https://www.traditionrolex.com/7

 Spotřebitelská hlídka za červen | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Spotřebitelská hlídka za červen

V červnu proběhla anketa, která hodnotí spokojenost s pobočkami bank na Mělníku. Nejvíce nespokojených bylo klientů České spořitelny, převažujícím důvodem je krátká otevírací doba.

Podívejme se na otevírací doby mělnických poboček podrobně:

Česká spořitelna



Pondělí  9:00 – 17:00  
Úterý  9:00 – 16:00  
Středa  9:00 – 17:00  
Čtvrtek - Pátek  9:00 – 16:00

 

Nejkratší otevírací doba ze všech, především v pátek a z neznámého důvodu i v úterý. V sobotu zavřeno.

Komerční banka



Pondělí  8:30 – 17:30  
Úterý  8:30 – 16:30  
Středa  8:30 – 17:30  
Čtvrtek - Pátek  8:30 – 16:30

O něco lepší otevírací doba ráno a odpoledne. V sobotu se na pobočku nedostanete.

GE Money Bank



Pondělí - Pátek  9:00 – 17:00

Lepší zavírací doba, o celou hodinu delší, než v České spořitelně. V sobotu se nepracuje.

ČSOB



Pondělí  8:00 – 17:00  
Úterý  9:00 – 17:00  
Středa  9:00 – 18:00  
Čtvrtek  9:00 – 17:00  
Pátek  9:00 – 15:00

Přijatelná otevírací doba v týdnu, v pátek odpoledne už ale nejste vítáni. Sobota opět mimo diskuzi.

Poštovní spořitelna (pošta Mělník 1)



Pondělí  8:00 – 18:00
Úterý  8:00 – 18:00
Středa  8:00 – 18:00
Čtvrtek  8:00 – 18:00
Pátek  8:00 – 18:00

Sobota:   08:00  -  12:00

Nejlepší otevírací doba a především šance dostat se na pobočku i v sobotu. Některé ze služeb Poštovní spořitelny pobočka nemůže zajistit.

Unicredit ještě nebylo možné hodnotit.

 

Ze zpravodajství Idnes.cz jsme se dozvěděli, že rozdíl mezi ovocem a zeleninou, která je nebo není bio, není příliš velký. Podobné výsledky přinesla v roce 2009 britská studie.

Získali jsme rady, jak postupovat v situaci, kdy se na pokladně objeví jiná částka, než na cenovce a názor na to, kam mizí maso z letákových akcí.

Těšíme se na vaše příspěvky v červenci.



Spotřebitelská hlídka

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

7 Banky opět zvedly poplatky, chtějí tak vyhnat klienty z poboček


Většina bank oproti loňsku zvýšila bankovní poplatky. Klienti České spořitelny, Komerční banky nebo GE Money Bank si připlatí o desítky až stovky korun víc. Cílem bank je vyhnat zákazníky z poboček a odradit je od používání hotovosti. Oboje bankám přidělává práci a zvyšuje náklady.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/banky-opet-zvedly-poplatky-chteji-tak-vyhnat-klienty-z-pobocek-pv8-/ekonomika.aspx?c=A110710_211613_ekonomika_abr

6 Oběd v bance


ČSOB od 1.7. zavedla přestávku na oběd. Znamená to, že kromě pátku můžete přijít na pobočku už od 8:00 ráno, ale mezi 12:30 a 13:30 budete jen zbytečně zkoušet zamčené dveře. Nová otevírací doba je:

pondělí, středa 8:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
úterý, čtvrtek 8:00 - 12:30, 13:30 - 16:00
pátek 9:00 - 12:30, 13:30 - 15:00

Co si o polední přestávce myslíte a jak vám ne/vyhovuje tam, kde už je zavedená?

6.2 Naštěstí je doba,


Naštěstí je doba, kdy do banky člověk už takřka nemusí. Maximálně při založení účtu, ale i to se dá řešit jinak... Takže za mě: kdyby se na Mělníku zavřely všechny pobočky bank, tak je mi to jedno. Nijak bych to nepocítil.

6.2.1 A jak budou majitelé


A jak budou majitelé obchodů odvážet tržbu? Budou platit tisíce securtitce když si to mohou sami donést do banky? Ty potřebujou zrovna banku otevřenou v té pauze na oběd.

Pak každej nemá internet a chodí do banky provádět příkazy, manipulovat s penězi a třeba se tam i pojistit, což taky banky dělaj.

6.2.1.1 Bral jsem to z mého


Bral jsem to z mého pohledu, což jsem tam ostatně napsal. Je mi jasné, že dost lidí tu pobočku ještě potřebuje. Ale těch je mi líto (jsou omezeni otevírací dobou, vysokými poplatky, čekáním atd.).

