https://www.traditionrolex.com/7

 Parkoviště Na Podhoří? | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Chcete i Vy mít svůj banner nebo komerční inzerát na tomto webu? Napište nám na komerce@melnicek.cz.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Parkoviště Na Podhoří?

Kdo projíždí ráno po půl osmé městem kolem některé ze základních škol, jistě mi dá za pravdu, že dopravní situace na těchto místech je náročná. Rodiče vozí děti do školy auty, zastavují v jízdních pruzích, aby děti mohly vstoupit, a situace je místy nepřehledná a komplikovaná. Ne jinak je tomu každý všední den ve školním roce před školou v Jungmannových sadech. Proto se objevily úvahy o parkovišti vedle Tyršova domu. Místní občané jsou ovšem proti, nechtějí proměnit zdejší klidovou zónu v parkoviště.  Jejich námitkám rozumím, proto se studie přepracovává, plocha parkoviště se zmenšuje a nová verze bude hotová v srpnu, kdy o ní s místními občany budu osobně jednat. Půjde o finančně náročnou akci, na kterou se pokusí město najít vhodný dotační titul. Počítá se s tím, že přilehlá ulice Na Podhoří zůstane pěší zónou tak, jak už je nyní vnímána a používána, ale nyní bude tento stav i kodifikován.

Mgr. Milan Schweigstill, místostarosta města Mělníka

PřílohaVelikost
Podhoří.JPG112.5 KB


Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

4 Ať chodí pěšky


Co se to s lidmi stalo? Za mých mladých let jsme chodili do školy pěšky. Všichni, včetně mě. Nejdřív z Pivovaru do Jungmannky, pak i z Pivovaru do Fučíkovky, což už byl pro špunta docela flák cesty. Přesto by nikdy mě ani naše nenapadlo vozit mě autem. Děti, co nebyly z Mělníka, dojížděly autobusem. Jediný člověk za ta dlouhá léta školní docházky, který měl osobní odvoz, byla holka z bohaté rodiny, kterou vozili před školu v bavoráku, a my jsme se tomu smáli.

Teď jezdí autem snad všichni a ještě se budou rozčilovat, že se pak nevejdou před školu, když se tam sjedou všichni na stejnou hodinu. Troufám si tvrdit, že kdyby chodily pěšky do školy i dnešní děti, možná by nebyly tak tlusté. A při cestě ze školy s kamarády by si užily určitě víc legrace než na zadní sedačce Hyundai s vystresovanou matkou za volantem.

4.1 To nemá chybu.


Ano, přesně tak to bylo. Vyčerpávající komentář včetně správné poznámky k parkování ve stejnou dobu. Mělník je město na kopci, a tak ti co byli z Mlazic,Pšovky, Blat, nebo Rousovic, se ráno sešli na zastávce, pokecali a nechali se odvézt autobusy do Fibichovi ulice. Až později vznikla zastávka u Tyršova domu a dole u polikliniky. Zpátky se někdy špunti nechali odvézt z autobusáku ve Fibichovce a jinak se chodilo v hejnu pěšky dolů a postupně to odpadalo podle bydliště.

3 doprava- objížďka starý most


Vidím, že zde také publikuje místo starosta p. Schweigstill. Mám na něho dotaz když se připomínkoval  za město projekt opravy nového mostu kdo prosadil do projektu objízdné trasy snízení rychlosti na 30km na trase křiřovatka vinice- starý most a v opačném směru a dále Brozánky.

 

Děkuji za odpověď.

3.3 odpověďi se nedočkáte


Jo, s nůškami před páskou jich stojí naštosovaných zástup, ale opovědět na dotaz který znamená mínusové body, tak to přejdou mlčky...Dale tu máme v diskuzi partu trubců, kteří debatují o ničem a svými jalovými přízpěvky zastiňuji aktuální problémy v diskuzích. Naše mělnická komunální politika přesně zrcadlí nevyváženost české politické sceny. Za stoly na radnici sedí "moudří muži" jako stafáž si vyberou... no podívejte se do zastupitelsva jaké ženy nás tam reprezentují?Stručně řečeno kývající seniorky...a potom to u nás tak vypadá.

3.3.2 hlavně že Vy debatujete věcně


 Pokud budete kandidovat, dejte vědět, abych Vás omylem nezvolil.....

3.3.1 Brečíte na špatném


Brečíte na špatném hrobě frau Fischer . Brzy budou volby , tak máte možnost . Ukažte se , jděte do toho a třeba se na radnici dočkáme a budete tam Vy místo kývající seniorky ... " uragán Jana na hrad "

PS: a ve slově nůžky je  " Ž "    nikoliv     " Š "  

3.3.1.1 děkuji


Děkuji za reakci.... to je takový test inteligence... v kterém jste neselhala. Však to znáte ditěti vysvětlujete jak se má chovat a ono místo odpivědi,  ano rozumím Vám řekne, ale Ty máš špinavou botu.

Mimochodem ve Vašich textech by se také chybička našla, že...

A teď věcně, v minulých volbách byly energické ženy ochotné jít do komunální politiky i za tradiční strany.

Místní hlavouni se bojí střetu názorů a raději doplní kandidátky osvědčenými personami, :-))

3.3.1.1.1 paní Fischer


Jelikož jste tu nová , tak jen a jen pro Vás .

1. Můj nick se dá pochopit logicky v ženském rodě , ale i v mužském , a to je můj případ ...

2. Chybu jistě udělám i já , nejsem profesor češtiny , na Vás ale nemám ...

3. Neřešte minulé volby , to se nepředělá , ale dá se z toho poučit pro ty , co budou nyní ...

Práci čest L.

3.3.1.1.1.1 Roztomilé poučení ))


Pán je asi starší ročník, že? Dávale-li rád rady,  tak tedy. Já nebydlím na Mělníku tak dlouho. Jaký je Váš názor na spojení ODS p. Martinec a Soukromníci p. Živnůstek?
Je to spojení volitelné? Nechci-li volit ČSSD a jejich lídra p. Hamáčka slibujícího na plakátech zdravotnictví bez poplatků a   váhám-li  po mediálním lynči  p. Babiše volit ANO. Vážně nevím zde koho volit?
 

