https://www.traditionrolex.com/7

 Poněkud zvláštní jednání radnice | Mělníček.cz - Mělník v pohybu
Tip: Chcete i Vy mít svůj banner nebo komerční inzerát na tomto webu? Napište nám na komerce@melnicek.cz.

Mělníček se potýká s technickými obtížemi.
Na uzdravení pracujeme. Prosíme o trpělivost.

Poněkud zvláštní jednání radnice

Ilustraci/kolaz vnimej v kontextu clanku: Obcan verejne vznese pochybnost a odpovedni zastupitele na nej okamzite podavaji trestni oznameni.
Ilustraci vnímejte v kontextu článku: Občan veřejně vznese pochybnost a odpovědní zastupitelé na něj okamžitě podávájí trestní oznámení.
Poslední dobou se zde rozproudila diskuze ohledně průběhu revitalizace. Začalo to článkem pana Nekudy, ke kterému se objevila hromada komentářů od lidí jimž není lhostejno jak revitalizace probíhá, pokračovalo to vylepením plakátů, jednáním městké rady atd.

Dnes se objevil v diskuzi k článku na trochu jiné téma (melnicek.cz/node/4488#comment-4920 ) komentář psaný úředníkem města panem Skácelem, která reaguje mimo jiné i na kritiku revitalizace. Pan Skácel se pokouší vysvětlit  proč revitalizace probíhá tak jak probíhá. S jeho argumenty lze souhlasit nebo také ne, to je věcí každého jednoho čtenáře. S čím však rozhodně souhlasit nelze je pokus o trestní oznámení na člověka který publikoval výše zmíněné plakáty. Předpokládám že toto není nápad pana Skácela, že z jeho strany jde pouze o publikování rozhodnutí někoho z vedení radnice, tedy někoho ze zastupitelů, politiků. Potom ale, s přihlédnutím k obsahu plakátů, musím konstatovat že se jedná o zatahování policejního a soudního aparátu do oblasti která je navýsost politická.

Podívejme se podrobně na obsah těchto plakátů, co asi tak může radnici nejvíce vadit. Jedná se celkem o čtyři různé plakáty s následujícím obsahem :

Na každém plakátu je nápis : "Revitalizace ano, ale kvalitně", mám tedy usuzovat že radnici uráží když lidé chtějí vidět kvalitně odvedenou práci ?

Potom je tam nápis "Zeptejte se svého zastupitele", bojí se tedy radnice že se lidé začnou ptát a šťourat do věcí veřejných ?

Potom je na každém plakátu naznačeno něco z toho co všeobecně lidi vidí jako špatný přístup. Tedy pochybnosti hlavně o kvalitě provedené práce. Pokud vadí radnici, že lidé zpochybňují jak se to dělá, ať tedy vysvětlí a doloží že práce jsou provedeny v odpovídající kvalitě. Nicméně radnice se místo toho rozhodla, že se tímto cítí těžce uražena a že je třeba stěžovatele ( pokud vůbec lze na autora takto provedených plakátů nahlížet jako na stěžovatele ) umlčet. Předpokládám, že je v zájmu každého jednoho daňového poplatníka mít přehled o práci jím placených úředníků a požadovat po nich aby doložili že náležitě spravují věci jim svěřené.

A to i třeba tak, že zveřejní odborné posudky na provedené práce a například i harmonogram dalších prací, mimochodem, harmonogram měl být nejdříve vyvěšen na radnici, nebyl, potom měl být u kohosi k nahlédnutí v kanceláři a nakonec bylo řečeno, že není k nahlédnutí jelikož se neustále mění.

Takže jak je ta stavba vlastně vedena ? Z vlastní praxe vím, že stavba tohoto typu je hodně problematická na organizaci prací a operativní řízení, tím spíš bych ale předpokládal, že ze strany radnice bude věnována komunikaci s veřejností velká pečlivost.

S pozdravem
Ing. Josef Jindra
(Ilustraci a její popis si dovolil doplnit raist)



Město

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele milk

8 Lákadlo pro turisty


Tak jsem se taky prošel po revitalizovaném chodníku na Mělníku.Kdyby tuto překážkovou dráhu někdo takto naplánoval,tak by se ji nepodařilo tak krásně vybudovat.

Dříve naši předkové udělali dlažbu a ta vydržela desítky let.Je tedy pravda,že neměli vysokoškolské vzdělání a mechanizaci,byli to jen dlaždiči.Proto by nám také nedovedli odborně vysvětlit,že na Mělníku prší a mrzne.

Ani se k tomu nevyjadřuje památkář Dohnal,který ukazuje sílu své moci pouze v případě výměny záchodového okénka bez jeho dovolení. 

Obrázek uživatele raist

7 Odkaz na clanek


Jen pro doplnění, aktuální článek: Ulice Legionářů v Mělníku je neprůjezdná s fotkami.

A pro oživení, jeden známý obrázek (jehož obsah se teď najednou tak moc týká stavu popisovaném v článku):

7.2 dlažba


Nedrží Vám dlažba? Vyztužte ji asfaltem, to už se tady osvědčilo:)

7.1 Pane starosto, to si z nás děláte ...?


Cituji: "Mělnický starosta Miroslav Neumann ve středu pro Deník uvedl, že se jedná o první vážnou situaci, která při revitalizaci nastala." To je vtip? Celá zpackaná revitalizace je jedna velká vážná situace!!!

7.1.1 Čop na hrad !!!


hezkej předvolební bojík Smiling, to je tak, když všemu vládnou dalíkovci a spol.

