https://www.traditionrolex.com/7

 Konec komplikací v dopravě se blíží | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: S ostatními uživateli si můžete posílat soukromé vzkazy!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Konec komplikací v dopravě se blíží

Výstavba kruhového objezdu u benzínové stanice Shell bude dokončena v polovině června.

1. července budou zprovozněny kruhové křižovatky na ulici Mladoboleslavská a Pražská, včetně spojovací silnice mezi nimi. Zatím bude provoz spuštěn jednosměrně z ulice Pražská na Mladoboleslavskou. Kdo pojede směrem od Mladé Boleslavi do Prahy, pojede stále ještě po Nemocniční ulici.

1. července bude zcela uzavřena ulice Italská a proběhne její celková rekonstrukce.

Během letních prázdnin bude za provozu opravena část Pražské ulice v úseku od nové kruhové křižovatky k benzínové stanici Benzina u hotelu Ludmila. Provoz bude řízen semafory. Tato akce bude dokončena na přelomu srpna a září – v tu chvíli bude uzavřena ulice Nemocniční a proběhne též její celková rekonstrukce.

Opravy těchto místních komunikací, na kterých se podepsala dopravní zátěž z minulých měsíců, opraví Ředitelství silnic a dálnic. Město uvolní ze svého rozpočtu prostředky na výměnu obrubníků v těchto ulicích.

Co se týče mostku na Mladoboleslavské ulici, tak zde by mělo být vše dokončeno v září.

Všechny výše uvedené akce jsou nesmírně náročné jak pro stavební firmy, tak pro řidiče a občany města. Akce financuje stát prostřednictvím Ředitelství silnic a dálnic, které vybralo zhotovitele a průběh staveb řídí. Město má jen velmi omezené možnosti tyto záležitosti ovlivňovat.

Mgr. Milan Schweigstill, 1.místostarosta města Mělníka



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele milk

8 Jednou musí skončit tyto


Jednou musí skončit tyto stavebně dopravní experimenty a vozidla projíždějící Mělníkem budou mít trasu obohacenou o pár kruháčů. Po občas přicpaném kruháku na Pšovce  budou projíždět kruháky u Lídlu a na Mladoboleslavské a také je občas přicpou.

7 Chodník na Mladoboleslavské


Vážený pane magitře Schweigstille,
prosím o zpětnou vazbu na otázku, jak to vypadá s opravou chodníku naproti obchodu Lidlu na Mladoboleslavské ulici?
Vzhledem k výstavbě kruhového objezdu (u benzinky Shell) byl původní chodník, který již vykazoval známky neutuchajícího rozpadu zdemolován.
Opraven byl však pouze k chodníku směřujícímu z obchodu Lidl. Dále již nepokračuje, je zaseknut a chodci jsou nuceni chodit po zbytku chodníku, který byl  zdemolován těžkou technikou při stavbě kruhové křižovatky. 
Pro chodce je to velmi nepříjemná situace, cesta není bezpečná a o příjemnosti se také nedá mluvit. Napadá mne zda již proběhlá kolaudace se zastůpci ŘSD zaznamenala nutnost opravy na náklady ŘSD, neboť těžká technika, která nynější stav způsobila byla použita firmou na základě VŘ ze strany ŘSD.

Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
bamale

6 Chodník na Mladoboleslavské


Vážený pane magitře Schweigstille,
prosím o zpětnou vazbu na otázku, jak to vypadá s opravou chodníku naproti obchodu Lidlu na Mladoboleslavské ulici?
Vzhledem k výstavbě kruhového objezdu (u benzinky Shell) byl původní chodník, který již vykazoval známky neutuchajícího rozpadu zdemolován.
Opraven byl však pouze k chodníku směřujícímu z obchodu Lidl. Dále již nepokračuje, je zaseknut a chodci jsou nuceni chodit po zbytku chodníku, který byl  zdemolován těžkou technikou při stavbě kruhové křižovatky. 
Pro chodce je to velmi nepříjemná situace, cesta není bezpečná a o příjemnosti se také nedá mluvit. Napadá mne zda již proběhlá kolaudace se zastůpci ŘSD zaznamenala nutnost opravy na náklady ŘSD, neboť těžká technika, která nynější stav způsobila byla použita firmou na základě VŘ ze strany ŘSD.

Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
bamale

5 Kruhák u Shell.


1.7. budou zprovozněny 2 kruháky na průtahu. Co třetí u Shellky?

5.1 17/6.


Měl by být otevřen již 17.června.

 

5.1.2 Tak jak u Shellky?


Schválně jestli se to stihne do půnoci. V poledne to rozhodně nevypadalo. Eye-wink

5.1.2.1 Jak již víme ,nestihlo se


Jak již víme ,nestihlo se to... Sad

Je však fér dodat,že na tu pohromu co způsobily uzavírky a veškerá omezení po městě se jezdí docela dobře.Mluvím za sebe,a pohybuji se po Mělníku každý den a žádné extra problémy jsem nezaznamenal za celou dobu. Pokud teda nejsem cholerik nadávající na všechny a všechno... Jasně že to vyžaduje od všech zúčastněných určitou toleranci,ale já sám jsem nezaznamenal žádnou krizi,žádné troubení nerváků,zkrátka jsem čekal totální dopravní kolaps a ono to proběhlo docela v klidu (na což bych na začátku nevsadil ani korunu),takže buďme za to rádi a doufejme že to bude už jenom lepší....

...a jaké jsou zkušenosti Vás ostatních ?

5.1.2.1.1 souhlas


V tomhle s Vámi nezbývá než souhlasit. Zkušenosti mám stejné, i v Italské se to projede celkem v pohodě. 

5.1.1 Vzhledem k současnému


Vzhledem k současnému stavu se tomu nechce moc věřit. Smiling

Obrázek uživatele milk

4 Konec komplikací v dopravě


Konec komplikací v dopravě se blíží,ale stále je v nedohlednu.Po dokončení všech těch pokusů se doprava bude ucpávat na kruhových objezdech jako na Pšovce.

4.2 Já myslím že né,


poslyšte. Smiling. Nově budované kruhové objezdy na průchvatu mají mnohem větší poloměr, než na Pšovce, tím i lepší průjezdnou kapacitu.

4.1 chytré semafory???


To už zase narážíte na chytré semafory?? Proč už nejsou téměř všude, když je to taková výhra?? Kruhák je nejlepší křižovatka a pokudy by na ní jezdili řidiči normálně, krásně by zde fungoval zip a pomalu by to odjíždělo ze všech směrů. Jenže to u nás nejde, protože jakmile vjede většina řidičů na kruhák, tak sešlápne plyn, aby mu tam náhodou někdo nevjel a nezbrzdil ho. Zkrátka hodně by se dalo vyřešit, pokud by existovala slušnost a ohleduplnost.

4.1.2 Taky to tak vidím.


U nás pořád ještě hodně řidičů neumí používat Zip systém a podle toho to na silnicích vypadá.

Obrázek uživatele milk

4.1.2.1 Tady se bavíme o


Tady se bavíme o kruháčích,co chcete zipovat,když máte přednost.V Německu když máte přednost podle zákona a bezdůvodně začnete někoho pouštět,tak se dopouštíte dopravního přestupku s příslušným postihem.

4.1.2.1.1 přednost v jízdě


při vjíždění na hlavní silnici mohu řidiče omezit.....a když ten řidič jede pomalu(na kruháku), tak před něj v pohodě mohu vjet, aniž bych ho ohrozil či omezil a pokud tak pojedou všichni, ze všech stran, tak to logicky ze všech stran bude odjíždět. A nikdo by nic neporušoval a to ani v Německu. Jinak na Mělníku je dost křižovatek, kde když Vás někdo opravdu nepustí, tak pomalu nemáte šanci se na tu hlavní silnici dostat. Bohužel spousta řidičů má asi podobné smýšlení jako Vy - jedou podle německého zákona a nepustí z vedlejší silnice ani kolo. Je to škoda, že se k sobě na silnicích takhle chováme.....