3.3.1.1.1.1.2 Krátká paměť


Myslíte toho pana Martince z ODS , kterému přihrála Rada města včele se  Starostou Mikešem při povodních 2013 zakázku na vysoušeče za 6 mega a to bez výběrového řízení, protože v krizovém stavu se musí prostě jednat rychle a výběrko být nemusí. Jaká to náhoda co??  Vrána k vráně sedá se jen tak neříká, bohužel to vychází ze zkušenosti. A to ještě byl Mikeš za hrdinu povodní. Bohužel  toto  pozadí těch povodní lidi neznají.   

3.3.1.1.1.1.2.2 Klany???


Slyšela jsem, že leader ODS za náš kraj paní bývalá  senátorka Vrecionová, pracovala s na hradě jako asistentka pana Vondry ( ten byl snad vše)  a má sním z té doby nemanželské dítě. Je-li tomu tak můžeme věřit panu Fialovi, že v ODS nevládnou klany. Může se tam normální slušný a poctivý člověk prosadit?

3.3.1.1.1.1.2.2.1 Volby 2017??


Volby do poslanecké sněmovn? kandidátka a volební hesla ČSSD tragedie. Kouknu z okna a vidím p. Hamáčka (nedostudovaného filosofa), který slibuje zdravotnictví bez poplatků... kouknu na internet vyvalí se na mě další ovar z Prahy p. Dolinek. A korunou všeho je výrok pí. Marksové (svobodné matky), že vdovské důchody není třeba zvedat. Většina lidí žije mimo manželství.... hnus.

3.3.1.1.1.1.2.1 Saturnin by zajasal.


Nebylo to 6Mega, nebylo to bez vyberoveho rizeni. Ano byly povodne 5.6. voda kulminovala a nejenom pan Martinec mohl predpokladat, ze lopaty, rukavice, gumaky a vysousece budou zadany artikl, vysousece byly s ohledem na dostupnost/poptavku jasna sazka na jistotu, tedy za predpokladu, ze mu je nekdo doda, lopat a rukavic jsou obvykle plne sklady. Kdyby to panu Martincovi politicky myslelo dal by melnicku vysousece darem.

https://www.isoutok.cz/inpage/nakup-vysousecu-na-melniku-co-je-pravda-a-co-lez/

3.3.1.1.1.1.2.1.2 To je červená karta


O tom je zbytečné polemizovat to je faul s diskvalifikací jednou pro vždy. Pane Fialo, mělnická ODS se nepoučila tady to bude debakl.

3.3.1.1.1.1.2.1.1 Zajímavá informace


Slyšela jsem, že je to tady celé propletené že pan. Martinec kandidát za ODS je zetěm pana Neumana bývyleho starosty a vyznamnené osobnosti ODS minulých let? Je-li tomu tak, tak  na Mělníku  mohou vladnout klany. Na volitené místo  kandidátky se mouhou  dostat  jen "naši".  Potom to může být jen samá malá domů. To se není čemu divit, že boduje ANO.

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1 Co slyším kolem sebe


Současní politici od 89roku jen mlátí panty a politikaří a největší hrůza je to, jak zdevastovali a rozkradli republiku. Největší zásluhu na tom má ODS a ČSSD jo a slavný padákový expert Kalousek TOP 09. Cirkus ve sněmovně, tlučhuba Zaorálek a prodejná  a zrádná KDÚ-ČSL.

PROTO VOLTE ZMĚNU - ANO, SPD A KSČM !!!!!!!!!!!!

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.3 hnutí Starostové - co na to náš Kabátník Tichota


Vít Rakušan: Bude-li to nutné, necháme vládnout ANO, SPD a komunisty

http://www.ctidoma.cz/politika-osobnosti/2017-08-31-vit-rakusan-bude-li-nutne-nechame-vladnout-ano-spd-komunisty-33806?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.3.2 Hnutí ???


Hnutí? Co je to hnutí ??? Skupina nesourodých jedinců spojených neodolatelnou touhou po moci. Nenechte se mýlit, ne touhou Vám pomoci, ale po moci Vás ovládat ve svém vlasním zájmu. Žádná ideologie, žádné morální hodnoty,...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.3.2.1 Hnutí ???


Další hnutí Soukromníci? Už ten název evokuje v mysli  samostřednost  a egoismus. Co by jsme mohli jiného očekávat od vedoucího tohoto projektu Valenty.
Program? Minimum regulace (hazard, alkohol, kouření,….) minimum byrokracie (  zrušení EET, kontrolní hlášení, analytického útvaru MF …)
Cíl: Klondayk  90-tých let
Dopady: minimální ochrana sociálně slabých, nemocných a starých lidí. Rozmach sociálně patologických jevů ve společnosti. Prázdná státní kasa, zaměstnanci žebráci.

 

Okamura si Úsvitu, založil jen jako byznysový projekt.

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/rozpad-usvitu-hadka-o-penize-okamura-je-ale-silnejsi-nez-driv-37086?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

 

 

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.3.1 Tak je dobré to vytržení z článku doplnit, jinak je zavádějící


A to jistě uživatel/ka rebecaca1980, který/á tu funguje 15 týdnů, nemá zapotřebí:

~~Je načase nechat lidi žít s tím, koho si zvolili, byť by ve vládě byli třeba i komunisté nebo radikální strany?
 Ta volba bude strašně těžká. Náznaky a znamení, že by to se společností nemuselo být dobré nebo stejné, jako je teď, tu jednoznačně jsou. Doufám, že názory a subjekty, které ve volbách uspějí, se nenechají koupit mocí či kompromisem. Ale jak říkám, bude to těžké. Nejenom kvůli tomu, že strany budou pragmatické. Ale také kvůli tomu, že se v nich může vzbudit zodpovědnost. A dilema, jestli pustit vládu SPD, komunistů a hnutí, o kterém nevím, zda má program? To je velké dilema.

