https://www.traditionrolex.com/7

 Výsledky voleb 2016 | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Chcete i Vy mít svůj banner nebo komerční inzerát na tomto webu? Napište nám na komerce@melnicek.cz.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Výsledky voleb 2016


Krajské volby - výsledek - celkově 65 zastupitelů

ODS - 10 zastupitelů (Kupka, Poláková, Skopeček, Jiránek, Král, Pánek, Havlíček, Hönzel, Lesák, Michl)
ČSSD - 11 zastupitelů (Petera, Heřmanová, Němec, Horčička, Seidl, Třísková, Semerád, Peřina, Volenec, Řihák, Filip)
ANO - 16 zastupitelů (Pokorná Jermanová, Petrtýl, Kovács, Melková, Draxler, Dobešová, Mališ, Kaufmann, Beneš, Bezděk, Haspeklo, Němcová, Žánová, Herman, Šulc, Michalová)
TOP - 5 zastupitelů (Tiso, Jakob, Marek, Vojtová, Schweigstill)
STAN - 15 zastupitelů (Rakušan, Drábová, Michalik, Fojtík, Kovářová, Holeček, Macháček, Mrzílková, Šanc, Mikeš, Štrobachová, Hraba, Šibrava, Hajná, Štěpánek)
KSČM - 8 zastupitelů (Štefek, Cinka, Dovolil, Melša, Fialová, Coufal, Svoboda, Hubený)

Do 2. kola senátorských voleb, které se koná o víkendu za týden, postoupili kandidáti Petr Holeček a Veronika Vrecionová.

Odkazy na procentuální i číselné volební výsledky:

(zdroj: volby.cz)



Město

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

8 správné rozhodnutí - Lithium


Byla to mela,ale dopadlo to snad dobře. 

http://zpravy.idnes.cz/lithium-mimoradne-jednani-poslanecka-snemovna-kscm-fh0-/domaci.aspx?c=A171013_160800_domaci_fer

Volby dopadnou jak v Rakousku, ČSSD se bude divit. Sobotka se tam smál jak blázen, no ještě pár dní a on ho ten smích přejde. Hádka Lidovců s Topkou byl bonus pro diváky.

P.s: memorandum, které odkazuje na ochranu investic ? - v tomto je zakopaný pes

 

EMH uvádí na svém webu , že vlastní 100% zásob lithia na Cínovci. Je to na straně 4 v pdf dokumentu:

"Cinovec – a 100% owned globally significant lithium and tin deposit."

v překladu:

"Cínovec – 100% vlastněné, celosvětově významné, zásoby lithia a cínu."

https://www.europeanmet.com/wp-content/uploads/2017/04/RIU_Conference_Presentation_copy_2.pdf

Je jasné, proč firma potřebovala nějaký papír od české vlády do ruky, aby firma mohla začít vydávat nové cenné papíry. Pouhých 9 dnů po podpisu memoranda mezi Havlíčkem a australským těžařem se na webových stránkách EMH objevil velice zajímavý dokument. Vzápětí po podpisu memoranda totiž společnost EMH oznámila emisi nových cenných papírů (securities). http://6.ly/akcie

Dle suveréního chování managementu firmy, který začal vzápetí po podpisu memoranda vydávat nové cenné papíry, to vypadá, že s ničím jiným ani Australané nepočítají a nepřipouští si, že by nakonec lithium netěžili. Investoři, kteří v Austrálii nakoupí od EMH cenné papíry, mohou potom zažalovat ČR, že zničila hodnotu cenných papírů, které oni nakoupili v přesvědčení, že EMH bude těžit na Cínovci lithium.

7 volby a lithium


ČSSD se tímto odporným protistátním činem odvařila zcela. Ale to co uvedli dnes v Partii televize Prima  Fiala  z ODS a ten pirát (vítač migrantů) je tomu hodně podobné. Oni by to udělali až po volbách, až by měli své jisté. No, pěkně děkuji. V tom není rozdíl Všechny tyto tři strany jsou nevolitelné. K nim samozřejmě přidat TOP 09, to je vůbec nehorší strana a díky kamarádům sudeťáků  Bělobrádkovi a Hermanovi i KDU ČSL. Profašisty tady pěstovat přece nebudeme. Zbývá SPD,ANO,Realisté a KSČM. Pěkně se nám to vyprofilovalo těsně před volbami. Rozumní lidé to mají hodně ulehčené.

Hodnota lithia cca 3 - 4 bilióny a cena stále prudce stoupá!!!

