https://www.traditionrolex.com/7

 Hlasování rady 7.6.2010 aneb Anticharta | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Chcete poradit kam dnes zajít na oběd? Prohlédněte si mělnické jídelní lístky.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Hlasování rady 7.6.2010 aneb Anticharta

Občan města Petr Š. se za skupinu občanů, kteří sledují dění v Mělníku, zúčastnil slavnostního ukončení revitalizace centra města v úterý 1. června. A aby vyznění této události nebylo pro asi čtyři desítky přítomných tak jednostranné, upozornil prostřednictvím letáku, rozdávaného na místě, na některé dosud nezodpovězené otázky a pochyby, už dlouho nejužším vedením městského úřadu nevysvětlené a nevyvrácené a spojené právě s revitalizací města. Reakce pana starosty Miroslava Neumanna z ODS na sebe nenechala dlouho čekat. 

Níže o ní pojednává text zastupitele a radního města Mělníka Radima Vajchra z ODS a vyjadřují se k ní také autoři letáku. 


Na počátku byla CHARTA. Tedy ne charta, ale tento leták:

Tak jsem si myslel, že se toho nedožiju. A tím méně asi tak týden po volbách, které dopadly, jak dopadly. Byl při nich  přímo slyšet hlas svobodných občanů této země, kteří svými kroužky dali všem politikům řádně za vyučenou.  Napříč stranami, všem bez rozdílu. Leč, asi zde na Mělníku máme stroj času či časoprostorovou díru. A ta je přímo na radnici, v plné míře se projevila při zasedání městské rady dnešního dne (opakuji, máme datum 7. Června 2010!).  Pan starosta nám předložil k hlasování tuto záležitost.  Teď prosím nebudu citovat, ale pokusím se odpovídajícím jazykem podat informaci. Jakési zlovolné síly zde na Mělníku, řízeny osou zla Vajchr – Schweigstill – Dolejšová, kujíc své pikle, vyrobily podlý leták k revitalizaci.
A tento byl rozdáván na slavnostním aktu ukončení revitalizace. Zde nic nemělo kalit družbu radnice, dodavatele  a všech přítomných občanů. Tito byli uvedeni v rozpaky a nemohli odpovědně a jednotně slavit.  Proto jest nutno okamžitě na tiskaře a kolportéra této štvavé tiskoviny podat trestní oznámení pro trestný čin pomluvy. A to neprodleně.  Podíval jsem se na hodinky, měl jsem tam datum roku 2010 a ne 1977.
Leč souhlas s trestním oznámením byl vyžádán. I zvedly se ruce rozhořčených občanů této země, požadující klid pro práci a odsuzující tyto temné rejdy. Pánové Neumann, Kovářík a Petrželka hlasují pro. Proti je jen celá osa zla. Tedy remíza, materiál nebyl přijat. I pravil pan starosta, nevadí, podám to sám. Zlo musí být vymýceno a pořádek obnoven! 

Tak, dosti nadsázky a teď spíše vážně. Ten leták opravdu nepsal ani netvořil nikdo z radních. Vznikl jako svobodná iniciativa občanů tohoto města. A třeba moje připomínky v daném letáku vůbec nejsou. Všechny údaje, které obsahuje, zazněly jako informace nebo otázky na zastupitelstvu. Že na mnohé dotazy není do dnešního dne odpověď, je věc jiná. Ostatně, podrobný rozklad bude určitě předložen. Mě osobně děsí spíše jiná věc. Pokud jsme se nedávno dohadovali s panem starostou o cenzuře, bral jsem to jako určitý omyl. Leč ne – vyjádření svobodného názoru, byť je možno diskutovat o vhodnosti či nevhodnosti provedení, je bráno jako trestný čin. Pokud takto uvažuje starosta obce a předseda místní ODS, pak pomalu přestávám chápat já.  Jaké že to máme datum v kalendáři?

 P.S. Cestou z rady jsem potkal kamaráda L.M.. Líčím mu historku s tím, že za největší pomluvu je bráno 3x dláždění. I pravil – jo, v ulici U Tanku to dělali asi tak 5x, asi něco zkoušeli, já jezdím
denně okolo, takže to vím …

Ing. Radim Vajchr, radní města a člen ODS 

 

Vyjádření autorů letáku, tedy občanů města Mělníka:

Jednotlivé informativní body na letáku vznikaly z informací veřejně dostupných, z odpovědí na dotazy položené zastupitelům a z informací z veřejných zasedání zastupitelstva. Poukazují na ne zcela pravdivé a neúplné podávání informací mělnické veřejnosti ze strany nejužšího vedení města* a především vznášejí pochyby o správnosti nakládání s financemi našeho města. Ztráty v městské pokladně mohly být totiž významné a v budoucnu by nám všem mohly velmi chybět. Proto upozorňujeme na přetrvávající otázky obyvatel města, které stále čekají na své zodpovězení, a že tedy není z naší strany ještě důvod se radovat z dokončení prací.

Uvedené informační body nepopírají obrovský kus práce, který všichni na revitalizaci odvedli, naopak, té si vážíme.
Že se panu starostovi nebudou tyto body uvedené v letáku hodit do krámu, nám bylo jasné. Ale že bude ze své (relativní) pozice moci bez diskuze naši aktivitu napadat a zastrašovat nás trestním oznámením, to nás v roce 2010 překvapilo. Celá tato starostova aktivita se jeví jako pokus o cenzuru svobodného slova, který nemůže být v roce 2010 akceptován.

Naše aktivita samozřejmě nekončí a dále budeme klást možná i nepříjemné otázky ohledně způsobu vedení našeho města a účinnosti nakládání s jeho finančními prostředky a majetkem.

Dodatek: Pan starosta býval mohl této pro něj tak nepříjemné situaci snadno předejít tím, kdyby byl býval buď jednal tak, aby žádné pochyby nevznikly, nebo kdyby byl býval veřejnosti již dříve vysvětlil uvedené otázky a problémy, které se v průběhu revitalizace objevily a které se hojně probíraly také na jednáních zastupitelstva města. Ale tyto záležitosti nikdy svého vysvětlení právě od pana starosty nedošly, a proto na ně chceme upozornit, protože je považujeme za důležité. Třeba se to změní, dlouho požadované kroky přijdou a my budeme s jeho vysvětleními a důkazy uspokojeni. Dosud však nejsme.

