https://www.traditionrolex.com/7

 volby 2018 | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Události z kalendáře si můžete pohodlně přenést ve formátu ICS do Vašeho mailového programu či mobilu.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

volby 2018

Volby 2018,

Naivně jsem očekávala, že tradiční demokratické strany (ODS, ČSSD) postaví kandidátky z nových nadějných, neokoukaných či nezprofanovaných kandidátů.
Obě jmenované strany nám nabízí stále dokola jedny a ty samé opakovaně neúspěšné v krajských, senátních i poslaneckých. To se vážně domnívají, že je voliči zvolí z prostého zoufalství, aby nemuseli volit současné vedení radnice kandidující již ani není patrno za koho. To jste to dopracovali ODS a CSSD, aby vám ANO nevypálilo rybník, tak jako ve volbách do PS.

Ostatní předchozí téma | následující téma

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

91 Vše nejdříve v roce 2023.


91.1 Zajímavý článek,cituji z


Zajímavý článek,cituji z něj. Na Labi by ji mohl oživit nový plavební stupeň v Děčíně, jeho stavba se ovšem kvůli obstrukcím ekologů stále oddaluje. Tedy , ekologové dlouhé roky provádějí obstrukce výstavby dopravní infrastruktury a když se zrodí idea vše nepotřebné již dále nevyhazovat na hromadu za město.ale zužitkovávat odpad k výrobě tepla a elektřiny,po vzoru vyspělích zemí,například Švýcarska,objeví se ekologové opět na scéně a tvrdí. To nepřipadá v úvahu, protože nemáme vhodnou dopravní infrastrukturu… Mluvím o ZEVU 

90 Tak už se nám vybarvují


Ne že bych byl po zveřejnění našich nových zastupitelů nějaký extra optimista, ale slyšel jsem, že . . . nevíte, co je pravdy na tom, že se paktují Martinec a Šnajdr se soudruhem Fidlerem, který žádá za podporu místo šéfa Městské policie? To nevymyslíš. Ctirade, vrať se.

Doplnění 11.10. - Tak to byl žblept, bylo to trochu jinak.

90.2 Ruda není divoch


když chtěl Ruda Fidler vydat článek v Radnici o činnosti kontrolního výboru, tak mu Mikeš s Kníračem slušně zahnojili. Článek kde nebylo nic špatného, jen popis podvodů které kontrolní výbor rozkryl nesměla Vavřinka vydat. Tak doufám, že Ruda F. není blázen a s těmahle šmejdíkama do holportu nepůjde.

90.2.2 došlo na slova p. místostarosty


V roce tuším 2010 řekl Milan Schweigstill: "v Radě jsou i slušní lidé, ale i ti brzo poznají, co jsou pánové Mikeš a Neumann zač". (volná citace) 
No, nyní to tedy ti slušní lidé poznali Smiling.
Nezveřejnit zprávu Kontrolního výboru je s odpuštěním prasárna, správné by bylo ji zveřejnit a zároveň napsat třeba nesouhlasný článek. 

 

90.2.1 Co na to legislativa?


Říká komu se kontrolní a finanční výbory zodpovídají a co je jejich náplní. Zodpovídají se zastupitelstvu, nikoliv veřejnosti. Metodické doporučení MVČR pak upravuje zveřejňování - veškeré výstupy KV jsou zveřejnitelné až po zařazení na program zastupitelstva, zařadit na program ZM to mohli hoši z KV sami.  A jen malá douška k náplni, z KV mělnického zastupitelstva jsem měl občas pocit, že si svojí práci plete s prací vyšetřovací komise či ÚOHS...