Zaorálek ČSSD vedl :Kdyby se to povedlo, tak by to za 20 let mohlo pro Českou republiku přinést 750 miliard,“ uvedl Zaorálek.Dodal, že předvolební hádky mohou odlákat australskou firmu, která tu chce těžit. „Když se takto budeme tlouct po hlavě a bude se vykřikovat, že se změní zákony, tak firma, která tu provedla průzkum, přestane spolupracovat a odejde třeba do Srbska,“ dodal Zaorálek.

Otázka občanů  zní : Proč byl ze zájmu o těžbu hned na počátku vyškrtnut po útlumu uranu "spící medvěd" kapacitní a fundovaný státní podnik Diamo?
Vrány si štěbetají že prý z pochopitelných důvodů..státní podnik s nutně průhledným financováním nemá možnosti a cesty k poskytnutí úplatků v řádu desítek a stovek miliónů korun.

 

7.2 Banánová republika


Na problém Lithia poprvé poukázali bohužel komanči KSČM, pak se přidala SPD, pak Ano Babiš a dnes KDU Lidovci. Ti rovnou řekli, že za to může ODS,ČSSD a Ano. Oni nic -  muzikanti. Stát dostane max. 10% a to protože tak říká zákon. Dosti humorné, po volbách se mohl změnit a proto hned ten podpis pod memorandem - když nebude těžba, bude arbitráž, tímto na ní zadělali. Prostě zase ČR jako vždy utře hubu a možná budeme pak platit ekol. škody. Je mi celkem Jedno o kolik jde peněz, surovinové bohatství země je nás všech a těžit by ho měl strátní podnik  ČR a zisk 100% by šel do pokladny státu, tedy nám všem. A když tohle neděláme,  tak jsme banánová republika. Pokud se tak stát nebude chovat, bude mít vždy holou řiť. Pracovala jsem 12 let v SRN a tak se nám smějí, jaký jsme hlupáci. 

7.2.1 Banánová republika jsme


Banánová republika jsme již dlouho , to není nic nového ... Co nechápu , je skutečnost kterou uvádíte v souvislosti s KSČM ? Myslím že nelze srovnávat dnešní komunisty s těmi minulými , bylo by to totiž stejně nesmyslné , jako si myslet , že dnešní němci smýšlejí jako fašisté ...

V této republice chybí hmotná zodpovědnost zákonodárců , jak jsem již psal v jiných diskusích . Dokud toto nebude , budou podepisovat a podepisovat a děj se co děj . A je jedno jestli z  blbosti a neznalosti , nebo kvůli úplatku . Pokud bude mít  zákonodárce hmotnou odpovědnost ( zná ji většina z nás) , tak si rozmyslí dělat špatná rozhodnutí v neprospěch státu . Klidně ať má půl míče měsíčně ale taky tu odpovědnost a do důsledku ji vymáhat i za cenu , že přijde o vše co kdy naspořil a vybudoval . A žádné spekulace s majetky , vše ošetřit tak , že by zničil majetkově celou rodinu .

To by se potom vidělo , kolik odvážných by hlásalo moudra před volbami , co by nám voličům slíbili ...

Zavedlo se EET s velikou pompou , očekávaný výnos cca 18 mld , a ve skutečnosti se stovky mld rozhází naprosto zbytečně za předražené zakázky , studie čehokoliv ale k ničemu a nemluvě o dalších stovkách mld , které nedokáží vyčerpat z unie ...

 

7.2.1.1 Australská firma. Nebylo to tu už jednou a dokonce u nás ?


Když jsem zaslechl v televizi, že má jít o australskou těžební společnost, tak jsem si hned matně vzpomněl na jednu kauzu z našeho regionu. Že si nevymýšlím, tak důkaz je zde: http://melnicek.cz/search/node/Australsk%C3%A1+firma#

Ovšem, když na to kliknete, tak vás to zavede do Mělnického deníku a tam na straně 183, ani 184 toto téma nevidím.Tak sorry:

http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/ministerstvo-zatrhlo-pruzkum-uhelnych-lozisek-na-melnicku-20120703.html

7.1 Lithium - zajímavé


Tady to pan ministr Havlíček vysvětluje.

https://www.facebook.com/ftvprimazpravodajstvi/photos/rpp.303794233506/10155149067538507/?type=3&theater

7.1.1 mega-tunel Století!!!!


Až budou politici plakat, že stát je zadlužený a není na důchody, tak si vzpomeňte o co stát možná podpisem pana mistra Havlíčka z ČSSD přišel. OKD tunel Sobotky, je proti tomu kapka v moři.

Z článku Dr. Reichela z roku 2016 přitom vyplývá, že v ložisku jsou i jiné vzácné kovy, jako cín, wolfram, niob a tantal. Z jiného náhodného zdroje jsme pak zjistili, že všechny předešlé zdroje pak opomněly zmínit neušlechtilý kov Rubidium:

Rubidium je podle výše uvedeného zdroje šestnáctým nejrozšířenějším prvkem na zemi. 

