https://www.traditionrolex.com/7

 Komunikace I/9 dostane zbrusu nový asfaltový povrch | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Komunikace I/9 dostane zbrusu nový asfaltový povrch

Od 10.září začne na Mělníku velká oprava povrchu komunikace I/9 v úseku od benzinové stanice v Pražské ulici pod hotelem Ludmila až ke křižovatce ulice s ulicí Cukrovarskou – zde se udělá nový povrch křižovatky. Z ulice Pražská se přejde do ulice Italská – zde bude nový povrch až ke křižovatce s ulicí Ruská, v Mladoboleslavské ulici se začne od křižovatky s ulicí Cukrovarskou až ke křižovatce s ul. Kokořínskou, Kokořínská ulice se opraví až k železničnímu přejezdu, v Nádražní se zrekonstruuje jen několik úseků. Silnice bude zbroušena a dostane nový asfaltový povrch. V rámci akce budou opraveny i železniční přejezdy do Kovošrotu a do Mefritu. Náročná oprava bude rozdělena do sedmi etap a pokud vše půjde podle plánu, hotovo by mělo být do 30.října. Investorem akce je Ředitelství silnic a dálnic ( ŘSD), zhotovitelem firma Žáček s.r.o. Česká Lípa. Na silnici bude zachován jednosměrný provoz řízený světelnou signalizací. Ve všední dny bude probíhat broušení vozovky a o víkendech pak pokládka nových asfaltových koberců. Nejsložitější bude situace od 25.9. do 27.9. ( případně je v záloze náhradní termín 2. – 4.10.), kdy bude zcela uzavřen úsek ulice Pražská od křižovatky s ulicí Cukrovarskou po křižovatku s ulicí Italskou. Obdobně tomu bude od 9.10. do 11.10. ( případně je v záloze náhradní termín 16. – 18.10.), kdy bude zcela uzavřen úsek ulice Kokořínská od křižovatky s ulicí Blateckou k železničnímu přejezdu.Všude bude včas umístěno dopravní značení. ŘSD i Středočeský kraj bude o situaci informovat na svých internetových stránkách a bude se snažit v tomto období maximálně odklonit těžkou kamionovou dopravu mimo Mělník. Co se týče změn v jízdních řádech – informace dopravci vyvěsí včas na zastávkách. K omezení by mělo dojít pouze o víkendech.

Ing.Miroslav Klučkovič, vedoucí Odboru správy majetku a služeb MÚ Mělník



Město - z radnice

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

6 A obchvat


A tohle jsem našel na stránkách města. To maj  v plánu tím obchvatem rozpůlit město? Slovany a Rousovice jako nejsou na Mělníku a lidi můžou chodit do města přes dálnici nebo co?

Asi tady nbýdlí žádnej ouředníček který vymyslel tohle: NÁKRES OBCHVATU Z WWW.MELNIK.CZ

Roman Rak

Obrázek uživatele milk

6.3 Co vy na to?


Není mi jasné,proč se ten "obchvatoprůtah" obtížně vyvedený od Vehlovic do prostoru mezi Blaty a bývalou vysílačkou,opět stáčí zpět do hustě obydlené části města.I nadále bude doprava pokračovat Rousovicemi na konec města a Kelskými Vinicemi několik kilometrů.

Ve volném prostoru pod bývalou vysílačkou je několik linek elektrického vysokého napětí a v jejich blízkosti se nikdy nebude moci nic postavit.Může tam být ale vedena silnice.Tak by se i doprava na Mladou Boleslav vyhla Mělníku,Skuhrovu a Vavřinči.Jako příklad může sloužit čtyřproudá odbočka z R10(Praha-Liberec) na Českou Lípu přes Mladou Boleslav a Kosmonosy.

Bylo by to trvalé vyřešení problému.   