90.1 wtf


Martinec si Šnajdra maže na chleba, a pokud se někdo domníval, že půjde Šnajdr do výkonné funkce, tak to sorry jako, spíš ne. Oddávání lidí místo řízení firmy?Laughing out loud Marketing zafungoval a články u kámošů v rudém Mělnicku rovněž. Firmu podle mě nepustí, stačí si ohlídat zakázky. Ale co se zřejmě odblokuje, to bude prodej všech těch pozemků, za které nejen jistý pán lobboval marně 4 roky... Fidlera komentovat nemá smysl, už jen to ke komu patří ho diskvalifikuje. Jó, vítejte v nových starých časech, kdy to tu ovládnou opět šedé eminence a volič na to bude tupě zírat a možná nadávat od piva v hospě. A nebo se nechá pohladit buřtem zdarma na náměstí. a bude spokojenej (páč je to většině stejně jedno). Ostatně když tady tomu může z vrchu velet Zeman a přizvukovat agrofert Babiš aka Bureš, už se nedivím ničemu. Teď mne omluvte. Na nyní již populárnějším facebooku (Mělník city) jedou duchaplné diskuse k dopravě, každý tam tomu rozumí (úroveň uživatele "než něco plknu zjistím si aspoň, kdo je za co zodpovědný" se tam téměř nevyskytuje), tak se jdu zasmát tam. Howgh.

9 Jedeme dál


Již je zřejmé,že i letošní volby přežijí mělnické černé díry:Neřešení opravdového obchvatu na místo průtahu,Amerika a podobné návrhy.U červené lucerničky nikdy nepomohlo přestěhování postelí ale výměna personálu.

9.1 personál


A kdo by měl být tím novým personálem ?? Pan Martinec ?? Jediná nová tvář je pan Šnajdr, no a jak to vede Babiš ve státě vidíme všichni. ODS tu vládla dlouhá léta, o obchvatu ani nepřemýšlela a tady se obchvat vyčítá současnému vedení. Amerika je velký problém a jeho řešení se vždy bude líbit pouze někomu, nikdy ne všem. Je velmi zajímavé, že když pan Martinec městu prodával vysoušeče, tak mu  Mikeš nevadil.  

9.1.1 Ale, vždyť to není pravda.


ODS, že o obchvatu ani nepřemýšlela ? Vy už jste zapomněl na bývalého starostu Miroslava Neumana ? Někdy v roce 2004, se čtenáři Mělnického deníku dočetli o tom, že starosta besedoval ohledně obchvatu například s občany Rousovic, Skuhrova i Velkého Borku, ale nemohl se podle jeho slov setkat s pochopením. Nikdo obchvat u sebe nechtěl.

Dokonce jedna z variant měla procházet například mezi Velkým Borkem a Mělnickou Vruticí. Tou dobou, se také někdy objevil ten plánek o těch čtyřech etapách obchvatu města ( přes řepný plac) a není bez zajímavosti, že po vzniku Mělníčku v roce 2005, se zde někdy v roce 2006 na toto téma diskutovalo. Je to ale již tak dávno, že  vyhledavačem zde jen těžko asi něco dohledáme.

Tak aspoň něco:  http://melnicek.cz/node/1268    A to jsme až v roce 2007, ačkoliv se to probíralo již dříve. Dnes už máme všude plno domů, které tehdy ani nestály.

Amerika mi už nepřipadá, jako problém. V červnu se tu pojede Mělnický okruh a bude to ještě zřejmě mnohem  větší akce než byl zkušební závod, tak- že by tam byl nejlepší park třeba i s kašnou, aby jej mohli také využívat diváci při závodu. Problém sálu může být vyřešený například tím, že se udělá v bývalém téměř prázdném obchodním domě u Pražské ulice.

Pan Šnajdr není žádná nová tvář na regionální scéně, ale již obhajoval mandát ( viz odkaz dole). Udělejte si vtom tedy nejprve trochu pořádek. Reagovat jsem nechtěl, ale tento váš příspěvek je samý blud.

http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/v-melniku-to-vypada-na-zakopovou-valku-koalice-je-v-nedohlednu-20181008.html

9.1.1.1 Aha


Takže pan Neumann diskutoval s občany, to je moc hezké a záslužné. A co pak udělal?? Nic, protože to nechtěli lidé z Rousovic, Skuhrova. Takže se na obchvat jednoduše řečeno vykálel. Pokud by mu šlo o Mělník, tak by obchvat prosazoval. Jenže jemu šlo pouze o to, aby byl znovu a znovu zvolen. A tady se teď současná dopravní situace hází na současné vedení a především ze strany ODS a pana Živnůstka je to fakt úsměvné. Já varianty obchvatu znám a vím, že vždy bude někdo naštvaný, že to vede kolem něj, ale dokud se obchvat nevyřeší, budou trpět všichni, co se po Mělníku pohybují a kteří mají tu smůlu, že musí žít u hlavních komunikací. Za současného vedení se alespoň ulevilo obyvatelům Italské a Cukrovarské. Není to mnoho, ale něco se udělalo. Co se udělalo za ODS?? Nic, jen se prodal téměř všechen majetek.

