https://www.traditionrolex.com/7

 Skateboard, Bike, In-line -> Zažádal někdo o postavení skateparku? | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Přehledná a stále aktuální nabídka zaměstnání je dostupná zde.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Skateboard, Bike, In-line -> Zažádal někdo o postavení skateparku?

Zdárec,

tak mě napadlo, jestli už někdo z vás napsal dopis na úřad ohledně vybudování skateparku. Na pražský neni už žádná postel, rail atd. ( BtW - Nevíte kde to je? ) a v dnešní době už i malý městečka nějakej ten park mají.

Zajmy & hobby předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele peewl

999991 Vyberove rizeni.


Zdarec, chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nevi, kdo vyhral vyberove rizeni na postaveni parku ? Dik.

999990 : )


Říkám vám, já se stát řiditelem zeměkoule ...   Nahnal bych ty smrady z vlády a zastupitelstva do gumárny žvejkat  pryskiřici.. A ještě bych je při tom bičoval. Ať okusej trochu opravdovýho života

Třeba kdyby vyndali pár šmejdů z lochu, ohlídali je kvérama a museli by makat, byl by skatepark jako víno a zadarmo !!!

O silnicích ani nemluvě...   Že je tady kilometr dálnice třikrát dražší než na západě a přitom to kopou ukrajinci za pár kaček pod vlivem mafie ....

To samý.. proč to nedělaj trestanci pod dozorem ?  Válej se na cimře a dělaj kulový, ještě jim to platíme do řitě

 

Jo, vzpomínám jednou jsem byl v itošce skejtovat ... jen tak v ulicích.. to byly chodníčky ... Jinak itoška je taky katastofická země.. Ale pamatuju si jak jsem jel po nádherně hladkym chodníčku, policajtka zasalutovala a chodníček se napojil na celomramorové náměstí s nájezdy ... Jako kdyby to projektovali přímo na skejt...  Nemusim říkat že na mramoru se člověk jednou odrazí a jede to celou věčnost ... nádhera

 

Já bych třeba tadyhlety supermarkety a šmejdy z mimostátního byznysu nutil platit poplatky na tyhle věci jako skatepark atd ...  Vařej tady vatu, tak ať  přispějou.. no ne ?

99999 JIndra -:> TVAROH


Tos řekl hezky, zajdu místo za sportem někam do kasína nebo do tesca...

 

To ale oni přesně chtěj !!!  O tom to celý je. Ta jejich odporná politika... Takat z lidí peníze. Zároveň jak se přežíráš geneticky modifikovanejch podlampovek z tesca, objeví se zdravotní potíže. Další super byznys u světoznámých řezníků na mělnické ambulanci..

Nedávno mi jeden kolega v práci říkal, že když jede někam přes mělník,. Raději si zajede o 30 km víc, jen aby přes mělník nemusel...  Naprosto ho chápu

 

Co se mělníku týče, je to mrtvý město, dávno jsem ho pohřbil. Lidi jsou svině, cigošů, zmrdů a smažek všude až běda...   

O vládě ani nemluvě

Jak řikáš  Disko, Herna, TEsco ....  tam najdeš všecko, na nic víc jako mělničák nemáš právo

99998 Jé to už tu bylo


No faaakt, to už tu bylo pomalu před deseti rokama... Byl napsanej projekt, všechno. Dokonce to tenkrát i předběžně schválili.. No jo ale pak bylo potřeba, jakože strašně MOC a MOC potřeba postavit TESCO. Tak šel skatepark stranou. Je přece strašně moc důležitý mít tady aspoň 10 superMARKETU...   

 

Záleží kolik máš pro pány v mělnickém vedení v obálce !!!!  

Tesco jistě bylo štědřejší než kluci s kšiltovkama do strany a otrhanejma botama od OLLIE

 

Jedině úplatky můžou něco změnit. Do tý doby tady nemá cenu o ničem mluvit...

Máš pro mě prachy? Nemáš?  tak táhni do prdele!!!!!  Máme tady teď větší zájmy : ) : ) : )

A nadutá obálka to je motivace jako hovado Smiling   pozdravujte starostu a ty jeho kumpány

99998.1 Víš co, ty Jindro


Víš co, ty Jindro Kundličko? Táhni už někam (víš jistě sám nejlíp) s těma svejma příspěvkama. Dyk se to nedá číst. Myslím, že jsi to tu už zasvinil dost! Takže zdááárrr... Už mě votravuje, že kliknu na poslední komentáře a skoro každej je od tebe. Myslím, že si oddychne víc lidí.

99997 Skatepark a zase kecy


Nerad se účastním těchto debat, ale už mi to nedá.

Zase mě někteří spoluobčané přesvědčili o své krátkozrakosti. Kecy typu: co bych za milion postavil, co všechno by tam mohlo bejt, co chudáci ostatní, jsou to jenom špíny co hulej atd.
Za prvé, co je vám do toho, co kdo pije a kouří, vás taky někdo kontroluje co děláte? To je extrém teda. Ted tam chodí lidi s pejskama a po nich je tam taky naděláno a uklízí to někdo? Na venčení je na Mk taky spousta parku kam zajít, jenom nebejt línej. Pokud se tam něco ničí, tak to bude vždycky a všude, není to problém určité skupiny lidí. Na to by měla ale dohlížet policie. To že se v okolí hromadí jiná sorta lidí co kreslej hákový kříže (ještě k tomu obráceně) to rači přehlížíte. Uděláme všude kamery a budem se “špízovat“, to se teprve dozvíme jakej kdo je občan:) Nechápu co vám vadí na tom, že po více jak 10 letech co jsou na Mk skejtáci, se dostalo i na ne. Kolik jsem podepsal peticí, aby tady něco bylo. Neni na to sice dnes ideální doba, ale park měl stát už dávno.Co se týče místa tak se najdou určitě lepší to je pravda, čeho se obávám nejvíc je, že park se postaví firmou která má minimální zkušenosti. Překážky budou nesjízdné a nikdo sem nakonec chodit nebude. To bude pak něco přesně pro tyhle rejpaly. Lidi půjdou jezdit jinam, tam je ale vyžene MP že maj skatepark. Hehe to bude situace:) Pak hodím prkno pod postel a kašlu na to...jezdit nebudu. To se vám uleví ne?
Je to fakt sranda, myslel jsem si, že změn na mk se bojí  jenom starý papalášové na městě, který tam seděj od dob kdy ještě Tyrš trojčil na hrazdě, ale už i mladý lidi tu jsou vysloveně kulturně zabitý. Kecat tady na netu umí každej, pěkně doma v teple v anonymitě. Zajde si na nákup do Tesca ( do dalších 7 obchoďáku se mu nechce) a vyvenčit pejska v parku...ale to snad ne, na pár metrech trocha betonu a ošklivý mladý lidi. Co teď budu dělat? Zajdu asi na Disco nebo do Casína těch tu je na každým rohu taky dost:) Doufám, že park bude a nebudeme se za něj muset stydět.
Konečně se bude na Mk změna...
Skate Or Die!
Petr

