https://www.traditionrolex.com/7

 Setkání devíti „starostů“ | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: S ostatními uživateli si můžete posílat soukromé vzkazy!

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Setkání devíti „starostů“

V pondělí 4. října se uskuteční velmi zajímavé setkání v Masarykově kulturním domě na divadelním sále. Nadpis zní možná zvláštně, ale jak všichni víme, kandiduje zde v komunálních volbách 9 stran a hnutí. A každá kandidátka má svého lídra. Tedy jinými slovy možného starostu. A právě setkání těchto lídrů se ono pondělí od 18.00 hodin uskuteční. Pokud by lídr z opravdu vážných důvodů nemohl, pak ho zastupuje dvojka kandidátky. Nikdo jiný.

Nebyl to náš nápad, MKDM je pouze organizátor. S nápadem přišly 3 uskupení napříč politickým spektrem.

Jak by mělo vypadat?
Tak trochu jako předvolební debaty, známé z televize. Máme profesionálního moderátora, pana Ondřeje Housku, zpravodaje Českého rozhlasu. Program by měl být následující – krátký úvod, představení lídrů a jejich stručný volební program,  odpověď lídrů na společné otázky (cca 2-3), odpovědi na dotazy. Preferujeme písemné dotazy, je možné je zaslat  předem na adresu pořadatele info@mkdm.cz . Předpokládáme celkovou délku pořadu cca 1,5 hodiny. Zaměření diskuze je současnost a zejména budoucnost Mělníka.

A nyní to nejdůležitější – na koho se můžeme těšit?
Účast přislíbili (dle čísel) lídři TOP09, ČSSD, Mělničané, Strana svobodných občanů, PRO Mělník a Strana Zelených, KSČM. Zatím se nevyjádřila i přes ústní a písemné pozvání Radnice 2010. A dvě zbývající strany se omluvily. Doslovné znění omluv pro zajímavost přikládám.

Za stranu Pravý Blok odpověděl pan Cibulka.

Dobrý den dobrým lidem!
Moc vám děkujeme za pozvání na vaši obdivuhodnou akci, kterou by vám mohla jiná města jenom závidět.
Náš kandidát se bohužel nezúčastní, protože je v současné době mimo Mělník a náhradníka ze něho bohužel nemáme.

Velice nás to mrzí, ale tak to prostě je.
S pozdravem vše dobré všem dobrým!
Petr Cibulka

  
A za ODS pan starosta Miroslav Neumann.

Občanská demokratická strana projednala nabídku na účast svého lídra v diskuzi plánované na 4. října 2010.
Ve styku s veřejností dáváme prioritu jiným formám komunikace a proto se omlouváme na této akci, které se náš lídr neúčastní.
Přejeme Vám všem hlavně dodržení slušnosti a korektnosti.

Hezký den
Mgr. Miroslav Neumann
předseda MS ODS Mělník

 

Účastnici jsou tedy známí, program též, prostor pro konstruktivní, věcnou a slušnou diskuzi otevřen.

Plakát akce je ke stažení zde.

Zveme tedy ještě jednou všechny občany Mělníka na toto setkání.

 

Za pořadatele MKDM R. Vajchr  



Město

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

92 Korektní debata


Dík MKD za uspořádání včerejší debaty. Diskuse proběhla korektně a myslím, že voličům mohla alespoň částečně napovědět. Poražení jsou hlavně ti, kteří se nezúčastnili. Radnice 2010 vlastně ukázala, že pokud se nebude hrát podle jejich pravidel, tak s nikým hrát nebudou. To se moc neshoduje s tím, co avizují ve svém programu ani s tím, že jde o Věci VEŘEJNÉ.  Příjemným překvapením byl pro mne pan Urbánek za Svobodné, má to v hlavě srovnané. Škoda, že nemá za sebou silnější tým. Poznatek z debaty kandidátů i z příspěvků tady na Mělníčku  - co se týká nejhlasitějších opozičníků a různých jejich litanií o klientelismu a korupci  – ať mluví konkrétně, případně ať podávají trestní oznámení,  nebo ať mlčí. Takhle to vypadá na účelové předvolební útoky. Včera také docela napovědělo, jak byl kdo ochoten informovat o financování své kampaně.

92.2 Tak ja si myslim, ze akce


Tak ja si myslim, ze akce byla k nicemu. Z 80 lidi tam bylo 60 vyleskavacu a dvacet zvědavců. To neni velky zasah. Moderator akci nemoderoval, kandidati se vykecavali o jiném, nez nac se jich ptali, neúčast Radnice byla komentovana nepripustne moderátorem, hlidani casu pro prispevky bylo jak z materske skolky, a mohli bychom pokracovat donekonečna.
Souhlasim s tim, ze doslo k odhaleni kecálku, to je dobra zprava.
K nakladum na volebni kampan dle meho soudu vsichni podtrhli uvadena cisla o ctvrtku az polovinu, staci se podivat do ceniku výlepových agentur, kolik stoji umisteni jednoho bilboardu.
Fotomontaznici aspon dodrzeli slovo, ze tam nepujdou, sice to vysvětlili-nevysvetlili, ale nedelaji si z huby  kanal

92.1 Dnes na zastupitelstvu byla dovolena rada města.


Aktualita - dnes 5. 10. 2010 byla na zastupitelstvu města dovolena rada města. Radu města nyní tvoří starosta Mgr. Neumann, 2 místostarostové - pan doktor Koudelka a pan Kovářík, dnes zvolení členové RM pan Vik - ČSSD a pan Nedvěd - KSČM.  

 

Hezký večer Dušana Dolejšová 

92.1.5 rychlý konec rady


Ještě než jsem stačil přidat komentář, který by byl jistě květnatý, pan Nedvěd (zastupitel za KSČM) podal k dnešnímu dni rezignaci na členství v radě.

Tak mám pocit, jestli tenhle krok není nejférovější z toho, co se stalo od včerejška...

LP

Obrázek uživatele raist

92.1.5.2 další rezignace


A teď rezignoval i pan Vik. 
Jaký je celý smysl toho nesmyslu s radou?

92.1.5.1 :-)


Jak si Zdeňka Nedvěda vážím jako slušného a vůbec ne hloupého člověka, tady to myslím trochu nedomyslel. Podle mě došlo k tomu že zhora přilétla facka a máme tady další subjekt, pro který je spolupráce se současnou ODS nepřijatelná...

92.1.4 prosím o vyjádření


Prosím o vyjádření některého z aktérů, tj nových radních. Asi to má nějaký důvod. Týden před volbami by jsme si to my voliči zasloužili. Předejdete tím šíření tzv. zaručených zpráv. Možná, že jde o tzv. státotvorný krok. Jinak tomu nerozumím a je to za hranicí mého chápání.

Předem děkuji za reakci nových radních města Mělníka

Patočka

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

92.1.4.2 šlo o to, že


šlo o to, že dobíhá výběr firmy na výstavbu akce kanalizace Chloumek, výběr a následně smlouvu musí schválit RADA, a to celé je podmínkou žádosti o dotaci z nějakého programu, termín žádosti je někdy začátkem listopadu, kdy asi nová rada ještě nebude, staré zastupiterlstvo to nestíhá a nové ještě nebude ustaveno.

