https://www.traditionrolex.com/7

 Vstupenky na Mělnické vinobraní | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Chcete poradit kam dnes zajít na oběd? Prohlédněte si mělnické jídelní lístky.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Vstupenky na Mělnické vinobraní

Taky máte pocit že vstupné na vinobraní je nepřiměřené? Mám dvě děti 13 a15 let vstupné pro ně je stejné jako pro dospělé tedy 200Kč ,čtyřčlená rodina zaplatí 800Kč jen na vstupném a kde jsou atrakce atd.atd..Letos  na Vinobraní ani nejdem prostě na to není .Příjde mi divné platit za děti od 12let  jako za dospělé je to normální zlodějna.Vždy děti do 15 let platí dětské vstupné , jen na Mělníku jsou děti jen do dvanácti let.Je to od města nefér vůči starším dětem. Myslím že plno rodičů bude mít stejný názor jako já.

Kultura předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

990 Že by žádná diskuse :-) ?


Tak už tu máme zase Vinobraní a vstupenky . A letos je to skutečně originální. Prvně v předprodeji...http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/melnicke-vinobrani-nabidne-vstupenky-v-predprodeji-20130419.html . Ba co víc.... Kapely z jiných států, nebo pouťový jarmark, či obojí Eye-wink Smiling?

Zatím to nikdo ani v deníku, ani tady neokomentoval.

990.1 Tak jó no,budu první...


Článek jsem četl,myslím že předprodej není špatný nápad,funguje to léta u jiných akcí ať už kulturních či sportovních,tak proč ne na vinobraní.Pokud jde o zpracování/koncepci vůči ceně vstupenky,nemám problém.Chápu že i tato sranda něco stojí a náklady jsou nemalé,tudíž město chce vydělat.Jasně že se tu najdou zas pochybovači a budou chtít vstupenku zadarmo s tím že v Liťáku se taky neplatí a jde to...(jedna rada : JEĎTE TAM !!! ) Bezplatná zóna bude zas a kdo CHCE vidět kulturní program si holt koupí lupen.

A jako každý rok : Komu se to nelíbí, ať dloube mrkev na zahrádce nebo se válí doma...vše je totiž dobrovolné,nikdo nikoho nenutí tam chodit...

99 Program na Mělnické Vinobraní 2011 se rýsuje.


Tak se brouzdám v dnešním uplakaném počasí netem a tohle jsem objevil:

http://radio-melnik.cz/6_vinobrani_11/program_2011.html .

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

99.2 a co ostatní scény?


Trochu mně mrzí, že web radio-melnik.cz se snaží tvářit se jako web mělnického vinobraní a vůbec neinformuje o (pro mnohé) zajímavějších minoritních scénách... Smiling Pořád je to ale víc, než najdete na webu, oficiálně proklamovaném městem (www.melnicke-vinobrani.cz) Smiling

Program na hlavní scéně mi jako neposluchačce středního proudu na prahu čtyřicítky nepřísluší hodnotit. (buď jsem na ten program moc mladá, nebo moc stará, nebo moc radikální, ale stejně tiše doufám, že se líbit bude)

Přikládám odkaz na plánek vinobraní (proklikem se dostanete na zvětšeninu v novém okně, jde o plánek, který je k dispozici na stránkách města)

99.2.2 poznámka


Jen malá poznámka - pokud prokliknete na stránkách Rádia Mělník na úvod, zjistíte, že je zde spousta reportáží a zajímavých článků, které se Vinobraní vůbec netýkají...

99.2.1 Tak


..., nesmíme zapomenout, že hlavní scéna Vinobraní je opět v režii  moderátora Jaromíra Tůmy, který je autorem stránek webového Rádia Mělník a pochopitelně žije hlavní scénou. Ostatně, třeba ani nezná programovou skladbu minoritních scén a proč by měl na svých stránkách psát o historickém šermu, dobových tancích apod. , pokud jsou na minoritních scénách. To bych spíše viděl jako bonus navíc, pokud jej autor skutečně zná.

Je to opravdu spíše záležitost pro zmíněný městský web, který se Vinobraním zabývá, jak píšeš. Osobně sice střední proud slyšet mohu Eye-wink, ale, jak co Smiling.

99.1 Proč mám pocit že je to


Proč mám pocit že je to zase takové nemastné a neslané. Nevím jestli Bílá a Ledecký jsou schopni natáhnout dost lidí Sad Na nějakém festivalu určitě ale na náměstí?

98 Mimochodem


..., letos tomu bude přesně 100 let, co se na Mělníku, jak nám historie praví, prvně a dlouho naposledy objevila tato slavnost. Málem by člověk zapoměl, a to už jsem si říkal, kdy poruším tu dlouholetou tradici a podívám se třeba k sousedům, což jsem ještě nikdy neudělal Smiling. V Mělnickém deníku jsem se právě dočetl, co že by tu na nás mělo letos čekat za zpěváky, takže možná i oba slavíci.

97 Chcete Vinobraní zadarmo ???


Nevím co tu pořád řešíte,cena vstupenek je daná dopředu a všem jasná,taktéž podmínky akce.Kdo nechce,nechť dloube mrkev na zahrádce,nebo se jde projít,či zůstane doma na gauči.Když se jde na samostatný koncert kohokoliv,stojí to většinou od 400,-kč výš za lupen a akce většinou nepřesáhne 2 hodiny,a to jsem při zemi,znám dražší interprety,a tady se řeší zda je 200,- za jeden celý víkend na akci takového rozsahu moc...Kdo se chce povozit, má bezplatnou zónu a kdo chce něco vidět,tak si holt koupí vstupenku.Nikdo tu nikoho k ničemu nenutí,vše je dobrovolné...každá sranda něco stojí...