Přímá otázka a věřím v přímou odpověď: Jak se k tomu postaví hnutí STAN?

Za hnutí STAN tedy ve shodě s naším lídrem prohlašuji, že jsme dospěli k bodu, kdy říkáme, že tady čtyři roky necháme vládnout ANO, SPD a komunisty. S nadějí v to, že je o co hrát z opozice a že je třeba ukázat, že takoví lidé tu vládnout nemohou. Ale uvidíme, jak to volby narýsují. Třeba to dopadne překvapivě jinak, než si teď myslíme.
~~Jestli to chápu správně, dospěli jste k názoru, že je zkrátka dobré nechat lidi trošku vymáchat čumáky v tom, co si sami natropí...
 Trochu ano, ale důležité je pak mít důslednou opozici a nepřipustit například změny Ústavy. Dále je tu i obrovské riziko zasahování do mezinárodního ukotvení České republiky. To vše je moc nebezpečné, bude to zásadní hra. Rád bych řekl věc, která mi sice nepřidá volebních bodů, ale je podstatná. Totiž, že zásadní roli bude hrát senát. Protože hnutí ANO v senátních volbách zatím nijak úspěšné nebylo. A pokud je tady druhá komora, tak může ukázat, že byť jí lidé příliš nevěří, tak že je plnohodnotnou součástí onoho imunitního systému, o kterém jsem mluvil.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2 Nebyl jsem 17. listopadu


Nebyl jsem 17. listopadu 1989 jako student na Národní třídě, abych v roce 2017 volil práskače, největšího zloděje, který ojebal ostatní zloděje, přisluhovače Ruska, a natož pak komunisty.

Cokoli jiného je lepší, i když mi skřípou zuby.

 

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1 volby 2017


Když se podívám na kandydátky a lidi na nich. ODS a Soukromníci Smiling) z minulosti těch lidí je patrné že pro ně není politika služba lidem. Poslanecký mandat je jujjj snadný stotisícový příjem a lobování také neco hodí, že. Tak pro ně jsem na Národní nestála.

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.2 Madam , Vy jste opravdu na


Madam , Vy jste opravdu na Národní nestála a vím i proč . Protože tam žádná zvláštní škola není ....

To je zas masakr ...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1 volby 2017


Jak tak čtu bylo na Národní 10 mil lidí. Smiling). Jako po válce každy byl partizán... jinak souhlasím naprostá většina "politiků" si chce užívat za naše peníze.. peslane sto tisi, manžeka asistentka,.... atd.. kdyby to měli dělat za diety když jsou přitomni v lavici to by tam nebyl takový nával těchto vyžírků....

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2 Poslanci jsou učinění


Poslanci jsou učinění chudáci . Nějakých 60 - 100 měsíčně ? Je to dost , ale na právníky , exekutory nemají ani náhodou . Hodinová odměna  právníka je běžně 1.500,- až 2.000,- a to zde na Mělníce , nebavíme se o Praze kde to je úplně jiný level . Pokud "maká" 5 hodin denně za 1.500,- x 21 pracovních dní , je to celé za směšných 157.500,- . A to se držím při zemi , skutečnost je daleko lepší ....

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2 Přemýšle jste


Přemýšle jste někdy o tom, že z tohoto příjmu také musím něco zaplatit? Například:
 

  • nájem kanceláře, energie a vodu
  • platy sekretářky, účetní a zaměstnanců
  • literaturu /nejlevnější komentovaný zákon stojí přes Kč 1.000,--
  • počítače - životnost tak 3-4 roky
  • software právnický /sbírka zákonů, aktualizace - před Kč 10.000 ročně
  • informační systém - náklady a pořízení
  • ostatní software a hardware - MS Office, servery, zabezpečení, dálkový přístup atd,
  • webové stránky
  • atd.

 

Srovnávat tedy hodinovou sazbu se mzdou je jako srovnávat chuť hrachu s jahodami.

 

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1 Zdravím pane Klimeši


Zdravím pane Klimeši ,

no že se ozvete zrovna Vy , renomovaný právník , to mne překvapilo . Celé jsem to pojal všeobecně , a Vy se toho chytíte způsobem , že bych Vám dal ze svého pětikorunu jak brečíte .

Všichni kdo podnikají , mají nějaký finanční vstup , nějaké provozní náklady a pokud nejsou úplně mňau , tak s tímto prostě počítají . Dle Vašeho vyjádření nejspíš svítíte od rána do noci , nájem máte minimálně astronomický a v kanceláři máte asi výřivku a pět sprch . Počítač na kancelářskou práci seženete v pohodě do 10 tis. A sekretářka u Vás asi taky za 30 měsíčně nedělá . Nehledě na skutečnost , že i zaměstnaci tvoří zisk , jinak by je nikdo nechtěl .

Zkrátka , pro mne je s podivem , že při existenci § jako je  lichva , dobré mravy apod. je v tomto státě možné , že si někdo vezme od člověka který "buší rukama ve fabrice" za hodinu své práce takovou raketu a není to trestné . Nepřijde Vám to nemravné ? Jak je možné že exekutor naprosto beztrestně dokáže z 500,- korun "udělat" 20 tisíc a ze žebráka tím udělá beztrestně ještě větší trosku ? To už není ani lichva , to je krádež a ožebračení žebráka .

Jak může VZP napálit 100% penále za dluh na pojistném ? Vždyť to je státem posvěcená zlodějina jak sviň . Bankám určují mantinely za kolik můžou půjčovat a sami tímto způsobem okrádají za bílého dne ... Taxikáři taky nesmí jezdit za 100,- kč / km , páč je to okrádání zákázníka dle státu ... Všude se reguluje , všem se nařizuje, ale jak je vidět , rovnost není pro všechny stejná . 

Vidím to tak , že zrovna Vy rozhodně nestrádáte a i při odečtení nákladů si nemáte nač stěžovat . Vás "šacuji" tak na 200 - 250 litříků měsíčně . 