Výši dotace přesně nevím ..... Ale paní Dolejšová, či pan Vajchr jsou zde, tak to snad někde najdou (desítky mega).

Řešením snad měla býta průřezová rada ze všech subjektů, což zdá se nedopadlo.

92.1.4.2.2 Dotace


Jedná se o dotaci za zhruba 25 mil. ( tzv. velkou dotaci ve výši 300mil už toto zastupitelstvo pro nedodržení podmínek vrátilo někdy v únoru). Tzv. malá kanalizace bude za nějakých 200mil., asi tak 80 až 100 si na to budem muset půjčit,něco máme, něco snad dá VKM plus ta dotace. Žádost o dotaci má termín 18. listopadu (lze jej posunout směrem dozadu), tj. 10 dní od možného termínu svolání nového zastupitelstva. Takže pro toto není nutno radu tvořit. Ostatně, odstoupení pana Nedvěda dnes ráno radu opět umrtvilo.

Hezký den

ing. R.Vajchr

92.1.4.2.2.1 No vídíte, že se nepletu


 

Tak jsem se nepletl, že na KSČM je spoleh. Naštěstí  KSČM zachránila situaci. Myslím, že je někdo chtěl podvést a nějak jim to špatně vyložil, to že rada musí být. Asi jsi to polséze ověřili a zjistili, že je chtěl někdo prachsporstě využít.  Pan Nedvěd má mou úctu a KSČM hlas ve volbách.

92.1.4.2.1 Dobrý den


Dobrý den doktore,

nějak se ke mě již tyto informace donesly. Chápu, že je potřeba vybrat firmu. O tom žádná. Jednorázové zasedání rady, nad tímto tématem se však " údajně " mělo změnit v pravidelná zasedání RM. Jestli je to pravda, tak asi došlo opět k " nedodržení " nějaké úmluvy.

Zkuste mi to prosím někdo vyvrátit, abych si mohl opravit názor.

Patočka

92.1.4.1 Pane Patočko,


se zločineckou organizací KSČ (definováno zákonem č. 198/1993) v zádech nemůže být nic státotvorné, alepoň v mých očích. Nebo máte jiný názor?

TV

92.1.3 :-)


Příští koalice na mělnické radnici?

92.1.2 Upřesnění


Pro upřesnění - rada města je funkčním a rozhodujícím orgánem i po odstoupení zastupitelstva stávajícího do ustanovení nové rady novým zastupitelstvem. Termín ustavení nového zastupitelstva je cca 8. listopadu, dříve to není k zákonným lhůtám možné.

Vzhledem k počtu členů stávající rady a zákonu o obcích jde o to, že dva noví členové jsou akorát jako stafáž. Stačí totiž 3 hlasy pro odsouhlasení čehokoliv, takže vzhledem k rozložení sil je výsledek vcelku předem jasný. Můžou se jim věci nelíbit, můžou s nimi nesouhlasit, ale to je tak vše, co s tím mohou dělat (volně cituji Cimrmanna). 

Na druhou stranu, pokud ODS jde do "vlády" s KSČM, pak je to pro mě osobně naprosto nepřijatelné. A to není nic proti panu Nedvědovi, osobně si ho vážím. Zde jde o princip. A ten současné vedení místní ODS a jejích 5 přítomných zastupitelů svým hlasováním porušilo (jmenovitě pan Neumann,Kovářík,Teplík,Petrželka a paní Kubešová). 

Ale berme to i z té lepší stránky. Rýsuje se nám tady docela zajímavá povolební koalice Smiling.  KSČM, ČSSD, ODS s Radnicí 2010. Ještě štěstí, že u tohodle nebudu...

Hezký den všem

ing. Radim Vajchr

92.1.2.3   RadimV. je fakt


 

RadimV. je fakt politik na svým miste, jeden blabol za druhym. Rada je sedmiclena, včera bylo obsazeno 5 mist. tzn. minimální vetsina 4 hlasy. Skoda, ze to pan zastupitel nevi, takhle je dost za profika.
Mela byt postavena rada napric spektrem – duvod je nasledujici. Město dela kanalizaci na Chloumku. Viteze vyberka a schvaleni smlouvy musí udelat rada nekdy do konce rijna, nebo taknejak, kvuli terminu podani zadosti o dotaci. Rada neni. Tak hosi vymysleli, ze udelaji prurez celym spektrem, a při hlasovani se jim to nejak zvrtlo, ci spis to někdo hodil přes palubu.
Osobne si myslim, ze dnes uz ta rada zas neexistuje, nebo není usnasenischopna.

92.1.2.3.3 Ale vi


K platnému usnesení nebo rozhodnutí rady je třeba souhlasu nadpoloviční většiny všech jejích členů. Tolik citace zákona.  Můžeme mít radu 5 nebo 7 lidí - taky ze zákona (vždy lichý počet). Jen k jsem k tomu neměl výklad, že se počítá oněch 7 dle interního rozhodnutí zastupitelstva. Ok, dle právníka města je to ze všech členů, i těch virtuálních.

RV.

92.1.2.3.2 pritazlivost uneshena


Kamarade stara, ty ses tady registroval uz pred 5 dny a 21 hodinama? Ja se registrovala vcera, a tak jsem jen o malo duveryhodnejsi nez ty Smiling Je zajimavy, jak ses tady zjevil pred volbama a jsi pan vseved, kterej vic nez na vecnou diskusi sazi na emocionalni manipulaci takovyma obratama... Gravitace uren ale ukaze sama, jak tvoje unasejici vyrazy jako "jeden blabol za druhym" a pocty jako "potrebna vetsina z 5 jsou 4 hlasy" zaberou ve prospech ODS. Mimochodem, moje gravitace si pritahla informace primo jecneho zrna - ale ty vam prozradit nemuzu a nesmim, ale je to opravdu hruza a neni to zadny blabol Smiling asi se odgravitim na jinou planetu, pokud to lidi zas nahazou stavajicimu vedeni ODS a Radnice (kdo zlu neodporuje, sam se provinuje - tak nejak to je v jedny stary pohadce.. a tady se uz nahazelo zla). A mohl by ses, uneshene, nechat unest se mnou? Ale zas.. to bys musel mit nekoho, kdo te unese... A vis proc zeny po 40tce nehrajou na schovavanou, vid? No, jiste to neni kvuli tomu, ze by je uz nikdo neunes Smiling Tvoje novopecena a nerezignujici kolegynka gravitacka Smiling

92.1.2.3.2.1 jak snadne. Rada ma sedm


jak snadne. Rada ma sedm clenu. vetsina jsou ctyri. Ze je zvoleno jen 5 ze 7, nema na pocitani vetsiny vliv. Zbytku nerozumim

92.1.2.3.1 :-)


Jestliže chci někoho kritizovat, měl bych si ověřit fakta, abych ze sebe nedělal pitomce. Rada je sedmičlenná, ale funkční je i v pěti. v tom případě je většina 3 hlasy. A co se týká funkce Rady - pokud Rada neexistuje, její pravomoci a povinnosti přebírá v plném rozsahu zastupitelstvo. Jediným důvodem tak rychlého spatlání usnášeníschopné Rady je podle mého přesně to o čem píšeš - je třeba rychle něco schválit a když budeme mít pětičlennou Radu, Neumann, Kovařík a Koudelka ty dva s úsměvem přehlasují a schválí cokoliv co kamarádi potřebují...