99996 skatepark po mělnicku


Předem říkám, že všem, kteří se dlouhou dobu snažili zrealizovat tenhle záměr, to přeju. Ale...

Nebyli bychom snad na Mělníku, kdyby vše bylo jasné a čisté. Krátká rekapitulace. Je vybráno místo¨(pravý břeh Pšovky, přes potok proti parku), vše je městem schváleno, píše se projekt. Pak se ale zjistí, že to místo by mohlo být pro někoho zajímavé. Sejde se komise, ta navrhne několik jiných míst a vybere se to dnešní místo (vše bez písemného zdokumentování). A teď jen spekulace. Park se nechá zdevastovat, aby nikomu nevadilo, že se tam něco bude stavět. Komerční věc by snad vyvolala moc protestů, ale sportoviště - proti tomu přece nebude nikdo moc protestovat a nezabere to pozemky města, které by někoho mohly zajímat. Odpůrcům jejich protinávrhy zamítneme, tady se přece na zdůvodnění moc nekouká. Větší či menší park, to je přece jedno (ale jak komu). A koneckonců, získání dotace a slavnostní střihání pásky, to se přece taky bude hodit.

Ten milión je to poslední, co mi vadí. Přes revitalizaci jich utečou desítky.

LP

99995 OPĚT SKATEPARK.


Ahojky " skatečky a skaťáci " příjemná zpráva, na kterou všichni čekáme je níže. Níže Vám posílám odkaz na schválenou dotaci na " Areál volnočasových aktivit " - skatepark, včetně předběžného termínu zahájení výstavby.  Ušli jsme všichni trpělivě velký kus cesty, ale vyplatilo se čekat. Jak se říká " trpělivost růže přináší ".  Mám velkou radost a o velikonoční pondělí se chci s vámi o toto sdělení podělit. Zároveň přeji VESELÉ VELIKONOCE všem. Čauky Dušana  - mobilní telefon 603 529 500 nebo na facebooku pod celým jménem Dušana Dolejšová.

 

 

http://www.melnik.cz/rozvoj-mesta-podnikani/euromanazer/skatepark-v-melniku-bude-jeste-letos.html    

Obrázek uživatele elkos

99995.3 skatepark


Gita

Ja nevim proc se tak rozcilujete,me to prijde nahodou super,ja se tam taky zajdu rada podivat i kdyz nejsem pubertak,male deti tam mohou jezdit na kole nebo koleckovych bruslich a vsichni pubertaci nebo i normalne dospeli koho tyto sporty bavi,se tam budou schazet,alespon se seznami s novymi kamarady a budou mit zabavu a budou prozivat sve detske pubertalni lasky na hristi,vzdyt je to krasny ze se nemusi nudit u pocitace.

Vzpomente si na svoji pubertu a nebudte tak neprejicni zrovna k tem co si svym vekem nemuzou zaridit nebo vydupat to co dospeli.

99995.3.1 Tohle nebude jako areál v


Tohle nebude jako areál v Praze na Strašnické kam může opravdu každý, je si tam kde koupit nco k pití, je tam dětské hřiště, nějaké jiné atrakce a velký kvalitní Skate Park. Tohle bude betonovej plac kterej si vydupala parta mladejch co si v tescu kupuje chlast a pak sním dělá bordel na hřišti na Pivovaru nebo kolem potoka. Tam jestli někdo pošle malé dítě tak mů přeju hodně štěstí. Jedno přirovnání...pustila by jste malé dítě na Letnou pod kyvadlo? Tam jich několik jezdí a zbytek sedí a hulí. Jakmile to emá správce, restauraci a nejsou tam i starší lidi tak je to problém. Ale to uvidíte za několik měsíců....

 

Magnet172

Obrázek uživatele elkos

99995.3.1.1 Letna


Gita

To bych ani moc neresila,je to vec nazoru,ktery kazda mame obraceny - teda nejste sama ,ale ja si zas naopak nevsimnu takovych veci [pro me bezvyznamne] jako je nejaka praskla hvezdice nebo resit velky problem dlazebnich kostek.

Praha je jina i mentalitou lidi nez v Melniku i kdyz tam jezdite do Prace .

A jestli tam mladi hulej no a co?Me kdyz bylo 18 tak jsem kourila marihuanu jak cikan za parezem.

Oni zase dospeli tatove od skejtaku taky nejdou  radoby prikladem,staci se podivat kazdy den do hospody jak chrapou na stole po par pivech.

Ale sama jsem na to zvedava.

99995.2 škrty v rozpočtu města


převzato z tisku...Podle místostarosty města Jaromíra Kováříka se úsporná opatření týkají všech odborů mělnické radnice. Bez výjimky. „Škrtaly se jak opravy některých komunikací a chodníků, tak i náklady na pohonné hmoty nebo plyn na úřadě..."

Tak hlavně že si úzká skupinka lidí zase něco vyřvala, možná se hodilo někomu jako předvolební tahák...

99995.2.1 Přesně, několik


Přesně, několik mládežníku nebo jak je nazvat když tam nebudou jen skejtáci Laughing out loud si vyřvala novej skate park i když s dotací na úkor stovek nebo tisíců lidí co využívá část u autobusáku, nebo na úkor čehokoliv jiného co využije kdokoliv jiný. Není veřejné osvětlení, nejsou chodníky, chybí přechody a spousta dalších věcí......