7.1.1.1 :-)


To není předvolební bojík. To je pokus dostat se někdy v budoucnu domů aspoň pěšky, když už ne autem. Dneska to v naší ulici vypadá jako když tam cvičili dělostřelci. Smiling

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

6 dlažba v Legionářské


tak nejaktuálněji rozebírají dlažbu v Legionářů takřka naproti pekárně (u Besedy)... trochu škodolibě se ptám: to někde jinde chybí kostky, že je berou odsud? jinak mne nenapadá, co by (kromě havárie pod vozovkou) bylo důvodem předlažďování za mrazu...

achjo.

5 Potvrzení domněnek?


Dobrý večer, chtěl bych znovu otevřít téma kvality provedných prací v rámci revitalizace města Mělníka, zejména pak kvality provedených zádlažeb, pravděpodobně včetně stabilizačních vrstev. Dnes večer 19.1.2010 jsem projížděl ulicí Legionářů a U Tanku. Jen díky tomu, že jsem byl předem upozorněn, jsem nezničil auto. Dlažba je v těchto ulicích zničena tak, že na některých místech skutečně může způsobit poškození vozidla. Všem čtenářům doporučuji tyto lokality navštívit a přesvědčit se na vlastní oči, že tomu tak je. Pochybnosti o kvalitě jsou v tuto chvíli více než oprávněné, jelikož tyto komunikace jsou předány - hotovy. Po předání totiž nepřežily ani první třetinu první zimy. Jsem tedy rád, že již bylo zadáno zpracování soudně znaleckého posudku, který ochrání peníze našeho města a hlavně odhalí, kdo pracuje dobře a kdo je flink. S přátelským pozdravem Tomáš Vojta

Obrázek uživatele steny

5.4 hehe


podle komentářů to vypadá zajmavě, na to se zejtra taky budu muset zajít podívat, tak to vypadá že "revitalizace" našeho města se zapíše pořádně tučně do historie

Obrázek uživatele raist

5.4.1 re: hehe


Ano, všichni mělničáci budou tímto pro ostatní za pitomce - že se o revitalizaci nestarali. Pokud to takhle půjde dál (a termín se blíží) nemáme tu na co být pyšní.

5.3 To je nářez...


Ráno jsem se byl na místě podívat a moc jsem se pobavil. Tenhle úsek opravdu vypadal relativně dobře, ale to vlnobití je docela nářez. Myslíte že pomůže předláždění? Podle mě je to trochu větší problém...

5.2 Nestačil jsem se divit


Nestačil jsem se divit, když jsem ulici procházel. Nikdy jsem si nevšiml, že by bylo poškození tak zřejmé, jako včera a dnes ráno. Kompletně rozbouřená hladina. Přitom mi celou dobu připadalo, že ulice U Tanku a část Legionářů jsou provedené celkem dobře a bez větších průšvihů, ale to, co se tam objevilo v těchto dnech, je opravdu problém velkých rozměrů. Podle údajů článku na Mělnickém deníku ale ještě k předání téhle části stavby nedošlo a předláždění, které pravděpodobně přijde na řadu, bude starostí dodavatele, a to pěkně nezáviděníhodnou.

Obrázek uživatele dawer

5.1 je to tak


drhli jsme spodkem auta o vyboulené kostky, vypadá to jako od krtka:o) ( U Tanku )

Obrázek uživatele raist

4 Posudek revitalizace k nahlednuti


Posudek pana L.Vebra z 4.11.2009 je cely a pro vsechny k nahlednuti zde (508kB, PDF).

4.2 Děkuji za


Děkuji za zveřejnění.

Přidám jeden usměvný zážitek z dnešního dne:

Již delší dobu probíhá v naší ulici pokládka nové kanalizace, reálně to znamená, že je všude bláto, stavební suť, prach, hluk a jiné luxusní záležitosti. V neposlední řadě byla zničena betonová plocha na vstupu do domu, opět zbylo jen bláto. Z těchto skutečností plyne, že situace v domě, v autě, obuvi, oblečení je obdobná. Měl jsem v úmyslu předat požadavek na finanční kompenzaci těchto omezení, která jsme nuceni jako rodina snášet již cca jeden měsíc. Byl to skutečně jen nápad či extrémní úvaha, ale pouze do dnešního dne, kdy vážně přemýšlím o změně názoru.

Dnes jsem v rámci svých povinností navštívil MěÚ Mělník, konkrétně kancelář vedení města. Po standardním přivítání admistrativními pracovnicemi, jsem rychle a věcně vyřídil dotaz s panem Šukem. Při odchodu z před kanceláře jsem byl mladší úřednicí počastován větou ve smyslu:"Vy jste nám tady teda nadělal!" Byl jsem zaskočen touto reakcí, při vědomí toho, že právě MěÚ by měl občanů města poděkovat za trpělivost při provádění výše zmíněných prací. Kancelář měla cca 25 m2 a je v ní položen koberec. Místo těchto slov bych doporučoval úřednici, aby vzala koště, smetáček, vysavač a kvapem vyluxovala tak, aby kancelář vedení města byla na odpovídající úrovni, a to se stejnou trpělivostí a sebezapření jak to dělá většina z nás bydlících v centru města.

S přátelským pozdravem

Tomáš Vojta

4.2.2 :-) Tohle mě opravdu


:-) Tohle mě opravdu pobavilo!!