92.1.2.3.1.2 Čope nechci se tě dotknout...


...ale jen se přiblížit s pomocí svojí gravitace :) Dobře, že píšeš svoje věcné postřehy, opravdu je to dobře (vzkaz pro ostatní.. já nejsem Čop a nechválím sama sebe :) to by byl poklesek o něcičko větší než jakých se dopouštějí jiní). Třeba o seniorech jsi to napsal trefně. Ona seniorka (dřív se říkalo důchodkyně, ale máme emancipaci všeho, takže dneska nejsou důchodci, ale senioři pobírající důchody) je i moje maminka, který je něco přes 60 let - a aktivní je, to si pište Smiling Mimochodem dobrá myšlenka v programu TOP, že jsou senioři aktivní skupina obyvatel. To si spousta lidí neuvědomuje. Když se podaří podpořit věci, co mojí mamce můžou na Mělníku přispět k dobrýmu životu a ještě aktivnějšímu, tak jen dobře. Jinak, Čope, na stupnici gravitace mas 9,5 z 10. Znamkovani ostatnich si musim promyslet, ale dobre na tom jsou Sokrates a Marketa (Zelva). Ovsem pozor, zadnou cenu neudelim, protoze se odgravitim (ale treba ODS s Radnici nevyhrajou, a tak zustanu gravitacni).

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

92.1.2.3.1.1 Není, většina se


Není, většina se počítá ze všech, ne z obsazených ......

92.1.2.3.1.1.1 muzete uvest, kde tohle stoji? (nebo lezi?)


Pane Klimesi a pane unesheny,
tohle je vytah ze zakona o obcich, co jsem objevila:
 
§99 (3) Radu obce tvoří starosta, místostarosta (místostarostové) a další členové rady volení z řad členů zastupitelstva obce. Počet členů rady obce je lichý a činí nejméně 5 a nejvýše 11 členů, přičemž nesmí přesahovat jednu třetinu počtu členů zastupitelstva obce.
§101 (2) Rada obce je schopna se usnášet, je-li přítomna nadpoloviční většina všech jejích členů; k platnému usnesení nebo rozhodnutí je třeba souhlasu nadpoloviční většiny všech jejích členů.
 
V jednacím řádu rady města Mělnka stojí v § 2 Obecných ustanoveních "Radu města tvoří: starosta, místostarosta a dalších 5 členů volených z řad členů zastupitelstva města."

Jenže teď by se neplnil jednací řád rady (nebylo by tam 5 členů z řad zastupitelstva, ale jen 3). Ale to jde, když se to odhlasuje... Podle mého za "všechny" členy nemůžu považovat dva členy, kteří neexistují. To dá rozum a to právo snad pracuje s rozumem, ne? Takže všichni členové = 5. A v par. 101 stojí, že jde o souhlas všech jejích členů. Můžete mi doporučit nějaký paragraf tohoto zákona, který jsme přehlídla, či odborný výklad zákona, ze kterého vycházíte - ke každýmu zákonu jsou přeci komentáře, tak to někde musí stát, že když se v jednacím řádu mluví o 7, tak když zastupitelstvo jich zvolí míň členů, tak že většina se počítá vždycky z těch 7. Díky.
Obrázek uživatele Alexander Klimeš

92.1.2.3.1.1.1.3 Není vůli měnit


Není vůli měnit jednací řád, ani jinak snižovat počet členů Rady.

Formálně je tedy Rada sedmičlenná.

Skutečně správný výklad je ten, že není relevantní, koli míst v radě je obsazeno, ale kolik jich má být dle usnesení. Na rezignovavší, zemřelé, a nezvěstné je třeba hledět, jako že se neúčastní.

Ještě jinak: Zastupitelstvo je nadřízeno radě ve věcech samostatné působnosti. Toto nadřízené zastupitelstvo rozhodlo, že chce sedm lidí v radě, tím jasně stanovilo i potřebnou většinu čtyři. To nelze nijak obejít.

Máte pravdu v tom, že to je otázka výkladu. Ale úmyslem zákonodárce nebylo umožnit menšině radních, aby zákon obešla.  Proto k platnosti usnesení je zapotřebí většiny ze všech, nikoli z přítomných.

Jinými slovy VŠICHNI ČLENOVÉ = 7 ČLENŮ.

92.1.2.3.1.1.1.3.2 Zajímavá diskuze.


Takže bych se přidal, nejsem právník, ale zkusím to. Smiling

Paragrafy a odstavce jsou brány ze zákona o obcích č.128/2000 Sb., není-li uvedeno jinak.

V § 84 odst. 2 písmeno l) a m) se hovoří o tom, že zastupitelstvu je vyhrazeno určovat add l) počet členů rady a add m) volit ze svých členů starostu, místostarostu a další členy rady obce.

Sašo, ty tvrdíš, že když ZM určí počet členů, tento je neměnný a zůstáva jako hlavní podmínka pro usnášení schopnost a schválení usnesení RM ve smyslu většiny resp. prosté většiny. V našem případě ZM stanovilo počet na 7, prostá většina je 4, bez ohledu na to, jestli ZM fakticky starostu, místostarostu nebo člena rady města zvolilo či ne, rezignoval nebo snad dokonce umřel. Budu to dále nazývat "virtuální člen rady města".

V § 99 odst. 3 je uvedeno, že radu města tvoří starosta, místostarosta(ové) a další členové volení z řad členů zastupitelstva obce. Dále pak, že počet členů musí být vždy lichý, nejméně však 5 a nejvíce 11, přičemž nesmí přesáhnout 1/3 počtu samotných zastupitelů.

V § 99 odst. 4 je dále uvedeno je-li starosta nebo místostarosta(ové) odvoláni nebo se vzdali své funkce, přestávají býti členy rady města s okamžitou platností.

Dosud jsem,já, v zákoně našel pouze jeden pojem a to "člen rady města". Ale přijmu tvoji tezi o tom, že v podstatě je možné chápat i tzv. "virtuálního člena rady města".

Na scénu přichází § 101 se svými ustanoveními. Dle odst. 2 je rada města schopná se usnášet, pakliže je přítomna nadpoloviční většina všech jejích členů, zde se rozumí, i já, všech členů. Otázka se klade, počítá-li se z "členů rady města" nebo z "virtuálních členů rady města". Dále se uvádí, že ke schválení usnesení je třeba nadpoloviční většina všech jejich členů, opět se klade stejná otázka, kterých?

