https://www.traditionrolex.com/7

 Naši vyvolení zastupitelé se nesešli | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Naši vyvolení zastupitelé se nesešli

Dne 24.8.2010 se konala schůze zastupitelstva. Tedy vlastně nekonala. Námi zvolení zastupitelé se jaksi nesešli. Domnívám se, že ve vztahu k nám řadovým občanům města to o čemsi vypovídá. Devět členů zastupitelstva, kteří se dostavili nebylo usnášeníschopno. Takto prosím pracuje vedení našeho města.

Jen pro úplnost dodávám seznam přítomných a účast v procentech: 



ODS:  
Vajchr, Teplík, Neumann, Kovářík, Borsutzki, Petrželka
75%
Mělničané:
Schweigstill, Ullrych 
100%
Radnice 2006:
Koudelka 
50%
ProMěsto:
NIKDO
0%
ČSSD:
NIKDO
0%
KSČM: 
NIKDO
0%

Zda se jedná o bojkot nebo si tuto účast můžeme dát do souvislosti s v novinách ohlášeným hlasováním o zpoplatnění video loterijních terminálů (VLT), lze se jen domýšlet. Zastupitelstvo neproběhlo, takže se nehlasovalo, což je nejspíš dobrá zpráva pro ty, kteří z našeho města postupně dělají Las Vegas. Náhoda, či záměr? ...a to je to oč tu běží !

Pravdou je ovšem i to, že někteří zastupitelé bojkotují zasedání i několikrát po sobě.

A protože se nám blíží volby, myslím, že stojí za to, se na příští zasedání zastupitelstva, které se koná 31.8.2010 od 16 hod. přijít podívat, abychom na vlastní oči viděli ty vyvolené, které budeme volit, i to jak hlasují. Nezávislí novináři jsou srdečně zváni.

 

                                                                                                                               Jaromír Jirmar



Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

4 není to zadarmo


Na ozvučení zasedání zastupitelstva je sjednána firma s úhradou každého zasedání cca 20 000 Kč.

Tyhle peníze 24.8.2010 vyletěly oknem.

4.4 ozvučení zastupitelstva


Tedy pokud je pravdivá cena 20 000 Kč za 1x ozvučení veřejného jednání zastupitelstva, tak je to nehorázné mrhání prostředky města. V radě zasedal a v zastupitelstvu stále je ředitel MKD...

MKD Mělník je organizace zřizovaná městem tedy by její zařízení (aparatura k ozvučení) mělo být přednostně využíváno pro činnost města.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

4.4.2 Ozvučení + zastupitelé


Jako advokát, který zastupuje město Mělník /převzal jsem agendu po Mgr. Šamanovi, který to dělal dočasně v době, kdy probíhalo výběrové řízení na právníka města/, na jednání zastupitelstva chodím. Takže si dovolím 4 poznámky pozorovatele:

1. ad ozvučení - nejde jen o techniku zvukovou, součástí je i záznam a obsluha hlasovacích zařízení, včetně uchování protokolů - NEVYJADŘUJI SE K CENĚ - ale k tomu, že v této části MKD potřebnou technikou nedisponuje,

2. souhlasím, že zasedání ZM bývá neefektivní,

3. jako bývalý člen zastupitelstva v letech 1990-1994 musím říci, že - ač je to k neuvěření - je to lepší, než před těmi 16 lety,

4. počínání zmíněného zastupitele ve shora zmíněné kauze považuji, korektně řečeno, za nešťastné. Ač se nejspíše vešel do litery zákona, tak pochyby v obyvatelích zůstanou, což je to, oč ve skutečnosti běží...

4.4.2.1 Nešťastné,.....


Nešťastné,..... to je velmi slušné označení.

Jen pro úplnost:

- Mgr. Šaman dostával od města za svoji činnost 35 000,-Kč měsíčně

- směna pozemků za přístupové cesty byla schválena na zasedání ZM dne 24.2.2009 jako bod č. 43

  čísla pozemků jsou zde zveřejněna

- je zvykem, že přístupové cesty jsou městům darovány, neboť jejich údržba je velmi nákladná

A nakonec se zeptám, zda někdo nezná prodejní cenu za m2 pozemku v danné lokalitě.

