Tip: Chcete poradit kam dnes zajít na oběd? Prohlédněte si mělnické jídelní lístky.
Samson Lenk v Zelcine

Negativní zkušenosti

Zpravodajství Blog-nový trik zlodějů

On ten trik zas tak nový není,já měl tu čest už z jara, a konkrétně v Praze na Pankráci u Bauhausu na parkovišti.Po zaparkování ke mně přistoupil navábně oděný "hnědočech" (divné že?) a nabízel mi voňavky či parfémy různých značek a velikostí.Po té co jsem ho slušně a důrazně zároveň odmítl ,mi doslova nasraný ty věci hodil dveřmi řidiče do auta a domáhal se pokračování mne otravovat.Přiznám se že v tu chvíli jsem "přehodil operační systém v hlavě" a dosti nevybíravým způsobem jsem ho poslal do dámského přirození a nejen tam.Výsledek? Ubránil jsem nejen sebe ale i peněženku.Cílem je odvést Vaši pozornost a okrást Vás.Holt už to dorazilo i do kralup,tak otázka času kdy to bude i zde na Mělníce,zvláště před vánocemi...Buďte ostražití,nic jiného nepomůže.Hodně štěstí Smiling

Negativní zkušenosti Napsat komentář | » číst dál

Řeznictví Matinka

Omlouváme se, že na uvedené diskusní téma reagujeme až po 14 ti dnech.

 

Firma Řeznictví uzenářství Kosina působí na Mělníku již více jak 10 let a našim krédem bylo a nadále je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější služby a proto nás zaskočilo hodnocení uvedené v této diskuzi. Pokud naši zákazníci byli s našimi službami nespokojeni, nesmírně nás to mrzí prosíme, aby na nedostatky okamžitě reagovali už přímo na prodejně. I přes veškerou snahu může dojít k chybě a jsme připraveni reklamace neprodleně řešit. Každá reakce, ať kladná či záporná je pro nás zdrojem informací pro zlepšování služeb Vám zákazníkům.

Negativní zkušenosti 1 komentář | » číst dál

Nemilý zážitek z pizzerie Piranha

Na začátek bych chtěla říci, že se nerada pouštím do konfliktů, ale když mi někdo skutečně zvedne mandle, z naprosto nepochopitelných a irelevantních důvodů, tak mi to jaksi "nedá"...

dnes jsme po nějaké době navštívili Piranhu....což o to, interiér v nekuřácké části není k zahození...

Negativní zkušenosti 6 komentáře | » číst dál

Copycentrum JHC Mělník s.r.o., Kpt.Jaroše 292

Nedoporučuji návštěvu copycentra v Jarošovce naproti železářství. Jsou to amatéři, byl jsem si nechat vytiskout barevně několik dokumentů z přinesené USB flasky jenže jim to z tiskárny všechno vyjelo s vodoznakem CONFIDENTIAL Sticking out tongue Paní mi svérázně tvrdila, že jsem to měl již ve zdrojových dokumentech, já zaskočen jsem zaplatil 150,- Nicméně doma mi to nedalo a vytiskl jsem si to na černobílé tiskárně a žádný vodoznak tam nebyl. Šel jsem tedy reklamovat, ale paní tvrdošíjně tvrdila, že chyba je to moje, když jsem začal vytavovat notebook, že jí to jako ukážu tak sklapla a vrátila mi peníze. Nicméně bez omluvy mě vyprovodila a ještě u toho měla blbé řeči. 

Negativní zkušenosti 10 komentáře | » číst dál

Řeznictví Matinka

Zhoršující se ekonomická situace už těžce dolehla i na řeznictví Matinka u autobusového nádraží. Původně libová vepřová pečeně má v poslední době stále větší podíl masa z kýty a dnes měla navíc tolik dádla, že vypadala spíš jako krkovice. Doporučuji dobře si prohlédnout, za co vlastně platíte.