* Na to mimo jiné už téměř čtyři roky upozorňují opoziční zastupitelé, kteří – stejně jako my, občané města – informace dostávají neúplné. (Mimochodem, není moudré si myslet, že když nám jednou měsíčně přijde do schránky Měsíčník radnice, že máme všechny správné a kompletní informace. Proč tam například nebyl zveřejněn kompletní odborný posudek pana doc. Vébra z ČVUT, tedy posudek kvality prací provedených při revitalizaci?) 

Aktualizace 10.6.2010: Podklady ze kterých čerpal leták

Autoři

PřílohaVelikost
letak-konecrevitalizace.jpg118.63 KB


Město

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

94 Blíží se volby


Co kdyby nám původní koalice na radnici složila účty?

Co se povedlo:     Opravila se kostelní věž

                          Provedla se revitalizace (budiž, nebudu připomínat pozadí)

                          A co dál?

 

Co se nepovedlo: Město nemá ochranu před povodněmi

                          Není vybudován obchvat města

                          Silnice a ulice jsou rozflákané (doslova)

                          Revitalizované části se neudržují (tráva, atd.)

                          Nevyřešilo se parkování

                          Sport je v háji, nic na slušné rep.úrovni nefunguje

                          KD stále nemá funkční stránky (na nějaké slušné úrovni)

                          Nákup areálu TS v záplavové zóně (a to nikdo neví, co je nasáklé v zemi po bývalé Benzině)

 

a zbytek prosím doplnit, děkuji!

94.1 Dva doplnky


Souhlasím, MKD má graficky mizerné webovky. Ale mám dotaz - je lepší kulturní dům se slušným programem, ketrý funguje a má graficky mizerné webovky, nebo dobré webovky bez obsahu?  

Druhá věc - areál TS je nad vrstevnicí Q100, tj. hladinou stoleté vody. Mimo jiné je i díky tomu velmi levně pojištěn proti záplavám, prakticky jako v zóně bez rizika. Pojišťovna je na tyto věci velmi opatrná.  V roce 2002 tam byla voda, ale to byla hladina Q500. Celý areál byl v minulosti ekologicky sanován, je na to dokumentace, která sanaci potvrzuje. Zkoušky provedené po sanaci neprokázaly ekologickou zátěž, zejména volné ropné produkty, ohrožující životní prostředí.

Hezký den

ing. R. Vajchr 

94.1.2 Areál


Ok, souhlasím, je to hladina Q500, jen za svůj krátký život (39) pamatuji vodu v Benzině dvakrát. A to není málo. Přesné roky vám ale už neřeknu. A také vím od těch, kteří tam pracovali ještě za býv.režimu, jak to tam s vykládkou fungovalo. Skladníkovi přetekla při plnění cisterna benzínu, protože sledoval fotbal, občas "něco" vyteklo z rozbitého sudu, atd. A je mi celkem jedno, jestli někdo nechal vystavit papír na sanaci, spíš by mě zajímalo, jestli to opravdu někdo udělal. Vzal třeba někdo "z města" vzorek půdy a nechal zkontrolovat? Já netvrdím, že se to neudělalo, ale nikdy jsem si tam ničeho nevšimnul.

Obrázek uživatele malý princ

94.1.1 Problém


A to je takový problém obě věci (slušný program + adekvátní internetovou prezentaci) skloubit dohromady? Když už máte slušný program, jak (podle mě trochu namyšleně) píšete, tak už by dnes snad neměl být tak dramatický problém si od nějaké solidní firmy nechat udělat i odpovídající webové stránky, které by Vámi udávaný slušný program jen podtrhly. Ale jak vidno, pro Vás, jakožto ředitele MKD Mělník, to i po roce stále je nepřekonatelný problém. A místo, abyste jej briskně řešil, tak raději volíte výmluvy typu: "je lepší kulturní dům se slušným programem, ketrý funguje a má graficky mizerné webovky, nebo dobré webovky bez obsahu?" Poněkud ostudná vizitka, nemyslíte, pane řediteli?

94.1.1.1 Vizitka


Ok, uznávám. Bavme se prosím o tom na jiném vláknu, tady jde o podstatnější věci. Děkuji. Vajchr

Obrázek uživatele raist

93 Mělník a Mělníček v ČT24


ČT24: Regionální události: V Mělníku se rozpadla rada města

Není fakt zvláštní, že si pan Kovařík dovolí lhát i do TV? Viz. třeba jen záběr na zápis z rady versus jeho tvrzení.
http://www.ct24.cz/regionalni/93002-v-melniku-se-rozpadla-rada-mesta/

93.2 Zvláštní přístup


Tak už je to nejen na Mělníčku a v Deníku, ale i na ČT24. Mělník je už týden bez městské rady. Ale v dnešním vydání Týdeníku Mělnicko ani zmínka. Obvyklá selanka... Není to poněkud zvláštní přístup jednoho z nejvýznamnějších lokáních médií?

93.2.2 Už i Týdeník mělnicko.


Dobrý den vespolek, souhlasím s panem Špulákem a mám pro něho novinku. Dnes jsem byla požádána e-mailem od pana Lhotáka o vyjádření k rezignaci z rady města. Ohledně Mělnického deníku si mi někteří občané stěžují, že například dneska už kolem poledne nebyl. Trafiky ho údajně dostaly málo. I to je zajimavá informace.

 

Hezký večer přeje Dušana  

93.2.2.1 Už zase hledáte duchy?Na


Už zase hledáte duchy?Na všem?

93.2.1 To jsou noviny které


To jsou noviny které informují hlavně o krajském fotbale.

 

Magnet172

93.1 Další podivnost!


Zároveň je velice zajímavé, že materiál, který byl projednán bývalou RM, není zanesen v zápise z jednání RM umístěném na internetových stránkách města. Domnívám se, že obdobný problém zde řešil pan Patočka. Tentokrát jsou zjevné důkazy, že někdo pravděpodobně manipuluje se zápisy z jednání RM, což se mi zdá nepřípustné. Navíc výše zmíněné téma bylo projednáváno pod číslem 25 a ve zveřejněném zápise je bodů pouze 22, co tedy byly body 23 a 24, co se tu před námi tají? Opět to bude muset patrně prošetřit KV zastupitelstva města.