Ale méně už tak stav ulice 17.listopadu!!Již delší čas se chci zeptat, kdy bude tato ulice dodělána.Protože...

Pár dní před vinobraním sem k nám přišel mistr dělníku.Když jsme položili dotaz, kdy bude ulice hotová, tak nám bylo sděleno, že za měsíc budou U Jara!!!Ale kdeže.Ulice je již půl roku rozkopaná.Postupně se jede ospodu nahoru a pak zase dolů.Zajímalo by mě, zda se někdo z města tuto ulici prošel.Na podzim zde bylo tolik prachu, že to vypadalo jak při operaci "pouštní bouře", pak zapršelo a vypadalo to na zápasy v bahně.Nyní když napadl sníh, tak touto ulicí neprojede ani pluh, protože tato ulice je oficielně neprůjezdná.Jelikož krapet sníh odtál, je ulice opět plná bahna...

Když jsem pozoroval postup v ostatních ulicích, tak se vždy ulice rozkopala a pak se začalo s jejím vracením do původního stavu, popřípadě do stavu takového, aby byla provozu schopná.Ale to v této ulici neplatí!!!Když jí chcete projet, tak je jen jednosměrná, dvě auta proti sobě se zde nevejdou.Když jdete touto ulicí do města, tak kličkujete mezi chodníkem a silnicí, mezi výkopy, bagry, náklaďáky...A to již od srpna!Pravda, na chvilku to přestalo cca na 3 týdny, kdy se práce přesunuli jinam, nicméně ulice zůstala dále téměř neprůjezdná.

4.2.2.2 Tak i já bych rád, aby


Tak i já bych rád, aby ulice 17. listopadu byla již v pořádku. Ale obávám se toho, že dojde pouze k obvyklému záplatování a na nový povrch již nezbydou peníze. Ostatně co se divit, touto ulicí turisté nechodí. Bohužel musím konstatovat, že si připadám jak občan druhé kategorie. V centru se dělá vše pro to, aby to bylo hezké a nové, ale na okrajové části se kašle. Jen taková zeleň v této ulici se řeší již cca 5-7 let a stále nic.

4.2.2.1 A co jinde...?


Já můžu přidat další zábavný příklad - ulice Erbenova (to je ta malá ulička od radnice k Želvě. Rozkopali jí a udělali dešťovou kanalizaci. Zasypali to, zhutnili, a pak začali kopat přípojky od okapů. Zasypali je, zhutnili, znovu dvě z nic vyhrabali a začali dělat jímky. Ty zasypali, ale už nezhutnili, odjeli a dva měsíce na nic nesáhli. Součástí této zábavné show byo také pokácení staletého ořešáku, kterému údajně narušili kořeny. Ale spíš si myslím že majiteli domu u kterého rostl vadil, tak se dohodl s dělníky aby ho sejmuli. Bylo by to úsměvné, kdybych přes ten tankodrom denně nemusel procházet... 

4.2.2.1.1 Jo,taky mě to už nebaví


Jo,taky mě to už nebaví chodit domů bahnem.Na začátku prosince,jsem se bavil s dělníky,kteří pracovali v naší ulici a Ti povídali že by to chtěli do konce roku mít zadlážděné,že se to stihne,ale neříkali do kterého roku Sad.

4.2.1    


 

 

4.1 Moc hezké


Já jsem v neděli prošel centrum a nefotil v podstatě stejné věci jako autor posudku. Jen mě trochu zaráží že nikde v posudku nejsou zmíněny další (podle mého laického názoru) závažné nedostatky. Mám na mysli např. skutečnost, že v ulici Palackého je celá plocha ve spárách zasypána hlínou! Jak dlouho tam taková výplň vydrží je otázka. Trochu mě taky zarazila spousta míst, kde je už dnes výplň vyplavená vodou. Místy už jsou kostky volně položené na zemi úplně bez výplně. Na velkých plochách např. v ulici České, Palackého, Legionářů se jednotlivé kostky pohybují a dlažba je nestabilní už dnes, pár dnů po dokončení. Porovnejte to např s perfektně položenou dlažbou na Vinohradech Karla IV. (kopec od starého lisu k zámku). U nás v Ostruhové probíhá zajímavá akce - už po třetí rozhrabávají zhutněné podloží. Vždycky ho dodělají a za týden začnou hrabat díry na těch samých místech. Když se projdete Erbrnovou a Ostruhovou, najdete místy kostky úplně rozbité (dlaždič jí kladívkem rozbije, ale už se neobtěžuje jí vyměnit). Značné plochy např. v Palackého jsou položeny evidentně z použitých matriálů - nevím jestli je to úmysl? A problémů jsem našel jako laik ještě mnohem víc. Na závěr bych se rád zeptal na jeden detail. Na několika místech (např. Vinohrady Karla IV.) jsem na úplně nové dlažbě našel značky nastříkané modrým sprejem. Znamená to snad že novou dlažbu opět rozeberou vodaři? To už by snad bylo skoro na pár facek...