Novou tvář jsem myslel tak, že by se ve vedení města mohla objevit strana, která město ještě nevedla a tváří té strany je pan Šnajdr. ODS tu, pokud se nemýlím, vládla nejdéle a přesto se nebojí kritizovat toto vedení, za kterým je toho vidět mnohem více než, když tu vládli oni.

Já v tom pořádek mám, moc dobře vím, co se tu dělo a děje.  

9.1.1.1.2 Re: Aha.


Takto napsané to vypadá už poněkud jinak. Jest-li se na to tenkrát bývalý starosta pan Neuman vykašlal je diskutabilní. Pamatuji si matně, že se tehdy prováděl nějaký výzkum a bylo konstatováno, že Mělník není tranzitním městem, ale díky přístavu převážně koncovým pro nákladní dopravu. Však se tedy v článku, na který jsem dal ten odkaz také píše, že chtěli nejprve vybudovat tu variantu přes řepný plac ( průtah, který má v první fázi rychle ulevit ulicím Italská a Cukrovarská), ale do budoucna ,se  město, ani ministerstvo dopravy nezříkají myšlenky nějakého obchvatu. Tolik článek z roku 2007 !!

Je věcí druhou, jak to všechno u nás příšerně dlouho trvá a kdo to vlastně ovlivní, než lidé na ulici prvně uvidí, že někde něco naplánovaného a vyprojektovaného, se konečně začíná stávat realitou. Teď mám na mysli právě ty práce na řepném place, kterých jsme se dočkali relativně nedávno a už jsem tomu snad ani nevěřil Smiling.

. Je zajímavé, že pokud jde o budování nové zástavby ( Brabčov, Chloumek, Chloumeček, Velký Borek- samoty, Jelenice-Malý Újezd) , tak tam se to za posledních 10 let změnilo neuvěřitelným způsobem a prakticky to má dnes také dopad na případné možnosti velkého obchvatu. Nad tím tehdy nikdo nepřemýšlel ??

Jest-li dnes někdo z politiků ( ODS, jak říkáte)  rýpe do starosty pana Mikeše a dosluhujícího vedení, jak píšete, tak je to přece normální. To tak v politice přece velmi často chodí, zejména před volbami, nebo i při sestavování koalice. A to, co se děje ve vrcholové politice od časů, kdy ANO vstoupilo na scénu, tak to předtím ani nepamatuji. 

Ono je to stím našim obchvatem ( průtahem), tak trochu jako s těmi povodněmi. Když plavala v roce 1997 Morava, tak jsme mysleli, že se to v Čechách nemůže stát, protože máme na Vltavě kaskádu přehrad. Když měl Hořín protipovodńovou zeď, také netušili, že bude i tak nízká.

Ten nárůst dopravy asi každého překvapil a při tom tempu plánování a rychlostí prací, se asi ani nelze divit, že teď tedy tak trpíme. Nikdo si v roce 1999 nemyslel, že už je pozdě. Možnosti jsou, ale je otázka, jak to půjde dále. Určitě by asi pomohlo, kdyby se ten průtah konečně dodělal a něco je i na tom, že by nám pomohly další alternativy dopravy, jak tomu kdysi bývalo ( vlaky, lodě). Možná by to hodně pomohlo, více než si třeba myslíme, ale i tady se zaspalo s motivací apod.

Ještě dlužím odpověď k panu Šnajdrovi. A co by- jste říkal, kdyby ta nová tvář, jak říkáte, se objevila ve vedení města po boku ODS a ještě někoho dalšího Smiling

Jinak si nemyslím, že by se tu v uplynulých letech nic neudělalo. Naopak, ale jak sám vidíte, každý má ty priority jinde. Právě ta doprava je těžkým břemenem, které podráží nohy i těm úspěšným.