97.3 Bezplatná zóna - krásně vyčůrané


Ta bezplatná zóna je náhodou dobře vych..caný nápad. Za prvé děti chtějí vidět všechno a ne se v nějakém koutě pro socky zadarmo povozit na pár kolotočích. Za další jako mělničáci chodíme většinou před otevřením a kdybychom chtěli jít do neplacené zóny, zpátky do placené už nemůžeme, takže do neplacené paradoxně vůbec nechodíme. Mimo to je v opačné části města než vede cesta domů, tak i kdybychom to nechali až na konec, obejdeme pak už potmě kolem 20 hodin půlku města a to fakt ne. Cena vstupného je šílená. Na nějaké kapely z vysoka se.ru. Kdybych neměla malého syna nikdo mě na Vinobraní nedostane ani heverem - raděj dloubu tu mrkev. Smiling) Patrně je pro městskou kasu lepší zisk 0 než třeba 100 Kč za jednodenní vstupné. Jó, pro dobrého obchodníka je i malý zisk dobrý, pro hajzla holt jedině velký nebo raději nic.

97.3.1 Na jednu stranu


.... nechcete chodit mezi nějaké socky a na druhou stranu obcházíte půlku města, abyste nemuseli platit.  Nejdříve bych zvážil, co vůbec chci, a pak bych si třeba řekl, že člověk nemůže mít někdy v jednu chvíli všechno, což je běžná praxe. Myslím, že spousta lidí by to bydliště s vámi na ty tři dny vyměnilo Eye-wink.

97.2 Tady se nedá napsat


nic jinýho... nikdo nikoho nenutí. Plně souhlasím.

97.1 Možná by to chtělo si


Možná by to chtělo si uvědomit že Vinobraní jsou především slavnosti vína a ne nějaký koncertní turné.Nezajímá mě kolik stojí pěvecký interpreti,nejdu na žádný koncert ale na Vinobraní.

Připadá mi to že každý nový ročník se předhání s tím minulým jaká nová a větší hvězda se organizátorům povede sehnat.

97.1.2 ve Znojmě s vinobraním je


ve Znojmě s vinobraním je to na chlup stejné,dříve to fungovalo o 100% lépe bez nějakých celebrit na které se nabaluje drahé vstupné.Lidé se přišli pobavit.Ted nejdou že je to drahé o čem tedy tyto slavnosti jsou jen o lobistech a různých agentůr na radnicích.Koncerty patří do koncertních sálů a městské slavnosti by měli být opravdu městské tedy pro širokou veřejnost.

97.1.1 Ano s tím souhlasím,ale


Ano s tím souhlasím,ale taky je pravda že už za doby mojí babičky tam byly kolotoče,jen se netočily pomocí elektřiny, ale ručně a hudebníci hráli jen na dobové nástroje, jelikož neměli k dispozici reprosoustavy a jiné vymoženosti dnešní doby.Víno (Mělnické) tam vidím sporadicky na pár stáncích,a jinak je akce prošpikována pivem,hrozny z dovozu a jiným,ale to je vývoj...a to že se nejedná o koncertní turné ví každý,ale je to prostě doprovodný program a ten něco stojí,takhle už za mého mládí vystupovali různí umělci i neumělci a tak to je,a já mám možnost se buď jít podívat a tudíž zaplatit,nebo půjdu do bezplatné zóny kde se svezu,popiju a neuvidím nic.Zkrátka takhle tuhle akci zastupitelé pojali a nastavili,a já si musím vybrat,buď chci,nebo ne...Já osobně jsem rád že můžu vidět víc muziky za málo peněz,ale to je věc názoru,mně třeba nebere folková scéna,ale jsou lidi kteří to mají rádi,tak ať se jdou pobavit a popijou u toho dobrý víno,sice za to taky platím, byť tam nejdu,ale nevadí mi to.To že bude nějaký ohňostroj taky neovlivním,ale zase mám na výběr,buď chci vidět nebo ne.Zkrátka ta akce je někým takhle koncipována a jak se říká,nelze se zavděčit všem...

96 2011


Tak na kolik tipujete vstupenky na letošní vinobraní?

 

http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/hvezdou-vinobrani-bude-bila-a-mozna-i-gott20110225.html

96.1 50 Kč


50 Kč Smiling

96.1.1 450 Kč dospělý celý


450 Kč dospělý celý víkend

300 Kč dítě celý víkend

150 Kč hodinová

 

A reálné ceny

 

250 Kč dospělý celý víkend

150 Kč Dítě celý víkend

100 Kč jednodení jak dítě tak dospělý    Ale takovou radost nám neudělaj. Smiling

95 Letošní " vinobraní "


Letošní " vinobraní " jsem se rozhodl bojkotovat kvůli výši vstupného i kvůli upadající kulturní hodnotě. A proč to slovo vinobraní v uvozovkách ? Zažil jste někdo opravdové vinobraní na Moravě nebo Slovensku ? Tak jistě pochopíte , proč toto mělnické nepovažuji za vinobraní.Je to kolikrát přehlídka nevkusu , který si můžu zakoupit u  našich vietnamských prodejců , na kolotoči - pokud se chci svézt - se svezu na Matějské pouti a rádoby umělce zpívající kolikrát z palybacku klidně oželím.Vstupné raději projedu na soukromém rybníce , kde si za 140,- Kč na celý den krásně zachytám , odreaguji se a pokud se zadaří , i nějakou tu rybu odnesu domů.

Ale těším se na jednu věC.

KONEČNĚ UVIDÍM V AKCI STRÁŽNÍKY MĚSTSKÉ POLICIE .

Dejte si ruku na srdce a řekněte.Potřebujeme je vůbec ? Jsou totiž dobří akorát na to , aby Vás buzerovali na náměstí pokud nezaplatíte parkovné a jinak je nevidíte.