I přes další paragraf není nic jasné. Ale máme ještě § 100 se svými odstavci. Zejména odst. 1 byl a je velmi populární. Hovoří se v něm, že pokud v průběhu volebního období poklesne počet členů rady města pod 5 a na nejbližším zasedání zastupitelstva obce není počet dovolen minimálně na 5-ti členné minimum, následuje procedura případného předání pravomocí starostovi nebo výkon funkce rady města zastupitelstvem, což se stalo.

Abych to tedy shrnul. Ty tvrdíš, že počet členů rady je stále 7, většina jsou 4 členové, počítáno i z těch virtuálních.

Chci připomenout situaci z června tohot roku, kdy rada v jednom okamžiku ztratila své 3 členy, stala se tedy neusnášení schopnou, na dalším zastupitelstvu proběhla neúspěšná dovolba a tak funkce rady převzalo zastupitelstvo. To jsi jako právník města nerozporoval, chápu to jako tvůj souhlas.

Ale! Pakliže by platilo to, co tvrdíš v tuto chvíli, v červnu tohoto roku by se žádná rada nerozpadla, počet jejích členů nepokles pod minimum 5-ti. Jelikož, jak tvrdíš, rada byla fakticky 7 členná z usnesení zastupitelstva, pouze 3 členové rady rezignovali. Proč tedy probíhala několikrát neúspěšná dovolba?

Myslím, že platí právě to, že rada má tolik členů, kolik je právě zvoleno za její členy. Bez ohledu na to, že někdy bylo stanoveno, že rada má mít 7 členů. Pakliže je tedy 5-ti členná, většina jsou tři, což je zase obyčejná matematika.

Na závěr se zeptám na obdobný případ ze stejného zákona, akorát o úroveň výš.

Zastupitelstvo vždy stanoví počet zastupitelů, pro nově volené zastupitelstvo. V našem případě 21. Zákon uvádí, že poklesne-li počet zastupitelů během funkčního období o více než polovinu, v našem případě pod 11 (případně pod 5), a na uvolněná místa nemohou nastoupit náhradníci, zastupitelstvo nemůže vykonávat svou funkci a následují nové volby, zastupitelstvo prakticky zaniká. Nezaznamenal jsem, že by v tomto případě někdo zohledňoval jakýsi virutální počet členů zastupitelstva, ale jedná se pouze o faktickém počtu členů, jinak by totiž to zastupitelstvo nemohlo zaniknout nikdy, stejně jako rada města, při tvém výkladu.

 Debata mě baví, rozhodně bych nechtěl, aby to někdo bral osobně.

 

TV

92.1.2.3.1.1.1.3.2.3 Prakticke


Souhlas, o to jde. Coby nepravnicce a selce s rozumem mi to takto prijde logicke. Ted by bylo zajimave - aby to pana Vojtu stale bavilo - kdyby pan Klimes prisel s tim vykladem na papire nebo v nejakem komentari (staci odkaz). Mne by opravdu zajimalo, jak to je, ale mam trochu dojem, ze to bude pak prave az na tom pripadnem rozhodnuti soudu, kdyby o neco slo.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

92.1.2.3.1.1.1.3.2.2 Máme na mělníku 21


Máme na mělníku 21 členů zastupitelstva. Většina je 11.

  • když se jich sejde 15, kolik je většina? 11
  • když rezignujou, emigrují vymřou a odejdou někteří zastupitelé, nebo je veme Belzebub, takže jich zbyde FAKTICKY, jak ty říkáš 13, kolik bude většina? zase 11.

S radou je to stejný. A už mne netrapte, musím jít dělat něco, co mne živí Laughing out loud

92.1.2.3.1.1.1.3.2.2.1 Belzebuba ne!


Tak je to prece tak, jak rika! Ale Belzebuba neeee Smiling Je to hruza s tim pravem. At Vam to s nim jde po pravu!

92.1.2.3.1.1.1.3.2.1 :-)


Ten chlap není úplně hloupej Smiling :-) Smiling

92.1.2.3.1.1.1.3.1 Aha, takže Váš výklad


Děkuji za nástin. Takže Váš výklad je, že to je většina z počtu členů podle jednacího řádu. Tento výklad považujete za správný. Jak ale člověk může říct, že něco bylo úmyslem zákonodárce, když ten úmysl není nikde uveden? (třeba někde je, ale to asi budete vědět Vy, já sama nevím, a tak se ptám) Nakonec uznáváte, že mám pravdu v tom, že je to otázka výkladu. A co když existuje právě i jiný výklad. Z čeho konkrétně vycházíte, když říkáte, že správný výklad je ten, který jste uvedl? Pak by třeba přio schválení něčeho třemi členy došlo na soud, tzen by si to vyložil jinak než Vy píšete. Nejsem právnička, takže třeba se vychází z nějaké ústní tradice nebo z čeho, jako třeba v Anglii, ale mám spíš pocit, že u nás se vychází hlavně z papírů. Děkuji za další doplnění a objasnění, pořád mi to jasné není. Pořád mi ta většina nějak nesedí. Chápu Váš argument, ale není pro mne úplně podložený.  

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

92.1.2.3.1.1.1.3.1.1 Na to lze říci jediné.


Na to lze říci jediné. Zákony se vykládájí logicky, jazykově, dle zamýšleného úmyslu zákonodárce a já nevím jak ještě /vím, ale nechce se mi tady dělat přednášku z teorie práva a právní logiky./.

Pro Vás jako neprávníka je můj výklad srovnatelný s Vaším. Pro mne jako právníka vůbec Váš výklad nepřipadá do úvahy, ba co víc, byl jsem skutečně překvapen, že takový výklad někoho napadl - to není proti Vám, volají mi tak dva lidi denně.

Víc k tomu těžko mohu něco říci. Respektive to není rozsahem téma pro tento formát diskuse.

92.1.2.3.1.1.1.2 Zákon je pramenem práva


Zákon je pramenem práva vyšší právní síly, tedy asi ustanovení rady je v tuto chvíli neplatné (v rozporu ze zákonem).  To jen selský rozum - nikoliv právníkův.

92.1.2.3.1.1.1.1 na Vaši otázku


na Vaši otázku neodpovím, ale dost mě baví Váš styl. Za koho kandidujete ? Nejste náhodou chlap? Známe se?

přeji hezký večer

Patočka

92.1.2.3.1.1.1.1.1 nejsem chlap :)


Pane Patočko, neznáme se, ačkoli jste taky poměrně vysoko na stupnici:) Že by na mě měl manžel takový vliv a začala jsem navozovat mužný dojem? Asi zajdu na nějakou terapii :))) Ani manžel nekandiduje, jen sledujeme svět kolem sebe, takže občas i na mělníčku, něčeho si všimneme, něčeho ne, protože to není udělané a tak. Tady se to v poslední době rozjelo, tak jsem se přidala Smiling Můj styl asi vychází z toho, že jsem podle někoho někdy trochu šílená. A asi i proto mě nyní mrzí, že jsem kandidovat nešla, je to docela zábava před volbami. Ale pak bych toho zas třeba mohla litovat, kdyby to dopadlo špatně - tedy kdybych byla zvolená (díky své přitažlivosti přirozeně:)), ale celkově by se na vedení úřadu nic nezměnilo a já bych se tedy nemohla jen tak odgravitit :) Kdyby šlo o to, komu straním, tak koho budu volit, ještě nevím kompletně, ale favoriti, kteří by mohli nějaké věci změnit, jsou jasní. Přeju Vám hezký podzim (je krásné listí). 