 

Magnet172

Obrázek uživatele raist

99995.2.1.1 re: Přesně, několik


a co takovej detail, ze na vystavbu bude poskytnuta dotace ve vysi cca 80% nakladu? (viz odkaz u prispevku Dusany)

99995.2.1.1.1 A tch 20 by se nedalo


A tch 20 by se nedalo využít lépe? Za dva riky provozu se to bude také opravovat z dotace? a dostaneme tu dotaci stejně jako tu na revitalizaci? Tu možná ani nikdy neuvidíme....

Magnet172

Obrázek uživatele Honzique

99995.2.1.1.1.1 blabla


To neni jako ze si nekdo dupne ted a zitra mate skatepark. Za tim stoji nekolikamesicni az rocni usili. Takze napred napsat projekt, pak musi projit dlouhym schvalovacim procesem a pak se az rozhodne o zahajeni vystavby. Financovanim projektu z EU je prilezitost, ktera se nam nikdy uz nenaskytne. Obzvlast v dobe krize je to ta nejlepsi cesta, jak neco udelat, dat praci lidem a nemusime to v podstate platit, jako cisti prijemci.

Jasne, chapu, ze za ten milion, ktrery mesto na hriste doplati, byste radeji videl nove znacky zakaz piti alkoholu na verejnosti a zakaz vstupu lidem bez domova do urcitych zon. Ale melnicti skejtaci a bikeri (obecne sportovci, protoze to ma bejt i hriste pro ruzne sportovni hry) tady rvou uz par radku let (ne nekolik dnu, jeste k tomu na mělníčku). Tak se na ne ted dostalo. Vcelku pravem. A je jedno, jestli nekteri z nich hulej, chlastaj nebo nedejboze vazne jen sportujou. Po tom je Vam beztak prd. Stejne tam na vsechny bude cumet trendy kamera, takze zadna vyhra...

 

99995.2.1.1.1.1.1 Tak na sport je tu dost


Tak na sport je tu dost míst ne? Hřiště pod Jungmankou, areál na u DDM, hřiště na Pšovce, u Evy a mohu jmenovat dál. Hlavně tam jde o to že jedno hřiště už tam stálo a bylo kompletně rozebráno a zničeno.....proč by tohle nové, lepší, užitečnější a bezoečnější hřiště mělo vydržet a sloužit několik let?

 

Komu dá to hřiště práci? Bude ho dělat místní firma? Dříve na Mělníku dělala chodíky Novanta a všechny co dělala drží několik let bez problému. Poslední dobou je dělaj firmy které jsou od jinud než z města a je jim jedno jak to udělají. řiště bude logicky dělat tako jiná firma už jen proto že místní na to nemají výrobní kapacity a nebude to taková kvalita. Mylíte že to dostane třeba místní firma která to vybuduje a nechá si pouze od subdodavatele postavit či jen dodat vybavení?

 

Možná jsem jedinej kdo v tom vidí díry na peníze....

 

Magnet172

Obrázek uživatele Honzique

99995.2.1.1.1.1.1.1 blablablas


To mi je jedno, jestli ho bude delat mistni firma, nebo nemecka. Zelezna opona uz nastesti neni. Bude ho delat ta firma, ktera vyhraje vyberove rizeni. Muzete si ji zalozit a uchazet se o tuto zakazku. Podle predeslych prispevku zde na melnicku je tu dost expertu na to, jak delat vse levne, rychle, kvalitne. Tak at se ted ukazi, misto plkani.

Kde je hriste pro bikery a skejtaky?

Tak jako opadne po x letech omitka na domech, opotrebuje se i hriste. Vzdyt uz tam stoji vice nez deset let. A jestli ho nicej sami lide? Ano, nicej. Podle teto logiky by se ale nesmelo stavet nic. A proto tam urcite bude ta kamera taky, jak jinak...

Kazdej druhej tady vidi diry na penize, ale to je tak vsechno, co jsou na tom schopni videt. Rvat ze nekdo neco dela blbe je vzdy pohodlnejsi, nez neco udelat sam... A tady se zatim ani nic blbe neudelalo, a uz se rve:)

99995.2.1.1.1.1.1.1.1 To hristě co tam bylo


To hristě co tam bylo původně skončilo ve zběru po třech letech.

 

Pochybuju že pohyb bikerů a skejtáků je zdraví mládeži natolik prospěšný aby stál milion. Kdyby se ten milion dal do krasobruslení nebo veslařům popřípadě se za něj neco udělalo s Bioskou tak by to mělo větší smysl.

 

A skejtáci a bikeři (v mládí jsem jezdil dirt MTB na Letné a Strašnicích i když ty pamatuji jen krátce) vždy byly spojení s okolím ZŠ na Pražské. Tam kdyby se něco udělalo tak by to bylo mnohem lepší. (centrum, zvyk mladých i okolí, přechody se semaforem a tak dál).

 

Pokud se nepletu a jestli ano tak mě opravte, ale o revitalizaci se také ucházely místní firmy ale vybrány nebyly právě kvůli vysoké ceně. Už se můžem jen domnívat zda by to udělaly kvalitně na poprvé a už by se do toho nedala ani koruna či nikoliv. Ale vzhledem k tomu že by to pro ně na Mělníku byla maximální reklama tak by si daly více záležet než přespolní firmy pro které to je nějakej kšeft na Mělníku.

 

Magnet172

Obrázek uživatele Honzique

99995.2.1.1.1.1.1.1.1.2 posledni bla


krasorusleni, veslovani, skejtovani...to jsou sporty. Nevim, proc by krasobrusleni melo byt lepsi a prospesnejsi nez skejtovani? To jsou vsechno Tvoje pocity tak akorat.

A mistni firmy pokud by to dostaly za drazsi zhotoveni nez ostatni - co myslis, ze by se stalo? Byl bys prvni, ktery by tu zacal prskat, jak to modri nahore podelali a ze tamhle Franta z Rican to udela o nejaky ten milionek mene. Si nevidite do pusy...