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2 Škoda slov


200 T měsíčně ani omylem. Pokusil jsem se o vysvětlení a zaslouženě jsem byl vzat hadrem po hubě. Dobře mi tak.

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1 Pane Klimeši , chápu


Pane Klimeši ,

chápu že nechcete přiznat kolik to sype , jsme v České republice a tady funguje národní sport a tím je závist . To jsem sám poznal několikrát , úspěch se tu neodpouští . Mějte klidně půl míče měsíčně , jsem poslední kdo závidí , sám si umím velmi slušně vydělat . Jde o to , že to klidně přiznám a nebrečím jak se mám špatně . Je sranda mít se svým vzděláním víc , než ředitel banky na Mělníku a poloviční odpovědnost ...

Vycházím z logiky selského rozumu , sazby za právní služby jsou známé , takže se dá +- snadno vypočítat možný výdělek jednotlivce za měsíc , viz. příspěvek výše . Ano , platíte nájem , energie a zaměstnance . Pokud budu vycházet jen z toho , tak je jasné že pokud budete na vše sám , tak nájem a energie Vás vyjdou do 30 tis/měs . Pokud budete pracovat zmíněných 5 hodin denně za " minimální taxu " jste na oněch cca 160 tis . Zacálujete náklady za daný měsíc vč. řádných odvodů/záloh a musí zbýt minimálně 120 litříků . A to se pořád bavíme o spodní hranici 1.500,-/hod a pouze 5 hod denně . Jako zavedený a zdatný právník máte jistě víc o nějakou tu stovečku na hodinu a práce až nad hlavu . Máte-li zaměstnace , tak to je bonus , neb tito zákonitě musí (a jiná možnost není) generovat zisk , jinak by jste je tam neměl . Taktéž Vámi popsané investice do zařízení , vzdělávání apod. se dají stejně jako nájem a energie nacpat do daní , takže ve finále to značně pomůže snížit základ pro výpočet daně .

A to se bavíme jen o AK , máte jistě další aktivity jako většina kdož podnikají ...

Nikdo Vás nechce "brát hadrem po hubě ", ale ikdyž jsem vzděláním pouze vyučen , neznamená že jsem hloupý a neumím počítat a logicky uvažovat ...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1 a co pak takovej automechanik,


ten se musi mit podle vaseho logickeho pristupu jako prase v zite, staci mit vyucak, hever a par dalsich cajku (ty se daj samozrejme do nakladu) a za 700-2500Kc/h mechanicke prace podle znacky a modelu vozu (bez DPH samozrejme) to tam seka 8h/250d a domu jezdi v lambu. Klimes musi zelenat zavisti a opakovat si dokola otazku co kde udelal spatne, protoze monterky jsou prej levnejsi nez kravaty o talaru se radeji ani nezminuju a tech 10let studia a koncipientstvi uz mu nikdo nevrati...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1.1 Máte pravdu , pokud není


Máte pravdu ,

pokud není lempl a umí se otáčet , tak se nemůže mít špatně . Zvláště dnes je po řemeslech veliká poptávka , jelikož většina dnešní mládeže jde studovat dál a dál a ještě dál , za což nakonec mají třeba i titul . Po dostudování pak hledají v drtivé většině uplatnění a nezřídka takto studovaní lidé končí v Kaufu za kasou . Řemesla pomalu ale jistě končí , stávající lidi nemá kdo plnohodnotně nahradit ... 

Je rozdíl u každé profese právník a právník , automechanik a automechanik atd. Jsou tam nýmandi ale i esa svého oboru , a pokud jste eso , tak Vám to musí , ať  chcete nebo ne zajistit hodně slušnou úroveň . A věřte nebo ne , pokud je schopný řemeslník (jakýkoliv) , dokáže v pohodě vydělat víc než poslanec . Osobně jich pár znám .

Dám Vám konkrétní příklad a klidně se smějte . Mám kamaráda co se zabývá výkopovými pracemi , bouracími pracemi apod. Lidi zaměstnává dle potřeby , na práci nesáhne (jen organizuje) a nese mu to měsíčně min. 50-60 litrů čistá ručka . Pokud je velká zakázka (a do roka jich pár má), dokáže vše poplatit (náklady) a zbyde mu i 200 litrů jen to hvízdne . A teď mi řekněte , jak je možné , že "tupý" kopáč takhle může prosperovat ?

 

Vše je o schopnostech daného jedince , někdo si za vydělané peníze hned užívá , někdo rozvíjí podnikání dál a o to se má pak líp . Proto existují automechanici , kteří opravují na koleně v bývalém chlívku a jsou i tací , kteří mají dílnu jak prase a vybavenou od A - Z za několik míčů ...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1.1.1 Tady není co dodat


Pane, již několik účastníků diskuzi vás upozornilo na témata. V zásadě nejde jaký kdo má příjem. Jde o to, aby příjem byl legální a zdaněný. Ma-li kopáč jako OSVČ měsíční příjem na vstupu s daňovými doklady 200 tis Kč je to v pořádku a není potřeba to komentovat. Zde byla nastolena otázka jací lidé na kandidátkách do poslanecké sněmovny  chtějí sto tisícovce platy z našich dani. Z peněz které odvedou mimo nepřímých dani slušní a poctivý lidé. To je to oč tu běží. Četl jsem komentář na adresu kandidáta ODS p. Martince. Myslím si, že místní ODS se nepoučila s predchoziho volebního nezdaru když kandidátku vede propadla kandidátka do senátu paní Vrecionová a pan Martinec. Osobně jsem pravicovy' volič, volič ODS, ale tyto kandidáty volit nemohu stejně jako většina  stejně smýšlejících lidi. Pravice ODS u nás stále neprošla očlstou. Pravicový volič chce nové tváře. Spojení ODS a  Valentovi Soukromnici může voliče ODS jen odrazovat. Ten kdo je autorem bilbordové kampaně na Mělníku nepochopil kdo je potecionální volič ODS, na základě jakých preferencí se rozhoduje. Úsměvy a laciná hesla platí na lehce ovlivnitelné voliče, kteří se rozhodují instiktivně a podprahové hesla bezmyślenkovitě vstřebavaji myslí. Heslo "Zdraví bez poplatků" je toho příkladem. Pravicový volič je chápavý a  orientuje se ve společenském dění. Jeho nemůže nikdo oblafnout laciným heslem a propadlým leaderem. Pro jazykovědce, píší z IPhonu omlouvám se za možné překlepy. 