9.1.1.1.2.1 Pokud se nepletu, obchvat


Pokud se nepletu, obchvat města se řešil před několika lety. A nejen u nás, ale i v dalších městech okolo Prahy. A prakticky to všude nějak vyšumělo. Pak se obchvaty řešily znovu a vyšlo najevo, že po předchozích nápadech nějaké nejmenované osoby z Prahy, napojené na ODS poctivě vykoupili pozemky nutné pro vedení obchvatů nejen na Mělníku za zlomkové ceny.

Pokud by měl někdo zájem, najděte si, kudy měl předpokládaný obchvat vésti a přes katastr se dá zjistit, kdo je vlasníkem pozemků.

 

K tomu, co se ve městě vytvořilo a povedlo. Nejsem si zcela jist, zda například kompletní rekonstrukce jedné z tepen - Pražské, je zásluhou vedení města . Spíš bych to viděl jako investici kraje, pochybuji, že město má na takovou rozsáhlou opravu . Bohužel při současné rekonstrukci Kokořínské ulice, spojené s vynikajícím plánováním  - krátkodobá uzavírka u Vodárenské věže a následná uzavírka díky Vinobraní + dlouhodobá uzavírka Strakova mostu vedla k devastaci dlavní z tepen - Bezručovky. Stačí se podívat na kruháč u Tesca, ten je zralý na uzavírku. Druhý u Kauflandu se začíná také rozpadat. Co s nimi udělá zima se dá jen spekulevat. S tím je spojený i nápad udělat u železniční stanice záchytné parkoviště P+R. O tom si myslím, že je zcela zbytečné, že by bylo jen drahou investicí, která úlevu nepřinese.

 

zajímavou akcí bylo prořezání stromů v parku na Polabí. vyřezalo se toho mnoho, to ano. Pravidelní návštěvníci parku však mají pocit, že některé stromy byly poraženy na zakázku, byly zdravé a ihned byly rozřezány a odvezeny, což u těchskutečně špatných trvalo o mnoho déle. Ale abych neříkal, že se nic nevylepšilo, tak úprava cesty na Polabí byla vkusná a nutná. Taktéž jezírka u autobusáku. Stejně tak v posledním volebním období došlo k úpravě terénu podél Labe, který je nyní schůdný až k veslařskému klubu. Zde bych apeloval na instalaci zábradlí na schody. Máme tu nové chodníky, v některých místech je lepší veřejné osvětlení atd.

kdosi zmínil i zlepšení kultury - více kulturních akcí. Problém města přetrvává. jako jedinné bývalé okresní město nemáme společenská sál a tuším, že jsou jen 3 taková města, co nemají kino. Přitom nedaleké Neratovice ač daleko menší, mají kino na velice slušné úrovni.

Kulrurní akce jsou spojeny většinou se soukromými subjekty, zde bych práci radních příliš nevyzdvihoval. Vyjímkou je snad jen Mělnické kulturní centrum. To bylo založené městem , tudíž je to městská organizace. Jejím hlavním objektem je MKD. Seznam zde konaných akcí je už dlouhá léta doslova triskní. Pro celý areál by bylo snad ještě přijatelné nabízet alespoň jednu akci denně, i když i to je dost málo. Že na to nejsou finance ? To je kec. když se chce, všechno jde.

Závěrem neříkám, že se na Mělníku nic neudělalo a nic neděje, ale nejslavnější momenty Mělníka jsou

nucené vystěhování obyvatel na jeden víkend zvané mělnické vinobraní (především ti z blízkosti konání prchají z města)  a opilecká aféra pana starosty, kterou zná celá republika. A to je bohužel málo.

9.1.1.1.2.1.2 Pražskou dělalo město


Tím jsem si 100% jistý. Určitě se to dá někde dohledat.

Obrázek uživatele raist

9.1.1.1.2.1.1 re: Pokud se nepletu, obchvat


Vyjadrim se k te kulture: Zde je videt, ze to neni vase parketa a tak nemate vhled a uvedene vety jsou dost zkreslene (cimz vas nenapadam - je to v poradku, jen chci uvest jak to je).