6.3.1 To už se tu dávno řešilo.


Milku, pokud jde o obchvat, tak už tady na Mělníčku kdysi dávno padlo neuvěřitelné množství variant. Některé vedli pod Chloumkem, nebo dokonce až za Chloumkem, kamsi mezi Borek a Vrutici, aby šli kolem Jelenic a za Záboří se napojovaly na stávající silnici na Prahu. Tam se ozvali ochránci s přírodní rezervací Polabská Černava u Vrutice a obyvatelé Jelenic. Druhé přemostění se zase uvažovalo kolem Záboří, mezi Skuhrovem a Malým Újezdem, kolem Borku a do polí. Tady se ozvali zase občané jiných obcí a Turbovický hřeben je zkrátka problém. Poukazuje se i na problémy Liběchova a nutnosti odbočky na Štětí a dále. Silnice do Lípy moc příjemná a bezpečná také není. Vůbec nejlepší by bylo, kdyby se vrátila nákladní doprava na vagony železnic i za cenu překládání zboží, což lze nějak právně vynutit a do pohodlí občanů se promítla nejen touha mít za tvrdou práci tvrdou odměnu a hned, ale i fakt, že zkrátka autobusová doprava je zkrátka nedostatečná a těžko se někam dostávat.

Obrázek uživatele milk

6.3.1.1 Samozřejmě vím o těch


Samozřejmě vím o těch všech řešeních,které vznikaly už od dob první republiky.Tady nejde o desítky plánů na papíře,ale o skutečné řešení stále narůstající dopravy.

Dostat většinu nákladů na železnici a nebo dokonce na lodní dopravu je opravdu utopie,osobní dopravu už ani náhodou.

6.3.1.1.1 Nemyslím


 Už dost řidičů osobních automobilů je naštvaných, že kamiony akorát ničí nově opravené a jiné silnice, jezdí jak prasata, ohrožují bezpečnost provozu a páchají dost havarií i hospodářských škod. Chce to třeba jen nějakou vládu odborníků, která vydá rozumné (ý) zákon (y). Prostě by si u nás kamiony moc nezajezdily, vlaky i lodě by měly zase co přepravovat, a nebylo by potřeba něco vymýšlet. Ono se dá vždy něco vymýšlet, něco zákonem zakazovat, něco zákonem přikazovat, ale obávám se, že dokud budeme svědky nějakých slovních potyček mezi členy rozdílných politických stran, tak se budeme jen těžko hýbat v podstatných věcech z místa. Věřím i tomu, že řada občanů, která je nucena za prací dojíždět, by dala přednost dopravě  v hromadných prostředcích, pokud tato bude fungovat, bude vyhovovat kapacitně, bude v ní mít opravdový komfort v cestování, a to zejména za tmy, na náledí, či v mlze. Navíc si přepravci neuvědomují, že čím budou levnější, tím spíš přilákají zákazníky. Mohou si to dovolit ? To už je otázka, zda peníze putují tam, kam mají. Tohle nejsou jen mé názory.

6.3.1.1.1.2 Hromadná doprava vs. individuální


Chápu že hromadná doprava by byla výhodnější. Některá města dokonce zavedla MHD úplně zdarma a většinou si to chválí. Ale je tady sousta problémů které s tím souvisí. Třeba já jezdím do práce do Teplic. Autem 50 minut, vlakem 4 hodiny. Nesmysl. Doprava kamióny je sice neekologická, ale železnice ani vzdáleně nedosahuje operativnosti silniční dopravy. Některé firmy jedou na dodávky "Just in time". To znamená že ušetří hory peněz na skladových zásobách. Kamióny které vezou třeba sedačky do aut přijíždějí na minutu přesně a díly v nich jsou srovnány přesně podle toho jak se budou na lince montovat. Tohle železnice v podání ČD nikdy nedokáže a firmy to dobře vědí. Zkus donutit ČD aby dodaly zeleninu do supermarketu čerstvou. Holá utopie. Takže kamiónů se jen tak nezbavíme. Musíme bohužel řešit následek místo příčiny. A to co předvádí zastupitelstvo kolem obchvatu je totální ostuda a dokonalý příklad neschopnosti.