A ty vypocty, ze by si dal nekdo mistni vic zalezet kvuli reklame. To je jak jedna babka povidala. Proste plky. Jako Vase ostatni prispevky.

Howgh.

http://www.stimpco.com/carpix/arguingOnTheInternet.gif

Obrázek uživatele dawer

99995.2.1.1.1.1.1.1.1.1 nezlob se,


ale meleš blbosti, že se to nedá vydržet.Nevím kolik ti je ,ale mnoho důchodců má lepší názor na dané téma než ty. Děkuju všem kteří mají zásluhu na budoucím skateparku a ty jdi krmit holubi rohlíkem do centra.Fuj, takový keci:o)))))

99995.2.1.1.1.1.1.1.1.1.1 dawer


Make some noise, hehe, přesně to mě hned taky napadlo - důchodce - 65 let - komouš...Smiling) Mír.

99995.1 jasně postavte


jasně postavte hřiště. Genialita, původní kruhévé hřiště skončilo ve sběru. Tak ho opravíte a uděláte další nové které taky nijak dlouho nevydrží. Kdyby jste raději vyhnaly ty špíny co ničejí celý park aby ho mohly využívat rodiny, děti a návštěvníci města. Človek co čeká na bus nebo vlak tam raději nejde aby se mu něco nestalo. Po celém parku včetně jezírka se válejí pražce a rybník je plněj bordelu od mladejch hovad a bezdomovců. Tak jim postavte místo kde budou moci v klidu hulit travičku a maminky raději ani nepůjdou okolo.

 

Pardon az ten styl ale fatk mě vytáčí jak se radní snaží zalíbit mladejm cucákům místo aby něco dělala pro všechny obyvatele města.

 

Magnet172

99995.1.1 problém vaší strany


je, že ač se dá souhlasit s tím, že poukazujete na skutečné problémy, tak schopnost řešení je nulová. Bohužel se nejste schopni poučit z historie, stejně jako komunisti. Proto budete vždy jen stranou většinou nepracujících neinteligentních a tím pádem snadno ovladatelných lidí. Lidí bez vlastního názoru, kteří jen papouškují názory svých vychytralých vůdců, kterým jde stejně jen o to svoje. Oni se totiž od ostatních vůdců ničím neliší, jen ovládají své ovečky podle jejich inteligence.

Obrázek uživatele raist

99995.1.1.1 re: jasne postavte


Magnete, to ze mesto (resp.hrstka aktivnich) neudelalo ve zminovanem parku nic pro tebe, neni duvod mit tak zuzeny a nenavistny pohled na kus prace, ktera jinym prinese uzitek (zabavu, vyplneni volneho casu, rozvoj,...). Nelze se zavdecit vsem obcanum jak by sis pral, ale prave na tomhle pripadu je videt, ze kdyz se chce, kdyz se nekdo odpovedny pusti do sve prace, lze po malych kruccich delat neco alespon pro nektere skupiny obcanu (navic nevolicu). Tak bych jejich praci nezatracoval odhady a dohady jak to kolem skateparku bude vypadat.

Vyresit tvuj problem potrebuje asi mnohem rozsahlejsi a obezretnejsi reseni (jak se probiralo v jine diskuzi), kam je chces poslat, kde by nevadili jinym?

Co se misto tlachani spojit, a kazde odpoledne tam s partou vyrazit a zneprijemnovat pobyt tem spinam? Ale to uz chce trochu odvahy, organizace, a casu, ze? Mesto je nas zivotni prostor, a je i na nas jak do nej budeme nebo nebudeme investovat (svuj cas, energii nebo prostredky), nebo jestli ho budeme jen konzumovat. No ne?

99995.1.1.1.1 park mají využívat


park mají využívat maminky s kočárky a nebo jejich dětičkama, důchodci na sluníčku, cestující co čekají na spoj a všichni co chtějí trácit volný čas v přírodě ale v centru města. Ty nutrie tam by nám záviděl každý kdo do města přijede a jde okolo tohoto parku. Bohužel dnes uvidí bordel a špínu kterou určitě neudělaly ti co tam chodí krmit a dívat se a že těch je většina. Skate park a jiné prostory tohoto typu by měly být u škol, dumů mládeže a jiných místech kde si je i ten sousedicí objekt ohlídá nejen z hlediska pořádku ale z toho důvodu že tam budou pravděpodobně i jeho žáci.

Tady se dočkáme toho že se to zdemoluje stejně jako to co tam původně bylo a pak se to znova bude opravovat(stejně jako hřiště na Pivovaru). Každý kdo parkem projde získá dojem že celý park zničila mládež z té skate části i když to tak není.

 

A nevýhody polohy? Nutno přejít frekventovanou silnici, Toalety, mládež bude chodit asi do Tesca? Ukryto v parku, takže se zde bude hulit což by třeba u té školy nebo DDM nebylo a ubyde místo kam pejskaři z Pivovaru mohly v klidu zajít a hrát si zde se psem daleko od lidí a přitom blízko domova. Ty budou chodit kam? 50 mládežníku co park využije sebere prostor desítkám pejsků. Nejsme Praha a nikdy tady nebude skate park využit natolik aby v něm stále někdo byl, nikdo ho neničil a popřípadě dal i nějaké pracovní místo v podobě správce či nějaké údržby.

 

ale vy ho chcete tak si ho užijte. Třeba ty nutrie v tom bordelu nechcípnou a bezdomovci se naopak uchlastaj....

 

Magnet172

99994 SKATEPARK byl SCHVÁLEN s ROZPOČTEM !!!


Oznamuji Vám všem, že rozpočet města na rok 2010 byl schválen na posledním zastupitelstvu města. Z toho vyplývá, že vytoužený a vysněný :o) skatepark se bude realizovat. Ušli jsme hodně dlouhou cestu a to se nám vyplatilo. Všechno nemůžeme mít hned a nic nevypadá tak, jak se na první pohled jeví. Všechny zdravím a těším se. Papa  Dušana  

99994.1 :-)


To je hezké a je dobře že se to povedlo. Ale je taky jasné jakým způsobem bude provozován?