Vetší praktický význam rubidium v minulosti nemělo. V omezené míře se soli rubidia používaly v pyrotechnice pro barvení plamene na nachovou barvu. V současnosti praktický význam rubidia stále stoupá. Kovové rubidium se používá při výrobě fotočlánků (termoiontové konvertory) a k odstraňování zbytků plynů z vakuových trubic. Důležité využití nachází rubidium jako součást přesných atomových hodin v satelitech GPS. Oxid rubidný Rb2O se používá jako sklářská přísada pro zvýšení tvrdosti skla.

Rubidium je perspektivní pohonnou hmotou pro iontové raketové motory. Stále stoupá význam rubidia ve výzkumu a vývoji supravodivých materiálů. Izotop 82Rb se využívá v medicíně v pozitronové emisní tomografii (PET) v kombinaci s CT angiografií.

Cena rubidia na světových trzích neustále stoupá tempem okolo 12 % ročně. V roce 2009 se 100 g kovového rubidia čistoty 99,78 % prodávalo za 1260 USD.

 

Na konci dokumentu je pak uvedeno, že v Krušných horách máme toho kovu cca 370 000 tun, z čehož jen v ložisku Cínovec je ho 37 000 tun.

Zajímavý je další dokument Americké vlády ZDE

který říká, rubidia se spotřebuje ročně jen velmi malé množství, asi jen několik tisíc kilogramů. Rubidium se těží na území USA jen sporadicky. Celosvětově neexistuje ani trh s tímto kovem a není proto veden ani jako komodita na burzách. Cena rubidia podle dokumentu je proto velmi nestabilní. Jsou doloženy příklady na cenu od 6,12 USD za gram až do 45,40 USD za gram.

Když jsem se dostal do toho bodu, stanovil jsem tedy přibližné ceny kovů k dnešnímu dni. Cena za kilogram karbonátu lithia je asi 220,7 Kč/kg, cínu 453,5 Kč/kg, wolframu 882,8 Kč/kg, stříbra 11 915 Kč/kg,   rubidia 278 082 Kč/kg a zlata 904 728 Kč/kg).  

37 000 tun Rubidia je 37 000 x 278 082 000 = 5 x 1012 Kč = 10 289 miliard korun (o tom se vůbec nemluvilo!)

7 000 000 tun Lithium carbonate 7 000 000 x 10 000 x 22,07 = 1 545 miliard korun

263 000 tun Cínu je 263 000 tun x 453 500 = 119,3 miliard korun

91 910 tun Wolframu 91 910 tun x 40 000 x 22,07 = 81,14 miliard korun

 

  • niob?
  • tantal?
  • zlato?
  • mangan?
  • kobalt?
  • jiné kovy?

jen tak pro srovnání Český státní dluh je: 1 884 miliard korun

Jako závěrečný údaj pak uvedu celkovou předpokládanou cenu Rubidia uloženého v Krušných horách, která by pak měla být 370 000 tun v ceně 102 890 miliard korun v cenách roku 2009. Pro lepší orientaci v číslech je to 102,89 triliónů korun.

Prosím omluvte mě, pokud je někde chyba v údajích. Čerpal jsem z internetu. Pokud existuje jiný zdroj s jinými informacemi, rád jej opravím. Pan ministr Havlíček ČSSD  to bude určitě vědět lépe.

Nyní bychom rád zmínil ještě českého zástupce v australské firmě European Metals Holdings Limited. Je jím zajímavá osoba pan Richard Pavlik (jmenován 27. června 2017). jmenovaný letos do nejen do European Metals Holdings Limited, ale i do Geomet. s.r.o.

7.1.1.1 bombasticka trojclenka,


jenze takhle jednoduse to nefunguje.

1/je velky rozdil mezi hypotetickym objemem rudy v zemi a cenou ciste komodity burze nedejboze v hotovem akumulatoru.

2/nez se zacne komercne tezit bude to podle platne legislativy trvat nekolik let (rekl bych klidne 10 mozna 15).

3/propocty geometu pocitaji s vytezenim 10% celkovych zasob za 21let a cistym "vejvarem" 12mld.Kc/21let a to vcetne ostatnich produktu, coz je pro ne celkem zasadni cislo pri shaneni investoru a rozhodovani go/no go na to aby ho cinkli.

4/co by se asi stalo s cenou na burze pri vmeteni vami anoncovaneho bombastickeho mnozstvi komodity na trh?

5/obdobne k cemu vam je 37000tun rubidia, kdyz ho spotrebujete jednu tunu rocne?

za 210let beztak nebude do tech akumulatoru co ladovat, pokud se nam tedy nepovede zkrotit jadernou fuzi, tim chci rict, zebychom meli hledet dal nez na primarni sektor.