Obrázek uživatele raist

4.1.1 fotky


Jelikoz jsi nam sve fotky poslal, tak tady jsou Smiling

Kliknutim fotky zvetsite

3 Řízení revitalizace


Já nechci rozebírat ani tak odbornou stránku revitalizace (tu můžu posuzovat jedině jako laik a v tom případě jsem docela znechucen), ale spíš mě vyděsilo manažerské a komunikační nezvládnutí celé akce. A to v několika oblastech. Zejména se to týká "stavebního dozoru" (onoho zmateného pána který pobíhá po městě a stěhuje dopravní značky). Dost příšerně vypadá neustále měněný harmonogram prací (chápu že tak rozsáhlá akce přináší nutné změny, ale pokud jich je tolik jako zde, je harmonogram naprosto zbytečný - vše se provádí tak jak to přijde). Z laického pohledu je i směr prací (odnikud nikam) velmi zmatený. Nejvíce mi ale vadí komunikace s veřejností (zejména rezidenty), kterou radnice absolutně nezvládla (a pp. Skácel a Dohnal - byť projevili velkou snahu kterou oceňuji - to vytrhnout nemohou). Opravdu si myslím že tak rozsáhlou akci by měl řídit velmi kvalitní a zkušený manažer který má dokonale zvládnuté projektové řízení, stavební oboru a taky umění jak se pohybovat mezi různými politickými a finančními víry (nedělám si iluze že z tohoto pohledu je vše košer).

Na závěr jsem nucen konstatovat, že respektuju názory které tady padly, ale podávání trestních oznámení takovým způsobem jak to bylo zde prezentováno mi přijde jako opravdové zoufalství. Osobními útoky a napadáním se tento obří kopanec nevyřeší... 

Obrázek uživatele raist

3.1 Zadání znaleckého posudku stále neproběhlo


 

Z informacnich stranek o "plakatovaci akci":
---
V posudku provedeném samotným realizačním týmem (který se týká výhradně visuální kontroly již zadlážděných povrchů - a tedy ne celého procesu výroby povrchů) se ve většině shrnutí ke každé části objevuje slovní hodnocení: Přijatelné, nebo vcelku dobré !
A to není vynikající, to není výborné, to není ani chvalitebné, to není ani dobré, to je možná tak dostatečné... což odpovídá školnímu hodnocení za 4.

Rozumíme tomu, že díky termínům asi nelze zvládnout vše na jedničku - nelze mít kvalitu revitalizace povrchu na výbornou. 

Ale proč je kvalita mělnické revitalizace JEN dostatečná? 
Proč nemůže Mělník mít chvalitebnou kvalitu? Nebo alespoň dobrou?

 
graf
 
V posudku je pak nejméně 6 částí revitalizace povrchů, které jsou označeny přímo a jednoznačně za nekvalitní, a nebo bylo doporučeno přepracování. Posudek dále přímo upozorňuje na použití méně kvalitních dlažebních prvků (o jednu či dvě třídy nižší kvality) nebo na chybějící spárovací materiál. 
To po celou dobu nefunguje stavební dozor?

Takže tento posudek jednoznačně potvrzuje oprávněnost naší akce.


A je s podivem, že jsou nadále odmítána tvrzení o nekvalitě (a stále jde jen o část revitalizace, o výsledné povrchy), a že je následně odmítán požadavek důkladnějšího znaleckého posudku všech technických postupů revitalizace.

Neotíráme se o vzhled a estetiku revitalizace, ta je vynikající! Tam má Mělník jedničku! 
A v tomto ohledu byla odvedena výborná práce všech zúčastněných. A nelze než poděkovat a tešit se na dokončení. 

---
Obrázek uživatele Honzique

3.1.1 odkaz


Je nekde odkaz na tento posudek realizacniho tymu? Jakeho realizacniho tymu (toho webu nebo firmy, ktera praci provadi)? Jaka presne byla stupnice hodnoceni, resp. jaka je zde paralela se skolni stupnici?

Ten clanek si totiz mohu vylozit nekolik zpusoby.

Diky za odpovedi.

Nezaujaty pozorovatel

Obrázek uživatele raist

3.1.1.1 re: odkaz


Na posudek odkaz neni, ale neni to tajny dokument, asi bude stacit zeptat se na nej sveho zastupitele.

Realizacnim tymem je myslen tym, ktery provadi praci na revitalizaci a tuto kontrolu provadel v cele s odbornikem panem Ing. L.Vebrem.

Presna stupnice neni, v posudku je to slovni odstupnovani cca se slovy: kvalitni, vyhovujici, vcelku dobre, prijatelne, nekvalitni, ... paralela je pak tedy pro visualni zjednoduseni (mozna slovickareni, ale za ucelem zvyseni ucinosti - ze se neco povedlo a neco uplne ne).

Obrázek uživatele Honzique

3.1.1.1.1 OK


OK, diky. Uz je mi to jasnejsi. A jen se divim, ze realizacni tym byl k sobe vcelku kriticky, jestli je ta stupnice opravdu takova. To by se uz nemusel ani delat soudni posudek v radu nekolika stovek tisic korun:) Ale je to furt jen jakysi vizualni posudek, ktery si kratkou prochazkou po nasem malem meste muzeme udelat (teda ktery si kazdym dnem delame) kazdy svuj.

A na druhou stranu, i s dostatecnou clovek proleze a dost casto je pak v praxi v leccems schopnejsi nez kterykoli sprt - jednickar. Jen tech dostatecnych nesmi byt prilis moc, coz z toho vycucu moc nevyctu, jaky je pomer. Kdyz uz tu teda mame takovou paralelu Smiling

Ale nechytejte se toho, to jen pro odlehceni situace a neplati to vzdy samozrejme.

Jeste jednou diky.

H.

 

Obrázek uživatele raist

3.1.1.1.1.1 re: OK


Ano, pan Vebr byl odborne kriticky, a i presto treba na me pusobi reakce odpovednych lidi tak, ze je temer vse v naprostem poradku (ac posudek byl proveden za spatneho pocasi, behem jednoho dne a soustredil se jen na cast revitalizace), viz treba slovo starosty v cerstve Melnicke radnici.