Kulturni akce jsou sice casto spojeny se soukromymi subjekty, ale ty jsou mestem velmi casto podporovany. 
A to jak financne tak sluzbami. Je to tak, ze bez teto podpory, ktera za posledni obdobi velmi slusne vzrostla by tu tolik akci nebylo.
Kulturni komise resi pozadavky na podporu mesta od organizatoru rozlicnych akci na kazdem svem setkani.
Ono to, ze mesto kulturni akce ostatnich subjektu podporuje neni navenek moc videt, ale je to zjevne potreba.
Abysme se bavili konkretne o meste - mimo mnoha akci, ktere jsou poradane kazdy rok, napriklad min.tyden zorganizovalo mesto opravdu povedeny Koncert pro republiku - plny sal tleskal ve stoje.

Mozna to je o tom, ze se k vam informace o kult.akcich nedostanou - ale ani to neni az tak o meste, vyuziva vsechny dostupne kanaly (socialni site, web, plakatovaci plochy, tisk, apod.). Tady jde o to zda se o to zajimam nebo cekam co mi kdo strci primo pod nos Smiling

Konane akce v MKD jsou na hodne dobre urovni (jestli se netrefuji do vaseho vkusu je vec zcela jina). Od chvile co prisla reditelka Kareisova se zvysila jak uroven poradu, tak vytizeni prostoru (a to nejen MKD, nezapominejte napriklad i koncerty v prostorach knihovny, nebo koncerty, vernisaze a vystavy v Prazske brane, apod.). Je to tak, ze konkretne prostory MKD jsou hodne vytizene - mozna nevnimate, ze existuji porady pro deti/skoly, tanecni, ruzne zajmove aktivity (filmovy klub, besedy o umeni, vystavy, apod.).

Jednou z nejzasadnejsich akci, o ktere nemuzete rict, ze by snad byla tak prehlednutelna, je Melnicke kulturni leto - porada ji prave Mekuc. Po cele leto je to pasmo mnoha koncertu a aktivit, na ktere dojizdi i lide z okoli. O takove kulturni nalozi akci (graficka ma co delat aby vsechny ty akce vmestnala na huste potisteny plakat) se nam pred lety opravdu jen mohlo zdat.

A kino? Mate prehled kolik v Neratovicich nebo ve Steti chodi lidi do kina? A kolik chodilo do mistniho sokola? Je to vicemene o nasi pohodlnosti, v obou zminenych kinech jsme do 15 minut.

9.1.1.1.1 Asi bydlím v jiném


Asi bydlím v jiném městě. Mohl byste mi objasnit větu ...."vedení, za kterým je toho vidět mnohem více..." Máte-li na mysli vyřešenou bytovou otázku pana starosty, tak ano...máte pravdu -> je toho hodně vidět.

9.1.1.1.1.1 Asi jo


Vypadá to tak, že bydlíte jinde, jinak to není možné. Objasním Vám tu větu velice rád..... Jen namátkou - nové fasády škol a školek, obrovská podpora sportu, daleko více kulturních akcí. Dále také nový asfalt v Legionářích(pamatujete tam tu roletu u školky??), nový asfalt na Pražské(nezapomeňte zanadávat na balisety), nové silnice na Blatech, Strážnická, chodník u nemocnice, chodníky v Rousovicích, silnice ke sběrnému dvoru v Rousovicích, opravený most v Okružní, Jarošovka. Pokud by jste měl zájem, projedu Mělník a  oživím si, co všechno se zde opravilo. Je toho fakt dost, jen to bohužel ne každý vidí. Pravda, dost lidí tady na Mělníku je zaslepených závistí nad jakýmsi bytem, ve kterém bydlí nějaký pan Mikeš.