TV

93.1.1 Zápisy z jednání RM


Zápisy z jednání RM nejsou veřejné a jakoukoli informaci nám poskytnou - dělají to pouze z dobré vůle

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

93.1.1.2 dobrá vůle


co je to za dobrou vůli, když je desetina bodů nezveřejněná? a můžeme se jen dohadovat, zda kvůli ochraně osobních údajů nebo kvůli ochraně něčích zájmů. když už tedy zveřejňuji, tak sakumprásk všecko, ne?

kolik takových nezveřejněných bodů asi bylo za čtyřleté období..

93.1.1.2.1 Informace


Jako bývalý člen rady musím konstatovat, že zveřejňování informací je problém. Měli jsme o tom na radě docela ostrý spor počátkem tohoto roku. Jestli si někdo vzpomene, bylo to v souvislosti s cenzurou ve zpravodaji Mělnická radnice. Najednou jsme zjistili, že ne všechny body zápisu jdou na web. Takže následoval dotaz a odpověď, že zasedání rady je neveřejné a tím pádem nic. Samozřejmě, to je jeden velký nesmysl. Zasedání je neveřejné, ale zápis z rady tomuto režimu nepodléhá. Je tady ale rozpor mj. se zákonem o ochraně osobních údajů, kdy pokud informace podléhá tomuto zákonu, pak by v zápisu být neměla. Takže byla přijata jakási gentlemanská dohoda, že vše, co nepodléhá ochraně, by mělo být zveřejněno. V případě tohoto zápisu, třeba konkrétně v bodu žaloby pro pomluvu, byla dohoda klasicky pozměněna. Vše, co nepodlehne cenzuře města, je publikováno. Zápis byl tedy v naprosto standardním režimu zveřejnění jako ostatní zápisy, nic neobvyklého.

 Krásný den všem

P.S. zastupitelé města mají ze zákona právo na informace a všichni dostávají zápis v plném znění.

ing. Radim Vajchr 

93.1.1.2.1.1 názor


Vážený pane bývalý radní,

tak jak tak čtu je Vaším osobním sportem rýpat do všeho co se Vám hodí do krámu. Myslím, že by bylo dobré si pozametat před vlastním prahem, ale to u vás asi nehrozí. Víra že se to naučíte umírá posledni.

93.1.1.2.1.1.3 Obcanovi


Prosím, jen malý dotaz. Proč považujete přesnou informaci, jakým způsobem bylo postupováno, za rýpání? Podle pana místostarosty patřím do skupiny "rypáků". Beru to jako dobrosrdečné oslovení, i když tak to asi není myšleno. Dle této indicie tipuji okruh pisatele.

Proč se tedy na některé věci velmi tvrdě ozývám?  Veřejnou funkci považuji za opravdu veřejnou a tím pádem podléhající úplné a veřejné kontrole. A pokud se mi nelíbí, že tomu tak je, pak musím z veřejné funkce odejít. Máme zde systém otevřené demokracie. Nikoliv autokracie. 

Jo, a jinak, košťata na mé zametení se hledají už přes rok. Mino jiné, posledním teď bude hloubkový audit MKD. Mohu Vás jako občana ubezpečit, že jakékoliv mé pochybení bude ihned a náležitě prezentováno. 

Hezký den

ing. Radim Vajchr 

Obrázek uživatele Honza Čé

93.1.1.2.1.1.2 Tak to vážený pan


Tak to vážený pan Vajchr asi moc zdatný sportovec nebude - zatím tu rýpe jen do jedné skupinky zde nechvalně známých pánů a jejich evidentně nechvalných činů. 

Mj. proč píšete "Vážený", když jej zároveň pomlouváte - a ještě takovým pavlačovým nicneříkajícím stylem?! 

93.1.1.2.1.1.1 Slušnost...


Možná by nebylo od věci se podepsat, hrdino...

93.1.1.1 ano


To máte sice pravdu, ale bezpochyby je tak činěno na základě nějakého usnesení. Toto usnesení, dle mého názoru, určitě specifikuje podmínky na základě, kterých budou tyto zápisy zveřejňovány. (vymazání osobních údajů atd.) Že by v tomto dokumentu bylo napsáno, že zveřejňovat se budou nekompletní či fakticky poupravené dokumenty, se mi zdá velmi nepravděpodobné. Je-li to však takhle, jak nastiňujete vy, je celé zveřejňování výsměch.

TV

93.1.1.1.1 A proč


by měly být zápisy z RM neveřejné? Snad se jedná o nakládání s veřejnými prostředky, takže v tomto případě je samozřejmostí, že všechny údaje budou zveřejňovány. Chápu, že jména, rodná čísla apod. jsou soukromým údajem, takže mají být vymazána či začerněna, ale jinak by měl být celý zápis k dispozici veřejnosti a to v kompletní podobě.

V opačném případě ve vracíme k praktikám let minulých. A pokud je pravda, že zápisy jsou zveřejňovány, jak se komu hodí, pak by pan starosta měl s okamžitou platností rezignovat.

93.1.1.1.1.1 Odstoupení starosty?


Nebuďte naivní. Pan starosta (a nejen on) mnohokrát osvědčil že výrazy jako "osobní odpovědnost", "čest", "pravda" nebo "slušnost" a z nich vyvozované konkrétní činy ho jaksi míjejí. A buďte opatrný. Mohlo by se Vám stát že Rada města rozhodne o podání žaloby na Vás. I když o tom třeba radní vůbec nebudou vědět...

93.1.1.1.1.1.2 Zdravím, po volbách v


Zdravím,

po volbách v roce 2006 jsme se spojili v koalici s ODS, aniž jsme věděli co víme teď. Jsem moc zvědav, zda neuděláte Vy tutéž chybu, když již víte, nebo si myslíte, že víte. Pokud se nechystáte do komunálních voleb - omlouvám se - chybička se tedy vloudila. Ale stejně mě zajímá, jaký "koaliční" potenciál bude nakonec mít ODS. To se uvidí již na příštím jednání ZM.

93.1.1.1.1.1.2.1 Já myslím, že oni také


Já myslím, že oni také netušili,co je s vámi čeká.A ještě k tomu Dolejšová a Vajchr.No ale těm snad už nikdo nevěří,nebo jo?