Starosta take upozornuje na pozdni reakci obcanu (kdyz prace trvaji jiz cely rok), chapu, ze by byl pravdepodobne radsi kdyby reakce nebyla zadna... ale jde znovu o otazku, proc se za ten cely rok nekdo nezabyval napriklad jinou jakosti pouzitych materialu, apod. A zda se tim nebude zabyvat az do dokonceni dila, predani dila, uplynuti reklamacni lhuty.


 

Obrázek uživatele Honzique

3.1.1.1.1.1.1 RE: RE: OK


S tim posudkem za jeden den, to je zas nazor proti nazoru, viz nize. Vetsina kritiky, se mi zda, zde zazniva jen z nedostatku (zkreslovani) informaci nebo nevedomosti, jak to na tomto foru byva obvykle, kdyz se podivam na ostatnim diskuse.

V kazdem pripade je vzdy dobre mit "regulacni/kontrolni organ", kterym se Vase iniciativita defacto stala.

H.

2 Doplňující dotaz


Kdo je Sauron a kdo Saruman?

1 Rozhodně souhlasím!


Dobrý den,

musím se připojit k názoru p. Jindry. Situace ohledně probíhající revitalizace historického centra města Mělníka je skutečně velmi zajímavá. Já sám jsem poznámku o trestní oznámení a předávání podnětů policii přehlédl. Samozřejmě toto považuji ze strany úředníka MěÚ Mělník za velmi nestandardní, zejména pak je-li tato informace poskytována prostřednictvím veřejného fóra na internetové síti. Bezpochyby existují standardní postupy na úrovni MěÚ a volených zástupců, které by v takových případech měly být dodržovány. Na první pohled toto působí jako zastrašování a vyvolávání napětí s jediným cílem, odradit občany mající jiný názor od jeho prezentace.

Vzhledem k tomu, že i zastupitelstvo města má kontrolní orgány (kontrolní výbor), jehož jsem členem, budu osobně a důrazně požadovat, aby se tímto kontrolní výbor zabýval a přijal jednoznačné stanovisko k tomuto problému, které bude následně prezentováno na jednání zastupitelstva.

Samo takovéto jednání skutečně vyvolává dojem, že s projektem revitalizace není vše v pořádku.

S přátelským pozdravem

Tomáš Vojta

Obrázek uživatele Skacello

1.1 Rozhodně nesouhlasím!


Vážený Ing. Josefe Jindro, pokud píšete, ža se podíváte na obsah plakátu podrobně, mělo by to tak opravdu být. Ve svém komentáři podrobně rozebíráte pouze dvě věci, které se nás opravdu nedotkly - s nápisem "Revitalizace ano, ale kvalitně" souhlasíme a s čistým svědomím mohu říci, že je to naše priorita, s nápisem "Zeptejte se svého zastupitele" také není důvod nesouhlasit a pokud jste důkladně četl můj komentář, tak jste musel postřehnout, že i já v něm nabízím možnost, aby ti, kteří májí zájem se dozvědět něco více a vyjasnit si svoje připomínky se dostavili ke mě.

Na plakátech jsou však dvě další konktrétní informace, které vy nazýváte jako všeobecné. Jedná se o nápisy "70% nekvalitní práce zaplaceno" a "Revitalizace bude krásná, ale nesmíte se nám po ní vozit". Tyto informace jsou podány bez jákéhokoliv důkazu a pravděpodobně se jedná pouze o jakési doměnky autorů. Opravdu netuším jak autor či autoři přišli k výše zmíněnému číslu, ale je to naprosto lživá informace a to s ohledem na veškeré doposud provedené práce v rámci Revitalizace, které jsem jmenoval v předešlém příspěvku - kanalizace, fasády, sadové úpravy, opěrné zdi, zádlažba  apod. Stejně tak informace o nemožnosti jezdit na nově zbudovaných komunikacích je lživá. Na všech komunikací byly prováděny zátěžové a hutníci zkoušky a to jak od dodavatele tak i ze strany investora. Po nově zbudovaných komunikacích se dnes již jezdí a nevidím důvod, proč by to mu tak nadále nemělo být. Jediný důvod, který mě napadá a který mohl být impulsem k napsání této informace, je již několikrát zmiňovaná šířka spár. Tento důvod je však zcela nerelevantní neboť šířka spár v žádném případě nemůže ovlivnit pojízdnost a účelovost komunikací. Jako příklad můžu uvést stávající zádlažbu na náměstí Míru, kde jsou místy také velké spáry a zádlažba je zde pojížděna již spoustu let bez toho, že by bylo ji nutné stále opravovat z důvodů vypadávajícíh kostek.

Momentálně tu máme dva rozlišné názory na prováděné práce, za a) ze strany odborných pracovníků a to včetně autorských dozorů, kteří nemají s kvalitou prací větší problémy a jsou podloženy zkouškami a za b) ze strany veřejnosti /laiků/, kteří to rozporují jen dle svých pocitů. Nechám na každém občanovi, ať si toto přebere podle svého. Nechci tím však říci, že je vše momentálně provedeno na 100%, ale stále se bavíme o stavbě a ne dokončeném díle, kdy stavební práve stále probíhají. Lokálně jistě budou muset být před převzetím dokončeného díla provedeny opravy např. rovinosti některých zádlažeb. Znovu ale uvádím, že se jedná pouze o lokální místa.