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1.1.1.1 Takže k tématu


Takže k tématu :

řešili jste tu poslanecký plat a lidi kteří se o něj uchází . Já jsem to rozvinul do podoby , kdy mi nepřijde nic přehnaného , že poslanec má tolik , kolik má , to je celé . Jako příklad jsem uvedl právě právníky a exekutory kteří mají mnohem víc a nikdo se nad tím nepozastaví , nikomu to není divné ... Přitom tito lidé , kolikrát těží z cizího neštěstí . Zkrátka si myslím , že poslanecké platy nejsou nic vyjímečného . To kdo je dostává , je na voličích , nikom jiném . A nikdy se nestane , aby ten či onen byl spokojen se všemi a vždycky se najde poslanec který bude prospěchařit či se někomu nelíbit , ať už právem či ne . A znovu opakuji , že zásadní chyba u poslanců je ta , že nemají hmotnou odpovědnost jako většina z nás . Další je imunita atd. 

Všimněte si , že nepropaguji žádnou stranu a vysvětlím Vám i proč . Myslet si a napsat můžu co chci , ale ve skutečnosti nemám čas ale ani chuť řešit , kdo bude nový starosta a proč , jestli bude z ODS či od komunistů a volby do čehokoliv již léta nechávám na těch , které to zajímá , myslí si že jim rozumí a vše sleduji jen tak z povzdálí . A zatím se mi léta potvrzuje jedno , ať vládne kdokoliv , mne se to nijak nedotýká , já si jedu svoje , svůj byznys , hraji si na svém písečku a místo řešení koalice a opozice si dám radši pivko a těším se z dobře odvedené práce a vydělaných bankovek společně s rodinou . To celé neznamená , že nemám politický názor , jen to prostě nežeru na plech a užívám si života , jelikož je krátký a starostí i bez politiky mám dost .  Už jen pro ty kecy voličů bych do toho nikdy nešel , poslouchat "já tě platím ze svých daní" ... , to by mi nestálo ani za 100 litrů měsíčně . Řešte dál pana Martince , který Vás má stejně na háku , třeba zvolte znovu Mikeše starostou , protože já stejně musím do práce a nic se pro mne nezmění , a pokud náhodou nebo omylem ano , já se tedy určitě dokáži adekvátně přizpůsobit ...

V jedné písni (slovenské) se zpívá "politika je len pre tých , ktorých sa to týka" a to já nejsem ...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1.1.1.1.2 Pěkně jste to napsal


Nechtěně jste otevřel politické téma... je fajn že píšete pan Martinec má lidi na háku:-)) to je doře vědět.

I kyž to snad ví každý...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1.1.1.1.1 Pěkně jste se charakterizoval


Takový málý český vychcánek, ano těch mezi námi stále dost. Kdysi za protektorátu zvedali pravici, za bolševika nosili svazácké košile a volali Sovětský svaz přišel včas. Pravda vždy si po tajmu myslel své. Pane, vaší ideologii a centrem zajmu jste vy sám. vaše diskusní přízpěvky jsou osobní invektivy a bláboly o ničem.

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.2.1.1.1.1.1.1.1 Pane Mossi , já  ,


Pane Mossi ,

já  , narozdíl od Vás , nepropaguji zarytě politickou stranu , nežeru politiku jako Vy , tak mi zde nepodsouvejte , jak bych byl schopen "hajlovat" či dělat patolízala komukoliv . 

Nevím jak Vy , já jsem v životě nebyl ani v "jiskrách" , natož v jakékoliv politice . To že mám názor , je věc jedna , ale nejsem jako Vy , abych zarytě propagoval cokoliv a " přes to vlak nejede "(ve vašem případě ODS) . Volte si co libo , klidně jim dělejte předsedu . A potajmu si asi těžko něco myslím své , pokud to zde publikuji .

Zatím jste dokázal to , že sám by jste byl nejvhodnější kandidát na provolávání slávy komukoliv . Na 100 % každou neděli sledujete politické tlachy u Vency Hlodavce na ČT . Tak zarytého voliče jedné strany jsem ještě neviděl . Ale co , Vaše volba , moje zbytečná starost ...

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.2.1.1 Divím se


Divím se Vám pane , že se pozastavujete nad p. Klimešem. Vždy co napsal byla perla, jakoby ani nevěděl nic o normálním světě. On už asi rozumí jen sám sobě a to pochybuji.

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.1 volby 2017


Už jsem v předchozím zmiňovala, že destruujete diskuze na aktuální  společenská témata. Pro občana kterého neovládají nízké pudy (závist) není důležitý příjem advokáta kdekoliv na zeměkouli.  Jinak máte možnost vystudovat  PF,  udělat advokátské zkoušky a táhnout  chod advokátní kanceláře s dvěma dalšími zaměstnanci.  Už jste pochopil?  )  Důležité pro občana je jaké odměny si vyplácí  z jeho daní poslanci (oni si ty odměny schvalují zákonem) a hlavně za co? Podívám-li se na ty ovary kteří nám slibují, svobodu a demokracii )) Jedem je pan  Platil a druhý pan Vybíral je mi jasné kdo a proč kandiduje.

  

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.1.1 Nepotřebuji studovat PF ,


Nepotřebuji studovat PF , neboť nejsem hladovec a takový příjem nepotřebuji . I tak se svým "nízkým vzděláním" vydělám tolik , že pokud bych Vám to sdělil , tak se závistí zlomíte v pase . A to si na triko nevezmu ...

A k těm platům poslanců , ano mohlo by to být méně , ale zas berme v úvahu že kolikrát jsou to lidé , kteří by jinde měli mnohem více a přesto jdou za tyto "drobné" s kůží na trh a navíc do politiky . Spíš mi vadí , že tito lidé nemají hmotnou odpovědnost jako většina z nás . Přijmou špatný zákon , uvedou jej v platnost , ale za škodu způsobenou tímto zákonem neodpovídají a zas to platí daňový poplatník , tam je chyba !!!