PS: dodavam vcerejsi Pavlikuv rozhovor.

6 TOP 09 po krajských volbách


Nedávno jsem se zaradoval, že jak starosta, tak místostarosta Mělníka budou součástí krajského zastupitelstva. Pro město jistě pozitivní věc. To, co se ale stalo v TOPce, a pan místostarosta Schweigstill je toho spoluprotagonistou, je věc, na které hledám, marně, cokoliv pozitivního. TOP 09 odmítla jednat o koalici, pokud hejtmankou bude lídryně z ANO. TOP 09 ano, ale nikoliv většina topáckých zastupitelů, kterým ANO na postu hejtmana najednou nevadí. Jako kdyby komunisté začali podporovat kupónovou privatizaci. TOP 09, do které pan místostarosta investoval tolik energie, se v kraji nyní rozpadá.

Milan Schweigstill je mimořádně dobrý místostarosta a dle mého, sám jsem byl svědkem, i výborný pedagog. Co je ale za tím, že, skoro nechci použít to slovo, podrazil lídra i celou stranu? Podle mého názoru z tohoto rozkolu nemůže vzejít nic pozitivního. Bylo by dobré, kdyby se pan místostarosta k věci vyjádřil, protože pro mě, krom zkratkovitých bulvárních vysvětlení, je jeho postoj nepochopitelný.

6.1 lidé nenechte se mýlit


Je diskusi  zda našemu městu prospívá, že starosta a místostarosta jsou v krajském zastupitelstvu. Vy víte jaký to má pro naše město přínos? Osobně si myslím, že město potřebuje, aby seděli na svých židlích.  Já to chápu jako naplňování jejich osobních ambicí. Co se týče místostarosty od počátku se chová jako politický karierista. Víte kolik už prosšel za posledních deset let  stran a združení Smiling).

Nevím jak je úspěšný jako místostarosta? Myslím, stejnou práci na teto pozici odváděli i jeho předchůdci.

O pedagogických schopnostech jsem se měla možnost před lety  přesvědčit osobně. Když si ne ně vzpomenu ještě teď mě bolí žaludek.

 

6.1.1 volby 2017


Souhlasím, na krajské kandidátce byla spousta schopných lidí kteří odvádí tu černou práci a jsou na nevolitelných místech.  Jen opravdu morálně pevný člověk odolá pokušení nastoupit do výtahu politické kariery.  Dnes se podíváte na kandidátku stran a hnutí pro rok 2017  a každý „druhý“  kandidát je starosta. 
Zkušenosti ze samosprávy přeci nejsou nejdůležitější kvalifikací  pro práci krajského zastupitele nebo poslance. Nejprve se podívejte jací to jsou lidé?  jak žijí?
Jak mají uspořádaný soukromý život. Čeho dosáhli v ve své profesi.
 

5 :-)


Už se poprali ???

To je zas nářez,ty volby...

...no jen diskutujte,co jste do těch beden naházeli,to tam budete mít...

4 Myslim, ze je dobre, ze za


Myslim, ze je dobre, ze za Melnik v zastupitelstvu zasedne jak pan starosta, tak i jeho zastupce. To, ze kazdy kandidoval za jiny subjekt, je rovnez pozitivni. Myslim, ze Melnik by mohl z teto skutecnosti tezit.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

4.1 tři zastupitelé za Mělník


krom toho je tam ještě za socdem p. Němec (již odminula), pokud tam vidíte někoho jiného, tak já si už dalšího nevšimla.

3 Hrůza - jak je možné, že


Hrůza - jak je možné, že stále hrají bolševici - kromě jasné strany komančů i ti, kteří se už roky schovávají v  ČSSD ? Co my, rodiče a škola, učíme děti o dějinách tohoto světa ? Proč stále nechápeme agresivitu komunismu?

3.2 Nejprve trochu historie. V


Nejprve trochu historie.

V Československu bylo registrováno 2,1 milionu komunistů. Po zozdělení na Česko - 10 milionů lidí a Slovensko - 5 milionů lidí tedy vychází, že v Česku zůstalo cca 1,5 milionu bývalých členů KSČ.

V současnosti se ke KSČM hlásí 40 tisíc lidí. Kam se tedy podělo oněch 1,4 milionu ? ČSSD rozhodně tolik členů nemá. Schovávají se tedy nejen v ČSSD, schovávají se ve všech politických stranách.

Mnoho lidí bylo v KSČ z "vyčůranosti". A ti přešli vyčůraně i do těch nejpravicovějších stran co u nás jsou.

