https://www.traditionrolex.com/7

 ZŠ Jindřicha Matiegky - nejhorší ZŠ na Mělníku? | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Nemáte se jak dostat domů? Pomůžeme vám zde.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

ZŠ Jindřicha Matiegky - nejhorší ZŠ na Mělníku?

V poslední době se ze všech stran dozvídáme, že ZŠ Matiegky není dobrá, rodiče dětí prvního stupně nejsou spokojení, rozhodují se vozit děti někam jinam. Protože takových hodnocení přibývá, zajímalo by mě, co je na tom pravdy a jaké zkušenosti máte přímo vy, rodiče dětí, které do školy chodí. Dokážete porovnat ZŠ Matiegky s ostatními školami?

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

5 No já teda nevím, nový


No já teda nevím, nový pan ředitel bych řekla, že vymýšlí zbytečné hovadiny. Mám tam už 3. dítě to první nastoupilo před 16 lety (to to letí) a řekla bych, že se nic výrazně nezměnilo. Všechno je v lidech a většinou narazíte na dobrou učitelku, třeba ale ta úplně první, to byl unikát. Kluk zůstával v 1. třídě déle než hodinu po škole, protože byl pomalejší, to mohl dodělat doma a mě nechala mrznout s mimem před školou a věděla to, no prostě.... Na štěstí po roce odešla a ta další byla vynikající, moc mu pomohla, řekla bych, že měl štěstí. Ta zas musela odejít, protože neměla vzdělání, které si pak dodělala, ale pro školu je ztracená, je prostě pryč. Nebo teď si žáci mají z jednotlivých předmětů NAPLÁNOVAT známku na příští období !!!??? A potom to zase vyhodnotit.  Chybí mi smajlík, co se válí smíchy. Prostě lidská blbost nezná hranice. Je to asi tak užitečné jako některé již tradiční učivo typu druhy slov, pádové otázky apod. (no jasně, to není specifikum této školy, ale vzdělávacího systému). Prostě asi někdo nemá co dělat. Družina je kapitola sama pro sebe, ale protože ji člověk potřebuje, tak bohu díky aspoň za nějakou. Paní učitelka čučí do notebooku a je tam v podstatě na to, aby děti nevyskákali z oken. Zamáčknu slzu, když vzpomenu na družinářky mého dětství, co všechno jsme tam vyráběly, obrázky ze sádry, malovali jsme, psaly úkoly, skákali venku přes lano, ...mohla bych pokračovat. Chodila jsem tam až do 5  třídy a nerada se loučila. Dneska nezájem, ale možná, že je to taky o lidech a o době. Těžko posoudit jiné školy, protože k turistům nepatříme a na školu, kam se chodí na základě společenského postavení (nebudu jmenovat) mezi zbohatlické  zmetky bych své dítě nedala (i když mi to kdysi někdo nabízel), ani kdyby tam měli trychtýř na nalévání vědomostí.

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

5.3 Ještě že na


Ještě že na Jungmanku patřej mý děti spádově. Sice budou chodit mezi zbohatlické zmetky - miluju tyhle vyhraněný názory - , ale ne na základě protekce.

Kdybych se snížil k úrovni argumentace paní DELETE, musel bych napsat, že je super, "že moje děti nechodí mezi ty spratky nezaměstaných a jiných flákačů, který se zmůžou leda tak na bydlení v paneláku" .

To je ovšem hnus, že.

Pokud ovšem nechtěla paní DELETE říci, že jsem zbohatlík, a moje děti jsou tedy zbohatličtí zmetci.

Co Vy na to, paní DELETE?

Jsem já zbohatlík??

