https://www.traditionrolex.com/7

 Z obchvatu bude nejspíš průtah | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Z obchvatu bude nejspíš průtah

No, a je to tady. Řešení dopravy ve městě - průtah! Nemyslím, že v této otázce dojde k zásadnímu zlomu. Jedno je fakt. Objem dopravy bude v budoucích letech ještě narůstat a bude nám to všechno smrdět pod okny. Studie odborníků říkají, že Mělník je ze 60 nebo 70 procent pro řidiče cílové město. Té dopravy je ale tolik, že by dle mého názoru stálo zato jí 40 procent vyhnat mimo město. 40 procent toho, co nám tady projede, je totiž podle toho, jak se na dopravu docela často musím chtě nechtě při peších cestách kamkoli dívat, děsně velký číslo! To nikdo nevidí?

Převzato z MF Dnes: 24.11.2006 - JANA CHARVÁTOVÁ - str. 02

O obchvatu Mělníka už s lidmi nehodlají diskutovat

Mělník - Šest let diskutovaná trasa obchvatu města Mělníka bude známá už v příštím týdnu. Nejlepší variantu vyberou odborníci. Na názor lidí se už vedení radnice ohlížet nebude.
„S lidmi jsme jednali bez výsledku dva roky. Takové řešení, které se bude líbit všem, ale prostě neexistuje,“ řekl starosta Mělníka Miroslav Neumann. Každá snaha radnice vyhovět jedné straně totiž vždy vyvolala odpor na straně druhé. Lidé psali petice a stavba obchvatu se tak stále oddalovala.
„Kdybychom s lidmi tolik nejednali, mohli jsme se stavbou už začít. Takhle se vše protáhne,“ řekl dále Neumann. Podle jeho odhadu se obchvat začne stavět nejdříve za dva roky.
Nepůjde ale o typický obchvat města, ale spíše o průtah městem. Dopravní průzkumy totiž ukázaly, že většina aut, která městem projíždějí, v něm mají svůj cíl, tedy že cílová doprava převažuje nad tranzitní. „Auta by tak jezdila do města dál a obchvat by nevyužívala,“ podotkl Neumann.
Odborníci prověřují celkem sedm možných variant tras obchvatu. Základní trasa je ale ta, kterou má město už několik let v územním plánu. Tato trasa povede Cukrovarskou ulicí, dále okolo místní části Blata a podél ulic Dobrovského a Nad Drahou. Počítá s demolicí několika budov, které by stály obchvatu v cestě. Demolici staveb by se dalo vyhnout, pokud by se trasa vysunula na volné pozemky cukrovaru.
Cukrovary TTD jsou ochotny pozemek městu prodat, ale pouze celý, ne jen část potřebnou pro obchvat. O nejlepší variantě rozhodnou odborníci. „My ji pak budeme tvrdě prosazovat,“ doplnil Neumann. Studii následně musí ještě schválit ministerstvo dopravy a Ředitelství silnic a dálnic. Ta jsou také investory celé stavby, která bude stát více než 800 milionů korun.
K základní trase obchvatu, tedy té, kterou má město v územním plánu, už odborníci zpracovávají dokumentaci vlivu na životní prostředí. Pokud jako vítězná trasa vyjde některá z ostatních variant, bude muset město změnit územní plán.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - střední čechy (střed)

 



Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

3 průtah ne


mně se jen nechce věřit té studii, která mává s těm procenty lidí mířících do Mělníka jako svého cíle.... kdo ji vypracovával?... podle mě Mělník tranzitní město je... mám spoustu kamarátů v České Lípě a Novém Boru a každý z nich, kdo dojíždí pravidelně do Prahy, to bere přes Mělník.... a přes město, protože je to kratší....těch lidí je fakt hodně..........buď jim tu cestu v centru pořádně zkomplikujeme (zpomalovače, kruháče, atd.) nebo jim nabídenem výhodný obchvat.... ne průtah....! ..... Mělník je už od těch aut celý zaprášený...

Obrázek uživatele steny

3.1  já myslim že možná i


 já myslim že možná i cílový město je, ale spíš přes léto když sem jezdí hodně lidí, přes zimu mi to zas tak nepříde

---------------------------------------------------------------------- 

Nikdy nebyl dead !!!PUNK´S NOT DEAD!!! a nikdy nebude dead

2 Dopravní situace na


Dopravní situace na Mělníku je víc než hrozná! Jinak zajímavé je ráno zrcadlo na stopce u cukrovaru při mrazech a nejen tam, tak trochu ruská ruleta...Smiling))))

Obrázek uživatele steny

1 ať dou do píči,


ať dou do píči, čůráci, to jim teda děkuju že pod voknem budu mít "obchvat", fakt vymaštěný hovada! 

---------------------------------------------------------------------- 

Nikdy nebyl dead !!!PUNK´S NOT DEAD!!! a nikdy nebude dead

1.2 Steny to vystih


Souhlasím se Stenym. Bohužel místo toho, aby šli tam, kam je Steny posílá, tak jsme si staronový tandem Neumann - Koudelka zvolili znovut na radnici, tak co chceme, že?

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.1 hm


bydlím "u obchvatu" Mlazic několik let a auta slyším. ale myslím, že kdyby jezdili "skrz" Mlazice (po staré Českolipské silnici), tak by nás otravovaly daleko víc..

fakt je, že nikdo to nechce mít za domem, ale autem chce jezdit každej... a co teď s tím? provoz v Mělníku, a na výpadovkách zvlášť, je tragický...

myslím, že článek má pravdu v tom, že dobré řešení neexistuje. ale řešit se to musí...

Obrázek uživatele rush

1.1.1 Re: hm


a nevi se jak to bude na druhym konci? neco jsem slysel o tom, ze to ma mit taky nejakej dopad pro pruhon, ze se to tam napoji.. to bych fakt nerad.. myslim, ze koleje stacej.. tak jsem zvedav teda az se uverejni cela trasa..

1.1.1.1 Myslim, ze to napojej za


Myslim, ze to napojej za nadjezdem nekde v mistech toho autosaloonu, kde se stridaly znacky aut... ale dneska clovek nikdy nevi Smiling Pruhonu preju jen rozkvet!


https://www.traditionrolex.com/7