92.1.2.3.1.1.1.1.1.1 4 gravitace


Děkuji za odpověď,

pokud jste šílená, tak určitě hezky. A k té kandidatuře. Lepší je nekandidovat. Minule jsem to zkusil - prošel a nevydržel. Jsem srab a nemám na vše žaludek. Vážím si všech, co si tím projdou a na konci volebního období se jim nechce ze sebe ............

K mému stranění - na jaře jasná volba, ze které jsem i veřejně vyznal na Mělníčku - ODS. V senátních opět jasná volba - ODS. V komunálních i když jsem pravicově zaměřený to ODS být nemůže.

Nabízí se mi paralela  s parlamentními volbami. Neprohrála ČSSD, ale styl politiky pana Paroubka. Na Mělníku by to mohlo být taky tak. Neprohraje ODS, ale styl politiky vedení místní ODS.

 

Asi jsem se rozepsal víc, než je zdrávo. Asi budu taky tak trochu šílený.

Listí je opravdu krásné a když  do toho trochu zasvítí - to bude paráda.

Hezký veřer

Patočka

92.1.2.3.1.1.1.1.1.1.1 Panu Patočkovi


Děkuji za poklonu, jen musím odrážet manželovy narážky a otázky "Kdy si s panem Patočkou vyrazíš na procházku listím?" Smiling (jsem zvědavá, kdy půjdu s ním)

Taky si říkám, že to pak není asi nic příjemného, když se na vás všechno sype, každý, kdo v zastupitelstvu nesedí a ani nejde do voleb, je chytrák, co ví vše a udělal by to stokrát jinak a milionkrát lépe. Když už to prostě nejde, člověk odejde, protože ve své roli nemůže pokračovat. To je přirozené, takhle lidé odcházejí z práce, když se jejich cíle nedaří naplňovat a k cizím (nebo cizáckým?) cílům napomáhat nechce. Jak tak čtu, některé věci se Vám nelíbí ani dnes, ale nemusíte se jimi zabývat neustále coby zastupitel. To je asi celkem osvobozující, ne? A ať si lidi říkají, co chtějí, oni se o to nepokusili. Přeju hodně odvahy těm, co chtějí v našem městě věci měnit k lepšímu a nasazují svoje síly, pověst, jméno, energii a čas do těch letošních voleb a do dalšího volebního období.

Přeju pěkné procházky listím!

92.1.2.3.1.1.1.1.1.1.1.1 paní Gravitaci


Taky přeji hodně štěstí novým zastupitelům. Mám však obavy, abych nemusel přát hodně štěstí Mělníku - aby přežil další osvícenou vládu. Nevím, jaký je poměr mezi těmi, kteří chtějí něco k lepšímu změnit a těmi, kteří chtějí něco lepšího pro sebe.

Podle výkřiků a nápisů na plakátech, je těch prvních 100% a tak se snad není čeho bát. Bohužel, ti co zde žijí déle, většinu kandidátů /kamkoli/ znají a tak ty výkřiky snad ani nemohou brát vážně. Nechci být v tento okamžik vůbec konkrétní, nebylo by to korektní.

Ještě odbočka k zákulisní dohodě. Bylo by to logické. Stranická disciplína, by zde asi slavila velké vítězství. Přes to vše, však doufám, že k tomuto spojení nedojde. Pokud by však došlo, bylo by to pro mě velké rozčarování z několika lidí, kterých si vážím. Ale zajíci se počítají po honu a tak za pár dní uvidíme. Určitě to bude velká legrace - myslím tím povolební tanečky. Zažil jsem a nezávidím novým adeptům na tento rej.

Jinak procházku listím asi neuskutečníme. To by jste se musela odkopat a to zřejmě není ve Vašem plánu. Pozdravuji pana manžela

Patočka

92.1.2.2 Nestrašil bych


 

Dobrý den

Strašit tím, že ODS půjde s komunistama do koalice je z říše snů. Odésce bych se nedivil, půjde jim o korýtka,ale takový sebevrazi v KSČM nejsou. Znám jejich lídra a ten je zárukou, že jak ODS, tak TOP 09 má smolíka.  

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

92.1.2.2.1 a současný lídr KSČM


a současný lídr KSČM nekomunikuje se současným zastupitelem za KSČM, aby mu řekl, že tohle je pro něj nepřijatelné? Jít do sestavení Rady deset dnů před komunálními volbami -- proč?

92.1.2.1 :-)


Koukám že myšlenky se nám ubírají podobným směrem...

92.1.1 zkus prosím ještě


zkus prosím ještě osvětlit, proč to bylo nutné týden před volbama - já to nechápu - vrhá to divné světlo na všechny

92.1.1.1 :-)


Nedivil bych se kdybychom se záhy dozvěděli že nová Rada projednala nějaký převod majetku, nebo výběrové řízení...

91 Poděkování


Děkuji všem, kdo se zúčastnili, jsem rád, že se Vás našlo tolik nečekal jsem, že bude tak plný sál Smiling.

Tomáš Urbánek
www.svobodni-melnik.cz

90 POZOR - ZMENA UCASTI


Dobrý den všem,

zde je poslední vyjádření ODS.

 

Vážení,

po konzultacích s voliči jsme se rozhodli účastnit se pondělní debaty „9.starostů“.

Potvrzujeme účast lídra kandidátky ODS. Stanovisko je již neměnné.

Přeji hezký den

                                                                        Mgr. Miroslav Neumann

                                                                        předseda MS ODS Mělník

 

90.1 výborně


No výborně. Pochlapí se i fotomontážníci?

90.1.1 Prej ne. Stojí si za


Prej ne. Stojí si za svým. Hlavně maj kandidáty v trapu Laughing out loud

 

 

Magnet172

90.1.1.1 Pochlapi? Podle suskandy se


Pochlapi? Podle suskandy se hodne particek dohodlo, ze tam nepujdou, a pak se vetsina podelala strachy. Jestli je to tak, tak bych tam na jeji h miste taky nesel .....