Obrázek uživatele Honzique

99993 Skatepark


Cetl tu nekdo prosincovou Melnickou radnici? Jestli ano, zaregistrovali jste urcite clanek od p. P. Veverkove, ktery jasne rika, ze odbor rozvoje mesta uz minimalne pul roku aktivne usiluje o zrizeni skate/bike parku na hristi za Tescem. O financovani z fondu EU se rozhodne behem nasledujicich peti mesicu.

To jen tak pro info...

Obrázek uživatele milk

99992 Princip


Tak jsem si zase s úsměvem přečetl zdejší příspěvky.Vidím,že už tady ani neperlí paní Dušana.Jediné řešení,které by vám pomohlo:Vzít do party nějakého mazánka,který má na radnici vysoko postaveného tatínka.Potom uvidíte ten fofr.

99992.1 Skatepark zůstal v rozpočtu !!!!


Milí skaťáci, přes mnoho škrtů v rozpočtu na rok 2010, předmětný skatepark zůstává v rozpočtu. Zatím ještě stále není schválený rozpočet na rok 2010, ale projekt skatepark za Tescem tam zůstává. Napříč politickým spektrem nejsou výhrady, a zastupitelstvo města Mělník skatepark má zájem realizovat. Je to jedna z mála akcí, na kterou se těšíme. Dá se říci už leta se snažíme, tak jen pro informovanost. Milk má ve svém příspěvku pravdu, že jsem se písemně nepodílela již dlouho na Mělníčku, ale všechno se nemusí dělat mediálně. Pro změnu jsem psala o revitalizaci a nových technických službách v měsíčníku Radnice. Takže všem čtenářům Mělníčka přeji v novém roce 2010 všechno nejlepší, hodně zdraví a pytel štěstí v dnešní nelehké době. Mějte se krásně a buďte věrni svému přesvědčení !!!  Čauky  Dušana  

99992.1.1 Budoucnost


Celkem by mě zajímalo, jak dlouho bude tendle park odolavat. Jelikož co tak koukám tak jak se tu postaví nějaké veřejné hřiště tak po pár měsících je v dezolátním stavu (viz: hřiště na sportovní,hřiště za školou u Jinřicha Matiegky, a nebo hřiště právě už ve zmiňovaném parku z hezkého hřiště zbyl už jenom asfaltovej kruh Laughing out loud), když už tedy město park postavý chtělo by to nad tím aspon trošku dozor, myslím že jedna kamera by tomu hřiště celkem dost životnost prodloužila. to já jenom pro zastupitele mesta aby počítali s tím, že pokud to tam postavěj a nechaj bejt tak se město nebude moct dlouho chlubit skate-parkem. Smiling

Obrázek uživatele milk

99992.1.1.1 Všechno postupně


Zatím se tu o tomto hřišti jen přes rok kecá a ještě dlouho bude.Potom se možná postaví,ale daleko rychleji bude zničené.

Obrázek uživatele raist

99992.1.1.1.1 re: Budoucnost


Neni na miste otazka, co proti zniceni muzou udelat sami jeho uzivatele, ti, pro ktere se to dela? Nejake napady?

99992.1.1.1.1.1 Nápady?


Jediný nápad je spoluúčast na výstavbě. Když si hoši každý odmakají 50 hodin vlastníma rukama, budou si parku vážit a sami se postarají o pořádek...

99992.1.1.1.1.1.1 zajímavé


myslím že je to zajímavej nápad ale ted pujde cca 10 lidí pomáhat a když se to postaví tak tam pujde mnohem víc lidí a myslím že je to celkem takový divný vuči těm co na tom makali

99992.1.1.1.1.1.1.1 Další nápad


Ti co makali dostanou status domácích, ostatní budou jen hosté a budou platit...

Obrázek uživatele raist

99991 skateparku blíž


Viz clanek o nove vznikajicim parku v Dolnich Berkovicich:
http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/skejtaci-budou-mit-svuj-vlastni-park20090727.html

Obrázek uživatele peewl

99990 Haha tomu se musi jen smat,jinak by se ztoho clovek zcvoknul :-D


Tak jsem se sem sel zase po case kouknout jestli se neco zmenilo a nejak koukam,ze se to zase utlumilo. Skoda no. Melnik je opravdu nadherny mesto,jen ta politika je trosku mizerna.

No,neda se nic delat. Rozhodne vsem co o to nejak bojiji drzim palce,ale neverim ze ti,co o to bojuji si v tom parku zajezdej. Pac stimhle tim tempep,asi uz budem vsichni stary a tak to moc nevyuzijem.

Co se tyce prispevku,jako ze mela bejt vyasfaltovana cesta od cukraku ke Stepanu a stale to neni,me taky udivuje. Nevim naco mesto Melnik ceka. Vzdyt je to tak jasna vec ze na Melniku neni zadna normalni cesta kde se daji provozovat veci, jako projizka na bruslich,skejtu,kole apod.. A pritom v dnesni dobe je to tak oblibeny... Spousty lidi ma koleckovi brusle a musi kvuli DEBILUM kteri misto toho aby vybudovaly toto rekreacni zarizeni jezdit az nekam do PRahy nebo Racic,tak si raci naplnej poradne svou vlastni kapsu... !

No a to jsem uz uplne mimo vystavbu skateparku. Stejne to pak vyhraje naka firma,ktera dostane tuto verejnou zakasku a postavi za 100 tis.. jeden radius,jeden bang a bude to vse... Jen majitel firmi bude zase o krok k lepsimu zivotu plnyho penez... !


99990.3 Naivita lidská...


V první řadě mě děsí Tvůj pravopis a ve druhé řadě Tvoje naivita. Myslíš že udělat cestu od Hadíku na Štěpán (cca 6km) je opravdu jen to že tam pošleš auto s asfaltem? Zaplatí to ta "spousta lidí" co má kolečkové brusle? A zařídí souhlas Povodí (kterému ta cesta určitě patří)? A zajistí stavební povolení? A vyřídí souhlas všech dotčených (všichni co mají pozemky okolo)? A budou tu cestu pak udržovat? A co na to Odbor životního prostředí? Není to tak jednoduchý... Smiling

99990.2 asfalt


No upřímně, přestože na bruslích jezdím  ráda, tak vyasfaltovat cestu od cukráku ke Štěpánu by bylo fakt škoda, jsou tam moc pěkný procházky...

