Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.
První závod, první bedna
V neděli 29. června se v Bělé pod Bezdězem uskutečnil první závod AMATER RALLYE 2008/2009. Jedná se o závody, ve kterých můžou kromě závodních speciálů startovat také seriová auta. Startovní pole je rozděleno do šesti kategorií podle obsahu motoru. Výhodou také je to, že s jedním vozem mohou startovat 2 jezdci, což výrazně snižuje náklady a náš tým toho hned využil.
Do místa konání tým vyrazil už v sobotu odpoledne, po zabrání místa v servisní zóně, posledním doladění detailů na závodním autě a administrativní přejímce proběhla večeře v blízkém kempu a kolem půlnoci se šlo spát. Ráno byla na programu technická přejímka a 2 tréninkové jízdy za safety carem. Jednou jel Jakub, jednou Libor. V 10 hodin odstartoval závod, postavena byla 1 rychlostní zkouška o délce necelých dvou kilometrů, kterou každý postupně projel celkem šestkrát. Jezdci startovali v půlminutových intervalech, na startu jich bylo celkem 80. V kategorii 1 bylo 29 vozů.
Libor Horák: "Naše auto patří do první, nejslabší kategorie, tedy s obsahem motoru do 1600ccm a jednou poháněnou nápravou. Hned v první rychlostní zkoušce se mi podařilo zajet skvělý 17. čas absolutně, 2. ve třídě a dokonce jsem v celkovém pořadí figuroval i před některými vozy s pohonem 4x4, jako například Subaru Impreza, nebo Mitsubishi Colt EVO Roberta Bezoušky. Měl jsem ze sebe trochu strach, přeci jen první rychlostka v životě a hned tak rychle:-)."V neděli 29. června se v Bělé pod Bezdězem uskutečnil první závod AMATER RALLYE 2008/2009. Jedná se o závody, ve kterých můžou kromě závodních speciálů startovat také seriová auta. Startovní pole je rozděleno do šesti kategorií podle obsahu motoru. Výhodou také je to, že s jedním vozem mohou startovat 2 jezdci, což výrazně snižuje náklady a náš tým toho hned využil.
Jakub Chlouba začal opatrněji, i tak zajel perfektní 39. čas absolutně a 7. ve třídě. V dalších RZ-tách postupně zrychloval, zajel tři sedmé, jeden šestý a jeden pátý čas ve třídě, v soutěži obsadil výborné 7. místo a 30. příčka mu patřila absolutně bez rozdílu tříd. Byl to také jeho první start a navíc jel s vypůjčeným autem.
Libor Horák: "Na druhé RZ-etě jsem přehnal nájezd do jedné ze zatáček a při výjezdu z ní se dostal půlkou auta mimo trať. Naštěstí to auto zvládlo a mohl jsem pokračovat. Znamenalo to ale mírný propad startovní listinou. Na dalších testech jsem už jel bez zbytečných chyb a poslední dvě zkoušky zkusil "naplno". Celkem se mi podařilo zajet dva čtvrté a čtyři druhé časy ve třídě, když vítězství v poslední rychlostní zkoušce mi uteklo pouze o půl vteřiny. Povedlo se mi při svém prvním závodě s autem vybojovat druhé místo v první skupině a dvacáté absolutně. Je to pro mě velký úspěch, který jsem nečekal, prvenství mi uteklo o pouhých 6,4 vteřiny. Je to obrovská motivace do dalších závodů. Domů odjíždíme nadmíru spokojeni."
"Na závěr bych chtěl poděkovat všem sponzorům, bez kterých by nešlo plnit si svůj sen, jmenovitě firmě IT Assistance (www.itassistance.cz), Tina Mělník (www.rezani-plechu.cz), Pivnici v Podloubí, kavárně Želví doupě (www.zelvi-doupe.cz), Petrovi Pokornému, firmě Escape6 (www.escape6.cz) a serveru Mělníček.cz. Díky patří také všem fanouškům, kteří nás přijeli podpořit k trati a hlavně Radimovi Steinovi za bezchybnou a užitečnou pomoc v servisní zóně."
Další závody, tentokrát dvoudenní, nás čekají 30. - 31. 8. 2008 v Milovicích. Budeme se snažit posbírat další zkušenosti, přeci jen závody na motokárách jsou trochu o něčem jiném, a pokud to bude jen trochu možné, přivezeme další poháry.
Za ITASSI Rally Team, Libor Horák
Poslední komentáře
Petr Moss
Regionální muzeum Mělník
Taxi Novák
smejd
michaell.n
SimonaK
SimonaK
SimonaK
SimonaK
SimonaK