na Mělníku samozřejmě znám a nadšený z ní rozhodně nejsem. Dokážu si představit uzavírky a objízdné trasy jinak."Tak ty vaše představy můžete tady  a na patřičných místech prezentovat.

Moji známí nejsou ve vedení města,nemohli prosazovat obchvat,nedozvěděli se jako první kudy povede I.etapa průtahu a tudíž si tam nemohli koupit pozemky od cukrovaru Dobrovice.Kdo mohl rozhodovat o budování průtahu tak si tam nakoupil pozemky a nyní to všichni prodali státu(ŘSD).

4.1.1.1.1.1 odbornost


Odbornost a logika by měla v celém našem státě být silnější než jakákoli lobby. Jaká je skutečnost ovšem víme všichni.....

 

K uzavírkám......já bych třeba nechal v ul. Italská 2 pruhy - 1 směr na MB a 1 na ČL. Vyznačil bych to od začátku ulice(tak jako to bylo někde od Jugoslávské) a do Italské by se tak nacpal dvojnásobek aut, která by pak neblokovakla Pražskou. Asi by tedy musely být v Italské 2 semafory - pro každý směr 1, ale to by asi neměl být takový problém. Proč je to staženo do 1 pruhu netuším a asi se na to zeptám.

Ani já nemám známé ve vedení města, ale nevím, zda vedení města prosazuje kudy obchvat povede....to se mi moc nezdá. Skupování pozemků v trasách stavby je velmi populární, ale bohužel to skupují jen ti, co mají ty správné informace. Pokud by se to vyvlastňovalo u veřejných staveb za ce cenu v místě obvyklou, měli by smůlu.

Co město pořebuje v další etapě je podle mne nadjezd přes trať. Nejsem si ovšem jistý, že nadjezd u Biosky je to pravé. Na Kokořínské by měl mnohem větší význam - můj názor.

 

4.1.1.1.1.1.1 Pořád jste na mě chtěl


Pořád jste na mě chtěl předložit nějaký humorný nápad a uvedl jste ho sám.Italská je jednosměrná a vozídla tam mohou popojíždět ve dvou dopravních pruzích a teprve před zúžením systémem ZIP přejet do jednoho.U semaforu je jeden pruh proto,aby kamiony odbočující na ČL při zatáčení nezasahovali nadbíhající zadní částí do vedlejšího pravého jízdního pruhu.Tím pádem nejsou potřeba dvojí semafory,jezdí se střídavě od Prahy nebo od MB.

Výstavba dalších etap průtahu je v nedohlednu,odhad dokončení celého průtahu je 30 let.

4.1.1.1.1.1.1.1 co je na tom humorného??


Před nějakou dobou to fungovalo - 2 pruhy ve směru od Prahy - 1 na MB a 1 na ČL. Proč by to nyní fugovat nemohlo?? Auta od MB musejí projet Italskou a zatočit do Polské a v ten moment auta v Italské na semaforu stojí. Proč by nemohla stát ve dvou pruzích a tím vtěsnat do Italské víc aut a nebrzdit tak auta směřující od Prahy do centra??

4.1.1.1.1.1.1.1.1 Humorné je,že se na


Humorné je,že se na stejnou věc ptáte podruhé.

 V Italské mohou stát vozidla ve dvou pruzích a tím splni vaše přání.Více pro vá udělat nemohu.

4.1.1.1.1.1.1.1.1.1 nerozumím Vám


Vůbec Vám nerozumím(a asi i Vy mně), ale to se nedá nic dělat. I takové situace život přináší. Proto asi nemá cenu pokračovat v další diskusi.

3 nyní už je pozdě


Mělník měl mít obchvat jako jedno z prvních měst - Sjíždí se zde 4 hlavní dopravní tepny. V současném stavu(rozrůstající se výstavba, hysterie s územním plánem, aby se dál mohlo stavět atd) je podle mne téměř nemožné obchvat Mělníka kamkoli umístit. Vždy se najde někdo, komu to bude ohromně vadit. Během pár let bude Chloumek spojený s NeuberkemNikdo nechce mít "za humny" silnici I.třídy a tak už proti obchvatu budou bojovat vlastně všichni. Jediná šance je asi obchvat umístit vedle trati a udělat jeden dopravní koridor..... Já myslím, že se toho možná dožijí naše děti, my už ne(je mi 45)

3.1 obchvat?


Od kdy je plánovaná silnice přes Neuberk obchvat? Je to jen průtah posunutý o 1km více na sever města. Do oblasti zeleně a vinic. Mezi jednotlivé části obce. Obchvat byl plánován po II.světové válce a už tehdy byl veden severní cestou nad Chloumkem a ústil někde u Želíz. Tomu říkám obchvat. Ne silnici posunutou od jednoho souseda ke druhému. Jen abych to neměl já pod okny.

Obrázek uživatele milk

3.1.1 Mít dopravu tři metry


Mít dopravu tři metry před oknem(Cukrovarská,Italská)není opravdu nic příjemného.V Cukrovarské se doprava posune o deset metrů dále,ale odstranění hluku musí zabránit několikametrová stěna do které budou obyvatelé koukat.Nakonec se po stamilionových nákladech zase doprava vrací na Pražskou,Mladoboleslavskou a o Kokořínské,Nádražní,Řipské a Na Malém Spořilově nemluvě.Takže mít dopravu pod okny rozhodně nikdo nechce,ale mít ji od bydliště řádově stovky metrů by neměl být problém.

3.1.1.1 ??? Obchvat ???


Viděl jste, kudy je "naplánován" místostarostův obchvat? Myslíte, že se pro Rousovice a spol něco změní? Myslíte, že Borek a ostatní dotčené obce budou souhlasit s přesunutím dopravy do jejich katastru? Myslíte, že ta silnice dostane EIA, když by měla procházet kolem pramenů vody pro velkou část kraje? A myslíte, že stát zaplatí další miliardy za další obchvat - průtah městem? To by muselo být ŘSD padlé na hlavu.

Obrázek uživatele milk

3.1.1.1.1 Máte  pravdu a shrnula


Máte  pravdu a shrnula jste dohromady i několik důvodů proč budování obchvatu v současné době nepřichází v úvahu.Předně je to naplánováno místostarostou a ne odborníky,za druhé vzdálenost obchvatu od obytných domů(i když tady v Cukrovarské taky vybudovali u průtahu proti hlukovou stěnu a obchvat by měl určitě daleko větší odstup).Také si myslím,že si Mělník vybral ze státní kasy dost a další finance nedostane.Pitná voda je čerpána z podzemních zdrojů a dopravou jí nehrozí znečistění.Horší je když se odebírá voda z povrchového zdroje(Praha-Želivka,Liberec-přehrada Souš).Navštívil jsem oba tyto zdroje,přes Želivku vede most a 10 metrů po břehu Souše vede silnice,jediné omezení dopravy je zákaz přepravy ropných produktů.

Obrázek uživatele milk

2 Z toho snu by se měl splnit


Z toho snu by se měl splnit ten začátek,zatím se plní ten konec.

1 Podobné sny má více


Podobné sny má více lidí,někdo by z toho měl mít hrůzu.


https://www.traditionrolex.com/7