99990.2.1 Asfalt 2


Níže jsem psal o asi 3 km dlouhé části mezi cukrovarem a starým mostem, tedy po proudu Labe. O asfaltování té části do Kel jsem ještě díky bohu neslyšel, tak to radši moc nerozdmýchávejte, protože i mě by se to nelíbilo. Ten kluk nad tebou asi jen spletl mosty.

99990.2.1.1 asfalt3


tak to je dobře Smiling

Obrázek uživatele cacenka.d

99990.2.1.1.1 asfalt 4


Taky se tam ta puda vlivem vlhka dost hybe, takze by to ani dlouho nevydrzelo a bylo by to osklive. Staci snad trochu treba srovnat cestu, uklidit okoli, vysadit nove stromky to by prece bylo hezci a setrnejsi k prirode.
Co se tyce cesty od cukraku k staremu mostu, tak sice od cukraku pod park to neni pekny, ale jde to pak je to hezky a cca 400 m pred veslakem teprve zacina problem, cesta se borti a je na holinky, preskakat se to da, ale co takove babicky ty to maji spis na holiny.

99990.2.1.1.1.1 Asfalt 5


Ono i přímo pod tím cukrovarem, co cesta vede podél zdi, tak by to chtělo ten břeh zpevnit a udělat odvodňovací kanálky - od cukrovaru stále něco přes cestu vytéká a je to tam tak stále vlhké. Na jaře, když byla trochu zvednutá hladina Labe, tak se tam udělala taková malá bažinka, která byla rovněž na gumáky.

Obrázek uživatele steny

99990.2.1.1.1.1.1 byl


jsem u toho když to tam zprůchodňovali, kopali to tam tejden bagrem a nic nezjistili, myslim že sami nevědí co tam kde vytéká, pak to zas zahrnuli a nechali být

Obrázek uživatele steny

99990.1 my jsme


"turistický" město, tady sou přednější helmuti než my...

Obrázek uživatele dawer

9999 Tak co je?


Já už chci jezdit v novém parku:o)Neviděl jste někdo p. Dušanu?

9999.3 http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o


Nazdarek Dawe, dneska sem nahodou narazzil na tohodle typose. Asi si to uz videl, ale kdyby nahodou je to killer jako prase!

9999.2 Cyklostezka u Labe


Dneska jsem si vzpomněl, jak město před lety (2-3 roky) říkalo, jak vyasfaltuje 3 km dlouhou cyklostezku podél Labe, od cukrovaru ke starému mostu. I v rozpočtech s tím počítali. No a vidíte, jak to vypadá dneska. Stále tam nic není. Město na břehu Labe nemá v tom místě nějakou kultivovanou cestu, promenádu chcete-li. Hlavně pro inline bruslaře by tam využití bylo (pro cyklisty už tolik ne, leda pro ty projíždějící). I tak přeji, ať ten skejtpark máte dříve... Smiling Ale to je asi jen přání.

9999.2.1 Od cukráku k mostu?


Zkusil jsi to tam někdy projít? Já pořád tvrdím že je to holý nesmysl. Kromě toho že tam jsou skoro neprůchodná místa by při každé vyšší vodě většina asfaltové cesty odjela do Štětí. Navíc bychom měli cyklostezku která by pro nemělničáky měla ten půvab, že by minuli střed města...

9999.1 z toho co vím, park jen tak


z toho co vím, park jen tak nebude, jarní dotace nebyla vyhlášena...kontakt na radní Dušanu najdete na webu města Mělník nebo jí písněte mejl, třeba bude vědět víc Smiling

Obrázek uživatele milk

9998 Kdyby jsou chyby


Jestli-že by radnice řádně pracovala,nemusela by plati pokutu 100 000,-Kč za radar.Tyto prostředky by vám mohla dát a vy místo psaní a čtení prosebných komentářů mohli přiložit ruce k dílu.Už jste mohli dávno jezdit a Dušana místo planých slibů vám k tomu mohla vařit kávu.

Obrázek uživatele Vytex

9998.1 :-)))))))


jj

Obrázek uživatele steny

9997 skatepark


včera sem poprví navštívil skatepark na štvanici a ač nejsem skejťák tak se mi tam líbilo, takový místo udělat u nás i s hospodou, kterou tam maj udělanou hodně stylově, tak by to bylo super místo na trávení volnýho času

Obrázek uživatele DvořuS

9997.1 :)


čas se tam dá trávit jako krysy u autobusáku:D

9996 skatepark


Já vám všem mělnickým držím palce s budováním a jak to tak vypadá, tak i s dohadováním se s městem. Podle toho, co jsem tu vyčetl, máte tam svýho člověka, který chce to samé co vy, my, já:) Běh na dlouhou trať to každopádně je, ale byrokrat se nesmí nechat pracovat sám, musí se mu stále šlapat na paty, otravovat... A píni bikeři, myslím, že kluci skeťácký by u toho měli být především, protože oni jsou ti, díky kterým se to vůbec nějak hýbe a hlavně vědí co a jak má být, mají kontakty, schopnosti... Nechci podceňovat jednostopou bandu, ale už sám název skatepark o tom něco vypovídá...Smiling Přeij hezký den a proježděný víkend

Obrázek uživatele dawer

9996.1 to: mutekrap


Problém je v tom, že nikdo nepoužívá pojem bikepark.Je prostě zažito, že existuje jen skatepark, ale doba už se posunula.Kola tu jsou dokonce déle než skate, tak proč nepostavit park, kde můžou jezdit skaty, kola, in line?Jde jen o toleranci  z obou stran a sportovní vyžití pro co nejvíce lidí.Copak skateři budou v tom parku uplně ccelý den?O tom dost pochybuji:o)

Obrázek uživatele dawer

9995 myslím, že


paní Dášu nechali zmizet ,aby ten park nemuseli stavět:o)

9994 Tak by mě zajímalo co se


Tak by mě zajímalo co se děje s tím parkem ?