6.1 Tak pro obchodníky


Tak pro obchodníky kteří tam také o polední pauze nosí tržby je to super ne? Tam se hold vyměnil ředitel a jde to luxusně do kopru.

6.1.1 naprostý souhlas


Naštěstí má banka toto zatím nezavedla...Ale co není,může být,začne s tím jeden,po čase všichni,znáte to.Chápu,že i člověk jakožto úředník,bankéř,lékař...atd. má nárok na své zákonné volno a oddych,ale vždy to fungovalo tak,že se postupně sřídali a nijak to chod daného úřadu nenarušovalo.Pro lidi a podnikatele,co v tuto dobu banku využívají a potřebují nejvíce je to docela podpásovka a bezohlednost.Vážit svou návštěvu a ještě přemýšlet,aby jste si nevybral právě dobu polední pauzy nepotěší.Chápu jisté omezení,zkrácení prac.doby v době prázdnin,ale tohle na mě působí trvalým charakterem.Poslední dobou toto zjišťuji i u praktických lékařů,neustále obměňují svou ordinační dobu včetně polední pauzy,kterou si každý může nastavit a určit jak chce.Ještě zbývají obchody a můžeme se vrátit  do starých časů.U některých kamenných to již funguje,hladoví hyper-super velikáni musí tržit a neomezovat chod prodeje na svůj úkor.

6.1.1.1 Polední přestávka v bance?


Polední přestávka je záludná, stejně jako naproti v pekárně Paul, vždycky, když tam dorazíte, bude právě zavřeno.

5 Máme tři zájemce


Slyšel jsem, že realitní makléř prohlásí "máme na vaši nemovitost zájemce", ale potom se zjistí, že se nemovitost bude teprve inzerovat, aby se zájemci získali. Má někdo zkušenosti s takovou praxí? Považujete to ještě za solidní jednání?

4 Česká spořitelna


Syn si tu jako student  teď uzavřel celkem výhodně účet, kde má zdarma výběr, internetbaking Servis 24 a pojištění proti ztrátě a vybrání platební karty, zároveň  hned možnost kontokorentu ve výši 25 tisíc (to jsem mu hned udělala školení, aby nebláznil, ono to je potom těžké vystoupit ze splátek).

Podmínkou je minimální vklad 100,- Kč a jeden vklad a jeden výběr měsíčně.

Uvidíme po prvním měsíci, co se bude dít, napíšu.

 Takže zatím spokojenost.

4.1 Pojištění u České spořitelny


Pojištění ČS proti odcizení je šikovné, protože zahrnuje i hotovost a mobilní telefon.

3 Pošotvní spořitelna


Jsem u nich asi rok a zatím spokojenost. Internetové placení je perfektní, přehledné. Pokud chci platit fakturu vodafone nebo Telefonica O2, tak stačí zadat jen variabilní symbol a už vše banka zpracuje za Vás. Nevýhoda je, když nejsou na účtu peníze. Nejen, že vám strhnou 200 Kč za avízo, které vás informuje, že na účtu nejsou peníze, ale za každý trvalý příkaz, který si chce banka strhnout, tak vás stojí 20 Kč. Takže příklad:

 

Na účtu máte zápornou částku - 120 Kč

 

Hned Vám do tří dnů přijde avízo za 200, kde píší, že jste v mínusu, takže už jste v mínisu -320 Kč

Dále máte tři trvalé příkazy, ale na účtu máte zápornou částku, takže vám odečtou - 3x 20 Kč, tj. -60 Kč.

Už jste v mínusu - 380 Kč.

 

A pokud je konec měsíce, tak přijde i vyúčtování za trvalé příkazy, poplatky, výběry kartou apod. takže pravidleně cca - 200 Kč. A už jste v mínusu - 580 Kč...

 

A to je pak paráda :-( 

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

2 banky


U Poštovní jsem kdysi dávno na střední škole mívala cestovní vkladní knížku, jelikož to v té dřevní době byl asi jediný způsob, jak s sebou netahat peníze a přitom je mít k dispozici na intru (bankomaty a karty byly hudbou daleké budoucnosti, aspoň to tak všem připadalo). Dnes už u ní nemám nic a jsem ráda, před dvěma lety jsme tam zkoušeli založit účet pro neziskovku a byl to takovej boj s různýma papírama, že už nikdy víc.