93.1.1.1.1.1.2.1.6 Vážený pane "majlo"


Za prvé - když tak vehementně obhajujete jednu stranu a straníky z této strany, PROČ se bojíte podepsat ??? Pan starosta a pan místostarosta číslo 1 by z Vás měli radost.

 

Za druhé - u mě člověk stoupne v ceně, když za tím co napíše stojí a hrdě se podepíše. Pokud máte vyhraněný názor, proč ne, ctím zásady demokracie a svobody slova. Ale co to je za charakter TAJNĚ a za stromem schovaný kritizovat. Já se s vámi klidně sejdu a budu s vámi diskutovat o problémech, které Vám někdo kdosi podává zkresleně nebo jim vůbec nerozumíte. On totiž pane "mejlo" někdo musí dělat, že nerozumí a nevidí, jelikož je zavázaný a nebo čekatel :o)

 

Za třetí - slušnost je oslovit pan Vajchr nebo paní Dolejšová. Já Vám také nepíšu jako nějaký primitiv nebo buran.......hele mejlo........trochu slušnosti do diskuzních příspěvků. Jestli nám občané věří, tak to laskavě nechte na nich. 

 

Za čtvrté - pane mejlo až se podepíšete a vystoupíme z úschovny, tak můžeme dále diskutovat.

 

Nashledanou  Dušana Dolejšová    

93.1.1.1.1.1.2.1.5 přezdívka


Kde já jen na tuhle přezdívku narazil? Třeba si vzpomenu...

Obrázek uživatele k

93.1.1.1.1.1.2.1.5.1 Minderbinder


Milo Minderbinder, co je dobré pro syndikát, je dobré i ...

93.1.1.1.1.1.2.1.4 Dobrý den anonymní pane


Dobrý den anonymní pane majlo / diskutující již skoro 6 hodin/

Pokud více mělnických bude při komunálních volbách smýšlet jako Vy - Bůh ochraňuj toto město.

93.1.1.1.1.1.2.1.4.1 Také přeji hezký


Také přeji hezký den.Stále píšete,jak na radnici všechno pokazili.Ona je to samozřejmě jinak,výsledky přece každý vidí na vlastní oči a práce se udělalo opravdu hodně.Vás logicky zajímá hlavně to,co zrovna nevyšlo úplně na sto procent.Zkuste být konkrétní a sdělit nám,jaké podvody,podrazy atd. máte na mysli.Děkuji

Obrázek uživatele raist

93.1.1.1.1.1.2.1.4.1.1 re: Také přeji hezký


Praci, ktere nebylo malo, nikdo prece nepopira. Ale napriklad se v tomto clanku (a v letaku predevsim) upozornuje na jasna pochybeni, ktere snad maji zustat bez povsimnuti? Proc? Z jakeho duvodu tak hloupe branite nepruhledne plytvani s prostredky mesta a prokazane lhani p.Kovarika?

93.1.1.1.1.1.2.1.4.1.1.1 JE ZVLÁŠTÍ,ŽE


JE ZVLÁŠTÍ,ŽE BY  NABÍDLI SAMI NA SEBE KONTROLU A PŘITOM VĚDĚLI,ŽE NĚCO NENÍ V POŘÁDKU.

93.1.1.1.1.1.2.1.4.1.1.1.2 Ctete pozorne


Osobo majlo, čtěte pozorně, o co jde. Nikdo nikdy nenavrhl svoji kontrolu, to je až následná dezinterpretace. Primárně se jednalo o zastrašení kritiků, poté o lživé překroucení celé věci. Jako že zastrašování kritiků je vlastně kontrola díla. A revitalizace nebyla kritizována jako celek, vždy šlo o dílčí pochybení, které však mohou stát město v konečném důsledků mnoho miliónů za následné opravy.  Tedy pokud nebudou některé věci dotažené do konce.  Nejpozději 29. července bude k dispozici kompletní odborný posudek, který vše rozhodne alespoň po stránce kvality provedených dlažeb. Proč tak pozdě? Od října loňského roku se o něm hovořilo a byl zastupteli požadován. Už je únavné říkat, kdo na něm neměl zájem a proč se tak zdržel.

Hezký den všem

ing. Radim Vajchr 

93.1.1.1.1.1.2.1.4.1.1.1.1 Zkusím reagovat na dvě


Zkusím reagovat na dvě Vaše dva příspěvky.

- ten druhý - kontrola a její provedení je otázkou zadání - papírově jistě vše sedí a revitalizace se docela povedla, ostatní je spekulace - důkazy v písemné podobě asi nikdo nemá, jen je podivující¨, že vedení města hájí více dodavatele než město - o tomto zde bylo již napsáno moc

- ten první - konkrétní případy, tak jen namátkou

1. prodej majetku firmě Veolia - zcela nevýhodný prodej pro město - odsouhlaseno napříč politickým spektrem

2. výměna pozemků na stavební parcely za komunikaci, kterou dotyčný stejně musel odevzdat státu /ze zákona/ - poprvé neprošlo a potom ano

3. prodej strategického pozemku v centru města, bez jakýchkoli záruk na termín stavby  /Hamburk/ všiml jste si, že by se tam po dvou letech něco dělalo - prohlasováno za pomoci opozice

4. zcela jednotné hlasování všech členů zastupitelstva za ODS a Radnice /p.Koudelka/ - po třech letech to skončilo a ti neposlušní zastupitelé se nedostali na kandidátku ODS - opravdu si myslíte, že zastupitel zvolený za ODS nebo jakoukoli stranu musí nutně ztratit svůj názor - již jsem to tu psal - je velmi trapné vidět dospělé lidi při hlasování uhýbat pohledem - zde se program a zájem strany změnil v upřednostňování osobníchá zájmů

a nakonec otázka - nechci vědět kdo jste, je to jedno, ale byl jste se někdy podívat na jednání ZM?

a ještě jednou nakonec - pro pamětníky - rozkol v ODS Mělník před minulými komunálními volbami - opět nebezpeční členové a jejich osudy či spíše odsuny z kandidátky - nějak se nám ta historie opakuje - to jen tak na okraj pro všechny nekritické obdivovatele - ale moc mi nevěřte mám to jen z doslechu a ...

Obrázek uživatele Honza Čé

93.1.1.1.1.1.2.1.3 Pravda, že p. Vajchrovi


Pravda, že p. Vajchrovi už nedá se uvěřit zdárné dokončení stránek MKD. I když to "možná poprávu" omlouvá kdečím... Eye-wink

A jde snad vůbec vlastně o něj čí pí. Dolejšovou?!!