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

90.1.1.1.1 Nevím, jestlise ostatní


Nevím, jestlise ostatní subjekty účastní ze strachu, nebo proč vlastně. Naše stanovisko zůstává stejné.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

9 VŠICHNI TO BEROU VELMI VÁŽNĚ


dovolím si proto odlehčit atmosféru, na téma dopravní situace

9.3 vylepšení


…dobrý, jen bych ještě vlevo dole na vyhlídce přistavěl dva hypermarkety a magistrálu trochu zahustil šňůrou kamiónů Smiling

9.2 Dobrý bude až se to


Dobrý bude až se to uskuteční:-D

 

Magnet172

9.1 :-)))


Super řešení!!! Laughing out loud

8 Prosím, příjdte a ptejte se!!


Ja tohle vnímám jako jedinečnou příležitost, aby si mělničáci udělali obrázek o tom, koho chtějí mít zvolené za své představitele. Z volebních stránek se toho mnoho nepozná, z velkolepých předvolebních akcí ještě méně, voliči už dnes naštěstí nejsou hloupí, ale musí mít šanci se podle něčeho relevantního rozhodnout a toto setkání vnímám jako vynikající příležitost.

Řekněte proto o něm všem svým známým, ať se nebojí příjít a zeptat se. Když bude plný sál, tak ani nebudu mít trému Smiling.


Tomáš Urbánek

www.svobodni-melnik.cz

7 Líbí se mi, jak zhrzený


Líbí se mi, jak zhrzený člen jedné politické strany, sympatizující s druhou politickou stranou, uspořádá Setkání 9 "starostů", kde je nezávislost všeho zaručena. Ještě, že o tom kdo bude na které kandidátce jedničkou, dvojkou... rozhodnou voliči a ne strany, které si tam své "jedničky" nanominovaly. To bude asi překvapení... Smiling

P.S.: kdože jsou ta 3 uskupení pane Vajchře?

7.3 O nestrannosti diskuze jsem


O nestrannosti diskuze jsem přesvědčena stejně jako gunner, jen si ho dovolím doplnit:

Organizátor: zhrzený bývalý šéf mělnické ODSky, kterému již nikdo nevěří.

S nápadem přišla 3 uskupení: TOP09, PRO Mělník a kdo ještě? – tedy samí anti-starostovci a petičáři s choutkami po funkcích.

Moderátor: syn kandidátky č. 16 za TOP09 – to už je extrémní přínos k nezávislosti…

Eva

7.3.2 Staci cist


Odpověď, kdo se zúčastní a kdo setkání vymyslel (jmenovitě), byla v této diskuzi a to dokonce jako komentář na příspěvěk gunnera. Včetně toho, že všechny subjekty (včetně ODS!) se již sešly a odsouhlasily program včetně moderátora. Jen malá poznámka - souhlas od svého zaměstnavatele (Český rozhlas) dostal s podmínkou, že bude zajištěn rovný přístup všech subjektů k diskuzi. Ovšem, chápu Vás, správný proletář ví, že pokud se proviní rodič, musí pykat nejlépe i vnuci.    

Veškeré info bylo ve 14.00, Váš příspěvek je v 17.00. Jak je viděť,příspěvky ani nečtete, nebo, tím hůř, nejste schopna pochopit jejich obsah. Diskuze je možná pouze s člověkem, který naslouchá druhému a je současně schopen pochopit jeho argumenty. Ani jeden předpoklad bohužel zřejmě není ve Vašem případě splněn. Vhledem k tomu ani nebudu reagovat na nesmyslná tvrzení týkající se mé osoby nebo nestrannosti setkání.

Hezký den

R.Vajchr

7.3.1 Paní Evo Slovková


Je úplně jedno, kde vznikl nápad uspořádat politickou diskuzi " něco na způsob otázky Václava Moravce " po mělnicku. Hlavně je to nápad, který na Mělníku nikdy nebyl a uvidíme jaký bude mít ohlas v počtu zúčastněných občanů. Já pevně doufám, že občané budou mít zájem poznat své budoucí vyvolené ve společné diskuzi, napříč politckým spektrem. Jak se zúčastní strany, to už víme delší dobu, někdo je váhavý střelec a jednou nepříjde, potom zase příjde. Daší strana vysvětluje důvody proč nevyšle lídra. A pro občany čitelně se omluvil pan Cibulka.

Pan ing. Vajchr je ředitel mělnického kulturáku, tudíž je nasnadě jasné, že politická diskuze zúčastněných lídrů proběhne v kulturáku, který vede. Váš popis pana ing. Vajchra je velmi zlostný a ve vašem příspěvku nacházím další naštvané a s cílem za každou cenu urazit informace.

Paní Evo Slovková, na Mělníku kandiduje do komunálních voleb 9 politických stran a uskupení. Chtěla bych Vás ubezpečit, že zcela pochopitelně všichni lídři stran a dvojky, trojky atd.mají chuť pracovat v zastupitelstvu města, v radě města popřípadě v placených funkcích ve vedení naší radnice. To je přirozený politický průběh. Nemůžu souhlasit s vaším hanlivým názvem s choutkami po funkcích.

A tak přesně nevím, o čem byl váš příspěvek, jelikož při troše dobré vůle si můžeme vysvětlit další Vaše přívlastky.

 

Měla jsem potřebu Vám napsat, jelikož z Vašeho příspěvku na mě dýchla jakási zahořklost a strach ze změny.

 

Dopřejte si dobré nálady a užijte si krásný a příjemný večer.

 

Mějte se   Dušana Dolejšová 

 

       

7.2 Tento velmi dobrý nápad


Tento velmi dobrý nápad s uspořádáním vznikl u ČSSD, přidali se Pro Mělník se Stranou Zelených a TOP09. Tři volební sebjekty se čtyřmi členy, A pokud se na něco ptám někoho jménem, je slušnost se vlastním jménem představit. Jinak mi chybí základy slušného vychování a dotázaný by ani neměl z výchovných důvodů odpovídat.

A jen tak na okraj - všichni zúčastnění se sešli na pracovní schůzce a dohodli si pravidla hry. Pro všechny stejná. Nesmíte vše soudit podle sebe :-)  .

R.V.

7.2.1 Dobré netřeba chválit


Dobré netřeba chválit, dobré se chválí samo J Asi se na ten „velmi dobrý nápad“ zajdu podívat, zvlášť když nás pan Urbánek tak hezky zve. A třeba půjdu i po dlouhé době k volbám.

Za anonymitu se omlouvat nebudu. Účastním se diskuzí s různým zaměřením (pravda ne lokálních) a nikdy jsem nikomu identitu skrytou za nick nevyčítal a nikdo mně. Ptá se a odpovídá ten, kdo chce. Pokud by to bylo osobní, napsal bych vám osobní vzkaz a vy mě předpokládám též.

Nechápu pana Klimeše, proč se tady rozčiluje, když mohl svůj nesouhlas s pravidly vyjádřit na pracovní schůzce, při níž se tvořila, ale vylepšil jste to „řešením obchvatu“. Vyvolaným smíchem jste mi prodloužil život. Dávám vám palec nahoru (y)

A už vůbec nechápu pana starostu, který prohlašuje a následně odvolává co prohlásil. Jste zástupcem silné pravicové strany! To pro mě opravdu není dobrý signál...

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

7.2.1.1 Na schůzku - pracovní -


Na schůzku - pracovní - byl pozván kandidát č. 1 mailem, v době kdy byl v zahraničí. Ti, co jej zvali, o tom věděli, protože z téhož důvodu nebyl na zastupitelsvu, jehož jsou všichni zůčastnění členy.