Zažil jsem jednou výjezd příslušníků MP . Z ulice Husova na Náměstí míru před objekt Komerční banky .Příslušnice MP vystoupila z vozidla , na zde  špatně parkující auto pověsila cedulku , nasedla opět do auta a odjela do ulice Husova.Celá akce trvala cca 10 minut a po celou dobu bylo služ .auto nastartované a druhý příslušník MP si celou dobu vyřizoval soukromý hovor mob.telefonem.

Koluje taky na Mělníce vtip :

Víte , proč si pan starosta vydržuje městskou policii ? Protože by nám mohl být ukradenej !

Vím že jsem asi odbočil od tématu ,ale nedalo mi to a musel jsem se svěřit.

95.2 WC o Vinobraní


Já včera sháněl WC a ptal jsem se strážníka městské policie s prosbou, kam mohu vykonat potřebu. On mi řekl, že tu je někde WC, ale neví kde. Poslal mě ale za keř se slovy, že pokud mě uvidí, tak mi dá 500.- pokuty, tak se mám vyčůrat rychle a druhý strážník tomu, co mi to říkal, řekl: Ty vole, to by sis ji musel dát sám, vždyť tam chodíš chcát každou hodinu".

95.2.5 Já vím že jedny hnusný


Já vím že jedny hnusný jsou pod tržnicí. Nikdy jsem tam nebyl a venku se slejzaj veřejně prospěšné práce.

Pak autobusák a to je myslím vše. Docela bída na město kam se snažíme nalákat turisty.

95.2.5.1 V Koruně :-)


V Pasáži Koruna jsou též (patří k Šatlavě, tuším), ale žádné info pro turisty...

Obrázek uživatele dawer

95.2.4 Hodně


dobrý fórek:o)

95.2.3 úsměvné...


Tak tento příspěvek mě opravdu pobavil, fakt dobré!!!

95.2.2 U Ameriky. Jinak se stalo


U Ameriky. Jinak se stalo co jsem čekal.....Šel jsem se podívat na horní náměstí a lidí mraky. Zadní řady nemají šanci něco vidět. Proč stage která už má nějakou kvalitu neni o metr vejš asi nikdo nevi Sad

Víte někdo od kud budou střílet ohnostroj?

 

Magnet172

95.2.2.2 Ohňostroj, stage a ceny


Byl hezkej, bohužel pro nás cca. od půlky, protože jsme absolutně nevěděli, kam se jít podívat, protože to nevěděl asi nikdo, ani pořadatelská služba. Main stage trochu výš by neškodila. Cena je drsná, já na to ještě mám, jsem místní a bez rodiny, množství lidí okolo mne už to letos promyslelo a na Vinobraní prostě nešli. Otázka je, jestli z toho má být mašina na prachy (odrbeme stánkaře, atrakce i lidi), hudební festival a nebo se vrátit k původnímu smyslu lidové slavnosti. Odkazuji např. na Lounské vábení - neplatíte nic a užijete si jak stánky, tak kapely.

95.2.2.1 Ohňostroj.


Pokud vím, tak se poslední roky střílí ohňostroj z Aušperku, což je to místo pod Tebou, pokud stojíš na vyhlídce za knihovnou ( na České Středohoří) . A vidět je na něj oproti minulosti přímo přepychově. Kdysi to byl opravdu boj o pozice a nebylo možno chtít úspěšně vidět projev Karla IV. a ještě sehnat dobrou pozici pro ohňostroj.

Stage ( podium ) je s vyjímkou loňského roku, kdy připomínala na Karlově náměstí řecké divadlo za posledních x let standardně vysoká. Často to postačuje a někdy i během koncertu lidi odcházejí, ale je tu samozřejmě předpoklad, že na některá vystoupení bude narváno, a pak holt si musíš pospíšit, vypočítat si, jakou dobu předem si asi můžeš dovolit vystát místo poblíž a zařídit si vše potřebné Smiling.

95.2.2.1.1 Jsem se ptal na to


Jsem se ptal na to střílení protože to prej má střílet nějaká nová firma....třeba to jsou jen fámy.

 

Ano můžu tam jít dřív a porvat. ale pokud chci stát v zadu v klidu popíjet tak nic nevidím. Všude na festivalech se dělají podia o něco vejš aby právě bylo dost vidět Sad

 

Magnet172

95.2.2.1.1.1 RE:


Nezlob se, ale o té nějaké nové firmě co by měla střílet nic nevím. Já si dnes na hlavním náměstí s oblibou poslechnu každoročně ,,staročeský" projev našeho krále a ohňostroje z tohoto místa nad vinotékou Modrá hvězda jsou opravdu krásné. A to i přesto, že část populace tvrdí, že bývaly hezčí i delší a někteří pamatujeme, kdy se třeba v parku naproti rozsvítil název Mělník 19xx, nebo se ze starého mostu jakoby lil světelný vodopád do řeky.

Dále, já nevím, jestli je tohle nějaký festival a myslím, že pokud zvyšuješ podium, tak mají problém zase ti vpředu. Spíš si na náměstí jdu popít, pokecat, poslechnout trochu muziky, ale musím počítat s tím, že je to s tím výhledem na scénu trochu o štěstí, či případné aktivitě ( taky občas s kelímkem v ruce hledám lepší místo Smiling . A konečně, nekoukej jen na podium, protože kolem sebe uvidíš lecos zajímavého, a možná i to, co jen tak na fesťákách nevidíš Smiling .

95.2.2.1.1.1.1 Máme 4 scény. To nemá


Máme 4 scény. To nemá ani kdejakej festival. Co jiného na náměstí mám chcít vidět než podium teda nějak nevím. Ještě tam byly stánky s chlastem a ty vepředu vidí protože tam máš kašnu a parket, tudíž je to dost daleko aby viděly.