93.1.1.1.1.1.2.1.2 :-)


Je otázka komu chcete věřit. Lidem kteří pro svou pravdu jsou ochotni odstoupit z Rady města, soudit se o svou čest a opustit práci které věnovali roky svého života, nebo několikrát usvědčeným lhářům, kteří jen kopou kolem sebe a šíří nenávist a špínu...?

93.1.1.1.1.1.2.1.2.1 JSTE DOST


JSTE DOST NEBEZPEČNÝ,MYSLÍM,NENÁVIST A ŠPÍNU ŠÍŘÍTE SÁM.ALE MÁTE SLUŠNÉ KRYCÍ MANÉVRY.

93.1.1.1.1.1.2.1.2.1.2 pravidla


Možná by bylo dobré dodržovat pravidla na fóru. Psaní velkými písmeny je považováno samo o sobě za urážku. Prosím, nekřičte na nás!!!

93.1.1.1.1.1.2.1.2.1.1 :-)


Je hezké že jste mi to tak pěkně vysvětlil, ale upřednostnil bych kdybyste popsal proč jsem nebezpečný, kdy a kde jsem šířil špínu a nenávist. Konkrétně. Navíc by nebylo od věci se podepsat. Pokud to neuděláte jste demagog a navíc srab, který se dokáže jen schovat za anonymní nick a rýpat.  

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

93.1.1.1.1.1.2.1.1 zajímavé


tyhle anonymní výkřiky, pod těmi podepsanými...

93.1.1.1.1.1.1 Naivní?


Já měl za to, že události na Mělníku je jedna velká pohádka, nebo snad ne? Smiling

93.1.1.1.1.1.1.1 :-)


Znáte snad nějakou pohádku kde pocestný okradl princeznu o šperky, nalhal králi že je velvyslanec Kanady, schoval před ním atlas aby si nemohl ověřit kde ta Kanada je, spřáhl se s drakem, dal mu půl království a zbytek rozdal kamarádům (když před tím některé poslal do hladomorny) a ještě chtěl aby ho lidi měli rádi?

92 Kdo seje vítr sklízí bouři


Hezky jste se tady rozpovídali. Jen do toho nezatahujte moc nenávisti a osobního osočování. Vzpoměňte si na pana Paroubka, jak dopadnul.

taky mi zatím chybí názor paní Dagmar - ta u toho určitě byla - tak rychle sem s komentářem

91 reakce


Dlouho jsem váhal, zda vstoupit do diskuze k článku Ing.Vajchra zde na Mělníčku, či nikoliv. Opravdu, ale musím zareagovat. K nabubřelému srovnání Charty 77 s letákem k revitalizací a činností trojice Vajchr, Schweigstill, Dolejšová, jen jednu poznámku - netroufl bych si takto snižovat odvahu a statečnost těch, kteří vystoupili s prohlášením proti nesvobodě a potlačování lidských práv.

Ale nyní k věci samé – pan starosta je momentálně v nemocnici, a nemůže se tudíž bránit. Nejsem jeho pitbul, ale jsou hranice, které se ve slušné společnosti nepřestupují. Pane Ing. Vajchře, musím konstatovat, že opět lžete.  Pan starosta požádal radní města o to, zda vysloví souhlas, aby Město Mělník podalo podnět na policejní vyšetřování všech v letáku uvedených skutečností. Aby policejní vyšetřování provedlo kontrolu smluv, proplacených faktur, změnových listů a dalších tak, aby, pokud se skutečnosti v letáku potvrdí, bylo zahájeno trestní stíhání všech odpovědných osob včetně starosty, místostarosty, vedoucích a dalších osob odpovědných za revitalizaci. Pokud toto nebude prokázáno, potom se jedná o pomluvu. Takže nikoliv vyšetřování pomluvy, ale případného podezření ze spáchání trestného činu neoprávněného nakládání s veřejnými financemi. Víc k tomu nemám co dodat.

Jaromír Kovářík

91.5 Výzva p. Kováříkovi


 

O rytířské cti     

     V dávných dobách po této zemi chodili pánové, jež se nazývali rytíři. Měli svoji čest a drželi dané slovo. Já vím, ne vždy, ne všude, ale ten ideál tu byl. Jedním ze symbolů rytířské cti byla i hozená rukavice. V té době výzva na souboj.Nezvednout ji bylo považováno za vrcholný projev zbabělosti. Řešením bylo i zvednout rukavici, uznat svoji chybu, omluvit se a vyvodit z toho příslušné důsledky. Třeba se vzdát svých postů. Dnes je hozená rukavice jen symbolem nějaké velké výzvy. 

            Ale zpět k souboji. Měl svá pravidla, své sekundanty a také většinou jasný výsledek. Kdo padnul k zemi ( byť ne třeba mrtev), prohrál. To mělo své klady ( jasný vítěz),  i veliké zápory. Občas svět přišel i ne zcela spravedlivě o nějakého velikána, viz maturitní otázka Puškin. Toho zabil milenec jeho ženy.  Nyní už jsme věci značně zkultivovali, souboje jsou dávno zakázané. Na druhou stranu tím i ubylo jasných vítězů. Zkusme se tedy tak trochu vrátit do časů dávných rytířů. Jednou z největších urážek bylo označit toho druhého za lháře. V té chvíli byl souboj nezbytný. A nyní k současnosti. Pan místostarosta Kovářík velmi rád označuje lidi za lháře. Pokud tak pravidelně činí v radě, je to svým způsobem kolorit. Leč veřejné osočení, že dokonce opět lžu, to je už trochu jiná káva. Nuže, jsem nucen hodit rukavici. Místem souboje bude příslušný orgán státní moci (soud). Ten z nás, který prohraje a bude tedy usvědčen ze lži, uzná svoji porážku. A odejde ze všech politických a volených funkcí.  Tím pádem nikdy více nebude znevažovat jakožto usvědčený lhář svoji přítomností ať už tu či onu stranu nebo zastupitelstvo. Čestné jednání, jako za dávných časů... Sekundanti v této při nám jsou čtenáři tohoto webu a tím pádem i široká veřejnost.