6.3.1.1.1.2.3 To mi tedy vysvětli...


..., jak to dělají ty firmy ve dnech, kdy je kamionům v určitou dobu zakázáno jezdit?  A víš, že i na železnici mají něco, čemu se říká mrazící vagony ? A proč by se vlastně měla zelenina dovážet odněkud zdaleka ?  Mimochodem, nepřijde mi kvalita zeleniny v supermarketech kdovíjaká. Diskuse o železnici mě už znechutili. Vedení si naděluje peníze, jako kdyby nějak prosperovali, zkoušeli vyházet už i výpravčí, aby je zas z bezpečnostních důvodů povolali zpět, nakoupili nekvalitní zasaralá Pendolina, kterými se chlubí a v televizi může za každou srážku na přejezdu s autem pomalu vždy ČD. Prostě je všechno ve svrabu a schody je třeba zametat shora.

Obrázek uživatele milk

6.3.1.1.1.2.2 Konečně racionální a


Konečně racionální a fundovaný příspěvek od Čopa,s každým slovem 100% souhlas.Zarážejí mě názory Sokratese,s kterým se znám osobně,ale v tomto se na še názory různí.

6.3.1.1.1.2.1 Do Teplic


Vlakem do Teplic je to cca 1h 23min, to jen na okraj Smiling Od uváděných 4 hodin je to velký rozdíl. Tedy pokud jezdíte z Mělníka.

6.3.1.1.1.2.1.1 Jak kdy...


Na nádraží na Mělníku jdu 25 minut. Vlakem do Teplic je to 1hod 23 min, ale pouze ve chvíli kdy nezáleží na tom kdy tam člověk dorazí. Příjezd do Teplic v 11:23 mi je k ničemu, nehledě na to, že do práce od nádraží to mám dalších 45 minut pěšky.

6.3.1.1.1.2.1.1.2 RE: Jak kdy


Dojíždět do práce až do Teplic, tak to je opravdu extrém. Většina občanů Mělníka jezdí nejdále tak do Prahy a ještě hodně počítá, kam až, a zda se to vůbec vyplatí. A přijde vám tohle ježdění za prací normální ? Hrajeme si tu snad na USA, kde jsou lidi myšlením trochu jinde a i tak vídáme ve filmech, že když někdo dostane padáka,tak ,,přejde ulici" a má nové místo. Takové podmínky tu nejsou a lidé ani nestaví moderní domy proto, aby se za prací pak stěhovali. Mimochodem, asi před dvěma lety jezdil ráno ve 4.15 první vlak z Mělníka (zastávkový)dokonce bez přestupu až do Teplic, kde snad byl mezi 5.30-5.45. Nemůžeš si přece plánovat zaměstnání tam, kam se spolehlivě nedostaneš. Co když se Ti porouchá auto, nebo Tě někdo naboří ? To se tedy skoro divím, že už nejezdíš rovnou pracovat do Německa Smiling.

6.3.1.1.1.2.1.1.2.2 :-)


Obávám se že na to kde pracovat nebo nepracovat mám naprosto odlišný názor. Nehraju si na USA, ale na Mělníku prostě nemám šanci najít dobrou práci za dobré peníze. Takže se chovám jako normální lidé v civilizovaném světě a za prací jezdím 75km (jestli je to ekologické apod. je jiná otázka). Já docela dobře dokážu pochopit někoho kdo žije v paneláku o guláši z konzervy a láhváči za 8,-Kč, ale já chci něco jiného. Možná vypadám jako snob, ale mám rád svůj životní standard a na ten si na Mělníku nevydělám. A neberte to prosím jako že se chci nad někoho povyšovat, nebo pohrdám těmi kdo žijí jinak. Jen prostě nejsem volič ČSSD a pro své pohodlí, koníčky, víno, nebo biftek jsem ochoten něco udělat.