4.1.2.1.1.4 přednost v jízdě


takže až já pojedu se svým 40-ti tunovým kamionem po kruháku třícítkou ( podle Vás pomalu ), Vy mi tam vjedete a nedejbože Vám zhasne motor nebo taky Vám někdo vjede před čumák, tak ať při Vás stojí všichni svatí, jelikož kamion na pětníku nezastavíte.

 

4.1.2.1.1.3 přednost v jízdě


takže až já pojedu se svým 40-ti tunovým kamionem po kruháku třícítkou ( podle Vás pomalu ), Vy mi tam vjedete a nedejbože Vám zhasne motor nebo taky Vám někdo vjede před čumák,o, tak ať při Vás stojí všichni svatí, jelikož kamion na pětníku nezastavíte.

 

4.1.2.1.1.3.1 Stačí prázdná souprava


Stačí prázdná souprava (cca 13 - 15 t) a je vymalováno,tady prostě není o čem ...

Obrázek uživatele milk

4.1.2.1.1.2 Plynulost


Do debaty o kruháčích zamontujete zip,potom začnete poučovat co je ohrožení a omezení.Pokud se začínáte otírat o smýšlení proti mé osobě,tak končím z mé strany tuto debatu.Nepřeji vám až budete proti předpisům dávat přednost,aby to do vás někdo plesknul.

4.1.2.1.1.2.2 Milku,tady Vám dávám


Milku,tady Vám dávám absolutně za pravdu. Zip na kruháči je totální blbost, kdekoliv jinde super věc,jenže to málokdo umí použít (nebo neumí ?)

4.1.2.1.1.2.2.1 Systém střídavého


Systém střídavého řazení(zip)nemůže být použit,kde dopravní předpisy a značky upravují přednost v jízdě.Místo střídavého řazení při dvou souběžných dopravních pruzích sbíhájících se v jeden je možné označit informační dopravní značkou č.IP 29(Střídavé řazaní).Nevím,jestli je úsměvné nebo smutné,když člověk neznající dopravní předpisy(možná i řidič) neustále propaguje protizákonné nápady.

4.1.2.1.1.2.2.1.2 smutné


smutné je to, když si někdo hraje na chytrého. Mě nemusíte poučovat. Nic protizákonného jsem nepropagoval. Jen jsem nastínil, jak by se dalo využít při pomalé jízdě po kruháku k tomu, aby se tam ze všech směrů mohla napojovat auta. A to jsem přirovnal k zipu...... tak tu prosím nemachrujte s označení dopravních značek. To si umí každý odborník najít na internetu. Pro ty kdo to pořád ještě nechápe, tak mluvím o normálním lidském chování a slušnosti. To že mám přednost, tak přece neznamená, že pojedu jako dobytek.....nemělo by znamenat

4.1.2.1.1.2.2.1.2.4 Vyjasnění


Vyjasnění pojmů:Slušný jezdí podle předpisů,dobytek si vymýšlí jak je obejít a porušit.

4.1.2.1.1.2.2.1.2.3 Kruháky jsou právě


Kruháky jsou právě pro,aby jste nemusel hlídat několik věcí najednou(zprava,zleva,protijedoucí atd.)Zkrátka dám přednost těm na kruháku co mi jedou zleva a po nájezdu na něj vim,že mám přednost já.Ovšem pokud vám tam zprava nevlítne nějaký Krp..

4.1.2.1.1.2.2.1.2.2 to je hitparada


jen par drobnosti, neomezit a neohrozit se v autoskole ucilo v minulem tisicileti, jizda po kruhaci je v zakone popsana vic nez jasne a zajimalo by mne jestli jste gentleman i na normalni krizovatce, kdyz jste na hlavni pustite kazdyho druhyho z kazdy vedlejsi anebo protijedouci auto odbocujici vlevo? problem kruhace na psovce jsou dva, jeho parametry - vejdou se tam presne tri nakladaky a pak to, ze ridici nerespektuji pravidlo nevjizdet do krizovatky pokud nemi zrejme, ze ji projedou, spolecne s faktem, ze vyjezd na malej sporilov je v dusledku stavby obchvatu nekolik hodin denne zacpany a tim je ochromenej celej rondel a stoji na  vsech prijezdech smerech.