 Jsem zvědav, zda pan Kovářík hozenou rukavici zvedne. 

Ing. Radim Vajchr 

91.5.1 Za pár týdnů jsou


Za pár týdnů jsou stejně volby a vůbec nic se do té doby neztihne Laughing out loud A nějakej Kovařík se starostou? To jsou š****i největšího kalibru.

Je ovšem důležité položit si jednu otázku. Proč na té radnici jsou? Já myslím že vyhráli volby. Jediná možnost jak se jich zbavit, je opět jít k volbám, volit a hlavně kroužkovat jinak.

Jen taková nedůležitá otázka. Jak může být starosta Mělníka někdo kdu tu ani nebydlí?

 

 

Magnet172

91.4 Pochopit předmět jednání


Základní podmínkou každé diskuze je, že diskutující chápe, o čem je řeč. Takže titulek článku zní Hlasování rady aneb ANTICHARTA.  Postup při napadení letáku jednoznačně připomínal atmosféru a hysterii kolem jakéhokoliv svobodného dokumentu charty. Chování pana místostarosty mě v této atmosféře jen utvrzuje. Plně souhlasím s tím, že jsou určité meze slušného chování. Tyto opravdu byly překročeny. Návrh, aby bylo podáno trestní oznámení ve smyslu určitých podezření spojených s revitalizací, jak píše pan Kovářík, jsem podal na radě já. A pro něj bych i hlasoval. Byl však panem starostou odmítnut a hlasovalo se o něčem úplně zcela jiném, viz zápis z rady. Velmi lituji, že není pořizován hlasový záznam z jednání, nebylo by se o čem bavit.

Byl jsem označen za lháře. Výborně, Veřejně tímto oznamuji, že budu žádat na panu místostarostovi právní cestou veřejnou omluvu v této věci. 

Jinak rozbor podkladů k letáčku od jeho autorů je už nějakou dobu zde http://melnicek.cz/node/5531  

Ing. Radim Vajchr

P.S. Jen pro informaci - dne 28. května 2010 jsem mailem informoval všechny zastupitele o určitých pochybnostech spojených s revitalizací a  požádal právníka města, aby prověřil, zda nedošlo v těchto případech k porušení zákona. V dalších případech se tak chystají učinit jiní.

91.3 Není to pravda - je to upravené.


Dobrý den všem čtenářům !!!  Chtěla bych reagovat na text od pana místostarosty číslo 1. Seděla jsem na tom samém zasedání rady města a bylo to jinak !!!  Na rozdíl od pana místostarosty nechci nikoho napadat ani hodnotit. Každý je strůjcem svého štěstí a každý jedná většinou sám za sebe.

Moji milí čtenáři - TOTO stojí v zápisu ze zasedání rady města ze  7. 6. 2010.

 

DISKUSE - Podnět na PČR - trestný čin pomluvy.

 

Návrh usnesení:  RM schvaluje, aby na PČR byl dán podnět na prošetření, zda nebyl spáchán tresný čin pomluvy města Mělníka.  ( stále se jednalo o vysvětlujícím letáku k revitalizaci ).

 

PRO :  3          ZDRŽEL SE :    0        PROTI :  3

 

MATERIÁL NEBYL PŘIJAT.

 

...... a následně potom pan starosta řekl slova v tom smyslu nevadí, tak to podám sám. Velmi nerada někoho cituji, raději to říkám svými slovy, jelikož většina lidí má stále stejný zaběhaný mechanismus vyjadřování.

 

V DEMOKRATICKÝCH PRINCIPECH VLÁDNUTÍ JE MOŽNOST SVOBODY SLOVA NEJZÁSADNĚJŠÍ, PROTO JSEM HLASOVALA PROTI  !!!   PROBLÉM NENÍ TEN PŘEDMĚTNÝ VYSVĚTLUJÍCÍ LETÁK K REVITALIZACI, PROBLÉMY MAJÍ LIDÉ, KTEŘÍ NEJSOU UŽ SCHOPNI PŘIJÍMAT KRITIKU A PRACOVAT S ODLIŠNÝM NÁZOREM.

 

Příjemný den a krásný víkend  Vám všem přeje   Dušana

 

PS: starostovi města přeji brzké uzdravení.

  

91.3.1 Místostarosta lže???


Nejsem si jist, ale napadá obecenstvo to samé co mě ohledně zkreslování skutečnosti p. místostarostou?

Obrázek uživatele raist

91.3.1.1 re: Místostarosta lže???


Chapes to naprosto spravne. Pan Kovarik bezostysne prekrucuje skutecnosti ve svuj prospech. Je tu zcela jasny dukaz.

A ja to nemohu brat jinak, nez ze tohle je pravdepodobne standartni jednani obou panu, kdyz se jim neco nelibi = zastrasovani a lhani. 

91.3.1.1.2 zastrašovaní


Ano, je to tak. Ze strany Jaromíra K. jsem byl též jednou zastrašován, týkalo se to také prezentace odlišného názoru na poloveřejném fóru.

Pěkný den

TV

Obrázek uživatele Honza Čé

91.3.1.1.1 re: Místostarosta lže???


Valim bulvy.

Tedy je to, jak jsem čekal (i tak, jak slíchávám, že to bývá), ale takhle v "přímém přenosu"... 

Na pvní pohled hodní, ochotní, starostliví a úplně bezelstní až neposkvrnění strýčkové ......

(ach jo)

91.2 Přeci stačí


zveřejnit všechny smlouvy, faktury, nabídky podané při výběrovém řízení, důvody proč byla zvolena ta či ona firma atd. Toto by mělo být u veřejných zakázek povinné.

Obrázek uživatele wilbur

91.2.1 souhlas


Samozřejmě, tohle mělo být už dávno!

91.1 Nechci hodnotit obsahovou


Nechci hodnotit obsahovou stránku reakce pana místostarosty - ani mi to nepřísluší. U žádného jednání RM jsem nebyl. Jsem však moc rád, že reagoval.

děkuji

Obrázek uživatele raist

90 zdroje letaku


Podklady (veřejně dostupné) a informace ze kterých leták čerpal k vyjádření pochybností jsou k nalezení zde.

9 Znalecký posudek


Bez znaleckého posudku je to mlácení prázdný slámy. Co se musí udělat pro to, aby se ten posudek zveřejnil? Je potřeba ho vyrazit z RM nebo je i jiná cesta jak ho získat? Byl objednán za peníze města a asi to nebude v nějakém bezpečnostním režimu.