 

Jo vodopád z mostu pamatuju to byla paráda. ted jsem kouk do tištěného programu a je tam i název nějaké firmy z Barrandova....prej to je nově...kdo ví. Nekamenuj mě.

 

Magnet172

95.2.2.1.1.1.1.1 Ale jo,


... dobrý , užij si to a neboj, kamenovat Tě nebudu Smiling . Také vím, že jsou 4 scény, také mezi nimi putuju, ale nemusím také psát všechno. Dobře, že jsi se tu zmínil o té výšce podia na náměstí, protože to tu bude třeba někdo ochotný osvětlit. Já to nikdy moc neřešil, spíše jsem zvyklý se na věci, které mě opravdu zajímají podívat zblízka i za cenu včasnějšího příchodu. Ale je fakt, že se nám mnohým zalíbila ta loňská vyjímka, kdy jsme na jeviště nahlíželi shora, ačkoliv hlavní scéna patří ke kašně a tak to má být a bylo.

Co máš chtít ještě jiného vidět na náměstí než program ( většinou hudební) na jevišti a stánky ?  Tak já tam rád vidím přátelé, známé i třeba pěkné či zajímavě vyhlížející dívky Smiling.

95.2.2.1.1.1.1.1.1 Jo ty dívky mě nenapadly


Jo ty dívky mě nenapadly Laughing out loud ale já byl pod dohledem té mé takže jsem měl peška Laughing out loud

 

Magnet172

95.2.1 WC


Na parkovišti u bývalého OU. Včera ve 23:00 čisté, s papírovými ručníky, mýdlem, bez fronty. Oceňuji deseti body z deseti!!! Smiling

95.1 Pecka......kdo ho ukraden


Pecka......kdo ho ukraden dostane příští rok na zahajování slavnosti diplom Laughing out loud

 

 

Magnet172

94 kolotoče


dobrý den,

mám jen dotaz zda si někdo pamatujete v kolik končí vinobraní v pátek a v kolik v sobotu , respek. v kolik hodin se vypínají všechny kolotoče?

Předem děkuji za odpověď 

94.1 Jenom stačí hledat :-).


Stejně je tenhle přehledný program ve sloupečcích paráda a přitom je to vlastně na principu běžných televizních programů. Tady se dají najít odpovědi na ledacos Smiling . Mimochodem, jsem zvědavý, zda to výrobce sešitových programů, které se běžně ke vstupence dávají, zda je to nějak motivovalo ? Mně se líbí ta přehlednost daného okamžiku, bez nutnosti obracení stránek.

93 Vstupenky na Vinobraní


Vstupenky na vinobraní..na Mělník mazec, kde jsou ty lidi kteří mají manažérské myšlení, organizační, atd. ono by to dalo moc práce udělat několik verzí vstupenek. Chtěla bych jít se svým synem tak na dvě hodiny a v jeden den (to stačí aby se projel, já okoukla nějakou tu keramiku, výrobky jarmarské) a myslím že po finanční stránce to bude stačit, synek se snaží být hodný a na vinobraní se těší a já ho pak přesvědčuji co je zbytečné a vybíráme. Za umístění stánků a kolotočů se vybere dost financí, ale lidí chodí čím dál míň, čím to asi je.Známá  prodávala víno a další výrobky, a už nechodí, výdělek není tak zajímavý, více peněz šlo na pronájem místa. Závěrem investuji do benzínu jedeme na vinobraní do Litoměřic ...proč někde to jde jinak..

93.1 Neplacená zona.


Pokud vím, tak v Tyršově ulici, kde jsou pouťové atrakce je už druhým rokem neplacená zona. A myslím, že loňské vinobraní i přes určité údajně nouzové řešení sklidilo celkem pozitivní odezvu, včetně nově objevených prostor před KD, které jsou v zajímavém kontrastu s děním a atmosférou hlavní scény.

93.1.1 Neplacená zóna letos


Neplacená zóna letos nebude Sad

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

93.1.1.2 neplacená zóna od Tanku k Americe


Obrázek uživatele raist

93.1.1.1 neplacena zona bude


Nesmysl, neplacena zona bude. Od tanku k americe. Je to overene.
Budou tam predevsim atrakce pro deti.

92 Opět nesmyslné vstupenky , které musí být na zápěstí ruky !


A je to tu opět, jako každý rok nesmyslné vstupenky, které musí mít návštěvník vinobraní připevněné na ruce. To aby se od pátku do neděle nekoupal, jelikož se vstupenka přetrhne. Mám to vyzkoušené a vím to i od jiných lidí, kteří se semnou ztotožňují. To mohla vymyslet opravdu jen "chytrá hlava " :-) 

Kdo to už konečně změní !!!

Jak se k tomuto stavíte vy ostatní. Díky za vaše názory. Reny  

  

92.2 z vlastní zkušenosti


vím, že se s nima dá domluvit...jeden rok jsem měla vstupenku v peněžence a rok na to jsem si sice nechala dát vstupenku na ruku ale rovnou jsem jim řekla ať mi to dají tak volně abych si to večer na koupání dětí mohla sundat....

Jinak cena je fakt hrozná....děláváme to tak, že jdeme v pátek kdy se vstup ještě neplatí...a zdržíme se déle.....no a další dny se vystřídáme...manžel má vstupenku zdarma protože na vinobraní hraje...ale až přijde doba kdy budou muset platit i děti tak asi vinobraní vzdáme a raději na ty víkendy někam vypadneme...

Obrázek uživatele LiPiss

92.1 drive


Dříve se vám povede ztratit klasickou vstupenku, než přetrhnout náramek. Věřte mi, z vlastní zkušenosti...