Skácel Petr, DiS

MÚ Mělník

1.1.2 Ale no tak!


Jsem velmi pobaven nepochopením významu sloganu na plakátu. Nečekal bych to od vedoucího oddělení investic na MěÚ Mělník, od žáka 2. třídy ano.

S pozdravem

Tomáš Vojta

Obrázek uživatele Markéta Želva Přerovská

1.1.1 "Revitalizace bude krásná, ale nesmíte se nám po ní vozit"


jen si dovolím rozebrat jednu z vět, které byly na těch plakátech. Nemyslím si, že výrobce těch plakátů měl na mysli, že se po zrevitalizovaném městě nesmí jezdit, ale (a to koneckonců vyplývá i z Vaší příkré reakce) že revitalizaci nikdo nesmí ani náznakem kritizovat, jinak je to záškodník a nepřítel města.

 

Tak té větě tedy rozumím já. Myslím, že takto se dané slovo velmi často používá.

vozit se po někom, něčem = kritizovat (neformálně)

Obrázek uživatele raist

1.1.1.2 Vozit se / reakce


Nehlede na to, ze na uvedenem plakatu neni o dlazbe, o vozovce, o cestach ani slova. Je zminovana revitalizace (jako takova), a ze prave po ni, se nesmite vozit (vysvetleni viz prispevek od Markety).
Upraveny symbol znacky je zde podle me pro upoutani pozornosti kolemjdouciho obcana (a ano, asi i k polopatickemu naznaceni dvojsmyslu).

Kazdopadne preme se o nazor na opravnenost a neopravnenost podani trestniho oznameni na obcany jez vyjadrili sve pochybnosti, a to neocekavanou a neobvyklou cestou (avsak pro ucinnost asi nezbytnou).
Verim, ze neobvykla cesta vyvolava neobvykle reakce. Lec trestni oznameni je opravdu dost silna neslazena kava, ktera sebou s nejvetsi pravdepodobnosti ponese dalsi reakce s jejich dusledky.

A i prave proto by me mrzelo, kdyby nazorove prestrelky dnesnich dni mely prerusit velmi pozitivni trend v odvaze nasich uredniku vystoupit v ramci Melnicku.cz se svymi reakcemi, komentari a clanky.

 

Obrázek uživatele Skacello

1.1.1.2.1 souhlas


pokud se diskuze zde vedená bude odvíjet stejným způsobem, jak je naznačeno v posledních příspěvcích není důvod v ní nepokračovat, ta však by měla být inteligentní a věcná a ne pouze o napadání kohokoliv, kdo se ji zúčastní a je jedno zda je to někdo z radnice či z oponentů.

Co se týče oprávněnosti podání tres. ozn. mohu uvést svůj názor na věc. Pan Jindra ve svém příspěvku píše o zatahování policejního a SOUDNÍHO aparátu do oblasti která je navýsost politická. Pak se ptám, proč má být vypracován SOUDNĚ znalecký posudek? Dokonce jsem tu četl v některém příspěvku, že se jedná o naší zoufalost. Já říkam ne - jde o naší obranu obdobnou cestou. Dále mi byl vysvětlen význam sloganu o vození se po revitalizaci. Po přečtení všech reakcí na moje příspěvky, kdy jsem se snažil některé věci, ketrém jsou předmětem kritiky, objasnit, mám zas já naopak pocit, že ostatní nás můžou kritizovat, ale mi se bránit nesmíme. Víte, pokud si například přečtu v článku p.Nekudy /který celou diskuzi zde začal/ při najetí kurzoru na první obrázek s rozkopaným Palackým náměstím a v jeho popisku se dočtu, že je vše dávno vyfakturováno ale zdaleka ne hotovo, opravdu nevím co si o tom myslet. Pokud by pan Nekuda za mnou přišel, rád bych mu ukázal všechny kopie faktur a opravdu by musel být kouzelník aby tam takové položky našel. Bohužel takových věcí se zde objevuje víc a plakáty byly jejich vyvrcholením.

Co se týče posudku Ing. Vébra, není pravdou, že by jej autor zpracoval čistě za jeden den. Ing. Vébr je autorem některých projektových dokumentací a v rámci akce revitalizace tedy působí jako autorský dozor projektanta, čož nám ukládá i zákon. Vzhledem k jeho odbornosti ho však již delší dobu využíváme na celou akci Revitalizace, byť jak jsem uvedl je autorem jen některých projektů. Díky tomu je Ing. Vébr podrobně seznámen se stavbou, neboť kontroly provádí průběžně a samozřejmě se zúčastňuje i některých kontrolních dnů. Zmiňováná zpráva není první kterou od něj máme a na základě těch předešlých kontrol již některé opravy byly provedeny. Mnoho dalších oprav bylo provedeno na základě zjištění našeho technického dozora stavby p. Včelky z firmy SPS, který zde byl též několikrát slovně napaden a dokonce označen za jakéhosi zmateného pána. Již několikrát jsem psal o možnosti navštívit nás a veškeré informace si předem ověřit než zde budou uvedeny případně toto formulovat jako dotaz a ne to zde deklarovat jako fakta, která však jsou ve většině případů nepodložená. V žádném případě se nebráníme tomu aby kdokoliv z Vás nahlédl například do stavebích deníků, ze kterých je spousta věcí patrna.