Má o tom někdo přehled?

PeS

9.1 Pokud se nepletu,


tak ten posudek ještě není hotový, nebo ne? Každopádně dle zákona o svobodném přístupu k informacím tento posudek samozřejmě musí být zveřejněn, respektive každý bude mít možnost do něj nahlédnout. Pokud ne, tak jsem přesvědčen, že případný soud by MěÚ prohrál.

Obrázek uživatele Honza Čé

8 Netečnost?!


Jsem už bohužel asi jedním z těch, které všechen ten hnus světa lidí už dotlačil k netečnosti k němu. Tedy ne tak k netečnosti směrem do sebe, trápí mě stále, jako směrem ze sebe.

Je toho tolik a na všech úrovních. Složitost současného žití a bytí člověku většinou nedovoluje investovat do odporu, který, aby byl účinný, bývá v drtivé většině také velice složitý a komplikovaný (a riskantní).....

 

Ale, sakra, není tohle dnes příležitost, tu netečnost zrovna porušit?! Na tohle vedení města už jsem přece slyšel (i viděl!) tolik špíny (a zdaleka ne jen v poslední době).

A vy, kteří jste se nyní či dříve dostali už k vrcholku správy města a víte víc (nebo vy, poškození podnikatelé, občané.. i ty, kamaráde, víš kterej ;-) , dejte to už konečně dohromady  a pomožte vymést jednu špínu, ať se pak třeba odváží i v dalších obcích a úřadech a ..... Je snad tady ve městě na to právě teď i poměrně vhodná konstalace.

Minimálně by mohli pod soustředěným tlakem rychle stáhnout ocasy, vzdát se výhodných napojení a zmizet nám konečně z očí!

(( Nicméně opět hlodá červík opatrné netečnsti a vyvádí mě možná z naivity, když si vzpomenu třeba na kauzy vedení města Chomutova - a jak se z toho pěkně vylízalo i přes veškerý tlak a argumenty - nevím teď, jak dopadl "odboj", zda za opovážlivost dostal náležitě "za vyučenou". Ale chudák můj kamarád odtud by nám tu mohl vyprávět ))

Zatáhněte mě (a hlavně nejen mě) proto někdo do své akce, ať jsem tu taky k něčemu a jen to planě nepíšu. Petře (Raiste). Jaký transparent mám vyrobit Smiling, kam mám přidat podpis, kam mám s vámi jít? Sám se k tomu asi nevzpružim...

Hrozit trestním oznámením za něco takového, je už fakt silný kafe. Rád bych vás podpořil. 

8.1 Já chci taky podpořit


Já chci taky podpořit Sad Ale nevím kde....

 

Magnet172

8.1.2 autoři


"autoři" by asi měli vylézt z ulity

Obrázek uživatele raist

8.1.1 re: Já chci taky podpořit


Díky oběma za slova podpory. Momentálně je míč na straně odpovědných a je na nich jak se zachovají.

7 Domněnka


Myslím, že i členové „osy zla“ měli možnost z pozice radních zasáhnout proti převzetí nekvalitního díla, ale že tak neučinili (možná se skřípěním zubů), aby neohrozili osmdesátimiliónovou dotaci vázanou na dodržení termínu dokončení. Je to jen moje domněnka?

7.2 Opravdu jen domněnka.


Uváděná osa zla nezvedla ruce pro převzetí, dokud nebudou zodpovězeny dotazy, které zazněly na zastupitelstvu, a které odtud převzali občané píšící leták. Celý městský úřad už se směje tomu, jak v současné radě města se hlasovalo v důležitých otázkách 4:3. Navíc se hlasovalo v atmosféře plné nenávisti a zloby. Člověk si tam připadal zbytečný.

Minulý čas v předcházejících větách je uveden záměrně. Nyní to tak již není - město Mělník nemá Radu města. Zmiňovaná osa zla rezignovala na své funkce. Ve čtyřech rada ze zákona fungovat nemůže. Dohoda možná, dle mého názoru, nebyla.  Kde není vůle není výsledek. 

Spor se tedy přenáší na půdu zastupitelstva, kde vedení města nemá jednoznačnou pozici. Já se odpovědí na své otázky nevzdávám a budu je požadovat i dále. Pro všechny zastupitele by měl být leták výzvou, aby nezapomněli, kdo je do toho zastupitelstva dostal. Na podzim se karty budou rozdávat znovu a já si dovolím poprosit všechny občany: hlavně přijďte a tak vyjádřete svůj názor.      

                                                      Milan Schweigstill, bývalý radní

7.2.2 Mělnická politická scéna se otřásá.


7.2.2.1 Je moc smutné, že jeden


Je moc smutné, že jeden z mála pracovitých / bohužel pro něj s vlastním názorem/ zastupitelů se nedostal ani na kandidátní listinu pro nadcházející komunální volby - za ODS. Předpokládám, že o pana Radima budou mít zájem další uskupení.

Nemyslí si nikdo z Vás, že je to zrada na voličích?

Bohužel stále existují stranická uskupení, kde vlastní názor bude zřejmě velkým hendikepem. I toto však prináší  institut, který všeobecně nazýváme demokracií.

7.2.1 Díky


Díky za vysvětlení. Vidím, že jak se přibližují komunální volby, bude atmosféra houstnout...

7.1 Dobrý den, RM je


Dobrý den,

RM je demokratický orgán, tj. hlasuje se. Tři je méně než čtyři. A v tom bude první problém.

Druhý problém bude asi v tom, že starosta a místostarostové jsou uvolnění tj. pracují na "plný" úvazek pro město a mají tedy na vše více času než ostatní členové RM popř. zastupitelé. Z vlastní zkušenosti vím, že je to neuhlídatelné. Zastupitel musí být policajtem vedení města a o tom to přeci není.

Před vstupem do ZM jsem měl taky trochu, podotýkám jen trochu, iluze.

6 na tahu je vedení města


Mohla by protistrana poskytnou posudek Doc. Vebra a expertízu společnosti Stavexis. Všichni zde na ty zprávy čekají!!! Tím se větší část sporů vyřeší, Mělníček a lidé, co za ním stojí zmlknou a začnou dělat možná něco užitečného.