91 nepůjdem


Vstupné na Vinobraní je drahé,zatím dítě neplatí,ale i tak dát 400 jen za vstup a pak jeste platit za atrakce atd..takže my na Vinobraní nepujdem,přijde mi to vyhazování penez.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

91.1 atrakce


atrakce jsou už druhým rokem z velké části v bezplatné zóně

90 Termín Vinobraní


K Vinobraní ještě jeden postřeh - absolutně nechápu, proč vedení města nazapracuje na termínu Vinobraní ve vztahu k okolním městům. Ve stejný víkend proběhnou podobné akce v Roudnici a v Praze. Jediné Litoměřice správně usoudily, že díky posunu svého Vinobraní o týden získají daleko větší možnosti ve výběru kapel, ale zejména stáhnou návštěvníky z okolí, kteří by jinak ve stejném termínu jeli do Roudnice nebo na Mělník...

9 Cena a úroveň


Na jednu stranu naprosto souhlasím že vstupné na mělnické Vinobraní je příšerné. Stejně tak i cena za pronájem místa na stánek je poměrně vysoká. Na stranu druhou je pravda že úroveň kulturního programu je velmi slušná. Otázkou je jestli by nebylo výhodnější jít cestou lidovějšího vstupného za cenu vypuštění různých Michalů Davidů a spol.  

8 Prolistoval jsem několik


Prolistoval jsem několik stránek týkajících se vinobraní v Čechách a Mělnik je bezkonkurenčně nejdražší.Třeba firmu na výrobu prodej a kontrolu vstupenek vlastní strejda někoho z představenstva a je ho potřeba podpořit jako firmy při revitalizaci.

Obrázek uživatele steny

7 tim že si tu budete


tim že si tu budete stěžovat že je tu drahej vstup na vinobraní nic moc nevyřešíte a za rok to bude znova, protože tam zase pudete a zase zaplatíte a město bude zase šťastný.. pokud se vám nelíbí příliš drahé vstupné tak tu někdo psal že snad v litoměřicích je zdarma, tak přeci můžete vzít celou rodinu a jet do litoměřic a nemusíte tu brečet kolik tu za to platíte a eště to svádět na děti, když na místní vinobraní vyrazí jen půlka lidí tak to možná s lidma z města pohne a něco se pro příště změní..

7.1 Také dobrý nápad


Ano, také jsem si už řekl, že by vůbec nebylo špatné navštívit už jen z důvodu nové zkušenosti vinobraní v Litoměřicích, kde je to snad levnější, mají snad až 5 scén, občas tam přijedou naše velké hvězdy, které snad v televizi zpívali častěji, než třeba Katapult, či Věrka Špinarová ( např. Vondráčková Helenka, či Lucka atd.), ale nakonec se vždy něco našlo, co mi vtom zabránilo. Každý rok jsem našel v programu nějakou motivaci, nikdy se mi nezprotivila scénka příjezdu krále Karla, a vždy jsem potkal nějaké známé Smiling. Tak snad někdy příště? A jak jste na tom Vy ?

6 Úhel pohledu.


Ono záleží na situaci a zájmech  každého jedince. Když je někdo místní, má za sebou několik Vinobraní, líbí se mu pop-muzic a spočítá si, co by někde v Praze v nějakém kotli, a třeba i v pracovní den zaplatil za lístek na jednu nějakou výbornou místní, či zahraniční kapelu, tak to je o ničem. Spousta lidí vůbec nevěřilo, že je možné, aby v Mělníku opravdu zahráli ti praví Alphaville tu krásnou a tolik populární Forever young. A proč ne ? Těm mladším to dnes už možná tolik neřekne, ale často se člověk dozví z nějakého plakátu, že u nás vystupují občas opravdové bývalé světové megahvězdy, které nejsou ani tak drahé a i v docela malých městech, jako je třeba Rakovník.( The Sweet, the Slade, Suzi Quatro, Status Quo..) To je potom ten náhled na vinobraní zase úplně jiný, když si člověk uvědomí, co všechno ( nejen z různorodé kultury) za ty peníze vidí. Ostatně, vždyť  se přece ví, že tu letos byla neplacená pouťová zona pro děti a tuhle výhodu dříve rodiče neměli. Museli se rozhodnout. Taktéž nářky některých penzistů je nutno brát s rezervou. Ta věková hranice 70 let by mohla být níže, ale nutno říci, že zejména v zoně kolem KD jich bylo hodně. Podle reakcí ale myslím, že drtivá většina místních občanů byla letos spokojená. Ono je vždy horší, když má člověk něco trochu z ruky, nebo vyloženě daleko.

5 Tak to vidím já...


Ano,souhlasím s autorkou.

Jestli budu samotnej 20ti letej klučina bydlící na Mělníku pak je pro mě 200kč na víkend jasná a parádní volba.

Jenže nejsem,mám 2 děti a manželku,tudíž jsem byl ve vstupným za 650kč.No a byli jsme tedy pouze v sobotu.Strávit celý víkend na vinobraní s celou rodinou je náročné jak fyzicky,psychicky tak i finančně.

Hlava mi nebere proč nemůže být vstupné rozdělené do více skupin...třeba jednodení,víkendové,rodinné (jinak od 12 let za plnou sazbu...no nevím...moc košer mi to nepřijde)...to bych rád slyšel od pořadatelů (radnice) proč tahle možnost nebyla.

Jediné co mě napadá je že to je takový psychologický tah...dáme jedno vstupné na celý víkend a lidi kteří chtěli přijít jen na jeden den přijdou na všechny dny když už teda mají zaplacený celovíkendový vstupný..aby ho využily i když budou třeba jen korzovat mezi stánky no a budeme mít navštěvnost po celý víkend.