6.3.1.1.1.2.1.1.2.1 Ale no tak...


Mě se to třeba líbí, že někdo jezdí i jinam, než jen do Prahy. Navíc pokud je v práci do plus mínus 50 minut, jak píše, tak je to i rychlejší, než někam autobusem do Prahy, kdy vám těch 50 minut stačí tak se dostat na metro do Holešovic Eye-wink (tedy včetně chůze a čekání na zastávce busu na Mk). Nemá smysl vyčítat někomu, že jezdí pracovat daleko! Třeba jedna mladá paní jezdí na Mělník pracovat z Liberce - jezdí vlakem tam a zpět. To je ještě horší. A zase spousta lidí jezdí zase z Teplic nebo Ústí do Prahy, někteří naopak zase z Prahy do Ústí... Další z Nového Boru nebo ještě ze severnějších měst do Prahy atd. atd. Jo, pořád se něco děje. Smiling

6.3.1.1.1.2.1.1.2.1.1 Ale...


...., Čop nám tady přece vykládal, že je hromadná doprava blbost, protože on je v práci autem za 50 minut a vlakem tam dojede za 4 hodiny a až někdy v 11.22. Tak jsme ho vyvedli z omylu, že i vlakem courákem a s přestupem v Ústí-západ tam je do 1,5 hodiny. Mně se třeba líbí, že když kousek za Děčínem přejedeš hranici, tak už tam jezdí S-bahn, což je jakési metro, které Tě doveze každou chvíli pohodlně a tiše až 55 km za hranice do Míšeně. Pokud se těm lidem tady u nás vyplatí po stránce časové, finanční apod. cestovat dále, než jsme většinou zvyklí, tak budiž, ale není možné se potom něčemu divit a kritizovat z jejich pohledu MHD. Všeobecně, když vidím ty přecpané autobusy do Prahy a skutečnost, že se ani ČD dosud nepokusili provozovat tu slibovanou linku Mělník-Všetaty-Praha-Dobříš/Čerčany, tak co potom chceme od ideální hromadné dopravy očekávat ?  A od toho všeho se pak odvíjí to další. Ano, z Liberce se na Mělník dá jezdit vlakem do práce. Trvá to zpravidla 2,5 hodiny v jednom směru, stojí to se slevou asi 100 Kč v jednom směru, a pokud vyrazíte ve 4.00, jste tu v 6.27, nebo v 6.02 s příjezdem v 8.17 . Dovedu si představit, že se to nějakému zaměstnanci soudu, úřadu, či managementovi vyplatí, ikdyby měl dokonce vstávat na první variantu, ale to tu snad vůbec neřešíme.

6.3.1.1.1.2.1.1.2.1.1.1 Musím se bránit!


Já se musím nahlas bránit!!! Nikdy jsem neřekl že hromadná doprava je obecně blbost! Vím že je ekologičtější, možná levnější, pro někoho dostatečně pohodlná a někdy i rychlejší. Jen není vhodná pro každého. Když pracuješ 75 km od domova, máš to na nádraží 4km a z nádraží do práce6km, docela často musíš do firmy něco přivážet nebo to z ní odvážet jinam, auto je prostě nevyhnutelné. Nebo si dovedeš představit jak v Ústí na přestupu stěhuju z vlaku do vlaku krabici která má 80kg? Myslíš že normální kapitalista by mi platil auto kdyby nebyl přesvědčen o tom že ho potřebuju?