Dokažte, že je leták lživý, od toho to tady většina lidí čte! Dokažte, že jste pro kvalitu díla udělali jako investoři vše a ještě se Vám povedlo ušetřit nějakou tu pětku z rozpočtu města. Konečně zavřete ústa všem těm žvanilům konkrétními a věcnými argumenty.

Team Mělníček, získejte ty dokumenty a vložte je sem vy.

Jakub

5 V letáku uvádíte


V letáku uvádíte lživé informace a dobře to víte.Také víte,že většina lidí je pohodlných a skutečné údaje si zjistit nepůjde,přestože má  možnost .Je jednodušší se babrat tím,co nám bylo předhozeno bez práce a také to zavání jakoby něčím problémem.To má spousta lidí ráda.

Obrázek uživatele raist

5.2 re: V letáku uvádíte


Pani Lenko, myslim, ze to same si muze rikat strana, kterou neohrabane hajite. Take se ji moc hodi, ze si skutecne udaje "nikdo" zjistit nepujde, atd.

5.2.2 Pani Lenko-Dagmaro


Vtip je v tom, ze vsichni ty informace chteji a zadaji - za me je chteji uz hezkou radku mesicu ziskat nekteri zastupitele (od toho mame zastupitelskou demokracii; ja si zvolim nekoho, kdo za mne jedna v otazkach obecnich a koho ja si kontaktuji, kdyz se mi neco nezda). Ale, pani Lenko-Dagmaro, on ty informace nikdo nechce poskytnout. A jestli Vy mate moznost vzit si v praci volno ci hodne dlouhou dovolenou, abyste sla na urad presvedcovat nekoho, aby Vam ony informace poskytnul, tak uz je asi davno mate a muzete je tady zverejnit Smiling

5.2.1 Moment! :-O


Mám v tom zmatek! Paní Lenka nebo Dáša? Víte snad něco, co my ostatní ne?

Děkuji za odpověď.

TV

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

5.1 lživé informace


které informace v letáku jsou prodle Vás, paní Dagmar, lživé? díky za upřesnění..

Obrázek uživatele Honzique

4 technicka


A nechcete se vy nespokojeni obcane Melnika pod letacek podepsat nebo si aspon vytvorit nejake sdruzeni, ktere by proti revitalizaci vystupovalo? Ja totiz jsem obcan Melnika, ale mene narocny nez vy a proti revitalizaci, resp. jejimu postupu nic nemam, takze je to takove zavadejici Smiling

mimochodem mate v tom textu minimalne jednu chybu, coz je ale na jeho rozsah jeste pripustne Smiling

3 Souhlas


S argumenty na letáku naprosto souhlasím!

3.1 Začněte používat hlavu


Začněte používat hlavu a samostatně myslet,jinak Vás každý utáhne na kdejakou blbinu.

3.1.1 A co argumenty?


Možná by bylo dobré vysvětlit co jste tím myslela. Nějaké argumenty, fakta. Výkřiky tohoto typu se dají snadno nazvat demagogií...

3.1.1.1 Ona paní Dagmar je


Ona paní Dagmar je demagog sám pro sebe. Všechny čtyří její příspěvky pouze ukázali že neumí říct jediný fakt na základě kterého má jiný názor.

samozřejmě máme demokracii a každý může mít jiný názor. Ale na ělníčku se vždy říkala fakta. ne každý je chtěl slyšet a ne každý se se všema shodl ale řekl jasně svůj názor. Paní Dagmar jen tuto diskuzi posouvá blíže diskuzi jako na Idnesu. Bohužel....asi na víc nemá a sama to co píše nemůže myslet vážne.

 

Magnet172

2 JJ moc pekny! Tak treba


JJ moc pekny! Tak treba pana starostu uz konecne z radnice vykrouzkujem! Btw at se pan starosta zkusi projet s kocarkem po meste. Je to opravdu adrenalinova jizda - i ted po "dokonceni" revitalizace. Ja mu ten svuj klidne pujcim (ale bez ditete Smiling !

2.2 Již jste někde viděli


Již jste někde viděli město po revitalizaci vylepšené asfaltovými chodníky?To by snad mohl vymyslet jenom blbec.

2.2.1 ?? a proc sem jako tahate


?? a proc sem jako tahate asfaltove chodniky?? O tom prece nikdo nemluvi, ani to neni zminovano v nize citovanem clanku. Jde spis o to, ze je na namesti usek, ktery je rozkopany, v zavislosti na pocasi rozbahneny ... (I kdyz jak uz tu nekolikrat zaznelo - tento usek nebyl soucasti revitalizace.) Stejne je to proste "prasarna" to takhle nechat. Btw doporucuji pani Dagmar si clanek v respektu precist - napriklad pasaz o tom, jak by si mesta mela hlidat kvalitu dlazdeni, velikost mezer mezi koskami apod... je velmi poucna! Smiling

2.1 Respekt 22/2010 - drncanim vpred


Revitalizace mestskych jader z ruznych pohledu se probirala v poslednim respektu.

Kocarek se da koupit odpruzenej, holky v lete chodej bosky a vozickari si daj redbull.
 

http://respekt.ihned.cz/c1-43849060-drncanim-vpred

2.1.1 Nende...


Nešel by ten článek nějak zpřístupnit nebo sem zkopčit? Článek je jen pro předplatitele... Celkem by mě to zajímalo (neboť to zřejmě podporuje můj pohled na tyto "návraty do středověku").

2.1.1.1 Já si ho sms platbou


Já si ho sms platbou koupil za 15Kč. Respekt je magazín který vyzznává tuto politiku. Rád si přečtu něco aniž by okolo blikala reklama a klidně za to zaplatím. Ty nemáš patnáct korun? Laughing out loud

 

Magnet172

2.1.1.1.1 Ale jo.


Dík, tu SMS platbu jsem nějak přehlídl Smiling

2.1.1.1.1.1 Tak sorry, myslel jsem že


Tak sorry, myslel jsem že si škudlílek co sem chce tahat kopie Laughing out loud Ještě jednou sorry moje chyba

 

Magnet172

1 Dost dobrý co kdyby se


Dost dobrý Laughing out loud co kdyby se pan starosta pustil koryta a šel žrát někam jinám i se svými kamarády :-DDD

 

Magnet172


https://www.traditionrolex.com/7