Mohl bych jmenovat minimálně dva bývalé "kované" komunisty, kteří dnes chodí po městě a hrdě se označují jako pravičáci.

Na otázku, proč stále nechápeme agresivitu komunismu je odpověď jednoduchá. Přečtěte si něco o tom, co je to komunistická ideologie a pak si odpovězte sám, jestli tam něco takového najdete. Komunismus, jako učení nic o agresivitě nepíše, ba naopak, dá se srovnávat s křesťanstvím.

To že si ho někteří vysvětlili po svém, to je jiná. Stejně jako komunisté zabíjeli ve jménu rudé hvězdy, stejně křesťané zabíjeli ve jménu kříže.

Pokud si to nastudujete, komunismus, ani křesťanství nikoho nevybízí k vyvraždění "nevěřících". To najdete jen v islámu.

Ale stačí se podívat na zprávy a výsledky voleb. Ty skončili včera a už se objevují zprávy o tom, že je lepší se spojit s "třídním nepřítelem (koalice ČSSD s ODS čo TOP), než přenechat korýtko někomu jinému.

Krajské volby jsou především o tom, komu jak velký kus koryta připadne, ne o morálce politiků. Vždyť je nakonec úplně jedno, kdo je vyhraje, oni se vždy nějako dohodnou, aby se nedej bože nemuseli živit prací jako ti hlupáci, co šli volit.

Smutné, hnusné, české.

3.2.3 Nemáte pravdu


Nemáte pravdu. Stačí si přečíst základní dokument komunistického hnutí, t.j. Komunistický manifest. Dovolím si krátký citát:"Komunisté pokládají za nedůstojné, aby tajili své názory a úmysly. Prohlašují otevřeně, že jejich cílů lze dosáhnout jen násilným svržením celého dosavadního společenského řádu. Nechť se panující třídy třesou před komunistickou revolucí! Proletáři v ní nemají co ztratit, leda své okovy. Dobýt mohou celý svět. “
— Karel Marx, Bedřich Engels

Spisy, které následovaly, jsou ještě radikálnější, tam se to třídmím bojem jen hemží.

A srovnávat komunismus s křesťanstvím je chucpe.

3.2.2 Máte pravdu.


Máte pravdu.

3.2.1 zakon zachovani poctu komunistu


nastesti neplati, tim chci rict, ze otazka: "kde je tech 1.4mil komunistu?" byla aktualni pred 25lety...

3.2.1.1 ne zcela. Komunisti, kterým


ne zcela. Komunisti, kterým bylo před 25 lety okolo 30 let jsou stále ještě někde činní. Otázkou je kde.

Drtivá většina lidí byla ve straně z prospěchu, ne z přesvědčení. A když už prospěch kynul z jiné partaje, tak tam prostě přešli.

Miloš Zeman pracoval za komunistů v Prognostickém ústavu a přiznal, že byl v KSČ, jako všichni ostatní zaměstnanci.

Václav Klaus tam pracoval také, ale nikdy nepřiznal, že by byl členem partaje. Kdyby nebyl, asi by tam pracovat nemohl.

Soudruh xy zde z Mělníka, jmenovat nebudu , byl zarytým partajníkem, který chtěl jít v roce 89 střílet do lidí. Dnes je členem pravicové strany. Opět nejmenuji které.

 

3.2.1.1.1 Tady jeden převlečený komunista a takových by se našlo


~~„Je to již dávno, už si na to přesně nevzpomínám. Vždyť od té doby uplynulo 30 let. Byl jsem tam jen několik měsíců,“ sdělil Pavlík listu.
Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/lidr-ano-josef-pavlik-zatajil-clenstvi-v-ksc-fzs-/jihlava-zpravy.aspx?c=A161014_102149_jihlava-zpravy_mv

„Uniformu jsem na sobě měl možná jen z recese na oslavě“

V profilech lídrů v týdeníku 5+2 přitom Pavlík popisoval, jak jeho dědu komunisté v padesátých letech zavřeli a vystěhovali ze statku.

„Moji maminku, tedy jeho dceru, kvůli tomu vyhodili v 50. letech z gymnázia. Byla to perzekuce se vším všudy,“ svěřil se Pavlík. O členství v KSČ nemluvil, stejně jako o něm není zmínka v jeho životopisu na stranickém webu hnutí ANO.