Na závěr ještě k zadání posudku - ano, ten ještě nebyl zadán, neboť je momentálně velmi problematické najít někoho nestraného, který by vyhovoval všem zúčastněným stranám. My jsem připraveni jej zadat hned jak nám politici sdělí jméno vybraného znalce.

 

Skácel Petr

P.S Tomáši, neboj, neurazil jsem se, jen mě to zrovna od tebe velice mrzí.

Obrázek uživatele raist

1.1.1.2.1.1 re: souhlas


Jsem rad, ze v diskuzi muzeme pokracovat.

Nyni chci jen kratce objasnit, ze popisky obrazku jsem doplnoval ja. Ty vychazely z castecne zavadejiciho pojmu z plakatu - a misto vyfakturovano by mohlo byt spise vycerpano (mysleno prevedenych prostredku EU).

Obrázek uživatele Skacello

1.1.1.1 poděkování


Děkuji za vysvětlení, jak byla tato věta pravděpodobně míněna a přiznám se, že toto vysvětlení mě opravdu nenapadlo. Bohužel však musím konstatovat, že v tom nejsem sám a nejspíš /dle reakce a dotazů některých občanů/ máme plné město žáků 2.třídy. Věta je dle mého názoru vysvětlitelná obojím způsobem a jak vím opravdu si ji celkem dost lidí vysvětlilo stejně jako já. Zřejmě k tomu přispěla i dopravní značka, která nápis doprovází a ta je myslím jednoznačná.

Co se týče zmíněné kritiky, té bylo za poslední rok více než dost a přiznám, že spousty i oprávněné. Nicméně všem těmto kritikám jsme se snažili věnovat a myslím, že ve většině případů jsme došli k jejich zdárnému vyřešení. To co se však objevuje nyní, není pouze čistá kritika, ale osobní napadání a politický boj.

Na komentář p.Vojty asi nemá cenu reagovat, jen si myslí, že osobní útoky sem opravdu nepatří a přirovnávat někoho k žáku 2.třídy na veřejných stránkách je přinejmenším nezdvořilé. Vzal bych to asi při nějaké diskuzi u piva, ale ne zde. V podstatě mi to vzalo chuť zde nadále něco vysvětlovat a toto je proto můj poslední příspěvek na těchto stránkách. Samozřejmě čekám další reakci typu uraženého úředníka či něco podobného, ale opravdu cítím jako ztrátu času se tomu tady nadále věnovat.

Jak již bylo několikrát zmíněno, bude objednán soudně znalecký posudek, který ukáže zda je tato kritika objektivní či ne. Myslím, že nebudu mluvit jen za sebe, když řeknu, že se tohoto posudku nebojíme, neb vím, že se vše provádí v souladu s projektovými dokumentacemi a příslušnými normami. Jen mi je trošku líto, že nám někteří nevěří a k tomuto kroku musí dojít a to i z důvodu nemalé částky, která se bude nejspíše pohybovat v řádu stotísíců a která bude muset být za tento posudek vyplacena. Nicméně i já už se dnes na něj těším a doufám, že konečně tuto nesmyslnou provokaci utne.

S pozdravem

Skácel Petr

1.1.1.1.1 Kdybych tě neznal ...


Kdybych tě neznal, tak bych si i řekl, že jsi se snad urazil.

1.1.1.1.1.1 Doplním se ...


Doplním své vyjádření, jelikož jsem vše důkladně znova pročetl.

Petr Skácel, DiS.,vedoucí oddělení investic na odboru správy majetku a služeb MěÚ Mělník, St, 02/12/2009 - 09:16:

„Nedávno se však objevili po městě plakáty, které nesmyslně lžou o Revitalizaci, používají imaginární čísla a celkově působí velice urážlivě a mě vyprovokovali sem napsat. Proti této nehoráznosti už se ohradit musíme a uvádím, že celá záležitost bude předána policii a bude podáno trestní oznámení na neznámého /známého/ pachatele. Navíc si myslím, že ulice, které jsou opravdu těsně před dokončením / U Tanku, Tyršova včetně Jung.sadů, Pražská, Seifertova, Na Podhradí, Zámecká, Aušperk a Vinohrady Karla IV./ se opravdu povedli a komunikace drží přesto, že se po nich dokonce i jezdí a výše zmíněné vylepené plakáty opět milně ukazují že toto nelze.“

Petr Skácel, DiS, vedoucí oddělění investic na odboru správy majetku a služeb MěÚ Mělník, Čt, 03/12/2009 - 11:07

Na plakátech jsou však dvě další konktrétní informace, které vy nazýváte jako všeobecné. Jedná se o nápisy "70% nekvalitní práce zaplaceno" a "Revitalizace bude krásná, ale nesmíte se nám po ní vozit". Tyto informace jsou podány bez jákéhokoliv důkazu a pravděpodobně se jedná pouze o jakési doměnky autorů. Opravdu netuším jak autor či autoři přišli k výše zmíněnému číslu, ale je to naprosto lživá informace a to s ohledem na veškeré doposud provedené práce v rámci Revitalizace, které jsem jmenoval v předešlém příspěvku - kanalizace, fasády, sadové úpravy, opěrné zdi, zádlažba  apod. Stejně tak informace o nemožnosti jezdit na nově zbudovaných komunikacích je lživá. Na všech komunikací byly prováděny zátěžové a hutníci zkoušky a to jak od dodavatele tak i ze strany investora. Po nově zbudovaných komunikacích se dnes již jezdí a nevidím důvod, proč by to mu tak nadále nemělo být.