Jinak Alphaville byli fajn....a i když to pořadatel popíral že bylo tak vysoké vstupné díky nim,tak nevím proč ale nějak jim to nevěřím.

Teď už jen doufat že tam příště nebude K.Gott..to by pak bylo vstupný 1000kč...ať už se mi Kája líbí či nikoliv...

5.1 Kýbl.


Jéžiš. Komu se nelíbí vysoké vstupné, fyzická a psychická náročnost, tak tam nechoďte. On už se ten nezájem nějak projeví a pořadatelé se nad tím budou muset zamyslet. Ale furt nepochopím uvažování lidí - kolik si pane myslíte, že byste dal za vstupné na samostatný koncert pro mě příšerné německé skupiny Alphaville?  Třeba jsem si teď našel, že loni 19.12.08 stála vstupenka na koncert v Brně v předprodeji 450,- (+poplatky), na místě 600,-. Za jediný koncert jedné skupiny (plus teda ještě Petra Muka, předskokana). Vždyť tady každý jen vzlyká, jak je to drahý. Kdybyste těch 650,- za vstup investoval do benzínu nebo vlaku a vzal rodinku na klidný výlet, kamkoliv, co by vás zajímalo, děcka by něco poznala a viděla.. večer si dal se ženou regulérní kvalitní burčák NEkupovaný na Vinobraní ani u silnice, možná byste měl lepší pocit z lépe stráveného dne, než tento pochybovačný pocit, který jste nám tu popsal. A jestli mohu napsat svůj  - tak já letos na Vinobraní nebyl, zvolil jsem druhou výše popisovanou variantu a vůbec mě to netrápí, spíše těší Smiling . Rozhodnutí je na každém, Vinobraní není povinné!

5.1.1 Je vidět že nemáte


Je vidět že nemáte děti,že.Anebo máte a pak jim dokážete vysvětlit lépe než já že na vinobraní nejdou jelikož se rodičům zdá vstupné vysoké.

Já jim to prostě vysvětlit neumím a proto jsem tam s nima šel.Kdybych děti neměl tak tam nejdu.Nic mě tam netáhne.

A jinak mě je ukradený kolik stojí lístky na koncerty.Já nejdu na koncert ale na vinobraní.

5.1.1.1 Nářadí.


K té poslední větě - osobně si myslím, že by bylo do budoucna všeobecně přínosnější rozdělit klasické Vinobraní, třeba menšího rozsahu, ale zdarma (vrátit se k původnímu smyslu Vinobraní - mimochodem, za první republiky tu býval i "vínotrysk" - něco jako vodotrysk, ovšem místo vody bylo víno, velmi zajímavé, dnes v ČR to snad nikdo na slavnostech podobného rázu nemá). Nějaké ty atrakce pro děti apod. A pak klidně placenou část, kde by byly koncerty. Protože to co je dnes (už pár let), tak je to splácanina historického odkazu Vinobraní (minimum), klasické poutě, hudebního festivalu (maximum) a trhu s veteší.

Obrázek uživatele malý princ

4 Vrácenka


Výše vstupného mne taky vůbec nenadchla, ale na druhou stranu kompenzací byla vrácenka na hodinu. Věřím, že mnozí ji hojně využívali. Skoro se až obávám, že už příští rok asi nebude. Mnoho lidí určitě taky rádo využilo neplacenou zónu s atrakcemi.

3 Souhlasím


Naprosto souhlasím, je to nepřiměřené, přímo zlodějina, to mi nikdo nemůže obhájit.

3.1 pochopila bych třeba od 15let


Kdy mladiství dostanou občanku,ale pro 12-leté taková pálka??!Ale jak už to v naší zemi spěje-na takové věci budou mít čas od času jen movití lidé.Časem se může klidně stát,že se bude platit i za batolata a kočárky s kojenci.Však ta doba příjde,lidi!A proto jak už tu bylo psáno-nikdo nikoho nenutí,koupím si džbánek burčáku a hrozno někde mimo a budu taky v pohodě.Nepředražené,nepančované,bez pohledu na zcepenělé a opilé individua a randálu z atrakcí.

2 Jsem student ale taky se mi


Jsem student ale taky se mi zdá nepříměřené aby nebylo zlevněné vstupné aspoň pro děti do 15ti let. Jinak s radostí jsem zaplatil těch 200 jelikož legendu jako alphaville se nepoštěstí každej den děkuji organizátorům za ně Smiling

Obrázek uživatele raist

1 Re: Vstupenky...


Na letosnim vinobrani je (asi prave za timto ucelem) bezplatna zona s mnozstvim atrakci pro deti a obcertsvenim.
Je to od ZS Jungmanova k poste.

1.1 Bezplatná zóna


je sice hezká věc, ale těžko budu vysvětlovat dětem, že na kolotoče za plotem nesmí, protože mě to bude stát 200 Kč. Takže jsem je holt s velkým sebezapřením zaplatila. Vadí mi ten princip. Moje děti chtějí kolotoče, autíčka, mašinky, já chci historický trh. Hlavní scéně se vyhýbáme kvůli hluku. Ale zaplatit za koncerty, které chtějí jiní, to musím. Docela lituju trhovce, jejichž stánky si všichni rádi prohlédnou, ale málokdo nakoupí, protože už přeci utrácel hned u vchodu. Co s tím, to fakt nevím.

Jinak musím konstatovat, že ten prostor kolem MKD byl příjemný. Možná se mi to zdálo, ale myslím, že celková plocha pro vinobraní letos byla větší než obvykle, takže tam nebyla taková tlačenice. (Nebo přišlo míň lidí)

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.1.1 problém bezplatného vinobraní


bohužel kdyby nebylo vstupné žádné, tak by město peníze, o které by tím přišlo, požadovalo od stánkařů. a nevím, zda by se to stánkařům líbilo, místo nějakých 5 tisíců (odhaduju, nevím, kolik se reálně platí) platit trojnásobek. takže je otázka, zda by tu pak nějací příjemní historičtí stánkaři byli.