4.4.2.1.2 Mgr. Dalibor Šaman.


Mgr. Dalibor Šaman nebyl zcela určitě první, kdo inicioval tyto směny řekněme pana XY. Všichni hlásají objektivitu, tak ji prosím respektujte ve všech případech. Pan XY byl vždy předkládám panem starostou a byl doporučován. Proč se nyní před volbami přelévá počátek "kauzy" z jedné polické strany na hlavu druhé ? Není to černobílé, vím to, jelikož jsem u těch počátků byla. Každý soudný si udělá obrázek sám, dle svých možností a informací. Je totiž hrozně jednoduché vyrobit kauzu, nebo alespoň kauzu převrátit a lidem ji převyprávět jinak.

 

Už je mi docela líto i pana XY, i když jsem většinou hlasovala proti ( kvůli rozdílnému hlasování jsem byla kritizována na ODS ). Teď před volbami vyleze Kraken a hodí se všechno. 

 

Jsem ráda, že na Mělníčku není cenzura, a jak čtu, tak si názory můžeme psát dle libosti. Děkuji tímto správcům tohoto webu.

 

Všem čtenářům přeji krásný víkend Dušana Dolejšová     

4.4.2.1.2.2 piste vse


pan xy = pan Andrej Varady

pan Mgr. Saman je panu Varadymu zavazan protoze mu dluzi penize

4.4.2.1.2.1   Vážená paní


 

Vážená paní zastupitelko,

protože vím, že se vždy snažíte být objektivní a nepíšete úmyslné nepravdy, pochopil jsem, že Vaše tvrzení pramení částečně z neznalosti a možná i z nesprávného pochopení některých skutečností.

Mgr. Dalibor Šaman byl zcela jistě první a jediný kdo tuto směnu navrhl. Ostatně další navrhovatel téhož by byl evidentně zbytečný.

Materiál navrhovatelů předkládá do zastupitelstva starosta. Z toho nejspíš pramení Váš omyl, že tuto směnu navrhl on.

Každý soudný si jistě obrázek udělá sám..... ale k tomu potřebuje dostatek ověřitelných informací.

Pro začátek se tedy stačí podívat na usnesení zastupitelstva ze 24.2.2009.

 

Pokud jste u těch počátků byla, je zvláštní, že Vám nebylo divné, že za 2597m2 příjezdových cest, které bude Město nuceno nákladně udržovat, dostal Vámi docela litovaný pan XY 3031m2 kvalitních pozemků v předpokládané hodnotě 4 500 000 - 6 000 000 Kč a nádavkem mu Město prodalo dalších 5000m2 sousedících pozemků za 2 071 000 Kč. Těchto 5177m2 má přitom hodnotu 7 500 000 -

10 000 000 Kč. Město tak přišlo o ekvivalent 10 - 14 milionů korun.

A to je to oč zde běží, moje milá, lehce v této složité kauze dezorientovaná zastupitelko města Mělník. Tato kauza není ani vyrobená ani převrácená.

Tohle přece s volbami vůbec nesouvisí, tohle není žádný Kraken, ale lumpárna jednoho jediného zastupitele, který jak jsem si dnes přečetl, je naštěstí na nevolitelném devátém místě ve Vašem politickém uskupení.

Oba přece víme, že směna prošla rozdílem jediného hlasu. Napište prosím pravdu o tom, jak jste tenkrát v tomto konkrétním případě hlasovala vy, podle svého vlastního rozhodnutí. Napište nám svůj názor na tuto směnu. Může si Město dovolit takto plýtvat prostředky? Kdo hlasoval pro směnu? Proč Mgr. Dalibor Šaman, jako právník placený Městem tuto směnu vůbec navrh? Jsem mimo když to nechápu? A jak hlasoval on? A co na to Vy - ostatní zastupitelé?

Přeji všem krásný den                                                                                                  Jaromír Jirmář 

 

 

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

4.4.2.1.1 Pane profesore


použil jsem slovo neštastné, neb ve volební kampani zbytečně padá silných výrazů více než dosti. Každý si to přebere.

 

Dovolím si citovat svého oblíbeného hudebníka: KDE STAČÍ JEDEN TÓN, JE ZBYTEČNÉ HRÁT DVA.

4.4.1 Proč by v roce 2010,


Proč by v roce 2010, nemohlo být zasedání přenášeno přes internet?  To je výzva pro Mělníček. Myslím, že by to byl pěkný archív, který by byl zrovna v tuto předvolební dobu výborný, pro rozhodování voličů.