Jsou moje děti zmetci??? Mám tři, neměli bych raději podsoupit nějaký lékařský zákrok?? Úplně mne to pravda neládá, ale to riziko .... Laughing out loud


MILUJU VYHRANĚNOU PREZENTACI VYHRANĚNÝCH NÁZORŮ

5.3.3 No pane Klimeši,


No pane Klimeši, možná se Vám můj výraz zmetek Smiling nelíbí, ale pro mě jaksi zahrnuje některé vlastnosti, které tam údajně některé děti mají. Ponižují ty, kteří nevlastní to či ono a to pro mě o hodnotě člověka něco vypovídá. Pokud někdo staví např. značkové oblečení, cenu mobilu apod. nad např. povahové rysy člověka, je pro mě zmetek. Samozřejmě pokud někdo z nemajetných potomků okrade svoji babičku, je zmetek taktéž. A mimochodem nejsem ani nezaměstnaná ani flákač, což se mohlo dotknout zase mě a co vlastním mimo bytu v paneláku do toho nikomu nic není. Neznám Vás a nemohu posoudit, zda jste zbohatlík, pokud jste na obrázku vy, jste mladý, krásný, patrně úspěšný a patřičně sebevědomý, což někdy nese jistý druh nafoukanosti. To je ale pouze můj 1. dojem Smiling.  

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

5.3.3.4 z citace mého


z citace mého předchozího postu

"...musel bych napsat, že je super, "že moje děti nechodí mezi ty spratky nezaměstaných a jiných flákačů, který se zmůžou leda tak na bydlení v paneláku" .

To je ovšem hnus, že ...."

je zřejmé, že jsem Vás takto prvoplánově označit nechtěl, a že můj příspěvek jaksi brojil proti tomu zjednodušení.

Dovolím si nicméně vyjádřit uctivé poděkování za hodnocení mé osoby, málem mi to zvedlo sebevědomí. Osobně se totiž pokládám za spíše středněvěkého, krásy pozbyvšího, úspěšnosti díky vlastní lenosti spíše průměrné ..... Laughing out loud

5.3.3.3 kastovani dle hmotnych statku


je dle meho nazoru u deti naprosto prirozena vec, deti jsou z podstaty kruta zviratka a tak se taky chovaji.

Zalezi na tom v jakem stadu travi svuj cas a v tomto ohledu si nedelam iluze, ze je fucikovka vyjimkou - ba naopak.

Charakter se vyrazne formuje az v pozdni puberte a tu mate bez spadovosti ve vlastnich rukou.

m.

5.3.3.2 Elita


Jo, to my jsme tady všichni.

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

5.3.3.1 out of thema


Nechci se pana Klimeše zastávat, ale první, kdo tu mluvil o vlastnění věcí v souvislosti s vlastnostmi člověka, jste byla vy.

;)

5.3.3.1.1 No něco bych Vám


No něco bych Vám napsala, ale nechci být hnusná. Mluviti stříbro ....

5.3.3.1.1.2 Mlčeti zlato


Výborně, zcela podporuji.

5.3.3.1.1.1 :-)


Tomu říkám názor!!! Smiling

5.3.2 ne


Ne,že bych s paní souhlasil,jen si myslím,že nepsala o Jungmance Smiling

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

5.3.2.1 No nedej bože, abych se


No nedej bože, abych se odstěhoval k Seifertce :-o

5.3.2.1.1 Seifertka


Horší, lepší?

Obrázek uživatele Alexander Klimeš

5.3.2.1.1.2 Ne, byl bych mezi těmi


Ne, byl bych mezi těmi zmetky Laughing out loud

5.3.2.1.1.1 mensi lepsi


Osobne si myslim, ze mensi skola je lepsi.

Snad budou za par let fungovat srovnavaci testy, takze bude o voditko vic.

Spadovost neni nutne omezeni, je v kompetenci reditele ZS jestli zaka prijme.

 

m.

5.3.1 Delete


Příspěvek paní je třeba brát s velkou rezervou, téma je pro ni spíš příležitost se vykecat a s někým se pohádat. Internet je koneckonců demokracie v praxi.