 

 

 

 

 

 

3.1 Hruza?


rad bych osvezil pamet a vysledky dal do sirsiho casoveho ramce:

2016 CSSD 11, KSCM 8 , ODS 10 , STAN 15, TOP 5, ANO 16

2012 CSSD 20, KSCM 19, ODS 16, TOP+STAN 10

2008 CSSD 26, KSCM 10, ODS 25, NEZ 4

2004 CSSD 12, KSCM 14, ODS 32, STR 4, SNK 3

2000 CSSD 12, KSCM 16, ODS 21, 4koal 16

 

hruza to z protikomunistickeho pohledu byla v roce 2012, letosek je historicky nejhorsi vysledek KSCM v nasem kraji, volici stredolevice a levice nasli noveho mesiase, coz nemusi byt nutne spatne. ODS, STAN a TOP si v souctu taky polepsili... kostky jsou vrzeny a vcil sa ukaze jak to poskladaj, CSSD+KSCM to zrejme nebude...

2 je vidět, že místní jsou


je vidět, že místní jsou nepoučitelní

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1 Celkové výsledky (zatím bez počtu mandátů)


2. kolo senátních voleb Holeček x Vrecionová (procenta a podrobnosti doplním z domova od počítače)

krajské volby: do zastupitelstva (65 křesel) se dostali (v pořadí dle čísel stran):

ODS cca 13%
ČSSD cca 14%
ANO cca 21% 
TOP cca 7%
STAN cca 18%
KSČM cca 10%
SPD/SPO cca 5% (pravděpodobně, při sečtení 99% hlasů mají 5%) --- edit: nakonec mají 4, 96 a do zastupitelstva se nedostali (pokud se nepokusí výsledek zpochybnit, ale zatím to oficiální web volby.cz nenaznačuje)

(procenta a podrobnosti doplním z domova od počítače)

1.1 Volba ANO


No naše celá rodina volila hnutí ANO, předtím jsme vždy volili KSČM.  ANO slibuje něco co se nám docela líbí, mě přidali např. na důchodu. Nechtějí  korupci,chějí obnovu učňovského školství,prosazují transparetnost,  atd., Babiš používá zdravý selský rozum.Když někdo krade, tak řekne že ten a ten krade a hotovo. Mám však obavu jak to ve skutečnosti dopadne, má tam hodně bývalých členů ODS např. pí Jermanová. Tady na Mělníku je za ANO pan Šnajdr také býv. ODS. Takže uvidíme je jak to dopadne. Volili jsme to jen proto že jejich předseda je Babiš , jinak by jsme ANO hlas nedali. Pokud se naše očekávání nenaplní, tak se vrátíme k naší tradiční volbě. Myslím, že právě příznici komunistů dali ANO dost hlasů. Můj soused je člen KSČM a přiznal se mi že jim dal hlas také. Na dotaz proč odpověděl : vždyť Babiš je býv. komunista a polovinu to co dělá by dělala i KSČM ,ale zatím na to neměla  sílu, např. odrovná Kalouska Top 09. Na místní úrovni dáme hlas zase KSČM,ale do parlamentu pokud se nestane něco, co nás odradí má hlas opět Babiš hnutí ANO.Tolik několik postřehů Hezký den. 

1.1.2 Dědeček chce odrovnat Kalouska


Tak vaší největší životní touhou zdá se je, aby Babiš "odrovnal" Kalouska. To jste fakt kádr. Přímo komunistickej. Jestli to nějak pomůže ke zvýšení vašeho krevního tlaku, tak já Kalouska budu v příštích parlamentních volbách volit.

A jen tak na okraj, trousit nicneříkající předvolební hesla a proklamace, která tak skvěle zabírají na podobné dementy jako jste vy, to umí každý vůl. Kdyby Babiš k té své koblize (koštuju, že jste si u polikliniky šel dvakrát) přiložil letáček, že zajistí světový mír, to byste mu s tou koblihou sežral nejspíš taky, že.

1.1.1 ANO, Babišovi už je líp


Pokud jste svůj příspěvek myslel ironicky, tak dávám palec nahoru, pokud jste to myslel vážně, tak zde je můj komentář:

1. Důchod Vám nezvýšil Babiš, ale vláda České republiky, na základě platné legislativy a díky relativně dobrému hospodaření naší země. 

2. Babiš používá selský rozum - myslíte, že když jeho zaměstanci zničili herbicidem úrodu na více než 350 ha kvalitní zemědělské půdy, tak také používali selský rozum? A když k tomu zvěrstvu Babiš mlčel, tak také používal selský rozum?

3. Když někdo krade, tak řekne že ten a ten krade a hotovo - máte alespoň jeden skutečný příklad o někom, kdo kradl a Babiš ho usvědčil díky důkazům? Když Babiš podvádí s dotacemi z EU (viz Čapí hnízdo), tak podle Vás krade, nebo je jen šikovný kluk?