4.4.1.3 Souhlas moje řeč.


Ondro, naprosto souhlasím. Zastupitelstvo beru jako veřejnou službu občanům, ale jak jsem zjistila včera na zasedání zastupitelstva, ne všichni to tak cítí. Už jsem to tady psala v příspěvku, ať si mohou všichni občané pustit na internetu průběh našeho zasedání zastupitelstva. Jsem pro ať se zveřejní úplná docházka za jednotlivá zasedání ZM. Je přece na mně jak si obhájím před občany - voliči jestli mám vzornou účast nebo chabou. Potom jakým způsobem se podílím na řešení problémů našeho města nebo nikoliv. V naší republice není zvykem, že občan je PAN občan a v nějakých mantinelech diriguje své vyvolené volené zastupitele. A na druhou stranu v naší republice není zažité, že by se volený zastupitel zpovídal občanovi. Pořád věřím, že ta poklička, která je stále na politickém hrnci bude v budoucnu napořád odklopena !   

4.4.1.2 Nu


ono by mohlo, ale to se jaksi některým současným nehodí "do krámu". proč by nemohla být všechna výběrová řízení na internetu, včetně detailního rozpisu podaných nabídek, částek, smluv a výsledků? také mohla a mnohá města již dokázala, že to lze. jen u nás je to nějaké zabržděné.

4.4.1.1 A nechceš toho ...


....nějak moc Smiling ?

  Mě by kolikrát zajímalo, co vlastně chce ten či onen kandidát, za tu či onu stranu dělat, jaké chtějí dělat v budoucnu projekty, co mají za nápady, čím chtějí být jiní, než dosavadní vedení radnice, ale zatím mám pocit, že to jsou spíše tajnůstkáři, kteří by to nejraději vysvětlili každému jednotlivě u piva Smiling. No, možná, že nechtějí zbytečně plánovat, kdyby to náhodou nevyšlo, a každý není snílek s pěknými  představami Smiling.

Je ale asi pravda, že být politikem a nechodit na Mělníček, nebo jím opovrhovat, se nemusí vyplatit. No, snad i tam na radnici to bude brzy jako v každé jiné práci, když zatím není, jak se občas dozvídáme.

4.4.1.1.2 Zrovna včera bylo


Zrovna včera bylo zajímavé zasedání zastupitelstva. O jednom tajnůstkáři jsme toho dozvěděli celkem dost. Stačí přijít a poslouchat.

4.4.1.1.2.2 Pravděpodobně máte na


Pravděpodobně máte na mysli skutečnosti, které uvádím ve svém dosud nezveřejněném článku, který jsem na Mělníček včera po skončení zastupitelstva odeslal:

Mladého, nadějného advokáta, zastupitele města Mělník za sdružení PROMĚSTO, Mgr. Dalibora Šamana vyšetřuje policie České republiky. Tato, pro mnohé překvapivá informace, zazněla na zasedání zastupitelstva dne 31.8.2010.

Podle dostupných informací Mgr. Šaman navrhl a prosadil směnu městských pozemků za bezcenné přístupové cesty. 

To učinil v době kdy jako zastupitel Města, zastupoval za několik desítek tisíc korun měsíčně město Mělník i jako jeho právní zástupce. 

Jako první na tuto, pro Město  velmi nevýhodnou směnu upozornil opoziční zastupitel Mgr. Milan Schweigstill.

Včera byli zastupitelé, patrně v souvislosti s probíhajícím policejním vyšetřováním, seznámeni s dalšími skutečnostmi ohledně tohoto obchodu.

4.4.1.1.2.2.1 Ano, to jsem měl na


Ano, to jsem měl na mysli. Nevím přesně o jaké pozemky šlo, ale hlavním problémem asi byl střet zájmů u advokáta, který zastupoval Město za odměnu asi 30 000,- Kč za měsíc a současně prosadil v zastupitelstvu směnu pro někoho s kým se setkal ve své advokátní praxi.

Jinak se Sokratem samozřejmě souhlasím, přenos zasedání ZM po internetu, to je to pravé.

...ale do té doby nám nezbyde než zajít a posedět... 