6.3.1.1.1.2.1.1.2.1.1.1.1 RE: Musím se bránit.


Tahle debata začala tím, že má Mělník těžké problémy s hustotou dopravy, potřebuje obchvat, který je však v jeho okolí obrovský problém, který je nutno nějak vyřešit. Obvykle se vymýšlejí návrhy, kudy by ten obchvat vlastně měl vést, ale asi proto, že mi to přijde jako velmi těžký úkol v této lokalitě, tak jsem zkrátka přemýšlel už i o jiném řešení, které by ten provoz omezilo a opravdu se nemohu zbavit dojmu, že když se někde silnice k radosti všech opraví, tak ji kamiony zase zničí. Bylo tady i řečeno, že lidé zpohodlněli a jezdí do práce auty, což také dvakrát denně zamoří tak trochu zbytečně silnice. Tohle by také nemuselo být, kdyby bylo v místě více pracovních příležitostí, nebo alespoň byla ta hromadná doprava trochu na úrovni. Je rozdíl, zda si mohu pohodlně sednout na čistou sedačku, odložit kabát, případně si cestu i něčím krátit, nebo zda se budu potit v kabátě v přetopeném autobuse a stepovat 30 minut na jedné noze. To se pak nemůžeme divit, že člověk raději pojede autem, zvlášť, když jezdí třeba ve skupince a cesta je vyjde ještě levněji. A nakonec jde i o to, zda je ta cesta autobusem, případně vlakem pro pracujícího zajímavá i z hlediska finančního ( cena jízdného). Bohužel, pokud jde o náš region, tak jediná diskutovaná pracovní cesta autobusy dnes vede prakticky už jen do Prahy, semtam něco do Počápel k elektrárně, či k papírnám. Ony se už také veškeré známé podniky pomalu rozpadly a ti lidé někam musí za prací. Nastoupili jsme cestu, která se jen málokomu líbí a Ty sám jsi napsal, že kdyby jsi měl na Mělníku uspokojivou práci svým nárokům, tak by jsi ji nehledal v Teplicích. Já přece neznám tvé pracovní úkoly, ani neznám, kde všude musíš chodit pěšky, ale snad se mimochodem shodneme, že se z Mělníka do Teplic na nádraží ČD dá dojet vlakem do 1,5 hodiny a i v ranních hodinách. Svým způsobem obdivuji Tvoji odvahu, protože se může opravdu cokoliv přihodit, pokud taháš nějaké balíky, tak chápu, že to nepovezeš vlakem, a jak tady teď čtu, tak máš auto placené, tak to je o ničem. Tím jsi měl začít.

6.3.1.1.1.2.1.1.2.1.1.1.1.1 O.K.


Hlavně je důležitý abychom tuhle debatu nebrali jako boj. Máme v podstatě podobný názor Smiling

6.3.1.1.1.2.1.1.2.1.1.1.1.1.1 No tak vidíš....


....., my obyčejní lidé se snad nakonec dohodneme nad problémy, které nám nejsou lhostejné, a ti oranžoví, modří, zelení, červení a kdovíjací hoši si tam budou po 15 minutách blábolů předávat štafetu u mikrofonu a dohadovat se, kdo co první navrhnul, kdo komu hodil klacky pod nohy,..a, že by to jinak bylo schváleno, když už se moderátor v TV zeptá. Horší je, že ikdyby tady byla strana, která by už opravdu chtěla řešit něco, co se lidí opravdu dotýká, tak zase musí jít s někým do koalice a zase začne to politikaření Smiling. Pěkný zbytek prodlouženého víkendu.

6.3.1.1.1.2.1.1.1 Jasné.


Jo, v pohodě. Tady auto + dálnice + nová silnice na Novou Ves dělá svoje. Až bude dostavěna D8, tak tam budete ještě o něco rychleji.

Obrázek uživatele milk

6.3.1.1.1.1 Na tento názor opravdu


Na tento názor opravdu nenajdu odpověď.

6.2 Slovany a Rousovice


máš pravdu Slovany a Rousovice už nejsou Mělník .Vemte jen takovou kanalizaci ,co je tu novejch baráků a všichni musej mít žumpu je to tu jak středověk a ta jejich slavná oprava silnic je také jen částečná Italská ulice bude opravena jen ze dvou třetin ta třetí už ne tam asi lidi nejsou a silnice je tam v hrozném stavu.A nemusíme chodit daleko třeba Vinohradská ulice to je katastrofa,sice je tam zákaz vězdu náklaďáků ale vesele tam jezdí velké kamiony a auta z betonárky a nikomu to nevadí jen lidem co tam žijí ale to město nezajímá to jsou Rousovice.

6.2.2 Středověk skončil...


Pokud tam někdo staví/stavil dům, tak dopředu moc moc dobře ví, že tam není kanalizace, tak snad to pro něj nemůže být překvapení? Si hold nemají stavět domy na periferii a pak si stěžovat, že tam nejsou všechny sítě. Každý by chtěl všechno hned, jen proto, že tam bydlí. Ale buďme optimisty, do dvaceti let kanalizace i na Brabčově bude Smiling Do té doby bude u Vás středověk, jak říkáte.