Žijeme ve svobodné zemi a máte právo toho estébáka ze Slovenska volit. Ale pevně věřím, že z toho vystřízlivíte:-) 

1.1.1.2 Já sice ANO nevolil,ale


Já sice ANO nevolil,ale ČSSD by  měla držet ústa, potom jak  umí lhát (Hašek) a nosit milióny v krabici od vína(Ráth). Kolik je v ČSSD bývalých členů KSČ pane Dohnal????TA to vám samozřejmě nevadí co. A ani Vám nevadí, že vaše strana ČSSD vládne ,jak sám píšete s tím estébákem, tak tomu se říká  pokrytectví. Příště Vám to TOP 09 všem vám podobným  nandá, já bych je ještě neodepisoval. Podívejte jak TOPKA dobře vládne na Mělníku, vše se daří, žádná korupce , či machinace, opravené silnice, vykoupil se park v Mlazicích, opravila se Pražská, nové kruháče, voda se nezdražuje, žádné aféry, vše je transparetní a mohl bych ještě dlouho pokračovat. Je vidět dost poctivé práce a hlavně žádné podvody.

1.1.1.2.2 členové KSČ/fanklub Zemana/TOPKA na Mělníku a skandály


Dobrý večer, pokusím se reagovat velmi stručně:

1. Bývalí členové KSČ - jsou bohužel nejenom v ČSSD (kam je hlavně natahal Zeman v 90. letech), ale také v ODS a nově i hodně v hnutí ANO. Musíme být trpěliví - jejich přítomnost vyřeší čas a také každé další volby.

2. Rath a Hašek - Rath byl chycen, usvědčen a odsouzen (byť zatím nepravomocně) a tak to má v normální společnosti fungovat. A Hašek? Jeho výsledek ve volbách je snad jasný:-)

3. Fanklub Zemana - velmi dobrá zpráve je, že fanoušci Zemana a Putina - Hašek, Huml, Mládek, Foldyna, Škromach - ve volbách neuspěli. To dává naději na budoucí pozitivní vývoj.

4. TOPKA na Mělníku - myslím, že zástupci TOP 09 a nezávislí fungují ty dva roky v ZM našeho města dobře, ale pozor - nemáte pravdu, že se nedějí žádné podvody a skandály! Můžeme si to zrekapitulovat - trafika pro pana Volfa, městský byt pro paní Mikešovou, směna vinice pro paní Krausovou, sekání trávy pana Marounka. V těchto věcech je sice primárně angažován náš starosta pan Mikeš, ale tím že TOPKA mlčí, tak ho vlastně kryje. A to pro ně není moc pozitivní vizitka.

J. Dohna   

 

1.1.1.2.2.1 odpovězte na všechno


Neodpověděl jste na to, jak to že Vám nevadí vládnout s tím "šikovným klukem" a taháte sem Zemana s Putinem. Zemana bych u tématu krajských voleb ještě nějak pochopil, ale Putina?? Měl jsem Vás za jednoho těch rozumnějších... 

1.1.1.2.2.1.1 Pokusím se


Dlouhá léta jsem pravidelně odebíral Respekt a o Babišovi jsem díky tomu valné mínění neměl. Ale přiznám se zcela otevřeně, že v tom roce 2013 jsem uvěřil tomu, že může jeho vstup do politiky změnit situaci trochu k lepšímu. Především v tom smyslu, že pomůže nastavit transparentnější chod veřejné správy, její efektivitu atd. Postupně jsem však z této iluze procitnul. On nemá na prvním místě prospěch této země, ale pouze svého holdingu. A proto považuji za čím dál větší chybu, že je s ním ČSSD ve vládě, protože mu tím jednak pomáháme k dalšímu nárůstu jeho impéria, čerpání nesmyslných dotací, daňovým úlevám atd., ale také k umísťování svých velmi loajálních "zaměstnanců" ve státní správě. Je potřeba to říct zcela otevřeně - děláme hroznou chybu.

Nemohl jsem si odpustit poznámku s pány prezidenty - jejich fanoušci ve volbách propadli a to je prostě dobře.   

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

1.1.1.2.2.1.1.1 Sebereflexe


Kéž by si některí politici vzali z vaší upřímné sebereflexe příklad. Sice nechápu, jak někdo může mít levicové smýšlení, ale tisíckrát dám přednost solidnímu levičákovi evropského střihu, než kombinaci českých aparátčíků z 80 let, vyvolávajících společně s estébáckými přisluhovači na vlnách melodií Michala Davida iluze o tom, jak my tady v Čechách víme všechno nejlíp a nenecháme si do ničeho kecat.

Ohebnost páteře velké části obyvatel českomoravské kotliny, které jí ukožňuje strčit si hlavu do zadku a nic nevidět okolo sebe, jest pozoruhodným úkazem, bohužel s tragickými následky.