Obrázek uživatele dawer

4.4.1.1.2.2.1.1 Sakra


práce, tady 20 000 za ozvučení,které je na nic, tady zase 30 000 za Šamana, co obere město o další peníze podvodem.To to lítá.Nezlobte se na mě ,ale to je jedna prasárna za druhou:o(

4.4.1.1.2.1 Pane Jirmare


..... ta krása a síla internetu je právě vtom, že se pan občan může zůčastnit dle svých možností a nálady čehokoliv a hlavně kdykoliv. Jistě to myslíte dobře, ale připomínám, že jsou lidé, kteří se třeba teprve navečer vrací z práce odkudsi, nebo z nějakého přesčasu, nebo je vhodná chvíle zajet na nákup a obstarat různé jiné věci apod. , nebo je pro ně takové prostředí nepříliš sympatické a spousta dalšího.

Já jsem ten nápad, který je uvedený výše rozhodně nekritizoval. Jen to byla taková narážka, že u těch kteří pracují, nebo budou pracovat dle svých slov pro občany, asi  vstřícnost k takovému návrhu jen tak nenajdeme. Paní Dolejšová píše, že by rozhodně nebyla proti, což je jistě sympatické gesto političky, ale neznamená, že to tak bude, že budeme mít třeba jednou možnost si doma pustit na netu záznam z nějakého regionálního jednání. Však už dnes mnozí se zájmem sledujeme případné reportáže z dění v našem  městě, pokud nás zde na to odkaz upozorní.

Kdysi před půl rokem jsem se na těchto stránkách snažil z našich kandidátů, kteří jsou ochotní se zde občas projevit, dozvědět, zda budou ochotní propagovat tyto webové stránky, kde dnes občas něco napíší veřejnosti ( tím budou právě evidentně  jiní než dnešní vedení na radnici) třeba i na stránkách budoucích listů radnice, a musím říci, že mi připadali spíše zdrženliví, nebo jen opatrně naznačovali, že by to snad mohlo být, což jistě nebudí nějaké zvláštní sympatie.

A nakonec jedna vzpomínka na jednání poslanecké sněmovny. Aby lidi nemohli říci, že se jim něco upírá, tak ono se to vysílá ( pokud to někoho baví aspoň chvíli sledovat), ale myslím, že většinou v takovou denní ( tedy spíše noční) dobu, že jsou politici jistě rádi. Pokud se to v poslední době změnilo, tak se omlouvám, ale neměl jsem nějak potřebu, nebo chuť nějaké téma jednání sledovat.

4.4.1.1.1 Díky! Když jsem to tu


Díky! Když jsem to tu napsal já, že sice tady říkají co je blbě ale neřeknou co chtějí změnit a jak tak jsem byl ukamenován!!! Konečně někdo kdo volí i jinak než podle jména a pár vět na Mělníčku..

 

Magnet172

4.3 Na každé zasedání ZM nemáme techniku.


Pro upřesnění uvádím, že není pravda, že na kažké zasedání ZM máme propůjčenou techniku. Hlasovací zařízení máme ob jedno zasedání, jelikož původní domluva byla jednou za měsíc. Tím jak skončila rada města, je zasedání ZM 2x do měsíce a jednou hlasujeme zvednutím ruky a tajemník a jeho asistentky počítají hlasy ručně. Klidně se přijďte podívat. Nashledanou Dušana Dolejšová

4.2 Co???


To je vtip? Dvacet tisíc za jeden zesilovač, jeden reproduktor a dvacet mikrofonů? Kdyby si to město na každé zasedání koupilo nové, vyšlo by to snad na skroro stejný peníze...

4.2.2 Koupit nebo pronajmout.


No po pravdě řečeno jsem to řešila také, ale dostala jsem vysvětlení, že je lepší si hlasovací zařízení pronajímat od soukromé firmy, jelikož se nemusíme zabývat aktualizací a opravami. Hlasovací zařízení je transparentní záležitost, souhlasím s tím a jsem ráda, když se veřejně hlasování promítá na zeď. Je krásně vidět, kdo hlasuje rozmyšlen hned, kdo vyčkává jak bude hlasoval někdo kdosi další nebo někdo nehlasuje vůbec. Pokud hlasujeme zvednutím ruky, tak se obtížně orientujete jak kdo hlasoval a kdo nehlasoval, je to spleť rukou. Osobně si myslím, že by se mělo zasedání zastupitelstva promítat, vysílat ( přesně nevím jak to nazvat ) na internetu, aby každý, kdo má zájem vidět a slyšet své zvolené zastupitele měl možnost. A nemuseli by občané sedět dlouhé hodiny v zasedací místnosti bývalého okresu.  Přijďte se zítra podívat. Dušana Dolejšová    

4.2.1 Spíš by mě


Spíš by mě zajímalo proč není možné si tuto techniku vypůjčit od MKD. Tam jí mají v perfektním stavu.