(vinobraní je pro radnici zdrojem příjmu, o tom žádná. ale také se tímto prostřednictvím Mělník pozitivně propaguje. a to je ve chvíli, kdy jinak z médií slyšíme o Mělníku jen v souvislosti s radary, kamióny nebo nehodami asi taky potřeba.)

1.1.1.3 Finanční zdroje pro Vinobraní


Ještě mě napadlo, že dalším zdrojem pro financování Vinobraní by mohly být pokuty, které by Městská policie udělila lidem, kteří jaksi nechápou význam dopravních značek a zákona o provozu na poz. komunikací vůbec, a parkují si kde chtějí Smiling Je to možná drsný, ale během Vinobraní jsem viděl takové množství špatně zaparkovaných aut (hlavně na sídlištích), že kdyby se někde stal požár, tak hasiči s velkými auty neprojedou. A mít městskou odtahovku - hmm, to by byla libůstka pro kasu Laughing out loud Otázka je, jestli by sem přijeli další rok Smiling A nebo by radši přijeli vlakem... Takto je to v pohodě - řeknou si, Mělník - pche, tam si mohu zastavit kdekoliv, žádný postih, pohoda. Mělník - město bordelu Smiling To jen takové alternativní zamyšlení... hehe.

1.1.1.3.2 Za chvíli bude


Za chvíli bude lacinější v pěti lidech vlézt do auta a zajet do Mnichova na birfest,než jít pěšky na náměstí na vinobrání.

1.1.1.3.2.1 Mě zaráží jedna věc.


Mě zaráží jedna věc.

 

Jdu na kolotoče a program mě nezajímá. Zaplatím vstupné jinak nejdu na všechny.

Chci turecký med a program mě nezajímá. Zaplatím vstupné jinak ho neseženu.

Chci jít na toaletu a program mě nezajímá. Zaplatím vstupné jinak musím za keř.

Jdu se známým co je zde na návštěvě na náměstí na dvě hodiny a program mě nezajímá. Zaplatím vstupné jinak se na dvě hodiny za snížené vstupné na náměstí nedostannu.

 

Krom toho poslouchá celé město čím dál tím hlasitější kolotoče. Ano ve městě to tak nevyzní ale je to slyšet už i v oblastech kde to dříve nebylo. To si třeba na Matějské nedovolí.

Auta stojí i tam kde je zákaz parkování a že MHD neprojede Dvořákovou kudy má během akce jezdit je jedno i MP která kdyby tady odtáhla všechny co tam stojej na zákazu tak má peníze na celej rok je taky fuk. Asi nechtěj nasr*at lidi před volbama.

 

A už vůbec nikdo neřeší to že město není zavřené ve čtvrtek v 18:00 jak se píše na cedulích deset dnů předem ale už v poledne. A to že lidi mají v plánu si zajet ještě na poštu či někam jinám už nikoho taky nezajímá.

 

Komerční akce. Ale kdyby lidi co jí organizujou jí dělaly na zelené louce tak je to propadák. Jinak na Mělníku díky bohu aspon za něco co se tu děje a má to nějakou tradici.

Jinak ohnostroj letos docela povedenej ale nějak bez inspiace. Možná by to třeba chtělo aby byl v barvách města....to by bylo super.

 

Dobrou a ahoj za rok, zase ve městě snad na lepším VINOBRANÍ 2011.

Magnet172

1.1.1.3.2.1.1 Mě zaráží jedna věc.


Naprosto s Tebou souhlasím a ještě přidám dodatek k ne/práci městské policie .

Ne/práce této , podle mne zbytečné , instance je jasná skoro všem obyvatelům města , jenom pár lidí to neslyší , nebo nechce slyšet.

Jednou jsem se ptal příslušníka MP , stojícího na nám.Míru vedle nastartovaného služ .vozidla , když pověsil jakousi cedulku na auto zaparkované tak napůl před a napůl za cedulí parkoviště,proč se taky nezakročí proti špatně parkujícím vozidlům  v okolí náměstí , domu služeb , autům parkujícím v křižovatce před jedním nejmenovaným bufetem , autům parkujícím na travnatých plochách , autům parkujícím před supermarkety na " žluté čáře a na místech pro tělesně postižené.

Výsledkem byla kontrola mého parkovacího lístku a upozornění  , že za 10 minut mi končí stanovená lhůta a že mám buď odjet , nebo zaplatit znova.

Poté příslušník popojel po náměstí cca 50 m k  vozidlu jedné nejmenované mělnické stavební firmy stojícímu v pěší zóně  a setrval zde v družném rozhovoru s řidičem cca 20 minut.

Po vyřízení " nezbytných " záležitostí , objel náměstí a vydal se do ul.Husova.

Za asi 10 minut se služební auto objevilo znova a  zastavilo před radnicí .Vystoupila z něj příslušnice MP , vešla do radnice , za 10 minut se vrátila , nasedla do zde stojícího a celou dobu nastartovaného vozidla , které se poté vrátilo do ulice Husova.

Otázka :

Potřebujeme vůbec městskou policii , která zná pouze náměstí a pár objektů z kamerového systému?

Potřebujeme  městskou policii , které rajón končí hranicema náměstí ? Viděl jste někdo příslušníka městské policie po setmění na vašem sídlišti , nebo v přilehlých částech města ?

Já teda ne , ale občas je potkávám vezoucí se autem po ulici Pražská směr sídliště Sportovní.Akorát je mi divné , že když se auto vrací , má řidič jiného spolujezdce.