5.2 Můj názor


K tomu "plánování" známek. Opravdu Vám připadá tak nesmyslné, když se děti učí odhadnout svoje schopnosti a možnosti - a stanoví na základě toho svůj cíl pro nějaké období? Naučit se rozlišovat mezi tím, co bych si přál, a tím, čeho jsem reálně schopen - s tím se přece budou potýkat celý život. Opakovaně.

To, co je podle Vás tradiční (a zřejmě nepotřebné?) učivo, tomu se říká mluvnice. Co takhle přestat učit násobilku?

5.2.1 To snad nemyslíte


To snad nemyslíte vážně, násobilka je přece v životě zcela nepochybně užitečná, znát pravidla pravopisu také, ale kdy Vám na něco byly pádové otázky nebo druhy slov??? Patrně disponujete "vysokou intelingencí", když dokážete toto učivo pojmenovat jako "mluvnice", to bych nedokázala Smiling. A k tomu plánování bych řekla, že to spíš vede k apatii, protože když si naplánuji 1 a dosáhnu 3, tak si reálně uvědomuji, že nejsem k ničemu. Nikdo si nenaplánuje 3 (co by na to asi řekla učitelka). A to co bych chtěl a čeho jsem reálně schopen přece každý ví. Prezident ani milionář ze mě nikdy nebude, Vy si to ještě neuvědomujete???

5.1 clovek by rekl cipoviny


zrovna planovani vysledku muze stimulova cilevedomost

pochopeni vlatniho jazyka zase muze pomoct pri studiu jazyku cizych

existuji samozrejme i ucelnejsi mimoskolni aktivity, ale stoji obvykle vice penez i casu.

 

mimochodem stalo by za to udelat nejakou melnickovskou databazi mimoskolnich aktivit nabizenych na melnicku.

md 

5.1.1 Cílevědomost, jo,


Cílevědomost, jo, stejně bude jenom zaměstnanec, který bude poslouchat většího blbce než je sám, jenom on měl kdysi štěstí a byl po revoluci za správném místě ve správný čas. A cizince jsem za 25 letou dobu svého zaměstnání v kanceláři neviděla ani jednoho, takže cizí jazyky vidím jako stejný opruz jako kdysi ruštinu, stačí 4, ta je postupová Smiling. Jsem realista.

5.1.1.3 Jen tak pro zajímavost.


Každý pobyt na jednom místě, byť třeba v kanceláři, je určitým způsobem degenerující. Jednou třeba zjistíte, že nejen při ucházení o zaměstnání, ale i v zaměstnání budete občas vyplňovat sebehodnocení v různých otázkách. A pokud jde o ty jazyky, tak musím připustit, že jde zřejmě o určitý ženský pohled ( není u všech žen stejný), protože jazyky určitě využijete při výletech delších než 100-150 km na všechny strany kromě Východu, pomohou Vám při práci na PC, případně u televize a i na tuzemské dovolené bývá někdy milá příležitost. Zkuste si zajít nejlépe někdy v létě za zámek na vyhlídku, kde stejně lidi pořádně o našem kraji a třech řekách málo vědí, ač tu jsou cedule, a když budete mít štěstí, tak své určité znalosti užijete a přinese Vám to radost a optimismus. Nebuďte takový pesimista Eye-wink.

PS: Možná by stálo za to za zámkem umístit směrovku, která odvede turisty cestou na Vrázovku, kde je pravý soutok. Mnozí se tam nakonec stejně po rozhovoru vydají. A samozřejmě je obeznámit třeba schematicky, že ten laterální kanál je vlastně vltavská voda Eye-winkSmiling.

5.1.1.2 :-)


Tohle není realismus, to je s prominutím nebetyčná pitomost. Ono opravdu nejde o známky. Jde o to, aby člověk byl funkční, měl vzdělání které je využitelné v praxi a dokázal ho prodat. Pokud budu mít čtyřku z angličtiny, prošel jsem. Ale projdu taky až mé znalosti při pohovoru bude chtít někdo vyzkoušet? A následky? Buď můžu dělat někde ve fabrice za desítku hrubého (a nehledejte v tom nějakou přezíravost vůči takovým lidem!!!), nebo za desetkrát tolik, cestovat po světě, užívat si a něco zažít. Druhotným důsledkem je úpadek celého národa. Budou se za padesát let mít lépe Finové, kteří investují do vzdělání a snaží se budovat průmysl postavený na nejmodernějších technologiích, nebo my, kteří naše HDP máme v plechových boudách, které automobilky opustí hned poté, co jim vyprší daňové prázdniny?