 

Magnet172

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

4.2.1.1 Protože to zároveň


Protože to zároveň sleduje i hlasovací zařízení - viz moje odpověď shora.

Obrázek uživatele dawer

4.1 Doufám,


že tohle je sranda:o(

3 ... ale sešli, ale pozdě


Informace by měla být trochu přesnější. Jednání zastupitelstva začínalo v 16 hodin. Starosta však zastupitelům nedal ani "akademickou" čtvrthodinku a jednání přerušil (tedy odložil o týden). V 16 hodin 10 minut potřebný počet zastupitelů na místě byl, ale mohli jít zase domů.

LP

3.1 No moment. Starostu tedy


No moment. Starostu tedy fakt nemusím ale nechápu tu logiku. Jsem zaměstnanec nějaké firmy a vím v kolik mám být na pracovišti. Když tam nebudu včas tak si ponesu následky. Všude v kolektivních smlouvách je že zamestnanec bude na pracovišti alespon pět minut před začátkem směny. A pokud zaměstnanec ví že si na něj šéf zasedl tak je tam ještě dřív.

 

To na radnici nejde? nemůžou přijít dřív, odsedět si to, hlasovat proti a jít domu? Takhle daly karty do rukou svým protivníkům zadarmo.

 

Magnet172

3.1.1 ještě vysvětlení


Nechci se zastávat těch, co přišli pozdě. Ale vím, že jeden zastupitel avizoval svůj příchod cca o 1/2 hodiny pozdě (a dorazil) a druhý se zdržel díky dopravní zácpě na Mělníku (snad všichni jsme si ji tenhle týden užili dost a dost). Prostě si myslím, že kdyby starosta chtěl to jednání, počkal nepsaných 15 minut (je to zvykem) a zastupitelstvo by proběhlo normálně. Namísto toho se jednání rychle přerušilo a do světa se vytrubuje, jak zastupitelé nepracují. Spousta z nich nepracuje nikdy a jen si to odsedí a to je OK? Kdybys v práci jen seděl, šéfovi by se to taky nelíbilo. Teda kdyby Tě neplatil jen za to sezení ...

LP

3.1.1.1 A kdyby si dělal


A kdyby si dělal skladníka v přístavu, celou směnu se někde schovával a dělal že děláš tak jediné co je vidět tak je to že tam jsi včas. Však on tu práci odvede někdo jiný. Pokud oni už jsou v situaci kdy s radnicí nechtějí spolupracovat a vědi že jsou na Mělníku zácpy tak mohli jít pěšky, na kole a nebo prostě vyjít dřív. Nebo snad polovina lidí na Mělníku ted chodí pozdě?

 

Magnet172

2 Před volbami.


Tabulku, kterou někdo kdosi vytvořil si můžeme vykládat mnoha různámi způsoby. Je před volbami a všechno se hodí. Každý protřelý politik využije každé možnosti jak někoho vyzvednout do nebes a druhé zamést pod koberec. Je na každém z nás jaký postoj zaujmeme k výše uvedené tabulce. Možná někteří zastupitelé už " zahodili flintu do žita ", nevím, můžeme jen spekulovat. Jsem zvyklá občanům nemlžit a říkám pravdu, která se mnohým kolegům nemusí líbit. Z výše uvedeného zasedání zastupitelstva jsem se omluvila starostovi a místostarostovi sms zprávou. Ano nebyla jsem tam. Ale zodpovědně Vám mohu sdělit, že se zcela jistě nejedná o žádný bojkot, tak se prostě materiály k projednání posunou o jeden týden. Za čtyři roky působení na radnici jsem se naučila, že když se materiály na zasedání ZM odloží o pár týdnů tak se nic neděje. Tak ten týden je vlastně v životě podnikatele jeden pracovní den. Vážení a milí, je ještě stále doba dovolených a některým kolegům zastupitelům se na tento termín dostala rekreace, výlet nebo jeho pracovní povinnosti, které jsou jeho denním chlebíčkem.

 

Kvalita zastupitele se nemůže měřit docházkou na zasedání ZM. Pracovitost a poctivost zastupitele je třeba hledat v konkrétních aktivitách, výsledcích jeho práce a různých kauzách, které je nenechají chladnými.

 

Myslím, že není potřeba se dále zabývat jakousi tabulkou z jednoho zasedání ZM, které se nekonalo.