6.2.2.1 Myslel jsi u toho?


Nejdřív se pojď projít na ty Slovany a koukni se kolik je tady nových baráků. Skoro žádnej. pár nahoře na polích a  tam kanalizaci budou dělat dohromady s novým sídlištěm ale ty původní Slovany a Rousovice mají smůlu a do toho jim tady udělaj průtah aby už tak rychlá auta mohly jet ještě rychleji.

Proč v Mlazicích mají všechno a tady nic?


Možná jsem debil ale tuhle logiku opravdu nepochopím.

Roman RaK


6.2.2.1.2 Kanály, Mlazice, průtah.


To, že tam je spousta nových RD, říkala Lili nade mnou Smiling A k těm Mlazicím - jestli to není tím, že je to nejbližší čtvrť u ČOV? Snad i proto nebyl takový problém napojení na kanalizaci (teda doufám, že tam ji tam mají, nevím to jistě). Teď tam budou dokonce budovat v dalších ulicích napojení na horkovod - a to zase proto, že jim tam skrz čtvrť vede. Slovany jsou hold na druhé straně města od těchto páteřních sítí. Možná kdyby fungovala čistička bývalého Cukrovaru, co je na Hadíku, tak by to bylo velmi jednoduché napojit (pokud by to právně šlo). A k tomu průtahu - taky zrovna nejsem nadšený, že to de facto oddělí část města, ovšem žádná dálnice to nebude, bude mít normálně dva pruhy a max. rychlost 50km/h. Já bych tam rád viděl několik podchodů/podjezdů - to je nejbezpečnější řešení pro přecházení lidí či cyklistů. Silnice pak není bariérou. Divím se, že to v plánech řešeno není.

Obrázek uživatele Fritoll

6.2.2.1.1 Rousovice


Jo starý dobrý Rousovice to je ale čtvrť! 24 let tu žiji v nejhorší a nejodlehlejší ulici a toď v Růžovce ale nikdy bych neměnil. Rousovice maj svoje nezapomenutelné kouzlo.  Sice tu už několik lidí prorazilo vanu ale mi co jsme místní tak víme jak se kanálům a dírám v silnici vyhnout. Jak říkám je to periférie se vším všudy Smiling

6.2.2.1.1.1 Rousovice


Přesně, my kluci z Rousovic máme pořádnou školu života! A nemůžu opomenout romantiku podzimu, když se z rousovickejch baráků začíná kouřit. Škoda že už se moc netopí uhlim.

6.2.1 Konečně


Už jsem se bál že lidi ze Slovan a okolí ani nechoděj na mělníček a mají nějakej svuj portál Laughing out loud Mě fascinuje to že na chloumek udělaj dva kilometry dlážděnej chodník s osvětlením celou noc a na Podolí udělaly asfaltovej. Na slovanech jsou 3 lampy veřejného osvětlení které svítily naposled když je postavily. A poslat od sud dítě do školy je jak sázka do loterie. Ale co nejsme ani chloumek ani okolí centra tak máme smůlu.

Roman Rak

Obrázek uživatele Honzique

6.1 obchvat prutah


Tady si furt nekdo plete prutah s obchvatem. Obchvat se bude budovat az pote, co bude prutah... Smirte se s tim.

5 Zácpy


Dneska byly uplně krásně luusní zácpy  na Slovanech. Docela by mě zajímalo koho napadlo opravovat jen horní vrstvu asfaltu na takovéto komunikaci a navíc přes týden Laughing out loud

No hold ty chytré hlavy na radnici snad napadne dát tam aspoň přechody a spomalovací pruhy.