9.1.1.1.1.1.1 Vaše poslední věta


Vaše poslední věta - "Pravda, dost lidí tady na Mělníku je zaslepených závistí nad jakýmsi bytem, ve kterém bydlí nějaký pan Mikeš" mě utvrzuje v tom, že tady je jakákoliv diskuze zbytečná. Kde berete tu drzost o někom napsat, že je zaslepen závistí? A není to "jakýsi" byt,ale dva propojené byty! Společně s tím, jaký tam platí nájem, to je prasárna 1. stupně a jen ukazuje na to, co je tento alkoholik zač a o co mu opravdu jde. Nebo si myslíte, že by ty byty měl, kdyby nebyl starostou? Vy jste typický "Mikešovec", mě je z něj na blití. HOWGH.

9.1.1.1.1.1.1.2 Nemá cenu


Divím se proč reagujete na pana Krpce. Na toho jsem přestal dávno. Kdo obdivuje člověka s tak nízkou ctí, že po takovém  výkonu ožralství neodstoupí . Dále pak tuší, jak samoživitelka , kadeřnice vydražila a opravila byt. Některým lidem , ale stačí opravený podotýkám kus ul. Legionářů a fasády škol. O naprosté nečestnosti Mikeše je tedy lepší mlčet

9.1.1.1.1.1.1.2.1 tak nereagujte a nelžete


Já se taky divím, že Vám stojím za slovo. A vadí mi, že tu o mě šíříte lži. Mikeše neobdivuju a nikdy jsem neobdivoval. To že se ho zastanu, když tady zaznívají lži o tom, že se nic neudělalo, nemá s obdivem nic společného. To jsou fakta. 

Vy si tu beztrestně berete do hu.y manželku starosty a pořád Vám leží v žaludku ten byt. Proč by si kadeřnice nemohla vydražit a opravit byt?? Že jste to nedokázal Vy nic neznamená. A pokud Vám pořád ten byt tak leží v žaludku a víte jakékoli skutečnosti o tom, že to by podvod, měl by jste podat trestní oznámení. Ale na to asi nemáte odvahu.

9.1.1.1.1.1.1.2.1.1 Nikoho si neberu do huby


Pano to jste se teda rozohnil. Je zajímavé, že s vašimi názory málokdo souhlasí. Že vás spousta lidí nechápe . Vzpomínám si na diskusi ointelintních semaforech. Ten pán to tehdy s vámi také vzdal. Nešířím o vás lži větou ,, Když NĚKDO obdivuje Mikeše a byt mi také neleží v žaludku , to je vše. Hubu má možná někdo jiný.

9.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1 ale berete


A ještě navíc opakovaně lžete. Pořádně si po sobě přečtěte co píšete a pak se rozčilujte. Pokud nemáte hubu, tak jste si bral manželku starosty do pusy. Ale podle mne platí spíš to první. Je zajímavé, že tak dobře sledujete, kdo s mými názory souhlasí či nesouhlasí. Třeba Vy jste mě úplně volný, slušně řečeno a je mi fuk, kolik máte přiznivců.  

A inteligentní semafory?? Ano, byla tu o nich debata a je to už nějaký rok. Řekněte mi, kde všude jsou použité a zlepšily dopravní situaci, když je to takové terno?? Já poměrně hodně jezdím a nějak na ně nemohu narazit.

9.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.2 Máte pravdu


Ano lžu a spousta jiných. Jediný kdo mluví pravdu jste vy. Ano beru si do huby a to nesmím. Jediný kdo si může někoho ( např. p. Neumanna , Živnustka, Martince ) brát do své džky jste vy. ,, Inteligentní " semafory jsou např. nově v Českém Krumlově , pokračuje Beroun. Ale to se divím , protože jak všichni víme už stokrát, jezdíte poměrně hodně. Možná jste se jich ale nevšiml , protože to na nich opravdu není napsané.

Závěrem se také shodneme , také jste mi úplně u chvostu. Hezký den

9.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.2.1 O nikom jiném


O nikom jiném jsem nyní nepsal, tak si nehledejte spřátelené duše. Brečíte tu jak malé dítě. Inteligentní semafory byly i na uzavírce ve Větrušicích. Co jsem sám zažil a slyšel, vůbec žádné kolony tam nebyly Smiling

Já si do své drž.ky klidně Martince, Neumanna, brát budu. Jejich manželky nikdy. Nejsem tak ubohý, abych to měl zapotřebí.