 

Všem přeji krásný zbytek dovolených a těším se 31. 8. 2010 na ZM. Dušana Dolejšová

2.1 Kyž dítě nepřijde do


Kyž dítě nepřijde do školy a nedonese domácí úkol tak dostane 5. Když zaměstnanec nepřijde do práce a nesplní co měl splnit dostane výpověd. Když živnostník neotevře dílnu a nevyrobí zakázku pro klienta tak nedostane peníze. když politik nepřijde jednou týdně na zasedání tak se nic neděje.......

 

Magnet172

2.1.1 Magnete172 děje.


Dobrý den Magnette172, nemáte pravdu - děje se - voliči tímto dostávájí do rukou indicie ke komunálním volbám v říjnu 2010. Je potřeba zvážit proč se tak děje, co tomu předcházelo a kdo za to může. Nejdůležitějším článkem v řetězci voleb je volič - občan ! Máte v rukou karetní mluvou ESA v podobě volebních lístků a těmi rozhodnete o složení nové radnice. OSUD asi nezměníme, ale NOVÉ VEDENÍ RADNICE změnit občan může, pokud bude chtít. Mně to tak celé připadá. Opatrujte se Dušana Dolejšová

2.1.1.1 Paní Dušano, dlouho


Paní Dušano, dlouho sleduji tyto debaty a nevycházím z údivu, co zde neustále sdělujete. Ve výše uvedeném článku „Před volbami“ se podivujete důvodům, proč zde někdo rozmíchává předvolební diskuzi, ale co děláte Vy? Vždyť každý ví, že jste současnou i kandidující členkou ZM, a svými „bezelstnými“ komentáři permanentně naháníte voliče.

Všichni budeme velice rádi, když nám sdělíte, čeho jste za 4 volební roky dosáhla! Sdělte nám prosím, čím jste přispěla v rozvoji našeho města členstvím v zastupitelstvu, radě města a ve čtyřech komisích?

2.1.1.1.2 Úhel pohledu


Dámo a pánové Evo Slovková, Jirko P., Magnete 172 a Michale 99, jestli ono to není jinak. Určitě nejsem sám, kdo je rád, že sem lidé píší své názory a prosím vás, abyste to dělali i dál. Jen bych se přimluvil za trochu slušnější a smysluplnější verzi bez obyčejného štěkání. V tomhle konkrétním případě je jasně vidět, jakým stylem svůj názor napsali Jirka P. a Eva Slovková, a jak diametrálně odlišný je Magnet s Michalem. Nedělejto to, prosím - snižuje to hodnotu webu a hlavně odrazuje lidi, aby tady diskutovali. Nejen z tohoto důvodu pak dochází k tomu, že například výroky paní Dolejšové mohou působit jako mediální masáž jednoho politika, ale osobně to vnímám tak, že počet příspěvků nepřehání a už vůbec nemohu souhlasit s tím, že by neobsahovaly věcné připomínky a konkrétní návrhy řešení. Na mediální masáže, hraničící s vytvářením kultu osobnosti je spíš odborníkem náš hejtman, zkuste se podívat do Středočeského magazínu, který vám nedávno přistál do schránek. Tohle je opravdu něco jiného. A já si přeji, aby podobné situace neodrazovaly místní politiky od toho, aby sem přispívali. Třeba jen proto, aby byli vidět stejně jako paní Dolejšová. 

Obrázek uživatele raist

2.1.1.1.2.1 Děkuji


Mohu jen souhlasit. To jak tu někteří diskutují bohužel opravdu odrazuje další a tak se Mělníček propadá sám do sebe a uzavírá před okolím, což je škoda.
Samozřejmě nechceme nikomu diktovat jak a co má psát, ale bylo by fajn se nad svým příspěvkem vždy zamyslet, zda říká dalším čtenářům něco hodnotného a co říká o mě jako jeho autorovi.

Jsem rád, že se zde pomalu objevují pracovníci města a dokáží poměrně dobře vysvětlit probíraná témata, popřípadě uvést naše dohady a "jednapanipovídala" na pravou míru.