Negativní zkušenosti 12 komentáře | » číst dál

Návštěva vinárny na zámku - zkažené odpoledne

Dobrý den,

chci se s vámi podělit o svoje zklamání při návštěvě enotéky na zámku v Mělníku.  V létě jsme se svoji kamarádkou plánovaly návštěvu mělnického zámku s tím, že příjemně posedíme na letní terase s vyhlídkou do okolí, na soutok Labe s Vltavou a pochutnáme si na mělnickém vínku. Tento skvělý nápad jsme měly již před dvěma lety a bylo to nádherné. Na internetu jsme si ověřili, že enotéka je stále v provozu a tak jsme se po obědě dne 26.8.2013 vypravily na náš sedánek. První zklamání bylo, že enotéka je zavřená. Obsluha nám vysvětlila, že letní terasa patří k zámecké restauraci a tak jsme přes restauraci chtěly navštívit letní terasu. Jenomže nás čekalo nepříjemné překvapení. Obsluha restaurace nám vysvětlila, že terasa je toho dne zavřená, protože předpokládali, že bude pršet. Ten den opravdu nepršelo. Požádala jsem je o zprovoznění jen jednoho stolu, protože jsme přijely jen kvůli  posezení na letní terase.  Pan vedoucí nám vysvětlil, že by zprovoznění terasy trvalo hodinu. Terasa je otevřena prý jen o víkend (pozn. ten den bylo pondělí).  Můžeme posedět  na vedlejší terase. Z této terasy je jen výhled na zdi postavené okolo terasy a pouze vrátky je úzký pohled ven, ale hlavně  otevřenými dveřmi z restaurace veškeré vůně se linou na tuto terasu. Ten den k polednímu menu byly zrovna ledvinky - opravdu "vůně" byla značná. Přemýšlela jsem kam odejít, ale byla jsem z toho tak překvapená, že mi nenapadlo žádné řešení. To jsem netušila, že třešinka na zkažené odpoledne, nás teprve čeká. Objednaly jsme si růžové zámecké víno r. 2011 (nevím přesně název) a slané mandle. Láhev vína byla umístěna do nádoby s ledem, ale láhev  byla vyndána zřejmě z nechlazeného skladu a tak docela dlouho trvalo, než víno se zchladilo na příjemnou teplotu. Víno nám nebylo nalito na ochutnání do skleničky, ale přímo číšník nalil plné skleničky. Upozornila jsem číšníka, že zapomněl na mandličky,  po docela dlouhé době přišel a pravil, že žádné zobání k vínu nemají.  Tak jsem se zvedla a došla jsem si do nejbližšího krámku koupit aspoň slané buráky. Láhev jsem vypily a odešly ze zámecké restaurace s povzdechem, že tak zkažené odpoledne jsme již dlouho neměly.

Vaše čtenářka Olina 

Negativní zkušenosti 8 komentáře | » číst dál

TESCO ve Sportovní podvádí

Pomazánkové máslo je v regálu s akčním zbožím zřetelně označené AKCE, bez ceny.

Na svém obvyklém místě je za běžnou cenu.

Podívejte se na přiložený obrázek.

Jak se vám takové podvody líbí?

Negativní zkušenosti 14 komentáře | » číst dál

Zákaz podomního prodeje

Na Ihned.cz je článek o zákazech podomního prodeje už skoro v 200 obcích v ČR.

Kdo máte zkušenost, jak totéž navrhnout ke schválení u nás?

Negativní zkušenosti Napsat komentář | » číst dál

Večeře v Šatlavě

Dobrý den,

v pátek 26.7.2013 jsme vyrazili do restaurace na náměstí ,,Šatlava" .Objednat rezervaci nebyl vůbec žádný problém.Že si  číšník poplatl druh piva které si objednáme, že jsme si objednali jídlo s hranolkama a po 15minutách nám oznámili ,že hranolky nemají a že jsme si objednali dva hovězí bifteky a jeden byl vepřový , to všechno se může stát. Ale když oznámíte kuchaři a zároveň majiteli restaurece, že se stala chyba v objednávce a on koukne do počítače a oznámí Vám ,že udělal hovězí bifteky a ty taky zaplatíte tak to opravdu už asi není něco v pořádku .Zřejmě mají hodně hostů

Negativní zkušenosti 16 komentáře | » číst dál