4.1.2.1.1.2.2.1.2.2.1 minulé tisíciletí


To máte pravdu.....já jsem dělal autoškolu  v minulém tisíciletí.....jezdím už hodně dlouho....25let a za celých 25 let jsem byl účastníkem 2 nehod, ale ani jednou jsem nebyl viníkem těch nehod. Ročně najedu cca 30tis. km. Na silnici se snažím být ohleduplný.....nepouštím každého druhého, ale když to s ohledem na provoz jde a nikoho tím neohrozím, tak z vedlejší silnice auto pustím. Ucpávání kruháku v důsledku objízdné trasy a zavřené vlečky asi nelze vyřešit. To budeme muset ještě chvíli vydržet. A protože už jsem si své tady opět schytal, tak si dám zas chvíli pauzu a nebudu dráždit. 

4.1.2.1.1.2.2.1.2.1 Třeba to nemyslíte


Třeba to nemyslíte špatně,ale skoro to tak vypadá. Jde tu o to,že pak by nemusely být předpisy žádné,jezdilo by se tu jak ve vyspělé  Indii,tam by jste asi svůj návrh prosadil hladce. Jezdí tam každý se vším a na všem a vyhrává ten, co to všechno přežije ve zdraví...

Ještě se zeptám,co je podle Vás pomalá jízda? Pro někoho to je 30 km/h ,pro jiného 10 a najde se jistě i takový co bude tvrdit že 50 km/h je na kruháči v poho. Proto si myslím,že systém dání přednosti je absolutně bez chyby a není se o čem dohadovat. Pokud stojím v koloně  na kterou se napojuje další odjinud,nemám problém někoho pustit systémem zipu před sebe,pak to "odsejpá" z obou směrů cca stejně, ale na kruháči nepustím nikoho,nejsem sebevrah...

Obrázek uživatele milk

4.1.2.1.1.2.2.1.1 Každý řidič musí


Každý řidič musí stoprocentně znát,kdy má přednost v jízdě a kdy ji naopak musí dát.Slušností je respektovat práva i povinosti druhého,nad nikým se nevyvyšovat ale ani neponižovatJestliže to někdo  neví,tak nepatří na silnici.Předpisy jsou jasně dané a jiný výklad nepřichází v úvahu.

4.1.2.1.1.2.1 kruhák - zip


nepoučuji, omezení - ohrožení jsem se tak učil v autoškole. Ten zip na kruháku jsem myslel tak, že pokud by jeli všichni pomalu s rozestupy, tak by to ze všech směrů pomalu odjíždělo. Já zkrátka neznám lepší křižovatku než kruhák a zatím jsem nikde lepší řešení neviděl. Otírat se o Vás a Vaše smýšlení určitě nechci.

4.1.2.1.1.1 Do debaty o kruháčích


Začíná to být zajímavé v mělnické dopravě.

Obrázek uživatele milk

4.1.1 Tady se nechá narážet


Tady se nechá narážet jedině na vás.Když je kruhák ucpaný,tak vy s většinou řidičů můžete šlapat na plyn jak chcete.

3 Dotaz na pana Mgr. Sweigstilla


Dobrý den pane magistře, mám jen jeden malý dotaz. Ve Vašem článku píšete o zprovoznění části průtahu mezi novými kruháky (jednosměrně) od 1. července. V dnešním Mělnickém deníku píše paní Špitálská, a připadá mi to, že to píše na základě hovoru s Vámi, nebo alespoň na základě Vašich podkladů, o zprovoznění této části průtahu již od počátku června....tak nevím.....červen nebo červenec??? Díky za info. jirkabor

3.1 1.července


Tuto úpravu stanovil na základě požadavků zhotovitele stavby odbor dopravy Krajského úřadu Středočeského kraje s platností od 1.července .

3.1.1 Děkuji


Dobrý den a děkuji za info. Přeji hezký den, jirkabor.