Byl jsem na tom jednaní o tom jak by to mělo vypadat a od te doby se nic nedělo ?

Obrázek uživatele dawer

9993 Teď


si budeme asi muset počkat,tak 2 - 3 roky a potom přijde projekt?:o)Nebo vše zase vyšumělo?Haaaaalllooooo paní Dušanoooooo.Jaká je situace?

Obrázek uživatele peewl

9992 Hehe,tak jak se to


Hehe,tak jak se to hnulo,nebo co je novyho ?

Co park,jak jste ho teda navrhly ? Nemuze sem treba nekdo hodit nakej link,kde by byl tak nejak vyzobrazenej ? Jestli ma tedy uz nakou papirovou podobu Smiling.

9991 Máte pochvalu !!!!!!!


Děkuji touto cestou všem zúčastněným, jenž dorazili na první pracovní schůzku na mělnickou radnici ohledně technických parametrů pro " skate a bike " I am sorry :o) Kdo se zúčastnil osobně přispěl k oboustranně možné spokojenosti v začátcích přípravných prací na sportovním areálu " Volnočasové aktivity Mělník ". Je zřejmé z Vašich připomínek, že máte hodně praktických zkušenností s tímto sportem. Jste prima kluci, nezklamali jste mě, fakt díkas a dobrou noc papa Dušana

9991.1 No hezké to je od nich, ale


No hezké to je od nich, ale né od vás. Ono udělat schůzku od 15:00 je dost nerozumné, tedy alespon pro ty, co chodí do práce atd. Bavit se o skateparku s lidmi, kteří začínají a vědí o tom pramálo asi není uplně ok. Samozdřejmě nevím kdo všechno se zúčastnil, ale s těmi, co jsem doufal, že tam budou jste nemluvila např. Vítek, Nollar..

Obrázek uživatele mongooseman

9991.1.4 mongooseman


Tim bylo mysleno ze o tom jak by mel park vypadata nic nevime??myslim si za nase jezdeni uz trochu vime co je dobry a co ne...a ne vsichni sou tu zacatecnici...naradnici byli lidi co uz min. 2va roky jezdej..

Obrázek uživatele dawer

9991.1.4.1 2 roky?


nenech se vysmát.Za deset let na stejným místě a uvidíme:o)

Obrázek uživatele mongooseman

9991.1.4.1.1 ..


no to uvidime a pochybuju ze te neco jako skate ci kolo bude zajimat..sou tady lidi co to kolo maj jenom tak na hovno ae to ja fakt nejsem..

Obrázek uživatele 23LubosBMX

9991.1.4.1.1.1 ..


Honzo nehadejse si jak vocas jestly je nasereš tak bude ho..no

Obrázek uživatele mongooseman

9991.1.4.1.1.1.1 hm


tak dobre ae dyz nekdo kdo nas nezna a nevi co pro nas ten sport znamena a jak ho mame radi taj rika takovyhle reci..

9991.1.3 Jen výmluvy !!!


Hele Semi, zdá se, že se jen vymlouváš. Je danné a jasné pravidlo........ když něco moc chci, tak pro to udělám maximum. Vstřícný krok ze strany radnice byl udělán, všichni jsme to tak chápali. Nejsi princ, abychom se přizpůsobili všichni Tobě, jsi jeden z nás a je tvůj problém, že sis nenašel čas a nepřišel. Ostatní přišli a pomáhali. Jsem ZVYKLÁ KONAT a tvořit ........a ne jen sedět na zadní části těla u PC a kecat a kritizovat. Za dobře odvedenou činnost jsem zvyklá poděkovat. Čauky Dušana    

9991.1.3.1 No nevím, já se na


No nevím, já se na schůzku s vámi dostavil. To že ste vy nepřišla a nechala tam čekat 5 lidí to se asi nepočítá. Přít se o tom co kdo dělá a jak nebudu.. Jde vidět, že se kolem toho něco děje a to je dobře. Třeba se jednou opravdu na nějaké diskusi sejdem a proberem to. Doufám, že jste se jako město dozvěděli vše a porada byla úspěšná. Hezký den.

Obrázek uživatele dawer

9991.1.2 čao semi


nech to těm mladým:)Ať si to zasloužej,třeba si toho pak budou víc vážit.

Obrázek uživatele raist

9991.1.1 re: No hezke...


imho je spis nerozumny, neudelat si na takovou schuzku cas (zjevne tu dela nekdo neco dela pro vas, na podporu vasi zajmove cinnosti) a pak tu psat jak to neni hezke.

9990 http://fiveramps.com/


Zdravím, taky bych se strašně rád dostavil, ale boužel mé zaměstnání mi to neumožní. Proto bych alespoň rád podpořil - ať to vyjde a hlavňě poprosil, proboha jestli to vyjde, tak to přenechte firmě nato specializované! Poněvadž technické věci by se měli řešit především snimi.

Obrázek uživatele 23LubosBMX

999


já se taky stavim ja už sem byl na tom prvním zesedání a chtel bych to trochu ovlivnit protože když tam pujdou jen skatemens tak si bikeři tam nezajezdej ......

999.1 Přijď !!!


Jj tak dneska ve tři. Těším se na hojnou účast. Papa Dušana

998 S. O. S. pro " skaťáky " !!!!!!


ÚČAST NUTNÁ !!!!!!! S. O. S. skaťáci udělejte si čásek a pojďte si povídat ohledně skateparku na radnici. Potřebujeme konzultaci ohledně technického vybavení, povrchů atd. Kluci (a případně holky) vyberte si zástupce 3 až 5 lidí a pojďte se mnou na důležitou poradu, KDY 28. 1. 2008 ve středu. KDE v kanceláři kam Vás zavedu na radnici. V KOLIK v 15.00 hodin. JE TO HODNĚ důležité, nějak se vzájemně dohodněte a pošlete mi e-mail : dusana@iol.cz nebo mi zavolejte na mobil : 603529500. Případně mi písněte soukromou zprávu tady na mělníčku. TAK JDEME DO TOHO HOŠI !!!!! Po pravdě řečeno, doufám, že mě v tom nenecháte :o) :o) :o) neboť mým sportem je štětec a plátno :o) papa Dušana

998.3 Chtěl bych se tam také


Chtěl bych se tam také prihlásit jelikož jsem byl i na předchozím jednání. Ale určitě bych tam chtěl nějaký další starší skater's.