 Neznámý (známý) autor, plakát

„Revitalizace bude krásná, ale nesmíte se nám po ní vozit!“

Markéta Želva …, Čt, 03/12/2009 – 11:38

Nemyslím si, že výrobce těch plakátů měl na mysli, že se po zrevitalizovaném městě nesmí jezdit, ale (a to koneckonců vyplývá i z Vaší příkré reakce) že revitalizaci nikdo nesmí ani náznakem kritizovat, jinak je to záškodník a nepřítel města.“

Tomáš Vojta, Čt, 03/12/2009 - 12:15

Jsem velmi pobaven nepochopením významu sloganu na plakátu. Nečekal bych to od vedoucího oddělení investic na MěÚ Mělník, od žáka 2. třídy ano.

Petr Skácel, DiS., vedoucí oddělení investic na odboru správy majetku a služeb MěÚ Mělník, Čt, 03/12/2009 - 15:00

Děkuji za vysvětlení, jak byla tato věta pravděpodobně míněna a přiznám se, že toto vysvětlení mě opravdu nenapadlo. Bohužel však musím konstatovat, že v tom nejsem sám a nejspíš /dle reakce a dotazů některých občanů/ máme plné město žáků 2.třídy.Petr Skácel, DiS., vedoucí oddělení investic na odboru správy majetku a služeb MěÚ Mělník, Čt, 03/12/2009 - 15:00

Závěr:

Nepovažuji za adekvátní, aby kdokoliv, natož úředník, podával trestní oznámení či předával PČR podněty na základě svého nepochopení, omylu, neznalosti či jiného osobního nedostatku. Naopak, pakliže je tak činěno z výše zmíněných důvodů, měl by nést odpovědnost podavatel.

S podravem

Tomáš Vojta

P.S. Citoval jsem některé příspěvky, ale předokládám, že toto nebude vadit, jelikož se jedná o citaci doslovnou s uvedením autora.

1.1.1.1.1.1.1 Když tento radní je


Když tento radní je člověk který volno tráví v hospodách a ne například četbou knih, která by mu jen prospěla a něco by se naučil, tak se nedivme že ani nechápe.

     Na**al(pokud to je zde povoleno tak myšleno jako říct hloupost bez rozmyslu) si do huby a teď neví jak to zahrabat. Tohle udělat radní někde jinde tak věřím tomu že by byl bez práce.

      Ale v našem městě to tak prostě funguje. Krom toho ty hnusné mramorové (nebo jaké) desky v té hvězdě na vyhlídcě jsou opravdu k zblití.

**

1.1.1.1.1.1.1.3 Ok upravte ale že pan


Ok upravte ale že pan radní na profilu má fotky jen z hospod a jiných zábav o něčem vypovídá. Pokud se takto prezentuje na veřejnosti tak jako osoba veřejně známá musí počítat s tím že tato spojitost někoho napadne. No kdo je chytrej koukne se na jeho profil kde má přezdívku z jednoho serveru a tam si to najde.

     Pan radní tady pourážel všechny slušný lidi co na Mělníku bydlí a jestli tady chcete chránit jeho soukromí které stejně dáva naodiv přes zmíněný profil tak budiž ale pomáháte mu a přitom by to mělo být naopak.

     Jestli jste si všimly tak on zde někomu veřejně vyhrožuje!!!  Člověk kterého jste dostaly na úřad Vy!!! A pokud Vám to přijde normální tak mě teda ne. 

 

Dobrou noc 

1.1.1.1.1.1.1.2 Tohle se mi nelíbí.


Požádal jsem admina serveru zda by bylo možno tento příspěvěk smazat, článek jsem nepsal proto aby se tady kdokoliv navážel do osobních věcí zůčastněných osob, zvláště když to z daným tématem nesouvisí. A nadále Vás žádám zda by bylo možno se držet tématu, tedy revitalizace.

 

Děkuji.

1.1.1.1.1.1.1.1 Nic neříkající, trapné ...


Také nesouhlasím s tímto příspěvkem, toto nevypovídá o znalostech, odbornosti, charakteru člověka a čemkoliv jiném, je to čistě osobní invektiva, která významně snižuje úroveň celé diskuze. Je to na úrovni Blesku či jiného obdobného periodika. Odpovídá to zejména úrovni autora, čemuž odpovídá, bohužel, i úroveň samotného příspěvku.

S pozdravem

Tomáš Vojta

Obrázek uživatele raist

1.1.1.1.1.1.1.1.1 re: Tohle se mi nelíbí


Příspěvek mazat nebudeme. 
Je však velmi mírně upraven redakcí, jelikož porušoval podmínky použití portálu Mělníček.cz.

Obrázek uživatele raist

1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 re: re: Tohle se mi nelíbí


A samozrejme i me osobne se s veskerou uctou k nazorum uzivatelu obsah prispevku vubec nelibi.

1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 Líbí nelíbí ...


Já bych měl dotaz. Slyšel jsem od několika lidí, že nosnost chodníků je cca 250kg/m2. Je to pravda? Nové stroje na údržbu chodníků mají hmotnost mnohonásobně vyšší. Mohl by někdo kompetentní odpovědět?

1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 Odpovím si sám, stačí si přečíst zprávu TS Mělník


... Problematická bude ruční údržba chodníků. Stroje nelze z důvodu šířky a dalších okolností použít na asi 5km chodníků. Na tuto plochu bychom potřebovali odhadem 20 - 40 lidí podle intenzity sněžení. ...


https://www.traditionrolex.com/7