2 Omlouvám se za nepřesné vyjádření.


Výrazem "zcela uzavřena" není myšleno, že bude celá uzavřena, ale že nebude průjezdná z Pražské na Mladoboleslavskou. Úplná uzávěra se týká několika desítek metrů, které přiléhají k Pražské, kde se vozovka bortí, neboť v podloží je voda (pravděpodobně z kanalizace). Proto je nutná kompletní oprava, které využijí i místní občané na budování svých přípojek. Zbytek lokality včetně Slovan zůstane přístupný z Mladoboleslavské, byť s omezením, které způsobuje kyvadlový provoz díky uzávěře mostu.

2.4 Výrazem "zcela uzavřena"


Výrazem "zcela uzavřena" není myšleno, že bude celá uzavřena, ale že nebude průjezdná.

Ještě bych si rád nechal vysvětlit např.výraz "zcela chytrý",dle této teorie není celý chytrý,ale nebude.......

2.3 Co brání zprovoznění


Co brání zprovoznění 1. etapy v plném rozsahu, tedy obousměrně mezi Pražskou a Mladoboleslavskou?

2.3.3 Kyvadlový provoz.


v úseku Mladoboleslavská - Polská - Italská daný uzáávěrou mostu na Mladoboleslavské. Fronta čekajících vozidel by stála až na kruhák a tím by byl neprůjezdný. Proto bude nový úsek jednosměrný s tím, že pravý pruh bude pro jízdu na Mladou Boleslav a levý pruh směr autobusák.

Obrázek uživatele milk

2.3.2 Brání tomu špatné


Brání tomu špatné rozhodnutí.Nejprve se měla postavit a zprovoznit tato nová průtahová propojka mezi Pražskou a Mladoboleslavskou a teprve potom uzavřít Cukrovarskou a rozkopávat další

Obrázek uživatele milk

2.3.1 Normálně myslící by


Normálně myslící by uzavřel staré trasy až po úplném zprovoznění nových.Kdyby se nechala otevřená Cukrovarská,tak nemuseli honit dopravu přes Nemocniční na Pražskou.Nejdříve se měla postavit nová průtahová spojka s kuláčem na Pražské,která se stavěla na bývalém řepném place a nebyly tam potřeba přeložky ing. sítí.Když to neudělali,tak se Cukrovarskou mohlo jezdit od Prahy na ČL a Italskou nechat jen na MB(tím by se neucpávala)

2.2 Mohu ještě jeden


Mohu ještě jeden dotaz...

Nevíte kdy a zda vůbec je v plánu doplnění dodatkových tabulek na území města u zákazu vjezdu nákladních automobilů ? Teď se jezdí všelijak a policie to víceméně velkoryse toleruje,ale až bude vše hotové a doprava se vrátí do "starých" či "staronových" kolejí,tak nám vzniká dosti zásadní problém.

Vzhledem k novele vyhlášky silničního provozu nelze zajet bez dodatkové tabulky prakticky nikam a ničím co spadá do kategorie nákladní vozidlo,tím pádem ani různými pick-upy či dodávkami do 3,5 tuny,což považuji za velký průšvih. A to, že bydlím daleko za takovým zákazem asi policii zajímat nebude až mne bude pokutovat.

Předpokládám že nejsem zdaleka jediný s tímto problémem,lidí co mají tyto auta a parkují u domu kde bydlí je asi více a né každý zrovna může využít status zásobování aby to okecal,kdyby něco...

Děkuji za odpověď a věřím že nejen já....    L.

2.2.1 Už se na tom pracuje.


Čekalo se na definitivní stanovisko Ministerstva dopravy. Během letních měsíců se na všech těchto značkách objeví přelepky stanovující povolenou hmotnost (tato varianta je MD schválena jako levnější náhrada dodatkových tabulek). Do té doby platí tolerance policie.

 

2.1 OK,děkuji za odpověď.


OK,děkuji za odpověď. Teď už tomu rozumím Smiling

1 Pane magistře,pokud jsem


Pane magistře,

pokud jsem Vás dobře pochopil,tak 1. července zavřete úplně ul. Italskou ale mostek v ul. Mladoboleslavská bude hotov až v září. Ptám se kudy budeme jezdit od Ml. Boleslavi  ale i zpět ? Uniklo mi něco ?

Děkuji za odpověď L.


https://www.traditionrolex.com/7