998.3.1 URČITĚ PŘIJĎ !!!!


Ahojky neodmítám nikoho, kdo přispěje s troškou do mlýna technickými a věcnými připomínkami. JSTE vítání, hlavně abych na radnici nebyla SAMA  :o)   Takže termín a čas jsem Vám napsala do úvodní zprávičky včetně kontaktu na mě ju.  Těším se na Vás, takže ve středu v 15.00 hodin  papa Dušana 

998.2 Budem tam


budem tam:-D sme domluveny a snad to vyjde. jsme minimälne tri ale podle me tam dorazi tech pet lidi urcite:-)

Obrázek uživatele mongooseman

998.1 knespl


Toje ŠANMCE!!!DOMLUVIME SE a pridem uz sem, domluvenej s jednim kamosem a 5 lidi slozime jak nic!!mimochodem Mellowpark znam:-)jezdi se tam na bmx zavod Rebel jam...znam hodne parku!!

998.1.1 Schůzka na radnici.


Dáte mi vědět, kde se sejdeme a jestli příjdeme všichni rovnou na radnici. Můžu se spolehnout, že tam budete v plném počtu  ???????  Čekám na reakce zatím papa  Dušana 

Obrázek uživatele peewl

997 Omlouvam se za sve


Omlouvam se za sve vyrazi,ktere jsem zde pouzil...

Samozrejme podporim jak jen budu moc vystavbu parku...

Ale prijdemi to jak beh na dlouhou trat,kdyz jiz nekolik let zpet se o tom horilo a stale se nic nedelo.



To predtim byl zdrsneny nazor na celou vec... Laughing out loud.Snad jsem nikoho neurazil... Smiling.




997.1 Omluva se přijímá !!!


Může se situace kolem výstavby skateparku zdát jako "běh na velmi dlouhou trať ", ale ať si všichni zúčastnění udělají úsudek sami a všichni bychom si měli zaméct před svým prahem. Když něco chci, musím si za tou věcí cíleně jít. Jak se říká tvrdě na věc. Připadá mi logické, že pět let nazpátek, nebyla pevná vůle ani z jedné strany ..........ruku na srdce....a tudíž téměř všechno vyšumělo. Příklad: jestliže jsou účastnící sportu na skatech junioři, nebo dokonce děti, tak měli vyvýjet aktivitu rodiče. Nikoho se nehodlám dotknout, ale je to můj osobní názor. Bez práce nejsou koláče, a klidně si myslete co chcete. Zastupitelé a radní musí dostávat od občanů faktické a korektní indicie, s kterými potom mohou dále pracovat. Nic ve zlém, jen jsem chtěla vysvětlit vleklé letité snahy o vybudování skateparku. Ahojky a mějte se  Dušana  

Obrázek uživatele dawer

997.1.1 Minulost?


Přeci nebudeme házet vinu na děti,nebo snad na jejich rodiče co mají dost starostí s jejich zajištěním a výchovou.A navíc, v době kdy kluci začínali jezdit,kolik rodičů mělo vůbec páru o tom co je skate?Neřešte minulost,zajistěte skatepark a překonáte všechny ty děti a rodiče co to nezvládly:o)Předem díky!

Obrázek uživatele peewl

996 Jo a este jsem tu nekde


Jo a este jsem tu nekde cetl,neco jako ze bike nepatri do skate parku,jako ze uz nazev o tom je.

Ale treba anglcika otazka Can you skate znamena v prekladu jestli umis bruslit. Takze vy skateaci vy vlastne bruslite Smiling. A neznate vlastne park treba v Berline Mellowpark. To je treba skatepark,ktery je navrzen pro Bikery a ejle tohle leto se tam konal summerclash,coz je jeden z nejprestyznejsi zavodu na svete na brulisch.. Smiling. A pokavad se resi naky veci,jako ze bike to nici,tak se dela jedna vec. Ze bikeri plati trba o 20 kc vic vstupny... Smiling. Ale rozhodne jsem nevidel nikdy,nikde ani ne V EVROPE ze by nekteri akteri mely zakaz do skate parku... To je opravdu "picovina".

Obrázek uživatele Vytex

996.2 ale Pájo..


nebuď takhle veřejně sprostej, čtou to i rodiče našich mladších spoluobčanů a co si pak pomyslí..? To jsi takhle zdrsněl V EVROPĚ?

Obrázek uživatele peewl

996.2.1 Netusim kdo si.Za sprosty


Netusim kdo si.Za sprosty slova sorry...

A cos myslel tim zdrsnenim v Evrope,co to je za blabol.

Obrázek uživatele dawer

996.1 Konečně


se tu začínají oběvovat k tomuto tématu příspěvky z řad lidí, kteří mají se skateparkem něco opravdu společnýho!

Obrázek uživatele peewl

995 Sorry,nekoukam tady


Sorry,nekoukam tady nato.Resi se tu naky park,jako ze by neco stalo na Melniku ?

Nevim,moc ale tomu neverim a pokavad by tu opravdu neco postavily,tak si dokazu predstavit,
ze by to maximalne byla dalsi mrdka ktera stoji treba ve Steti. Ze zacatku,kazdej stastnej jak je to super,ale jiz po 2 zhoupnuti sem a tam napric parku,tak zjisti ze vlastne vycerpal vsecky moznosti prekazek a ze ho to uz neba... Smiling . Hehe ja jsem ale prudic Laughing out loud.

Poradnej park lezi akorat v Praze (stvanice a uz moc ani ne,ale stale Strasnice),Pardubice a Hradec.

Pardubice a Hradec jsou moderni parky,kde se da opravdu zajezdit kazdej kdo uziva jakykoliv prostredek Smiling. Coz se o Stvanici a ani Strasnicich neda ric...


https://www.traditionrolex.com/7