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.2.1.1.1 Jste opět mimo


V občanské společnosti neškodí legální, řádně zdaněný příjem  300 tis a víše. Občanské společností škodí ti co zneužívají své volené funkce k vlastnímu obohacení. Naprostá většina kandidátů do poslanecké sněmovny na poslanecký příjem nedosáhne. Pro ně je to živobytí ne služba. Co hůře jsou na ně navěšeni další vyžírkové.

Pochopit to na to by měl stacit zdravý selský rozum Smiling)

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1.1.1 To máte pravdu. Já měl tu


To máte pravdu. Já měl tu kliku, odvahu, nebo blbost, že jsem tam byl doopravdy.

3.3.1.1.1.1.2.1.1.1.1 Já osobně bych


Já osobně bych neřešil jednotlivé strany , ale spíš jednotlivé kandidáty . Stále věřím , že slušní lidé ještě existují a je mi fuk za kterou stranu kandidují . Je potřeba co nejvíce vědět o jednotlivých kandidátech a pokud mají dostupný morální kredit , je jedno za co kandidují . 

Je čas udělat má dáti - dal . Sliby jsou jedna věc , realita druhá . Je potřeba vrátit Mělníku důstojnost a věhlas který mu náleží ...

3.3.1.1.1.1.1 Jsem starší ročník


Jsem starší ročník , no jak pro koho ... , ale cítím se mlád , děkuji . Spojení čehokoliv je mi ukradené . Vím jen to , že starosta Mělníka je ožrala co řídí auto , dělá městu ostudu a bourá co se dá , charakter většiny radnice je na bodu mrazu a ti co ho mají jsou v silném oslabení . To vše bez ohledu na stranickou příslušnost . 

A pokud jde o Babiše , dle mého je to lump jak prase . Koupí firmu zdejšího podnikatele za nějaké peníze a po půl roce si vzpomene že ta firma tu hodnotu nemá a chce peníze zpět .( jak dopadl onen podnikatel bohužel víme všichni) Těžko uvěřím že je tak hloupý a koupí firmu za víc než má skutečnou hodnotu , takže zbývá jediné , je to zmetek který ví dopředu co dělá a bez ohledu na cokoliv klidně zničí člověka který léta něco budoval , hlavně když se sypou ... A není to jen tento případ , těch firem bylo víc . Sliby ostatních při volbách , to snad nikdo už nemůže brát vážně . Existuje jedno rčení , slibem nezarmoutíš , o tom volby jsou ...

3.2 Pochvala


Konečně někdo upozornil na nesmyslné omezení rychlosti a kompetentní orgán zareagoval. Těd to omezení dává nějaký smysl. Ještě v Brozánkách je 30, ale tam to nikomu nevysvětlíte. Chalupníci si myslí, že jim s 30 bude lépe exhalace při jízde na 2-3 rychlostní stupeň jsou beze sporu několika násobně vyšší...

3.1 Já Vám odpovím , byl to


Já Vám odpovím ,

byl to totální dement , co je zvyklý jezdit maximálně na autodromu a to 1 x ročně o vinobraní . Též tento nesmysl nechápu , nemá to žádný reálný základ a jen to zdržuje plynulost dopravy . Nejsem asi jediný kdo to nedodržuje a " letí " šílených 50 km / h ...

3.1.1 dement....


Právě že dementi tu třicítku nedodržujou a pak troubí jak zběsilí na rozjíždějící se řidiče, kteří jim v Legionářích dávají přednost a rozjíždí se. Ale podle všech příspěvků mě Vaše bezohlednost vůbec nepřekvapuje. Co je mi do ostatních, já přece jedu po hlavní a strašně moc pospíchám... Doufám, že Vás tam nepotkám, tyhle troubící dementy mám fakt moc rád. Místo aby jste pochválili změnu přednosti(pokud by zůstala Plavební vedlejší, trčel by jste tam v zácpě každý den), tak tady kritizujete omezení rychlosti, které(v případě dodržování) pomůže řidičům jedoucím ulicí Legionářů.

3.1.1.1 Tuším , že cca za


Tuším , že cca za měsíc máte kondiční jízdy . Napište nám zda u pošty , či naproti obchoďáku nebo u spořitelny , třeba se na Vás přijde někdo  mrknout . 

To že troubím , je pravda . Zrovna včera mi jeden idiot vlítl na kruháči pod auto na kole , tak dostal příděl . Naštěstí jel do stejného směru co já , tak se nic nestalo . Mě je jedno pokud se chce zabít , ale proč já mám za  to sedět ...

3.1.1.1.1 geniální


Vy netušíte vůbec nic, Vy jste pouze jeden z těch namistrovaných agresivních a troubících řidičů, což sám přiznáváte. Troubit na cyklistu?? Opravdu geniální nápad, pořádně ho vytroubit, aby se lekl a zazmatkoval. Mě v autoškole učili, že při vjíždění z vedlejší na hlavní mohu přijíždějícího řidiče omezit, což řada troubů co pořád troubí, nechápe. Třeba se někdy potkáme, protože troubící trouby mám fakt rád a vždy si s nimi rád pokecám, když na mě zatroubí. 

 

3.1.1.1.1.2 Máte recht , jsem jen tupec


Máte recht , jsem jen tupec , který vyžaduje dání přednosti v jízdě . Pokud jsem již celým autem na kruháči a vlítne mi tam na poslední chvíli negramot na kole , tak se nemůže divit že ho ztroubím . Pokud ho život nebaví , jeho věc , ale nemusí svou tupostí přivádět jiné do kriminálu . 