Dneska mám už asi 15 účet u ČSOB (na tržby) a u FIO (na eshopové transakce). Kdyby mělo FIO pobočku nebo vkladový bankomat v Mělníku, tak ČSOB účet zruším, ale už tím, že jsem tam převedla eshopové transakce, ušetřila jsem našim zákazníkům asi 12 tisíc ročně na poplatcích. Jinak mi účet u ČSOB nevadí, ta otevíračka do 15 v pátek je ovšem ZLO.

Když srovnávám dámy na přepážkách u všech bank (kam občas nosím expresní platby, za poplatek za vklad třetí osobou of course), nemohu si stěžovat, korektní, profesionální, no problem.

2.1 Platby za položky


Poštovní spořitelna má podstatnou výhodu v ceně zaúčtování příchozích položek. Zatímco u ČSOB se strhává 6,-, v Poštovní spořitelně chtějí za příchozí platbu jen 1,-. To je hodně viditelné při větším počtu menších plateb.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

2.1.1 No vidíš, a FIO si


No vidíš, a FIO si účtuje 0,- Kč, i při platbách ze Slovenska Smiling (to je ale debata jiným směrem)

2.1.1.1 Market ona hlavně debata


Market ona hlavně debata o poplatkách je mnohem složitější. Sazebníky jsou pro lidi z ulice. Jakmile v bance jednáš tak si můžeš vyjednat jiné sazby. Jaknile máš IČO tak poplatky neplatíš snad nikde. Já mám tři IČO účty zdarma a osobní u KB zdarma. Takže všechny bankovní poplatky jsou asi 46Kč měsíčně pro Poštovní za osobní. Tam my ovšem chodí minimálně tři příchozí platby od pojištovny. Odchozích je asi 20 a přichozích i více. Tím že trávím dost času na Sportingbetu tak mi od nich ze zahraničí chodí dost plateb za měsíc a je to furt takhle levné. Hold jen ta nefunkčnost pošty je šílená.

 

Poplatky je takovej národní fenomén. Lidi se už i často předháněj v tom kdo platí méně a kdo více. Nejlepší je že lidi na ně nadávaj ale smlouvu s bankou podepíšou Smiling

1 No Poštovní


No Poštovní spořitelna v podstatě neudělá nic. Mám tam osobní a podnikatelský účet. Jediné co provedou je vklad a výběr a to pouze přes kreditku a s pinem stejně jako v bankomatu. Jakmile člověk chce zjistit zůstatek nebo vložit peníze přes občanku tak to nelze jelikož nemohou podle RČ či jiných údajů zjistit kterej účet je můj.  Bohužel mají nejlepší internet banking který skutečně potřebuji. Rychlý, jednoduchý a přehledný.  Nejlepší je když si to tam člověk sjednává tak mažou med kolem huby. Pak vás furt jen posílaj do Boleslavy na fin centrum. Dokonce sami nevědi jak cokoliv udělat. Osobní účet asi budiž ale pro firmu naprosto nevhodné. 

 

Stejnej internet banking má ČSOB jelikož je to stejná banka (*/0300). Bohužel v pátek do 15 je skutečně absurdní. Tam mám transférový účet pro převod prostředků klientů. Pokud v pátek vyinkasuji od klienta pojistné a chci ho vložit na účet tak mám hold odpoledne smůlu a čekám do pondělí. V neposlední řadě je šílená dáma na přepážce. Věčně žvejká a to neskutečně odpudivým způsobem. tváří se jak když tam ej za trest a když se člověk na cokoliv zeptá tak se stejně nic nedoví. Naopak dvě mladé slečny které sedí v těch boxech jsou nejen hezké Smiling ale i chytré, milé a ochotné.

No a nakonec KB kde mám také osobní a firemní účet. Přepážky standart, lidi u stolů celkem ochotný a spousta z nás si tam nemá moc na co stěžovat. Bohužel co je absolutně katastrofální je jejich internet banking. V počítači kde není nějakej pitomej certifikační soubor se na něj člověk nedostane. Takže sebou nosit flash. Je to absolutně nepřehledné, složité a nemoderní.

 

Kdo se divý proč mám tolik účtu tak se prosím nedivte. Dost jich je zcela zdarma a 3 z 5 po mě vyžaduje zákon.

Tak a už jsem se vykecal. Laughing out loud

1.1 :-(


Já souhlasím s úrovní internetbankingu u KB. Samotné používání je docela v pohodě. Ale skutečnost že se ke svému účtu dostanu až po instalaci jakýchsi knihoven a certifikátu je příšerná. To celou aplikaci degraduje na úroveň středověku. Buď musím nosit certifikát na flashce v kapse, nebo jako v práci mám úplně smůlu (omezené právo instalovat nové aplikace).


https://www.traditionrolex.com/7