1.1.1.3.2.1.1.3 MP na skútrech?


Viděl tu také někdo někdy městského policistu na skútru? Vím, že před pár lety jim koupili dva, s tím, že budou mít lepší dostupnost odlehlejších čtvrtí (Chloumek, Vehlovice apod.)... Použili je alespoň jednou, krom focení před služebnou? A co s nima je teď? Smiling

1.1.1.3.2.1.1.3.1 Jo,pamatuji si na tu


Jo,pamatuji si na tu slávu,když je dostali.Fotili se před radnicí,ale v životě jsem je na tom nikdy neviděl.

1.1.1.3.2.1.1.2 Kladné zkušenosti


S MP mám vcelku kladné zkušenosti (kromě jedné pokuty za špatné parkování, za což jsem si mohl sám). Krom toho ohledně hlídání sídlišť apd.: bydlím v Rousovicích a i ve večerních hodinách tam vídám strážníky na obhlídkách (pravda, autem - ale já domů takovou dálku pěšky z centra také moc nechodím Smiling )  Což je reakce jen na závěr komentáře. Zbytek nemohu soudit, nesetkal jsem se s tím. Ale souhlasím s tím, že nechávat zbytečně nastartované auto minuty či desítky minut není zrovna v pořádku. Ať už kvůli utrácení našich peněz, z nichž je MP placena, tak vůči životnímu prostředí.

1.1.1.3.2.1.1.1 ne/práce


souhlasím s Vámi,až ne ten rajój na náměstí.Několikrát sem potkal strážníka i na poště u přepážky,nebo v kauflandu s vozíkem plným nákupu.Hádejte jaké auto stálo na parkovišti.Smiling

1.1.1.3.1 hm


Hm, Vy pane Flegmatik viditelně bydlíte ve vlastním baráku a máte kde parkovat a nebo Vám dali "řidičák" leda tak na kolo. Chtěl bych vidět jak parkujete na sídlišti, kde často prostě není kde a tak třeba u našeho baráku někteří (já ne) parkují trvale na zákazu zastavení. Spíš jestli by nestálo za to dát nesmyslné  značky pryč, protože auta tam stejně stojí pořád a tak jsou jaksi "nuceni" porušovat vyhlášku. Požár vznikne opravdu zřídka a hasiči neprojedou nikde ani mimo vinobraní, takže nesmíte malovat čerty na zeď, jste to mi připomíná jednu známou, která zamykala všechny dveře v bytě, "kdyby" přišli zloději. HEHE

1.1.1.3.1.2 Zákřik.


Jste to nějak zakřikl Smiling 3 hodiny po tom se stal právě požár. Naštěstí zde to bylo dobře přístupné.

1.1.1.3.1.1 Parkování na sídlišti


Parkování na sídlišti okolo Veslařské a Sportovní je opravdu problém, který nemá v tak špatném stádiu srovnání s dalšími podobnými místy na Mělníku. Všude jinde, byť to jsou i starší sídliště, je pokaždé zachována nějaká cesta, kudy se hasiči, ale i záchranka, která je jistě potřeba mnohem častěji, relativně dobře dostanou. Problém je prostě jen v narůstajících počtech aut, chtěl bych vidět, jak by se lidé vztekali, kdyby museli při nákupu auta dokazovat zajištěné parkovací stání, sice doufám, že se takového Kocourkova nikdy nedožiju, ale nějaký donucovací prostředek se vymyslet musí, nikdo se dobrovolně pohodlí vzdávat nebude. Podle mého názoru by se měly vyprojektovat nějaké krizové pojezdné chodníky pro zásahová vozidla, navazující na uličky plné aut, nebo už konečně ukrojit kus pozemku bývalého cukrovaru, v prostoru vedle Penny marketu a kruhových garáží a nadělat z něj úzký, ale dlouhý prostor ke stání (respektive využít tento pozemek ve vlastnictví akciové společnosti k tomuto účelu v momentě, kdy tam bude chtít dělat nějaké zastavění). A to je ještě zrovna u tohohle sídliště největší počet garáží na celém Mělníku...

P.S.: No a je to tady!


1.1.1.2 Chtěl bych pouze doplnit


Chtěl bych pouze doplnit infomace o cenách stánků na mělnickém "vinobarní". Základní cena dřevěného stánku na náměstí Karla IV byla 10000,- Kč plus poplatek za elektřinu 1000,- Kč, cena za stánek v podloubí nám. Karla IV byla 10500,- Kč plus výše zmíněný poplatek, cena ostatních stánků byla 7500,- Kč plus poplatek. Cena za stánky II. kategorie (Fibichova, 28. Října Pražská) byla 4500,- Kč plus poplatek. Řemeslný stánek 1000,- Kč, řemeslný stánek s prodejem 2000,- Kč a řemeslný stánek s prodejem a občerstvením 3000,- Kč. Všechny ceny jsou bez DPH, což ve výsledku představuje navýšení ceny pro běžného stánkaře o 19%, jelikož 90% nejsou plátci DPH.

Výsledná maximální cena za stánek byla 13685 včetně DPH.

Osobně obdivuji všechny, kdo jsou tento polatek zaplatit. Zejména skládám poklonu všem mělnickým vinařům, kteří se tohoto "vinobraní" byli ochotni zúčastnit a nechat tak ochutnat jejich skvělé vína a burčáky, za víceméně likvidačních podmínek. 

1.1.1.1 zaslechl jsem ve sportbaru


zaslechl jsem ve sportbaru rozhovor jednoho stánkaře se servírkou říkal, že za malý stánek zaplatil 10 000 a pani vedle která zabrala víc místa dokonce 20 000kč


https://www.traditionrolex.com/7