Pro úplné vysvětlení , kruháč  u Family centra : jel jsem ve směru od centra a celou délkou auta jsem byl již na kruháči , rychlost cca 25 km/h v tomto momentu mi nějaký sebevrah za směru od autobusáku vlítl před auto , pokud by nejel směrem k Evě jako já a chtěl jet dál rovně ke Kauflandu , pak smůla , páč bych ho přejel . Tak mi tu netvrďte něco o omezení , to je prostě idiot . Snad uznáte že na kruhovém objezdu má přednost ten , kdo po něm jede a pokud jsem tam byl celým autem , tak tento člověk se zachoval slušně řečeno , dost nerozumně . Pokud se chce zabít na veřejnosti , ať se pověsí někde v parku . Nevím proč by to měl odnést někdo nevinný ...

3.1.1.1.1.2.1 přednost je jasná


U dané situace jsem nebyl a věřím, že máte pravdu. Ale "vytroubením" toho cyklistu moc nepoučíte, spíše vyděsíte.

3.1.1.1.1.2.1.1 Přivedli jste mě na zajímavou myšlenku.


Zdravím, je vidět, že lidé dovedou přiblížit své názory Smiling. Je to vždy o emocích v místě přestupku ( omezení ) a vlastně by se daly najít asi čtyři způsoby jednání na danou situaci. Buď zůstat úplně splachovací a dělat, že se vůbec nic nestalo a patří to prostě k dopravě. Nebo si o kus dále zastavit a na cyklistu si počkat s  hlasitou domluvou. Třetí možnost při otevřeném okénku auta jistě mnozí známe Smiling. Konečně, to troubení také někdo schytá, ale chce to odhadnout situaci tak, aby nedošlo k neštěstí.

Diskuse mě však přivedla dnes na zajímavou věc. Odvážel jsem nějaké věci na sběrný dvůr, kde bylo hrozně mnoho automobilů. Kdo by to jen řekl v sobotu, že Smiling? A najednou jsem si uvědomil, že tu vlastně vůbec nikdo neřeší nějaké dopravní předpisy a ani to není možné. Auta stála, jak bylo kde zrovna místo, lidé pobíhali s předměty na všechny strany, občas se někdo rozjel a udělal nějakou myšku mezi jinými auty a při výjezdu měl ve svém směru přijíždějící auto s přívěsem, tak ho míjel vlevo. Zkrátka chaos, který mi připomněl toho matematika v televizi ( držitel nějaké ceny), co dnes dopoledne v opakování měl nějaký projev na téma chaos Smiling.

Chtěl bych vidět, co by ti řidiči dělali, kdyby tam do sebe nějak nešikovně ťukli, a jak by se dohodli kdo za to může.

3.1.1.1.1.1 ze do toho vstupuji


30km/h je tam vazne zbytecne, polovina znacek stejne nesplnuje podminky pro jejich uziti a  druha polovina je 100m pred krizovatkou, zminenenou krizovatkou je mozno projet obycejnym autem tak 25km/h, jedina smysluplna 30tka je pevna za mostem a u Brynycha pred prechodem. Vcera jsem tam taky troubil na troubu co si to strihul nedbaje prikazaneho smeru jizdy v protismeru doleva dolu k velkymu kruhaci. Neohrozit a neomezit se ucilo za krale Vaclava I, doporucuji kondicni jizdu nebo nastudovani prislusneho odstavce. oef.

3.1.1.1.1.1.1 kondiční jízda


V době kdy jsem dělal autoškolu, tak náš systém patřil k nejlepším v Evropě. Je vidět, že asi nejezdíte přes Legionáře tak, aby jste musel dát přednost autům z Plavební. To by jste totiž zcela jasně viděl rychle projíždějící auta, která rozhodně nejedou ani 25 ani 30km/hod. A to posílání na kondiční jízdu....trapné, trapné, trapné. A zkuste chvíli studovat Vy, troubící chytrolíne.

 

https://www.epravo.cz/top/soudni-rozhodnuti/dani-prednosti-v-jizde-50677.html

 

Řidič, jenž dává při jízdě křižovatkou přednost vozidlům přijíždějícím po hlavní silnici, nemusí dát přednost absolutně všem vozidlům, která v libovolné vzdálenosti od křižovatky vidí, ale pouze těm, která jsou již natolik blízko, že vjetí jím řízeného vozidla do křižovatky by u řidičů jedoucích po hlavní silnici vyvolalo nebezpečí nutnosti náhlé změny směru nebo rychlosti jízdy. Pokud však řidič na hlavní silnici jede rychlostí, která výrazně překračuje maximální povolenou rychlost a řidič přijíždějící do křižovatky po vedlejší silnici nemá důvod předpokládat takové překročení, za případnou kolizi musí nést odpovědnost řidič jedoucí po hlavní silnici.

(Usnesení Nejvyššího soudu České republiky sp.zn. 3 Tdo 593/2007, ze dne 13.6.2007)

3.1.1.1.1.1.1.1 no vidite,


jezdim a nekolikrat denne, udelejte si cas a projedte si tu sikanu plavebni legionaru padesatkou, budu vam pak o nedelich na chirurgii nosit pomerance, nebojte a smele do toho. chytrolina si ve vsi ucte nechte, troubil jsem abych  ridice upozornil, ze se nachazi v protismeru kde nema co delat, nejspis se mu zatocila hlava z veledulezitejch tricitek, takze nakonec prehledl bezvyznamnej prikazanej smer jizdy (obcas se ti pry stane i na dalnici). sam to vidite "nahla zmena smeru nebo rychlosti" nebo tam snad pisou "omezit a neohrozit"?

3.1.1.1.1.1.1.1.1 já raději banány


Pomeranče moc nemusím. Ale nebojím se, že bych je potřeboval. Vy mě můžete posílat na kondiční jízdy a poučovat o vzdělávání se v předpisech, já Vás nemohu nazvat chytrolínem.... No budiž, už si to odpustím. Ta šikana o které píšete se padesátkou projet dá, ale co je hlavní!!!! nejezdí se jenom tou šikanou, ale jezdí se také z Plavební do prava směrem k centru a tam se to padesátkou dá úplně bez problémů. A navíc ta přijíždějící vozidla brzdí až v té šikaně a z Plavební se vyřítí určitě víc než padesátkou, což je pro řidiče stojící v Legionářích dost nepříjemné. Zkrátka zrovna v téhle křižovatce by se měla třicítka dodržovat. Já nejsem příznivcem snižování rychlosti. Ale tohle je především o ohleduplnosti, což bohužel troubící jedinci moc nechápou, protože oni jsou na hlavní a hrozně moc pospíchaj. 