2.1.1.1.1 Děkuji! Už mě také


Děkuji! Už mě také nebaví výjevy paní Dušany. Neustále řeči o svobodě slova, čestnosti, pracovitosti a poctivosti bez jakýchkoliv nápadů a faktického obsahu jsou unavující…

2.1.1.1.1.1 Děkuji, když jsem zde


Děkuji, když jsem zde podobný komentář měl já tak jsem byl skoro zabit. Každopádně jedno udělala. Skate park za Teskem za 5 milionů v kterém budou moci smažky hulit ve větším pohodlí než které jim nabízí nakládací rampa za pojištovnou. Škoda že těch 5 milionů nedostalo nějaké jiné hřiště.

Magnet172

Obrázek uživatele dawer

2.1.1.1.1.1.2 Magnete!


už, zase?Jaký smažky?Nepruď do věcí o kterých nemáš páru.

2.1.1.1.1.1.2.2 Ještě jsi tady


Ještě jsi tady přečti kdo nejčastěji ničí dětská hřiště. až to dočteš tak se jdi projít do toho parku a teprve pak mi tady začni nadávat. Ale ty stejně nikdy nepřiznáš že dělaj bordel....oni jsou vlastěn hodní slušní mladí lidé kteří rádi po sobě ten bordel uklidí, že?

 

http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/ze-skluzavky-na-melnickem-hristi-zustal-jen-popel.html

 

Magnet172

2.1.1.1.1.1.2.1 Jdi každé odpoledne do


Jdi každé odpoledne do toho parku u autobusáku. Prostě tam jsou a dělaj bordel. A kam se slezou? Nebo chceš říct že tam nejsou? Že je to vlastně krásnej čistej park a ničej ho maminky s kočárky :-D 

 

Hezký den všem Smiling

 

Magnet172

2.1.1.1.1.1.1 Děkuji,děkuji


Nechci rozdejchávat spor, nedávno jsem si zde dopisoval soukromě dopisoval s Čopem, který hájil paní Dušanu. Můj názor naní je klasickej komunální politik co lidem leze do prdele a sem rád, že to nevidim jen já.... Nevím, ale totu bylo (na radnici) 8 let tak snad už končej.....

2.1.1.1.1.1.1.1 :-(


A to je přesně to co mi vadí. Sypete tady z rukávu odsouzení člověka, urážky a hloupé poznámky. Smutné je že to děláte aniž byste toho člověka osobně znali, aniž byste viděli jeho skutečnou osobnost. Tak se chová jen skutečný pitomec. Omlouvám se za vulgaritu, ale nedá se to nazvat jinak. Je opravdu velký rozdíl mezi někým kdo z hlouposti nebo úmyslně lže, krade, podvádí a spřádá zákulisní levárny a člověkem který chce dělat něco dobrého pro ostatní a semelou ho ti prvně jmenovaní. Může vám o tom vyprávět Dušana a dnes už koneckonců i já...

1 Jak to je???


Myslím, že je to ukázka vzdoru arogantnímu vedení radnice v  minulosti. Myslím, že by jsme se na to měli dívat i tímto způsobem. Tímto alespoň znova někteří zastupitelé dali najevo lidem, že se opravdu na radnici něco dělo a dějeje nedobrého. Jak jinak upozornit ostatní občany, než takto a tímto tak vyvolat dotazy , diskuzi apod. Mně to je osobně sympatické. Těším se na volby  a nevíte někdo kolik ukupení zde bude kandidovat a jaké jsou kandidátky?? Děkuji přeji hezká den. 

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

1.1 Bez


Bez záruky:

ODS

ČSSD

TOP09

Radnice 2010 /koalice VV a VPM/

KDU-ČSL - možná v koalici s někým

Zelení

KSČM

víc nevím ....

1.1.1 Doplnění


Jen tě Sašo doplním:

MĚLNÍK
„MĚLNIČANÉ“ - prý koalice s KDU-ČSL
Česká strana sociálně demokratická
Koalice sdružení nezávislých kandidátů PRO Mělník (PM) a politické strany Strana zelených (SZ) v Mělníku - koalice
Komunistická strana Čech a Moravy
Občanská demokratická strana
RADNICE 2010 - koalice VV + VPM
Strana svobodných občanů
TOP 09
Volte Pravý Blok

Zdroj:

http://www.rozhlas.cz/strednicechy/aktualne/_zprava/775704

Složení jednotlivých kandidátních listin tam není.

TV

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

1.1.1.1 No jo ale SSO a VPB budou


No jo ale SSO a VPB budou mít tak dva kandidáty - takže hlas pro ně je hlasem hozeným do koše ....

1.1.1.1.1 Nejde nesouhlasit!


TV


https://www.traditionrolex.com/7