Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.
Také kradete zubní pasty?
posílám ke zvážení následující námět, protože jsem se dnes cítil velmi nepříjemně, jako zloděj, když mi pokladní prohledávala krabičky od zubních past.
Budeme-li předpokládat, že dražší pastu vloží do krabičky Odolu například 5% nakupujících, doporučoval bych zahrnout takové podvodné praktiky raději do ztrát, než považovat 100% zákazníků zubní pasty za zloděje. Věřím, že hlediska marketingu a PR je to vhodnější přístup, než jim dát takto nevybíravým způsobem najevo, že jsou všichni vnímáni jako potenciální podvodníci. Naprostá většina z nich si může zubní pastu dovolit a oprávněně se může urazit, protože sami sebe nevnímáme jako špinavce, kteří by takové praktiky prováděli.
Vzhledem k tomu, že jsem se s takovou praxí na Mělníku v jiných supermarketech nesetkal, a je možné mezi nimi vybírat, nebudu pravděpodobně sám, kdo začne preferovat jiný obchod. V tomto smyslu je výrazně lepší zacházení v Plusu, jsem ochotný smířit se i s pomalejšími frontami v Tescu. Jednoduše věřím tomu, že většina dospělých lidí nemá zapotřebí cítit se při běžném nákupu jako potenciální zloději o trochu dražší zubní pasty.
Dobrý den,
k problematice kontroly zboží (zejména dutých předmětů, krabic apod.) nám dovolte krátké vysvětlení.
Povinností našich pracovníků u pokladen je namarkovat veškeré zboží, které zákazník zakoupil. Kontrola zboží u pokladen slouží nejenom jako naše ochrana před nepoctivými zákazníky, kteří mezi námi bohužel existují, ale také jako ochrana pro naše zákazníky (již jsme zaznamenali několik případů, že např. v krabičce od zubní pasty byl levnější druh zubní pasty, který tam nepatřil či balení barvy na vlasy nebylo kompletní).
Vaši stížnost jsme však předali vedoucímu obchodního domu a budeme dbát na to, aby případné kontroly byly prováděny s maximální ohleduplností a taktem.
Věříme ve Vaše pochopení a doufáme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.
S pozdravem
Zákaznický marketing - Kosmanová Lucie
Kaufland Česká republika, v.o.s
Pod Višňovkou 25
140 00 Praha 4
www.kaufland.cz
Všechny dopisy měly samozřejmě podpis. Ponechme stranou bílou lež, která zdůvodňuje kontrolu tím, že zboží může být v krabičce jiné, než se na ní píše.
Dobrý den,
děkuji za vysvětlení a musím říci, že vás chápu. Nicméně smyslem mého podnětu byla snaha o zamyšlení se nad změnou. I ohleduplná kontrola zubních past bude stále vyvolávat nepříjemné pocity a věřím, že v roce 2008 už vzhledem k životní úrovni není velké riziko, že by Kaufland zaznamenal výrazné ztráty v zubních pastách.
Vaši odpověď tedy považuji za neuspokojivou, protože jen vysvětluje stávající politiku, ale nenaznačuje, že by mohlo dojít ke změně anebo že by management mohl alespoň takovou změnu zvážit. Prosím, podejte mu tento podnět alespoň proto, aby tuto šanci na přehodnocení měl.
Další reakce už z Kauflandu nepřišla.
Jak se líbí prohledávání zubních past a podobné praktiky vám?
Poslední komentáře
Petr Moss
Regionální muzeum Mělník
Taxi Novák
smejd
michaell.n
SimonaK
SimonaK
SimonaK
SimonaK
SimonaK