3.1.1.1.1.1.1.1.1.1 nastesti fyzika plati i na melniku


zatacka plavebni legionaru smerem do mesta by musela mit polomer alespon 33m aby sla na suchu bezpecne projet rychlosti 50km/h, pri soucasnym polomeru jsou hranicni rychlosti 19km/h mokro 26km/h sucho. Az budu mit auto ze servisu zkusim schvalnetech 30, ale moc sanci tomu nedavam.

3.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 neplatí


Hlásím, že fyzika na Mělníku neplatí. Včera jsem zatáčku(směr k náměstí) projel 36km/hod a to prože jsem ještě musel zbrzdit kvůli autu, které mi tam vjelo. A víte proč tam vjelo, protože jsem se z Plavební vyřítil 50km/hod a přibrzdil jsem až na těch hupech a pak kvůli tomu autu. Mohl jsem na něj zatroubit, jak je dnes moderní, ale to já nedělám. 

A víte Vy odpůrci třicítky v čem je hlavní problém?? Ani ne tak v projetí té samotné zatáčky či šikany, ale v tom, že zkrátka nikdo nedodržuje "nesmyslnou" 30km/hod a z Plavební se vyřítí 50 a více a brzdit začnou až na poslední chvíli, někteří dokonce zastaví, protože nesledují značky a chtějí dávat přednost. Zkrátka je zcela jasné, že pokud by všichni řidiči jedoucí z Plavební dodržovali třicítku alespoň 100m před křižovatkou, jezdilo by se všem nohem lépe. Ale to je utopie, protože mě tam na rovince u vinařství, když jsem jel do Brozánek, předjel frajer, když já jsem měl na tachometru rychlost 65km/hod. Odhaduji, že jeho rychlost byla tak 90-100km/hod. Ale co, můžu být rád, že mě nevytroubil. 

 

3.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 no vidite


jeste, ze jste se ozval, take jsem to nekolikrate zkousel plynule projet a vice nez 35km/h tachometrickych jsem se neodvazil auto zaclo uskakovat, pade bezpecne ani nahodou. mimochodem v plavebni je jedina platna 30tka na konci mostu.

3.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 no vidim


Vidím to, že jste v předešlém příspěvku psal o max. 26km/hod a najednou přiznáváte 35km/hod. Naštěstí jsou tam ty nerovnosti, které většinu řidičů opravdu zbrzdí. A na výjezdu ze zatáčky ještě drtivá většina řidičů jede 50km/hod. No nic, snad už tahle přednost brzy skončí, když je nový most už normálně průjezdný.

2 parkování u škol


Na naší radnici se rodí myslenky za chodu u jedné školy Seifertovky se před školu udělá parkoviště pro učitele.

Přijďte se tam podívat ve školním roce od 7,30 do 7,50h šílený stav, který se začne řešit až tam někoho přejedou.

U druhé se vymyslí parkoviště pro 38 vozidel. Jó učitele a ředitelé škol to je mocná loby.

Pro dočasné zastavení a výsadek dětí (ve stylu Kiss and Ride) by stačilo pouze před budovou školy Jungmannovy sady vybudovat nový zastávkový záliv (parkoviště K+R, na kterém lze zastavit za účelem vystoupení a nastoupení osob).

V okolí  Junkmannky je do 200m dost parkovacích míst kde mohou rodiče bezpečne zastavit-zaparkovat a odvest ditko ke dveřím školy. Během 10 min to hravě zvládnou a město ušetří spoustu peněz.

Parkovacích míst je v centru dost jen slouží k jinému účelu než k placenému parkování a ztoho důvodu jich nikdy nemůže byt dost.... Řešní vidíme v každem větším městě je to  parkovací dům a zaroveň omezené parkování mimo něj.  A hlavně jeho důsledné vyžadování. Prázný parkovací dům a plné ulice aut to jsou potom jen vyhozené peníze.

Ale,  to jsou už náměty pro jiné zastupitelsvo a radní... snad.

1 Komise ŽP nesouhlasí s vybudováním parkoviště


Komise životního prostředí nesouhlasí s vybudováním parkoviště vedle Tyršova domu

V březnu letošního roku byla Komisi ŽP předložena dokumentace na stavbu „PD – modernizace komunikace a chodníků Tyršova – Legionářů a Na Podhoří". Jednoznačným závěrem z jednání bylo, že komise nesouhlasí s tím, aby v rámci realizace tohoto projektu bylo vybudováno u křížení ulic Tyršova a Na Podhoří nové asfaltové parkoviště pro 38 osobních automobilů.

Dotčená plocha by měla primárně sloužit jako veřejná parková zeleň nikoli parkoviště. Jsou zde významné průhledy na Chloumek a logická návaznost na sousední parčík.

Pro dočasné zastavení a výsadek dětí (ve stylu Kiss and Ride) by stačilo pouze před budovou školy Jungmannovy sady vybudovat nový zastávkový záliv (parkoviště K+R, na kterém lze zastavit za účelem vystoupení a nastoupení osob), který pak může sloužit též pro autobusovou dopravu.

Na květnové jednání Komise ŽP byla následně předložena upravená projektová dokumentace, ale ta obsahovala pouze kosmetické úpravy a komisí dříve předložené zásadní výhrady nebyly vůbec respektovány. Nezbývalo tedy nic jiného než opakovaně vyjádřit nesouhlas s vybudováním asfaltového parkoviště vedle Tyršova domu.

Nyní je tedy třeba sledovat, zda vedení města konečně vyslyší názor své odborné komise, anebo dojde k realizaci finančně nákladného projektu, s čímž nesouhlasí tato komise ani místní obyvatelé.

KŽP


https://www.traditionrolex.com/7