Roman Rak

5.1 Pruhy.


Zpomalovací pruhy na silnici I. třídy? Tam se nedávají, pokud tedy myslíš retardéry. A co by bylo pro tebe lepší - opravovat ji jen o víkendech a třeba tak činit 4 měsíce (stále mezitím jezdit po nedodělkách) , nebo pracovat i ve všední dny a mít to za měsíc hotový? Pracovat přes noc ani nezmiňuji, to u nás funguje jen když o něco opravdu jde Smiling

4 Dopravní kolaps


Jsem na Mělníku už hodně dlouho, ale co jsem dneska zažil v souvislosti s tímhle dopravním omezením, to jsem fakt ještě neviděl. Auta stojí všemi směry od výjezdu na Prahu takovým způsobem, že nejde už jen o problém v této lokalitě. Není k hnutí na Bezručovce, Kokořínské, Pražské, Mladoboleslavské, Nádražní a přilehlých uličkách, ze kterých chce člověk vyjet jakýmoli směrem. Řekl bych, že se silně podcenil dopad na dopravní situaci použitého kyvadlového způsobu regulace průjezdu, ale objížďka asi opravdu není možná, není kudy. Možná konečně být (téměř) první a zavést noční práce na dopravně komplikovaných tazích, nebo aspoň ve večerních hodinách a ne ve špičce. Jenže to je nejspíš hudba budoucnosti, navíc komplikovaná těmi, kdo preferují noční spánek, ať už na straně obyvatel v místě nebo pracovníků na stavbě. Tak aspoň prosím ty, kteří jedou do Prahy, ať využijí cestu přes Novou Ves, ať se trochu odlehčí. 

Obrázek uživatele steny

4.2 jo je to paráda v úterý


jo je to paráda v úterý sem z cestou z práce při největší dopravě v 16 hodin cestou z prahy čekal v autobuse až od výjezdu z kel celou půl hodinu, vždycky 10 minut pouštěli z mělníka a necelý 3 minuty na mělník

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

4.1 přes Novou Ves ne...


zrovna hlásej, že ze 4 pruhů na D9 jsou u Zdib tři zasekané hromadnou havárkou kamiňonů..

4.1.1 Nová Ves... ano! :)


ááá už jsme doma! Tak ona policie doporučuje sjezd na Mělník a Slaný, takže je jasné, kdo nám to sem posílá Smiling Ale právě ve zprávách oznamovali, že už je havárie odklizena a průjezd volný (od 14:30)

3 Už se začalo?


Tak co, začalo se tam už něco dít? Je to už skoro týden, kdy se mělo začít něco dělat...

2 Konečně! Hurrrááá


Chce se mi zvolat "KONEČNĚ" a "HURRRAAAA" Smiling

Už bylo opravdu na čase.
Pak už jen nějak dořešit koleje přes přejezd v Kokořínské ulici a je vyhráno Smiling

2.1 Hurá


Hurá si zakřičím, až se alespoň začne pracovat na obchvatu. Ten řeší jak kvalitu silnic, odklonění tranzitní dopravy, tak i záležitosti okolo "kokořínského" přejezdu. Jen doufám, že tyhle práce nejdou proti později plánovaným akcím právě okolo obchvatu, že se nedočkáme zase nějakého bourání, nebo přeplátování.

2.1.1 No, v tomhle asi nemáš


No, v tomhle asi nemáš úplně pravdu.
Jelikož to není obchvat, ale průtah.
A tranzitní dopravu až tak moc neodkloní, ale spíš rychleji prožene městem. Každopádně už aby bylo hotovo, ve většině ulic pak bude o mnoho klidněji.

2.1.1.1 Vzdávám se


Vzdávám se, ano, je to spíš průtah s urychlením dopravy Smiling a přestože je oficiální název stále "obchvatem", mám dojem, že tyhle práce s tím nesouvisí, ale chtěl bych se mýlit. Vzhledem k tomu, že na stránkách Města je uveden začátek prací na "obchvatu" na rok 2009, tak věřím, že to je opravdu ono, jinak by se opět dělala zbytečná práce.

2.1.1.1.1 Tak to se obávám, že


Tak to se obávám, že podle toho textu jde jednoznačně jen o opravy těch stávajících silnic. Nějaké stavby obchvatu/průtahu se asi jen tak nedočkáme Sad Ty termíny se totiž stále oddalují. Vždyť snad už letos měla být hotova první etapa.

1 silnice


No konečně. Ty silnice na Mělníku jsou jedna velká ostuda.


https://www.traditionrolex.com/7