1.1.1.2.1 Už nikdy nedám hlas Mgr.Sweigstillovi


Šéfka středočeské TOP 09 Helena Langšádlová necítí odpovědnost za rozkol mezi zastupiteli. Nemohu nést odpovědnost za nemravné chování druhých, řekla pro ČTK

Tři z pěti středočeských zastupitelů zvolených za TOP trvají na koalici s ANO, STAN a ODS. Nebudou ale dál jednat jménem TOP 09, řekli zastupitelé Daniel Marek a Milan Schweigstill. Třetí členkou klubu TOP 09, která podporuje rodící se krajskou koalici ANO, STAN, ODS a části TOP 09, je Michaela Vojtová.

PS: Měli by složit madát, pokud to tak skutečně dopadně a půjdou proti své straně.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 

1.1.1.2.1.2 Strana


Od toho je to zastupitelská demokracie. Kdyby měla rozhodovat strana, dostala by 5/65 hlasovacích práv STRANA a ne 5 lidí. Všichni jste mohli volit a kroužkovat, vybrat lidi kteří ""nezradí". Na kraji to vypadá na středopravou koalici, snad dojde ke zlepšení vztahů s Prahou a podaří se zlepšit dopravní dostupnost a tím pádem pracovní příležitosti. Odporné mi je jednání na základě osobních antipatií, to je jednání TOP09 na krajské a vládní úrovni - nebudou v koalici ani když bude mít stejný program. Můj hlas už letos tedy nemohla tato strana dostat a příští rok ho taky nedostane, pokud nedojde k výrazné změně. Stejně tak nemůžu dát hlas ANO, straně oportunistů bez společné myšlenky. Starosta Mikeš je dobrým příkladem, ten se vždy umí přifařit ke korýtku.

1.1.1.2.1.2.1 Zastupitelská demokracie se


Zastupitelská demokracie se silným postavením stran. Jak to chcete řešit v případě, že část strany koalici chce a část ne? Vedení strany to pak musí nějak rozhodnout a členové to musejí respektovat, přesvědčit ostatní anebo odejít. Pokud se nějaká strana jako TOP 09 někdy tvářila, že takové mechanismy u ní neexistují, pak to byla jen přetvářka, které zřejmě hodně lidí naletělo.

1.1.1.2.1.1 Každé prase,když už je


Každé prase,když už je kousek od koryta,tak se nechce nechat odstrčit.

1.1.1.2.1.1.1 Zrada Mgr. Schweigstilla dokonána


http://praha.idnes.cz/stredocesky-kraj-povede-jermanova-koalici-pomohli-prebehlici-z-top-09-1jo-/praha-zpravy.aspx?c=A161016_190224_praha-zpravy_aha

Podle Langšádlové Vojtová, Schweigstill a Marek tím vylučují sami sebe ze strany. „Podpisem sami ukončují své členství, protože je to v rozporu s usnesením krajského výboru. Oni to vědí. Se všemi třemi jsem ještě dnes mluvila,“ uvedla Langšádlová a dodala, že o jejich vyloučení rozhodne výkonný výbor.

Jako volič TOP09 jsem znechucen a omlouvám se všem, kteří kritizovali dříve pan Schweigstilla, bohužel musím uznat, že měli pravdu. Hřáli jsme si hada na prsou. Já ho kroužkoval a teď se tím on a jeho kolegové ohánějí. Je to hnus. Kvůli takovím lidem lidi nechodí k volbám a říkají, že politika je žumpa. Pozitivum ale je, že stále v TOPCE zůstavají stále lidé, čestní a spolehlivý.

 

Cítím se jako volič TOP09 velice podveden takovým jednáním.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.1 Komunistická verbež


Bohužel pán to myslel naprosto vážně a bohužel přesně takoví lidi chodí poctivě ke každým volbám, aby nepromrhali svůj vzácný, rozumem podložený hlas. Jen mi ale potvrdil mé přesvedčení, že v současné době volí ANO především ti samí lidé, co sympatizují s komunisty a jinou podobnou verbeží.

1.1.1.1.1 Co dodat...


Je mi úpe u řiti co Vámi zmíněný pán volil (jeho věc),ale co nechápu,proč mu vyčítáte že chodí poctivě ke každým volbám?

Není tohle hlavní argument proti těm co nechodí volit? "Když nejdeš k volbám tak dáváš hlas těm (nebo jiným), zkrátka vždy tím podporují ty špatné co "teď" nemají vyhrát ?

A evidentně se Vám netrefil do "gusta", tak hned volil verbež ???

Asi se měl nejdřív zeptat co je správně (Vás) a pak jít svobodně projevit svůj názor a vůli, no jestli takhle vypadá ta všude omílaná demokracie,to snad radši nic...


https://www.traditionrolex.com/7