Takto se připravuje nezávislá debata v MKD.

7.2.1.1.2 Maily


Od kandidáta na starostu bych očekával, že bude schopen sledovat maily i v zahraničí a případně na pracovní schůzku vyslat zástupce(kyni)...

7.2.1.1.2.1 Moje řeč!!! Tenhle


Moje řeč!!! Tenhle kandidát asi nebude ten nejlepší starosta!!

 

Magnet172

7.2.1.1.1 Děkuji za odpověď pane


Děkuji za odpověď pane Klimeši. Pokud se nenecháte "zlomit" k účasti jako pan starosta, máte můj obdiv. Příkladů z naší historie, kdy se slušní lidé jen přidali k mase máme dost.

Myslím, že tím má diskuze o tematu Setkání kandidátů na starosty v MKD končí. Na hlouposti vrstvené jejím organizátorem a jeho kolegyní nemá smysl reagovat. Všem přeji krásný víkend.

7.1 :-)


Mě se zase líbí jak každej anonym šmahem odsoudí něco, o čem neví ani prd...

7.1.1 Pane Čope, kupodivu se


Pane Čope,

kupodivu se nejmenuji gunner, zrovna tak jako vy se nejmenujete Čop (nebo to alespoň předpokládám). Neznám vás a vy neznáte mě. To ale ani jednoho z nás nezbavuje práva zde napsat svůj komentář k článku a položit autorovi otázku. Nic jsem neodsoudil, pouze jsem uvedl fakt, který nemusí být všem známý. Vaší pozornosti doporučím www.volby.cz., kde snadno zjistíte, že první ani druhé místo na kandidátce nic neznamená a v extrémním případě může být poslední z kandidátky prvním a následně starostou. Takže pokud nejste pan Vachr, na něhož jsem dotaz směřoval, hodnoťte prosím své znalosti. Vůči cizímu člověku je třeba se chovat slušně, že?

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

6 Pravidla akce vs Radnice 2010


Ale no tak pánové /a dámy, jest-li tu pod nickem nějaká/,

my se debaty opravdu nebojíme. Nerozumím některým, třeba Čopovi, proč se snižují při kritice komunálních poměrů na téměř fekální úroveň. Kdo chce debatovat, ví, kde nás najde. Já zde debatuji. Naše akce jsme zveřejnili.

Ale což, zpět k té taškařici s 9 starosty.

Předně: ne všechny partičky nezbytně musí mít kandidáta na starostu. Pro některé volební strany bych takové označení jedničky na kadidátce považoval přinejmenším za nezdravý optimismus.

Dále: Každá skupina má právo říci, že mluvčí je někdo jiný než jednička. Nejlepší kandidát na starostu nemusí být nejlepším mluvčím a naopak. Zaměřte prosím svou pozornost na větu podmínek pořádání akce: Pokud by lídr z opravdu vážných důvodů nemohl, pak ho zastupuje dvojka kandidátky. Nikdo jiný.

Nám se tato podmínka prostě nelíbí, to je celé. Třeba někdo změní názor ...

6.2 Uznejte


Pane Klimeši, uznejte, že moderovaná debata s politickými soupeři nám jako voličům poskytne daleko lepší vodítko než sólo stranická akce s punčem zdarma. Tedy pokud nesklouzne někam k té fekálnosti  - ale tomu by měl zabránit právě zdatný moderátor. V této debatě na Mělníčku jsem žádné fekální ani téměř fekální výpady nezaznamenal.

Souhlasím s Vámi, že strany by měly mít možnost nominovat do diskuse kohokoliv ze své kandidátky, třeba i trojku Smiling . I samotná taková nominace nám poskytne určitý obrázek o tom, jak je kandidátka postavena.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

6.2.1 odpověď zde


odpověď zde http://melnicek.cz/node/6050#comment-7423, opakoval bych se

6.1 Jak chcete...


Doposud jsem se na "fekální úroveň" při své kritice nesnížil. Ale pokud to někdo vidí takto, zeptám se na rovinu - jestliže některé subjekty "...nezbytně nemusí mít kandidáta na starostu...", není to třeba proto, že takové kandidátky byly sestaveny pouze jako béčko jiné party? Pro ty spoluobčany, kteří neví o čem mluvím: na místní úrovni se velmi často používá taková hezky smradlavá sviňárnička na prostého občana. Většinou vedoucí strana, která cítí že jí teče do bot a kromě toho má disciplinované voliče si založí nějaký další pofidérní subjekt (popřípadě využije skořápku libovolné politické mrtvoly) a zaregistruje si jej k obecním volbám. Tento subjekt má jen jediný účel - odčerpat nerozhodnuté nebo nedisciplinované voliče možnému novému favoritu voleb. Ti z vás kteří používají mozek (což je doufám většina z vás) se snadno dovtípí...

6.1.2 Z tvých názorů a keců,


Z tvých názorů a keců, Radku, - asi budu zvracet!!!

6.1.2.1 :-)


Jak je libo. Jen bych rád věděl co na předchozím příspěvku není pravda? Popřípadě proč si ti chce zvracet z pravdy?

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

6.1.1 Rád bych Čopovi


Rád bych Čopovi odpověděl, byť si myslím, že příslušná fakta zná.

V roce 1994 na Mělníku kandidovala ODA. Byl jsem tehdy jejím představitelem, kandidoval jsem jako dvojka.

Kandidovali tito lidé:http://www.volby.cz/pls/kv1994/kv21111?xjazyk=CZ&xid=1&xv=11&xdz=2&xnumnuts=3206&xobec=534676&xstrana=13

Zvoleni byli http://www.volby.cz/pls/kv1994/kv21111?xjazyk=CZ&xid=1&xv=22&xdz=2&xnumnuts=3206&xobec=534676&xstrana=13

Po rozpadu ODA vznikla na Volba pro město, která spojovala komunální politiky za bývalou ODA. Pod touto politickou stranou kandidovali nezávislí, s použitím značky RADNICE s příslušným letopočtem, v každých dalších volbách. Letos Volba pro město kandiduje v koalici s VV, opět pod značkou Radnice 2010.

Necítím se tedy jako B-kandidát ODS. Někteří kandidáti ODS možná mají z naší kandidátky obavy.

V rámci předvolebních jednání jsme hovořili s nejméně třemi kandidujícími stranami, na různé úrovni, tak abychom byli obeznámeni s názorovou situací. Žádná z nich nás určitě nepovažuje za své B.

AK.

6.1.1.1 Zdravím doktore,


moc se mi líbí, jak házíte svůj hrách. Držím palce. Doufám, že po volbách, pokud uspějete, nepodstoupíte mandát své pětce. Jste přeci jen dost vytížení svou prací.

Patočka

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

6.1.1.1.1 Zdravím pane inženýre


Nepodstoupím. Slibuji. Zbytek na 19té jamce ...