Obrázek uživatele milk

9.1.1.1.1.1.1.2.1.1.1.1 Tu debatu o inteligentních


Tu debatu o inteligentních semaforech jsem tu rozvířil já.Inteligentní semafor vypadá úplně stejně jako každý jiný,jenom se jednotlivé intervaly přepínání světel řídí automaticky čidly podle počtu vozidel z každého směru a pozná se to jen podle toho,že po naskočení zelené projede v daném směru plynule celá kolona.Přece nebudou psát na semafor,že je inteligentní,aby to někdo méně znalý poznal.Město Mladá Boleslav bude rušit dvouproudový kruhový objezd na Kosmonosy a instalovat na místo něj inteligentní semafory.

Pokud množství vozidel přijíždějících ke kruhovému objezdu převýší kapacitu propustnosti,dojde k zastavení provozu a neustálému rozjíždění a zastavování než se uvolní vjezd na kruhový objezd pro pár vozidel.Neustále se rozjíždějící a zastavující vozidla na víc zhoršují životní prostředí exhalacemi.Zvláště kamiony vzhledem k pomalé rychlosti při popojíždění přes kruhový objezd jsou problémem,který na Mělníku dobře známe a i přes kosmetické úpravy průtahu budou i nadále narůstat.Je zřejmé,že to vedení města vůbec nevadí a je obdivuhodné jak si starostové i těch nejmenších obcí vybojovali obchvaty.

9.1.1.1.1.1.1.1 V tom se shodneme


Mezi námi je diskuse zbytečná. Co já jsem slyšel na zastupitelstvu o tom bytě, tak ho vysoutěžila současná manželka starosty tím, že nabídla nejvyšší nájem. Pokud vím ty byty byly v dezolátu a podmínka pro budoucího nájemce byla, že si je zrekonstruuje To že se nikdo v té době nepřihlásil a nenabídl vyšší nájem, není chyba starosty. Je zcela jasné, že by ty byty neměl, pokud by někdo podal vyšší nabídku.

Přeji Vám co nejpříjemnější blití. Mě u starosty vadí spousta věcí, ale ten byt určitě ne, ten vadí jen závistivým anti Mikešovcům.

9.1.1.1.1.1.1.1.1 Slyšel jste


Slyšel jste špatně. A nebojte se, nejsem závistivý. Jsem mnohem šťastnejší, než nějaký Mikeš.

7 Mělník first...


Poněkud patový výsledek voleb bude znamenat neklidná vyjednávání po volbách. Ale jak mám možnost některé protagonisty vyjednávání znát, a myslím, že městu mají co dát, věřím, že při sestavování rady pro ně zůstane priorita Mělník. Že zapomenou na předvolební hádky a mnohdy urážky. Držím palce, pánové.

Nicméně musím smeknout před výsledkem pana starosty. Nedělal téměř žádnou kampaň, musel si ustát svůj alkoholický skandál a přesto vyhrál. Klobouk dolů. 

7.1 Klobouk dolů?


Klobouk dolů? Mě je spíš smutno z toho, že dostane tolik hlasů člověk, který si sedne nadraný za volant...který se spolčuje s těmi největšími gaunery...který pro město nic moc neudělal (nebo se mýlím?)...Je mi smutno z toho, že tolika mým spoluobčanům je šumák, co si zvolí za exkrement.

7.1.2 To není pravda, pan


To není pravda, pan starosta nás zviditelnil v celé republice ! Bohužel jen tou svojí opileckou aférou, po které čestně neodstoupil.

Mě však více překvapil bývalý soudruh důstojník socialistické armády zvolený za pravicovou stranu.

Obrázek uživatele raist

7.1.1 re: Klobouk dolů?


Poznamka: Pokud vnimate pana Mikese jako nekoho kdo pro mesto nic neudelal, tak to vypovida spis o vas (informovanost, zajem o deni) nez o nem Smiling

7.1.1.1 Mýlím-li se, poučte mě.


Mýlím-li se, poučte mě.

6 Tak a máme korýtka zase


Tak a máme korýtka zase pěkně na 4 roky doma !

Povedlo se. My, kdož jsme seděli na radnici a plivali jeden na druhého jsme se dohodli jak tam budeme sedět dál a plivat na lidi ! Tak nezapomeňte přijít zase za 4 roky, abychom se mohli mít lépe než vy.