Obrázek uživatele Travicka

5.1.1.1 skvělý přístup ke vzdělávání


Pokud máte takovýto přístup ke vzdělávání, tak tedy potěš. Pokud chcete dělat celý život špatně placenou práci někde u pásu a chcete totéž pro svoje děti, prosím. Vykládejte jim, že učit se českou gramatiku je nesmysl. Učit se jazyky je nesmysl, protože jste vy nepotkala cizince. Co na to říct. Smutné. 

4 spolupráce s knihovnou


Co se týká  spolupráce s knihovnou, tj. ochota učitelek vzít děti do knihovny a předat dětem informace jiným způsobem,  v tom je škola J. Matiegky jednoznačně první, přestože to mají relativně nejdál.

Takže za mě: I. stupeň  určitě  v pohodě.

Navíc jako jedna z mála škol má zástupce při besedách i II. stupeň.

3 Otázka je v jaké oblasti znamená ,, nejhorší´´


- výuka ?- pedagogové ?- systém vyučování ? nebo něco jiného ?Existuje nějaké konkrétní číslo o negativních hodnoceních ?

Můj syn nastoupil letos do 1.třídy a jsme spokojeni. Určitě jsou i nedostatky, ale pokud existuje komunikace mezi

rodiči a školou, tak lze vše řešit. Myslím si, že existuje určité povědomí ohledně vedení školy za p.Mgr.Jiřičky a jeho manželky(kdy odešla spousta učitelů jinam), ale dnešní vedení školy je určitě v pohodě.

Včera jsme např. měli Dýnobraní, zažili jsme v době od 16,30-19,30 hod. spoustu legrace,nápadů a inspirace,

děti ukázali ,co se naučili za cca 1 ,5 měsíce pobytu ve škole. Rozumím tomu,že někteří rodiče mohou být nespokojeni, ale my k nim rozhodně nepatříme.

3.1 Špatní učitelé?


Znamená to, že za minulého ředitele odešli dobří učitelé, ale nové vedení je už dobré? Přišli noví učitelé nebo zůstali původní?

3.1.1 Odešli určitě i


Odešli určitě i dobří učitelé /samozřejmě Ti museli být někým nahrazeni, ovšem nevím,jestli se někteří po příchodu nového vedení vrátili. Jestli je nové vedení dobré , to bych neposuzoval, můj názor je ,že škola funguje,zájem o výuku určitě ze strany rodičů je. Jak chcete hodnotit vedení mělnických základních škol ?Podle jakého kritéria ?

3.1.1.1 Hodnocení ZŠ


Podle subjektivní spokojenosti rodičů ve statisticky významném vzorku.

2 Podle čeho soudit, která je lepší?


Tohle jsme doma řešili, když měl kluk jít do školy. Taky jsme se vyptávali, ale odpověď proč je jedna horší nebo lepší jsme se nedozvěděli. To je pořád jedna paní povídala. Mě spíš fascinujou spádový oblasti. Například děti co bydlí na Podolí chodí na Pšovku místo na Jungmanku a naopak děti z Chloumku chodí na Jungmanku.

1   Ono si nevyberete,


 

Ono si nevyberete, někdo je spokojenej, někdo si stěžuje......Každopádně hodně pravdy na tom je.Ty starší generace co tam byli, ty tam už nejsou tak jde od desíti k pěti.No jako všude............Kvalita vzdělání a s tím i kvalita učitelů razantně klesá.......


https://www.traditionrolex.com/7