6.1.1.1.1.1 v tom případě držím


v tom případě držím palce

5 To bude dost jednostranná diskuse


Tak za ODS se diskusního klání nezúčastní ani áčko ani béčko… hm, netušil jsem si, že jsou takoví měkejši. Škoda, mohla být slovy K.Schwarzenberga „švanda“.

5.2 :-)


Oni nejsou měkejši. Oni se prostě bojí co dalšího na ně vyteče... Smiling

5.2.2 stejně...


...to na ně vyteče stejně, ne? ať tam budou nebo ne...

5.2.2.1 Když tam nebude tak to


Když tam nebude tak to poteče víc jelikož tam nebude moci utahovat kohoutek Laughing out loud

 

Magnet172

5.2.1 Přejmenovat


Akce by se měla přejmenovat na "Několik starostů bez starosty" Smiling

5.2.1.1 Nebylo by lepší


Nebylo by lepší mělnický starosta z Mělnického Vtelna s mělnickým starostou ze Všetat? To bude komedie. Dva hlavní soupeři fakticky nebydlí na Mělníku. Jinde pro změnu vůbec hlavního kandidáta nemají, ale aspoň to přiznaj.

5.1 Pane Špulák to je


Pane Špulák to je poprvé co s vámi poprvé naprosto souhlasím Laughing out loud

 

Hezký den

 

Magnet172

4 Nelobte se, ale to je snad fór


 

Je to úměvné. Co tam vaše jednička a dvojka na Radnici chtějí dělat, když pořád nemají čas. Nezdá se Vám to divné. Prostě to jsou nastrčené figurky z podhradí. Víme od koho že asi???? Můj hlas i mé rodiny určitě nedostanete, i kdyby jste polepili celý Mělník plakáty. Může te nám osvětlit, kdo Vás sponzoruje???. Děkuji Svoboda   

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

4.1 Přijďte na níže


Přijďte na níže ohlášené setkání, tam naši kandidáti budou. A ... sponzorujeme se sami - tím myslím, že širší team Radnice 2010 čítá asi 40 lidí, takže složit se na umírněnou kampaň nebylo až tak těžké. Také jsme museli nejméně jednoho zájemce o příspěvek odmítnout, protože jeho motivaci jsme vyhodnotili jako netransparentní.

Úvod Vašeho příspěvku mne však vede k obavám, že ve skutečnosti jste naše sponzorování vysvětlit nechtěl.

3 tak trochu mimo mísu


Bohužel jsem koukala na stránky MKDM...no to je hnus...to že ty stránky budou dodělány už je tam hezkých pár let...to je ale hnus velebnosti...

Co takhle už konečně ty stránky zprovoznit???

2 Strach???z čeho


 

Tak jsem překvapen tím, že zrovna ODS tam nechce jít. Slovo demokratická mají pouze v názvu. Souhlasím s tím, že kdo tam nepříjde nemí právo na hlasy od voličů. Mělo by se to rozhlásit po Mělníku, ať lidé vědí, jak se někteří politici chovají a opovrhují voliči.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

1 Stanovisko Radnice 2010


Na pozvánku od MKD Mělník jsme dnes odpověděli takto:

 

 

Vážený pane řediteli, vážení leadeři,
 
sděluji Vám, že Radnice 2010 nemá zájem na vyslání svého leadera na akci < Setkání 9 „starostů”>. Domníváme se, že taková akce nepovede k věcné debatě nad volebními programy a cíli jednotlivých kandidátek, ale k eskalaci konfliktů a animozit mezi některými stávajícími členy zastupitelstva města. Nemůžeme rovněž akceptovat, aby pořadatel akce stanovenými podmínkami omezil suverenitu volební strany a její právo určit si, kdo za ni bude na takovou akci vyslán. Toto právo bylo bodem 1) podmínek / cituji: Setkání se může účastnit pouze lídr kandidátky. Pouze v závažném případě (např. hospitalizace)  může lídra zastoupit dvojka kandidátky./všem kandidátkám odňato.
 
V dokonalé úctě
 
 
 

Mgr. Alexander Klimeš

1.1 Vážení z Radnice


Vážení z Radnice 2010,

chtěl jsem vás volit. Tímto dopisem jste mě naprosto odradily. je to politická debata na kterou jste za nějakých podmínek pozváni. Je to jediná šance jak se setkat s lídry stran a poznat je trochu osobně.

Vím. Není to jako u Moravce ale pro nás z Mělníka je to jediná šance vás vidět pohromadě.

 

To samé ODS. Populismus maximální. Starosta kterej ví že už to má spočítané napíše že tam nemůže Laughing out loud

 

Myslím že ta strana která sem nevyšle kandidáta nemá nárok na jedinej hlas i přes sebelepší program. Spíš bych čekal jásot že se můžete někde ukázat a to přímo lidem kteří se o volby zajímaj. Místo toho se bojíte tam jít.

Taková strana si můj a hlas nezaslouží.

 

Magnet172

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

1.1.2 Jestliže v daný termín


Jestliže v daný termín jednička ani dvojka nemůže, a diktát velí, že trojka nesmí, tak je to jednoduchá volba.


Jinak se debatám rozhodně nevyhýbáme. Ve středu 13. října 2010 pořádáme na spodním náměstí velkou akci, výtah z letáku přikládám:

 

KONCERT RADNICE 2010
Zveme Vás na Náměstí Karla IV. v Mělníku ve středu 13.10. od 11 do 16 hodin.
Přijďte se pobavit s pohodovou živou hudbou. 
 
1. HOLÍRNA
Výběr skupiny TAXMENI : Karel Mrkvička, Pavel Kaiser, Milan Krištof
Zdeněk „MOŠNA“ Hradecký
Martin Melničenko ze skupiny FEŠÁCI   
 
2. RHODESIA
 
3. NAVOSTRO
 
Dále vystoupí Mažoretky Tanečního života
 
Zdarma bude naléván punč. Omalovánky s pastelkami věnujeme dětem a propiskou potěšíme dospělé. Nachystáno je i překvapení. Přítomni budou kandidáti Radnice 2010 do komunálních voleb v Mělníku. Zodpoví Vám jakékoliv vaše dotazy.
Politické projevy nebudou, protože je vše k přečtení na našich letácích a na www.radnice2010.cz .
Obrázek uživatele raist

1.1.1 nevyslaní kandidáti


"Ve styku s veřejností dáváme prioritu jiným formám komunikace"

Tohle je prece pozvanka na VEREJNOU DISKUZI S VEREJNOSTI... ale ODS dava prednost necemu jinemu?
Je tedy na me, abych si myslel, ze se ODS boji verejne konfrontace, boji se otazek, boji se verejnosti - a je na me, abych si myslel proc se asi boji.

Jen se hezky pred volbama poplacat po zadech v posledni ucelove radnici, to se neboji.

Jakoby tu zavanula zatuchlost a smrad predchozich rezimu.

 

Obrázek uživatele Pepa

1.1.1.1 JO tak tohle večer ve


JO tak tohle večer ve měste smrdí! ODS :DDDD


https://www.traditionrolex.com/7