Osobně prosím, až se bude zase konat nějaká chlastačka v Zahradnické škole, nezvěte pana Mikeše, ať nemáme zase ostudu po celé republice.

Obrázek uživatele malý princ

5 Co sliboval pan starosta před 4 lety?


https://praha.idnes.cz/melnik-starosta-zvoleni-ctirad-mikes-dwo-/praha-zpravy.aspx?c=A141104_195702_praha-zpravy_aba

Nesliboval pan starosta náhodou před 4 lety, že to bude jeho poslední funkční období?

A pak věřte politikům! Šťastnou ruku při volbách!

4 Patriot


Moc hezky v zastupitelstvu vystupuje jeden člen ČSSD. Bije se za to, aby v Horních Počaplech nebyla spalovna a po referendu občanů Horních Počapel si připisuje zásluhy za to, že 95% občanů tam tu spalovnu nechce a fakticky to bylo jediné možné řešení, jak tu stavbu zastavit(snad se opravdu nebude realizovat). Žádný zastupitel z jakékoli obce či města to ale nikdy nemohl nijak ovlivnit. Prý dokáže zastavit vlečku do přístavu. Musí to být fenomén a já bych ho snad i volil. Ale zatím jediné co opravdu dokázal je to, že tu máme nové kasíno, které tohle město určitě nutně potřebovalo. I když on za to vlastně nemůže, vždyť ten dům, kde to kasíno je, přece vůbec není jeho.

4.1 Sliby nic nestojí.


Sliby nic nestojí. Máme zastupitelskou demokracii,  pravil současný starosta. Dejte nám hlas a dále nám do toho nekecejte.  Za čtyři roky vás optět sliby oblafneme.  To platí pro všechny.  A ČSSD to je extra  parta co jen slibuje nesplnitelné a zoufale doufají, že je jejich sliby dostanou k moci a rozhodování o našich penězích. Jeden soc. dem v nedávné minulosti ředitel školy v současnosti hlídací pes Googlu se postaral o vyhrazené parkování před školou v ul. Jungmannova. Co se před školou děje každé ráno je děs.  Auta rodičů stojí v protisměru,  vyskakují z nich děti až tam bude těžký úraz tak to opět odnese poslední chudák.
To potvrzuje starají se jen o své zájmy a není divu, že se tradiční strany stálé více blíží k politické smetiště.
 

3 volby 2018


Přál bych si, aby ty dvě party ODS a ČSSD propadly roštem. Všichni si pamatujeme na to co na radnici prováděla ODS za sekundování ČSSD.
ODS si po předchozích neúspěších nevolitelného tandemu pánů Martinec, Živnůstek nasadila jako maskoty paní Emu a pana Bubníka, ale pozor jeden maskot Ruda  Kraj je v předchozích volbách přeskákal a dostal se jako jediný do zastupitelstva. ČSSD tomu s doktorem coby věrným psem Googlu dala korunu.
Z neschopnosti obměny kandidátky těchto stran budou jistě těžit ostatní jen doufám, že ne tandem  pánů Mikeš, Schweigstill

 

2 Máte pravdu


Máte pravdu,  a nezapomínejme na ostatní opilce za volantem, jiné afery, byty a veřejné zakázky. Plané sliby ( revitalizace naměstí Karla IV.), dopravní kolapsy atd.

1 volby 2018


Souhlasím, ale jedna změna v prezentaci kandidátů je na první pohled patrná inženýři, doktoři a magistři neuvádí na bilbordech tituly. To je jediná změna! Jinak stále stejné tváře. Oni si opravdu myslí, že lidé nemají paměť.

Co jméno to negativní zkušenost. Po pravdě se ani nedívím, má Ano v průzkumech preference kolem 30%.

1.1 Přestože jsem si


Přestože jsem si některých zastupitelů vážil, potom jak se zachovali při odvolávání starosty, při řešení jeho opilecké aféry, jsem se rozhodl pro letošní volby volit lidi z nižších míst kandidátních listin.


https://www.traditionrolex.com/7